Jak się pracuje w TELL S.A. Poznań? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w TELL S.A. Poznań, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w TELL S.A. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze pytania nt. pracy w TELL S.A. w Poznań

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 59 dni.
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w TELL S.A.?

Myślący
Pracownik
 Pytanie

Chciałbym się podzielić opinią jako pracownik, z ponad 2 letnim stażem. Praca w tej firmie ma swoje wady oraz zalety, ale również wymagania. Ta praca nie jest dla każdego i trzeba zrozumieć na czym polega sprzedaż. W naszej codziennej pracy pojawiają się klienci bardzo mili, mili, niemili oraz wyjątkowo chamscy. Naszym zadaniem jest szukanie potrzeb u klienta i sprzedaż usług pakietowych, więc oczywistym jest że zadajemy dużo pytań i nie odpuszczamy po pierwszym "nie", tylko szukamy tej potrzeby u klienta :). Czy to złe? Tak wygląda ta praca, nikomu krzywdy nie robimy, a dobra rozmowa=dobra sprzedaż i zadowolony klient. Jeśli chodzi o atmosferę w salonie, to handlowcy tworzą ją sami. W moim przypadku jako kierownik buduje zaufanie i tworze relację z pracownikami tak, aby jednocześnie mieć przestrzeń do wspólnych tematów czy wyjść poza pracą jak i egzekwowania realizacji celów oraz codziennych zadań. Wynagrodzenie, bo myślę że jest to rzecz chyba najważniejsza- według mnie jest nieadekwatne do ilości obowiązków oraz odpowiedzialności. Osobiście dalej pracuje, ponieważ udaje nam się wykonywać plany i łapać premie. Plany są wysokie więc miejsce do narzekania na pewno by się znalazło, ale przy odpowiednim nakładzie pracy handlowcy zarabiają średnio 4500zł netto (przed podwyżką 2024r.). Bywają miesiące lepsze jak i gorsze, także raz wpadnie 4000, raz 5500, czasem pojawi się L4 i różne życiowe scenariusze. Relacja PH/KSO z RKS to przynajmniej w naszym przypadku miód na serce. Profesjonalna współpraca, ponieważ poza faktycznie realizacją zadań, a dbam aby realizować je zawsze, mamy bardzo koleżeńską relację i na integracjach świetnie się bawimy. Życzę takiej współpracy każdemu. Do wszystkich tych, którzy byli najlepsi a zarabiali 3000zł netto.. odwróćcie tabelkę bo mieliście ją do góry dnem. Nie ma takiej opcji, że topowi handlowcy zarabiają takie pieniądze, kiedy za sprzedaż jednej umowy wpada 150-180zł brutto premii. Dopałki, Orange Energia, zaliczony Tajemniczy Klient i nagle zbiera się premia. Tak jak wspomniałem na początku, praca nie jest dla każdego. Jak chcesz posiedzieć, odpocząć od nauki po szkole i najlepiej pić kawę od rana do wieczora- to najprawdopodobniej skończysz okres próbny i przyjdziesz pisać negatywną opinię :) Pracy jest dużo, ale dzięki temu czas szybko leci. Nauki jest dużo, ale dzięki temu człowiek czuje, że się rozwija i coś w tej głowie zostaje. Obsługi trudnych klientów bywa sporo, ale dzięki temu zdobywamy doświadczenie. Oczywiście są też te przyjemniejsze scenariusze, mili ludzie, znajomości np. nowy mechanik samochodowy, który za fajną obsługę też fajnie obsłuży Ciebie w razie awarii samochodu. Osobiście uważam że warto zacząć pracę w TELL, oczywiście w każdym salonie jest inaczej, każdy salon ma jakąś historię i ciężko jest zacząć kiedy cała załoga ciągle się zmienia. Dlatego warto też przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej, zapytać z jakiego powodu szukają pracownika, jak wygląda sytuacja w salonie i np. porozmawiać z pracownikami już poza rekrutacją o tym jak "faktycznie" jest. Kilka osób osobiście zwolniłem i uwierzcie mi na słowo, że jeżeli ktoś pracuje w firmie, stara się i nawet nie dociąga celów na 100%, to każdy wyciąga do niego pomocną rękę i próbuje pomóc. A nierobów nie ma co trzymać i czekać aż zachce im się pracować, ponieważ największe pieniądze zarabia się jako zespół, a jedno zgniłe jabłko zablokuje szanse na fajną kasę wszystkim pracownikom. I nie pracuje w wielkim mieście, w wielkim salonie, gdzie klientów jest więcej niż ulotek. Także możliwości są, wymagania również, ale pieniążki za tym też się znajdą.

Derek Nowy wpis
Były pracownik
@Myślący

Haha, sam osobiście kilka osób zwolniłeś. Widzę, że już z powodu braków kadrowych nawet 'góra' zaczyna brać się za pisanie pozytywnych a jednocześnie idiotycznych komentarzy. Jedno zgniłe jabłko niweczy całą pracę salonu, no było to opisane wcześniej, że jako firemka (usunięte przez administratora)pracowników, nazywajmy rzeczy po imieniu. Piszesz o najgorszych stronach tej pracy jako o zaletach dzięki którym można się czegoś nauczyć, owszem, to fakt. Problem tylko tkwi w tym, że firma nie płaci adekwatnie do wykonywanej pracy i odpowiedzialności. Śmieszne jest to co piszesz o tym 4500, a już w ogóle zarzut o 'dole tabeli', no świetnie to pokazuje dla przyszłych niedoszłych pracowników poziom tej firemki. Gdybyś wiedział kto to pisze to opadłaby Ci szczęka bo byłem bardzo często w TOP3- TOP 10 w rankingach. Wstyd, po prostu wstyd, że RKS-y biorą się za pisanie opinii na goworku. Ale to też świetnie obrazuje sytuacje w tej firemce i stosunek do szeregowego pracownika. Żałuję, że nie dałem wam popalić na sam koniec a były ku temu sposoby i powody. Człowiek uczy się na błędach.

Dział HR OEX Nowy wpis
Pracownik
@Derek

Szanowny Panie, Firma Tell wypłaca wynagrodzenie zgodnie z kodeksem pracy, adekwatnie do stanowiska i wykonywanych obowiązków. Informacje dotyczące systemu płacowego przedstawiane są na rozmowach rekrutacyjnych oraz zawarte są w dokumentach podpisywanych przez pracowników. W związku z tym Pańskie zarzuty wobec firmy są bezpodstawne, a wiadomości przekazywane przez Pana w sposób anonimowy są nieprawdziwe. Forum internetowe jest dostępne dla każdego, w związku z tym bez znaczenia jakie ktoś zajmuje stanowisko w danej firmie, zawsze może wyrazić swoje zdanie. Jeśli ma Pan jeszcze jakieś zastrzeżenia odnoście współpracy w firmą Tell, to zachęcamy o kontaktu telefonicznego z działem HR pod numerem 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR

Klient
Inne
 Pytanie

Wydaje mi się że z takimi opiniami ( jest ich ponad 150) szybko nie znajdziecie pracowników. Teraz się nie dziwię, że bez względu na to jaki salon odwiedze to wiecznie brak obsady a ludzie którzy pracują jeszcze dużo rzeczy nie potrafią bo dopiero się uczą. Życzę powodzenia z takim traktowaniem pracownika. Ludzie wy się tak staracie żeby coś sprzedać i wcisnąć komuś...po co? Moja rozmowa z konsultantem w salonie trwala ostatnio prawie godzine. Pytal o wszystko az mnie irytowal. Myslalem ze niewiadomo ile zarobi jak mi cos sprzeda...ale za te marne grosze..Myślałem że taka firma dużo więcej płaci a za te umowy na które namawiacie to macie konkretne pieniądze za każdą sprzedane umowę.. Kiedyś pracowałem w podobnej firmie ale to dawne czasy i jak widzę bardzo dużo się zmieniło. Jak będziecie z pracowników robić (usunięte przez administratora) to sami będziecie tam pracować.

Dział HR OEX Nowy wpis
Pracownik

Szanowny Panie, Wszystkie kwestie dotyczące wynagrodzenia i systemów płacowych są jasno określone w dokumentach podpisywanych przed rozpoczęciem zatrudnienia. Jeśli ma Pan zastrzeżenia odnośnie współpracy z firmą Tell to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji, ponieważ trudno nam się odnieść do informacji przekazywanych na anonimowym forum internetowym. Pozdrawiamy, Dział HR

Charlie
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie.wszystkie negatywne tu opinie są prawdziwe. Ja sam jak się wybierałem do tej pracy czytając tu komentarze wiedziałem,że szału nie będzie. Ale poszedłem ze względu na to,że miała to być przelotna praca. Przede wszystkim kierownictwo oderwane od rzeczywistości, nastawione na tabelki w excelu. Liczy się tylko hajs,nieważne że potem są skargi na pracowników, jeśli sprzeda energię to wszystko jest zapomniane. Im większym (usunięte przez administratora) jesteś tym bardziej w tej pracy się odnajdziesz. Bo tylko tacy tam zostają. Ewentualnie Ci którzy mają kredyty a boją się zmieniać na inną. Otóż nie ma się czego bać,gdzie indziej nie ma się przede wszystkim takiej odpowiedzialności jak tutaj i stresu. Klienci roszczeniowi, w firma nie wywiązuje się nawet z podstaw. Celem firmy jest wykorzystać na maxa pracownika i klienta. Abonamenty drogie, najtańszy za 55 zł, czy to się opłaca skoro na kartę masz już za 35 z taką samą ilością internetu,nie wspominając o innych operatorach,gdzie są jeszcze korzystniejsze oferty? Ciężko coś takiego sprzedać klientowi,chyba że wciśniesz mu bez jego wiedzy,bo są i tacy w tej firmie. Tylko,że potem nasluchasz się skarg za innych pracowników,którzy pracują nieetycznie ale kierownicy ich trzymają bo (usunięte przez administratora) mu zapłacą a sami na nim zarobią. Kary na wszystkim, odpowiedzialność,słaba atmosfera, jeden pracownik pracuje w tym samym czasie inni udają,że coś robią na socjalu. Ja odszedłem i osobiście nie żałuję.za dużo minusow

Dział HR OEX
Pracownik
@Charlie

Szanowny Panie, Praca na stanowisku sprzedażowym wiąże się z obsługą klienta oraz realizacją planów sprzedażowych. Dlatego tak ważne jest badanie wyników tej sprzedaży. Przypominamy, że wszelkie kwestie dotyczące zatrudnienia, zakresu obowiązku, wynagrodzenia oraz przyznawania premii były przedstawiane na rozmowach rekrutacyjnych oraz zawarte w umowie, którą każdy z naszych pracowników podpisuje przed rozpoczęciem zatrudnienia. Jednocześnie zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia poruszanych tematów, gdyż trudno nam się odnieść do kwestii publikowanych anonimowo na forum. Wszelkie uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail hr@oex.pl lub tel. 22 3771045. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację prowadził RKS. Na początku pytania o wymagania, w skrócie o obowiązkach, pensjach itp. Później scenka sprzedażowa

Pytania

Czy mam doświadczenie w sprzedaży? Czy znam usługi/produkty jakie oferuje Orange? Jakie osiągałam wyniki w poprzedniej pracy? Scena sprzedażowa- RKS była klientką biura podróży, a ja musiałam sprzedać wycieczkę :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy +Doradca Klienta z j. niderlandzkim +
Opole
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
(169 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Johny
Pracownik
 Pytanie

To może ja dodam od siebie co nie co, skoro już tu trochę pracuje. Ogólnie pracodawca gra bardzo nie fair w stosunku do pracowników. I z tego, co wiem w porównaniu do innych agencji,które współpracują z Orange wypada najgorzej. Może zacznę od początku... Dla firmy liczy się tylko tabelka exel, punkt który powinien pełnić funkcje nie tylko sprzedażowa ale też obsługiwać, bo klienci nie przychodzą tylko po zakup telefonu który i tak jest drożej o wiele w stosunku do np elektronicznych sklepów, przychodzą również po różne rzeczy które są obslugowe. Jeśli chcesz pomóc klientowi żeby wyszedł zadowolony i żeby skarg na salon nie było to dostaniesz opieprz od kierownika. Bo kierownik jest cisniety tylko ze względu na sprzedaż. Co byś nie robił i tak będzie źle. Jedni będą siedzieć na zwolnieniu, ty będziesz zapitalal za kilku i tak dostaniesz (usunięte przez administratora). O byle bzdure. Pytanie jak masz nie popełniać błędów skoro zostajesz sam po x godzin a punkt jest w galerii. I kolejki są niemale. Więc musisz zbywać każdego klienta nawet, jeśli chcesz mu pomóc bo potem Ty będziesz rozliczany tylko ze sprzedaży. Jesteś uczciwy też źle, bo nie wypisujesz umów na klientów, którzy nawet o tym nie wiedzą. To nic że potem są skargi, Ty się nasłuchasz, są problemy. Liczy się, że sprzedane. Żeby chociaż w pensji Ci się to odbiło. Bzdura... Dostaniesz marne pieniądze, ja już siedzę ileś miesięcy i dostaje 2400. Tyle, co Ci co siedzą np na zwolnieniu. Nie dostaną o wiele mniej od Ciebie Z tą różnicą, że Ty pracujesz a inny siedzi w domu. Zatrudniają nowych pracownikow, ale ten nowy pracownik przychodzi dla idei do pracy. Bo nie mogą ogarnąć szkoleń dla nich. Więc ten nowy pracownik będzie pracował x miesięcy bez premii która i tak jest śmieszna. Bo odbija sobie na karach za byle głupotę. Jest coś takiego jak dodatek lokalizacyjny, ale nigdy nie wiesz, czy po tych 3 miesiącach w ogóle go ujrzysz. Bo mogą uciąć za bzdure. Więc taki pracownik siedzi w tym punkcie, pracuje za 10,wiecznie ma odpowiedzialność, za podpis, za zwracany sprzęt i x innych rzeczy. Wywali Ci umowę w systemie? To teraz się bujaj, żeby Ci to jakoś zaliczyli i żebyś nie musiał oddawać za iphone, za kilka tysiecy. Czy to jest fair ze strony pracodawcy, że umowa została podpisana, sprzęt wydany a Ty musisz w razie czego oddawać hajs za coś, co wydałeś? Sami sobie odpowiedzcie.... Skoro masz podpisana umowę, z podpisem klienta. To chyba sobie sam tego smartfona nie wziąłeś? A więc zapitalasz za 10, dostajesz marny hajs, nigdy nie wiesz ile dostaniesz, plany są wysokie, żebyś za przeproszeniem (usunięte przez administratora) dostał... Juz nie mówiąc o tym, że w punkcie z reguły pracuje 1,2 pracowników a reszta albo nie ma kodów sprzedażowych albo siedzi na socjalu. I na końcu dostaniesz 2400. Śmiech na sali, ta praca nawet nie jest dobra na kilka miesięcy, jak wejdziesz w te go.... To radzę Ci już tylko szukać innej. Gdzie chociaż podstawę masz godna. Bo tu i tak Cie nikt nie doceni, oprócz ewentualnie klientów, którzy sami widzą jak jest. Najlepszym dowodem na to jak jest w pracy są opinie o pracodawcy. Tu w większości są negatywne, a pozytywne to wystawiane tylko przez pracodawcę lub lizusow pracodawcy

Ex
Były pracownik
@Johny

Haha cała prawda, kiedyś napisałem podobną opinię, jeszcze o wielkich „dystryktach” którzy sami sobie promocje ustalają i w tv reklamują 3 msc za zero a Ty nie możesz tego dać bo Cię nie lubi, taki paradoks, to ją usunęli haha byłem jednym z najlepszych sprzedawców wysoko w rankingach na cały region i potwierdzam wszystko w 100%. Nie warto nic robić dla nich bo jedyne czym ci odpłacą to orżnięciem pensji. Lepiej dla psychiki i portfela już iść do odziezowki i odpowiadać jedynie za to czy jest koszula na wieszaku. Najśmieszniejsze jest to że na 25 lecie zrobili sobie wielki bal a dla handlowców nawet podziękowań nie było.

Dział HR OEX
Pracownik
@Johny

Szanowni Państwo, Zapewniamy, że firma Tell wypłaca wynagrodzenie zgodnie z kodeksem pracy. Jeśli mają Państwo wątpliwości z tym związane, to prosimy o kontakt z działem kadr. Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania na bieżąco wszelkich uwag zarówno do Działu HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045), jak i bezpośrednich przełożonych. Dzięki temu będziemy mogli szybko zweryfikować problem oraz odpowiednio na niego zareagować. Pozdrawiamy, Dział HR

Ex
Były pracownik
@Dział HR OEX

Zgodnie z kodeksem pracy wypłacacie najniższą a z całej reszty próbujecie (usunięte przez administratora). Za tak ciężką pracę jaką się wykonuje w tej firmie to WSTYD żeby płacić takie pieniądze. A te pomarańcze na święta to niech sobie centrala zostawi dla siebie xDDD

anonim
Inne
@Ex

Z tymi pomarańczami to macie tak co roku? gdzieś już o nich pisali i ciekawi mnie czy cokolwiek się zmieni skoro tak publicznie ludzie podkreślają niezadowolenie z tego? Swoją drogą to jedyny okres kiedy otrzymuje się owoce? A co z takim typem dnia tygodnia?

Ex
Były pracownik
@anonim

Tu nie chodzi o niezadowolenie tylko o opluwanie pracownika na każdym możliwym kroku. Na święta nie ma nawet zbiorowego maila z "góry" z życzeniami. Za to są plany podkręcone na maksa bo w końcu to szał zakupów. Pomarańcze to jakaś abstrakcja, relikt minionej epoki, świadectwo tego kiedy zatrzymała się mentalność tej firmy. Przez te kilka lat raczej nie pamiętam aby w innych okresach były jakieś owoce. No jedynie, że zadowolony klient Ci je przyniesie. Jedyne co można dostać w zamian za ciężką pracę w tej firmie to stres, "warunki", bo każda prowizja jest obwarowana 1000 warunków których spełnienie zależy od pracy całego zespołu a nie jednostki, więc jak jest słabe ogniwo to lepiej do niego dołączyć niż się starać bo i tak nic z tego nie będzie. Z resztą, by wiedzieć jak się pracuje w tej firmie wystarczy przejść się w odstępie roku po salonach, większość twarzy się zmieni. Średni czas życia pracownika w tej firmie to pół roku. Pracodawca wypłaca najniższą krajową ale wymaga i obarcza odpowiedzialnością jakby conajmniej płacił trzykrotność tego. Warto tam iść, porobić sobie szkolenia które trwają miesiąc, posiedzieć trochę na (usunięte przez administratora) i uciekać w momencie gdy zaczną wymagać - a na to nie trzeba długo czekać bo w tej firmie jedyne co człowieka czeka to warunki, nerwowe maile o wyjaśnienia, tysiąc śmiesznych grup na whatsuppie, 30 raportów dziennie z których każdy jeszcze bardziej durny. Żałuję tylko tego, że do samego końca swojej pracy starałem się być w porządku osobą. Jedyne co jest dobre w tej firemce to możliwość złożenia wypowiedzenia.

Dział HR OEX
Pracownik
@Ex

Szanowny Panie, Zapewniamy, że wszelkie kwestie dotyczące kwoty wynagrodzenia, przyznawania premii omawiane są przed podpisaniem umowy. Dodatkowo warunki, jakie trzeba spełnić są jasno określone w dokumentach podpisywanych przez pracownika. Staramy się nieustannie usprawniać funkcjonowanie naszej firmy, dlatego jesteśmy zawsze otwarci na konstruktywną krytykę oraz dialog z byłymi pracownikami. Niestety porusza Pan w swojej wypowiedzi poważne kwestie, które wypływają negatywnie na wizerunek całej firmy. Zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z działem HR (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 3771045). Chętnie porozmawiamy poza anonimowym forum internetowym. Tylko dzięki temu będziemy mogli dokładnie zweryfikować opisywaną sytuację. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Et
Były pracownik
 Pytanie

Pensja za miesiąc sierpień 2400 xd śmiech na sali, najniższa krajowa to 2700 z kawałkiem. Czy ta firma jest poważna, może ktoś wyżej powinien się nią zainteresować? Ja stąd odchodzę, ale to jak postępują z pracownikami jest niezgodne z prawem

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w TELL S.A.. Czy pracodawca idzie na rękę?

As
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) co się dziwić klientom, ktorzy składają non stop skargi na konsultantów jak tu nawet nie wiesz jak masz przyjść do pracy. Może ktoś by się tym zainteresował? Bo nie ma, co się dziwić ze tu taka selekcja. Każdy stąd będzie uciekal. Jeśli chcecie też płacić za byle (usunięte przez administratora)Kary po kilkaset złotych to powodzenia. Ale nikomu, kto ma choć trochę rozumu nie będzie się chciało(usunięte przez administratora). Możecie się przemęczyć na szkoleniu potem polecam (usunięte przez administratora)...

Pytanie
 Pytanie

Czy pensja w TELL S.A. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Kierownik Sprzedaży, ich ogłoszenie jest 7 maja na Lento.pl.

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Firma Tell oferuje wszystkim swoim pracownikom gwarantowane wynagrodzenie podstawowe + prowizję, która uzależniona jest od co miesięcznych wyników sprzedażowych, zarówno indywidualnych, jak i zespołowych. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w TELL S.A.?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowny Kandydacie, Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pracownikom oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę https://tell.pl/oferty-pracy/, gdzie znajdą Państwo więcej szczegółów na temat pracy w firmie Tell. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45 lub pod adresem hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

Na szczęście były
Były pracownik
@Pytanie

Pracowałem kilka lat, nie warto, będziesz się starał i robił za 3 a na koniec miesiąca powiedzą ci ze salon nie zrobił planu i nic nie dostaniesz. Gratis tylko wrednych klientow, stres, odpowiedzialność materialna a to wszystko za minimalna + śmieszna premia lokalizacyjna której i tak nie zobaczysz bo costam + ochłapy zwane prowizja (300 - 600 zł). Są lepsze miejsca za takie same lub większe pieniadze

Dział HR OEX
Pracownik
@Na szczęście były

Szanowny Panie, Pragniemy poinformować, że jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog z byłymi pracownikami. Informacja zwrotna jest dla nas ważna, aby nieustannie usprawnić funkcjonowanie naszej firmy. Niestety Pana wypowiedź zawiera kwestie zbyt ogólne, a przez to krzywdzące dla naszej firmy. Jeżeli ma Pan zastrzeżenia odnośnie zakończonej współpracy z firmą Tell, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, abyśmy mogli się do tego odnieść. Wszelkie uwagi można zgłaszać pod adresem e-mail hr@oex.pl. Pozdrawiamy, Dział HR

asdfgh
Były pracownik
@Dział HR OEX

tak, już to widzę jak piszę wam swoje sugestie po tym jak mnie potraktowała ta firma chociaż byłem jednym z najlepszych sprzedawców w regionie (potwierdzone rankingami) i do samego końca uczciwie pracowałem (po tym jak to JA złożyłem wypowiedzenie). A więc - nie polecam pracy w tej firmie,(usunięte przez administratora), durne warunki w stylu sprzedaży akcesoriów, bo jak nie to Cie (usunięte przez administratora)na połowę, i tak już śmiesznej, prowizji. (akurat ja z tym nie miałem problemu, bo zawsze sprzedawałem sporo akcesoriów (jak zresztą wszystkiego co można było sprzedać). co nie oznacza, że było to w porządku). Opowieści o "ogromnych" zarobkach (6k< mc) mijają się z prawdą - są osiągalne ale nie są wynikiem własnej pracy tylko działania całego zespołu. Oprócz ciężkiej pracy jeszcze musi się poszczęścić bo jak nie to na koniec miesiąca frustracja, że nic z tego nie ma. Jako wieloletni pracownik wysoko notowany w rankingu sprzedawców chętnie odpowiem na wszystkie pytania, mam nadzieję, że nie przyszłych pracowników. (I tak od dawna widać, że z każda kolejna rekrutacja wymagania pracodawcy się zmniejszają -(usunięte przez administratora).

1234567
Były pracownik
 Pytanie

Czy polecać pracę w tej firmie to kwestia bardzo sporna ale może komuś moja opinia pomoże w podjęciu decyzji. Praca polega na wszystkim, jesteś od wszystkiego i za wszystko jesteś odpowiedzialny. Jeżeli ktoś myśli, że praca na stanowisku "specjalisty ds. sprzedaży" dotyczy TYLKO sprzedaży to mocno się myli. Do Twoich obowiązków będzie należało: sprzątanie salonu, szykowanie i wydawanie konwojów, przyjmowanie dostaw, wyjaśnianie błędów systemu (tak, to Ty jako konsultant jesteś za nie odpowiedzialny), szykowanie sprzętów po klientach do wysyłki (w większości brudnych, obślizgłych (jeżeli ktoś myśli, że ludzie mają godność to ta praca świetnie Ci pokaże jak wygląda świat), zmiany wizualizacji, wysyłki dokumentów do archiwum, obsługa kasy fiskalnej, no i na samym końcu sprzedaż. Nie ma w tym nic złego ani uciążliwego dopóki jest dobra ekipa. Jeżeli chodzi o odpowiedzialność, o której napisano w innych komentarzach, tak, to prawda. Jesteś odpowiedzialny za wszystko. System wyrzuci zamówienie dwa dni po jego zatwierdzeniu a Ty tego nie dopatrzysz - do wyjaśnienia po Twojej stronie, często wiąże się to z ponownym przyjściem klienta do salonu i ogromnym stresem. Nie zostanie odesłany sprzęt na czas - wina konsultanta który ten sprzęt przyjął od klienta - obciążenie za stary śrut który ledwo działa, liczone w setkach złotych. Nie zaliczysz badania TK - obciążenie liczone netto w setkach złotych. Faktem jest, że o obciążeniach się nie dowiesz jak nie zapytasz - nie dostaniesz żadnego wyciągu za co i ile złotych dostałeś premii (śmieszny kwitek z wypłatą to nie jest to o czym mówię) więc jak masz cwanego przełożonego to możesz wcale się o tym nie dowiedzieć - ot, po co demotywować. Dodatkowo pracownik obciążany jest także "wynikiem NPS" czyli w praktyce - przychodzi do Ciebie emerytka z telefonem na przyciski która ledwo jest w stanie się podpisać - wykonujesz pewne akcje na jej karcie klienta - na drugi dzień dzwoni do niej ankieta, jeżeli kliknie jedynki to sorry, NPS niezaliczony (oczywiście wyciągana jest średnia z wszystkich "ankiet"). Sytuacja ma się tak samo z jakimkolwiek klientem - przychodzi zdenerwowany klient który wymienia trzeci raz router, wymieniasz, ankieta dzwoni do klienta i pyta czy jest zadowolony z usług operatora - wiadomo, że kliknie "1" - obciążony jesteś Ty bo wynik NPS spadł poniżej jakiegoś poziomu. A więc wytłumaczyłem już jak wygląda ta abstrakcja. Druga kwestia: Plany sprzedażowe - Nie uważam aby były tak wygórowane jak piszą inne osoby ale może to kwestia predyspozycji, można je osiągnąć jak się chce i wie, po co przychodzi do pracy. ALE - plany są indywidualne i "salonowe". Możesz zrealizować indywidualnie swój plan na 120% a dostać mniejszą wypłatę od osoby z innego salonu która sprzedała 1/2 tego co Ty. Dlaczego tak jest? Ponieważ "prowizja" wypłacana za plan indywidualny to jakieś nieśmieszne (usunięte przez administratora) w kwotach typu 500 - 900 zł, największe pieniądze są za "konkursy" a te uzależnione są od wyniku całego salonu więc w praktyce - na trzech konsultantów jeden stwierdzi. że "ma wyje****" bądź po prostu nie posiada predyspozycji do pracy tego typu - ZAPOMNIJ O PIENIĄDZACH. By zarabiać te obiecywane pieniądze w tej firmie, rzędu 7 - 10k/mc musisz trafić do salonu w dobrym centrum handlowym w którym jest dobra i zgrana ekipa. Niestety ale nie muszę zaznaczać, że takie salony są rzadkością. W firmie tej można się sporo nauczyć jeżeli masz zamiar SAM uczyć się pracy z klientem, i tutaj jest to ogromna zaleta. Firma raczej nie organizuje szkoleń sprzedażowych ale wachlarz klientów jest tak szeroki, że pozwala bardzo mocno podnieść swoje kompetencje. Dodatkowo w firmie możesz nauczyć się anielskiej cierpliwości obsługując rzesze emerytów którzy na 10 letnich smartphone mają pretensje, że nie działa (usunięte przez administratora) (nie są to klienci sprzedażowi ponieważ 99% emerytów ma telefony na kartę za 30 zł/mc gdy najtańszy abonament to 50 zł - cholernie ciężko jest takiemu klientowi 'wcisnąć' abonament tymbardziej, że jest to grupa społeczna która chciałaby abyś jej zapłacił za to, że do Ciebie w ogóle przyszła. Finalnie taki emeryt przyjdzie do Ciebie z telefonem zakupionym za 400 zł w pobliskim elektromarkecie abyś za darmo mu go skonfigurował, bezczelność nie zna granic. W większości w firmie pracują mili ludzie i można spotkać fajne osoby a atmosfera między szeregowymi pracownikami jest okej. Mój RKS był naprawdę w porządku i miło go wspominam. Inaczej ma się sprawa z koordynatorami z ramienia OPL - Ci są w ogóle odcięci od rzeczywistości i ustalają własne promocje (przykład: reklama w TV, że 2 miesiące za 0 zł tylko przyjdź do salonu - tak, ale jak z jakiegoś powodu Cię nie lubi to nie dostaniesz kodu by dać te 2msc reklamowane w tv, kosmos xD). Podsumowując - nie żałuję czasu spędzonego w firmie, było okej, nie zawsze, ale podsumowując to na +.Zarobki to raczej ok. 5 do 7k brutto jak jestes dobry (z benefitów: frustracja, że nie zarabiasz przez innych)Jak masz dobry salon i jestes dobry 9 - 10k brutto.

Bary
Były pracownik
@1234567

Muszę się z większością zgodzić, to prawda o tych wszystkich karach i obowiązkach. Pracownik jest odpowiedzialny za stary, zasyfiony sprzet- rupiecie, które nadają sie na śmietnik. Jak paczka nie dojdzie albo sie pomylisz przy pakowaniu to kara finansowa. Nie zgadzam się z tym, że można sie dużo nauczyć. Dużo klientów jest w każdej innej pracy, w której są godziwe pieniądze i dobre warunki zatrudnienia. To żaden plus tej firmy, raczej minus, bo u mnie byli prawie sami emeryci i wściekli ludzie, bo im sprzęt nie działał, co oznaczało brak możliwości sprzedaży czegokolwiek. Pensja żałosna, bo pracowałem w upadłym centrum handlowym, a do tego dochodziły „kary i obciążenia” praktycznie za wszystko. Stres, niekompetencja ludzi na wyższym szczeblu i zmuszanie do okłamywania babć i dziadków. Odraczam prace w tej firmie.

frukto
Pracownik
 Pytanie

Mnie zastanawia kwestia tych kar i obciążen... W umowie, ktora podpisywalem nie bylo mowy o zadnych karach i obciazeniach (TK, NPS, PACZKI), braki w kasie to rozumiem, pracowałem kiedys w sklepie odziezowym i jak byly braki, to tez pracownicy za to odpowiadali. Chodzi mi o to, że w momencie zatrudnienia nikt mi o tym nie wspominal, dowiedzialem sie jak dostalem obnizona wyplate za niezdanego TK. Scenariusz taki, zeby uwalić konsultanta. Ten TK chyba tylko to ma na celu, mam znajomych w konkurencji i u nich TK jest banalnie prosty, a scenariusze są miłe, przyjemne i łatwe do zaliczenia. Ale powracajac do sedna: skoro nie podpisywalem zadnego dokumentu, ze zgadzam się na te kary, nikt mnie o tym nie informowal gdy podpisywalem umowe, to czy takie cos jest w ogole legalne? Czy ktokolwiek z was dostal jakis dokument, ktory to reguluje? Coś takiego w ogole funkcjonuje?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy jest na tym forum ktoś kto pracuje w TELL i zarabia chociaż 4500 netto jako Specjalista ds. Sprzedaży w Salonie? Byłem na rozmowie, miła Pani mówiła, że premie są do wyrobienia bez żadnego problemu, obiecywała zarobki na poziomie 7000 brutto i więcej. Trochę mi się w to wierzyć nie chce po tym co tu przeczytałem. Można naprawdę liczyć spokojnie na przynajmniej 4500 czy bardziej koło 3000?

Natalia
Były pracownik
@Kandydat

W Zielonej Górze- Auchan nie licz na więcej niż 3100, tyle mogę Ci powiedzieć ze swojego doświadczenia.

123456
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

hahahahahaha, 7 000 brutto bez problemu? Szukaja naiwnych, ja takich pieniedzy nigdy tu nie widzialem.

Jolanta
Inne
@123456

Faktycznie 3,1 tys to max? a co z jakimiś innymi stanowiskami, na którym wyciągniesz najwięcej za przyzwoity nakład pracy?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w TELL S.A.? Czy trudno jest zdobyć awans?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pragniemy zapewnić, że w firmie Tell istnieje możliwość realnego awansu w strukturze firmy. Jako firma, która dynamicznie się rozwija, stawiamy przede wszystkim na rozwój pracowników. Staramy się stale awansować swoich pracowników na wyższe stanowiska. Cały proces uzależniony jest od kompetencji i doświadczenia na danym stanowisku. W przypadku szczegółowych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR, hr@oex.pl lub tel. 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Bajka
Były pracownik
 Pytanie

Firma słabo wypada w ocenie pracowników. Mojej również-nie polecam. KR wymienia pracowników jak rękawiczki, stres niewspółmiernie duży do zarobków. Najniższa krajowa za ciężką pracę w Tell to normalne. Premie? Jedna na dwa lata. Jeśli możesz sobie poradzić inaczej nie trać czasu na pracę w Tell.

Dla narzekaczy
Pracownik
@Bajka

Wystarczy realizować cele i liczyć swoją kasę za premie i konkursy a ładna premia wpływać będzie co miesiąc. Jedni to rozumieją i zarabiają kasę a inni potrafią tylko narzekać. Cóż nie wszyscy się do tej pracy nadają. Pozdrawiam

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Dla narzekaczy

No tak, ale nie tylko ja narzekam. Jest nas tu więcej. Zapewniam, że nie radzisz sobie w pracy, jak ktoś chce, żebyś sobie nie radził. Większość ludzi jest przeciętnie inteligentnych, wdrożenie pracownika bez stresu wszystko załatwia. Co do sprzedaży wypadkowa szczęścia i zaangażowania. Ale w Tell bez stresu się nie da. Krzyczenie na pracownika lub chamskie odzywki przy klientach to normalne? Nie dla mnie.

Dział HR OEX
Pracownik
@Pracownik

Szanowni Państwo, Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z pracownikami działu HR pod adresem e-mail hr@oex.pl, w celu wyjaśnienia poruszanych tematów, wtedy będziemy mogli szybko zweryfikować problem oraz odpowiednio na niego zareagować. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w TELL S.A. można ubiegać się o podwyżkę?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. W firmie Tell oferowane jest wynagrodzenie podstawowe + prowizja, która uzależniona jest od co miesięcznych wyników indywidualnych każdego pracownika, ale także całego zespołu. Pragniemy wspomnieć, że w Tell istnieje możliwość realnego awansu w strukturze firmy, co może wpłynąć na Państwa gratyfikację. W przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu HR 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział Rekrutacji

Marta
Były pracownik
@Pytanie

Nigdy. Podstswa i premia którą sobie wyrobisz za sprzedaż

Pytanie
 Pytanie

Czy w TELL S.A. pracuje się na open space?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji pod numerem 22 377 10 45. Podczas rozmowy szczegółowo opowiemy jak wygląda praca w firmie TELL. Pozdrawiamy, Dział HR

Saiguio
Pracownik
@Pytanie

Nie bo tell zajmuje się głównie rekrutacja na stanowiska specjalistów w salonach sprzedaży

Saiguoo
Pracownik
@Pytanie

Nie bo zatrudniają na salonów agencyjnych

Dział HR OEX
Pracownik
@Saiguio

Szanowni Państwo, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pragniemy wspomnieć, że firma Tell rekrutuje na wiele stanowisk. Oprócz rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży zajmuje się również rekrutacją na stanowisko Kierownika salonu sprzedaży, Partnera Biznesowego oraz Doradcy Klienta Biznesowego. Zachęcamy do zapoznania się z naszą stroną kariery, gdzie aktualizowane są na bieżąco wszystkie nasze oferty pracy: https://tell.pl/oferty-pracy/. W przypadku kolejnych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z pracownikami działu rekrutacji 22 377 10 45. Pozdrawiamy, Dział HR

Niezadowolony
Były pracownik
 Pytanie

Pójście do Tella jako konsultant Orange było moim największym błędem. 3 miesiące udręki, niekompetnecji ze strony firmy jak i kierownika salonu.(usunięte przez administratora)Plany bardzo wysokie, można powiedzieć że nieosiągalne. Przez to człowiek nie wyrobi premii, choć to jest "nasza kasa" (cytując regionalną) i to tylko my "nie chcemy po nią sięgnąć". Nie ma możliwości tłumaczenia się, po prostu dostajesz ochrzan i mega dodatkowe zadanie do wykonania gdzie musisz OBIECAĆ, że to zrobisz. Po prostu musisz. Szkolenie dla pracownika? Przez trzy miesiące nie mogłem zdobyć pełnego szkolenia, a dlaczego? A to już różne były odpowiedzi, ale jedna z nich było, że "sam miałem zadbać o swoje szkolenie". Taką odpowiedź dostalem od kierownika oraz właśnie regionalnej. Niejasny system premiowy, gdzie człowiek nigdy nie wie jakie pieniądze otrzyma. Kary pieniężne nakładane na pracowników bez wcześniejszego poinformowania o tym stanie rzeczy. Bez żadnego powiadomienia. Sam otrzymałem taka karę. Choć ze wszytskiego byłem poprawnie rozliczony. Firma kompletnie nie szanuje swoich pracowników. Szuka tylko sposobu by móc na nim zarobić, ale o komfort nie zadba. Żadnych ubezpieczeń, karty typu multisport, gdzie w innych firmach jest to w standardzie. Parę lat wcześniej pracowałem w żabce i o wiele korzystniej pracowało mi się robić hot dogi dla pół-pijanych studentów niż być pod skrzydłami tejże firmy. Nie polecam z całego serca. Absolutnie!

Anna B zachód
Były pracownik
@Niezadowolony

Gratuluję odwagi, po twoim komentarzu aż zawrzało. Na tyle, że firma zaczela zacierać ślady :) W końcu ktoś napisał prawdę...

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z TELL S.A.?

Tak
Pracownik
@Pytanie

Zwalanie obowiązków na najmłodszego stażem pracownika, brak wsparcia ze strony kierownika salonu jak i kierownika regionalnego. Wszelkie święta pracujesz bo przecież musi być jakaś hierarchia, sprzatasz, sprzedajesz obslugujesz platnosci, dla jednych przerwa trwa pół godziny dla innych 15 minut, dzwonisz do klientów umawiasz spotkania, obslugujesz dostawy, kurierów, prowadzisz prace administracyjne, wizualizacje, przyjmujesz reklamacje, musisz kierować przepływem klientów, jak trzeba pomóc to pomagasz zaczynasz wcześniej prace jak trzeba to zostajesz dłużej. Także ten trzeba się spieszyć .

Honorata
Inne
@Tak

Nowy pracownik w TELLu faktycznie pracuje w każde Święta? Czy może jest to w jakiś sposób dzielone? Jak takie dni są rozliczane, czy traktowane są normalnie czy może obowiązuje za nie wyższa stawka? Wspomniałeś również, że czasami trzeba zostawać dłużej.. - później można sobie w inny dzień przyjść później do pracy czy może jest to doliczane do wynagrodzenia?

Tellik
Były pracownik
@Honorata

W tellu dostaniesz 7.5zł za nadgodzinę jak się wykłócisz.

Honorata
Inne
@Tellik

To troszkę słabo jak o stawkę trzeba się 'wykłócać' :P To w takim razie jestem ciekawa ile zarabiają osoby, które nie podejmują negocjacji co do stawki lub nie mają podstaw (np. doświadczenie) by się tego domagać..

Światełko
Były pracownik
@Honorata

Jeżeli myślisz, że coś negocjujesz to się mylisz. Wszyscy mają te same podstawy

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w TELL S.A.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Witaj, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Firma TELL oferuje pracę w pełnym wymiarze godzin. Grafik jest uzależniony od godzin otwarcia poszczególnych salonów w całej Polsce. Aby dowiedzieć się więcej na temat danej oferty, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z nami (pod adresem e-mail hr@oex.pl, tel 22 377 10 45). Pozdrawiamy, dział HR

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w TELL S.A.?

Dział HR OEX
Pracownik
@Pytanie

Szanowny kandydacie, Przebieg procesu rekrutacyjnego w naszej firmie zależny jest od stanowiska o które się Pan/i ubiega. Standardowo przebiega według poniższych etapów: 1. Złożenie aplikacji. 2. Selekcja CV. 3. Wywiad telefoniczny z pracownikiem działu HR. 4. Bezpośrednie spotkanie rekrutacyjne z przełożonym. 5. Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji po udziale w spotkaniu. Podczas rozmów informujemy, jak będzie wyglądał każdy kolejny krok w rekrutacji aby każdy z kandydatów czuł się komfortowo oraz zniwelować stres związany z procesem. Pozdrawiam, dział HR, OEX Cursor.

Zostaw merytoryczną opinię o TELL S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
TELL S.A.
1.5/5 Na podstawie 138 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TELL S.A.
Przejdź do nowych opinii