TELL S.A.

Poznań

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 91 ocen.

Opinie o TELL S.A.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TELL S.A.

Edyta
użytkownik zarejestrowany

@tell to gówno Co jest powodem Twojego negatywnego nastawienia do firmy? Napisz nam więcej o swoich doświadczeniach z firmą. Każdy merytoryczny, rzetelny komentarz może być cenny dla przyszłych kandydatów. @BENIA mówisz o niewypłaconej prowizji rozumiem, że interweniowałeś już w tej sprawie. Czy dostałeś odpowiedź od TELL S.A. skąd wynika to opóźnienie?

BENIA

Nie pracuję 16 miesięcy, a nadal nie zapłacili zaległej prowizji, która miała być zamrożona na 6 miesięcy. NIE WARTO!

tell to gówno

tell s.a to najbardziej żałosna firma w jakiej pracowałem, ludzie są świetni ale ale sama firma to porażka na szczęście jeszcze chwila i mnie tam nie będzie

byly pracownik

głodowe prowizje, znikoma ilość szkoleń w stosunku do wielości sprzedawanych produktów, ciągła rotacja pracowników, zarówno zwykłych konsultantów jak i kadry zarządzającej . Sosnowiec zapala !!!

Weronika

Pracowałam w Tellu stosunkowo krótko bo jedynie pół roku. Jednak przez ten czas sporo można było dostrzec. Praca sama w sobie jest ciężka, ludzie są coraz gorsi, konkurencja coraz większą i szczerze podziwiam ludzi pracujących w tych oddziałach-trzeba mieć charakter i po prostu to lubić. Jednakże, nawiązując do sytuacji Tell jako pracodawca to naprawdę wysoka półka, jeśli nie najwyższa na obecne realia. Pieniądze ZAWSZE na czas, jeśli pracujesz i jesteś dobry zarabia się naprawdę ładne pieniądze. Umowa o pracę na ludzkich warunkach, masz prawo zachorować, masz prawo zająć w ciążę- tak jak to wyglądać powinno. Szkolenia na najwyższym poziomie. Naprawdę nie oszczędzają na pracowniku. W przeciwieństwie do innych agentów. Myślę, że wiele zależy rownież od zespołu na jaki się trafi no i oczywiście kierownika. Ja trafiłam na świetne kobiety, bardzo wyrozumiałe i pomocne z którymi nie dało się nie zaprzyjaźnić. A Pani Viola, to dopiero człowiek. Przesympatyczna, ciepła, wyrozumiała i bardzo inteligentna kobieta. Jedynie sporo w tym wszystkim zostawia do życzenia Pani Ela, która czasami zbyt bardzo zadziera nosa, no cóż... taki typ. Ogólnie oceniając praca ciężka, ale firma naprawdę uczciwa. Pozdrawiam, Weronika ????

Edyta
użytkownik zarejestrowany

Wiadomo coś więcej o aktualnych ofertach pracy? W tym momencie są ogłoszenia na stanowisko Subagent - jakie warunki oferuje TELL S.A. na tym stanowisku? Warto aplikować?

Świstrłko

Sosnowiec zapala!

W pytę

Pytka na regionalnego :)

Malina
@W pytę 06.07.2017 16:06
Pytka na regionalnego :)

Co tu się dzieje to szok. :)

Pussy Riot
@W pytę 06.07.2017 16:06
Pytka na regionalnego :)

Pytka najlepszy kierownik Tella...

Janusz sprzedaży

firma oex to cwany lis. prowadzi sprzedaż dla plus-pti , Orange-tell i tmobile-europhone. wszystkie trzy firmy zarejstrowane w poznaniu ul. forteczna 19a. pracodawca nie godny polecenia.

ciekawski

Co to za rekrutacje na rks, kadra sie poszerza?

Barnaba
@ciekawski 14.06.2017 18:39
Co to za rekrutacje na rks, kadra sie poszerza?

Albo zmienia :)

Mietek

(usunięte przez administratora) "...absolutnie święta, analiza potrzeb...pytania otwarte, pytania zamknięte...twe słowa konsultant będzie notował..." stara ekipa Tella wie o co chodzi

Kolega Mietka
@Mietek 04.06.2017 23:30
(usunięte przez administratora) "...absolutnie święta, analiza potrzeb...pytania otwarte, pytania zamknięte...twe słowa ko...

Mietek czy chodzi Ci o lipdub Orange? Żenada

los

Panowie i Panie,jak tam wasze charytatywne nadgodziny? :)

I zaległe prowizje

Kiedy dostanę za nadgodziny?

Rekrutacja Tell
@I zaległe prowizje 26.05.2017 13:12
Kiedy dostanę za nadgodziny?

Dzień dobry, uprzejmie prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia wspomnianych nadgodzin. Pozdrawiamy, dział rekrutacji Tell tel. 22 377 10 45 e-mail: rekrutacja@tell.pl

Maloe
@Rekrutacja Tell 19.06.2017 12:59
Dzień dobry, uprzejmie prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia wspomnianych nadgodzin. Pozdrawiamy, dział rekrutacji Te...

Nie sadze aby ktoś się skontaktował. Proponuje porównać listy obecności z paskiem wynagrodzeń.

Mały

Teraz w umowie o pracę TELL powinien uwzględniać jako miejsce pracy klatki w pobliskich blokach, gdzie będą kazać wam ulotki roznosić o światłowodzie oraz akwizycję po blokach

Mietek
@Mały 17.05.2017 10:14
Teraz w umowie o pracę TELL powinien uwzględniać jako miejsce pracy klatki w pobliskich blokach, gdzie będą kazać wam ulotki ro...

Potwierdzam, byłem świadkiem tego jak pracownik salonu otrzymał polecenie od swojego kierownika, aby w godzinach pracy roznosić ulotki odnośnie internetu stacjonarnego ftth, robił to bo się bał odmówić, na początku wrzucał ulotki do skrzynek na listy, potem kazali mu pukać ludziom do drzwi...

Tomek

Mietek o jakim mieście mówisz?

Mietek
@Tomek 12.05.2017 20:48
Mietek o jakim mieście mówisz?

Łódź

Mietek

Amatorzy próbują udawać, że z amatorów zrobią mistrzów sprzedaży. Do salonu zatrudnili na stanowisko kierownika człowieka, który nie miał zielonego pojęcia o pracy w salonie, zarządzaniu, sprzedaży, na zapleczu siedział i uczył się jak wystawić paragon za doładowanie, a jak go zostawili na cały weekend samego w salonie, bo ludzi nie było do pracy, to kierownik regionalny kazał mu mówić że jest awaria systemu jak wejdzie klient i będzie chciał coś kupić lub sprawdzić. Ale Pani Marta z działu rekrutacji nadal "chętnie udzielimy wszelkich informacji dotyczących aktualnych warunków zatrudnienia w naszej firmie" Omijać daleko

Marta
@Rekrutacja Tell 15.05.2017 07:51
Szanowny Panie, chętnie porozmawiamy o opisywanej przez Pana sprawie. Prosimy o kontakt na adres rekrutacja@tell.pl lub 22 377...

Pani Marto. Jako dział rekrutacji proponuje popytać w firmie a nie na forum. Może warto wychylić się ze stolicy od kubeczka Starbucks i zadzwonić na regiony poznańskie. Ale nie do Regionalnych czy DR tylko do salonów. A najlepiej odwiedzić osobiście. Może ktoś coś powie.

Rekrutacja Tell
@Marta 15.05.2017 18:45
Pani Marto. Jako dział rekrutacji proponuje popytać w firmie a nie na forum. Może warto wychylić się ze stolicy od kubeczka Sta...

Dzień dobry, Pani Marto, zawsze jesteśmy do dyspozycji pod nr telefonu 22 377 10 45 lub e-mail: rekrutacja@tell.pl. Pozdrawiamy:-) dział rekrutacji Tell

Barnaba

Patrząc na wyniki Orange za 1Q 2017 to jazdy dopiero się zaczną. O premii to możecie zapmniec. Gole podstawy do września !

Dyrektor Regionalny

A ILE DAJECIE PODSTAWY?

Rekrutacja Tell
@Dyrektor Regionalny 18.04.2017 17:41
A ILE DAJECIE PODSTAWY?

Dzień dobry, wszelkich informacji na temat warunków zatrudnienia chętnie udzielimy przy bezpośrednim kontakcie. Zapraszamy:-) Pozdrawiam, dział rekrutacji tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

Dyrektor regionalny

@rekrutacja tell świetnie się wieloma ludzi z fortecznej współpracowało i w ogóle sporo ludzi była niesamowita. Jednakże w tell praca w salonach to jest masakra, wszyscy zarządzający działem sprzedaży, RKS DR i wyżej się najwyżej nadają do sprzedaży skarpetek na rynku. W Łodzi w ciągu 3 miesięcy GS zniszczył 3 z czterech salonów, gdzie wszyscy zaczęli uciekać, w tym dwóch z trzech kierowników (jednych z lepszych w w całym tellu), następnie była praca po 60h w tygodniu, gdzie za nadgodziny tell płacił !!!!6ZŁ BRUTTO!!!! - oczywiscie pod warunkiem, że 3 tygodnie kierownikowi i regionalnemu truje się tyłek z zapytaniem czy łaskawie zapłacą te nadgodziny. Nadgodziny w telu nie są rozliczane w grafiku, trzeba zawsze podpisać grafik, tak jak jest w tym wysyłanym do centrali, a potem ewentualne nadgodziny na kartce w zeszycie się zapisuje i może kiedyś w przypadku wykonania w/w czynności Ci wypłacą. Zarobki - szkoda gadać Przeciętny PH realizujący plany na 100% w swoich koszykach nie wychodził z 1800zł netto, teraz słyszałem że były podwyżki ale prowizje poszły w dół. W Poznaniu w ich najlepszym salonie wszystkie osoby łącznie z kierownikiem na L4 siedziały. W tell nie zarobisz sensownie, dużo się nie nauczysz o sprzedaży, ponieważ co lepszy, bardziej doświadczony i mogący Ciebie czegokolwiek nauczyć sprzedawca to znalazł sobie lepiej płatną pracę i stabilniejszą. W biedronce na kasie więcej zarabia się niż w telu.

Rekrutacja Tell
@Dyrektor regionalny 16.04.2017 16:00
@rekrutacja tell świetnie się wieloma ludzi z fortecznej współpracowało i w ogóle sporo ludzi była niesamowita. Jednakże w te...

Dzień dobry, serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR. Chętnie udzielimy wszelkich informacji dotyczących aktualnych warunków zatrudnienia w naszej firmie. Pozdrawiamy. dział rekrutacji tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

Jan

Zmiany kadrowe już były a strona nieaktualna. Pełna profeska.

Ja

@Rekrutacja Tell Tak jak napisał poprzednik, portal ten służy opinii o pracodawcy, również tych negatywnych. Pisanie zdań typu: "Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że anonimowość w sieci pozwala na beztroskie publikacje, które nie zawsze są prawdą a personalnie uderzają w naszych pracowników. " "będę wdzięczna za osobisty kontakt z nami, nie chcę rozmawiać z komputerem a z Człowiekiem. A ja jestem Marta z działu Rekrutacji:-) nie Rekrutacja:-(" służy wyłącznie do zablokowania negatywnych komentarzy. Sugeruje czytelnikowi, ze wcześniejsza korespondencja, jest niegodna uwagi, zawiera nieprawdziwe opinie i jest efektem wpisów frustratów. Polecam inne dobór słów, a będzie lepiej :). Dodatkowo po co z rekrutacją ma się kontaktować niezadowolony pracownik, albo były pracownik? Jak wy jako "dział rekrutacji" jesteście mocno oderwane od spraw operacyjnych, m.in. poprzez inne miejsce pracy (inne miasto). Co oprócz "pierwszej obdzwonki" robicie w celu rekrutowania pracownika? Jak z nimi pracujecie po jego zatrudnieniu? No raczej nijak, przez 1,5 roku mojej pracy nie zamieniliśmy ze sobą nawet słowa (nawet w trakcie rekrutacji), a co dopiero się zobaczyć :) To dzięki anonimowości można sobie pozwolić na szczere opinie. Oczywiście większość z nich będzie negatywna, ale z tego myślę, każdy zdaje sobie sprawę i odpowiednio potrafi odfiltrować istotne dla niego aspekty. Tym bardziej, że praca w Salonach Sprzedaży ma inny charakter, pracownicy rozłożeni są po całej Polsce, a nie pracują w "jednym biurze". PS. Pracowało mi się dobrze, cenię sobie zdobyte doświadczenie, w większości świetni ludzie, jednakże zarobki (a po to podejmuje się pracę) miały się nijak do zakresu obowiązków i zaangażowania, zdecydowanie za niskie. Fajna praca dla studenta. Uważam, że spędziłem o pół roku za długo.

Piotr
@Ja 09.03.2017 14:22
@Rekrutacja Tell Tak jak napisał poprzednik, portal ten służy opinii o pracodawcy, również tych negatywnych. Pisanie zdań t...

Dostały prikaz aby pilnować forum bo ktoś prawdę pisze wiec pilnują i musza odpisywać :) taka robota :) A ze ludzi do pracy brak to już nikt się nie przyzna. Sama łapanka ABW salonach żeby coś załatwić to dramat. Albo brakuje obsługi albo brak kompetencji. Ot cała prawda.

Rekrutacja Tell
@Ja 09.03.2017 14:22
@Rekrutacja Tell Tak jak napisał poprzednik, portal ten służy opinii o pracodawcy, również tych negatywnych. Pisanie zdań t...

Szanowny Ja, dziękuję i za te słowa:-) Jak zawsze wczytuję się i wyciągam wnioski. Miłego po południa:-) Pozdrawiam, Marta z działu Rekrutacji Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

szumi

Rekrutacjo Wasza prawda jest zgoła ina od prawdy faktycznej ,nie macie pojęcia jaką ona jest to wasze wyimagiowana prawda. Szkoda Pracowałem z fantastycznymi LUDZMI Szkoda że odeszli

Tell Rekrutacja
@szumi 08.03.2017 12:48
Rekrutacjo Wasza prawda jest zgoła ina od prawdy faktycznej ,nie macie pojęcia jaką ona jest to wasze wyimagiowana prawda....

Drogi Szumi, będę wdzięczna za osobisty kontakt z nami, nie chcę rozmawiać z komputerem a z Człowiekiem. A ja jestem Marta z działu Rekrutacji:-) nie Rekrutacja:-( I nadal pracuję z fantastycznymi Ludźmi. Pozdrawiam i zapraszam do bezpośredniego kontaktu: Marta z działu Rekrutacji tel. 22 377 10 45, rekrutacja@tell.pl

Mietek

Pamiętam czasy kiedy ludzie chcieli pracować dla tej firmy w salonach Orange, a teraz... Pamiętam czasy kiedy praca w salonie jako ph już była czymś, kiedy awans na stanowisko kierownika to było coś, kiedy przejście z "gorszego" salonu do lepszego to była nagroda, a teraz... Pamiętam czasy kiedy firma nie zatrudniała ludzi z ulicznej łapanki, bo wszystkie etaty były zajęte, a teraz... Pamiętam czasy kiedy nikt by nie napisał negatywnej opinii na temat tej firmy, a teraz... Pamiętam czasy kiedy była to dobra firma, a teraz to szkoda nawet gadać.

Rekrutacja Tell
@Mietek 09.03.2017 00:42
Szanowna Pani Marto, z całym szacunkiem, ale wolę odgryźć sobie palec niż rozmawiać z Wami, doradzać Wam, pomagać. Nie sł...

Szanowny Panie Mietku, proszę oszczędzić palec i pozostawić go na swoim miejscu;-) Moim celem nie jest prowadzenie jakiejkolwiek propagandy, zapraszam jedynie zainteresowane osoby do osobistego kontaktu z nami. Życzę Panu miłego dnia:-) Pozdrawiam, Marta z działu Rekrutacji Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

Mietek
@Rekrutacja Tell 09.03.2017 07:58
Szanowny Panie Mietku, proszę oszczędzić palec i pozostawić go na swoim miejscu;-) Moim celem nie jest prowadzenie jakiejko...

Szanowna Pani Marto, najpierw cytat: "Moim celem nie jest prowadzenie jakiejkolwiek propagandy, zapraszam jedynie zainteresowane osoby do osobistego kontaktu z nami" Nadal upieram się, że dział "opinie o pracodawcy" jest nieodpowiednim miejscem na jakiekolwiek działania z Pani strony, jako pracownika firmy, o której tu właśnie piszemy. Ja rozumiem, że tak jak ktoś już zauważył otrzymała Pani takie polecenie, ale litości, nie tu.

Tell Rekrutacja

Dzień dobry, wszystkim Państwu uprzejmie dziękujemy za opinie, zarówno za te dobre jak i te nieprzychylne. Staramy się pracować nad naszą polityką zatrudnienia, wyciągać wnioski i planować działania. Bardzo ważna jest dla nas komunikacja i opinie wszystkich pracowników, także tych, którzy znajdowali zatrudnienie w Tell w przeszłości lub planują przystąpienie do procesu rekrutacji. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że anonimowość w sieci pozwala na beztroskie publikacje, które nie zawsze są prawdą a personalnie uderzają w naszych pracowników. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź uwagi pod naszym adresem zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Chętnie rozjaśnimy wszelkie wątpliwości i udzielimy niezbędnych informacji. Zapraszamy do kontaktu: Tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl Pozdrawiamy, Marta i Dorota z Działu Rekrutacji Tell sp. z o.o.

Hylary

Tonący statek. Dziady

Ziz

Witam, mam pytanie czy firma TELL faktycznie obciąża pracownika za szkolenie jak się ktoś zwalnia, lub nie przedłuża umowy na okres próbny? i czy orientujecie się jakie są ewentualne koszty?

Rekrutacja Tell
@Ziz 19.02.2017 18:22
Witam, mam pytanie czy firma TELL faktycznie obciąża pracownika za szkolenie jak się ktoś zwalnia, lub nie przedłuża umowy na o...

Szanowna / Szanowny Ziz, odpowiadając na Twoje pytanie - nie obciążamy odchodzących Pracowników kosztami szkolenia. Pozdrawiam, Marta z działu Rekrutacji tel. 22 377 10 45, e-mail: rekrutacja@tell.pl

Monique

No to się teraz ruda broda całkowicie obstawi wazelinami :) Jego wielkie ego pęknie z dumy :) haha

pohybel

HAHAHA Warszawskie Światełko się rozchorowało, biedactwo, kariera regionalnej poszła w piz.u Pan Derektor od remontów, naczelny architekt Tella, najlepszy menagier od robienia nic, także przestał świecić, kolejna gwiazdeczka Tella zgasła

Magda

Podobno kolejny DR opuszcza szeregi ?

Warszawiak.

Wszyscy drodzy, odradzam wam pracę w tellu. Firma na przestrzeni roku zrujnowała system prowizyjny. Za zetafona, internet mobilny za 19,90 i plan komórkowy za 29,99 przy umówię na dwa lata tell płaci ZŁOTÓWKĘ. Co miesiąc prowizje są cięte przy coraz większej liczbie produktów do kilku groszy, albo kompletnie niewypłacane. Tell nigdy nie wypłacił za otwarcie konta Orange finanse, a powinni płacić 10zł. Niedawno za umowę na światłowód dawali 120zł. Teraz wymagają aby zrealizować plan na 100% i konwergencję (czyli dosprzedaż produktu TP do przedłużenia Orange i na odwrót) na 100%.

Pomiędzy

Witam Tak sobie czytam i po postach widać kto z kadry a kto ze zwolnionych. Z niektórymi faktami się zgadam, z innymi nie, ale jedno da się w tym wszystkim wyłapać, z jednej strony frustraci, z drugiej chaos (oczywiście są wyjątki i do nich zaliczam tego waszego rudobrodego). Patrząc na to z boku wiem jedno, salony zarabiają różnie, jest to spora skala (premie i nagrody to eskalują), ale jedno jest pewne, pensja przyjdzie w terminie. Oczywiście mogłaby być lepsza, ale rynek jest coraz cięższy i trudno przy spadających prowizjach zwiększać pensje, a dodam, że i tak rosną. Praca jest ciężka, zwłaszcza z przemądrzałymi klientami i to jest fakt, ale patrząc na dłużej pracujących widać, jak nabywają dystansu do klienta i potrafią "ograć" pieniaczy. Niestety patrząc na co niektórych pracowników to mam wrażenie, że sprzedają kartonik (nie wiem czy dalej są formułki?), sami siebie nie ogarniają, nie potrafią wykonać kilku podstawowych czynności wynikających z obowiązku (dla mnie to chwila), no ale cóż, ostatnio rynek pracowników jest przerzedzony i trudno o dobrych pracowników. Dla tych co narzekają na czas pracy to nie wiem po ile godzin, pewnie w tych salonach gdzie są niedobory to pewnie sporo pracuje z nadgodzinami, ale pocieszę ja robię po 16h i nie mam nadgodzin, taki mam styl pracy, ale wiedza i doświadczenie kosztują czas, a widać, że teraz w modzie jest obsłużyć klienta, zrobić minimum i do domu, a widać, że stolica to jakiś fenomen, bo tylko tu się nie wyrabia "norm", tylko tu jest jakiś szał na przewartościowanie i zapewne to się odbija na tych którzy pozostają i walczą. O ile w całej reszcie salonów jak się odchodzi to nie robi się pod górkę współpracownikom, pomaga się im (nie pracodawcy), nawet są powroty, za to o stolicy tego powiedzieć nie potrafię, to inny świat inni ludzie inne ego. Mógłbym jako osoba stojąca pomiędzy wami wiele napisać, ale stwierdzam jedno, każdy tekst świadczy o osobie, nie trzeba nic więcej. To że się zamyka salony to nie wynika z tego że się chce czy takie widzimisię, ale po prostu analiza kosztów, skoro obrót i poziom sprzedaży nie pokrywa lokalizacji i pensji to po co trzymać ? Lepiej przerzucić siły i zmniejszyć straty. Jeżeli co poniektórzy uważają inaczej to powiem szczerze, nie interesuje mnie ich zdanie, a nawet polecam otworzyć własną firmę i do niej dopłacać. Firma może mogłaby być lepsza, bardziej zorganizowana co chyba zaczyna się dziać pod rządami rudobrodego (pracował w salonie, i z tego co wiem w nich często bywa), o reszcie nie będę się wypowiadał bo mam różne zdania, co do pensji to trzeba przyjąć, że po prostu płacą stabilnie, praca niezbyt łatwa bo wymaga wiedzy i odporności. Firmę polecam, może za wyjątkiem regionu stolicy bo tu waśnie widzę i typową złośliwość polską i zawiść.

Pablo
@Pomiędzy 31.12.2016 16:11
Witam Tak sobie czytam i po postach widać kto z kadry a kto ze zwolnionych. Z niektórymi faktami się zgadam, z innymi nie, ale...

Pomiędzy :) Skoro pracujesz po 16 h i nie masz płaconych nadgodzin to wytłumaczeń jest kilka. Albo masz przej...ne w domu i Cię nie kochają wiec szukasz adoracji w pracy, albo dałeś się kupić za kilka zabawek korporacyjnych i pniesz się po szczeblach tracąc własne wartości. Ale skoro sprawia Tobie to przyjemność to walcz.

Anonim

Jestem pracownikiem Tella. Tak! Od lat 6. Zaczynałam od najniższego stanowiska. I wiecie co? Jestem z tego dumna. Możecie mówić co chcecie. Nakrecacie się wzajemnie. Nikt nie mówił, ze będzie łatwo. Wkoncu to sprzedaż, a jak wygląda sprzedaż w dzisiejszych czasach kazdy wie. Zarobić można i to całkiem dobra kasę. T rzeba tylko powalczyć. Znac oferte np;) Za siedzenie na stolku przez 8 H nikt Wam nie zapłaci. Szkoda, ze tak mało mamy lojalnych pracowników. Szkoda, ze po tylu latach pracy dla Tella jedyne co robicie to piszecie stek bzdur i hejtow na jej temat. Szkoda, ze nie patmietacie ze Tell nauczył Was sprzedaży i dał doświadczenie. Mówicie o rotacji? Rotacja jest, bo każdemu się wydaje ze jak umie coś tam sprzedać to już jest królem sprzedaży i świat podbije. Kadra menedżerska jest na najwyższym poziomie. Wstyd, ze podajecie inicjały i piszecie na ich temat głupoty.

Rafał
@Anonim 25.11.2016 22:14
Jestem pracownikiem Tella. Tak! Od lat 6. Zaczynałam od najniższego stanowiska. I wiecie co? Jestem z tego dumna. Możecie mówić...

Rozumiem że teraz jesteś jednym z członków tej "kadry menedżerskiej z najwyższego poziomu"? A na lojalnych pracowników to firma musi sobie zapracować, bo z ulicy nie przyjdą. Proponuję trochę mniej przesady, używania górnolotnych wyrażeń, a znacznie więcej skromności i samokrytyki. (usunięte przez administratora) Światełko z Wami.

Beti
@Rafał 30.11.2016 16:20
Rozumiem że teraz jesteś jednym z członków tej "kadry menedżerskiej z najwyższego poziomu"? A na lojalnych pracown...

Jak będą pilnować tematów jak w stolicy to stracą wszystkie dobre lokalizacje.

Janek

Jutro impreza. Proponuje się nie szczypać i mówić co boli. Cała Gora będzie.

Paweł

plusy umowa o pracę, dodatkowe świadczenia socjalne (MSport - ubezpieczenie), konkursy (dodatkowe wynagrodzenie) Kasa: minimum "sklepowe" dla PH (średnia 1800 netto) Kierownik 2500 netto Minusy: brak podstawowych szkoleń, pracujesz na kilku etatach (robisz wszystko sprzątasz, księgujesz, sprzedajesz) nie chorujemy :) nie planujemy dzieci :) reszta to standard sprzedajesz to nikt się nie czepia i odwrotnie wiadomo.. wyjątek stanowią sytuacje jak któryś z przełożonych będzie chciał się popisać tzw dzień świra. Ty argumentujesz On swoje .. ale tak jest wszędzie  Mega Minus dla kadry zarządzającej (od dyrektora w górę), nie wiedzą co dzieje się w salonach i nie słuchają. Firma dobra na start , lekka szkoła zarządzania - przystanek maksymalnie na rok i warto iść dalej :)

Jarosław Kaczynski

Jak tam rotacja ? Jest już 150% ? Na Q oczywiscie

Japapiri

Pamiętajcie ze dobra firma nie szuka pracowników. Dobra firma ich ma !

Edytka

Przy specjaliście do spraw sprzedaży masz prowizję zgodne z tabelą prowizji, ale na umówię Ani wzmianki o jakiejkolwiek prowizji. Premię uznaniową mogą w każdej chwili zmienić jak chcą, zabrać, albo zamrozić w przypadku gdy podpiszesz umowę z fraudem. Miałam potrącenia przez 5 miesięcy za frauda, chyba płaciłabym dłużej, gdybym dalej pracowała.

Edytka

umowa nie wspomina słowem o tym że dostaniesz prowizje od umowy. Nie polecam tego pracodawcy, regionalni niszczą wszystkich psychicznie.

Rabba

Wydaje mi się czy znikają posty ?

Iwonka

Może któryś z dyrektorów lub regionalnych tak pięknie piszących tutaj o prestiżu, awansach, poda nam informacje ile osób w ciągu 3-4 miesięcy wypowiedziało umowy o pracę, jest w trakcie wypowiedzenia, albo jest na l4.

zosia

OOO, ktoś chce "zakopać" - początkowo kilkadziesiąt postów w małym stopniu dotyczyło finansów, rekrutacji na agenta itp. Teraz wątki nieudolności zeszły na dalszy plan...

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Nn

Jasne...czu uważasz że gdyby pracownik ( nie wspomnę o kierowniku) zarabiał 3tys netto to tyle osób by się zwalniało? No proszę Cię...To ile wg Ciebie kierownik zarabia który nie tylko ma wiekszą podstawę....Jesli kierownik dostanie ok 3 tys netto to jest szczęśliwy! Pracownicy dostają ok 2200-2500 netto MAX!!!! Benefity socjalne...nadgodziny których robisz mnóstwo bo nie ma kto pracować są płacone wg najniższej krajowej. Poza tym podlegają weryfikacji.Generalnie najlepiej jeśli pracujesz w nich za darmo.Teraz na czasie jest najwieksze oszustwo w postaci placenia min. za rejestrację pre-paid...maile i informacje od kierownika regionalnego! nijak mają siè do płacenia.Czy Panu/Pani ktoś płaci za takie wypowiedzi??? Proszę też odpowiedzieć na pytanie...dlaczego brak było negatywnych komentarzy sprzed np.roku? Gdzie zwolnienia byly ale nie takie bo....bo ktoś tego pracownika szanował a nie zastraszał...

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Nn

Dobry żart....Średnie zarobki konsultantów po podwyżce podstawy to 2300-2500 netto.Przy naprawdę dobrej sprzedaży.Więc proszę nie kłamać....Chyba że Centrala wie lepiej

Mati

Bzdury i kłamstwa. Chyba że będziesz kraść i oszukiwać emerytów

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Nn

Obecnie podstawa dla specjalisty ds sprzedaży jest taka sama w każdym salonie czyli 2200 brutto.I to masz na start. Wypłata terminowa jest,Benefit też, wczasy pod gruszą...ale to jest raczej standard w każdej pracy.Piszecie o urlopach...ok...a czy Tell placi za urlopy? Nie! Niestety nie masz średniej z 6 msc tylko płaconą samą podstawę.Więc nie opłaca Ci się iść na urlop...a wczasy to 300 zł....Poza tym zgodnie z prawem pracy pracodawca zw na to że nie ma kto świadczyć pracy może cofnąć Ci zgodę na urlop.A tak w tym roku jest .

anonim

(usunięte przez administratora)

Rumcajs

Z tym wypowiedzeniem to trochę się zagalopowałeś/aś. Ustawowe terminy nie dotyczą tylko ochrony pracownika w ramach wypowiedzenia, ale także pracodawcy. Każdy powinien posiadać odrobinę jaj i zakończyć pracę na należytym poziomie, takie podejście szkodzi nie tylko firmie ale i ludziom (kolegom i koleżankom) z którymi się współpracuje w danym punkcie, mieście.. Jeśli większość komentarzy w tym temacie jest pisana przez Ciebie, bądź osoby myślące, że to pracodawca powinien się poświęcać dla pracownika to sory, ale charytatywnie to w Caritas można robić, a co łaska na plebanii. Oczywiście odnoszę się tylko do tego durnego zdania o wypowiedzeniu. Poziom zarządzania i relacje, które opisujecie są mi obce, gdyż do Warszawy mam te kilkaset kilometrów, a z tego co widzę debata od 3 stron dotyczy wyłącznie stolicy.

opop
@Rumcajs 28.09.2016 21:03
Z tym wypowiedzeniem to trochę się zagalopowałeś/aś. Ustawowe terminy nie dotyczą tylko ochrony pracownika w ramach wypowiedzen...

Rumcajs, a Ty siedzisz w Poznaniu w fotelu, czy wozisz się po mieście nową Skodą?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

zorro

Nie wiem czy zauważyłeś ale jakoś we wcześniejszych postach ludzie nie piszą o zarobkach, czy są małe, duże. Podają podstawy konsultantów, kierowników. Jakoś nie zauważyłem płaczliwych wpisów jak to mało ktoś zarabia. Raczej o innych tematach ludzie tu piszą. Więc nie odwracajcie kota ogonem. Za chwilę zaczniecie pisać o tym że to fajna firma, bo dają urlop, są wczasy pod gruszą, ubezpieczenie, prowizja, konkursy, nagrody...ale to żadna rewelacja, to jest wszędzie

Luba

Wynagrodzenie na terenie warszawy jako specjalista ds. Sprzedazy, czyli konsultant w salonie orange to 1550zl netto. Prowizje nie sa zle, ale zarobki sa rozne. Zdajcie sobie sprawe, ze jak ktos mysli, ze mu beda placic kokosy za samo siedzenie w pracy to nigdzie nie zarobi. A przy zaangazowaniu wyplata w granicach 2,5-3tys jest norma w tej firmie. No i co wazne - okres probny 3msce na umowie o prace, pozniej umowa na 2lata tez o prace. Nie ma niczego "pod stolem", wiec ewentualne zwolnienia lekarskie czy urlopy nikogo nie krzywdza. Dodatkowo duzo konkursow, ktore daja dobra kase. Jezeli ktos chce pracowac i zdaje sobie sprawe, ze praca z klientem zawsze jest trudna praca (bo ludzie nie szanuja drugiej osoby za biurkiem) to polecam tell zdecydowanie najbardziej ze wszystkich agentow, ktorzy prowadza salony orange. I od razu mowie, ze nie placa mi za ten post :D odpowiadam na wasze pytania jako zadowolony pracownik (pracuje od 1,5roku w tej firmie). Pozdrawiam

Nick
@Luba 28.09.2016 15:43
Wynagrodzenie na terenie warszawy jako specjalista ds. Sprzedazy, czyli konsultant w salonie orange to 1550zl netto. Prowizje n...

"A przy zaangażowaniu wyplata w granicach 2,5-3tys jest norma w tej firmie" chyba sobie jaja robisz! bzdury piszesz

Luna

Siedzą i radzą teraz na wizerunkiem. Spieprzyc łatwo ale odbudować bardzo trudno bo zawsze będzie to wyglądało na błaganie tonącego o pomoc. Kiedyś pracowało się dla firmy i nawet mniejsze zarobki nie przeszkadzały ale w chwili obecnej słabo to widzę. Zbliża się gorący okres a w salonach Młoda krew :)

Najlepsza regionalna w Stolicy "światełko"

Proszę się tu ze mnie nie śmiać, bo was wszystkich pozwalniam. Co z tego że nie mam wiedzy, kompetencji, umiejętności, charakteru, charyzmy, autorytetu...ale ja bardzo, bardzo chcę być regionalną i będę nawet jeżeli miałabym sama pracować w salonach, a najlepiej to zamknę kilka salonów, będzie mniej do roboty.

zorro
@Najlepsza regionalna w Stolicy "światełko" 27.09.2016 21:16
Proszę się tu ze mnie nie śmiać, bo was wszystkich pozwalniam. Co z tego że nie mam wiedzy, kompetencji, umiejętności, chara...

Hahaha, "światełko"

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Nn

Pracownik 2200netto to jest dobrze, kierownik 2700

Ewa

Nie wiem ale wiem na pewno ze hejtuja ci co maja słabe poczucie własnej wartości i to raczej naukowo udowodnione. Co do tego co piszecie nie mam zdania poza tym ze jak wszędzie prawda pewnie leży po środku. A każda organizacje tworzą ludzie...i raczej ci co są zadowoleni nie szukają forum aby napisać cos dobrego wiec nie traktuje tego forum jako głownie opiniotwórczego. Jak sprawdzam pracodawcę to nie tylko na forach.

naukowo udowodnione słabe poczucie własnej wartośc
@Ewa 27.09.2016 16:41
Nie wiem ale wiem na pewno ze hejtuja ci co maja słabe poczucie własnej wartości i to raczej naukowo udowodnione. Co do tego co...

A gdzie mogę znaleźć tu na forum "hejt"? Bo jak narazie widzę tylko informacje przekazywane przez użytkowników. Gdzie znajdę "głównie opiniotwórcze" informacje na temat tej firmy?

Zostaw opinię o TELL S.A. - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TELL S.A.