opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

PayPro

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.7/5

Na podstawie 98 ocen
Opinie(142)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(142)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • Kim jesteśmy
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Nasze benefity
  • .
  • Proces rekrutacji

Kim jesteśmy

Oferty pracy

Nasze benefity

Proces rekrutacji

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Konin
  • Gniezno
  • Kościan
  • Jarocin
  • Leszno
  • Piła
  • Września
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Zagórze
  • Koziegłowy
  • Bogucin
  • Luboń
  • Czerwonak
  • Janikowo
  • Suchy Las
  • Czapury
  • Kicin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Poznań
  4. /
  5. Opinie o PayPro S.A.

Opinie

Opinie o PayPro Poznań

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o PayPro S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Ktoś

    01.05.2026 12:40

    Były pracownik

    Od czasu kiedy zaczął nas przejmować PeP jest strasznie. Nikt nie chce tu pracować, a najlepsze osoby po prostu odchodzą.

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Ktoś

    29.06.2026 12:24

    Były pracownik

    A nie przeszkadza ci, że na tym samym stanowisku zarabiasz mniej niż w pep?

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Kim

    03.07.2026 13:18

    Pracownik

    ja tam zarabiam nawet więcej niż inni na podobnych stanowiskach w pep

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    Kandydat

    29.06.2026 15:30

    Kandydat

    Kierownik/czka Zespołu Prawnego? Ktoś się orientuje jakie widełki?

    Nowy wpis

    ReviewUserIcon
    kasia

    02.07.2026 17:02

    Pracownik

    a nie ma w ofercie????
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    05.06.2026 14:43

    Kandydat

    Czy ktoś skałdał papiery na stanowisko Specjalista/ka ds. Opieki Klienta E-commerce/ Key Account Manager? Po jakim czasie mogę się spodziewać decyzji?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    18.06.2026 18:08

    Kandydat

    A to jest jeszcze aktualne? To robota w Poznaniu???
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    22.06.2026 14:11

    Kandydat

    Chyba tak, był ktoś na rozmowie?
    ReviewUserIcon
    Kiedyś to było

    03.05.2026 10:03

    Były pracownik

    Gdy zaczynałam pracę w P24 mieliśmy takie benefity jak 2 lekcje angielskiego z polskimi lektorami, masaże, coroczne podwyżki, owoce 2 razy w tygodniu. Teraz niczego z tego nie ma. Kiedyś atmosfera w pracy była o wiele lepsza. Wiele ludzi odchodzi po przejęciu przez PeP, a nowy prezes mówi, że "nikt ważny nie odchodzi". Mam nadzieję, że pracownicy zorientują się w jakim bagnie siedzą i odejdą z firmy. Nie powinniśmy godzić się na takie splunięcia w twarz
    ReviewUserIcon
    Wilczak

    06.05.2026 16:17

    Pracownik

    a tutaj toś mnie zaskoczył, ja tam słyszałem właśnie pozytywne a co najwyżej neutralne opinie o pep
    ReviewUserIcon
    ZbynioUS

    12.05.2026 14:52

    Pracownik

    Po pierwszych tygodniach mogę powiedzieć, że spodziewałem się młócki. Jak na ten moment nie ma tragedii. Plotki są bez kitu szkodliwe.... ale co ja tam wiem?
    ReviewUserIcon
    kiedys_bylo_inaczej

    01.10.2025 15:38

    Były pracownik

    Długo się zbierałem, aby napisać opinię o PayPro. Ale po odejściu z pracy i ochłonięciu chyba już mogę. Odszedłem, bo przez lata, gdy w niej byłem, firma zmieniła się nie do poznania. Kiedy w tym roku odchszedłem było to już zupełnie inne miejsce niż kilka lat temu, kiedy się zatrudniałem. Atmosfera była przyjazna, współpraca bezpośrednia, a wynagrodzenie bardzo spoko, z podwyżkami i awansami zgodnie z planami. Ale po pandemii, przejęciach, synergiach i zmianie właścicieli firmy stała się ona korporacją, która ze względu na bardzo szybka transformację nie potrafi sobie poradzić z ogarnięciem procesów i struktur. Praca przestała być przyjemnością i sprowadziła się do targetów, KPI-ów, OKR-ów, exceli i nadganiania wiecznych zaległości. Firma niestety bardzo ukróciła możliwości kontaktu z pracownikami, konsultantami, doradcami, zarówno ze strony płatników, jak i sprzedawców, co było jedną z jej największych przewag na rynku. Przestała słuchać klientów, kontakty z żywymi ludźmi zastąpiła automatami, chatbotami i systemami, które nie dawały możliwości manewru pracownikom, nawet jeśli by chcieli zrobić dla klienta coś dodatkowo poza standardowym flow. A szkoda. Firma rozwijała się świetnie, pracowało się w niej bardzo dobrze, a przez "ręczne sterowanie" z zagranicy, przez inwestora, dobre pomysły i autorskie rozwiązania zostały zastąpione standardowymi, często niedostosowanymi do polskich warunków kalkami z innych rynków. Zamiast działania "frontem do klienta" firma zajęła się wyłącznie zaspokajaniem wymagań inwestorów. Długoletni pracownicy przestali być deceniani, skończyły się realne możliwości otrzymania podwyżki, awansu czy rozwoju zawodowego. Pojawił się co prawda program "nagradzania" pracowników w ramach wewnętrznego plebiscytu, ale poza satysfakcją i laurką w ramce nic to nie dawało. Firma przestała chcieć zatrzymywać doświadczonych pracowników gdy ci składali wypowiedzenia. Przez to z Przelewów odpłynęło wiele osób z wiedzą i umiejętnościami, a zostali słabo wyszkoleni (z braku czasu i kadry) pracownicy młodzi stażem, którzy często nie radzili sobie z natłokiem zadań. A to wielka szkoda. Trudno było mi odejść od fantastycznych ludzi, których tu spotkałem, zostawiłem w tej pracy "kawał serducha". Szkoda, że ta firma tak bardzo się zmieniła, i to niestety - na gorsze.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    23.10.2025 16:03

    Były pracownik

    Długoletni pracownicy, którzy faktycznie pracują są w mniejszości i oni są doceniani. Pozostałe cwaniaki lawirują albo są na ciągłym L4 i w tym czasie jeżdżą na wakacje albo remontują swojego bliźniaka. Każdy medal ma dwie strony, a takie zachowania też zmieniają firmę na gorsze.
    ReviewUserIcon
    jako gosc

    06.10.2025 16:38

    Inne

    Firma pobrala kwote za obuwie 27.09.2025r i do dnia dzisiejszego nie otrzymamam obuwia w kwocie 85 zl obuwie KAZAR
    ReviewUserIcon
    Były kandydat

    25.07.2025 14:05

    Kandydat

    Po zaaplikowaniu, brak kontaktu, poza generycznym mailem z formularzem do zbierania danych. Po uzupełnieniu tego dokumentu, nadal brak kontaktu, brak feedbacku, nie polecam.
    Company logo
    PayPro S.A.

    01.08.2025 15:40

    Pracodawca

    Dziękujemy za opinię. Zgłoszenia kandydatów są przez nas uważnie analizowane, jednak w ramach naszego procesu rekrutacyjnego kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami, których profil najlepiej odpowiada wymaganiom danego stanowiska. Doceniamy zainteresowanie ofertą i poświęcony czas. Zachęcamy do śledzenia naszych przyszłych ogłoszeń – możliwe, że kolejne procesy okażą się lepiej dopasowane do Pana/Pani profilu.
    ReviewUserIcon
    Inka

    21.05.2025 11:14

    Pracownik

    w dniu 28.04.2025 r.dokonałam wpłaty za Waszym pośrednictwem w kwocie:86,19 zł blikiem., nr transakcji:C99251170930, do chwili obecnej nie otrzymałam towaru. Do kogo mam kierować pytanie : kiedy otrzymam zamówiony towar? Dlaczego otwieracie konta , nie znając "przedsiębiorcę"
    Company logo
    PayPro S.A.

    23.06.2025 09:11

    Pracodawca

    Dzień dobry, w tematach płatności proszę kontaktować się z naszym działem Biura Obsługi. Dane kontaktowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.przelewy24.pl/centrum-pomocy/place-z-przelewy24. Zachęcamy do skorzystania z powyższej ścieżki.
    Company logo
    PayPro S.A.

    09.07.2025 08:35

    Pracodawca

    Dzień dobry, proszę wejść na stronę główną https://www.przelewy24.pl/ i wybrać zakładkę : |Centrum Pomocy|
    ReviewUserIcon
    [email protected]

    22.06.2025 16:54

    Inne

    WYSLALEM PIENIADZE PRZELEWEM DO SKLEPU INTERNETOWEGO.... dot # OPT/X/////P24-C3V-B38-KOOPFY prosze o wyjasnienie i ewentualny zwrot na moje konto pozdrawiam bogdan wojcik
    Company logo
    PayPro S.A.

    23.06.2025 09:12

    Pracodawca

    Dzień dobry, w tematach płatności proszę kontaktować się z naszym działem Biura Obsługi. Dane kontaktowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.przelewy24.pl/centrum-pomocy/place-z-przelewy24. Zachęcamy do skorzystania z powyższej ścieżki.
    ReviewUserIcon
    Tomasz

    29.05.2025 20:37

    Inne

    (usunięte przez administratora) totalne nie firma!!! Po raz kolejny nie przekazali pieniędzy przelanych BLIKIEM. Infolinia nieczynna, bo po cholerę. Formularze można sobie wysyłać i czekać nie wiadomo ile na swoje pieniądze.
    ReviewUserIcon
    Stary

    09.02.2025 22:41

    Były pracownik

    Nie polecam. Inne firmy są lepsze. Kiedyś było lepiej.
    ReviewUserIcon
    joannatrzaskowska @o2.pl

    08.01.2025 15:11

    Pracownik

    W grudniu wpłaciłam na szafkę łazienkową blik REF85154422840 200,89zł. Identyfikator transakcji C992434520628655 i do tej pory jej nie otrzymałam .Chciałam zapytać co się dzieje ?
    Company logo
    PayPro S.A.

    08.01.2025 16:14

    Pracodawca

    Dzień dobry, w tematach płatności proszę kontaktować się z naszym działem Biura Obsługi. Dane kontaktowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.przelewy24.pl/centrum-pomocy/place-z-przelewy24. Zachęcamy do skorzystania z powyższej ścieżki.
    ReviewUserIcon
    @klient

    12.12.2024 00:04

    Inne

    firma nie weryfikuje należycie klientów którzy zakładają konta dla swoich stron internetowych, zostałem (usunięte przez administratora) na kwotę 710 zł , całkowity brak profesjonalizmu..... czytałem wpisy innych, nie jestem pierwszy, niestety po dokonaniu przelewu...
    Company logo
    PayPro S.A.

    17.12.2024 13:11

    Pracodawca

    Dzień dobry, w tematach płatności proszę kontaktować się z naszym działem Biura Obsługi. Dane kontaktowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.przelewy24.pl/centrum-pomocy/place-z-przelewy24. Zachęcamy do skorzystania z powyższej ścieżki.
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.11.2024 11:01

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    Company logo
    PayPro S.A.

    28.11.2024 12:29

    Pracodawca

    Dzień dobry, w tematach płatności proszę kontaktować się z naszym działem Biura Obsługi. Dane kontaktowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.przelewy24.pl/centrum-pomocy/place-z-przelewy24. Zachęcamy do skorzystania z powyższej ścieżki.
    ReviewUserIcon
    klient

    19.10.2024 21:57

    Inne

    Nie polecam, Czekam zwrot pieniędzy już ponad miesiąc, konsultantki jakieś dziwne wściekłe że się do nich dzowni, To jeszcze nie koniec i tak odzyskam, pisząc maile po paru minutach jest powiadomienie że owy mail nie istnieje, ta firma to cyrk
    Company logo
    PayPro S.A.

    21.10.2024 09:22

    Pracodawca

    Dzień dobry, w tematach płatności proszę kontaktować się z naszym działem Biura Obsługi. Dane kontaktowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.przelewy24.pl/centrum-pomocy/place-z-przelewy24. Zachęcamy do skorzystania z powyższej ścieżki.
    ReviewUserIcon
    anonim

    09.09.2024 12:31

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    Company logo
    PayPro S.A.

    10.09.2024 10:01

    Pracodawca

    Dzień dobry, w tematach płatności proszę kontaktować się z naszym działem Biura Obsługi. Dane kontaktowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.przelewy24.pl/kontakt#infolinia. Zachęcamy do skorzystania z powyższego linku
    ReviewUserIcon
    Administrator

    24.08.2024 17:19

    Inne

    PayPro S.A. prowadzi rekrutację na na stanowisko Obsługa Klienta. Średnie wynagrodzenie na rynku na tym stanowisku to 550000 . Czy Waszym zdaniem to uczciwa stawka?
    ReviewUserIcon
    Postronny

    10.08.2024 19:05

    Inne

    Drogi Zarządzie P24 Czy moglibyście w końcu zareagować na istniejący problem, zamiast po raz kolejny udawać, że nic się nie dzieje? To, że kilka osób z bliskiego Wam otoczenia odpisuje na negatywne komentarze, twierdząc, że wszystko jest w porządku, nie stanowi najlepszego rozwiązania. Do tej pory nie pisałem komentarzy więc teraz są co najmniej dwie sfrustrowane osoby. Czy to już wystarczająca skala, abyście przyznali, że coś jest nie tak? Chciałbym zwrócić uwagę, że negatywne komentarze często prezentują więcej klasy niż te „pozytywne”, które są nacechowane jadem i pasywną agresją. Szkoda, że jako firma nie zdołaliście sobie wystawić lepszego wizerunku.
    ReviewUserIcon
    Ile można

    12.08.2024 19:17

    Pracownik

    Drogi Postronny, może zamiast wylewać swoje żale na gowork (wszystkie komentarze wyglądają podobnie) to zbierz się na odwagę i idź do zarządu albo swojego kierownika. Siedzieć i pisać każdy potrafi. A jak jest tak źle to tym bardziej powinieneś chcieć to naprawić. Odwagi!
    ReviewUserIcon
    Postronny

    10.08.2024 19:13

    Pracownik

    Drogi Zarządzie P24 Czy moglibyście w końcu zareagować na istniejący problem, zamiast po raz kolejny udawać, że nic się nie dzieje? To, że kilka osób z bliskiego Wam otoczenia odpisuje na negatywne komentarze, twierdząc, że wszystko jest w porządku, nie stanowi najlepszego rozwiązania. Do tej pory nie pisałem komentarzy więc teraz są co najmniej dwie sfrustrowane osoby. Czy to już wystarczająca skala, abyście przyznali, że coś jest nie tak? A stwierdzenie, że "można trafić gorzej" nie było chyba przemyślane. Tak, można. Są firmy gdzie np. normą jest wyzywanie pracowników lub niewypłacanie pensji ale czy to naprawdę jest poziom z którym firma Przelewy24 chce się równać? Chciałbym zwrócić uwagę, że negatywne komentarze często prezentują więcej klasy niż te „pozytywne”, które są nacechowane jadem i pasywną agresją. Szkoda, że jako firma nie zdołaliście sobie wystawić lepszego wizerunku.
    ReviewUserIcon
    Gosiaxyz

    05.08.2024 14:51

    Pracownik

    Pracuję w tej firmie już jakiś czas i uważam, że to super miejsce. Wiadomo,że każda praca ma swoje plusy i minusy, ale w porównaniu z innymi organizacjami, w których pracowałam to naprawdę można trafić dużo dużo gorzej. Atmosfera jest dobra, wszyscy mówią sobie po imieniu i na cześć. Pracodawca zapewnia lekcje języka angielskiego w godzinach pracy dla każdego, owoce w biurze, dni pizzy, różne warsztaty. Wiadomo, że pakiet benefitów mógłby być bogatszy a premie wyższe, ale no nie jest to toksyczne miejsce. Nieprzychylne komentarze to raczej wyrzuty sfrustrowanych osób :)
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w PayPro?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - PayPro S.A.

    ul. Pastelowa 8 60-198 Poznań

    NIP:7792369887

    KRS:0000347935

    https://www.przelewy24.pl/
    Branża główna: Banki i instytucje finansowe
    ReviewUserIcon
    nusia

    01.08.2024 12:56

    Pracownik

    Ostatnie negatywne wpisy (pewnie to nie przypadek, że dodane w podobnym czasie), sugerują że ktoś jest mocno sfrustrowany - wygląda na to, że firma się z nim pożegnała. Pracuję tu kilka lat i nie zdarzyło się, żeby w tym czasie firma podziękowała komuś bez powodu. Może czas na rachunek sumienia? Jesteśmy dorośli, musimy pracować, bo mamy dzieci/kredyty, ale praca to praca, nie płacą za nicnierobienie czy kombinowanie. Każda rozwijająca się firma wprowadza zmiany, rynek to wymusza, jeśli pracownicy liczą, że cały czas będzie tak samo i nie będą musieli dawać z siebie nic więcej to najwyższa pora szukać innej pracy.
    ReviewUserIcon
    pracownik_były

    02.08.2024 13:13

    Były pracownik

    Szkoda tylko, że firma nie polaczyla swojego ogromnego tempa rozwoju z poprawnym zeskalowaniem liczby pracownikow do obslugi procesow oraz usprawnieniu systemu, ktory czesto nie wyrabia doklejania do niego nowych funkcji. Nikt w pewnym momencie nie powiedzial stop, tylko jest ciśnienie na pozyskiwanie jak najwiekszych firm na swietnych warunkach bez przekalkulowania, czy da sie te warunki w dluzszym terminie spelniac, a jesli tak, to kosztem czegos np. obciazenia pracownikow. Strategia przypomina firmy telekomunikacyjne, gdzie priorytetem jest jedynie pozyskanie klienta. Wynikiem sa wlasnie komentarze o przepracowanych osobach, zwolnieniach lekarskich zwiazanych ze stresem i odejsciach, w poszukiwaniu lepszych warunków. W kazdej firmie zdarzy sie osoba, ktora chce sobie leciec (usunięte przez administratora), lecz przeciętny pracownik stara sie wykonywac obowiazki tak dobrze, jak jest to mozliwe.
    ReviewUserIcon
    Wysyłać CV?

    27.07.2024 18:33

    Kandydat

    Tylko na infolinii tak jest? Czy w reszcie działów tak samo?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    29.07.2024 18:45

    Były pracownik

    To chyba sporo się zmieniło. Jak ja pracowałem (2-3 lata temu) to duża czesc kierowników była bardzo ok (przynajmniej tak się mówiło). Jeżeli chodzi o kasę, to opłacało się pracować jedynie w it i sprzedaży dlatego tez musiałem zmienić pracę.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    02.08.2024 09:14

    Pracownik

    Krzyki i podnoszenie głosu? To chyba w różnych firmach pracujemy. Nie ma takich sytuacji w tej firmie, a parę lat tu już pracuję.
    ReviewUserIcon
    Offsuit

    23.07.2024 18:49

    Pracownik

    Powiedzieć katastrofa o atmosferze to jak nie powiedzieć nic. Sytuacja w działach operacyjnych jest wręcz dramatyczna, ludzie są przepracowani, przemęczeni oraz zdemotywowani do takiego stopnia, że na porządku dziennym są brane L4 żeby zadbać o zdrowie psychiczne, work-life balance, europejska kultura korporacyjna w firmie to tylko górnolotne hasła głoszone przez zarząd oraz kierownictwo z których nic nie wynika. Kierownicy działów operacyjnych o skutecznym zarzadzaniu zespołem oraz kompetencjami pracowników nie wiedzą nic a szkoda bo ludzie pracujący w BOB oraz BOK prostują często tematy, które przełożeni położyli na całej linii (tu mowa o team leaderach). Potencjał pracowników jest dosłownie marnowany przez co jesteśmy z każdym dniem coraz bardziej sfrustrowani. Zarządzanie przez konflikt – jedna z najstarszych oraz najbardziej nieskutecznych metod kierowania zespołem to codzienna praktyka – zespół skłócić oraz podzielić w taki sposób, aby każdy na każdego donosił – przykre ale prawdziwe. Okłamywanie pracowników w temacie rozwoju, awansów oraz planowanych podwyżek w działach operacyjnych to również chleb powszedni – leaderzy chyba myślą, iż nie rozmawiamy ze sobą, nie wymieniamy się informacjami, nie rozmawiamy z kolegami z innych działów – jeśli chcecie żeby kłamstwo nie wyszło na jaw – ustalcie chociaż jego jedną wersję i się jej trzymajcie – my jako pracownicy z politowaniem patrzymy na to co nam mówicie, jak się gubicie w wymyślanych na poczekaniu historiach gdy wiemy jaka jest prawda w danym aspekcie. Praca w firmie w żadnym aspekcie nie przypomina tego czym zajmowaliśmy się w czasach przed covidem – obecnie BOK oraz BOB to jedna wielka infolinia a presja jaka jest nakładana na pracownika przekracza zdroworozsądkowe granice. Kierownicy oraz team leaderzy na wiadomości dotyczące w/w stanu rzeczy nie odpisują nic lub zdawkowo – za jakiś czas będzie lepiej, idą zmiany – słyszymy to już od ponad 5 lat. Na miejsca osób, które pożegnały się z firmą nie są zatrudniane nowe osoby – tym sposobem obowiązki z kilku brakujących etatów spadły na przeładowanych pracą specjalistów co spotęgowało niechęć do przychodzenia do biura oraz zabiło resztki zapału do pracy. Wspomniana wyżej „najważniejsza” osoba w firmie faktycznie nie odpowiada na korytarzu na „dzień dobry” ani na „cześć” w kuchni, żartuje również z zarobków działów obsługowych – miało być zabawnie a pracowników (bez których defacto ta firma by nie funkcjonowała) bardzo mocno to dotknęło. Przykro się patrzy na to, jak firma w której praca była przyjemnością zmieniła się na przestrzeni lat w smutne korpo w którym ludzie tkwią bo mają hipoteki, rodzinę na utrzymaniu i nie mogą ot tak rzucić papierem na biurko przełożonego.
    ReviewUserIcon
    Obecny pracownik

    01.08.2024 08:06

    Pracownik

    A cóż to za marna próba zawężenia grona potencjalnych autorów wpisów - czyżby poszukiwania pretendentów do umieszczenie nagany w papierach? Każdy kto w przelewach pracuje od dłuższego czasu, ten dobrze wie, że kierowników w BOBie nie było siedmiu, jedenastu ani też 101 jak dalmatyńczyków w bajce - a było dwóch z czego cały jeden faktycznie w miarę dbał o to, żeby zespół był zespołem a nie zgrają wyciśniętych do cna donosicieli, którzy nie tylko w obrębie swojego działu obsmarowują tyłki kolegom i koleżankom ale również brużdżą innym pracownikom w firmie.
    ReviewUserIcon
    Deadpool

    01.08.2024 10:07

    Pracownik

    no niestety, część pracowników jest oporna na zmiany i sieje niepotrzebny ferment. Pracuję tu od ponad 3 lat i nie mam na co narzekać. Pracy czasem jest dużo, ale ludzie są bardzo pomocni.
    ReviewUserIcon
    były pracownik BoK

    24.07.2024 11:42

    Były pracownik

    Jak już pisało kilka osób - od dłuższego czasu sytuacja w działach obsługowych z dnia na dzień się pogorsza (aktualnie jest poniżej jakichkolwiek norm / poziomów akceptacji), a wszelkie prośby do przełożonych o pomoc / zatrudnienie dodatkowych rąk do pracy / podwyżki / etc. spotykają się wiecznie z tymi samymi odpowiedziami: - "nie możemy zatrudnić więcej ludzi, bo firma XYZ nam na to nie pozwala", - "na podwyżki nie ma budżetu", - trzeba to przeczekać, niedługo będzie lepiej (powtarzane w kółko od +- 2lat). Szkolenia nowych pracowników to niestety śmiech na sali - osoby dołączające po szkoleniu do zespołu nie potrafią praktycznie nic, bo zwyczajnie nie poświecono im dostatecznie dużo czasu na wyszkolenie. Pare lat temu normą było, że nowego pracownika szkolono minimum 1-2 m-ce, czasem nawet 3. Aktualnie wstępne szkolenie to coś koło tygodnia, może dwóch. Prowadzi to finalnie do ogromu błędów z których inni pracownicy muszą się tłumaczyć + dokłada to znaczącą ilość dodatkowej pracy reszcie zespołu (bo ktoś to wszystko, co zostało (usunięte przez administratora) musi ponaprawiać i wyjaśnić klientowi). Normą jest że 30-50% osób z działu przebywa jednocześnie na L4/ UŻ. Jest to rzecz jasna spowodowane bardzo nieprzyjemną atmosferą w pracy, ogromem pracy (bo wiecznie brakuje rąk do pracy) i wiecznymi obietnicami poprawy bez pokrycia. Znaczna ilość osób nieobecnych w pracy prowadzi finalnie do jeszcze większego obciążenia osób, które akurat w pracy są, więc i one finalnie też - prędzej czy później - nie wytrzymają i wezmą L4 / odejdą z firmy; powstaje tu swego rodzaju błędne koło. A jak już poruszony został temat odchodzenia z firmy - robi lub minimum rozważą to większość pracowników. Firma nie dba o to, żeby zachować wieloletniego pracownika z ogromem doświadczenia. Aktualnie nawet najgorszemu wrogowi nie poleciłbym aplikowania do któregokolwiek z działów obsługowych - szkoda zdrowia.
    ReviewUserIcon
    Iga

    18.07.2024 07:54

    Były pracownik

    W chwili obecnej atmosfera jest katastrofalna i działy operacyjne takie jak bok czy back office są na szarym końcu jeśli chodzi o wysokość pensji. Dodatkowo firma musi oszczędzać i mimo, że wiele osób się zwalnia w tej chwili z powodu natłoku obowiązków, to pensja nie wzrasta. Ludzie są wypaleni zmęczeni. Panuje bardzo stresująca atmosfera ponieważ kierownicy nie radzą sobie ze stresem związanym z nakładaną na nich presję wyników. Ta presja powoduje niemiłe traktowanie i ogromne nacisk na pracownika. Sytuacja która zmusiła mnie do odejścia polegała na tym że dział operacyjny zamienił się w infolinię. Pracownicy nie mają czasu nawet na to by zjeść spokojnie obiad, odpowiedzieć na maile czy dokończyć różne zadania. Miejsce pracy dysponuje nowoczesnym biurem. Posiada na przykład grę piłkarzyki, jednak z tych atrakcji korzystają wyłącznie pracownicy IT. Działy back office są niewolnikami infolinii! A zarabiają o wiele mniej. Zamiast dotrudniać pracowników, kierownictwo utrzymuje że ich działy radzą sobie dobrze. Dodam jeszcze, że "najważniejsza" osoba kierująca firmą nie odpowiada na "dzień dobry".
    ReviewUserIcon
    Offsuit

    23.07.2024 18:01

    Pracownik

    Powiedzieć katastrofa o atmosferze to jak nie powiedzieć nic. Sytuacja w działach operacyjnych jest wręcz dramatyczna, ludzie są przepracowani, przemęczeni oraz zdemotywowani do takiego stopnia, że na porządku dziennym są brane L4 żeby zadbać o zdrowie psychiczne, work-life balance, europejska kultura korporacyjna w firmie to tylko górnolotne hasła głoszone przez zarząd oraz kierownictwo z których nic nie wynika. Kierownicy działów operacyjnych o skutecznym zarzadzaniu zespołem oraz kompetencjami pracowników nie wiedzą nic a szkoda bo ludzie pracujący w BOB oraz BOK prostują często tematy, które przełożeni położyli na całej linii (tu mowa o team leaderach). Potencjał pracowników jest dosłownie marnowany przez co jesteśmy z każdym dniem coraz bardziej sfrustrowani. Zarządzanie przez konflikt – jedna z najstarszych oraz najbardziej nieskutecznych metod kierowania zespołem to codzienna praktyka – zespół skłócić oraz podzielić w taki sposób, aby każdy na każdego donosił – przykre ale prawdziwe. Okłamywanie pracowników w temacie rozwoju, awansów oraz planowanych podwyżek w działach operacyjnych to również chleb powszedni – leaderzy chyba myślą, iż nie rozmawiamy ze sobą, nie wymieniamy się informacjami, nie rozmawiamy z kolegami z innych działów – jeśli chcecie żeby kłamstwo nie wyszło na jaw – ustalcie chociaż jego jedną wersję i się jej trzymajcie – my jako pracownicy z politowaniem patrzymy na to co nam mówicie, jak się gubicie w wymyślanych na poczekaniu historiach gdy wiemy jaka jest prawda w danym aspekcie. Praca w firmie w żadnym aspekcie nie przypomina tego czym zajmowaliśmy się w czasach przed covidem – obecnie BOK oraz BOB to jedna wielka infolinia a presja jaka jest nakładana na pracownika przekracza zdroworozsądkowe granice. Kierownicy oraz team leaderzy na wiadomości dotyczące w/w stanu rzeczy nie odpisują nic lub zdawkowo – za jakiś czas będzie lepiej, idą zmiany – słyszymy to już od ponad 5 lat. Na miejsca osób, które pożegnały się z firmą nie są zatrudniane nowe osoby – tym sposobem obowiązki z kilku brakujących etatów spadły na przeładowanych pracą specjalistów co spotęgowało niechęć do przychodzenia do biura oraz zabiło resztki zapału do pracy. Wspomniana wyżej „najważniejsza” osoba w firmie faktycznie nie odpowiada na korytarzu na „dzień dobry” ani na „cześć” w kuchni, żartuje również z zarobków działów obsługowych – miało być zabawnie a pracowników (bez których defacto ta firma by nie funkcjonowała) bardzo mocno to dotknęło. Przykro się patrzy na to, jak firma w której praca była przyjemnością zmieniła się na przestrzeni lat w smutne korpo w którym ludzie tkwią bo mają hipoteki, rodzinę na utrzymaniu i nie mogą ot tak rzucić papierem na biurko przełożonego.
    ReviewUserIcon
    Sabrina

    23.08.2023 17:55

    Inne

    Aktualnie firma prowadzi nabór dla stażystów i praktykantów. Podzielicie się swoimi doświadczeniami? Jak to wygląda, czy można dużo się nauczyć, rozwinąć swoje kompetencje? Podobno odbywają się szkolenia specjalistyczne i jest możliwość pracy hybrydowej. Zgadza się wszystko? Czy stawka jest o wiele niższa, niż na samodzielnym stanowisku? Chodzi mi o IT :) Pracownicy są pomocni, czy słabo reagują na stażystów? :P
    Company logo
    PayPro S.A.

    29.01.2024 08:49

    Pracodawca

    Warunki finansowe są omawiane podczas procesu rekrutacyjnego i są uzależnione m.in. od stanowiska, poziomu wiedzy, doświadczenia. Dodatkowo każdy pracownik ma możliwość skorzystania z takich benefitów jak: karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, nauka języka angielskiego, wsparcie psychologiczne, eventy firmowe, szkolenia, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych/soczewek. W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z działem HR ([email protected])
    Company logo
    PayPro S.A.

    13.02.2024 16:46

    Pracodawca

    Zarówno karta sportowa oraz ubezpieczenie medyczne są dofinansowywane przez pracodawcę. Zachęcam do śledzenia naszych ogłoszeń i aplikowanie na stronie: https://www.przelewy24.pl/kariera. Z chęcią poszerzymy temat na rozmowie rekrutacyjnej. Można również do nas napisać na adres: [email protected].
    ReviewUserIcon
    Ja

    14.01.2024 22:57

    Kandydat

    Hej, jak pracuje się w obsłudze klienta? Czy jest możliwość pracy zdalnej? Mają działa handlowy? Czy może ktoś opisać jak wygląda praca w tej firmie w tych działach? Mają zespół CR np? Dajcie znać gdzie zjadujaie też aktualne oferty pracy,
    ReviewUserIcon
    zizi

    25.08.2023 15:19

    Inne

    praca na infolinii jest psychicznie męcząca dająca w kość czy łatwa i przyjemna jeżeli chodzi o problemy zgłaszane przez klientów? I ile dziennie średnio telefonów jest odbieranych ?
    ReviewUserIcon
    @brakODP

    03.08.2023 10:09

    Kandydat

    Sama rozmowa nie przebiegła źle - jednak pod koniec rekrutacji zaczęli pytać o wymagania, które nie były ujęte w ogłoszeniu o pracę. Odpowiedź miała zostać przekazana max. Do następnego wtorku - termin minął miesiąc temu. Takim zachowaniem firma pokazuje tylko brak profesjonalizmu - jeśli takie zachowanie ma miejsce na rekrutacji to zapewne w stosunku do pracowników również.
    Company logo
    PayPro S.A.

    07.08.2023 15:23

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Odnosząc się do Twojego komentarza, przepraszamy za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi. Natomiast w kwestii wymagań na dane stanowisko - pytania dotyczące kompetencji spoza zakresu opisanego w ogłoszeniu mają na celu rozważenie szerszego potencjału współpracy.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    06.01.2023 09:30

    Inne

    Czy PayPro S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
    Company logo
    PayPro S.A.

    07.03.2023 09:34

    Pracodawca

    Oprócz umowy o pracę, oferujemy także umowy zlecenie oraz B2B. Jesteśmy elastyczni co do formy zatrudnienia. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ogłoszeniami.
    Company logo
    PayPro S.A.

    09.06.2023 13:48

    Pracodawca

    W pierwszej kolejności podpisujemy umowę na 3-miesięczny okres próbny, a kolejna z reguły jest już na czas nieokreślony.
    ReviewUserIcon
    arkadiusz57

    18.05.2023 11:39

    Inne

    Dlaczego pobralisci 2razy za jedną usługę
    ReviewUserIcon
    Gosia

    26.04.2023 22:45

    Kandydat

    Miałam ostatnio rozmowę na stanowisko do działu prawnego. Mój odbiór rozmowy bardzo pozytywny. Bez zbędnych pytań typu jakim zwierzęciem chciałbyś być. Rzeczowe pytania. Czy polecacie pracę w tym dziale? Czy firma wypłaca jakieś premie itd?
    ReviewUserIcon
    Kandydatka

    14.04.2023 18:02

    Kandydat

    Pozytywne wrażenia po rozmowie rekrutacyjnej.
    ReviewUserIcon
    Ziomek

    15.01.2022 21:28

    Kandydat

    Miałem rozmowę na stanowisku młodszego officera AML. Nie podobało mi się, że manager przeszedł na Ty. To nie jest profesjonalne. Ja rozumiem, że takie ma podejście, ale jest coś takiego jak savoir vivre.
    ReviewUserIcon
    A.

    19.02.2023 16:17

    Pracownik

    Z tego co kojarzę, to nie było w ogóle takiej rekrutacji w 2022 roku. :)
    ReviewUserIcon
    pracująca

    21.02.2023 08:06

    Pracownik

    a widzisz można i do kierownika się zwracać na TY. W tej firmie nie ma spiętych gaci jak w większości i pomimo możliwości mówienia na TY każdy ma do siebie szacunek i nie prowadzi to absolutnie do nadmiernego rozluźnienia atmosfery w pracy.
    ReviewUserIcon
    Magda

    17.01.2023 15:15

    Były pracownik

    Miło wspominam dobrą atmosferę, jaka panowała. Szczególne pochwały należą się Pani, z którą miałam szkolenie. Bardzo merytoryczna i przyjazna osoba oaz działowi kadr za podejście do pracownika.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    04.02.2023 17:53

    Kandydat

    A z czego to szkolenie?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    10.08.2022 10:39

    Inne

    Na jakie wsparcie w PayPro S.A. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
    ReviewUserIcon
    PayPro S.A.

    10.08.2022 12:49

    Pracownik

    W firmie przestrzegane są wszystkie prawa wynikające z Kodeksu pracy. Dodatkowo oferujemy benefity, z których można korzystać także podczas ciąży (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program wsparcia psychologicznego).
    Company logo
    PayPro S.A.

    19.08.2022 09:38

    Pracodawca

    Tak, jest to obowiązek ustawowy pracodawcy.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    15.04.2022 08:25

    Pracownik

    Nie rozumiem pretensji o prace na zmiany jeśli się na taką aplikuje. Nie rozumiem też pretensji o lojalkę na wybrane przez siebie szkolenia. Jest to w sumie duża firma, mocno rozwijającą się. Ogrom technologii, który daje pole do rozwoju. Atmosfera jaka panuje w pracy jest przyjemna i osobiście nie narzekam. Płacą też dobrze i współmiernie do umiejętności oraz wykonywanej pracy.
    ReviewUserIcon
    Ziomi

    28.07.2022 14:19

    Były pracownik

    Lojalka to inaczej umowa zobowiązująca Ciebie do zwrotu poniesionych kosztów, które zostały przeznaczone na Twoje szkolenie. Z reguły z każdym kolejnym miesiącem jest ona proporcjonalnie pomniejszana od daty jej podpisania.
    ReviewUserIcon
    Ziomi

    09.08.2022 15:45

    Były pracownik

    To zależy od kosztów szkolenia, z reguły amortyzuje się to w trackie 1-2 lat.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    07.10.2021 21:18

    Kandydat

    Na jakiego przedzialy zarobki może liczyć Mid Fullstack w dziale programowania? Będę wdzięczny za odpowuedz
    ReviewUserIcon
    Marlon

    01.11.2021 22:11

    Kandydat

    O, to ja podbiję to pytanie, bo widzę ze jest oferta na deva PHP, fajnie byłoby wiedzieć ile można się spodziewać?
    ReviewUserIcon
    @Były

    15.11.2021 22:22

    Były pracownik

    Na MIDa to zalezy jakie masz doświadczenia zwłaszcza przy sporych systemach z dużym ruchem to spokojniej możesz powyźej 10k brutto mowić.
    ReviewUserIcon
    Doh

    31.07.2021 23:05

    Kandydat

    Czy można pracować zdalnie na stanowisku ds. obsługi klienta albo helpdesk?
    ReviewUserIcon
    Anonim

    06.09.2021 08:27

    Pracownik

    Tak
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.09.2021 20:44

    Pracownik

    Tak, w obsludze klienta, obecnie mozliwy wybor 3 trybow pracy, z biura, w pelni zdalnie oraz hybryda. Aczkolwiek, opcje dostepne po 1-2 miesiacach szkolenia w biurze. Na ten moment firma powoli wraca do biura, lecz nadal 90% pracownikow zdalnych.
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.05.2019 11:33

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    do Jacek

    13.11.2019 19:06

    Inne

    to ciekawe bo w PayPro nie ma kadrowych...
    ReviewUserIcon
    Oczywiście że są...?

    05.08.2021 19:55

    Pracownik

    Oczywiście że są...?

    Zostaw merytoryczną opinię o PayPro S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.