Opinie o PayPro S.A.
Żałosna firma z żałosnymi ludźmi. Przestrzegam wszystkich przed pracą w PayPro (Dział Obsługi Klienta). Twoja praca będzie polegać na odbieraniu połączeń przez cały dzień, nie będziesz miał możliwości zrobienia czegoś innego ze względu na telefon, który jest jeden za drugim. Łącznie dziennie odbierzesz 150-200 połączeń. Dodatkowo będziesz wysłuchiwać od przełożonych, głównie managera, jak bardzo źle wykonujesz swoją pracę, ponieważ w tej firmie nie istnieje żaden sposób motywacji pracownika. Dodatkowo praca jest w systemie 3 zmian (8-16,16-24,24-8) i będziesz odpowiadać nie tylko za sam serwis Przelewy24, a dodatkowo jeszcze serwis DotPay (o tym za często nie wspominają). Niektórzy współpracownicy zachowują się jakby byli w przedszkolu, normalnym w tej firmie jest obgadywanie, nastawianie pracowników przeciwko sobie oraz faworyzowanie przez przełożonych danych pracowników. Zarobki są średnie, umowa o pracę po 3 miesiącach na czas nieokreślony - niemniej jednak Pan Manager, jeżeli nie będziesz harować jak wół, to przypomni ci, że taką umowę również można rozwiązać. Reasumując, szkoda czasu na tą badziewną firmę, rotacja pracowników jest cały czas, bo warunki i niektórzy ludzie są wręcz okropni. Także polecam zastanowić się kilka razy czy jesteś gotowy na pracę w takich warunkach.
(usunięte przez administratora) Przestrzegam wszystkich przed pracą w PayPro (Dział Obsługi Klienta). Twoja praca będzie polegać na odbieraniu połączeń przez cały dzień, nie będziesz miał możliwości zrobienia czegoś innego ze względu na telefon, który jest jeden za drugim. Łącznie dziennie odbierzesz 150-200 połączeń. (usunięte przez administratora)Dodatkowo praca jest w systemie 3 zmian (8-16,16-24,24-8) i będziesz odpowiadać nie tylko za sam serwis Przelewy24, a dodatkowo jeszcze serwis DotPay (o tym za często nie wspominają). Niektórzy współpracownicy zachowują się jakby byli w przedszkolu,(usunięte przez administratora)Zarobki są średnie(usunięte przez administratora)Także polecam zastanowić się kilka razy czy jesteś gotowy na pracę w takich warunkach.
Czy PayPro S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Jakie godziny obowiązują w przypadku stanowiska Specjalisty ds Obsługi Klienta (Warszawa)?
Biuro Obsługi Klienta PayPro S.A. ma siedzibę w Poznaniu. Nie prowadzimy rekrutacji w Warszawie.
Biuro Obsługi Klienta PayPro S.A. ma siedzibę w Poznaniu. Nie prowadzimy rekrutacji w Warszawie.
Intrygująca odpowiedź w kontekście ogłoszenia: https://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta_4656188.html Jako miejsce pracy widnieje tam Warszawa.
Pracowałem jako programista w tej firmie. Co do samej rozmowy to była mocno techniczna skupiona bardziej na tym jak działają podstawowe mechanizmy np git, docker oraz troche pytań o dobre praktyki w programowaniu. Ludzie sprawiają wrażenie nastawionych pozytywnie. Co do same pracy to produkt jest naprawdę spory i ogarnięcie go jest dużym wyzwaniem. (usunięte przez administratora) Z nastawieniem ludzi do pomocy to jest różnie jedni są chętni i poświęcą ci czas a drudzy nie maja ochoty. J(usunięte przez administratora) Z innych rzeczy to że na wszelkie szkolenia i konferencje podpisuje się lojalkę (usunięte przez administratora) więc moim zdaniem jest to spora niedogodność. (usunięte przez administratora) Biuro jest zlokalizowane w centrum więc to napewno na plus chociaż sam wystrój biura jest bardzo minimalistyczny.
Rozmowa kwalifikacyjna -> Zadanie do zrobienia -> Druga rozmowa kwalifikacyjna Rozmowa krótka, ale konkretna, bez dziwnych HRowych pytań. Po rozmowie zadanie do zrobienia. Drugie spotkanie w celu omówienia zadania. Cały proces rekrutacji bardzo szybki. Po drugiej rozmowie pozytywna decyzja o zatrudnieniu tego samego dnia.
Pytania o doświadczenie, obsługę niektórych programów, dyspozycyjność oraz oczekiwane zarobki.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
@henryk jak długo pracujesz w tej firmie? Na jakiej umowie ?
Opinia na temat rozmowy kwalifikacyjnej. Mam wrażenie, że CV nie przeczytane. Zarówno podczas pierwszego etapu rozmowy kwalifikacyjnej, jak i drugiego. Pierwsza rozmowa odbyła się (usunięte przez administratora). Czas pierwszej rozmowy pozostawał wiele do życzenia. Rozmowa trwałaby 12 minut jeśli nie moje pytania i chęć dowiedzenia się więcej na temat firmy. Ostatecznie trwała 38 minut. Druga rozmowa - po 18 minutach byłby koniec, gdyby nie moje pytania i dociekania. Poziom uważam za bardzo niski. Zaprzeczenia ze strony(usunięte przez administratora) na temat moich kwalifikacji wpisany w CV jak i tych, o których mówiłem podczas rozmowy. W CV podane jasno i wyraźnie stanowiska, które zajmowałem, stricte dotyczące obsługi klienta i sprzedaży. Natomiast ze strony rekrutującego padały stwierdzenia, iż z kariery zawodowej wynika, że nie miałem kontaktu z klientem i nie jestem osobą techniczną (pomimo technicznych studiów i doświadczenia w wielu firmach). Również jak w przypadku przedmówcy, co chwile padały stwierdzenia, że szukają osoby na stałe, tak jakby podkreślić, że nie są pewni, ile pracownik zostanie na stanowisku. Podsumowałem, że kwestia współpracy leży po dwóch stronach - pracownika i pracodawcy. Niestety z drugiej strony wygląda to inaczej - według rekrutujących to potencjalny pracownik ma dać z siebie wszystko, aby pokazać, że to właśnie jest jego miejsce. Przecież też okres próbny jest po to, aby się "dotrzeć" i zobaczyć, czy zarówno pracownikowi pasuje pracodawca i odwrotnie. Podczas rozmowy sugerowano również moje zbyt wysokie ambicje do rozwoju. Na pytania na temat e-commerce z mojej strony i błędów popełnianych przez sprzedawców (rzekomo(usunięte przez administratora)rekrutujący brał udział w takich szkoleniach i projektach) w tym zakresie a także kultury organizacyjnej w firmie, rekruter nie był w stanie rzeczowo odpowiedzieć. Nie bardzo też rozumiał pojęcie kultury organizacyjnej. Mówił o rotacji w firmie, że jej praktycznie nie ma, że ludzie pracują latami i są bardzo zadowoleni. Pomijam fakt opinii, które opisują rotacje na wysokim poziomie. Podczas pierwszej rozmowy odniosłem wrażenie, że jestem rekrutowany na stanowisko konsultanta na infolinii telekomunikacyjnej. Przy drugiej podobnie. Ogólne wrażenie bardzo negatywne. (usunięte przez administratora) Miałem nadzieje na bardzo rzeczową rozmowę a niestety było inaczej. Wziąłem udział w drugim etapie rozmowy tylko ze względu na ciekawość, czy będzie ona taka sama jak pierwszy etap. Na szczęście była online.
UWAGA! Na Facebooku trwa kampania phishingowa, w której autor postów proponuje zatrudnienie w PayPro S.A., podając się za rekrutera. Kampania ma na celu oszustwo finansowe. Ogłoszenie o pracę w żaden sposób nie jest związane z PayPro S.A. i serwisem Przelewy24.
Autorem tych ogłoszeń/wiadomości nie jest PayPro S.A. (właściciel serwisu Przelewy24).
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i zgłaszanie oszustwa do Centrum pomocy Facebooka. PayPro S.A. nigdy nie poszukuje pracowników poprzez portal Facebook.com.
Wszystkie oferty pracy można znaleźć na stronie Przelewy24, na serwisie Pracuj.pl oraz Gowork.
chcielibyśmy powitać wszystkich Użytkowników forum, poszukujących informacji na temat firmy Przelewy24.
Przelewy24 to jeden z wiodących brandów na rynku płatności w Polsce. Obecnie zatrudniamy blisko 200 osób. Wierzymy, że Firma to Ludzie, dlatego stawiamy na przyjazne środowisko pracy. Lubimy razem pracować, lubimy czasem spotkać się po pracy. Tworzymy zespół kreatywnych, ambitnych, stawiających na rozwój ludzi.
Dziękujemy za komentarze na forum. Jesteśmy otwarci na konstruktywną opinię, z której możemy wyciągnąć wnioski i nieustannie się rozwijać. Prosimy pamiętać, że swoboda wypowiedzi nie oznacza wolności do świadomego kłamstwa czy naruszenia czyjejś godności. Komentarze zawierające treści niezgodne z regulaminem lub niemerytoryczne będą usuwane przez administratora.
Serdecznie pozdrawiamy,
Przelewy24
Brałem udział w rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Ogólnie rozmowa na plus, nie było dziwnych pytań gdzie chce być za 5 lat albo jakim chcę być zwierzęciem. Pytania raczej konkretne, o to co robiłem wcześniej, jakieś sytuacje z trudnym klientem, dlaczego się nadaje na to stanowisko. W rozmowie brało udział 2 osoby o czym nie zostałem poinformowany wcześniej. Pan Piotr, ( chyba ) Team Leader zespołu BOK wydawał się dosyć wymagający i nieprzystępny. Oferowane warunki to 2.5k netto na rękę na okresie próbym a później 2.7knetto. Niestety firma pracuje w systemie 365/7 od 7ej do 24ej i możliwe, że będzie pracować nawet dłużej. Czyli praca w weekendy, święta i popułudnia. Specyficzna, więc nie dla każdego. Ja ostatecznie nie byłem zainteresowany, ale poza tym firmę oceniam pozytywnie.
Nigdy nie pisałem takiej opinii... Ale rozmowa rekrutacyjna była na tak niskim poziomie, że po prostu muszę. Aplikowałem na stanowisko młodszego konsultanta. Chcę tylko powiedzieć, że byłem starszym konsultantem przez ostatnie 5 lat w bardzo podobnej firmie, pracowałem z kontraktami międzynarodowymi, zastępowałem kierownika, okresowo szkoliłem ludzi, a w ostatnim etapie swojej kariery robiłem prezentacje przed zarządem. Dodatkowo prowadzę działalność artystyczną poza pracą. Rekruter pyta o moje doświadczenie... Kiedy przechodzę do aktywności artystycznej, odpowiada z rękami w kieszeni - to mnie nie obchodzi... Stanowisko młodszego konsultanta dotyczy pisania maili i odbierania telefonów, po czym on wierci mnie czy umiem rozpatrywać reklamacje... Przez ostatnie 5 lat odbierałem telefony... On tymczasem wyraża wątpliwość, czy nie ucieknę po dwóch tygodniach... W związku z moją ścieżką awansu w poprzedniej firmie, pytam, co oferuje PayPro. On nie może mi zdradzić ścieżki awansu na starszego konsultanta... A następnego dnia oddzwania, że pomimo bycia starszym konsultantem i robienia tych samych rzeczy przez ostatnie 5 lat w międzynarodowej firmie, jestem za słaby, by odpisywać na maile jako młodszy konsultant w ich... Pytam, jaki jest powód tego odrzucenia? Uwaga, werble... Rekruter nie może mi tego powiedzieć... Wszystko rozumiem, ale to jest po prostu jakiś Matrix. Rozmowa rekrutacyjna wysłała BARDZO złe sygnały już od samego początku.
Jaka stawka na dzień dobry na st. obsługi klienta?
Byłam w ostatnim czasie na rozmowie w sprawie pracy na stanowisko ''młodszy specjalista do obsługi klienta biznesowego'', ogłoszenie jeszcze wisi (usunięte przez administratora) Rozmowa w sprawie pracy z dwójką pracowników. Brak profesjonalizmu, brak konkretnych pytań, a rozmowa trwała 10 min z wejściem i wyjściem do Firmy. Nie polecam, porażka.
Jak długo czekaliście na odzew z PayPro S.A.? Oddzwaniają zawsze?
Ja czekałem kilka dni. Pewnie zależy to od tego jak szybko potrzebują pracownika na dane stanowisko.
jakie widły na testera aplikacji?
Na jakie zarobki może liczyć początkujący helpdesk?
Niski poziom, płace fatalne. Brak szacunku dla innych.
Trudno dostać się do pracy? Jak przebiega rekrutacja? Poinformuje ktoś?
Szybka decyzja o zatrudnieniu, bardzo dobre warunki pracy i świetna atmosfera. Polecam :)
W takim razie nie pozostaje nic innego, jak tylko się cieszyć z takiego stanu rzeczy. Nadmieniłeś, że w PayPro szybko podejmuje się decyzje o zatrudnieniu, co mnie zainteresowało. A może powiesz coś więcej na temat przebiegu rekrutacji w tej firmie? Będę wdzięczna.
A w Helpdesku jest spoko.
(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PayPro S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy PayPro S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PayPro S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PayPro S.A.?
Kandydaci do pracy w PayPro S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.