Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k. Toruń? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k. Toruń, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Telbridge sp. z o.o. sp.k. jest dla Ciebie! 


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze pytania nt. pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k. w Toruń

kek
Były pracownik
 Pytanie

jak tam zleceniobiocy? nadal aportujecie za kartą rzucaną przez okno aby wejść do firmy? XDD

lol
Były pracownik
@kek

Z perspektywy czasu nie mogę uwierzyć, że ktokolwiek zgodził się tam pracować dłużej niż 2 miesiące

Losowy Nick
Były pracownik
 Pytanie

Co tu dużo mówić, zwykłe pseudo-korpo które ma pracowników w czterech literach i skupiające się na wyniku i ciągłym porównywaniu się do innych oddziałów. Słaby wynik = twoja wina i nieważne czy klient był czymś ważniejszym zajęty czy był po prostu w pracy – ustawiasz oddzwonienie na za godzinę i tylko drażnisz tym klienta, a potem wielkie zdziwienie teamleadera że nie masz wyniku i w ogóle to wracaj domu po 4 godzinach pracy, choć miałeś pracować 8. To tak ogólnie, teraz wszystko po kolei wypunktuję: 1.Przerwy – na sali jest zawsze około 40-50 osób, a na przerwie jednocześnie mogą być 3-4 osoby (zależy od wyników i widzimisię TL). Chcesz wyjść coś zjeść na kilka minut? Czekaj z nadzieją ponad godzinę jak się zwolni miejsce albo proś innych aby cię wpisali jak wrócą. Najlepiej to tam siedź bez przerwy bite 8 godzin. (usunięte przez administratora) 3.Higiena pracy – chodzi mi głównie o krzesła, które rozpadają się od samego patrzenia na nie, a na nich jest już zapewne niejedna kolonia bakterii, która stworzyła własną metropolię. Podobnie jest z klawiaturami i myszkami komputerowymi. Ręce się wręcz do nich przyklejają. (usunięte przez administratora) 4.Atmosfera – ciągły opieprz nie wiadomo za co. Tylko dla zasady, bez jakiegokolwiek racjonalnego powodu. Jesteś nowy i chcesz się o coś spytać? Czekaj kilkadziesiąt minut jak ktoś łaskawie do ciebie podejdzie (bo rozmowa z kolegą/koleżanką jest ważniejsza oczywiście) i ci wytłumaczy w taki sposób, że nic z tego nie zrozumiesz. Oczywiście klient jest cały czas na linii i musisz go prosić co chwilę o cierpliwość, żeby się nie rozłączył. Słaby wynik? TL będzie stał nad Tobą i wytykał każdy nawet najmniejszy błąd. Nie powie ci też co robić, aby tych błędów unikać – sam się domyśl. Jeszcze trochę by się tego znalazło, ale nie mam zamiaru tracić czasu na ich wymienianie, poczytaj sobie pozostałe opinie. 5.Szkolenia „przygotowujące” – mimo zapewnień, że są płatne to tak naprawdę są BEZPŁATNE. Tracisz tylko swój cenny czas aby niczego się nie dowiedzieć. Jakość tych szkoleń jest na bardzo niskim poziomie, wręcz zerowym. Więcej się dowiesz wchodząc na stronę Fioletowych. 6.Szkolenia dodatkowe – czyli dokładnie takie same jak „przygotowujące” Cię do pracy. Nic się z nich nie dowiesz, a zapłaty za to nie dostaniesz (jesteś wylogowany z systemu więc czas pracy się nie nalicza). Siedzisz jak na kazaniu i potulnie przytakujesz głową. 7.Jakość – również na poziomie zerowym. Nawiązując do punku 2. dystans jest tak mały, że musisz się przekrzykiwać z innymi agentami. Do tego dochodzą ciągłe krzyki TL, że mamy słabe wyniki, zamykamy skrypty, robimy przekierowania itp. Klienci to wszystko słyszą i nie wygląda to profesjonalnie. 8.Sprzęt – tutaj skupię się tylko na komputerach. One ledwo co radzą sobie z samymi sobą, a jeszcze muszą udźwignąć dwie przeglądarki i kilkanaście kart. To wszystko kończy się potężnymi lagami i momentami ciszy podczas rozmowy, bo czekasz minutę jak się załaduje tabelka z kilkoma danymi klienta, którą zamkniesz po kilku sekundach. A potem musisz znowu coś kliknąć i koło się zamyka. (usunięte przez administratora) 10.Grafik – „elastyczny grafik” - na takie słowa zapewne trafisz w ogłoszeniu. Tak na prawdę jest on elastyczny na tyle, na ile uda Ci się go naciągnąć. Aby był rzeczywiście elastyczny musisz być ekspertem w negocjacjach i mocno trzymać się swojego zdania. Inaczej masz do wyboru godzinę 9 albo 12 i siedzieć tam 8 godzin. Nie możesz sobie sam wybrać ile i od której chcesz pracować. Na rozmowie kwalifikacyjnej dostaniesz również formularz, w którym między innymi musisz określić swoją dyspozycyjność. Nie wiem po co to jest, bo oni nawet na to nie patrzą. 11.Premia – prawdziwa wisienka na torcie. W ogłoszeniu zapewne trafisz na zwrot „atrakcyjne, wysokie premie”. Szybko przypomnisz sobie ten zwrot, gdy na twoje konto bankowe wpłynie kwota o zawrotnej wysokości 3,31 zł (słownie: trzy złote i trzydzieści jeden groszy) za miesiąc ciągłego załamania nerwowego i poczucia bycia wyzyskiwanym. Ta kwota skutecznie umocni i utrwali te odczucia. Trochę się tego nazbierało, choć kilka elementów pominąłem ze względu na limit znaków w opinii. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć to chętnie będę wchodził tu co jakiś czas i Wam odpowiadał. Podsumowując: Jak wam zdrowie psychiczne i chęć do życia miłe, to omijajcie szerokim łukiem.

1
były pracownik poz/prze
Były pracownik
@Losowy Nick

przeczytałem całość i niestety ale zgadzam sie z wiekszościa którą tu wymieniłeś ;( Praktyki z brakiem wyniku i pojsciem do domu po 4 , 5 godzinach pracy to norma. Zdarzały sie dni z dobrym wynikem ale tez i takie gdzie 0 bylo przez cały dzień . Część ludzi fajnych ale tylko na pokaz , obagdywanie na porządku dziennym i wbijanie noza w plecy. Nagrody wąpliwej jakosc i bedące motywacja do zrobienia wyniku. I ta wisienka ;) Premia uzalezniona od wielu czynników jak: ilośc czasu przerw, ilość czasu rozmów, ilośc sprzedaży, dosprzedaży, efektywność , czas skryptu i kilka innych... Starasz sie ale jest i tak żle i za mało . Premia za doświadczenie jest ale nie (usunięte przez administratora)zl a po przepracowaniu 3 miesiecy ok (usunięte przez administratora)zł dodatkowo. Szkolenia - byłem na kilku i mimo tego ze mialy sie wliczac w czas pracy to sie nie wliczały czyli kilka godzin sluchania specjalisty za darmo. Klienci - elaborat mogly powstac , trafialem na takich co mysleli ze pozjadali rozumy wszystkie i pouczali , dogryzali i wyzywali . Po kilku tygodniach przywykniesz do tego ;) Byli tez tacy co nie chcieli ani telefonu ani usług żadnych . ..po prostu chcieli pogadac ;) W tej pracy trzeba dbac o gardło bo możesz zaniemówić ( nie tylko na widok niektorych atrakcyjnych dziewczyn bo jest na co oko zawiesić) ale doslownie. Duze prawdopodobienstwo , żę stracisz głos na kilka dni;) Duzo nauczy cie ta praca ale na dłużej nie polecam bo psychicznie męczy bardziej niż fizyczna. tyle ode mnie , jeśli pomogłem odpowiedz na tą wiadomość ;)

Xyz
Pracownik
 Pytanie

@panda Kocyki dawać w czasie pandemii? Proszę się doinformować w kwestii obostrzeń związanych z pandemią.

Hhhhhh
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym się dowiedzieć jak wyglada naprawdę praca w telbridge ? Od ostatnich opinii minęło trochę czasu, czy moglby ktoś napisać czy warto zatrudnić się na lini przychodzącej ?

dd
Pracownik
@Hhhhhh

Jeżeli chodzi o linie przychodzącą to mi osobiście się bardzo podoba. Grafik jest rzeczywiście elastyczny, czasami jak mamy mało godzin zdarzy się, że ktoś poprosi czy przyjedziesz np. na więcej godzin ale jak nie możesz to nie ma też żadnego problemu. Na atmosfere również nie narzekam. Wypłata jest zawsze na czas a praca nie jest jakoś szczególnie trudna. Wiadomo są minusy np. trafisz na jakiegoś nieprzyjemnego klienta ale jest to praca z ludźmi więc wszędzie to tak wygląda i trzeba się z tym liczyć. Znając życie zaraz ktoś tu coś doda jaki to jest niezadowolony ale w moim przypadku jakbym kierowała się opiniami to nigdzie bym nie znalazła pracy. Trzeba samemu ocenić bo jednemu się podoba a drugiemu przeszkadza po prostu wszystko.

łoł
Pracownik
@Hhhhhh

Grafik elastyczny jeśli jest się bardzo stanowczym. Klienci jacy są każdy wie, jednak większość jest w miarę spoko, lekkie rozmowy o błahostkach. Równie ważna jest praca z ludźmi po sąsiedzku w firmie, podobnie jak klienci. No i sprzęt na którym pracujesz.

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

krótka rozmowa odnośnie oczekiwań co do pracy

Pytania

jakie są moje oczekiwania wobec pracy, ile chciałabym zarabiać, wymienić swoje wady i zalety

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
onid
Pracownik
 Pytanie

Co jakiś czas groźba zwolnienia nawet kiedy wynik był zrobiony, WBT fajna atmosfera ale sanki do wygrania to jakaś beka, kiedy mieliśmy zimę ostatnio?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Telbridge są szkolenia zewnętrzne?

$$$
@Pytanie

Pewnie, wylogowują cię z pracy = brak godzin roboczych i masz szkolenie jak jest mało klientów.

Zainteresowana
 Pytanie

Chciała bym dowiedzieć się jak wygląda praca zdalna teraz? Czy osoby które miały być na pracy zdalnej pracują w ten sposób czy jest to praca w firmie? Jak wygląda cała procedura związana z aktualna sytuacja? Są jakieś środki do dezynfekcji i czy faktycznie stosowane jest 2 m odstępu pomiędzy stanowiskami? :) Czy ktoś mógłby rzetelnie odpowiedzieć na moje pytanie?

1
KitKat
@Zainteresowana

Sytuacja sanitarna w firmie jest (usunięte przez administratora), miód malina. Płyn dezynfekcyjny do oporu i bardzo duuuże odstępy między pracownikami ;) A zdalni na razie uczą się praktyki w firmie, przecież nie można przypadkowych osób z ulicy puścić do domu z takim skarbem jak baza danych i teoretycznym przygotowaniem do rozmów z klientami xD

X
@KitKat

A jak wygląda system pracy przy takiej ilości pracowników?

KitKat
@X

Praca 7-24, każdy wpisuje się na wybraną liczbę godz. w tym przedziale.

Hmm
 Pytanie

Hej. Jak wyglada praca na czacie obslugowym? Jaka jest stawka godzinowa na rękę ? Prosilabym opinie czy warto przyjąć taka prace.

Ciekawy

A jesli sie nie ucze i mam poniżej 26 lat?

1
Ciekawy
 Pytanie

Rowniez chętnie sie dowiem jak praca wyglada. Na rozmowie rekrutacyjnej dowiedzialem sie ze jest to kontakt z klientem poprzez czat. Czy faktycznie jest to tylko czat czy rowniez rozmawianie z ludzmi na sluchawce ?

Odp
@Ciekawy

To juz zalezy na jaki czat. Bo jest czat obslugowy i sprzedazowy. Na obslugowym tylko pisza a na sprzedazowym tez czasami trzeba porozmawiać bo np. klient chce przedłużyć umowe a to na czacie sie nie moze odbyc musi byc slowna deklaracja. Na sprzedazy tez na początku sie glownie rozmawia- na początku bylem tym wkurzony ale z biegiem czasu dzieki temu szybciej sie nauczyłem gadac z ludzmi. Spoko projekt w porównaniu do innych.

Xxx
 Pytanie

Opinie na temat live chat?

Były pracownik
 Pytanie

W sumie już dawno opuściłem tą firme, ale widzę że jakość pracy się nie zmieniła. Ktoś mi napisze jak teraz wyglądają procedury w firmie w związku z trwająca epidemia ? O ile istnieją....

WHY
@Były pracownik

Dlaczego pytasz jeśli już nie pracujesz i nie jesteś zainteresowany pracą w firmie?

Nick
@WHY

bo może cebulaczku , od tego jest ten portal.

Szok
@Nick

Ja pracuje juz zdalnie i duza czesc z mojego projektu tez nw jak inne a tak to calkiem okey, sa plyny na sali, no ogl jak nie telbridge xd recepjonistka tez ciagle coś tam czysci,nawet temperature Ci mierza :D ale i tak sie zaraz jakis znajdzie co mu pasowac nie bd. A przy okazji nie wiem jak to u chlopakow wyglada ale... niektore laski po zalatwieniu swojej potrzeby nie myja rak! Apeluje!

Jan
 Pytanie

Witam. Byłem niedawno na rozmowie kwalifikacyjnej do pracy Agata w Toruniu, czy może już do kogoś się odezwali ze związkiem czy ktoś został przyjęty?

4
Natalia
Inne
@Jan

Chodzi Ci o salony Agata? To Telbridge prowadzi jakieś rekrutacje? Z tego co mi wiadomo jest to firma prowadząca usługi związane z telemarketingiem.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Telbridge organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Mag
@Pytanie

Bezpłatne w czasie trwania pracy do której godzin się nie wliczają...

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Telbridge?

Karol
@Pytanie

Między działami??? Tam atmosfera między ludźmi siedzącymi obok jest dziwna

Zostaw merytoryczną opinię o Telbridge sp. z o.o. sp.k. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Telbridge sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii