(usunięte przez administratora)
Umowę można tylko ustnie wypowiedzieć? Jak to w papierach macie uwzględnione? Ciekawi mnie to od strony pracownika tez słowna wystarczy? Wypowiadał ktoś? Jaki jest typowy okres?
Kto wam wymyślił ten nowy cennik? Śmiać się czy płakać? Normalnie marketingowcy level hard! Do tego ukryte opłaty sztucznie zawyżające cenę abonamentu tj. opłata za utrzymanie łącza w wysokości 9 zł! Chyba komuś nieźle kwietniowe słońce czaszkę przygrzało. Zamiast dać pakiet 500/100 Mbps w rozsądnej cenie około 60 zł/mies. (bo więcej to nie jest warte) mielibyście dużo większy popyt zamiast wciskać nikomu niepotrzene 1 Gbps za miliony monet. Normalnie masakra. Cóż czas się pożegnać. Dobrze, że konkurencja nie śpi.
Bo to jest po to, aby ludzie wybierali najwyższy pakiet mimo tego, że tego nie potrzebują (czysty marketing). W takim wypadku wszystkie plany są nieadekwatne cenowo do tego najwyższego. Potem takie Karny, Janusze i Grażyny zamawiają co im naganiacze wcisną, aby tylko pobrać "empetrójkę" trzy razy na miesiąc. Swoją drogą jestem ciekaw wydolności takiego łącza. W umowie pewnie i tak będzie zapis, że deklarują tylko 60% gwarancji transferu. I biznes się kręci :)
Proszę bardzo - Tauron rozwinął swoją infrastrukturę światłowodową na bazie swoich słupów, gdzie operatorem jest Plus (Netia). Przy umowie na 24 miesiące można tam nabyć łącze 1 Gbps za 1zł przez 12 miesięcy. Drugim operatorem jest 4NET z Orzesza, gdzie najtanszym pakietem jet łącze 200/100 Mbps za 60zł na miesiąc zawierające stałe publiczne IP, oferując instalację od 1 zł bez sztucznych opłat "utrzymania łącza" itp.
Ale po co mają dbać o klienta?? Przecież w naszym obrębie nie ma innego dostawcy, i te zjeby czują się jak pączki w cieście. Guzik załatwisz, a do tego musisz dzwonić co 2 tygodnie, że internet słaby!!!! Jak oni mówią, że niby samo się zmienia... (usunięte przez administratora)
A to w waszym obrębie jak długo ten cały problem trwa i ile potencjalnie ludzi do tego przynależy? Pytam bo zaskoczona jestem, że żadna konkurencja jeszcze się nie zainteresowała skoro takie opinie
Co Wy tylko na tej sztucznej zielonej trawie leżycie i w golfa gracie? A odpowiedzieć na pytanie nie potraficie?
Szczerze nie polecam internetu od tej firmy. Klient jest dla nich nieważny. Mają jaką podstawową automatyzację swoich usług tj Powiadomienia sms, tickety zgłoszeń, ale co z tego? Kończy się tak że klient traci.Długi czas oczekiwania na infolinii (jak w najbardziej zatłoczonych NZOZ), Reklamacje rozpatrują po swojej myśli, przerwy w dostawie, wąskie godziny pracy biura, mają 24h na odpowiedź. Czyli jak pracujesz zdalnie to lepiej idź do sąsiada po internet.
Kto wam wymyślił ten nowy cennik? Śmiać się czy płakać? Normalnie marketingowcy level hard! Do tego ukryte opłaty sztucznie zawyżające cenę abonamentu tj. opłata za utrzymanie łącza w wysokości 9 zł! Chyba komuś nieźle kwietniowe słońce czaszkę przygrzało. Zamiast dać pakiet 500/100 Mbps w rozsądnej cenie około 60 zł/mies. (bo więcej to nie jest warte) mielibyście dużo większy popyt zamiast wciskać nikomu niepotrzene 1 Gbps za miliony monet. Normalnie masakra. Cóż czas się pożegnać. Dobrze, że konkurencja nie śpi.