Opinie o Symbiosis (praca w salonie) w Polska

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Symbiosis (praca w salonie). Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Symbiosis (praca w salonie) na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Symbiosis (praca w salonie) w Polska

Ska
Były pracownik

Niestety nie polecam pracy w tej firmie, działania i zachowania idące w stronę (usunięte przez administratora) ze strony przełożonego Damiana G mimo prób, rozmów i reakcji nie do przejścia. Szkoda zdrowia, potencjału pracowników, bo tam jedynie Was zgaszą, na pewno nie docenią. Wypowiadam się tylko i wyłącznie na temat regionu Premium Poznań. Poniżanie, krytykowanie, wieczne niezadowolenie i przelewanie frustracji na pracowników przez kierownika regionalnego dla mnie niedopuszczalne. Przy takim zachowaniu każdy pracownik odejdzie, przynajmniej ten wartościowy. Dla mnie niestety osoba na tym stanowisku, nie ma co do niego żadnych kompetencji stąd wynikają ciągłe braki kadrowe, zwolnienia, problemy. Niestety nie polecam ze względu na obsadę niewłaściwej osoby na kluczowym miejscu i stanowisku, które powinno być wsparciem, a nie (usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik
@Ska

podbijam Regionalny ma zero szacunku do drugiego człowieka. Pomimo starań i prób poprawienia sytuacji w sklepie i tak za plecami będzie mówić o Tobie okropne rzeczy i wyśmiewać. Nic dziwnego że w strumieniu premium ciągle szukają nowych pracowników. Wcale mnie nie dziwi to, że za te pieniądze ludzie nie chcą się męczyć.

KAMILA
Inne

Ja również nie polecam tego sklepu szczególnie w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Buty po 2 miesiącach nie nadają się do chodzenia,rozklejone i przetarty materiał. Buty marki Puma wydana kwota to 500 zł. Oczywiście reklamacja odrzucona, złożyłam odwołanie, jeśli to nic nie pomoże to złożę skargę lub wystąpię na drogę sądową. Nigdy już nie kupię butów w tym salonie i każdemu odradzam. Widziałam również, że większość reklamacji jest odrzucona. A personel sklepu wręcz sobie ze mnie drwił i wyśmiał mnie, uznał że buty sama zniszczyłam. Okropna obsługa i bardzo nie miłe osoby tam pracują. Nie bardzo rozumiem jak firma może tak lekceważyć klientów i nie dbać o opinię swojego sklepu.

Klient
Inne
@Rownei klient

Gwarancja fikcja nie jest, ale w salonach nikt nie wypisuje gwarancji na buty co jest zgodne z KC. Natomiast reklamacja z tytułu rekojmi nie jest fikcja i jest wykorzystywana w salonach. Proszę dać namiary na sklepy w których gwarant wypisuje gwarancje na buty chętnie skorzystam.

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w Symbiosis (praca w salonie)?

Męczennik
Były pracownik
@XD

Nie skomentuje ile razy byłem na 9;30 żeby sprzątać sklep czy zrobić inne rzeczy a i tak NIGDY nie miałem tego wpisane w grafim a jak tylko zapytałem regionalnego czy mogę to wpisać to dostałem odpowiedź że nie bo i tak wykorzystuje za dużo przerwy bo chodzę na fajkę szkoda że po to jest przerwa i miałem takie prawo (usunięte przez administratora) ale już wypłacić pieniądze za pracę 12,5h to nie mają jaj

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w Symbiosis (praca w salonie)?

Incotnito
Były pracownik
@Pytanie

Praca po 12.5h z czego za pierwsze 30 minut pracy nie płacą nic.

XD
Inne
@Incotnito

ciekawe gdzie XD owszem higiena pracy przykazuje żeby byc wczesniej, bo przebieranie się to nie jest praca- dopiero przygotowany i gotowy pracownik na sali sprzedaży to jest rozpoczęta zmiana. Same Gen Z chyba pisza te komentarze

Były Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@XD

Słucham XD? Tak się składa że miałam przyjemność pracować i tak się składa że notorycznie byłam na 9-9;30 i byłam już przebrana na wejściu do sklepu i wchodziłam gotowa do pracy a mimo to nie maiłam wpisanych tych godzin do pracy i nie dostałam za to ani grosza także nie wypowiadaj się za wszystkich

Anonim
Były pracownik
@XD

Każą sprzątać sklep przed otwarciem w manufakturze xD od 9.30 do 22 płacą od 10

Męczennik Nowy wpis
Były pracownik
@XD

Nie skomentuje ile razy byłem na 9;30 żeby sprzątać sklep czy zrobić inne rzeczy a i tak NIGDY nie miałem tego wpisane w grafim a jak tylko zapytałem regionalnego czy mogę to wpisać to dostałem odpowiedź że nie bo i tak wykorzystuje za dużo przerwy bo chodzę na fajkę szkoda że po to jest przerwa i miałem takie prawo (usunięte przez administratora) ale już wypłacić pieniądze za pracę 12,5h to nie mają jaj

Premiera Nowy wpis
Pracownik

Nie aplikujcie do tej firmy, ona i tak zamyka wszystkie sklepy Symbiosis po kolei. Wymagania firmy co do pracownika są nieadekwatne do wyplaty: najniższa krajowa, a premii nie jesteś w stanie wyrobić, bo firma rzuca cele z kosmosu byleby nie zapłacic nikomu więcej. Za to ty musisz stać 12 godzin, nie możesz się oprzeć, bo zaraz masz telefon od regio, bo obserwuję na kamerach. Wielki brat patrzy. Nie możesz powiedzieć, że coś Ci nie pasuje. Regio zbiera na wszystkich haki. Uwielbia cytat Sta.lina "najlepsza forma zaufania jest kontrola". Mówi, że uwłaczające jest dla niego robienia czegoś na salonie, bo on jest przecież DM. I też nic nie robi. Przy zamykaniu sklepu chodził tylko zapalić i mówił, że mamy szybciej pakować sklep. Spotkanie na teamsach z kierownikami sklepu i regio to jakiś żart. Jest was dwóch na sklepie, może trzech, macie sezon, klientów jest tyle, że sklep jest za mały, a kierownik lub zastępca w zależności ktoś jest na sklepie musi zniknąć na dwie godziny, bo regio omawia wyniki i trzeba się z nich tłumaczyć. I słuchasz jak inni się tłumacza ze słabych wyników i co niby zrobią żeby je poprawić. A jedną osoba czy dwie zostają na sklepie i nie wiedzą kogo obsłużyć najpierw. I koło się zamyka bo później się musisz tłumaczyć dlaczego konwersja tego dnia była taka słaba. Nazwa Premium, obsługa ma być na premium, a szkoda, że regio nie jest na premium ani firma. Regio wylewa swoje frustracje na pracowników, ma wieczne pretensje, nie panuje nad swoimi emocjami, wszystkich obwinia naokoło tylko nie sobie. Nie wiem kto go wziął na regio... Ręce opadają jak się patrzy jak bardzo człowiek na tym stanowisku jest nie kompetentny. Firmo, nie pisz pod spodem komentarza, że niepokoi cie ta sytuacja, bo ona trwa od kilku lat i nic z tym nie robicie bo macie wywalone na pracowników, nie ten to inny. Tylko nie widzicie, że brakuje wam wielu pracowników, bo nikt nie wytrzymuje w takiej atmosferze długo.

Marketing Investment Group Nowy wpis
Inne
@Premiera

Witaj. Przykłady zachowań, które przytaczasz nie są zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy zbadać tą sprawę, dlatego prosimy o wiadomość pod adresem: opinie@miggroup.com Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Męczennik Nowy wpis
Były pracownik
@Marketing Investment Group

Ja również dodam iż miałem okazję z regionalnym M (regionu całego premium) pracować i naprawdę polecam wam się przyjrzeć sprawie bo ludzie odchodzą głównie prze niego i jego niemoralne podchodzące pod (usunięte przez administratora) zachowania, a najlepsze jak się okazuję że ktoś odchodzi to nagle rozumie każdego i uważa że ta osoba przecież jest super i on tylko naciska na jej rozwój :) sorry ale to jest pomoc to pmc psychiczna i trzeba to w końcu powiedzieć głośno a nie pozwalać kontynuować.

Pytanie
 Pytanie

Czy Symbiosis (praca w salonie) zatrudnia studentów?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Witaj, Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Sposób traktowania pracowników, który opisujesz jest niezgodny ze standardami przyjętymi w firmie Marketing Investment Group i sieciach sklepów, którymi zarządzamy. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Symbiosis (praca w salonie). Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.
Ska
Były pracownik

Niestety nie polecam pracy w tej firmie, działania i zachowania idące w stronę (usunięte przez administratora) ze strony przełożonego Damiana G mimo prób, rozmów i reakcji nie do przejścia. Szkoda zdrowia, potencjału pracowników, bo tam jedynie Was zgaszą, na pewno nie docenią. Wypowiadam się tylko i wyłącznie na temat regionu Premium Poznań. Poniżanie, krytykowanie, wieczne niezadowolenie i przelewanie frustracji na pracowników przez kierownika regionalnego dla mnie niedopuszczalne. Przy takim zachowaniu każdy pracownik odejdzie, przynajmniej ten wartościowy. Dla mnie niestety osoba na tym stanowisku, nie ma co do niego żadnych kompetencji stąd wynikają ciągłe braki kadrowe, zwolnienia, problemy. Niestety nie polecam ze względu na obsadę niewłaściwej osoby na kluczowym miejscu i stanowisku, które powinno być wsparciem, a nie (usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik
@Ska

podbijam Regionalny ma zero szacunku do drugiego człowieka. Pomimo starań i prób poprawienia sytuacji w sklepie i tak za plecami będzie mówić o Tobie okropne rzeczy i wyśmiewać. Nic dziwnego że w strumieniu premium ciągle szukają nowych pracowników. Wcale mnie nie dziwi to, że za te pieniądze ludzie nie chcą się męczyć.

XYZ
Były pracownik

Nie polecam, brak ludzkiego podejścia oraz wyrozumiałości wśród przełożonych firmy. Za to ekipa w sklepie na medal.

@MarketingInvestmentGroup
Inne

Zakupiłem w sklepie Symbiosis w Warszawie (należącym do firmy Marketing Investment Group) buty firmy Tommy Hilfinger, które przetarły mi się na zapiętkach po niecałych czterech miesiącach bardzo umiarkowanego użytkowania. Odmówiono mi uznania reklamacji pod pretekstem, że to moja wina, bo zbyt luźno wiązałem sznurowadła, co jest bezpodstawną insynuacją. Poza tym absurdalne jest samo twierdzenie, że buty, które nie mają wady fizycznej można w taki sposób zniszczyć jedynie przez zbyt luźne wiązanie sznurowadeł. Chodziłem i chodzę w butach różnych marek i nawet w trampkach no name nie robiły mi się dziury na zapiętkach po tak krótkim czasie użytkowania. Zastanówcie się dwa razy zanim cokolwiek kupicie w Symbiosis oraz czy warto się w tej firmie zatrudniać. Generalnie ma fatalne opinie.

X
Były pracownik

Nie polecam, wyzysk pracowników, ciągłe pretensje i krytyka. Notoryczne braki kadrowe co prowadzi to tego że pracujesz za dwóch i musisz martwić się o kilka rzeczy na raz i to za jakie śmieszne pieniądze. Na rozmowie kwalifikacyjnej mówią o premii za wyrobione wskaźniki, szkoda że regionalny ustala założenia których nie jesteśmy w stanie wyrobić. Pracując przez 1,5 roku premię były ze 3 razy. Praca po 12h a nawet 13h. Zebrania przed pracą które nie wliczają się w godziny pracy a ich odbiór jest w dni wolne. Kierownik sklepu ustala grafik jak mu się żywnie podoba, aby dla niego było dobrze a ty pracujesz po kilka dni pod rząd po czym się dziwią że nie jesteś efektywny w swojej pracy. Jeśli się zastawiasz nad pracą tam to radzę się dwa razy zastanowić.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Symbiosis (praca w salonie) udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Symbiosis (praca w salonie)? Oddzwaniają zawsze?

Marketing Investment Group
Pracownik
@Pytanie

Dziękujemy za wiadomość. Naszym standardem jest udzielanie informacji zwrotnej dotyczącej procesu rekrutacyjnego w ustalonym terminie. Jeśli nie było kontaktu, chcemy sprawdzić, dlaczego tak się stało i wyciągnąć wnioski na przyszłość - dlatego prosimy o wiadomość email na adres opinie@miggroup.com z informacją którego stanowiska i sklepu dotyczyła ta rekrutacja. Pozdrawiamy.

Klient
Inne
@Marketing Investment Group

Moze zainteresujecie sie brakiem wiedzy personelu w (usunięte przez administratora) odnosnie rozpatrywania reklamacji(usunięte przez administratora),naprawiaja buty bez zgody klienta,(usunięte przez administratora) twierdzi ze 9 lat tak robia i nic sie nie dzieje,podaje sie jednoczesnid (usunięte przez administratora),kompletny brak wiedzy,twierdzi ze jesli klient przyniosl do reklamacji zaznurowane buty tzn.ze ja wkladał bez rozsznurowania ,wiekszej (usunięte przez administratora)brak szacunku do klienta .Odradzam wszystkim zakupy

anonim
Były pracownik

nie polecam pracy w tym miejscu - stanie po 12h, tłumaczenie się z wyników, pretensje za niskie obroty - niestety dobry handlowiec powinien wiedzieć, że zdarzają się lepsze i gorsze dni w handlu. tutaj koordynatorzy tego nie wiedzieli. wieczne pretensje, brak jakiegokolwiek systemu motywacyjnego - w konkurencjach pracownicy mogą zdobyć wysokie premie, a tu nie można było liczyć na parę groszy do wypłaty.

KAMILA
Inne

Ja również nie polecam tego sklepu szczególnie w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Buty po 2 miesiącach nie nadają się do chodzenia,rozklejone i przetarty materiał. Buty marki Puma wydana kwota to 500 zł. Oczywiście reklamacja odrzucona, złożyłam odwołanie, jeśli to nic nie pomoże to złożę skargę lub wystąpię na drogę sądową. Nigdy już nie kupię butów w tym salonie i każdemu odradzam. Widziałam również, że większość reklamacji jest odrzucona. A personel sklepu wręcz sobie ze mnie drwił i wyśmiał mnie, uznał że buty sama zniszczyłam. Okropna obsługa i bardzo nie miłe osoby tam pracują. Nie bardzo rozumiem jak firma może tak lekceważyć klientów i nie dbać o opinię swojego sklepu.

Rownei klient
Inne
@KAMILA

Potwierdzam to samo- gwarancja to u nich fikcja. Każdemu odpowiadają taka sama wersją

Szanujmy się
Pracownik
@KAMILA

Takie klientki jak pani, które kupują w Symbiosis drogie markowe butki, często lekko przyciasne, a potem je wrzucają do pralki lub nie szanują w inny sposób, nie pielęgnują profesjonalnymi środkami do pielęgnacji obuwia, a potem przychodzą i próbują je reklamować, bo coś.. i chcą zwrotu kasy, albo na wymianę takie same nowe butki... Nie z nami takie sztuczki! My nie rozdajemy jak (usunięte przez administratora) kaski ani nowych bucików!

Klient
Inne
@Rownei klient

Gwarancja fikcja nie jest, ale w salonach nikt nie wypisuje gwarancji na buty co jest zgodne z KC. Natomiast reklamacja z tytułu rekojmi nie jest fikcja i jest wykorzystywana w salonach. Proszę dać namiary na sklepy w których gwarant wypisuje gwarancje na buty chętnie skorzystam.

Milena Ska
Pracownik

Super atmosfera. Ogromny szacunek dla doradcy klienta ze strony kierownika salonu, kierownika regionalnego, prezesa - całego zespołu. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Salon symbiosys Łódź manufaktura.

1
Grażyna
Inne
@Milena Ska

No i to się chwali, bo niestety w wielu miejscach tego szacunku nie mają... A jak zarobki? Tak samo super jak atmosfera ?

MILENA Ska
Były pracownik
@Grażyna

Niestety. Premii miało nie być sporadycznie. Okazało się że premia sporadycznie jest. Pomoc że strony kierownika salonu tez była do pewnego momentu. Kordynaror czy opiekun zmiany był ok ale niestety system który pozwala na to że cały utarg może zrobić doradca klienta jest jak cios w serce z którego niektórzy korzystają. Dziś nie polecam. Szkoda czasu i zdrowia dla pozorów.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Symbiosis (praca w salonie) zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

g jak .....
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Żenująco niskie wynagrodzenie, najniższe w całej branży obuwniczej, dają 2500 na rękę przy umowie o pracę (innych umów nie ma) i w praktyce jak się okazuje zero szans na co miesięczną premię. Taka bogata firma, tyle sklepów, takie utargi, a traktują swoich sprzedawców jak g.... Nawet wody butelkowanej do picia nie macie do zaoferowania swoim sprzedawcom, którzy po 12 godzin dziennie zaiwaniają dla was na wasz sukces!? Co to jest za (usunięte przez administratora) jak się pytam?!

Iza
Inne
@g jak .....

Nie ma wody, ale generalnie można swobodnie iśc się napić? W sensie kiedy się chce?

Kropka
Pracownik
 Pytanie
@Iza

Jak chcesz się napic, to musisz wlac wode z kranu do czajnika, poczekać aż się zagotuje, wsadzić torebke herbaty i poczekac az się zaparzy i nieco przestygnie, 15 minut wyjęte na samo przygotowanie napoju, który jest ci potrzebny do funkcjonowania. Jak sie oparzysz wrzątkiem, bo ci sie ręce trzęsą z powodu presji czasu, to twój problem. A potem musisz śmigiem wracac na salę, bo nie wypada dłużej siedziec na zapleczu, bo koleżanki krzywo na ciebie patrzą, poza tym same mają pragnienie. Jak za 10 minut cudem uda ci sie wrócić po swoją zaparzoną herbatke na zaplecze, to pijesz zimną, albo wcale, bo ktoś potrącil kubek i rozlał. Ile takich herbat dziennie zdążysz sobie zrobić w ciągu 12 godzin, żeby sie nawodnić? Dwie, trzy max? A powinienes wypić ok. 2 litry płynów w tym czasie. Ktoś, kto sobie wymyślił, że sprzedawca będzie sobie parzył w pracy na zapleczu herbatki jest upośledzony umysłowo. W innych firmach owszem też jest czajnik i herbata na zapleczu, ale przede wszystkim daja co miesiąc kasę na wodę w butelkach dla sprzedawców. W tej biednej, żałosnej i głupio oszczędnej firmie MIG, jak chcesz sie szybko nawodnic, by tyrać dalej, to musisz przytachać codziennie ze sobą jakieś 1,5 litra wody, bo ten ubogi pracodawca nie jest w stanie ci zapewnić tego na miejscu - najtansza woda źródlana kosztuje jakieś 1,50 złotego za butelkę, przy zakupie kilku zgrzewek może i taniej wyjdzie. Jest to podłe i niezrozumiałe, zwłaszcza, że ty robisz temu pracodawcy utargi dzienne za jakieś 2 tysiące złotych, a gdy wrzucaja promki, to i 10 tysięcy zł utargu dziennie. A ten pracodawca ci żałuje wody do picia.... Jeśli chcesz pić w tej pracy, a musisz, bo inaczej zejdziesz, to przydźwigaj swoje butelki, albo siedź na zapleczu i parz sobie te ich herbatki i pij je, żeby sie nawodnic, to minimum 8 kubków na 12 godzin wyjdzie, a buty niech sie same sprzedaja i kasują. Przypuszczam, że na ten pomysł z herbatkami i czajniczkiem, zamiast butelek z wodą do picia to wpadła jakaś pani z bura w Krk, co siedzi sobie 8 godzin za biurkiem i moze sobie parzyć i pić herbatki. Sorry, ale sprzedawcy na salonach nie maja na to czasu, ani warunków. My jak chcemy pić w tej pracy (a musimy) i tak korzystamy z własnej wody, przytachanej przez siebie codziennie. Dla mnie jest to żenujące i niespotykane nigdzie indziej, a mam znajomych po różnych sklepach/firmach, to wiem o tym najlepiej.

Pracodawca

@Kropka

Obecnie każdy z naszych sklepów jest wyposażony w dzbanki filtrujące wodę, wcześniej wyposażaliśmy sklepy w wodę butelkową. Dzbanki z wodą są bardziej funkcjonalne i ekologiczne. Każdy salon samodzielnie zamawia filtry do wody wg zapotrzebowania. Dodatkowo na każdym zapleczu znajduje się czajnik, kawa, herbata. Jeśli w Twoim sklepie nie ma dostępu do dzbanka z wodą lub nie wiesz w jaki sposób zamówić nowe filtry prosimy o kontakt z nami na skrzynkę opinie@miggroup.com lub bezpośrednio do DM opiekującego się sklepem. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Nel
Pracownik
@Symbiosis (praca w salonie)

A pij sobie taką wodę z kranu z pływającymi ciałami obcymi pochodzącymi z filtru. Na zdrowie!

Łódź Manufaktura
Były pracownik
@g jak .....

Atmosfera miła. W czasie rekrutacji mówiono mi że premii nie ma sporadycznie. Okazało się że premia jest sporadycznie. W czasie pracy non stop na nogach, nawet kiedy nie ma klientów nie ma jak usiąść, jedynie na zapleczu w czasie przerwy. Pok, licznik wejść, wyjść, ilość sztuk na paragon, wartość paragonu, zebrania, tabelki... Nawet kiedy obrót jest zrobiony na 110% czlowiek nie ma premii bo weszła za duża ilość osób niż ktoś założył. Sami wyciągnijcie wnioski :) Pani kierownik ma żal o mycie podłogi bo mop ubrudzi się błotem - autentyk :-) Ty pracujesz Pani kier stoi przy poręczy i uskutecznia rozmowy prywatne, bo jej utarg nie liczy się do targetu. Nie wiesz w co włożyć ręce. POWODZENIA

Mariusz
Inne

Kupiłem buty Lacoste po 8 miesiącach rozkleił się jeden na czubku i pękła skura na zagięciu zareklamowalem a w odpowiedzi otrzymałem informację że sprzedawca nie ponosi konsekwencji za takie uszkodzenia że to moja wina przeciez to jakaś bzdura moim zdaniem to co mam kupić buty i postawić je na pulce do ozdoby. kogo znam będę mówił że nie polecam tego sklepu

Riczi
Inne
@Mariusz

Miałem podobną sytuację niedawno również z butami lacoste. Odradzam Wam zakup obuwia w tym sklepie!

RAF
Inne
@Mariusz

Dokładnie mam tą samą sytuację. Ten sklep to jeden wieli żart. Sprzedają zwykły chłam.

Grażyna
Inne
@RAF

A zgłosiłeś to gdzieś może?

buty Lacoste
Inne
@Mariusz

GENERALNIE BUTY LACOSTE TO DNO. BUTY NIE SĄ WYKONANE Z PRAWDZIWEJ SKÓRY, CHOĆ NA TAKIE WYGLĄDAJĄ. ROZKLEJAJA SIE I PEKAJA, TO "NORMA". KLIENCI, UWAŻAJCIE.

lacoste
Inne
@buty Lacoste

W butach Lacoste jest tylko minimalny procent najgorszych gatunkowo ścinków skórzanych, a reszta składu cholewki to badziew nieskórzany, sztuczny, środek też sztuczny, ale sprzedawcy muszą kłamać, że buty Lacoste są wykonane ze skóry prawdziwej, zresztą na niektórych butach jest nawet logo skóry, co jest mocnym naciągnięciem prawdy przez producenta, o czym w branży wszyscy wiedzą, sprzedawcy na salonach są bardzo nieuczciwi i wciskają klientom blef co do butów tej marki, a buty Lacoste koło butów skórzanych to nawet nie stały.

Warszawa
Były pracownik

Na sali sprzedaży księżniczki nie mające pojęcia o sprzedaży pomimo pozaliczanych teorii, chamskie odzywki do lepiej radzących sobie koleżanek, że aż KLIENCI muszą interweniować, jak jesteś dobrym sprzedawcą, to księżniczki będą kasować twoje transakcje na swoje konto, a jak to zgłosisz kierownikowi, to kierownik powie ci, żebyś się z nimi dogadała. Wszystkie nieprawidłowości personalne i na sklepie zamiatane są pod dywan, żeby regionalny się nie dowiedział. Każdy kolejny tydzień w tym miejscu to strata czasu i niepotrzebne nerwy. Drodzy, jeśli macie ponad przeciętne umiejętności sprzedażowe i instynkt samozachowawczy, to uciekajcie z tego miejsca jak najszybciej. A jeżeli szukacie pracy na dłużej, to omijajcie Symbiosis szerokim łukiem.

Klient
Inne

Nie polecam sklepu- tak jak większość klientów, ja również otrzymałem odmowę reklamacji, gdzie buty Tommy Hilfoger zakupione w Symbiosis Factory Wrocław, rozkleiły się po 5 dniach noszenia. Reklamacja odrzucona z powodu normalnego zużycia. Odwołanie nic nie dało- taka sama odpowiedź. Prawdopodobnie sprzedają zlezale obuwie lub towar nie jest oryginalny, tylko podrabia y. NIE POLECAM

Grażyna
Inne
@Klient

No to słabo jak takie buty rozkleiły się po 5 dniach. Dałaś sobie spokój czy walczysz dalej by to uznali?

Zadowolona klientka

Salon Symbiosis Galeria Mokotów Moim zdaniem bardzo profesjonalna obsługa, pomocni pracownicy. Od kiedy weszłam przez próg salonu zostałam mile powitana mimo sporego ruchu. Ku mojemu zaskoczeniu sprzedawcy nie są nachalni wręcz powiem wyczuwają moment kiedy miło zagadać i pomóc w doborze obuwia :) Jak dobrze pamiętam obsługiwała mnie bardzo fajna Pani Dominika w blond włosach, która sprostała moim oczekiwaniom. Atrakcyjne promocje i super skomponowany asortyment wiec każdy znajdzie coś dla siebie, zaproponowano mi także kartę lojalnościową ze zniżką do ich salonów, którą mogłam otrzymać już przy tych zakupach. Bardzo polecam na pewno wrócę do nich po kolejna parę butów.

Symbiosis - nie, nie, nie
Były pracownik
@Zadowolona klientka

Jak widzę/czytam, dobry macie PR, Grupo MIG INVESTMENT. Ale to by było na tyle z dobrych rzeczy o was.

Beata
Inne
@Symbiosis - nie, nie, nie

Tylko tyle dobrych? A z tych złych to co masz do powiedzenia?

Michał
Inne

Nie polecam zakupów w sieci sklepów Symbiosis. Podejście sklepu do klienta jest fatalne i nieuczciwe. Reklamowałem buty w których po kilku miesiącach użytkowania pękły podeszwy w miejscu zgięcia buta. Sklep odrzucił moją reklamację i uznał, że buty były użytkowane na „agresywnym podłożu”. Chciałbym dodać że zakupione buty należą do kategorii outdoor i były używane do chodzenia w mieście. Komentarze odnośnie sklepu mówią same za siebie. Żałuję, że sam nie sprawdziłem oceny sklepu przed zrobieniem tam zakupów. Nikomu nie polecam i sam również na pewno nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie. Sklep należy do grupy Marketing Investment Group S.A. Więc radzę uważać na inne sieci należące do tej grupy (np. Sizeer, 50style, Umbro czy Timberland), ponieważ mają mają one dokładnie taką samą nieuczciwą politykę zwrotów i reklamacji towarów.

Beata
Inne
@Michał

Co według nich oznacza tak właściwie to całe agresywne podłoże? Ulica?xd Nie próbowałeś się jeszcze raz co do tego odwołać? Bo może tym razem ktoś inny odbierze zgłoszenie i pozytywnie dla Ciebie to rozpatrzy?

gość
Kandydat
 Pytanie
@Michał

Fatalna obsługa wynika z faktu zatrudniania młodzieży, a nie dojrzałych i profesjonalnych sprzedawców. Aplikowałam do Warszawy, paniusia kierowniczusia odrzuciła mnie na starcie, na etapie CV, bo z CV wyczytała, że jestem osoba 35 plus. Czy można jako firma upaść niżej? Nie. Całe MIG to dno.

.
Inne
@gość

TO PRAWDA, POPIERAM.

Pracodawca

 Aktualność
Witamy,

Ten wątek opiniowy dotyczy pracy w salonach Symbiosis należących do Marketing Investment Group S.A.

Informujemy, że ta strona nie jest firmowym kanałem komunikacyjnym Marketing Investment Group. To forum opiniowe, którego właścicielem jest firma Gowork. My przyglądamy się pojawiającym się opiniom, analizując te z nich, które zawierają merytoryczne informacje. 
W przypadku spraw, które wymagają rozwiązania, chcemy komunikować się merytorycznie, rzetelnie i bezpośrednio - dlatego zapraszamy do kontaktu naszymi oficjalnymi kanałami mailowymi:
Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związanych z procesami w firmie lub niewłaściwym traktowaniem ze strony managerów/ współpracowników - prosimy o kontakt mailowy pod adresem opinie@miggroup.com
Jeśli chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. mobbing - prosimy o kontakt pod adresem audyt@miggroup.com. Nasza firma stanowczo sprzeciwia się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem mu oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, która przyjmuje zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności.
Jeśli chcesz powiedzieć nam co robimy dobrze i powinniśmy utrzymać :) Prosimy o kontakt pod adresem opinie@miggroup.com

Pozdrawiamy,
Marketing Investment Group

Zostaw merytoryczną opinię o Symbiosis (praca w salonie) - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Symbiosis (praca w salonie)?

    Zobacz opinie na temat firmy Symbiosis (praca w salonie) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Symbiosis (praca w salonie)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Symbiosis (praca w salonie)
Przejdź do nowych opinii