Opinie o sizeer.pl - Marketing Investment Group S.A. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Sizeer (praca w salonie). Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Sizeer (praca w salonie) o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sizeer (praca w salonie) w Polska

Sizeer
Były pracownik

Zbyt wiele o firmie MIG dobrego nie da się napisać, ciągła nagonka na wygórowane cele, wskaźniki, do takiego stopnia, że śmiało można wspomnieć o(usunięte przez administratora), zwłaszcza odnosząc się do postawy kierowników regionalnych. Niestety nie wszystko zależy od pracowników, choć nie wiem jakby się starali i chodzili za klientem. Droga firmo, menedżerowie, kierownicy regionalni, handel jest tak nieprzewidywalny, że nie można porównywać sklepu do sklepu, popytu towaru w danym regionie, ponieważ w każdym miejscu będzie inny klient, który będzie nastawiony na zupełnie inne potrzeby zakupowe. Ale w Waszym mniemaniu i toku rozumowania porównywanie sklepu do sklepu, regionu do regionu, to poparta teza, że skoro tamci z Wrocławia mogą i idzie u nich sprzedaż, to w Poznaniu musi być tak samo. Istne bzdury wyssane z palca, premie także marne i mało realne na wyrobienie, nawet w tych dużych sklepach, zniżki 40% dawane pracownikom z dużym opóźnieniem. Te wszystkie konkursy, to można sobie wsadzić pomiędzy cztery litery. Dajcie swoim pracownikom normalnie pracować z klientem na sklepie, niech będzie ten luz na sali sprzedaży, a nie każecie stać pracownikom jak kołki, sztucznie ustawione i atakować klientów śmiesznymi regułkami z POK. To sklepy sportowe z obuwiem, odzieżą i akcesoriami Streetwear, a nie butiki Swarovskiego lub praca w Banku. (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora) Drogi audycie, nie odpisujcie monologiem jakie to działania podejmujecie w stosunku do zaistniałych sytuacji i jak bardzo się im sprzeciwiacie, bo wszystko zostaje w rodzinnie, a (usunięte przez administratora) jak sobie poczynała tak sobie dalej będzie tworzyła swoje chore dzieło dążenia do władzy na wyższe stanowisko, kosztem zwykłych ludzi. A powinno być zupełnie odwrotnie, ponieważ głos większości w stosunku do pojedynczej jednostki powinien być ważniejszy, jeśli większość widzi i zwraca uwagę na te same problemy.

Marketing Investment Group
Pracownik
@Ktosia

Witaj. Sklepy franczyzowe nie są bezpośrednio zarządzane przez pracowników MIG. Chcielibyśmy się jednak przyjrzeć tematom, które opisujesz i je właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji. Pozdrawiamy.

KS
Pracownik

rozwojowa praca, spore możliwości daje praca bliżej centrali, firma uczciwa - wychodzi na przeciwko pracownikom, jasne wynagrodzenie, dobry kontakt z centralą. Zastanawia mnie dlaczego osoby zadowolone z pracy nie umieszczają komentarzy. Polecam

Sam
Kandydat
@KS

Wynagrodzenie rzeczywiście jasne. Byłam na rozmowie o prace na stanowisko kierownika w pod Warszawskim mieście i usłyszałam kwotę najniższa krajowa plus 500zl dodatku funkcyjnego a resztę mogę sobie dorobić w nadgodzinach ????????????. Z tą uczciwością też sie nie zgodzę do końca.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jedynym pozytywnym aspektem pracy w MIG są bony Sodexo, które otrzymaliśmy na razie tylko raz, na święta. Niestety negatywnych aspektów pracy jest więcej... Praca stojąca po 12h od 9-21 (najlepiej być już o 8:30 żeby charytatywnie posprzątać sklep), brak jakiejkolwiek możliwości oparcia się o meble o siadaniu już nawet nie wspomnę. Pozycja stojąca na baczność, sztywna atmosfera, "chuchanie" i skakanie koło klienta - Sizeer to sklep streetwear a nie luksusowy butik, ludzie odwiedzający nas to przeważnie ludzie młodzi nie potrzebujący serii zbędnych pytań, sprzedaż starych impregnatów oraz zżółkniętych skarpetek. Zniżki pracownicze wynoszące śmieszne -40% przy aktualnych cenach produktów z możliwością użycia na jedną rzecz, wręczane z dosyć sporym opóźnieniem są postrzegane jak nagroda dla pracowników za wykonaną pracę, zwalniający się pracownicy mogą pomarzyć o zniżkach które im się należą za przepracowany kwartał bądź jego część. Aby przykładowo zakupić komplet ubrań bądź dwie pary butów trzeba zużyć dwie zniżki (z 3 na kwartał zostanie 1), nie prościej byłoby zrobić pulę pieniężną do wykorzystania przez rok tak jak jest to praktykowanie w podobnych miejscach pracy? Pracownicy na cały etat nie mają możliwości dorobić sobie do wypłaty, ponieważ mają zakaz wykonywania nadgodzin (mając 1/2 godziny w miesiącu trzeba je wybrać, bo firma ich nie wypłaca). Brak jakichkolwiek benefitów, prywatnej opieki zdrowotnej, wczasów pod gruszą, premia tylko za wyrobione parametry a na święta jedna paczka do podziału na cały zespół. Dobra atmosfera między pracownikami sklepów a pracownikami centrali nie istnieje, wieczne pretensje działu IT, że ktoś w ogóle raczył im przeszkodzić, generalnie współpraca z centralą jest ciężka. Miło byłoby jakby chociaż kierownik regionalny miał chęci do poznania swoich pracowników albo chociaż przywitania nowych, mogłoby to pozytywnie wpłynąć na dalszą współprace. Kończąc ten wywód wprowadzenie przez firmę aplikacji z którą sami sobie nie radzą, było ogromnym błędem. Brak ciekawych promocji które mają zachęcić klienta, brak stałej zniżki dla stałych klientów, punkty są usuwane po roku można mieć ich tysiące a klient i tak nie skorzysta z żadnej promocji bo nie ma żadnych kuponów, ciągłe awarie i przerwy techniczne których naprawa trwa długi czas- ale jako pracownik masz pamiętać o tym żeby zaproponować i zachęcić klienta do założenia aplikacji z której i tak już nigdy nie skorzysta. Wiele negatywnych opinii o pracy w MIG powinny zmotywować firmę do podjęcia jakichkolwiek działań ale tak, najlepiej się oczekuje a nie daje nic w zamian.

Były pracownik
Były pracownik
@Karolina

Usłyszałam że jak mi się nie podoba to mogę zmienić prace i zmieniłam :)

@bylypracownik Nowy wpis
Były pracownik

To co dzieje się w salonie Copernicus - Toruń przechodzi ludzkie pojęcie. Kierowniczka od siedmiu boleści - pani Małgorzata dopuszcza się w pracy słów, które kojarzą się bardziej z obozem pracy. Słowa „zrobię z nimi porządek” powinna kierować do lustra, bo porządek powinna zrobić w swojej głowie, zanim ktoś „awansował” tę kobietę na stanowisko „kierownicze”. W tym temacie również widać duże braki, szczególnie jeśli chodzi o zarządzanie zespołem. Pani ta zachowuje się jakby 20 lat temu doświadczyła tragicznych warunków pracy i szefostwa, próbując później przełożyć to na sytuacje, w której powiedzmy role się odwróciły. Zdarzały się sytuacje, w których pani kierownik nie chciała wydać uż, a jeśli wydawała to pod groźbą zwolnienia. Zdarzały się sytuacje, w których pracownicy byli zwalniani bo źle się poczuli.W pracy nie można rozmawiać, chyba że na pogaduchy ze swoimi kilkoma kumpelkami ma ochotę ta oto kobieta. W pracy się nie grupujemy (chyba, że akurat trzeba obgadać wspólny wypadzik tych oto pań). Wtedy obecność klienta na sklepie nie ma tak dużego znaczenia. Jeśli zastanawiacie się, dlaczego ogłoszenie na OLX wisi praktycznie zawsze, to odpowiedź znacie. Jeśli szukacie adrenalinki - próbujcie!!

jhccgcfhigxv Nowy wpis
Pracownik

Przestrzegam przed praca w tej firmie. Niezależnie czy to będzie Timberland, jd czy sizeer - nie polecam. Jawny (usunięte przez administratora) na każdym kroku, to ile łez wylałem w łazience na zapleczu, czy wychodząc z pracy wie tylko mój terapeuta, ponad kilkuletnia prace przypłaciłem zdrowiem psychicznym, kierownictwo potrafi (usunięte przez administratora) za dosłownie wszystko, sami zachowując się o wiele gorzej, pseudo centrala, audyt, przychodzący niby (usunięte przez administratora) incognito również mający pretensje o byle (usunięte przez administratora) nie mający pojęcia jak wyglada praca na sklepie, kierownictwo ściągające swoich „przyjaciół” i awansujące ich mimo braku kompetencji, pominę (usunięte przez administratora) podejscie i brak szacunku do pracownika, reklamacje rozpatrywane jak im się żywnie podoba i zależnie od humoru, wypłata śmiesznie niska, premie żałosne i wymagania obsługi jak w ekskluzywnym butiku, śmiechu warte Zastanówcie się dwa razy zanim się tam zatrudnicie, lepsza praca w żabce niż w tym pseudo żałosnym sklepie udającym sklep streetwearowy a niemającym z tym nic wspólnego Nie polecam szczególnie arkadii ale inne lokalizacje wcale nie są lepsze

Bububu Nowy wpis
Były pracownik

Praca tragiczna. Ciągle źle i wszystko nie tak. Przerwa to najlepiej w biegu. Kierownik regionalny to odrealniony człowiek i te super spotkania o 22 ( nie ważne że masz wolne a jutro o 8 egzamin na uczelni). Podpisywanie umowy na pół etatu czy chcesz czy nie robisz więcej. Jedynie kierowniczka się starała i naprawdę próbowała być ok. Zespół tez okropny na siłę mamy się lubić robić sobie prezenty na urodziny itp. Niby wszyscy są spoko i pomocni a jak co do czego to zabierają lepsze paragony i wbijają na siebie żeby mieć wyniki. POLECAM OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

Marketing Investment Group Nowy wpis
Pracodawca
@Bububu

Witaj. Przytoczyłeś przykłady sytuacji, które nie są zgodne ze standardami i wartościami naszej firmy. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Przykro nam, że spotkała Cię sytuacja, którą opisujesz. Taki sposób postępowania nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Sizeer (praca w salonie)? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Mig jest najgorszym miejscem gdzie można podjąć prace. Zero szacunku do pracownikow, ludzie z centrali nie schylaja sie na bramkach czyli nabijaja wejscia= nie wyrobienie premii doradców. Szacunek? Obce słowo dla nich. Brak mi słów. (usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Witaj. Jeśli zaobserwowałeś zachowania innych pracowników, które w Twojej ocenie nie są zgodne z wartościami naszej firmy, prosimy o kontakt mailowy pod adresem opinie@miggroup.com Chcemy tę sprawę wyjaśnić, dlatego potrzebujemy więcej informacji. Jeśli natomiast chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. (usunięte przez administratora) - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Stanowczo sprzeciwiamy się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem im oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, która przyjmuje zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

firmo MIG
Kandydat
 Pytanie
@Marketing Investment Group

A co z dyskryminacją w zatrudnieniu w Sizeer? Cały czas czekam na odpowiedź.

Marketing Investment Group
Inne
@firmo MIG

Witaj. Odpowiedzieliśmy we wcześniejszym wątku. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

@firmo MIG
Pracownik
 Pytanie
@firmo MIG

Ale to nie firma MIG dyskryminuje, tylko regionalny M. Chodzi o dyskryminację kandydatów ze względu na spore doświadczenie (sic!) oraz wiek. Regio M. też jest już stary. Może firma MIG by go tak potraktowała jak on traktuje kandydatów? Byłoby sprawiedliwie.

Marketing Investment Group
Inne
@@firmo MIG

Witaj, jeśli uczestniczyłeś w procesie rekrutacji i doświadczyłeś zachowań, które noszą znamiona dyskryminacji ponownie prosimy o kontakt z nami na adres audyt@miggroup.com lub opinie@miggroup.com i podanie więcej szczegółów. Potrzebujemy tych informacji, by zbadać temat, wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

pytanie do Sizeer, MIG, sklepy
Kandydat
 Pytanie

Czy Sizeer nadal dyskryminuje doświadczonych sprzedawców 35+ z doświadczeniem w sprzedaży obuwia i akcesoriów?

Marketing Investment Group
Inne
@pytanie do Sizeer, MIG, sklepy

Witaj. Jeśli byłeś świadkiem zachowań noszących znamiona dyskryminacji, prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Witaj. Zaniepokoił nas Twój komentarz. Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związane z niewłaściwym przez przełożonego - prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com Chcemy tę sprawę wyjaśnić, dlatego potrzebujemy więcej informacji. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Kandydat
Kandydat

Żałosna rozmowa kwalifikacyjna. Pytania jak bym był rekrutowany na ważne stanowisko kierownicze w międzynarodowej firmie a nie na stanowisko kasjera w sklepie obuwniczym (w pewnym momencie sprawdziłem na ogłoszenie gdzie składałem CV) Niekomfortowa rozmowa, rekruterzy patrzyli na mnie "z góry" Babeczka jakby miała mnie dość a blondasek patrzył i mówił z pogardą Sytuacja z M1 w Krakowie

Marketing Investment Group
Inne
@Kandydat

Witaj, dbamy, by procesy rekrutacyjne w firmie Marketing Investment Group i naszych sieciach handlowych, do których należy również Sizeer, były na jak najwyższym poziomie. Dlatego chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Sizeer (praca w salonie) traktuje ludzi?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Witaj, chcielibyśmy się przyjrzeć sprawie, którą opisujesz i ją właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji i wyciągnięcie ewentualnych wniosków na przyszłość. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w sklepie umbro Warszawa sieci mig O ile współpracownicy w porzadku to pani regnionalna o imieniu zaczynającym się na literę M która oblsuguje sieć sklepów w Warszawie np Ursus Annopol jak i innych miastach jest po prostu nie do zniesienia nie jestem pierwszą osobą z którą tak postąpili tzn zatrudniają 2 osoby a po miesiącu nagle zwalniają żeby znowu kogoś szukać Jeśli ktoś szuka pracy na stałe to nie polecam Dwa na rozmowie o pracę kierownik przekazuje informacje oczywiście przekazuje ją dlatego że pani regionalna tak każe że nie da mi więcej godzin niż 110 w miesiącu bo będę zarabiał wieciej na zleceniu niż cały personel A i tak nawet tych 110 godzin nie dostawałem tylko po 80 gdzie na rozmowie mówili że spokojnie po 110-130 godzin więc niech sobie ktoś zada pytanie jak utrzymać się w Warszawie za 1900 zł ponadto w grafiku nieraz miałem być 12 godzin w pracy a potrafili mi po 2 godzinach powiedzieć żebym szedł do domu Ciągły (usunięte przez administratora) pisanie w dniu wolnym od pracy czy jednak mogę przyjść bo ktoś jest chory Oczekiwanie że będę panią do towarzystwa na telefon Nie pozdrawiam jedynie mogę pozdrowić kadrę pracowniczą owego sklepu bo naprawdę niektóre osoby były bardzo fajnie i przyjazne Proszę nie usuwać opini bo i tak będę ja dodawać każdego dnia jak zniknie stąd

Marketing Investment Group
Inne
@Pracownik

Witaj, chcielibyśmy się przyjrzeć tematom, którą opisujesz i je właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji i wyciągnięcie ewentualnych wniosków na przyszłość. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Sizeer
Były pracownik

Zbyt wiele o firmie MIG dobrego nie da się napisać, ciągła nagonka na wygórowane cele, wskaźniki, do takiego stopnia, że śmiało można wspomnieć o(usunięte przez administratora), zwłaszcza odnosząc się do postawy kierowników regionalnych. Niestety nie wszystko zależy od pracowników, choć nie wiem jakby się starali i chodzili za klientem. Droga firmo, menedżerowie, kierownicy regionalni, handel jest tak nieprzewidywalny, że nie można porównywać sklepu do sklepu, popytu towaru w danym regionie, ponieważ w każdym miejscu będzie inny klient, który będzie nastawiony na zupełnie inne potrzeby zakupowe. Ale w Waszym mniemaniu i toku rozumowania porównywanie sklepu do sklepu, regionu do regionu, to poparta teza, że skoro tamci z Wrocławia mogą i idzie u nich sprzedaż, to w Poznaniu musi być tak samo. Istne bzdury wyssane z palca, premie także marne i mało realne na wyrobienie, nawet w tych dużych sklepach, zniżki 40% dawane pracownikom z dużym opóźnieniem. Te wszystkie konkursy, to można sobie wsadzić pomiędzy cztery litery. Dajcie swoim pracownikom normalnie pracować z klientem na sklepie, niech będzie ten luz na sali sprzedaży, a nie każecie stać pracownikom jak kołki, sztucznie ustawione i atakować klientów śmiesznymi regułkami z POK. To sklepy sportowe z obuwiem, odzieżą i akcesoriami Streetwear, a nie butiki Swarovskiego lub praca w Banku. (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora) Drogi audycie, nie odpisujcie monologiem jakie to działania podejmujecie w stosunku do zaistniałych sytuacji i jak bardzo się im sprzeciwiacie, bo wszystko zostaje w rodzinnie, a (usunięte przez administratora) jak sobie poczynała tak sobie dalej będzie tworzyła swoje chore dzieło dążenia do władzy na wyższe stanowisko, kosztem zwykłych ludzi. A powinno być zupełnie odwrotnie, ponieważ głos większości w stosunku do pojedynczej jednostki powinien być ważniejszy, jeśli większość widzi i zwraca uwagę na te same problemy.

@Pracownik
Były pracownik

Z przykrością muszę stwierdzić, że Marcin jako bezpośredni przełożony(usunięte przez administratora) Nic nie zrobi, ponieważ prywatnie przyjaźnią się od bardzo dawna. Wątpię natomiast, aby ktoś z pracowników powiedział głośno co sadzi o (usunięte przez administratora), ponieważ szybko otrzyma wypowiedzenie.

Ktosia
Były pracownik
@Sizeer

Zdecydowanie się zgadzam z powyższym. Audyty, tajemniczy klienci i regułki do wyuczenia co powiedzieć klientom... Pensja w sklepie franczyzowym na umowę zlecenie poniżej godności człowieka, regionalne mniemanie o sobie mają jakby nie wiadomo w jakiej firmie pracowały... Warto też się czasem przyjrzeć KS które wymagają a same nic nie robią, przychodzą i wychodzą z pracy kiedy chcą, a pracownice zasuwają... W tej firmie ma się tylko liczyć kasa i nic więcej. Sklepy Sizeer powinny zdecydowanie iść pod lupę i kontrolę przez odpowiednie placówki.

Marketing Investment Group
Pracownik
@Ktosia

Witaj. Sklepy franczyzowe nie są bezpośrednio zarządzane przez pracowników MIG. Chcielibyśmy się jednak przyjrzeć tematom, które opisujesz i je właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji. Pozdrawiamy.

Kris
Były pracownik

Minęło 2 i pół roku od dodania mojej opinii, a tutaj widzę bez zmian. Ludzie nadal sprzątają salony za darmo, regionalni nadal dręczą pracowników i nadal każecie obsługiwać klientów jak w ekskluzywnym butiku powodując frustrację. Ciągła presja i poczucie, że absolutnie wszystko robisz źle (na dodatek za marne pieniądze). A najzabawniejsze jest to, że udziela się tutaj momentami sama firma. Także to nie jest tak, że nikt tego nie czyta. Cóż, pozostaję mi tylko pogratulować i życzyć powodzenia w dalszym udawaniu, że wszystko prowadzone jest doskonale. Pozdrawiam z nowego już (na szczęście) miejsca pracy.

KS
Pracownik

rozwojowa praca, spore możliwości daje praca bliżej centrali, firma uczciwa - wychodzi na przeciwko pracownikom, jasne wynagrodzenie, dobry kontakt z centralą. Zastanawia mnie dlaczego osoby zadowolone z pracy nie umieszczają komentarzy. Polecam

DK
Pracownik
@KS

Nie wiem z jakiej bajki jesteś, ale z całą pewnością nie z tej o której jest tutaj mowa. Z poziomu KS łatwo jest zachwalać firmę MIG. Trzeba podkreślić, że jeśli masz spoko DM (kierownik regionalny), to w sumie nie doświadczasz (usunięte przez administratora)w tej firmie. Nie twierdzę, że nie ma spoko KS, ale to są wyjątki, niestety firma stosuje takie zachowania psychologiczne, że nie ma zbytnio możliwości, aby zachować normalne relacje wobec innych osób, które tworzą zespół, a przecież to jest najważniejsze w miejscu w którym spędzasz drugą część swojego życia.

ObecnyPracownik
Pracownik
@KS

Bo takich opinii nie ma. Praca jak w obozie. Cuda na kiju obiecują przed zatrudnieniem a potem dostaje się 10h skakania wokół klienta za najnizsza krajową. Serio, to nie da się zbyt wiele pozytywnego powiedzieć o pracy w MIG. Uwielbiam prace z ludźmi a ta firma przekonuje mnie że wieloletnie doświadczenie i chęć pracy z klientem schodzą na dalszy plan poprzez warunki jakie proponują pracownikom

KS wschód
Były pracownik
@KS

Pracowałam 2,5 roku odchodząc ze względu na przeprowadzkę. To prawda ze osoby zadowolone nie zostawiają opinii- pewnie dlatego że nie czuja potrzeby „wyłania żali” gdyż takowych nie mają????

Sam
Kandydat
@KS

Wynagrodzenie rzeczywiście jasne. Byłam na rozmowie o prace na stanowisko kierownika w pod Warszawskim mieście i usłyszałam kwotę najniższa krajowa plus 500zl dodatku funkcyjnego a resztę mogę sobie dorobić w nadgodzinach ????????????. Z tą uczciwością też sie nie zgodzę do końca.

Koszalin Forum
Inne

Podczas zakupów w Sizeer Forum Koszalinie spotkała na miłą niespodzianką ,obsługiwała nas sympatyczna młoda dziewczyna blondynka z kitka ????taktowna ,przesympatyczna nie nachalna .Wyczuwalne zachowanie co do potrzeb klienta .Potrafiła poprowadzić tak rozmowę ,że wyczuła lekko nasze potrzeby .Przy tym uśmiechnięta i ładna osoba .Robię w tym sklepie zakupy i trafiam tam na sympatycznych sprzedawców ,jest tam fajny klimat ,bynajmniej ja to wyczuwam ale osoba nas obsługująca dnia 7.12.2023 była dla nas idealna .Życzę powodzenia ????

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Czy jest ktoś w stanie opisać dokładniej o co chodzi z kierowniczką regionalną w Poznaniu? Co tam się takiego dzieje?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jedynym pozytywnym aspektem pracy w MIG są bony Sodexo, które otrzymaliśmy na razie tylko raz, na święta. Niestety negatywnych aspektów pracy jest więcej... Praca stojąca po 12h od 9-21 (najlepiej być już o 8:30 żeby charytatywnie posprzątać sklep), brak jakiejkolwiek możliwości oparcia się o meble o siadaniu już nawet nie wspomnę. Pozycja stojąca na baczność, sztywna atmosfera, "chuchanie" i skakanie koło klienta - Sizeer to sklep streetwear a nie luksusowy butik, ludzie odwiedzający nas to przeważnie ludzie młodzi nie potrzebujący serii zbędnych pytań, sprzedaż starych impregnatów oraz zżółkniętych skarpetek. Zniżki pracownicze wynoszące śmieszne -40% przy aktualnych cenach produktów z możliwością użycia na jedną rzecz, wręczane z dosyć sporym opóźnieniem są postrzegane jak nagroda dla pracowników za wykonaną pracę, zwalniający się pracownicy mogą pomarzyć o zniżkach które im się należą za przepracowany kwartał bądź jego część. Aby przykładowo zakupić komplet ubrań bądź dwie pary butów trzeba zużyć dwie zniżki (z 3 na kwartał zostanie 1), nie prościej byłoby zrobić pulę pieniężną do wykorzystania przez rok tak jak jest to praktykowanie w podobnych miejscach pracy? Pracownicy na cały etat nie mają możliwości dorobić sobie do wypłaty, ponieważ mają zakaz wykonywania nadgodzin (mając 1/2 godziny w miesiącu trzeba je wybrać, bo firma ich nie wypłaca). Brak jakichkolwiek benefitów, prywatnej opieki zdrowotnej, wczasów pod gruszą, premia tylko za wyrobione parametry a na święta jedna paczka do podziału na cały zespół. Dobra atmosfera między pracownikami sklepów a pracownikami centrali nie istnieje, wieczne pretensje działu IT, że ktoś w ogóle raczył im przeszkodzić, generalnie współpraca z centralą jest ciężka. Miło byłoby jakby chociaż kierownik regionalny miał chęci do poznania swoich pracowników albo chociaż przywitania nowych, mogłoby to pozytywnie wpłynąć na dalszą współprace. Kończąc ten wywód wprowadzenie przez firmę aplikacji z którą sami sobie nie radzą, było ogromnym błędem. Brak ciekawych promocji które mają zachęcić klienta, brak stałej zniżki dla stałych klientów, punkty są usuwane po roku można mieć ich tysiące a klient i tak nie skorzysta z żadnej promocji bo nie ma żadnych kuponów, ciągłe awarie i przerwy techniczne których naprawa trwa długi czas- ale jako pracownik masz pamiętać o tym żeby zaproponować i zachęcić klienta do założenia aplikacji z której i tak już nigdy nie skorzysta. Wiele negatywnych opinii o pracy w MIG powinny zmotywować firmę do podjęcia jakichkolwiek działań ale tak, najlepiej się oczekuje a nie daje nic w zamian.

Kris
Były pracownik
@Były pracownik

Oj tak, to charytatywne sprzątanie sklepu się zgadza w 100%. Przychodząc do pracy na 8:55 czyli żeby mieć 5 minut czasu na przebranie (pracę rozpoczynam o 9:00 według grafiku) zadano mi pytanie co tak późno przychodzę i żeby następnym razem dać znać, że będę później. Żarty chyba jakieś. W aktualnej pracy przychodzę tak jak mam w grafiku i nikt nie robi takich śmiesznych akcji. Zgadzam się co do słowa generalnie. Zróbcie coś z tymi sklepami, bo to śmieszne, żeby tak traktować pracownika. Oczekiwania co do obsługi klienta nijak się mają do klimatu tych sklepów i sprzedawanych rzeczy. Nic dziwnego, że rotacja jest ogromna i panuje chaos.

Krystyna
Inne
@Kris

Dobrze rozumiem, że powinieneś przyjść na tyle wcześnie żeby przed pracą posprzątać sklep? A po drugiej zmianie też trzeba zostać dłużej żeby posprzątać?

Były pracownik
Były pracownik
@Krystyna

Niestety nie istnieje coś takiego jak druga zmiana. W pracy jesteś 12h bez możliwości oparcia się, siadania na sklepie itd. W mniemaniu firmy najlepszym rozwiązaniem byłoby gdybyś przyszedł już o 8:00 żeby charytatywnie posprzątać i został do 22:00 żeby też charytatywnie posprzątać. Oczywiście w godzinach pracy nie wolno tego robić.

Karolina
Inne
@Były pracownik

charytatywnie to może nie, a ktoś rozmawiał z nimi na ten temat? Bo skoro nie ma kto to zrobić to faktycznie nadgodziny powinny załatwić sprawę skoro w trakcie pracy nie można

Były pracownik
Były pracownik
@Karolina

W tej pracy nie istnieje coś takiego jak "płatne nadgodziny".

Były pracownik
Były pracownik
@Karolina

Usłyszałam że jak mi się nie podoba to mogę zmienić prace i zmieniłam :)

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Niestety też było mi dane pracować w tym miejscu, przez 10 miesięcy trzymała mnie tylko i wyłącznie ekipa bo nie ma co mówić, ludzie młodzi, energiczni i zostało mi wiele znajomości po tej pracy, ale co do samego systemu pracy, wynagrodzenia, premii? DRAMAT już nie wspomnę o POK, kto to wymyślił, chyba ktoś kto nigdy nie miał doczynienia z klientem, samo szkolenie z POK to komedia i nie raz się uśmiałam z tych scenek. Kierownik regionalny? wpadł na genialny pomysł aby zgłośnić nam muzykę, tak że nie słyszeliśmy własnych myśli i nie przesadzam a co dopiero klientów, sami klienci się skarżyli że nie słyszą doradców, a co na to wspaniały kierownik regionalny? że to nie sklep dla każdego, po prostu cyrk, nie dało się wytrzymać 9 godzin z tak głośna muzyka a on zadowolony bo 20 min jest na sklepie i mu nie przeszkadza, sama kierowniczka po kryjomu ściszała ale tylko wtedy kiedy nie była w planach wizyta regionalnego. Zniżki ? żart. Raz w miesiącu zniżki -40 na jeden produkt. Sama kierowniczka? spóźnisz się przez komunikacje 5/10 min odrabiaj, zostać do 21:30 żeby posprzątać sklep (pracowaliśmy do 21) za darmo? nie ma problemu, jak się sprzeciwiłam ze to przesada to usłyszałam ze mogę się zwolnić jak coś mi się nie podoba, tak tez zrobiłam i bogu dzięki. Już nie chce mi się rozpisywać na temat tych śmiesznych wskaźników do premii które były a-wykonalne i abstrakcyjne np wskaźnik wejść, tak zawyżony byle nie dać pracownikom premii którzy i tak zarabiają dosłownie grosze za swoja prace. Podsumowując to na pewno plusem jest ekipa młodzi ludzie, klimat samego sklepu, jak obsługujesz po swojemu i łapiesz fajny vibe z klientem dopóki nikt cię nie przyłapie że nie obsługujesz zgodnie ze śmiesznym POK to może być ale tak to naprawdę ODRADZAM..

Pytanie
 Pytanie

Czy w Sizeer (praca w salonie) wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

Scooby
Były pracownik

Cóż od czego by zacząć, gdyby nie świetni ludzie na sklepie, prawdopodobnie odszedłbym już po pierwszym tygodniu. To jak centrala traktuje pracowników to(usunięte przez administratora)początkowo jarałem się tą pracą ale ludzie NIE IDŹCIE DO ŻADNEGO ICH SALONU, chyba że nie macie honoru, nigdy nie byłem tak blisko załamania nerwowego jak pracując tam. Całe szczęście, szczęśliwy były pracownik

Marketing Investment Group
Pracownik
@Scooby

Witaj. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom mobbingu w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group. Śledzimy wpisy, które pojawiają się na forum i podejmujemy działania, by przeciwdziałać tego typu sytuacjom w przyszłości. Przy tak poważnych zarzutach potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji, której zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Marketing Investment Group

@Pracodawca Szanowna centralo i co w związku z tym zrobiliście? Nic nie robicie, mydlicie tutaj ludziom oczy, że się sprzeciwiacie przejawom (usunięte przez administratora), szantażowania pracowników, (usunięte przez administratora) przez kierowniczkę regionalną (usunięte przez administratora) na jej sklepach. Trenerzy o wszystkim wiedzą przeprowadzając ankiety z pracownikami którzy odchodzą, bo już nie mogą wytrzymać z taką przełożoną. Zwolniła tyle ludzi na sklepach w tak krótkim czasie lub sami się pozwalniali pracownicy,(usunięte przez administratora) którzy byli wykwalifikowani, trzymali wszystko na wysokim poziomie, niejednokrotnie wieloletni pracownicy. Dobre chody i układy musi mieć (usunięte przez administratora), że ją tak kryjecie, trzymacie kosztem tylu pracowników których skreśliła od tak sobie, bo ktoś nie zgadzał się z jej poglądami lub wyrażał zdecydowany sprzeciw wobec postawy jaki ta osoba reprezentuje. Możliwe, że odpowiadają Wam takie zachowania jakie (usunięte przez administratora)stosuje wobec pracowników? To co ona robi, to się nazywa właśnie (usunięte przez administratora). Działania takie lub zachowania wywołują u pracownika zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodują lub mają na celu jego poniżenie lub ośmieszenie, a także izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Nigdy nie będziecie mieli dobrych wyników na sklepach, ponieważ cała siła jest w pracownikach, którzy utrzymują Waszą firmę swoją ciężką pracą, ale trzeba jeszcze słuchać głosu tych pracowników i ich szanować.

Przechodząca terapię
Inne
@Marketing Investment Group

Jak sprzeciwiacie się (usunięte przez administratora) skoro on jest, żyje i ma się dobrze. Nie tylko w Poznaniu. Nie wypłacacie prawidłowo wynagrodzeń. Ludzie prcujący do 21.00 w teori bo po zamknięciu sklepów zostają do 21.30 bo systemy mogą zamykać dopiero o 21.00 pracują pro bono. Rano sprzątanie i mycie podłóg orzed otwarciem również pro bono.Syf jaki jest na magazynie woła o pomstę do nieba. Godziny nadliczbowe, które są przepracowane, kierownictwo sklepów nawet nie wpisuje tego.

Zostaw merytoryczną opinię o Sizeer (praca w salonie) - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sizeer (praca w salonie)?

    Zobacz opinie na temat firmy Sizeer (praca w salonie) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sizeer (praca w salonie)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 52, z czego 3 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Sizeer (praca w salonie)
Przejdź do nowych opinii