Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)

Pracodawca

 Aktualność
Ten wątek opiniowy dotyczy pracy w Centrali firmy Marketing Investment Group (ul. Życzkowskiego 10).
Jeśli chcesz wyrazić opinię na temat pracy w salonie sprzedaży (Sizeer, 50Style, Symbiosis, Timberland), zostaw komentarz we właściwym wątku:
Sizeer  wątek opiniowy Gowork
50Style wątek opiniowy Gowork 
Symbiosis wątek opiniowy Gowork
Timberland wątek opiniowy Gowork
………………………
Witamy,

Informujemy, że ta strona nie jest firmowym kanałem komunikacyjnym Marketing Investment Group. To forum opiniowe, którego właścicielem jest firma Gowork. My przyglądamy się zamieszczonym opiniom, analizując te z nich, które zawierają merytoryczne informacje. 
W przypadku spraw, które wymagają rozwiązania, chcemy komunikować się merytorycznie, rzetelnie i bezpośrednio - dlatego zapraszamy do kontaktu naszymi oficjalnymi kanałami mailowymi:
 
 Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związanych z procesami w firmie lub niewłaściwym traktowaniem ze strony managerów/ współpracowników - prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com
Jeśli chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. mobbing - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Nasza firma stanowczo sprzeciwia się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem mu oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa odpowiednio Biuro Audytu Wewnętrznego lub Wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, które przyjmują zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności.
 Jeśli chcesz powiedzieć nam co robimy dobrze i powinniśmy utrzymać :) Prosimy o kontakt pod adresem opinie@miggroup.com

Pozdrawiamy,
Marketing Investment Group
ktos Nowy wpis
Pracownik

jesteście zwykłymi naciagaczami.....najgorsza firma ever

Wiktoria Nowy wpis
@ktos

co takiego ci firma zrobila ze tak piszesz o nich ? co ?

Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Ten wątek opiniowy dotyczy pracy w Centrali firmy Marketing Investment Group (ul. Życzkowskiego 10).
Jeśli chcesz wyrazić opinię na temat pracy w salonie sprzedaży (Sizeer, 50Style, Symbiosis, Timberland), zostaw komentarz we właściwym wątku:
Sizeer  wątek opiniowy Gowork
50Style wątek opiniowy Gowork 
Symbiosis wątek opiniowy Gowork
Timberland wątek opiniowy Gowork
………………………
Witamy,

Informujemy, że ta strona nie jest firmowym kanałem komunikacyjnym Marketing Investment Group. To forum opiniowe, którego właścicielem jest firma Gowork. My przyglądamy się zamieszczonym opiniom, analizując te z nich, które zawierają merytoryczne informacje. 
W przypadku spraw, które wymagają rozwiązania, chcemy komunikować się merytorycznie, rzetelnie i bezpośrednio - dlatego zapraszamy do kontaktu naszymi oficjalnymi kanałami mailowymi:
 
 Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związanych z procesami w firmie lub niewłaściwym traktowaniem ze strony managerów/ współpracowników - prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com
Jeśli chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. mobbing - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Nasza firma stanowczo sprzeciwia się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem mu oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa odpowiednio Biuro Audytu Wewnętrznego lub Wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, które przyjmują zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności.
 Jeśli chcesz powiedzieć nam co robimy dobrze i powinniśmy utrzymać :) Prosimy o kontakt pod adresem opinie@miggroup.com

Pozdrawiamy,
Marketing Investment Group
Wro Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem w Sizerze ponad 2 lata. Po zmianie pracy tak naprawdę uświadomiłem sobie, że jest to wyzysk ludzi. Chodziłem do pracy po 12 godzin, przez kilka dni pod rząd zarabiając NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ. Nikt Cię tam nie doceni, awans to przejście ze stanowiska ‚młodszego sprzedawcy’ na ‚starszego sprzedawce’. Jeżeli już zostaniesz kierownikiem, to i tak zarabiasz gorsze a odpowiedzialność, zakres obowiązków jest ogromny. Oczekują od Ciebie wiele, natomiast płacąc Ci JAK NAJMNIEJ. 12 godzinne zmiany, przychodzenie do pracy 20-30 minut wcześniej w celu przygotowania sklepu (za które nie masz płacone), ciągła presja na wyniki, obowiązkowa praca w weekendy (przynajmniej 2 razy) inaczej Cię zwolnią bo nie będziesz im aż tak potrzebny. Oprócz zniżki raz na 3 miesiące benefitów BRAK. A no tak, obuwie pracownicze raz na X czasu, ile za nie zapłacisz. W Sizerze można było spotkać wielu niezadowolonych klientów ze względu na odrzucone reklamacje. W momencie w którym klient wygrażał, krzyczał tak naprawdę zostawało się z tym samemu. Jednak dalej musieliśmy kłamać w zaparte, że reklamacje są rozpatrywane przez rzeczoznawcę z Krk :D Podejście ludzi z zarządu do pracowników - brak szacunku (po prostu wyzysk) Ogólnie nie polecam, ZAROBKI NIE SĄ ADEKWATNE DO WYKONYWANEJ PRACY Jak jesteście gotowi ostro pracować po kilkanaście godzin to idźcie do gastro, tam przynajmniej zarobicie.

nietwojasprawa
Pracownik

Nie chcę miec nic wspólnego z tą firmą. Ta firma to dno i kilometr mułu. Dyskryminacja pracowników, pod różnymi kwestiami. Bardzo złe traktowanie i kiepskie warunki pracy.

1
Pracownik Kraków
Pracownik
 Pytanie
@nietwojasprawa

jeśli tak tragicznie Ci w Firmie to nie pracujesz już tak? złe traktowanie - zgłoszone do audytu?

1
hmm
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Kraków

to nie twoja sprawa czy pracuje czy nie. Zgłaszałam to wszędzie. Nawwet do działu HR. Myślisz że cokolwiek zrobili? nie było żadnego odzewu. wszyscy nabrali wody w usta i każdy siedział cichutko żeby się komuś nie narazic. Taka to jest firma. Jeśli masz problem, radz sobie z nim sam. Ani kierownik ci nie pomoże ani nikt z działu HR. A jesli coś złego pwoiedsz na kierownika , to na drugi dzień cała firma o tym wie i twój kierownik da ci popalić....

1

Pracodawca

@hmm

Witaj, Sposoby postępowania, które opisujesz nie są zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tym zachowaniom się przyjrzeć – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt na pośrednictwem email: opinie@miggroup.com – zbadamy temat. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pracownik Krk
Pracownik

Moja opinie o Firmie jest bardzo dobra, pracuje już kilka lat co daje mi możliwość obserwowania dynamicznego rozwoju Firmy. Ludzie z którymi pracuje są fantastyczni. Lubię MIG i jestem dumny że mogą być częścią Zespołu, Oczywiście mogę napisać że fajnie by było zarobić więcej i tak jest, ale zarobki uważam za dobre, zwłaszcza że mam perspektywę okresowych podwyżek. Narzędzia do pracy w Firmie są dobrej jakości a MIG pomimo zmian stawia na szacunek i rozwój to rzadkość. Polecam Wszystkim!

3
Bełkot
Były pracownik
@Pracownik Krk

Twoja opinia brzmi jak bełkot ludzi z centrali lub regionalnych, którym wpajają takie formułki. Do tego użyte słowa na to właśnie wskazują... Mało wiarygodna opinia. Nie zdziwiłbym się jakby to pisała jedna z osób z HR

1
niewazn_kto
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Krk

to wam z HR-ów każą pisać takie pozytywne opinie żeby nie było samych negatywnych? wszyscy wiemy jaka jest prawda. Robicie wszystkie możliwe błedy jeśli chodzi o zatrudnianie pracowników. Nie potraficie docenić zangażowania i oddania firmie. Traktujecie ludzi jak by byli nikim. Kierownicy poniżają swoich pracowników. lepiej trzymac sie od tej firmy z daleka. szkoda swojego zdrowia i życia

1
Pracownik Kraków
Pracownik
@niewazn_kto

nie jestem pracownikiem HR - wyrażam swoją opinie na temat pracy. Nie mam złych doświadczeń z Firmą, pewnie zawsze może być lepiej, ale od lat będąc pracownikiem nie słyszałem o mobbingu, jeśli ktoś nie chce mieć nic wspólnego z Firmą - niech zmieni pracę.

1
ktos
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Kraków

a ja jestem mobingowana prawie codziennie......może twoja kierowniczka to twoja kuzynka? bo sa takie kwiatki w tej firmie. Zakładam że takie pozotywne opinie pisza tylko rodzina i przyjaciele królika.

1
On i on
Pracownik
@Pracownik Krk

Tak, tak bardzo rozwijająca się firma, która sprzedali w 60%. Twoje bystre oko mnie zadziwia naprawdę szacun ????????

ktos
Pracownik
@Pracownik Krk

hahha dokładnie. właściciele pozbywaja się udziałów w firmie, widać że coś niefajnego dzieje sie z tą firma od środka. Pewnie będa grupowe zwolnienia albo coś. Ale to jak kierownicy traktują podwładnych to przechodzi ludzkie pojęcie. Bez szacunku. Godnośc w tej firmie to sprawa zapomniana. Pewnie właściciele firmy daja przykład swoim kierownikom jak maja traktować innych- na tyle ich stać.

Pracodawca

@ktos

Witaj KTOS, Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom mobbingu w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy oraz przeciwdziałania podobnym sytuacjom w przyszłości. Nie o wszystkich szczegółach możemy rozmawiać na forum, a przy tak poważnych zarzutach łatwo o pomówienia, dlatego potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com. Twoja wiadomość trafi do Biura Audytu Wewnętrznego lub w przypadku podejrzenia mobbingu - do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

misia
Pracownik

firma tradiczna. Złe warunki pracy, bardzo niemiła atmosfera. Ludzi chodzą zestresowani są mobingowani prze swoich przłożonych. Boja się odezwać. Kierowniczki zatrudniają swoje kuzynki i rodzinę, przez co atmosfera jest bardzo zła. HR nic nie robią w trudnych sprawach. Tylko plotkują o innych, co powoduje że pracownicy sa zastraszani i zestresowani. Odniechciewa się pracować w takich warunkach. Większość jest tam bo musi lub nie ma innego wyjscia. Odradzam prace w takim stresującym klimacie....jedna z najgorszych firm.

Pracodawca

@misia

Witaj MISIA, Sposoby postępowania, które opisujesz nie są zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tym zachowaniom się przyjrzeć – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Nabrany
Kandydat
 Pytanie

DLACZEGO DYSKRYMINUJECIE LUDZI ZE WZGLĘDU NA WIEK I STAŻ PRACY? TYLKO PRZEDSZKOLAKÓW ZATRUDNIACIE?! JESTEŚCIE SKRAJNIE NIEPROFESJONALNI I ŁAMIECIE PODSTAWOWE ZASADY FIRMOWE! Wszystkie wasze sklepy ja i moi znajomi omijamy szerokim łukiem!

1
Dżej, klient
Klient
@Nabrany

Zupełnie jakbyś pisał o Warszawie i Galerii Mokotów. Tam kierownikiem jest pewna dzidziulina, która obawia się w pracy każdego, kto ma więcej doświadczenia zawodowego i potrafi więcej niż dzidziulina, czyli właśnie chodzi o starszych, bardziej doświadczonych ludzi. Pomyśleć tylko, że te pozatrudniane przedszkolaki muszą obsługiwać takich klientów 35+, często 55+ .... Piszę to nie tylko jako nie wzięty pod uwagę kandydat do pracy, ale też jako były klient Sizeer - piszę "były", bo obsługa tego sklepu za każdym razem okazała się być jedną wielką żenadą.

gość
Kandydat
 Pytanie
@Nabrany

To o Sizeer Galeria Mokotów?

klient
Pracownik
@Nabrany

ja tez omijam te sklepy. Te ich buty Sizeery to jeden wielki szajs, a timberlandy się rozlatuja po drugim użyciu. Tą niewyobrazalna cene placi sie za jakieś kleje wyciagane z drzewa ale one zupelnie nie działają- buty rozlatują sie po kilku urzyciach.

Sebek
Kandydat
@klient

Popieram wypowiedź. Swoją drogą to nie wiedziałem, że kierownictwo Sizeer dyskryminuje ludzi chętnych do pracy ze względu na wiek. Niefajnie.

Jan
Były pracownik

Nie polecam tej firmy. Kłamcy,naciągacze i ogólnie bardzo zła atmosfera. Na dodatek mam wrażenie że produkty które mamy sprzedawać są nie oryginalne.

1
anonim
Pracownik
@Jan

popieram. bardzo złe warunki pracy i tragiczna atmosfera

Kamila
@anonim

Wy tak serio? O co chodzi z tymi warunkami tak nagle?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Pracownik

W pierwszej kolejności chcielibyśmy poinformować, że w Marketing Investment Group funkcjonuje Wewnętrzna Procedura Antymobbingowa precyzyjnie określająca zarówno sposób zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu, jak i postępowanie firmy w reakcji na nie. Odpowiada ona nie tylko na obowiązek prawny, ale także koresponduje z wartościami naszej firmy – zarówno Zarząd Spółki, jak i kadra menedżerska jawnie i zdecydowanie sprzeciwiają się działaniom mającym na celu krzywdzenie i odzieranie z godności drugiego człowieka – w jakiejkolwiek formie. Jako część Regulaminu Pracy, Procedura zobowiązuje osoby, które zetknęły się z mobbingiem do reakcji. Zapewniamy, że w przypadku jakiegokolwiek podejrzenia lub otrzymania najdrobniejszych sygnałów dotyczących popełnienia czynów zabronionych, sprawa zostanie dokładnie zbadana. Ponawiamy także wyrażoną w Regulaminie Pracy prośbę o przekazanie nam szczegółowych informacji dotyczących sprawy, jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie, że przypadki mobbingu lub molestowania mogły mieć miejsce w naszej firmie. Tylko wtedy będziemy mogli podjąć efektywne działania zmierzające do przeciwdziałania potencjalnemu zagrożeniu powstania w/w zjawisk. Prosimy o kontakt na adres: hr@miggroup.com W innym wypadku przypominamy, że publicznie zamieszczone oskarżenie o stosowanie mobbingu oraz molestowania przez przełożonych, które nie jest poparte żadnymi dowodami, poważnie godzi w dobra osobiste Spółki i jej pracowników, a więc podlega art. 212 § 1 w zw. z § 2 Kodeksu Karnego, a także stanowi naruszenie przepisów Kodeksu Cywilnego o ochronie dóbr osobistych osoby prawnej.

5
anonim
Pracownik
@Marketing Investment Group

macie odpowiedź dlaczego ludzie tego nie zgłaszają, skoro od razu straszycie odpowiedzialnością karną. Z tego co wiem (usunięte przez administratora) czy mole stawanie też podlega karze. Może wystarczy zapytać swoich pracowników a nie straszyć Kodeksem Karnym osobę którą coś w firmie spotkało nieprzyjemnego i wylała swoje frustracje. Gdyby wylała te frustracje wam to po kilku dniach o tym wiedziałaby jej przełożona i spotkałyby ją kolejne nieprzyjemności. Wam nie ma sensu niczego mówić bo z tego co wiem każdy odchodzący pracownik mówi o tej kwestii, a mimo to nic się nie zmienia. Wasza rola w firmie nie ma najmniejszego sensu, bo pracownicy wiedzą że nie można na was liczyć.

4
anonim
Pracownik
@Marketing Investment Group

mnie tez spotkały takie nieprzyjemne sytuacje. Nie potraficie szkolić kierowników, bierzecie byle kogo z ulicy, a oni sobie robią z pracownikami co chcą. Brak szkoleń, edukacji itp. Firma na bardzo niskim poziomie jeśli chodzi o szacunek do pracowników.

1
ja też wiem
Pracownik
@anonim

Niestety, moje doświadczenia są bardzo podobne do tych opisanych wyżej.(usunięte przez administratora) trwał niemal przez całe moje zatrudnienie. Wszyscy dookoła widzieli, co się dzieje, ale jednocześnie mówili, że nic nie da się zrobić. Kto miał gdzie to odchodził do nowej pracy. Mi też w końcu się udało. Szkoda, bo pracują tam naprawdę fajni ludzie. Tylko z zarządzaniem ludźmi tu naprawdę słabo.

ktos
Pracownik
@ja też wiem

takie rzeczy w tej firmie to dzień jak codzień. dziwię się że mają takie podejscie do pracownika, biorąc pod uwage jak trudno znaleźć pracowników na ryku. A mimo to ludzie są bardzo żle traktowani- to jest dla mnie niezrozumiałe.

nie wazne
Pracownik
@ktos

moje doswiadczenia są takie same. Niestety firma bardzo zle traktuje pracowników. Praca po godzinach bez wynagrodzenia- również w weekendy. Pracownicy są bardzo zle traktowani przez przełożonych, poniżani i upokarzani. Ja niedługo tutaj pracuje ale już rozglądam się za inna pracą.

Ja
Były pracownik
 Pytanie
@nie wazne

Daj konkrety? Jaki dział? Jakie masz stanowisko? Bo taką opinię można o (usunięte przez administratora) rozbić i zamieścić na profilu każdego pracodawcy.

Dominika
Pracownik
 Pytanie
@Marketing Investment Group

Od zawsze działa ta procedura. Jeśli jesteś pokrzywdzony, źle czujesz się w nowym zespole zgłoś ten fakt do kierownika. Jeśli problemem jest kierownik masz również regionalnego. Ludzie czy wy umiecie posłużyć się tym co macie? Odnoszę wrażenie, że większość osób wystawiających tu opinie nie potrafi podjąć inicjatywy w stronę rozwiązania problemu. Milczeniem nic nie zdziałacie.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Kraków Timberland Umowa o pracę to jakiś dramat. Wiele razy wychodziłam z pracy z płaczem. Czytając to pewnie mają ogromną satysfakcję ( pozdrawiam :) ) Podejście kierowniczki do pracownika jak i koordynatora to nawet ciężko opisać słowami. Wiele razy byłam ośmieszana przy klientach nawet gdy przechodziłam szkolenie. " Nie wiesz? Pytaj pomożemy" Więc pytałam a przy kliencie było " Co Ty nie wiesz? Sprawdź sobie ja nie mam czasu". Pouczanie na każdym kroku mimo braku racji. Gdy udowadniałam swoją rację słyszałam, że mam na wszystko wymówkę. Oczywiście zawsze to ja ta zła byłam bo klient nie kupił skarpetek albo drugiej rzeczy z salonu sprzedaży. Mimo, że proponowałam i tak było mi wmawiane, że nie proponowałam. Kierowniczka mówiła jedno, koordynatorka drugie i nie wiadomo było jak postępować. Mówiono, że gdy klient wchodzi do sklepu zostawiamy wszystko i zajmujemy się klientem. Kierownictwo chyba zapominało o tym. Szczególnie kiedy był limit na sklepie, jeden doradca ( zazwyczaj były dwie osoby na zmianie- 1 doradca i albo kierowniczka albo koordynatorka) miał na głowie pilnowanie bramek, obsługi na przykład 7 klientów na raz, chodzenie na magazyn i obsługa kasy a kierowniczka lub koordynatorka MUSIAŁA sprawdzić email albo robić paczki BO DUŻO zamówień. Co z tego, że ten JEDEN doradca nie dawał rady stać na brakach i robić pozostałych rzeczy. Miały to gdzieś. A później ochrzan, że jednak coś było nie tak. Mimo, że miałam największe wyniki w danym miesiącu, najlepsze paragony, kwoty, ilość sprzedanych rzeczy i tak byłam mieszana z błotem. I tak było zawsze źle i na podsumowaniu tygodnia byłam oceniana wedle widzimi się a nie na podstawie wyników. Potrzebowałam JEDNEGO dnia wolnego na pogrzeb to zostało mi zarzucone kłamstwo, że chce wolne bo nie chce mi się pracować a nie dlatego, że zmarła mi bliska osoba i chciałam jechać na pogrzeb do miasta gdzie mam kilka godzin drogi. Złożyłam wypowiedzenie wielkie oburzenie jak to tak mogę zrobić przecież tak dobrze się pracuje. Tylko komu? Premię, którą podobno każdy pracownik miał dostać za wyniki, nie dotarła do mnie a w odpowiedzi usłyszałam " to miała być wkrętka żadnej premii nie ma" a zniżki , które kierowniczka otrzymała dla każdego pracownika zostały podzielone między siebie a do mnie nigdy nie dotarły. Dziwne prawda? Jedną zniżkę dostałam za przedłużenie umowy to od koordynatorki usłyszałam " Ciekawe za co ją dostałaś" Brak szacunki do kogokolwiek nawet do klientów. Czy to kwestia zwrotów czy reklamacji. A właśnie co do zwrotów. Zostałam sama na sklepie bez szkolenie przyjmowania zwrotów. A później gdy taki zwrot miał miejsce, był problem, że nie potrafiłam go przyjąć. Na zadane przeze mnie pytanie po co w takim razie jestem sama na sklepie skoro nie zostałam przeszkolona z takich rzeczy odpowiedź brzmiała " A z jakiej racji mam Cie szkolić skoro jestem na okresie próbnym?". Dramat. Nie polecam. Jesteś nową osobą, nie masz czego tam szukać. Każdy jest zakolegowany między sobą a Ciebie mają za nic. Szukają tylko woła, który będzie za nich robić gdy te będą na zakupach w galerii taka prawda.

1
Tak
Klient
@anonim

Tak

Marcin
@anonim

Rozumiem że jesteś rozczarowana pracą i tym jak zostałaś potraktowana. Jakie miałaś zarobki bo że o premie trudno to już wiem. Podstawy płacili więcej niż najniższa krajowa?

MandziaKamila
Były pracownik
@anonim

Kurczę, a podobno pracowałaś trzy dni i zwolniłas się bo praca była ciężka!! Nie kłam teraz!!

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Karma za prawdę? Ciekawe kogo ona dosięgnie ;) A moja ocena pracy w tym salonie po prawie 4 miesiącach jest najprawdziwszą prawdą :)

Kkk
Pracownik

Ok

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Sizeer Sosnowiec Nawet nie wiem od czego zacząć. Może od samej firmy: umowa zlecenie traktowana jako zupełna śmieciówka. Zero profitów, premii czy zniżek. Nawet bonów świątecznych nie przewidziano (dla umowy o pracę owszem). Na kasie jeden profil sprzedawcy o nazwie ADMIN, na którym pracowali wszyscy na zleceniu. Gdy umowa o pracę miała słabe paragony, nabijała je na admina, żeby nie psuć sobie wyników - psując wyniki nam. Jednak tym nikt z góry się nie przejmował. Druga sprawa - szkolenia elearningowe. Masa materiału z BHP, reklamacji, trendów itp przez internet, które trzeba zrobić w wolnej chwili w domu. Nie jest za to w żaden sposób płacone. A co do samego kierownictwa sklepu, tu zaczyna się robić ciekawiej. Brak człowieczego podejścia kierowniczki, zero szacunku do życia prywatnego. Masz do 20? Nie ma opcji, zostaniesz dłużej bo to KONIECZNOŚĆ (1 klient na sklepie, 5 pracowników) Wydzwanianie o 7 rano z pytaniem, czy przyjdzie się do pracy. Zmiany w grafiku bez informowania nas o tym. Nie możesz przyjść? Przewracanie oczami i docinka, że na Ciebie nigdy nie można liczyć. Jesteś studentem i oferują Ci elastyczny grafik? W pierwszy miesiąc może, lecz gdy w drugim dasz dyspozycyjność to słyszysz, że szkoła szkołą, ale praca jest ważniejsza. Nie masz czasu na elearning bo np się uczysz do sesji? Nie ważne, elearning to priorytet. Organizowanie konkursów z nagrodami - bez rozstrzygnięć no i nagród. Brak umiejętnego przekazania informacji/zadania, zakręcenie, wydawanie sprzecznych poleceń, nieumiejętność zorganizowania pracy (przerwa o 20), NIE SŁUCHANIE PRACOWNIKA. Mówiąc do kierowniczki, miałam wrażenie, że mówię do ściany. Słuchała tylko tego, co chciała, a kiedy powiedziało się coś nie po jej myśli, to zamykała się na mówcę i brnęła dalej w swoje. Jak nie wyszło, to zaczynała być złośliwa. Każda rozmowa na podsłuchu i wyciąganie z niej własnych, najczęściej mylnych wniosków. „Kierownik ma pierwszeństwo” do zakupu nowej rzeczy z dostawy, do urlopu jako pierwszy, do dnia wolnego. Najwyraźniej też ma takie uprzywilejowania jak 2/3 razy dłuższa przerwa lub załatwianie swoich prywatnych spraw w czasie pracy (np. prywatne, ponad dwugodzinne rozmowy przez telefon na magazynie, wychodzenie na zakupy, czy zapraszanie partnera żeby przymierzył sobie ciuszki i spędzenie z nim czasu w przymierzalni). Bardzo mocne do odczucia uprzywilejowanie osób przez kierownictwo lubianych i na odwrót. W pewnym momencie do tego stopnia, że inni pracownicy unikali rozmowy ze mną, bojąc się konsekwencji jakie kierowniczka może wyciągnąć. Kiedy tylko po przerwie kierowniczka pojawiała się na sklepie, wszyscy uciekali z jej widoku, żeby czasem się do czegoś nie przyczepiła. Wymyślanie jakichkolwiek zadań „żeby się nie nudziło” dla lubianych mniej - np zlecenie wycierania półek o godzinie 20:50 (reszta stoi i gada). Jako doradca klienta, byłam oczywiście sprawdza a pod kątem wyników i wiele razy została mi zwrócona uwaga o małą liczbę paragonów - co było skutkiem wykonywanej zleconej mi pracy porządkowej na sklepie. Upominanie na każdym kroku - obsługuj klienta, nie opieraj się, mów dzień dobry głośniej, nie sprawdzaj wyników na komputerze, nie stój w tym miejscu tylko dwa metry dalej, to że dałam Ci jakieś zadanie nie znaczy, że w międzyczasie nie masz obsługiwać klientów, dlaczego to nie jest skończone. Podejście kierownictwa do klientów też pozostawia wiele do życzenia. Samo to, że podczas reklamacji ODMAWIAJĄ zwrotu pieniędzy wciskając bony, jest moim zdaniem jakąś pomyłką. To naprawdę niewiele, co mnie spotkało w ciągu 4miesięcy pracy tam. Podsumowując i już się nie rozdrabniając, praca tam była moim najgorszym wyborem. Obiecano mi rozwój a nie nauczyłam się niczego. Kwestia leży przede wszystkim w zarządzaniu pracownikami, w złym podejściu do nich, nie traktowaniu wszystkich na równi i braku szacunku! Dniówki bez kierownictwa na sklepie były naprawdę w porządku i mogę powiedzieć, że aż się chciało pracować. Jednak w większości był to ciągły stres, nacisk na wyniki (chociaż jako zlecenie i tak z tego nic nie miałam) i nagminne upominanie o wszystko. Nigdy nie czułam się tak źle w miejscu pracy, wielokrotnie wychodziłam z pracy z łzami w oczach. Mam tylko nadzieję, że kierowniczka nie wybierze sobie nowego „kozła ofiarnego” po moim odejściu.

1
niccidotego
Pracownik

Najgorsza firma w której pracuję. wkrótce uciekam....nie daję rady już z tym bałaganem, i brakiem szacunku

klient
Klient

Nie polecam pracy w tej firmie, obsługa klienta masakraaa, jakość towarów kiepska, buty podróby za kupę kasy i problem z reklamacją (wszystkie reklamacje rozpatrzone negatywnie przez tą samą osobę, ten sam tekst dla wszystkich reklamowanych butów i oczywiście wina użytkownika, że źle użytkuje buty. NIE KUPUJCIE TAM NIC!!!!!!

8
MM
Pracownik
@klient

Te timberlandy to jakas tandeta jest. Buty sie rozklejają po drugim uzyciu. Kosztują kupe szmalu ale płaci się głownie za materiał niby pro-ekologiczny- mimo ze produkacja takiego materiału bardziej niszczy środowisko niż zwykła-a jakość wykonania nie różni sie niczym od tandety. Nie polecam kupować ani w Timberlandzie ani Sizeerze

2
co cie to obchodzi
Pracownik
@MM

to prawda, bardzo kiepskiej jakości buty. bardzo drogie i nie warte cej kwoty. Nie polecam

Administrator

Marketing Investment Group S.A. poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. Personalnych. Zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami z bezpośredniego spotkania z rekruterem. Wasza opinia może pomóc innym osobom, rozważającym pracę w przedsiębiorstwie.

3
Nick
Pracownik
@Administrator

Ta firma szuka osób do HRu średnio raz na kwartał i to bynajmniej nie dlatego, że rośnie, tylko taką mają tam rotację.

Wiem, więc się wypowiem :)
Pracownik
@Nick

Hmm, pracuję w zespole HR od prawie 6 miesięcy, w okresie mojego zatrudnienia odeszła 1 osoba, a przyszło 5 nowych (nie na miejsce kogoś, tylko to nowo utworzone stanowiska). Wg mojej wiedzy takie zjawisko nazywa się wzrostem zatrudnienia, a nie rotacją :)

3
anonim
Pracownik
@Wiem, więc się wypowiem :)

ja tez pracuje ponad rok i widzę niezadowolenie ludzi i ogromną rotację. Ludzie odchodzą bo są bardzo zle traktowani

MIGowiec
Pracownik
 Pytanie
@Wiem, więc się wypowiem :)

A opowiadał Ci ktoś, jak było tuż przed Twoim przyjściem? Między wakacjami a jesienią 2021 z samego stanowiska HR BP zrezygnowały 3 osoby. Podobno z zespołu Trenerów też ktoś ostatnio odszedł. Razem to przynajmniej 4 osoby w ciągu 7-8 mcy...

2
NN
Były pracownik

Praca w strumieniu sizeer, nie polecam najgorszemu wrogowi, podejście pracodawcy, który absolutnie nie liczy się z pracownikami, przełożona regionu Poznań chyba nie wie do końca co należy do jej obowiązków. Wypłaty za ten wyzysk przekroczonego nominału tygodniowego to jest żart nieśmieszny. Nie pozdrawiam, dumny były pracownik sizeer Bydgoszcz

Kank
Pracownik
@NN

niestety w tej firmie to norma. W centrali też jest takie podejscie do pracownika. chaos, bałagan. Pracownik jest wykorzystywany i nawet dobrego słowa nie usłyszy za swoje zaangażowanie. Stosowane są różne psychologiczne sztuczki aby wymusić na pracowniku okreslone zachowania.

Lol
Pracownik
 Pytanie

60tys zakażeń dziennie. Co robi MIG? Tych co mogą pracować zdalnie dalej trzyma w biurze i prosi, żeby krócej przebywać na przerwie w kuchni ????

2
Zadowolona
Pracownik
@Lol

Dla mnie akurat możliwość przychodzenia do biura jest dużym plusem – dzięki temu można zachować nieco normalności w tych dziwnych czasach. Poza tym wdrożonych zostało już bardzo wiele rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo takiej pracy – podział na grupy A i B, noszenie maseczek, zapewnienie pracownikom szybkich testów (bezpłatnie), ograniczenie liczby osób w salkach, a teraz dodatkowo jeszcze w kuchniach, gdzie gromadzili się ludzie, zazwyczaj bez maseczek, bo przecież piją kawę. MIG zakłada, że będziemy chodzić do biura, ale wg mnie też dba o to, żeby każdy czuł się w nim bezpiecznie. I ja się tak czuję, pomimo tego, że zaliczam się raczej do tych ostrożniejszych osób.

1
Były pracownik
Były pracownik

Kierownik regionalny z Poznania nie radzi sobie w swojej roli. Próbuje zabłysnąć i oczekuje, że wszyscy będą poświęcali swoje życie pracy. Zamiast wymagać niestworzonych rzeczy niech posypie się brokatem. Nieodpowiednia osoba na nieodpowiednim miejscu. Najbardziej zabawne jest to, że zabrania się kategorycznie używania prywatnych telefonów, lecz nie podczas wymyślonych przez nich/nią zebrań, gdzie obowiązkowo należy podać swoje maile , korzystać ze swojego pakietu internetu i telefonu bądź laptopa. Oczywiście najlepiej poświęcić na to swój czas wolny. Ta firma to sekta, która kocha tabelki. Nie polecam pracy w tym miejscu.

2
Ksw
Kandydat

Stanowczo odradzam rekrutacje na stanowisko kierownik marketingu sizeer. Ogłoszenie wisi od kwietnia 2021. Jeśli zostaniecie poproszeni o rozbudowane zadanie rekrutacyjne, doradzam wysnuć wnioski samodzielnie.

1
Copywriter
Kandydat

Kandydowałem na przełomie października i listopada na stanowisko copywritera. Stanowczo odradzam tę firmę. Pani przeprowawadziła ze mną dwa etapy telefoniczne, po czym zapewniła, że w ciągu 2 tygodni wrócą z odpowiedzią - pozytywną lub odmowną. Nie było żadnego kontaktu. Brak profesjonalizmu.

Zostaw merytoryczną opinię o Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?

    Zobacz opinie na temat firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 3 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?

    Liczba opinii klientów firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali), to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a, 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?

    Kandydaci do pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)