Nie polecam, na odpowiedź na maila trzeba bardzo długo czekać, moje zamówienie zostało anulowane dopiero po 5 dniach, bo dopiero wtedy zorientowali się, że nie ma tam mojego rozmiaru. Nie dostałem jeszcze zwrotu punktów w aplikacji a czekam ponad tydzień. Udało im się faktycznie odpisać na maila, ale powiedzieli, że mam się zadowolić kodem rabatowym, który nie działa na ten model buta, który zamawiałem, a znali numer mojego zamówienia to w ramach jakiekolwiek rekompensaty mogli by dać jakąkolwiek zniżkę, a nie że anulowali zamówienie i nagle mam płacić ponad 50 zł więcej bo tak im się podoba. Nie polecam i nie pozdrawiam.
Jestem ciekawy czy to prawda że firma sprzedaje buty z uznanych reklamacji na znanym portalu olx. Ogłoszenia pochodzą z Krakowa gdzie jest siedziba firmy... Jest kilka kont na których jest kilkadziesiąt ogłoszeń z produktami z całej oferty sklepów należących do MiG.
OlxKrakow zapewne jest tak jak mówisz. Reklamacje które są uznane przez sklep maja być utylizowane, ale znajdzie się zawsze jakaś osoba „przedsiębiorcza” która wynosi to obuwie i sprzedaje na Olx
Jestem oburzona obsługą sklepu internetowego,zakupione onuwie okazało się za małe ,odesłałam na swój koszt kurierem aby wymienić na większe.Paczka distarczona ,niestety minęły 2 tyg i cisza ....na maile nie odpisują a tel ....cóż .... Nigdy więcej
A kto kazał odsylac? Wystarczy zapoznać się z regulaminem, można oddać lub wymienić w najbliższym sklepie stacjonarnym
Dora a co by to zmieniło? Jeśli można odesłać , to błędu nie popełniono. Błędem jest tłumaczenie postępowania tego sklepu w twój sposób . Ta sieć to (usunięte przez administratora) i jak widać po opiniach nie mylę sie
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Sizeer?
Czy Sizeer zatrudnia studentów?
Widzę, że właściwie wszystko zostało wspomniane niżej. Podbijam opinie o naprawdę nijakim wynagrodzeniu dla zastępców czy kierowników, tym bardziej ze względu na to że weszła nowa ustawa o pensji co skutkuje tym że zastępca i doradca dostają niemalże identyczne pieniądze. Outlety czy naprawdę duże punkty traktowane identycznie na audytach jak sklep 2x2 co jest niesprawiedliwe. Śmieszne bony -40 na 1 rzecz na paragonie raz na ruski rok ze względu na to iż regionalna KM nic nie robi w tym kierunku. Zero wsparcia z jej strony dla ks , zero feedbacku, żadna pomoc na kartach kontroli wręcz na umór uprzykrzanie aby tylko nie wyszło że ks jest zdolniejszy od niej. Premie za PT, cele nierealne, kontakt z centralą czy obrotem towarowym jakaś kpina. System OK z którego nie wiem czy kiedykolwiek ktoś skorzystał odkąd zaczęłam tam pracę. Zdarzy się obuwie pracownicze raz na jakiś czas ale takie że nawet nie chce się ich mierzyć. Jedyne co mogę pochwalić to ludzie z którymi mialam okazję współpracować, młodzi świetni ludzie! Niestety i oni odchodzą z pracy za sprawą traktowania przez osoby zarządzające.
@xoxo to Katarzyna M. nadal pracuje? Przecież to porażka dla regionu. Beka z jej pracy od lat - to już legenda XD. Ja składam papiery na Regionalnego łatwe siano za minimalny wkład.
za mojej kadencji pracowała i myślę że pracuje nadal. śmiech na sali że największe szanse zakumplowania się z nią i w miarę stabilnego stanowiska mają osoby które się jej podlizują na umor i najlepiej udają (usunięte przez administratora) żeby KM mogla zabłysnąć wiedzą ????
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Sizeer?
o co konkretnie pytasz, chodzi o sklep czy centralę? jak sklep to z jakiego miasta?
Jeżeli chodzi o firme to wyzysk totalny, stanowczo odradzam. A co do regionu Warszawskiego (jeżeli np. Chcesz tam próbować) to zderzysz się z niekompetentnym kierownictwem regionalnym oraz tzw. "Makro menagerem" którego zachowania są bliskie mobbingowych. Zero pomocy z ich strony
to tak jak w Katowicach. Regionalna to chyba na pół etatu pracuje, brak kompetencji i zainteresowania losami Regionu. Dramat.
Firma składa się ze studentów ?
A jakieś fajne zniżki na ciuchy tej firmy?
Niestety , praca w MIGu nie jest praca przyjazna pracownikowi , zero socjalnu, smieszne bony na smieszne marki, ktore i tak odcinaja ceny od tycb katalogowych, co w zupelnosci sie nie oplaca. Zero poszanowania do doradcow, regionalna strasznie sie wywzsza -niestety nie kibicuje swojemu regionowi a co wiecej pograza. Naginanie wszystkich zasad jakie istnieja. Praca po 12 lub 11 h. Nawet po 3 dni. Co nie jest zgodne z prawem pracy, grafik - na caly etat zawsze weekendy pracujace , chyba ze zrobisz sobie rezerwacje. Ale za to musisz "pokutowac" i pracowac po 12h przed samym weekendem. Ogromny haos , kierownik i kierowniczka wypluwaja z siebie flaki za smieszne pieniadze a i tak nikt tego nie docenia. Obiecuja ogromny wyplaty przy wyrobieniu PT gdzie wyrobienie smiesznego PT nie jest do osiagniecia raz na rok... I straszna sciema z premia ( ktora i tak jest ucinana za to, ze zle wpiszesz dane z faktury przy zwrocie - bo masz bardzo duzy ruch i ciezko ogarnac milion rzeczy na raz) premi tak naprawde nie ma! To jest nalezna najnizsza krajowa. Ale sciemniaja Ci ze masz te premie. Ogolnie - podajesz smierdzace buty, ktore rozwalaaja sie po pierwszym uzyciu, potem przychodza klienci i maja pretensje do doradcow i my za gore swiecimy oczami. Porazka, pracowaalm tam dwa lata - nikomu nie polecam! Nie wspomnialam o atmosferze - kolezanki falszywe, gdyby mogly to byc noz Ci wbily za plecami, jestes chory- waty, masz wiecej wolenego - waty, kierownicy i koordynatozy wywszaja sie a sami nic nie robia. Dramat i jeszcze raz dramat, nie wiem czy bym chciala tam pracowac, nawet wtedy, jezeli bylby to jedyny sposob na zarobek. Pozdrawia, i nie dajcie sie wykorzystywac MIGOWI!!
Od wypowiedzi, na którą odpowiedziałeś, minęło ponad 2 lata, dlatego zastanawia mnie, czy rzeczywiście żadne warunki zatrudnienia nie zmieniły się, jeżeli chodzi o pracę w firmie Sizeer? W dalszym ciągu brakuje socjalu oraz ewentualnych dodatków do pensji dla zatrudnionego pracownika? Bądź tak miły i przedstaw, jak obecnie kształtują się warunki zatrudnienia, które oferuje firma. Zapraszam do aktywnej dyskusji.
Brak dodatkow do pensji chyba, ze marna premia od utargu. Żadnych dodatków w postaci pakietu socjalnego. Chyba, że wygracie ze zespołem jakis konkurs firmowy to mozna wygrac pieniadze na integracje pracowników, ale to tez wszystko zalezy jak tym zagospodaruje kierownik bo ja z tych pieniedzy/integracji nie skorzystałam.
Organizowane są konkursy firmowe? Zaciekawiłeś mnie wpisem na ten temat. Czy mógłbyś szczegółowo napisać, jakie są zasady tego konkursu i nagrody, które można wygrać? Przedstaw proszę szczegóły konkursów, gdyż to rzadko spotykana forma dodatkowego wynagradzania pracowników.
konkus Sales on Board obecnie najfajniejszy, nagroda to wyjazd na kilka dni z ekipa ze Sklepu np. na narty w lecie było coś na Jurze mozesz znaleźć na instagramie - ogólnie super konkurs i super nagroda dla najlepszych, poza tym wybierany jest Teamplayer - najlepszy pracownik w Sklepie który dostaje buty w nagrodę.
teamplayer wybierany z całego regionu, wiec jest totalnie mała szansa, że uda się wygrać tą parę butów...
Ni się nie zmieniło. Gownisne pieniądze i mobbing. Wciskają z Ciebie ile mogą. Najgorsza praca .
Szczerze, czytając te opinie mam wrażenie, że pracowaliśmy w dwóch różnych firmach. Otóż nigdy nie miałam problemu z dogadaniem co do grafiku, PT mieliśmy wyrobione właściwie miesiąc w miesiąc i pieniądze wychodziły nawet fajne, ale fakt faktem, trzeba było trochę popracować z klientem, żeby mieć dobrą sprzedaż. Dużo zależy od podejścia kierownika do współpracowników - ja trafiłam naprawdę super, traktowaliśmy się z szacunkiem i nie robił z siebie niewiadomo kogo, bo jest kierownikiem, byliśmy właściwie wszyscy sobie równi :)
Firma jest solidna, nie jest idealna (nie ma takiej - zawsze się znajdą marudy) rozwojowa praca, fajna ekipa w Sklepie, Regionalna bardzo nas wspiera, super Kiero, nie wiem co tak się dzieje w Wawie ale u nas zarobki - zależne od wyników. Całkiem OK. Wypłata na czas. Polecam.
Jak możesz nazwać pracę rozwojową, gdzie osoby tu zatrudnione na stanowisku doradcy klienta pracują kilka lat bez żadnych podwyżek podstawy i zarabiają tyle co nowo zatrudnieni doradcy? Nie mówię o podwyżkach wynikających z ustawy rządowej. W tej firmie nie awansujesz, stoisz w miejscu, praca dla mało ambitnych, śmieszna pensja, a pracy w sklepie jest od groma i nikt nie podziękuję ci za twój wysoki utarg, liczą się tylko cyferki w portfelach regionalnych i osób z biura. Socjal zerowy!!! Pracując tu nie masz nic, tylko codzinne nerwy. Cała prawda o tej firemce...
u nas w Regionie sporo zmian i awansów, nasza Regionalna pomogła wielu osobą przejść do centrali lub zmienić sklep i stanowisko, dzieje się i to sporo. Nie wiem skąd piszesz ale widzę że opinie zależą od miasta i Regionu. Jeśli chodzi o hajs to jak my nie robimy targetów nikt nie ma za to siana więc wszystkim zależy na tym aby było ok.
Hej, mam pytanko czy jest tu ktoś kto pracuje w sizee?r jak u was z zainstniałą sytuacją coronavirusa ? Kierownik regionalny każe nam iść na urlopu zaległe oraz bieżące.. a nawet podpowiedzieli żeby iść na l4 ... nie uśmiecha mi się iść na l4 ponieważ nie jestem chora.. zaległego urlopu tez nie mam a bieżącego nie mam zamiaru wykorzystywać.. co w takim przypadku.. firma nie wypłaci mi wynagrodzenia ? Czy ktoś jest tu może w podobnej sytuacji ?
Ja nawet nie wiem jak w tym momencie wyglądają wpisy do mojego grafiku. Kierownik powiedział, że "jest wpisane tak, aby nie było niedogodzin". CIEKAWE JAKIM KOSZTEM? Ta firma to jeden wielki dramat, pa pa sizeer
Jeżeli jest w firmie ogólne porozumienie co do wynagrodzenia. A jak sądzę takie jest, to zarobisz tyle ile ile z niego wynika.
Serio? Może warto zapoznać się z mailem od Zarządu... akurat MIG w tym kryzysowym momencie na tyle na ile się da, to zdaje egzamin. Zachęcam zapoznać się z sytuacją osób pracujących pod innymi szyldami...
Jestem umówiona na II etap rozmowy na stanowisko zastępcy kierownika sklepu, czy ktoś z Was może pracował na tym stanowisku w sizeer i wie jak wygląda II etap? Czy sprawdzają praktyczna znajomość excela? Jakie jest wynagrodzenie i o co mogą zapytać?Za wszystkie informacje z góry bardzo dziękuję
Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Jeszcze kilka lat temu gdy się zatrudniałem było w porządku. Dobre warunki jak dla studenta lub osoby do 24 roku życia. Tak w porównaniu z innymi sieciówkami nie było źle. Przynajmniej w regionie Warszawy Konkursy, otwarcia zagraniczne, miła atmosfera. Wszystko się zepsuło od kiedy odeszła w kwietniu ubiegłego roku regionalna. Wtedy ta firma upadła na twarz Zaczęto rekrutować osoby bez doświadczenia lub o znikomym pojęciu o pracy w sieci z obuwiem sportowym. Najgorszy jest makro regionalny. Gość nie ma pojęcia co robi. Sprowadza na teren Warszawy ludzi z Lublina nie znających ani miasta ani klientów np nowego regionalnego. Kolejny, gość którego chyba osiągnięciem życiowym jest praca w sizeerze... Po jakiś nędznych kursach coachingowych. Sprowadzał dalej swoich podopiecznych z Lublina. Najgorszy był jeden kierownik .(usunięte przez administratora)Próbował podburzać region przeciw sobie i latał na skargi do przełożonych o nic. Po dwóch typach z Lublina przyszła nowa regionalna. Najgorsza z nich wszystkich. Ta już nie ma zupełnie wiedzy o tym co robi.. Próbuję przepchać znajomych z hmu do sizeera, organizuje jakieś idiotyczne infantylne konkursy. Kolejna gada o action planach i 'fakapach' xD robiąc z PRACY W SKLEPIE korpo. Najlepsze jest zatrudnianie dzieci rocznik 98 na kierowników lub ludzi chyba z łapanki. W ogóle kierownictwo regionalne to chyba uważa że ma władze nad życiem i czasem wolnym pracowników i myśli że oni są dumni i się niesamowicie cieszą z pracy w sizeerze. Jakby to było spełnienie marzeń. Regionalna to typ też takiej kujonki którą nawet jak widzisz 5 raz to nie pamiętasz jak się nazywała i jak wyglądała. Bez życia prywatnego, bo przecież sizeer to praca życia xD potrafi wysłać maila i o 6 jak i o 23... I myśli że po zamknięciu ludzie będą zostawać żeby jej na kolejną bzdurę odpisać. Jeżeli chodzi o zniżki to kolejna parodia Pracuj rok żeby dostać 3 kupony na kwartał. I to nie na cały paragon ale na jedną rzecz na paragonie. (usunięte przez administratora). Brak dofinansowania do okularów, brak opieki medycznej. Jakiś ok system. Śmiech na sali.
Wszystko co napisałeś to w 100% prawda. Dodam jeszcze w firmie panuje powszechny mobbing począwszy od makro regionalnego. Ta osoba pojawiała się raz na jakiś czas w regionie Warszawy i potrafił jeżdzić po sklepach i wytykać tylko błędy i wyżywac się na kierownikach czy zastępcach. Zero motywacji i pomocy ze streony przełożonych. Stanowczo nie polecam pracy w tej firmie, ponieważ jest wyniszczająca. Człowiek zostawai tam swoje zdrowie, pracuje niemal, że dzien w dzień, stara się a nic nie zostaje docenione. Przełożeni na wizytach potrafią przyczepiać się najmniejszych i mało istotnych niedociągnięć i zrobić z tego wielki problem, a czasami podstawę do zwolnienia. Pomijająć fakt, że np. salon robi super obroty, jest w nich spory ruch i czasami ważniejsze jest pozostawienie niktórych zadań i skupienie się tylko na sprzedaży i zwiększeniu obrotów. No ale na meblu są przecież wystawione 4 koszulki a powinno być 5... Niektórzy wiedzą pewnie o co chodzi... Dodatkowo, nie biorą pod uwage, że co chwile dorzucają kolejne to nazywane przez nich "narzędziami ułatwiającymi prace" które są bezsensowane i nieprzemyślane. Zanim człowiek zacznie pracę musi wydrukować stos kartek, które mają ułatwiać przeprowadzenie i zaplanowanie pracy w ciągu dnia. A później wielce obóżeni, że ktoś nie odpisał na kilka maili kilka minut po wysłaniu bo sprawa jest "plina". Szkoda, że ludzie zarządzający całą tą firmą tego nie widzą ale może ktoś to przeczyta i weźmie się za ten powszechnie panujący MOBBING w regionie warszawskim. Chiciaz dawne czasy w tej firmie już pewnie i tak nie wrócą, dopoki będą tam pracować osoby bez pojęcia o pracy DM które tylko ściągają do rpacy swoje osoby zwalniając kub doprowadzając do zwolnienia pracowników z długim stażem lub zatrudniając osoby kompletnie bez doświadczenia, które zrobią wszystko co tylko im będą kazać a bezpodstawną krytykę będą przyjmować bez słowa. NIE POLECAM
@MobbingowySizWaw Zapomniałeś/zapomniałaś jeszcze dodać informacji o bezprawnym nagrywaniu telefonem z ukrycia pracy ks lub zks z ukrycia, ewentualnie "stalkowanie" na kamerach w salonie. A później wykorzystywanie tych nagrań w celu poniżenia pracownika. Szczerze to już jest przegięcie i ktoś się za te ich metody powinien zabrać
Kolejny desperata, ktory za przekrety dostal pewnie bilet out i wylewa swoje fustracje w necie. Żenada. ..Pracuje tutaj juz jakis czas i totalnie sie z tym nie zgadzam. Proponuje w pierwszej kolejnosci zapoznac sie z def.mobbingu i dopiero wypisywac takie farmazony. Pozdrawiam
Akurat jesteś w błędzie bo żadnego biletu nie dostałam i jeszcze tam pracuje, chociaż niedługo się to zmieni uffff
Ja pracuje w sizeer już bardzo bardzo długo i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami, a jak komuś praca nie pasuje to droga wolna,nikt nikogo nie zmusza do pracy w MIG
Doradca klienta w salonie Sizeer: nie oczekujcie kokosów za pracę w sklepie, pracy jest sporo + obsługa klienta, praca stojąco-chodząca po 12h, rozpakowywanie kartonów z dostawą. Firma na bieżąco zamawia nowe modele butów - to na plus. Z benefitów - tylko zniżka na buty. Umowa o pracę. Wypłata zawsze o czasie - trochę więcej niż najniższa krajowa. Atmosfera zależy od tego na kogo się trafi. Polecam dla studentów.
Nie mam zarzutu co do zakupionych butów. Natomiast bardzo zawiodłam się na tym kiedy chciałam zwrócić buty z powrotem - kurierem. Z jednej strony moje niedopatrzenie, ale jak można żądać zwrotu na koszt osoby kupującej i to jeszcze w obecnej sytuacji, gdzie nie mogę iść oddać do sklepu. Buty są bardzo drogie, a większość sklepów robi wymianę czy zwrot na własny koszt. I następnym razem wybiorę inny sklep. Pozdrawiam
Zawsze tak było że darmowa dostawa a zwrot bądź wymiana na własny koszt. Trzeba czytać regulamin i zasady sklepu internetowego. A co do obecnej sytuacji ( tzn.tej co była wtedy) to co, może powinni rozdawać buty za darmo bo ludzie siedzą w domach i nie pracują......ale na zakupki kaska jest ????
Jeśli jest tu jakiś pracownik sklepu sizzer proszę o kontakt może być nawet pan/i od pakowania paczek
Realizacja zamówienia to istna porażka. Czekam na swoją przesyłkę już ponad tydzień, przy czym 3 dzień roboczy nie została wysłana z magazynu do paczkomatu, mimo informacji mailowej o wysyłce paczki. Jestem oburzona tym, że tak duża firma pozwala sobie na takie opóźnienia w realizacji i dostawie zamówień. Rozumiem zaistniałą sytuację związaną z koronawirusem, ale od firmy wciąż otrzymuję te same szablonowe odpowiedzi, które nie posuwają wysyłki mojego zamówienia naprzód - w porównaniu do innych sprzedawców od których również kupuję przez internet Sizeer wypada poniżej poziomu. Ostatni raz korzystam z usług tej firmy i nigdy nie będę już korzystać z internetowych zamówień - odradzam każdemu. Zdecydowałam się na zakup butów od (tak przynajmniej myślałam) rzetelnej marki, tak aby mieć pewność, że nie będzie komplikacji przy zamówieniu oraz aby jego realizacja przebiegła bezproblemowo. Niestety bardzo się zawiodłam, nigdy więcej.
@Człowiek z Lasu Bardzo dużo racji w tym co napisałeś. Ale jak jest dobrze to i tak znajdzie się maruda, ciekawe na co teraz będą narzekać.
W dobie obecnego kryzysu powinniśmy Wszyscy, poczynając od pracowników na sklepach, kierowników sklepów, regionalnych, osób z centrali i każdego pracującego w tej firmie bliżej lub dalej. Mówiąć w prost "wziąść na klatę" to co się teraz dzieje i przestać narzekać. Teraz jest czas zjednoczenia i każdy z nas musi przetrwać ten kryzys, który kiedyś się skończy. 4mln ludzi może zostać bez pracy lub z obniżonym zarobkami. Czytam tu o L4, zaległych urlopach i niskich zarobkach. Jak nie będziesz miał/a pracy to do czego będzie potrzebny urlop ? Siedząc w domu jednak nie pomyślisz że dobrze było jak 10go pojawiały się cyferki na koncie w banku ? Jest czas narzekania ale obecnie nadszedł czas zadumy i zastanowienia się każdego z nas i z osobna nad obecnymi realiami w których każdy z nas się obecnie znalazł. Życzę Wam Wszystkim i sobie również abym za kilka miesięcy umieszczając kolejny wpis tutaj, miał możliwość ponarzekać.
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Sizeer?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sizeer (praca w salonie)?
Zobacz opinie na temat firmy Sizeer (praca w salonie) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sizeer (praca w salonie)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 3 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!