Opinie o 50style.pl - Marketing Investment Group S.A. w Zielona Góra

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy 50 style (praca w salonie). Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w 50 style (praca w salonie) o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o 50 style (praca w salonie) w Polska

Potencjalny Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Ile w tej firmie zarabia się na rękę ? Czy dostaje się normalnie umowę o prace?

:( Nowy wpis
Inne
@Potencjalny

Przepracowalam 50 h na czarno i nie dostałam kasy ani umowy.

Damian Nowy wpis
Inne

Oddałem buty na gwarancie i buty zostały upaprane klejem i było napisane że reklamacja nie uwzględniona z powód że ja próbowałem naprawić buty

Marketing Investment Group Nowy wpis
Inne
@Damian

Witaj, w przypadku pytań i uwag dotyczących procesu reklamacji prosimy o kontakt na adres email: reklamacje@miggroup.com . Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Doradca klienta :”)
Pracownik

Śmiechu warta firma. Kierownik, który nie ma pojęcia o zarządzaniu sklepem i personelem, nikt chyba nie weryfikuje kwalifikacji na te stanowiska. Szefowa która obgaduje pracowników, nie potrafi normalnie porozmawiać jak na kierownika sklepu przystało ze swoimi pracownikami, przekazuje informacje przez osoby trzecie, nigdy nie powie dobrego słowa ale gdy coś pójdzie nie tak to pierwsza do puszczenia wiązanki.

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w 50 style (praca w salonie)?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie 50 style (praca w salonie)? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
Źle potraktowany klient
Inne

Strona mało przyjazna. Kliknęłam złóż zamówienie, po czym wszystko zniknęło. Zawartość koszyka również. Poświęciłam 10 min, by złożyć je ponownie. Otrzymałam zamówienie, po czym sklep zaczął nękać mailami, że zamówienie nie jest opłacone. Myślałam, że płatność nie przeszła więc opłaciłam ponownie , po czym dostałam paczkę z rzeczami, które już kupiłam oraz rzeczami, których nie zamawiałam. Pani na infolinii była nieuprzejma, wręcz z satysfakcją zakomunikowała, że skoro opłaciłam to zamówienie, to nie mogę odesłać na koszt sklepu. Firma nie bierze odpowiedzialności za błędy techniczne strony i nie jest nastawiona prokliencko. Nie polecam zdecydowanie.

Obligatoryjnie
Były pracownik

Zatrudniacie studentów nie wiem po co i na co. Chyba żeby im za darmo płacić bo nic nie robią, pracy nie szanują,wręcz z łaska do niej przychodzą.Jedynie stanie i odliczanie do końca zmiany wychodzi im perfekcyjnie.Po wielu miejscach pracy nie potrafią wykonać podstawowych obowiązków. Zarobki w strumieniu bardzo słabe,cele zazwyczaj awykonalne. dziękuję za uwagę. nie pozdrawiam

Ada
Kandydat
 Pytanie

Czy standardem w Państwa firmie jest rekrutacja, po której aby otrzymać pracę należy odbyć 1-2 dni 8 godzinnej darmowej pracy, po której bez zapłaty otrzymuje się informacje, że jednak kandydat się nie nadaje? Proszę o przytoczenie art z kodeksu prawa pracy, że darmowa praca jest legalna. Czy jednak panują średniowieczne zasady?

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie 50 style (praca w salonie)?

Niezadowolony klient.
Inne

W dniu 30.03 ok godz 17:30 w sklepie w galerii Libero w Katowicach natrafiłem na wyjątkowo bezczelne i chamskie pracownice salonu. Po wyjściu z przymierzalni zostałem bezpodstawnie oskarżony o kradzież, ponieważ jedną z rzeczy zostawiłem w przymierzalni co mogą powiedzieć nagrania z kamer. Ton głosu, sposób mówienia tych pań był wysoce niestosowny, wrecz agresywny. Udało im się skutecznie zniechęcić mnie do zakupu produktów na kwotę kilkuset złotych. Mam nadzieję, że zostaną wyciągnięte surowe konsekwencje dyscyplinarne. Jedna z pań była niska, grubsza, druga młoda i chuda, jeśli pomoże to w identyfikacji.

Xxx
Były pracownik
@Niezadowolony klient.

I tak nic nie zrobia. Napisza beznadziejna formulke tu, ze prosza wiecej szczefolow na maila itd, a przeciez juz tutaj, co opisujesz, to jest tragedia i wystarczajave info i powinni interwieniowac

Xxx
Były pracownik

W marcu bieżącego roku podjęłam pracę w sieci sklepów "50 style", w sklepie zlokalizowanym w Galerii Wołomin. Jako pracownik byłam lojalna, sumiennie wykonywałam powierzone mi obowiązki. Niestety atmosfera panująca w miejscu pracy nie należała do przyjemnych, zachęcających do rozwoju w firmie. Wielokrotnie kierownictwo nie potrafiło zorganizować grafiku dla pracowników, co skutkowało tym, że pracownicy musieli przychodzić z dnia wolnego, często chorzy i przemęczeni. przy załatwianiu formalności związanych z rozwiązaniem umowy kierownictwo sklepu poinformowało mnie, że cyt."Wypłaty dla mnie nie ma". Wielokrotnie próbowałam się skontaktować z kierownictwem, przełożonymi odpowiedzialnymi za wypłatę świadczeń pieniężnych. Wszelkie próby połączenia były odrzucane. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam wynagrodzenia za wykonaną pracę w miesiącu sierpniu 2022. Dodam również, że pracownicy zatrudniani są bez Umów, które im się z początku obiecuje.

Pracodawca

@Xxx

Dziękujemy za komentarz. Jest nam przykro czytać taki komentarz. Sklep 50 style zlokalizowany z Galerii Wołomin nie jest sklepem zarządzanym przez firmę Marketing Investment Group. Prosimy o kontakt z kierownictwem sklepu 50 style. Równocześnie prosimy o kontakt z nami na skrzynkę opinie@miggroup.com w celu podania większej liczby szczegółów. Zaadresujemy temat również po stronie naszej organizacji. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Anastazja
Inne
@Xxx

Jeżeli masz zdjęcie grafiku dowody że tam pracowałaś zgłoś ich inspekcji pracy i do urzędu skarbowego bo jeżeli nie dali ci umowa pracowałaś to po naszą za to odpowiedzialność i zostanie nałożona na nich kara pieniężna

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w 50 style (praca w salonie)?

Xxxx
Kandydat

Nie polecam wybierania się nawet na rozmowę rekrutacyjna. Sama rozmowa trwa max 5 minut a w rezultacie chcą dać umowę zlecenie przy tym trzeba odbyć dzień próbny w między czasie jest 5 kolejnych dziewczyn umówionych na dzień próbny a na sam koniec i tak już do ciebie się nie odezwia. Strata czasu.. Nie szukają docelowo osoby do pracy tylko mają selekcję kto lepiej wypadnie na dniu próbnym.. Taka sama sytuację miałam w Housie także nie polecam pracy w takich sieciowkach.

Marketing Investment Group
Inne
@Xxxx

Witaj. Dbamy, by procesy rekrutacyjne w firmie Marketing Investment Group były na jak najwyższym poziomie. Dlatego chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com. Pozdrawiamy.

Wrocław
Inne

Nie polecam pracy i zakupów w sklepie we Wrocławiu w arkadach wrocławskich, te panie nie mają za grosz szacunku do samych siebie. Byłem świadkiem sytuacji gdy jeden Pan chciał zareklamować obuwie to w jaki sposób został potraktowany nadaje się do kontroli pracy tych ów Pań.

Marketing Investment Group
Inne
@Wrocław

Chcielibyśmy się przyjrzeć sprawie, którą opisujesz i ją właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji. Pozdrawiamy.

Klientka
Inne

Nie polecam pracy jeżeli się ma jakakolwiek godność :) Pracownicy wystawiają opinie dotyczące odrzuconych reklamacji jakby nie mieli mózgu. Cholewka popękała, ponieważ but był prany i czyszczony detergentami, na zapytanie skąd taka opinia odpowiedz „po zapachu” Wstyd byłoby mi powiedzieć ze wąchałem czyjeś używane buty aby wydać opinie, która dotykowo jest niezgodna z prawda. Jednak polecam do reklamacji oddawać produkty używane, śmierdzące i brudne wtedy może uznają reklamacje :D Opinia dotyczy sklepu w Libero Katowice Opinie wydała Pani S. pozdrawiam Panią serdecznie i polecam znaleść nowa prące i trochę godności :D

1
XxX
Pracownik

Złożyłam CV 50 Style i dostałam telefoniczne zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną na kolejny dzień, na godz. 10.00. Byłam bardzo pozytywnie nastawiona do podjęcia potencjalnej pracy. Weszłam do sklepu, podeszłam do lady - stały przy niej 3 pracownice, W końcu pojawiła się też główna kierowniczka . Weszłyśmy do kantorka na zapleczu. Wszystko odbywało się w mega dużym pośpiechu - nie usiadłyśmy, a drzwi nie zostały zamknięte i muzyka ze sklepu zagłuszała głos. Miałam pracować za stawkę 11,50 zł (nie wiem, czy brutto, czy netto) i jak to ona powiedziała około 3200 zł plus/ minus. Moja "rekruterka" kazała mi przyjść na 3-4 godziny próbnej pracy, aby mnie poobserwować. (zrobiła to jej zastępczyni, bo tak naprawdę tą główną kierowniczkę widziałam raz na oczy ) To był dla mnie szok i niedowierzanie! Nie przypuszczałam, że moja "rozmowa kwalifikacyjna" będzie trwała 3 godziny - nie zostałam o tym fakcie uprzedzona, wobec czego nie dysponowałam czasem (wydaje mi się, że w tych okolicznościach miałam do tego pełne prawo). Tym bardziej, że na ulicy czekał na mnie ktoś, kto miał mnie po rozmowie odwieść do domu. Zależało mi na pracy, więc stanęłam w wyznaczonym na sklepie miejscu - zdenerwowana i niewiedząca co mam robić. Dała mi firmową koszulkę o zrobiła mi szybkie szkolenie z programu co jest na komputerze (totalnie nie ogarniałam z tego co mówi) Jej "Zastępczyni" kazała mi się zająć pierwszym klientem, a po chwili miałam zwróconą uwagę, że nie zaproponowałam czegoś (chodziło o jakiś produkt ). Po jakimś czasie przyszedł klient, a ja musiałam zapytać go, w czym mu pomóc. Poprosił mnie o konkretne buty. Siódme poty na mnie wyszły ze stresu, bo nie umiałam znaleźć tej pary. Nikt mi nie pokazał jak szukać i gdzie szukać produktów i to jeszcze na strasznie zagraconym magazynie, gdzie się człowiek lekko obrócił tam mu spadały z góry buty. Oberwałam od " kierowniczki" poźniej. Na szczęście powiedziałam Klientowi , że to mój pierwszy dzień próbny i nie był zły ani oburzony. Gdy dochodziło do obsługi klienta przy kasie dziewczyny zmieniały konta na kasie na siebie i sobie nabijały te największe kwoty. (każda tam musi mieć obrót po 1000 zł aby dostać premie ) . Nie umiałam jeszcze dobrze obsługiwać programu na kasie, bo nigdy nie miałam z takim czymś do czynienia. Poinformowałam, że już muszę wyjść, bo nie wiedziałam wcześniej, że musiałam wygospodarować więcej czasu. One nawet nie zwróciły na mnie uwagi, a jedna z nich powiedziała, że "spoko" i przyjdź jutro na 10. Jak zobaczyłam grafik to się załamałam sobie powpisywały najwięcej godzin, a mi najmniej i to jeszcze praca co drugi weekend i w piątki do 20 a w normalne dni wolne. (chciały mi dać każdy weekend ale się odezwałam, że mam zajęcia) . Dopiero po paru dniach dostałam filmik z programem jak obsługiwać program kasowy, ale to tylko dlatego, że zobaczyły, że nie umiem go obsługiwać. Niestety umowy nie dostałam do dzisiaj, a pracuje już tam tydzień.

Pracodawca

@XxX

Przykro nam, że spotkały Cię sytuacje, które opisujesz. Taki przebieg procesu rekrutacji i wdrożenia do pracy, a także opisane zachowania po stronie kierowniczej nie są zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma 50 style (praca w salonie) udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

M
Pracownik
@Pytanie

Na żadne

YYY
Były pracownik
@Pytanie

„Pożyczek” hahaha dobry żart ???? Jedynie co to Cię jeszcze ukarają karą finansową. Za to,że piszesz o nich opinie na forach. Stawkę jaką dostałam za godzinę (usunięte przez administratora) to jest po prostu jakiś żart. Nawet Ukrainiec dostaje więcej…

Xyz
Były pracownik

Praca w sklepie, Śląsk: kolesiostwo oraz toksyczna i nieprzyjemna atmosfera przez kierownika. Zastępca nie reaguje, mimo, że również nie popiera zachowania kierownika, że względu na to, że się PRZYJAŹNIĄ. Osoba na stanowisku kierownika jest nieodpowiednia, nie potrafi zarządzać zespołem, przez co jest rotacja. Po tym jak raz powiedziałam ile mam wypłaty, to zaczęto mi ucinac premie. Mejle wysyłane do regionalnego dot. przyznawaniu premii były przede mną usuwane. O braku premii dowiedziałam się na pasku. Przez kilka miesięcy domagałam się feedbacku, a jedyne co usłyszałam "nie mam czasu, dużo się dzieje". Warto mieć też na uwadze, że 3 osoby przez kierownika się zwolniły... Więc jak widać jest naprawdę źle. Mogłabym zgłosić to w trakcie mojego zatrudnienia, ale niestety każda próba rozmowy z kierownikiem skutkowała nabijaniem się ze mnie i mszczeniem się. W trakcie rozmowy kłamstwa i żałosne śmieszki, brak poważnego podejścia do sprawy. Bałam się zgłosić to gdzieś wyżej skoro już po rozmowach z kierownikiem, mszczono się na mnie i źle byłam traktowana. Niestety to kilka z niestosownych zachowań...

1

Pracodawca

@Xyz

Zachowania, które opisujesz nie są zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę właściwie zaadresować. W tym celu potrzebujemy od Ciebie więcej szczegółów, ponieważ na Śląsku mamy zarówno sklepy bezpośrednio zarządzane przez naszą firmę, jak i salony franczyzowe. Prosimy o bezpośredni kontakt z nami za pośrednictwem email: opinie@migroup.com wraz z informacją, w którym konkretnie mieście i salonie mają miejsce opisane przez Ciebie zjawiska. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Anna
Pracownik

Praca super..polecam

Dorota
Inne
@Anna

To spoko, a jaką masz z nimi umowę podpisaną? ;)

Pracodawca

 Aktualność
Witamy,

Ten wątek opiniowy dotyczy pracy w salonach 50 style należących do Marketing Investment Group S.A. Część salonów 50 style to sklepy franczyzowe - nie są one zarządzane bezpośrednio przez pracowników naszej firmy. 

Informujemy, że ta strona nie jest firmowym kanałem komunikacyjnym Marketing Investment Group. To forum opiniowe, którego właścicielem jest firma Gowork. My przyglądamy się pojawiającym się opiniom, analizując te z nich, które zawierają merytoryczne informacje. 
W przypadku spraw, które wymagają rozwiązania, chcemy komunikować się merytorycznie, rzetelnie i bezpośrednio - dlatego zapraszamy do kontaktu naszymi oficjalnymi kanałami mailowymi:
Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związanych z procesami w firmie lub niewłaściwym traktowaniem ze strony managerów/ współpracowników - prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com
Jeśli chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. mobbing - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Nasza firma stanowczo sprzeciwia się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem mu oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, która przyjmuje zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności.
Jeśli chcesz powiedzieć nam co robimy dobrze i powinniśmy utrzymać :) Prosimy o kontakt pod adresem opinie@miggroup.com

Pozdrawiamy,
Marketing Investment Group
Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w 50Style Outlet Store?

10
Aa
Inne
@Pytanie

Umowa śmieciowa, więc ,,pracujesz,, tyle ile ci każą w danym dniu. Ewentualne dwie zmiany na rano i popołudnie.

Lidia
Inne
@Aa

Jak w takim razie wygląda to przeciętnie w 50Style? :P Możesz opisać na swoim przykładzie? Ile mniej więcej tygodniowo/miesięcznie się przepracowuje godzin? Jak wygląda praca w soboty? Ile ich przypada na jednego pracownika?

Zostaw merytoryczną opinię o 50 style (praca w salonie) - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 50 style (praca w salonie)?

    Zobacz opinie na temat firmy 50 style (praca w salonie) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 50 style (praca w salonie)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

50 style (praca w salonie)
Przejdź do nowych opinii