Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Czy SM LOGISTIC SP. Z O.O. organizuje staże dla studentów?
Szkolicie czy organizujecie staże, bo to różnica. Potem można się strac o stałą robotę czy trzeba czekać na oficjalne rekrutacje?
Umowę o prace masz już przed wyjazdem jako kursant. Czyli jesteś zatrudniony od początku szkolenia. Po szkoleniu dostajesz auto i pracujesz samodzelnie.
Umowa o prace i kursant, zatrudniony i szkolenie. Wiecej bledow logicznych chyba sie nie dalo zrobic w tych dwoch zdaniach...
Panowie system 2/2 chłodnia.Jak wygląda robota ? I czy płacą ?
Płacą punktualnie od zawsze . Aktualnie dniówka 330zl . Plus Premia za niskie zużycie paliwa do 1000 zł na miesiąc + za bezszkodową jazdę 400 zł . Jak będziesz jeździł 2/2 to te dwie premie są po połowie na kierowce. Nowe Dafy w najwiekszej kabinie . Firms spook , fajni ludzie i super Warsztat ktory dba o samochody . Najlepiej zapytaj kierowców na CB ,bo tu na forum jest dużo oszołomów i piszą nieprawdziwe opinie .
330 za dniówkę wychodzi 13,75 PLN za godzinę bo doba ma 24 godz. Przecież jak śpisz w kabinie to pilnujesz auta jak stróż. Stróż ma na portierni 28 PLN brutto, to i tak więcej. Pomyśl. W pracy jesteś dziennie 13,15 godzin?,, 400 PLN jest optymalną kwotą Minimum. Inflacja dopiero pokaże ilu kierowców założy wrotki i odjedzie.
skoro o liczbie kierowców tutaj jest mowa o ich zarobkach to wiadomo ilu potencjalnie powinno być, żeby firma dobrze funkcjonowała a ilu jeździ aktualnie? Jaka jest perspektywa na zwiększenie im standardu w najbliższym czasie?
Czy dostał ktoś wezwanie z zusu odnośnie sm logistic i sm progres?
Czy teraz z pakietem mobilności firma płaci kierowcy normalną pensję i składki, czy dalej wyjeżdżacie podstawę 2100,urlop 40, chorobowe 35?
Tak szef rozumie i docenia naszą decyzję i obiecał że się nam kiedyś zrewanżuję jak się skończy żima i ruszy budowlanka
Dniówka 300 u was dalej? Nic wam biedakom nie podnieśli? PIP powinien wskoczyć tam na kontrolę.
A kontroli u was nie było przypadkiem? Bo ktoś w lutym się jeszcze zarzekał tutaj, że pójdzie
Była miesiąc temu kontrola z PiP . Widziałem protokół z kontroli . Wszystko mają zgodnie z przepisami .żadnych uwag ! Weźcie się do roboty i nie szukajcie drugiego dna .Idźcie trolować gdzie indziej
A to chyba pozytywna informacja. A jest z tego jakiś ogólnodostępny protokół? Bo może warto go pokazać wszystkim, żeby czarno na białym widzieli jakie prawdziwe warunki tu panują?
Mało, bo to nie praca 8 godzin, tylko 15, plus pilnowanie zestawu kolejne 9.Pensje poszły wszędzie do góry i żywność droga. Ej Monika, weź sobie kierowcę za męża i napisz jak już osiwniesz widząc co to za praca.
Pozwalają . Kiedyś jeździło tu kilka kobiet . Ale jak weszło 500+ to się pozwalniały . Teraz najczęściej kobiety są aktywne na portalach internetowych .... takich jak tu i tylko oczerniają firmy . Jeśli zarobek kierowcy miesięcznie w granicach 8500 - 9000 zł NA RĘKĘ - to wg. Was wyzysk ? To zakładajcie własne firmy i zatrudniajcie sami płacąc więcej . I nie piszcie że pracyjecie po 24 godziny na dobę , bo kierowca jeździ 9 godzin dziennie , a potem się pazuje . Z tym pilnowaniem zestawu to bujda , bo każdy normalnie śpi cała noc na parkingu strzeżonym . Szkoda czasem odpisywać na Wasze głupie teksty. Chwyćcie się roboty a nie tylko narzekać na cały świat
Bzdury piszesz. 8500,9000 na rękę to Ci się we łbie poprzewracało. 7500 max za 25 dni w trasie. Parkingi dzikusy czasem strzeżone. Jazda na ma xa, załadunki czasem nocy. Auta bez klimy postojowej. Na parkingu driver opowiadał w Trelleborg.
Nie polecam. Kumpel mówił że mentalność i podejście do kierowcy to samo co kilka lat temu. Braki kierowców, czemu? Odpowiedź zostawiam bez komentarza. Podobno konie mają nowe, to znowu standard. Polecą kierowcą po paliwie i normy wywalą. Przedszkole.
300 pln dniowki to teraz byle jaka firma... busiarska daje, a tu jest mowa o CE. Takze tak, malo.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Czy firma będzie rezygnować w lutym 2022 z kierowców z powodu nowej dyrektywy unijnej która reguluje całkowite wynagradzanie kierowcy a nie tak jak teraz 285 za dzień, 40 UR. 35 CH.
Tak w lutym 2022 firma planuje zrezygnować z kierowców . Od lutego będą jeździć u nas tylko ciężarówki autonomiczne bez kierowców :) Jest już zamówione 60 sztuk będą wchodzić od marca 2022 . W biurach też będą pracowały tylko roboty i sztuczna inteligencja . A na warsztacie zautomatyzowane Robokopy ,które laserowym bacikiem będzie popędzał Terminator .
Czy ukraińscy kierowcy będą przywiezieni w lutym w liczbie 40, bo polscy kierowcy nie będą pracować na własnej działalności w firmie, wie ktoś coś więcej na ten temat?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Tak mogę to potwierdzić . Atmosfera w tej firmie jest bardzo dobra . Mówią tak aktualni pracownicy jak również osoby które kiedyś tu pracowały . Tu się po prostu szanuje ludzi , Polecam
Czy podstawa plus dieta jest w tej firmie? Czy śpicie cały miesiąc w budzie żeby zarobić 6 koła? Niech ktoś z kierowców sie wypowie.
Jaki jest wkład kierownictwa SM LOGISTIC SP. Z O.O. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
No i "kryzys wirusowy" dopadł SM obcinają pensje ktoś wypowie się coś więcej...?
Słowa są zbędne, czuje popiół w powietrzu i dym.
Czy firma SM LOGISTIC SP. Z O.O. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Tak . Firma w całości finansuje szkolenia dla pracowników .Jednak w pewnych przypadkach pracownicy kierowani na specjalistyczne kursy podpisują ,, lojalkę ,, ze jeśli zwolnili by się z pracy to częściowo musza zwrócić koszty szkolenia . Dotyczy to takich kursów gdzie pracownicy nabywają imienne uprawnienia . Jest to chyba logiczne bo firma inwestuje pieniądze podnosząc kwalifikacje pracowników i chce później w jakimś sensie z tego korzystać , a nie kształcić pracowników którzy po kursie finansowanym przez SM chcieliby po zdobyciu ,, papierów,, przejść do konkurencji .
Ktoś może powiedzieć coś o pracy na stanowisku spedytorki w międzynarodowego w dziale chłodniczym? Raczej handel ładunkami, czy szukanie ładunków dla swojej floty? Czy można liczyć na średnią krajową (podstawa)? Atmosfera? Jasno określone obowiązki? Rotacja?
Generalnie szukanie ładunków dla własnej floty chłodniczej ( chłodnie double deck + standardy ) .Sprzęt w miarę nowy 2-4 letni. Bardzo dobra atmosfera w pracy . Możesz liczyć na średnią krajową + premia za wyniki . Zarządzasz max . 6 zestawami i organizujesz im pracę po EU . Mile widziane jeśli potrafisz jeszcze handlować ładunkami wtedy łatwiej załapiesz się na comiesięczną premię . Rotacja na tych stanowiskach nie jest duża , jeśli tylko masz wyniki to możesz być spokojna . Ale musisz mieć doświadczenie , bez tego nie załapiesz się na tę pracę .