Jeśli chodzi o Ritex, to polecam film na youtobe ,,Chłodnia/Praca w Ritex/Oczyma Podwójnej'' od 1730 min. opowiadają jak jest w podówjnej system 3/1, 21 dni w trasie fakt że czasami jesteś dlużej ale zdarzało się 19 w trasie.tak wysokiej gwarantowanej nie dostaniecie nigdzie- jak na polską firmę polecam. nie dostałem nigdy obciążenia wiem że karają za szkodę 1000 zł co nie ejst mile łagodnie mówiąc, ale za paliwo jestem zawsze na plus, co kilka miesięcy dostawałem zwrot polcem film: https://www.youtube.com/watch?v=8EbunX6ui_Y&t=818s
8000 tys w podwójnej obsadzie to zdaniem ciebie dużo 21 godzin pracy oraz 18 godzin jazdy pamiętaj jak kolega jedzie to ty tez jesteś w pracy razem z nim ,w pojedynczej firmy płaca 6500 bez żadnego problemu i od 4500 masz płacone składki Ritex firma dobra dla kierowców bez doświadczenia.
Polecam firme, pracuje już jakiś czas przyszłam bez doświadczenia, warunki raczej zgodne z ustaleniem na rozmowie włącznie z premią od ładunków co do zarządu to nawet nie mam z nikim styczności, troche to jest dziwne ale ogolnie ekipa jest super. Bony na święta rzeczywiście są do zrealizowania w ich sklepach, trochę jak kartki na mięso xD
A ile ci wychodzi za dzień pracy? A może wiesz ile ci wychodzi na godzine. Bo z tego co ja liczyłem to w PL sprzątaczka ma lepszą stawke niż ty na godzine ????????????????
My jestesmy zadowoleni Praca ok. Bony na swieta. Niestety trzeba jezdzic ale taki zawod. Jezdzimy z żonką bo kasa się zgadza. Zonka pracowala w urzedzie za 2500 zl netto .teraz ja mam 8000 tys a zonka 7700 .w podwojnej obsadzie... no za mandaty placimy sami a niestety triche ich mamy Jak zrobili piknik w lecie dla praciwnikow to tez zaprosili nas i tych co byli w tym czasie w Polsce. Byl tez jakis konkurs dla kierowcow na najlepsze zdjecia z trasy...1000 zl glowna nagrode..
Też byłem na rozmowie na kierowcę. Zarobki jasne, kwity czytelne, nic pod stołem, wszystko zgodnie z tacho. Kwestia tylko na kogo się trafi w kabinie. Póki co wrażenia na plus, biuro ładne, ludzie komunikatywni i konkretni. Zobaczymy :)
Wkurzające jest czekanie na odpowiedz na cv a jak się zadzwoni powiedzą ze czekać a niby tyle ofert maja masakra
Bo tutaj nic się nie zgadza. Dział prawny nie ma nic wspólnego z prawem. Dział hr nie jest działem hr. I tak dalej. Ale „śpiewać każdy może”. Radzę uważać.
Zapytam z ciekawości na jakie stanowisko wysłałeś CV? Długo już czekasz? Nawet nie zaprosili cię jeszcze na rozmowę rekrutacyjną?
Nie ograniczaj się do wysyłania cv do jednej firmy. Duża firma to i mają jakieś procedury. Polecam sprawdzić cv, okresy zatrudnienia czy nie masz jakiś luk. Do mnie zadzwonili po pięciu dniach i zaprosili na rozmowę.
Luki to archaizm. Mamy 21 wiek. Ludzie różnie żyją i to już nie ma znaczenia. Dobrze jest być otwartym.
Jeśli masz doświadczenie z wysyłaniem cv, to wiadomo, że odzywają się do tych osób, które spełniają ich oczekiwania. Żadna filozofia. Zawsze trzeba mieć otwarte furtki i nie zamykać się na jedną firmę
No ale piszesz, że luki są problemem. Ludzie maja bardzo duże luki i ostatecznie własne firmy - dobrze prosperujące. Nie tu tkwi problem i nie wpieraj ludziom głupot, bo ktoś uwierzy i się załamie. Każdy ma swoją ścieżkę, a nie jakieś „śmieszne, dyskwalifikujące, wedle twojej oceny luki”. Żenada, nie opinia.
Oh Widzę, że ktoś personalnie odbiera wskazówki. Napisałam jedynie na co warto zwracać uwagę w pisaniu Cv.
Witam firma nawet nie raczy odpisac na wyslane dokumenty i cv troche slabe rozumiem ze moze nie chciec mnie ale napisac mogliby i podziekowac ehhhh polska u Niemca tego nie doswiadczysz ale coz polska druga ukraina
Jeśli chodzi o Ritex, to polecam film na youtobe ,,Chłodnia/Praca w Ritex/Oczyma Podwójnej'' od 1730 min. opowiadają jak jest w podówjnej system 3/1, 21 dni w trasie fakt że czasami jesteś dlużej ale zdarzało się 19 w trasie.tak wysokiej gwarantowanej nie dostaniecie nigdzie- jak na polską firmę polecam. nie dostałem nigdy obciążenia wiem że karają za szkodę 1000 zł co nie ejst mile łagodnie mówiąc, ale za paliwo jestem zawsze na plus, co kilka miesięcy dostawałem zwrot polcem film: https://www.youtube.com/watch?v=8EbunX6ui_Y&t=818s
8000 tys w podwójnej obsadzie to zdaniem ciebie dużo 21 godzin pracy oraz 18 godzin jazdy pamiętaj jak kolega jedzie to ty tez jesteś w pracy razem z nim ,w pojedynczej firmy płaca 6500 bez żadnego problemu i od 4500 masz płacone składki Ritex firma dobra dla kierowców bez doświadczenia.
Słownik: Normalność 1. «bycie normalnym, zgodnym z normą» 2. «zdrowie psychiczne i fizyczne» 3. «życie toczące się według ustalonych, znanych praw i zwyczajów»
Człowieku o czym Ty napisałeś obciążenia od tego jest ubezpieczony zestaw a podstawy też mamy tyle w podwójnej obsadzie już od dwóch lat
Masakra. To czego oczekują a co dają w zamian to jest zwykłe szukanie (usunięte przez administratora) i desperata, który nie umie liczyć. Jak weźmiesz sobie kalkulator i policzysz to lepiej ci będzie pójść na kasę do sklepu, za godzinę więcej płatne, odpowiedzialnosc mała, na pewno nie zginiesz. Nie mam pojęcia skąd oni mają kierowców.
Pojawiło się ogloszenie na magazyniera. Kiedys mieli stawke zapisana chyba jakoś 4 tys . Czy ktos moze to potwierdzic?
Nie na ten moment . Jak dzwiniłem to ta od hr powoedziała koniec maja -początek czerwca. Na pewno dobrze płacą
Pisalem do nich na razie nie szukakaja. Ale poomformowali mnie, źe zatrzymają moje cv jakby cos sie dzialo
Tam nie tak łatwo sie dostac. Dobrze płacą ale robia testy na wozkach i calą rekrutacje..
Czy nadal poszukują na wózki?? A jak nie mam uprawnień UDT to są jakieś szanse?? Ktoś wie?
Prowadza rekrutacje z tego z sie orientowalem rzeczywiscie mozna zarobic 4 tys netto z nadgodzinami
Z tego co wiem dużo pracy , ale i kwota na koniec miesiąca się zgadza koleszka nawet ponad 4 tys miał
no nawet były podwyżki.. trzeba powiedziec , że dobrze się pracuje n amagazynie..kiero spoko..dużo pracy..ale praca i płaca pewna.
Na olx jest aktualnie 10 ogłoszeń o pracę, to jak kolega mówił, że nie ma ogłoszeń, hmmm..xd?!
ale chodzi o magazyniera , nie przyjmują a ja nie mam uprawnień na kierowce,bo takie widzę ogłoszenia
Jakie macie zdanie o pracy w biurze, chodzi mi tutaj o pracę na biurze obsługi klienta ? Czy ludzie są fajni ? Czy robią potrzebne szkolenia ? I jak zarobki ? Jakie pracodawca udostępnia narzędzia pracy ?
Biuro nowoczesne, pracować trzeba, ale chyba jak wszędzie, niestety . Starają się, bo dają benefity, jakieś wycieczki organizują, pikniki . Ludzie spoko, choć są wyjątki. Bardzo mało ludzi odchodzi z biura. Ostatnio nawet były podwyżki . W spedycji zarabia sie od 4700 brutto do nawet 12 000 brutto. jak jesteś specjalistą to masz więcej . Z tego co wiem to nie łatwo się dostać, są wybredni i chyba nawet robią testy ze znajomości języka obcego
Czyli jeśli są "wybredni", to stosują takie same praktyki wobec samych siebie, tzn. czy są zachowane standardy kultury organizacji i związane z nią implikacje...??? Jakie firma stosuje zasady etyki zawodu i moralności? Czy CSR jest poważany? Czy onebording jest przestrzegany? Czy zasady etyki zawodu są przestrzegane...?? Dlaczego proszą kierowców o świadectwa pracy w procesie rekrutacji skoro jest to niezgodne na tym etapie?? Proszę o merytoryczną odp.
Zgodnie z art. 22 (1) §5 Kodeksu pracy pracodawca ma prawo żądać udokumentowania danych osobowych kandydatów bądź pracowników do pracy w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia. Żądanie może polegać na przedstawieniu świadectw pracy, czy dokumentów potwierdzających kwalifikacje czy wykształcenie. Skoro firmy mają obowiązek odpowiadać za bezpieczeństwo swojej załogi, ale również mogą odpowiadać za szkody wyrządzone osobom trzecim, ograniczenie uprawnień do weryfikacji dokumentów , pozostaje chybiony.
jeśli mówisz o onbordingu, czyli wdrożeniu, ja pracuje w admine i muszę powiedzieć,że spoczko, wszystko pokazali . Nie narzekam na kulturkę organizacji.
Ludzie są naprawdę spoko. Pracuję jakis czas. Oczywiście rozpoczęcie pracy jako świeżak jest stresujące. Ja zaczęłam bez doświadczenia na spedycji, wcześniej jedynym moim problemem było co ugotuje dzieciom na obiad.., a oni mi poświęcili czas i nauczyli. Wiadomo musiałam znać język, zrobili test. Oni jako jedyni dali mi szansę, wiadomo te wszystkie pseudokorporacje oczekują kierunkowych studiów a Ci tu patrzą na predyspozycje. Mi się udalo.
Fajnie,że firma daje szansę każdemu, ale czy przypadkiem nie bazuje na nieświadomości...?
Wiesz tak naprawdę nikt nkogo nigdzie nie trzyma na siłę, takie moje podejście. A jak mi dobrze to dlaczego mam zmieniać. Nie wiem ,czy dopiero chcesz aplikować i na jakie stanowisko..każdy może powiedzieć za siebie, ale ja nie mam realnych pwodów to tego , by psioczyć...wiadomo każdy czasem ma zły dzień..ale serio ja już mam też sowje doświadczenia w innych firmach- także tych korporacyjnych na strefie- tam to dopieo się dzieje , siedziałam też z dziećmmmi w domu. Uważam,że każdy powinien decydowac za siebie..sprawdzić jak jest i decydować
Czyli realnie, to kasa się zgadza. Okej, to też jest motywacja, aczkolwiek nie do końca (liczy się coś więcej), no ale każdy ma tu swoje standardy. Oferty firm na strefie nie są wcale takie złe..., wiadomo każdy ciągnie na siebie.
Czyli odp mi ta Pani, ktora ma za dlugie paznokcie...tak sadze po sposobie odp. Jestem kandydatem ale nie uzyskalem ani 1 odp. na zadane pyt. To dziwne, no ale jest to tez sposob i informacja dla mnie. Obiad dla dzieci mozna ugotowac na wiele roznych sposobów, tych pozytywnych w szczególności. Pozdrawiam i thx zaposwiecony czas.
Czesc.Lucy to normalne że w Ritexie czeka się tak długo na jakiś odzew?Sv na podwojna złożyliśmy na początku tygodnia.
niedawno zostałam przyjęta i pracodawca płaci za mój kurs języka obcego, którego uczę się w godzinach pracy. Jestem osobą młodą bez doświadczenia i uważam, że to super sprawa
No ma się rozumieć w biurach po 12tysiecy,a kierowca podstawa najniższa krajowa i I to co wyjedziesz
Przypominamy, że obowiązującą stawką wynagrodzenia zasadniczego (czyli tak zwanej podstawy) kierowców międzynarodowych jest kwota 6935 zł brutto (około 5 000 netto), oczywiście należy do tego doliczyć pozostałe składowe wynagrodzenia. Średnia stawka wynagrodzenia naszych kierowców wynosi 10 000 netto w systemie 3/1. Prosimy nie wprowadzać odbiorców w błąd.
biuro spoko, fajna atmosfera, mix ludzi, także widać, że firma otwarta jest na różnorodność. Kierownicy wspierający. Wyniki trzeba zrobić, ale to wszędzie i w każdej firmie. Nie ma miejsca idealnego do pracy. Zawsze znajdzie się coś, co nas drażni i coś co nam się podoba. Zarabiać trzeba i trzeba płacić rachunki. Polecam biuro na pewno.
Dzień dobry, coś wiadomo czy będzie prowadzona rekrutacja na stanowisko magazyniera w ritex w najbliższym czasie ? Z góry dziękuję za odpowiedź pozdrawiam :)
teraz prowadzą, całkiem niezłe pieniżaki około 5netto mozesz wyciagnac ale musisz miec uprawnienia
ja aplikowałem, zadzonili do mnie poprosili o dokumenty, przedtawili zarobki. Dla mnie git,
mają i dzownił ktos do mnie z firmy mówią , że 5 netto można zarobić, czy ktoś to może potwoerdzić
Można dzwonic i dzwonic o prace , nikt nie odbiera, od miesiąca po 2 telefony codziennie i maja wywalone . A tak strasznie sie ogłaszają na olx z 4 miejscowości i codziennie odświeżają a na cv maja wywalone. Szukają (usunięte przez administratora) zeby tylko podpisać lojalkę Szkoda tracić czas na ta firemke
Masz rację. Też tam wysyłałem kilka razy aplikację a nawet w formie pisemnej dostarczyłem podanie i CV. Mieli wywalone. Szukają księcia ze bajki z własnym wózkiem. Najwyraźniej moje doświadczenie 15 lat nic nie znaczy. Ale co tam... nie ta praca to inna. Pozdrawiam.
nie rozumiem was, po co się ograniczać do jednej firmy. Widocznie nie miałeś dobrego cv, może miałeś luki w zatrudnieniu. A to , że firmy się ogłaszają to normalne jest.
Pieniądze socjalne kierowców są wydawane głównie na wycieczki LUDZI Z BIURA oraz ich RODZIN.
Już w swojej karierze pracownika niejednokrotnie spodkałem się z takim nadużyciem społecznym. Zawsze i niemalże wszędzie jest podział na ludzi z produkcji i ludzi z biura. Przysłowiowa "nie dla psa kiełbasa". Walka z takim problemem nie ma sensu. Czasem lepiej siedzieć cicho bo powiedzą że jesteś pracownikiem "roszczeniowym" (tz. niechcianych, nielubiane, kłopotliwy, niewygodny, nierentowny...). Pozdrawiam
Masz racje, tak było, jest i będzie. Aczkolwiek nie wszędzie… i tam tez o własne dobro walczyli ludzie/ pracownicy, moim zdaniem warto jeśli coś jest widocznie niesprawiedliwe. To co dla Biura i dla Kierowców ! Może oprócz owocowych czwartków, ciężko byłoby na nie zjechać co tydzień… Pozdrawiam.
Widziałem ogłoszenie, poszukują mechanika. Czy może ktoś powiedzieć czy to ciężka praca
Tak jak każda robota w mechanice, to nie czysta praca biurowa, ale zarobić dają, a to najważniejsze, godziny pracy też oki
Niby tak się reklamują przez kanał "oczyma podwójnej" a szukają ludzi niedoświadczonych, najlepiej by podpisali cyrograf na rok, przez co zyskują dwóch pracowników, bo nikt swojej kobiety nie zostawi, to logiczne a kasę w razie rezygnacji trzeba oddać w całości. Pierwszy raz się spotkałem z takim podejściem, że mają na człowieka z doświadczeniem w transporcie "wywalone". Szkoda na nich zachodu, jeśli mają takie podejście do pracownika i nawet nie raczą dać odpowiedzi zwrotnej, to po prostu jest słabe. Jeden plus z tego, że obecny pracodawca docenił i dał podwyżkę i serio nawet nie zamierzam już zmieniać, bo mój pracodawca, to przynajmniej jest człowiekiem a nie robotem. Nie polecam ze względów czysto ludzkich, chcesz być uwiązany umową na rok i mieć 5 dni wolnego w miesiącu, być numerkiem, którego nic nie obchodzisz, bo jeśli coś, to wezmą za Ciebie osobę spoza kraju, lub osobę niedoświadczoną, która i tak nie wyrobi w podwójnej 5 tysięcy km na początku, to zapraszam do Ritexu. Strasznie słabe podejście.
Dzień dobry. Oczywiście szanujemy Pana opinię. Propozycja, z którą wyszliśmy 2 miesiące temu, ma na celu wprowadzenie kobiet na rynek pracy jako kierowców. Nasza oferta polega na dofinansowaniu uprawnień C+E. Przypominamy jedynie, że koszt uprawnień to około 10 000 zł. Jako firma skupiamy się na podwójnych obsadach, ponieważ łatwiej jest wykonywanie tego zawodu jako para. Jakie są warunki współpracy? 1. Warunkiem do przyznania dofinansowania jest przede wszystkim wysłanie Cv oraz kompletu dokumentów, które potwierdzają informacje zawarte w Cv, 2. Następnie ze względu na wysoki koszt zdobycia uprawnień z każdym kandydatem, który korzysta z tej możliwości podpisywana jest umowa. Umarzamy 20 % kosztów zdobycia uprawnień, a 80 % pozostałych kosztów rozkładane jest na rok. Dlatego też Umowa wskazuje na roczny okres zatrudnienia. Oczywiście, gdy osoba zrezygnuje ze współpracy przed upływem tego okresu, zwraca środki proporcjonalnie do okresu zatrudnienia , np: jeśli umowa trwa rok, a kandydat skorzystał z finansowania, ZA KTÓRE PŁACI FIRMA, następnie przepracował 8 miesięcy , to zwraca pracodawcy środki za 4 miesiące. Prosimy o wysyłanie kompletu dokumentów, takie podania są rozpatrywane w pierwszej kolejności.
Potwierdzam, miałem identyczną sytuację z moją żoną, zero odzewu po tym jak się dowiedzieli,że żona już ma zrobione C+E. Żałosne
Dzień dobry. Przypominamy, iż należy wysyłać komplet dokumentów. Cv wraz z dokumentacją, która potwierdza okresy zatrudnienia. Jeśli kandydaci nie spełniają tego wymogu, jest to traktowane jako rezygnacja z procesu. Dziękujemy.
My nie mieliśmy takiego problemu. Firma nawet czekała na mnie kilka miesięcy aż dokończę uprawnienia, które żeby nie było wątpliwości robiłam za własne pieniądze. Więc nie rozumiem całej tej (usunięte przez administratora) burzy.
Ludźmi bez doświadczenia łatwiej manipulować, lecz myśle, ze i dla tych z doświadczeniem jest szansa- po przesłaniu kompletu domumentow (abstrakcja) należy zadzwonić do P. Z długimi paznokciami i upraszac o zatrudnienie. Lecz czy warto ? Kasa względnie Ok, i to chyba tyle. Auta kręcą się do banki, serwisów brak, omijanie autostrad, raportowanie najlepiej nawet wizyty w toalecie, oraz użeranie się z biurem (ciężko zrozumieć o co chodzi GŁÓWNEMU dyspozytorowi, gdyż słabo zna język Polski.) Reszta bez zarzutu, Kierownik transportu w porządku, Pani od czasu pracy ciut upierdliwa ale taka ma chyba prace, mandaty płacisz sam- lecz nikt Ci pistoletu do głowy nie przystawi byś jechał szybciej, forma wypłaty motywująca do jazdy bez hamulców ale myśle, ze mądrzy ludzie z niej nie skorzystają. Oczywiście zachęcanie maskotek ma mało wspólnego z prawda, nie wiem co maja na celu- albo kasa, albo żeby ich nie wyrzucili za walenie do wiadra. Firma z aspiracjami na ogromne korpo, ja polecać nie będę- moim Zdaniem nie ma czego.
Główny Spedytor akurat najwięcej ze wszystkich ogarnia dla firmy , gdyby nie On to RITEX by poszedł jak Titanic. Dobrze mówi po polsku konkretny gość na właściwym miejscu.
spedytorzy jak najbardziej oki, a pracować wszędzie trzeba. to nie jest moja pierwsza praca, jeżdziłem w gorszych firmach. pisać smsy trzeba, ale ja w ostatniej firmie to jak miałem zjechać po 23 dniach to zjechałem po miesiacu tu przynajmnniej biuro z tobą rozmawia
Kolego, tak na przyszłość. Jeżeli pracodawca nie stosuje się do zawartej umowy o pracę, to trzeba to zgłosić do kadr. Brak reakcji ze strony kadr, powinien skutkować zgłoszeniem tego do PIP.
Dlaczego opinie są usuwane? Czyżby były niewygodne dla firmy Ritex?
Tylko praca jako kierowca w podwójnej? Czy można po szkoleniu już w pojedynczej jeździć ?
jeżdzę na plandekach i daje takie takie info, że mają podstawę 6000 brutto
Fajnie tak po czytać o tym że są firmy które płacą za pracę całkiem fajne pieniądze... Ja przejezdziłem prawie rok w trzech różnych firmach i nigdzie nie zarobiłem 5 tysięcy... do tego najniższa krajowa... I tak kończy się przygoda na kierownicy, chodź uprawnienia mam aktualne przez najbliższe kilka lat... Ironią jest fakt iż miałem zamiar zrobić ADR... strata kasy. Od paru miesięcy nie jeżdżę a każdy oczekuje doświadczenia, jak go nie masz to dybiesz od rana do nocy za 4800 pod stołem płacone.
Jeśli jeździłeś rok lub ponad rok, to masz doświadczenie. Problem tkwi w tym, że to bardzo zdemoralizowana branża, a poważnych pracodawców jak i pracowników coraz mniej. Szukaj dobrej firmy i nie zrażaj się. Szkoda tracić uprawnienia, nawet jeśli dana firma nie udziela informacji zwrotnej, co uważam za słabe, warto szukać dalej. Powodzenia!!!
Dziękuję za słowa otuchy... Lecz wiem że mam rodzinę na utrzymaniu i nie mogę sobie pozwolić na bezrobocie, a zatem pracuję na magazynie i nie należę do osób które lubią co rusz zmieniać pracę... Miesiąc bez pracy i wziąłem cokolwiek aby rachunki płacić a na kierowcę nikt nie był mną zainteresowany(brak odpowiedniego doświadczenia). Obecnie wielu pracodawców myśli że doświadczeni kierowcy rosną na drzewie... no to niech idą pod takie drzewko i nabiorą sobie w zapas super kierowców... A ja... no cóż... a ja posiedzę sobie troszkę na magazynie albo dłużej, bo za półdarmo robić nie będę. Pozdrawiam.
Rzecz w tym , że pracodawcy też „lubią” osoby młode, najchętniej niedoświadczone, które działają pod dyktando i na wiele się godzą. Taka ekonomia. Można pracować i szukać dalej. To nie są słowa otuchy tylko realia.
No takie może i są realia... lecz moje realia są inne... Mieszkam na wsi, albo pracą zawodową zarobie na potrzeby rodziny i domu albo muszę wiele żeczy sam robić... Jak jeździłem na ciężarówce to od rana do nocy i na nic czasu nie miałem (nawet dzieciaków nie widywałem bo już spały albo rano jeszcze spały jak wychodziłem) a zarobek to tyle co kot napłakał (3800 do 4800)... za co węgiel kupić, dach naprawić??... ani kasy ani czasu... 10 miesięcy takiego szarpania się, gdzie dojazd do pracy zabierał mi 1,5 godz. na dzień i 800 PLN miesięcznie... Co mi zostawało??... A na lepiej płatną pracę brak doświadczenia i znajomości...Ktoś może powiedzieć że jestem jakiś inny ale tacy jak ja też się trafiają. W takiej sytuacji ciężko jest przeskoczyć pewne kwestie.
Można się zgodzić, ale specjaliście z doświadczeniem, też trzeba zapłacić, żeby chciał pracować na uczciwych warunkach i pozostać w firmie. To generuje dodatkowy koszt. Praca kierowcy jest ciężką pracą i chyba często niedocenianą. Mam nadzieję, że jednak znajdziesz fajną firmę, która stawia jasne warunki i umożliwia rozwój na zdrowych zasadach.
To fakt.... zawodowy kierowca nie jeździ za małą stawkę... to też ja nie oczekuję "góry złota". A co do tego że prędzej czy później trafię na dobrego pracodawcę to pewnie masz rację.... ale jak znam życie to jeszcze trochę i już nie będzie to możliwe... nowe przepisy ruchu drogowego już utrudniają a i pakiet mobilności też ma się za ostrzyć (co znacząco wpłynie na realia przyjęcia do pracy na kierowcę przez ewentualnego pracodawcę)... Jeden właściciel firmy już mi odmówił z racji tego że aktualnie nie jeżdżę i ten stan się pogłębia.... I tak to wygląda... Pozdrawiam.
To jeśli odmówił wprost, to przynajmniej wiesz co możesz zmienić i na czym się skupić i to, że nie jeździsz codziennie, nie jest przecież zależne od Ciebie. Rynek pracy mocno wpływa na sytuację zawodową kierowców i nie tylko kierowców! Natomiast, jeśli możesz podnieść w jakikolwiek sposób swoje kwalifikacje, to próbuj. Wiadomym jest, że jedne przyjęcia do pracy są normalne, inne mniej, lekko mówiąc. Jest to nie fair, ale sądzę, że nie warto patrzeć w ten sposób na ogół. Są normalni pracodawcy i ci, którzy szukają łatwych sposobów.
Jedyne co mogę zmienić to zrobić ADR-y i jeździć... ADR-y to nie problem.... a co do jazdy to może zamiast pracować za kierownicą to może zacznę dopłacać ewentualnemu pracodawcy za to że mnie zatrudni... Bo moja sytuacja tylko do tego zmierza.
Eh, tak jest. Rób te adry i przemęcz się chwilę, potem szukaj czegoś normalnego. Myślę, że może to mieć sens i ostatecznie pozytywny skutek.
Ogarnij się człowieku. Masa jest firm która beż doświadczenia zatrudnia ale Ty pewnie byś chciał na tacy żeby podać. Dobrze że nie jeździsz po co kolejny traktorzysta
Które zdanie jest nadużyciem? Wystarczy popracować w kadrach, porozmawiać z pracownikami, mieć kontakt z zarządem, żeby w pełni zgodzić się z ww. odp. Hmm, nie ładnie wprowadzać odbiorców w błąd.
Dzień dobry. Przypominamy, że obowiązującą stawką wynagrodzenia zasadniczego (czyli tak zwanej podstawy) kierowców międzynarodowych jest kwota 6935 zł brutto (około 5 000 netto), oczywiście należy do tego doliczyć pozostałe składowe wynagrodzenia. Średnia stawka wynagrodzenia naszych kierowców wynosi 10 000 netto w systemie 3/1. Prosimy nie wprowadzać odbiorców w błąd.
Jak wygląda praca na magazynie ? Warto ?
Dużo uśmiechów i spełnienia marzeń,
Moc słodyczy w Dniu Kobiet, życzy: Ritex Logistics
#dzienkobiet #kobiety #logistics #transport #pracawlogistyce #pracalegnica
A ja jestem ciekawy, dlaczego pracownicy biurowi maja zapewniony pakiet medyczny i inne benefity, a kierowcy nie. Skąd taka różnica w traktowaniu pracowników?
Czy zatrudniacie panstwo kierowców bez doswiadczenia?
Witam , poszukuje kierowcy lub kierowniczki do podwójnej obsady w systemie 3/1, moja osoba wiek 30 lat : niepalący , doświadczony, spokojny , uczciwy , więcej info pod nr tel 518 609 718
Czy w spedycji przyjmują z j.wloskim. nie widziałam ogłoszenia
Chyba tylko angielski i niemiecki. Ja wrocilem z norwegii ale norweski chyba nie jest potrzebny
Z francuskim płacą jakoś miedzy 4 tys netto a 5 netto ..ciekawe czy to trudna praca. W sumie wszystkiego się można nauczyć
Też tak słyszałem. Przez telefon udzielają tylko ogólnej informacji a szczegóły na rozmowie.
Znajoma pracuje jako spedytor 5 netto to lekko , ale trzeba przejsc proces rekrutacyjny. Dopytam
Chciałabym napisać, że zarobki przeciętne to rzeczywiście 5000 netto i więcej. Firma wymagająca, ale przynajmniej wiesz za co pracujesz. Zespòł jest naprawdę super a kierownik wspiera ciebie jak jest taka potrzeba. Minus praca może być stresująca, ale jak każda w tych czasach
Uczestniczyłam w rozmowie kwalifikacyjnej oraz byłam na dniu próbnym. Byłam w szoku, bo po pierwsze zapłacili mi za ten dzień , a przecież to ja chciałam zweryfikować charakter pracy, po drugie atmosfera jest naprawdę przyjazna, ludzie pomocni. Biuro bardzo nowoczesne, aż miło przebywać w takim miejscu. Średnie zarobki to 5 netto, choć pracownicy mówili, że i nawet więcej - uzależnione od miesiąca. Z pewnością podejmę współpracę z firmą.
nie z włoskim nie przyjmują, z niemieckim ja niestety mam podstawy koleżanka pracuje to dobrze płacą
Tak niestety ja z angielskim, rozmawiałam z babeczką z hr mówiła, że to zależy najlepiej po prostu wysyłać Cv
kiedyś było ogłoszenie na francuski , ale włoskiego nie widziałam. Moja koleżanka tam aplikowała i dostała się. Proponują ciekawe zarobki , lepsze niż na tej całej strefie ..dam znac jak zacznie
Szkoda ze nie doceniają kierowców, którzy na nich pracują wy macie minimum 5 netto a kierowcy najniższa krajowa podstawę coś nie tak,wrazie wypadku,emerytury ty się będziesz cieszyć a kierowcy płakać z jałmużny jaką dostaną i bardziej praca kierowcy jest odpowiedzialna i stresująca i gdzie tu sprawiedliwość
Dzień dobry. Struktura wypłaty kierowcy zawodowego zależy od dwóch podstawowych wartości: wynagrodzenia zasadniczego, czyli tak zwanej podstawy oraz dodatku(premii), która (w skrócie) wynika z przepracowanych dni- wykonanych przejazdów. Od momentu wejścia przepisów PAKIETU MOBILNOŚCI podstawa, która widnieje na umowie jest zmieniana według obowiązujących przepisów. Na ten moment w naszej firmie wynosi ona 6935 zł brutto, czyli około 5000 netto. Natomiast średnie wynagrodzenie Kierowcy wynosi 10 000 netto, w systemie 3/1 . Najwidoczniej nie jest Pan naszym kierowcą, dlatego prosimy nie wprowadzać odbiorców w błąd.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P.H.U. Ritex Waldemar Michałowski?
Zobacz opinie na temat firmy P.H.U. Ritex Waldemar Michałowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P.H.U. Ritex Waldemar Michałowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 26, z czego 5 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!