Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Salon Obuwniczy BuTiK sc?
Jakie są warunki zatrudnienia w Salon Obuwniczy BuTiK sc?
Czy jest możliwość pracy w Salon Obuwniczy BuTiK sc na część etatu?
Salon nie wywiązuje się z zamówień. Ich tłumaczenia na zapytania i prośby o zwrot pieniędzy za dwumiesięczne opóźnienie w realizacji zamówienia podchodzą pod (usunięte przez administratora) W jednym mailu piszą, że zwrot środków został przekazany do realizacji, tymczasem zwrotu brak. Na kolejne zapytania wysyłają bezsensowne tłumaczenia lub kontaktu brak. Czy taki sklep długo jeszcze może działać? Ja nie polecam i mam wątpliwości czy odzyskam pieniądze.
Proponuje pozew zbiorowy złożyć przeciwko tej firmie. U mnie 6 tygodni, ani butów... ani zwrotu pieniędzy... Zgłaszam dziś sprawę na policję i do prawnika i polecam każdej (usunięte przez administratora)osobie zrobić to samo. Nie szanują klientów, a to oni są dla klientów, a nie klient dla nich. Nie szanują ani czasu, ani pieniędzy klientów.
Postanowiłam napisać sprostowanie, buty w dniu dzisiejszym, po małej "wojnie" otrzymałam i jestem z butów bardzo zadowolona, mój ulubiony model :) mam już 3 pary sztybletów Clarks Paulson - polecam ten model, buty są praktycznie niezniszczalne - u mnie używane na treningach itp w warunkach ekstremalnych, polecam zakupy w sklepie mimo małej "wojny" i długiego oczekiwania na buty. Wystawiam ocenę pozytywną dla sklepu, ponieważ otrzymałam buty :) dziękuję :)
Jeżeli taki pozew by się pojawił, z chęcią połączę siły. Ba... nawet za obsługę tego pozwu zapłacę z własnych pieniędzy, żeby tą firmę wyprostować!
Proszę osobę obsługująca maile w firmie o odpowiedz na mojego maila w sprawie zamówienia nr 83331? Jeśli nie macie brakujących butów na stanie z waszej winy proszę o zwrot pieniędzy. Nie przeszkadza mi, że dostawa butów jest opóźniona, tylko czemu nie odpowiadają państwo na maila w sprawie braku butów z waszej winy i jeśli mam czekać kolejne 2 tyg na tem model i to w innym rozmiarze to proszę o zwrot środków. Czemu nie odpowiadacie na maila ?