Jak się pracuje w Sales & Service Contact Center Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Sales & Service Contact Center Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Sales & Service Contact Center jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze pytania nt. pracy w Sales & Service Contact Center w Warszawa

Tomasz Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Jak tam sytuacja w firmie? Moniki już są zapylone?

Katarzyna Nowy wpis
Inne
@Tomasz

A czemu o to pytasz ? Pracowałeś tam, jak długo?co się stało ze zmieniłeś prace ?

Tomasz Nowy wpis
Pracownik
@Tomasz

Pracowałem dłuższy czas, powodem rezygnacji było podejście Monika i Iwony.

Alutka Nowy wpis
Inne

Nie mam pojęcia na ile ten podkomentarz jest trafny ale już wcześniej zastanawiałam się jakie może tu występować podejście do kobiet, zwłaszcza w takich sytuacjach jak są w ciąży lub maja małe dzieci. z braniem wolnego nie ma wtedy problemu?

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Sales & Service Contact Center otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Anonim
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Bronisław
Inne
@Anonim

Czyli podpisujecie umowę zlecenie, tak? A może umowę o dzieło? Jak to wygląda?

XYZ
Pracownik
@Bronisław

Umowa zlecenie

Trelemorele
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie to najgorsze doświadczenie w moim życiu. Na wstępie można by wspomnieć o braku szacunku i braku profesjonalizmu ze strony kierowników. A przepraszam? Kierowników??? Ciężko nawet nazywać takie osoby pracownikami? Moniczki, które obijają się całe dnie, które nie okazują wsparcia pracownikom, a wręcz jedynie się z nich wyśmiewają. Wszystkie działania ze strony kierowników są niezgodne z prawem. Dziwie się, że ta firma jeszcze nie upadła. Brak programu motywacji pracowników. Jedyne co kierownicy potrafią zrobić do demotywować pracowników. Kwestia pieniędzy, a raczej ich braku i spóźnionych wynagrodzeń. To się nie mieści w głowie. Premie bardzo małe. Odradzam to miejsce pracy. Omijajcie je szerokim łukiem.

Gość
Były pracownik
 Pytanie

Coś nowego?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Sales & Service Contact Center? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Recruitment and Employer Branding Specialist
Jankowo Gdańskie
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Sales & Service Contact Center?

Były prscownik
Były pracownik
@Pytanie

(usunięte przez administratora)nie warto aplikować.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Sales & Service Contact Center?

Gość
Były pracownik
@Pytanie

Żadne

Jolanta
Inne
@Gość

Czyli prócz podstawowej pensji nie można liczyć na żadne dodatki typu prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie czy karta multisport? Jak w takim razie jest z premiami w S&S? Jeśli są, to jakie i za co?

MIKE
Pracownik
@Gość

Z Ciebie to nieudacznik życiowy był skoro tak łatwej prowizji nie potrafiłeś wyrobić. dobrze, że już tu nie pracujesz, bo zaniżałeś poziom inteligencji osób tu pracujących. Prowizje zawsze są.

Cieć
Były pracownik
 Pytanie
@MIKE

Nie zawsze (usunięte przez administratora) Na przychodzących jak uda ci się 300zl zarobić premii to wszystko. Jeśli chodzi o hurt i stację benzynowe, To idzie masakrycznie. Horeca też idzie kulawą nogą. Reklamacje i serwis zostawiam bez komentarza. Więc zapytam się Ciebie waflu grzecznie pisząc bo admin korekte zrobi. Co ty gadasz za głupoty? Przecież to sama (usunięte przez administratora)zaczynając od kadr. Jestem byłym pracownikiem obskoczylem Prawie wszystkie działy i byłem nawet kierownikiem jednego z działów. Ale zostałem potraktowany jak śmieć przez wiadome jakie osoby. I nie jedna osoba takie zdarzenie potwierdzi PozdrawiamR

Cieć
Były pracownik
@Jolanta

Jolu, Trochę się rozpisałem ale proszę przeczytaj. Prywatnie to jest tu gwarantowana praca pełna stresu, krytyki, poniżania, potrafią też na siłę znaleźć pretekst do zwolnienia z dnia na dzień. Ewentualnie depresja w gratisie. Połowę ludzi na umowie zlecenie zwolnili bo niby Covid, a prawda jest taka że nie jest to stabilna praca. Po dwóch latach może przy dobrych wiatrach dadzą ci umowę o pracę, ale trzeba się na prosić. Ogólnie dziecinada, (usunięte przez administratora) kultury i szacunku BRAK. Nie ma nawet nikogo w tej firmie aby odpowiedni przykład dać. Trzeba najpierw zacząć od dawania odpowiedniego przykładu, a nie dziwić się jacy są pracownicy że niby patologia. Kto ma dawać przykład skoro nawet kierownicy mają brak wychowania, a udają wielce Państwo. Były osoby pożądane z kulturą, które wykonywały robotę na ponad 100% Ale jak miały się tu utrzymać skoro kierowniczki dwie mają plecy i są nie do ruszenia. Jak pierwsza przygoda z pracą na CC Polecam. Nabrać doświadczenia i uciekać bo to praca bez przyszłości. Przykre ale prawdziwe Pozdrawiam serdecznie R

Były prscownik
Były pracownik

Dobrze, że już tam nie pracuję. (usunięte przez administratora)

Ciec
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam u Moniczek?

Cycu
Pracownik
@Ciec

Iwona buty kupiła Monice Uznałowicz bo ta jej skamlała

Były prscownik
Były pracownik
@Cycu

Zachowanie poniżej krytyki.

Były pracownik - anonim
Były pracownik
 Pytanie

Dodaje tę opinię nie żeby przestrzec innych (nowych pracowników) tylko żeby może w końcu wyżsi kierownicy i główna siedziba PepsiCo zainteresowała się tym co dzieje się w tym call center i jak zachowuje się kadra kierownicza w stosunku do pracowników. Zaczne od tego, że dla mnie nie ma tu żadnych zasad. Normalna firma mając pracownika z długim stażem docenia go, szanuje i nie pozwoli na zwolnienie bo ma osobę wyuczoną i taką która umie zająć się swoimi obowiązkami do których przyzwyczaiła się od lat a tutaj jest tak że dziś jesteś a następnego dnia możesz być zwolniony i to bez żadnych skrupułów. Rotacja jest bardzo duża bo przecież trener sprzedaży (który wie dużo mniej od pracowników i robi błędy albo przychodzi do pracowników i pyta o daną rzecz i o to jak ją zrobić) musi zarabiać i pieniądz musi się zgadzac wiec zamiast trzymać osobę która pracuje długo i jest nauczona wolą przyjmować nowych. W tej pracy nie są traktowani wszyscy równo tylko są pupile i ulubieńcy kierowników którzy dzięki temu maja lepiej i nie musza się martwić o swoją posadę :) nie przywiązują się do dobrych pracowników i nie chcą utrzymać stałego składu tylko ciagle dochodzi ktoś nowy. Dziewczyny z kadry siedzą na telefonach, oglądają filmy, siedzą ciagle na Facebooku i instagramie, rozmawiając o życiu, sprawach prywatnych, plotkują nawet o pracownikach myśląc że nikt tego nie usłyszy a później się sztucznie uśmiechają. „Kierowniczki” (trener sprzedaży i osoba zajmująca sie teraz hurtem, vendingiem) pracują i mają co do roboty wtedy kiedy przyjeżdża ktoś wyższy np. P.Mariusz wtedy wszystko musi być jak w zegarku i to jest chwila kiedy faktycznie zajmują się swoją praca. Nie jeden i nie dwa razy siedziały, śmiały się z założonymi nóżkami na biurku pracowniczym i to jest przykład dla pracowników? Nie sadze. Team leader dywizji zachód do której nie można było podejść, bo strach czy ma dobry humor i czy nie odpowie oburzona. Badz team leader dywizji wschód który uważał się za najwyższego kierownika świata. Ja nie pisze tej opinii wymyślonej ani wyssanej z palca tylko realne i faktyczne sytuacje które miały miejsce w tej firmie. Banie się o opinie na gowork tez jest duże bo nie raz i nie dwa dziewczyny siedziały i czytały czy jest coś nowego i odpisywały broniąc firmy jako „stary pracownik” który nigdy o takim imieniu i nazwisku tu nie pracował. Wszystkie opinie stad przeczytałam i są prawdą. Czajnik był zepsuty 2 miesiące na tylu pracowników, łazienki zapchane kilkukrotnie nie raz i nie dwa, żarówki które ciężko wymienić, robactwo tez było co się dziwić jak wszędzie dywany. Zwalnianie pracowników przychodzi jak bułka z masłem, bo pepsi dało rozkaz zwolnić tylu i tylu pracowników, walka o nich? jakaś alternatywa? W życiu. Trzeba będzie to się wystawi ogłoszenie i fala ludzi przyjdzie z cv na rozmowę! Ciesze się że już tam nie pracuje bo ciagle było straszenie i banie się o prace. Ciagle jakieś problemy, na żywo ani w oczy nic tylko mail i błędy które się robi czytało się z maila mimo ze Biuro nie jest duże i można byłoby jak dorosła osoba powiedzieć coś wprost pomoc i poprawić ta osobę. Do pracy przyjmują byle kogo połowa nie nadawałaby się na magazyn a co dopiero na słuchawkę i obsługę klienta. Ludzie którzy koleguja się z kadra maja lżej i zawsze osoba akurat co jest po znajomosci ma wyższe stanowisko. Pracowałam tu długo ale ciesze się ze to za mną bo nie jesteśmy dziećmi żeby zakazywać używania telefonów w pracy. Jeżeli osoba wykonała fuszerę to nikogo nie powinno to interesować czy w tej chwili chce skorzystać z telefonu. Za dużo lat maja pracownicy żeby traktować ich jak dzieci wiec albo niech skończą przyjmować dzieci albo raz na zawsze ustawia sztywne zasady. Jednego dnia cieszysz się stanowiskiem drugiego walczysz o zostanie w firmie albo się żegnasz.

Natalia
Były pracownik
@Były pracownik - anonim

Pięknie to opisałaś. Prawda kropka w kropke. Trzeba list do Pana Mariusza napisać, żeby przyjrzał się sprawie i zobaczył jak śmieszne Moniczki i Pani prezes traktują pracowników.

Stefan
Inne
@Natalia

Hej, też pracujesz w Sales & Service Contact Center? Czy to dobre miejsce do rozwoju dla kogoś kto nie ma doświadczenia? Można nauczyć się czegoś nowego? :)

Kulawy
Były pracownik
 Pytanie

A gruba Nina jeszcze tam robi? Ile już waży? Turla się pewnie

1
Michał
Kandydat
 Pytanie

Cześć, firma aktualnie prowadzi rekrutację na stanowisko CC?

Robert R
Były pracownik
 Pytanie

Czyli z tego co czytam to dalej tu panuje jeden wielki (usunięte przez administratora) A co tam ciekawego u Moniczek?

Lidia
Były pracownik
 Pytanie

Dla osób zastanawiających się- zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Szkoda czasu i nerwów. Szefostwu kompletnie nie zależy na utrzymaniu pracownika w tym miejscu. Warto również wspomnieć o braku jakiegokolwiek szacunku. Co chwile zmieniane są standardy pracy i wchodzą nowe ustalenia. Niestety pracownicy nie są o tym informowani, a solidny opierdziel że wszystko jest nie tak się oczywiście należy. Wszystkiego trzeba się domyślić samemu. Pracownicy są niestety regularnie i konkretnie dojeżdżani psychicznie. Ciągłe straszenie- zabranie premii, brak zgody na home office bądź po prostu to, że na pewno będą wyciągane konsekwencje z naszego nieprawidłowego systemu pracy. To co robimy nie tak jest podsumowywane w fantastycznych raportach od kadry kierowniczej. Nie raz spotkałam się z czymś takim, że w raportach wpisane były pierwsze lepsze informacje oraz znajdowały się tam po prostu przypadkiem. Z początku wydawało się, że to jakiś absurd ale tak niestety było na prawdę. Szanowna kadra kierownicza potrafi w jeden dzień przejrzeć bazę klientów z całej Polski i to w jaki sposób są obsługiwani- ciekawe prawda? Często nieprawdziwe informacje na temat naszej pracy są przekazywane do szefowej- dostaje się natomiast nam i team leaderom. Kierowniczki natomiast wolą zająć się czytaniem horoskopów lub rozmowami na wszelakie tematy z czym za szczególnie się nie kryją. Wiele się można dowiedzieć o ich życiu prywatnym całkowicie przypadkiem. Pracownicy niekiedy również są obgadywani otwarcie- często słyszane przeze mnie osobiście po prostu przechodząc koło ich stanowisk. Nosy w telefonach, nogi założone na biurko i niech się dzieje co chce. Bywało i tak, że zapominały o wykonywaniu swoich obowiązków przez co inni mieli problemy bezpośrednio z klientami ponieważ nie otrzymali dostawy. Dodatkowo często zdarzały się sytuacje, że były głośne śmiechy i krzyki przeszkadzające w pracy- wszystko oczywiście pod nieobecność szefowej. Trenerka sprzedaży- kompletnie nieasertywna i nieumiejącą szkolić innych osoba. Nie posiada żadnych umiejętności dyskusji, często zagięta różnymi argumentami po prostu milczy lub płacze. Nie raz słyszałam osobiście jak ktoś jej dyktował jak na co odpisać, odpowiedzieć lub się z czegoś wytłumaczyć. Obsadzona na danym stanowisku oczywiście po znajomosci. Niestety to wpływa później również na jakość pracy innych. Obrzucani winą zostają natomiast team leaderzy, którzy robią co mogą aby pracowało nam się jak najlepiej. Reszta osób „wyżej” pozostaje zawsze bez skazy. Pani prezes nie panuje niestety nad tym co się tam dzieje i wierzy we wszystkie słowa kierowniczek. Wina leży tylko i wyłącznie w nas. Jeżeli natomiast pracownik zgłasza jakąś niejasność to droga według niej jest tylko jedna- nie pasuje to się zwolnij. :) Sama osobiście spotkałam się z tym i to nie raz. Tak na prawdę każdy się boi o to, czy coś się przypadkiem komuś nie spodoba i nie zostanie pozbawiony pracy z dnia na dzień. Bywało i tak, że ktoś został zwolniony bezpodstawnie. Niestety pracownicy są traktowani bardzo nie sprawiedliwie w tej firmie. Brak jakiejkolwiek organizacji pracy oraz ciągła nerwówka mogą się niestety odbić również na czyjejś psychice i poczuciu własnej wartości. Na szczęście pracuję aktualnie w poważnej firmie z jasno określonymi zasadami i warunkami pracy. Wiem co należy do moich obowiązków oraz jak je wykonywać. Decyzja o moim zwolnieniu się stąd była najlepsza jaka mogłam podjąć w życiu. Wolałabym nie pamiętać o okresie w którym byłam pracownikiem tego miejsca ponieważ na sama myśl rodzą się we mnie bardzo nieprzyjemne uczucia.

Tomasz
Były pracownik
 Pytanie

Cześć i czołem. Jak tam sytuacja w firmie?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Sales & Service Contact Center motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Roman
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Motywacja? Wręcz przeciwnie ????

Zostaw merytoryczną opinię o Sales & Service Contact Center - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Sales & Service Contact Center
2.6/5 Na podstawie 22 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jagielska 57 M
    Warszawa
  • NIP: 7252059522 KRS: 0000418793
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sales & Service Contact Center
Przejdź do nowych opinii