Jak się pracuje w ORLEN TRANSPORT Sp. z o.o. Płock? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w ORLEN TRANSPORT Sp. z o.o. Płock, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w ORLEN TRANSPORT Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze pytania nt. pracy w ORLEN TRANSPORT Sp. z o.o. w Płock

Pieniądze za pracę
Pracownik
 Pytanie

Panie Prezesie kiedy planuje Pan podwyżki dla kierowców?

Uczciwy kierowca
Pracownik
 Pytanie

Panie Prezesie PKN-U. Czas skończyć tę farsę w byłej OTP SA , a w zarządzanej obecnie przez Pana firmie Orlen Transport. Czy Pan nie widzi jak kadra zarządzająca spółki wraz z kierownikami transportu ciągle Pana okrada. Ustalili normę paliwiwą 25,5l na 100 km w autach które palą ok.30 l/ 100km. My kierowcy jesteśmy zmuszeni do kradzieży paliwa na szkodę klienta - stacji paliw, po to by dolać paliwa do baku samochodu ciężarowego. Podpisaliśmy niekorzystne umowy współpracy z tą firmą, a po przejęciu spółki przez Orlen nic się nie zmieniło. Dalej kradniemy paliwo do samochodu od Orlenu dla Orlenu po to by patologiczna sytuacja nie wyszła na jaw i by były zarząd spółki oraz kierownicy transportu ocalił własne tyłki. Czas to skończyć!!!!! Albo Pan zakończy tę patologię i zniesie śmieszne normy spalania albo zajmą się tym media i nagłośnią całą sprawę. A to chyba nikomu nie jest potrzebne zwłaszcza flagowej polskiemu koncernowi. My kierowcy mamy też nadzieję że wraz z Pana decyzjami organizacyjnymi stracą stołki najwięksi (usunięte przez administratora) tej spółki czyli były zarząd OTP S A i ich prawe ręce czyli kierownicy transportu. Czekamy na efekty Pana działań do końca wakacji, później odstąpimy od wykonywania kontraktu i zatrzymany co najmniej połowę stacji w Polsce. Panowie Kierowcy - nie dajcie się wykorzystywać i zastraszać. Zjednoczmy się razem i wspólnie osiągnijmy swój cel - lepsze jutro dla nas wszystkich. Nie jeździmy w delegację do lokalizacji gdzie jest problem. Problem jest skutkiem zaniedbań, braku szacunku dla nas i brakiem podwyżek naszych zarobków. Dwa lata temu kupowaliśmy jedzenie w Auchanie lub w Lidlu , dziś w Biedronce a za kilka miesięcy ???? Co powiesz swojemu dziecku ja nie będzie Cię stać na normalne życie. ???

Twardy kierowca
Pracownik
@Uczciwy kierowca

To fakt, firma na różne sposoby upadla kierowców. Począwszy od procederu z szaloną normą (nikt nie chce otrzymać rabatu za przepał) po marną dniówkę albo wynagrodzenie na umowę o pracę. Kto to słyszał, aby kierowca na adr zarabiał 2800. To jest najwyższy poziom bezczelności ze strony tego pracodawcy. Praca w Świątek, piątek i niedzielę w temperaturach, w których proponowana przez firmę odzież nie sprawdza się. Za grosz wstydu nie macie, a wszystko to się dzieje pod szyldem Orlen. Ta firma ma (usunięte przez administratora) za pracowników. Kierowcy cystern paliwowych powinni zarabiać, co najmniej drugie tyle. W tej pracy trzeba mieć nie tylko odpowiednią wiedzę i umiejętności ale także końskie zdrowie, wytrzymałość psychiczną, aby praca szła sprawnie, szybko i bez pomyłek w każdych warunkach. Tego jednak wydaje się, że pracodawca nie dostrzega. Mieć pracownika to jedno, a mieć dobrego pracownika to drugie. Trzymam kciuki za nas kierowców w staraniu o lepsze jutro.

Wawa
Pracownik
@Uczciwy kierowca

Taka moja sugestia do konca wakacji. Po wakacjach robota stanie... Rozpędzi sie 4 fala pandemii znowu nie będziemy potrzebni

Piotr Komandowski
Pracownik
 Pytanie
@Twardy kierowca

nisko się cenisz za 5600. W tej pracy 10000 netto przy max 20 dniach to minimum teraz. Inflacja szleje a Ty chcesz robić za pensję szambiarza? Soboty +50%, niedziele +100% a święta +200% do dniówki inaczej nikt nie jedzie i zaczną Was wtedy szanować. Ale nie - po co podnosić łeb i domagać się swego. Siedzicie i wolicie cicho (usunięte przez administratora) za grosze bo lepiej 5 litrów wynieść (poniżej 30zł). Zacznijcie myśleć i tyle

Piotr Komandowski
Pracownik
 Pytanie

Pracownik - jeszcze przez miesiąc do końca okresu wypowiedzenia. Trochę tu popracowałem i szkolę a raczej szkoliłem nowych pracowników. I powiem tak – omijać tą firmę szerokim łukiem. Z wielu powodów: Odpowiadasz za wszystko – czy Twoja czy nie Twoja wina Jak pracujesz dobrze to kłody pod nogi – bo jedziesz nieautoryzowaną trasą (których nie ma) albo Ty się spóźniłeś a sarna szła planowo i dlatego w nią trafiłeś Zakazy obowiązują tylko jak firma uzna – Ciebie tak ale niekoniecznie bo to obiekt docelowy (a nie ma żadnej tabliczki pod zakazem, że nie dotyczy dostaw) Normy spalania– z ch…a wzięte Serwis - jak się doprosisz i zagrozisz zdaniem dowodu na najbliższym patrolu Do tego kurdupel, który nigdy miasta innego niż Zielona Dziura nie widział na oczy usiłuje się uwewnętrzniać jak kierowcy mają jeździć nie mając zielonego pojęcia o rzeczywistości….bo 4 litery mu się palą i wiadome jest wszystkim , że wyleci po zmianie zarządu. Teraz tylko stara się zachować stanowisko kosztem innych. Gościu oderwany siłą do pługa i tyle. Urlop – a po cholerę Ci?(usunięte przez administratora)Odpoczniesz po śmierci Ogólnie – pensje od prawie 4 lat stoją i nie wzrosną bo kurduple muszą zarobić a teraz muszą się wykazać, że są potrzebni. Jak masz nadmiar kasy na koncie – to firma dla Ciebie, jak chcesz zarobić – każda inna będzie lepsza. Za taką odpowiedzialność to sorki ale pensje razy 2 i nie na pozorowanej umowie współpracy (tu będzie kontrola PiP, ZUS i US) ale na normalnej umowie o pracę. Sorki – idę teraz pracować do ITD. I żadna beka z OTP nie przejedzie przez Wawę bez kontroli aż do odebrania dziadtransom licencji na transport

Wawa
Pracownik
@Piotr Komandowski

To długo nie porobisz jak będziesz beczki Orlenu zdejmował

PK
Pracownik
 Pytanie
@Wawa

Wiesz gdzie to mam? Zgadnij. Mam swój plan i go zrealizuję - jak zawsze

PK
Pracownik
@Wawa

kierowców oszczędzę ale firmie nie popuszczę a wiem czego szukać :-)

PK
Pracownik

Czytaj ze zrozumieniem. Interesuje mnie firma a nie kierowcy - oni nie są winni temu, że robią w dziadtransie

Wawa
Pracownik
@PK

Kazdy cir zna i wie jaki hestes piotrus

Twardy kierowca
Pracownik
 Pytanie
@Wawa

A co do opinii, a w zasadzie warunków jakie panują u tego pracodawcy ma się to jakim człowiekiem jest Piotruś. Napisał prawdę. To źle? Moim zdaniem dobrze, bo to przestroga dla nowych i chętnych do pracy, żeby wiedzieli co ich czeka. Co zrobiło OT?Wykasowało Jego opinię. Na tyle ich stać. Nikt nie każe im być dziadtransem.

Piotr Komandowski
Pracownik
 Pytanie
@Twardy kierowca

To dopiero początek tego piekła. Teraz IP, ZUS i US bo nasze umowy są pozorowane i są po prostu umową o pracę ze stawką 350 netto. Od tego to pracodawca musi odprowadzać ZUS i podatki i już zawiadomienie jest szykowane w IP. Nie traktuje się w ten sposób pracowników jak OT - to oni na Was zarabiają. Trochę uwag zgłoszonych w OT: Nie można traktować ludzi jak (usunięte przez administratora) a w szczególności nakazywać im pracę ponad ustawowy czy grafikowy czas pracy – za te nazwijmy to „nadgodziny” nikt nie zapłaci Nie można wstrzymywać urlopów bo brak ludzi – niektórzy wykupili sobie wczasy itp. (mnie to nie dotyczy aby była jasność). To, że brak ludzi do pracy to nie problem pracowników ale firmy i niestety jej polityki wobec pracowników. Szkoląc widzę skalę rotacji. Trochę dużo. Jak to jest, że wszystko wokół drożeje, firma wypracowuje zysk (da się to sprawdzić w KRS) i nawet nie raczy dać jakiejkolwiek podwyżki tym, którzy na ten zysk pracują? Covid nie jest żadnym wytłumaczeniem Nie można wymagać aby kierowcy jeździli jakąś trasą…skoro nie jest opisana w aplikacji a powinna być i to każda możliwa bo często jest ich kilka. To od kierowcy powinien zależeć wybór optymalnej ze względu na korki itp. Co więcej – często doświadczeni kierowcy potrafią zoptymalizować kolejność realizacji kursów bez ryzyka zatrzymania stacji przenoszonej na kolejny kurs. To jednak oficjalnie nie jest możliwe Szkolenia – 15zł za dzień? Serio? Kasujecie nowych na 270 a płacicie nam 15? Absurdalne normy spalania i problem z serwisem. Tak w jednym worku – o ile z tym pierwszym można czasem sobie dać radę (w wielu firmach takie coś w ogóle nie istniej) to serwis samochodów to jakaś porażka. Ile można czekać na wymianę opon na której brak już bieżnika – 2 miesiące prawie? Tak samo jak z klockami, których nie ma po 178tys. Czy ktoś, kto odpowiada za serwis bierze odpowiedzialność za potencjalne skutki wybuchu takiej opony czy kar z ITD.? Trasy – niejednokrotnie zwracamy uwagę na to, w jakich godzinach są planowane dostawy na SP. Są takie stacje na które powinniśmy jeździć w określonych godzinach a innych unikać aby np. nie stać w korkach lub z innych powodów. Sam opracowywałem cały arkusz SP z wyznaczeniem godzin, jakich należy unikać aby optymalizować kursy. I co – nic. Bo po co? Mógłbym jeszcze wiele uwag znaleźć. Co jest bardzo przykre – większość można rozwiązać dosyć prosto. Wiele razy podsyłamy propozycje rozwiązań. Jednak nikt ich nie raczy nawet wysłuchać. Co gorsza – nawet jak je wysłucha to i tak utkną gdzieś na zasadzie – po co coś zmieniać. Dla nowych - omijać i tyle dla własnego zdrowia psychicznego

Piotr Komandowski
Pracownik
@Twardy kierowca

w necie nic nie ginie a zwłaszcza Screeny :-) Mogą sobie kasować - ale nie wszędzie

Twardy kierowca
Pracownik
@Piotr Komandowski

Ciekawi mnie jeszcze jedno, czy nasza praca powinna być zakwalifikowana jako praca w warunkach szkodliwych. Wszak mamy kontakt z produktem, jak i z jego oparami. Takie coś na pewno ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Według ZUS - Praca w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze to taka, jak "praca kierowców przeworzących towary niebezpieczne wymagającą oznakowania pojazdu tablicą ostrzegawczą barwy pomarańczowej, zgodnie z przepisami Umowy Europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957 roku" Kod ZUS do tego cytatu to 210, a kod do tytułu ubezpieczenia to 0110. Wzięte z platformy ZUS dla ubezpieczonych. Piotrze to też należałoby zweryfikować, bo może okazać się, że po piętnastu latach pracy w tym zawodzie nabywa się prawo emerytalne i może jeszcze innych kilka bonusów. Pozdrawiam

Piotr Komandowski
Pracownik
@Twardy kierowca

Nie jest żadnym problemem odszukać: Sygn. akt III U 443/13 - z dnia 4 grudnia 2013r. Sąd Okręgowy w Suwałkach III Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Sygn. akt IV U 520/19 - z dnia 7 września 2020 r. Sąd Okręgowy w Rzeszowie IV Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych Stosownie do treści art. 4 ustawy z dnia 19 grudnia 2008r. o emeryturach pomostowych (Dz. U. z 2018 poz. 1924), prawo do emerytury pomostowej, przysługuje pracownikowi, który spełnia łącznie następujące warunki: 1)urodził się po dniu 31 grudnia 1948 r.; 2)ma okres pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze wynoszący co najmniej 15 lat; 3)osiągnął wiek wynoszący co najmniej 55 lat dla kobiet i co najmniej 60 lat dla mężczyzn; 4) ma okres składkowy i nieskładkowy, ustalony na zasadach określonych w art. 5-9 i art. 11 ustawy o emeryturach i rentach z FUS, wynoszący co najmniej 20 lat dla kobiet i co najmniej 25 lat dla mężczyzn; 5) przed dniem 1 stycznia 1999 r. wykonywał prace w szczególnych warunkach lub prace w szczególnym charakterze, w rozumieniu art. 3 ust. 1 i 3 ustawy lub art. 32 i art. 33 ustawy o emeryturach i rentach z FUS; 6) po dniu 31 grudnia 2008 r. wykonywał pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze, w rozumieniu art. 3 ust. 1 i 3; 7)nastąpiło z nim rozwiązanie stosunku pracy. Art. 3 ust. 1 stanowi zaś, że prace w szczególnych warunkach to prace związane z czynnikami ryzyka, które z wiekiem mogą z dużym prawdopodobieństwem spowodować trwałe uszkodzenie zdrowia, wykonywane w szczególnych warunkach środowiska pracy, determinowanych siłami natury lub procesami technologicznymi, które mimo zastosowania środków profilaktyki technicznej, organizacyjnej i medycznej stawiają przed pracownikami wymagania przekraczające poziom ich możliwości, ograniczony w wyniku procesu starzenia się jeszcze przed osiągnięciem wieku emerytalnego, w stopniu utrudniającym ich pracę na dotychczasowym stanowisku; wykaz prac w szczególnych warunkach określa załącznik nr 1 do ustawy. Ustęp zaś 3 art. 3 wskazuje, że prace o szczególnym charakterze to prace wymagające szczególnej odpowiedzialności oraz szczególnej sprawności psychofizycznej, których możliwość należytego wykonywania w sposób niezagrażający bezpieczeństwu publicznemu, w tym zdrowiu lub życiu innych osób, zmniejsza się przed osiągnięciem wieku emerytalnego na skutek pogorszenia sprawności psychofizycznej, związanego z procesem starzenia się; wykaz prac o szczególnym charakterze określa załącznik nr 2 do ustawy. Za pracowników wykonujących prace w szczególnych warunkach lub prace o szczególnym charakterze uważa się pracowników wykonujących po dniu wejścia w życie ustawy prace, o których mowa w ust. 1 lub w ust. 3, w pełnym wymiarze czasu pracy. Okresy zaś zatrudnienia w szczególnych warunkach stwierdza zakład pracy w świadectwie pracy. Jak się komuś nie chce szukać - TAK, jest pracą w warunkach szkodliwych

Twardy kierowca
Pracownik
@Piotr Komandowski

Dziękuję za odpowiedź.

Piotr Komandowski
Pracownik
 Pytanie
@Wawa

a może tak podpiszesz się z imienia i nazwiska lub powiesz to wprost?

nhtr
Kandydat
 Pytanie

Rozumiem ze jedni mogą drudzy nie w tej firmie? Trzeba sie z kims dzielić czy jak to wygląda?

Twoja premia
Pracownik
@nhtr

Zawsze jest dobrze kogoś znać. Jednak o braku premii kierowca zawsze wie. Kierownik regionalny niejednokrotnie przekazywał kontakt do osoby, która odpowie o powodach obniżki premii lub jesj całkowitego odebrania.

do twoja premia
Pracownik
@Twoja premia

Co za bzdury wypisujesz człowieku premie są zabierane i nikt nikogo nie informuje później jak się kasa nie zgadza to dopiero szukasz ale musisz wykonać dużo telefonów i stracić pół dnia zanim cokolwiek się dowiesz

Twoja premia
Pracownik
@do twoja premia

Jak dostajesz dane do faktury to dowiadujesz się o zabranej premii. Tak, jak napisałem osoba do niezgodności faktury jest wskazana. Nie dawaj się odsyłać.

logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
czesiek
Były pracownik
 Pytanie

Panie p. J mam pytanie jaknto jest ze dajecie premię ludziom ktorym chcecie co lepsza dajecie premię rodzinie? I za co te premię za noszenie baniek w nocy?

Do Czesiek
Pracownik
@czesiek

Po prostu za słabo się starasz. Zapytaj senior drivera, może coś podpowie.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Byly
Były pracownik

Klacska szuka na amicki 5.500 na umowę 8000 na działalności

Uczciwy kierowca
Pracownik
 Pytanie

Uczciwy kierowca 26.07.2021 12:36 Panie Prezesie PKN-U. Czas skończyć tę farsę w byłej OTP SA , a w zarządzanej obecnie przez Pana firmie Orlen Transport. Czy Pan nie widzi jak kadra zarządzająca spółki wraz z kierownikami transportu ciągle Pana okrada. Ustalili normę paliwiwą 25,5l na 100 km w autach które palą ok.30 l/ 100km. My kierowcy jesteśmy zmuszeni do kradzieży paliwa na szkodę klienta - stacji paliw, po to by dolać paliwa do baku samochodu ciężarowego. Podpisaliśmy niekorzystne umowy współpracy z tą firmą, a po przejęciu spółki przez Orlen nic się nie zmieniło. Dalej kradniemy paliwo do samochodu od Orlenu dla Orlenu po to by patologiczna sytuacja nie wyszła na jaw i by były zarząd spółki oraz kierownicy transportu ocalił własne tyłki. Czas to skończyć!!!!! Albo Pan zakończy tę patologię i zniesie śmieszne normy spalania albo zajmą się tym media i nagłośnią całą sprawę. A to chyba nikomu nie jest potrzebne zwłaszcza flagowej polskiemu koncernowi. My kierowcy mamy też nadzieję że wraz z Pana decyzjami organizacyjnymi stracą stołki najwięksi (usunięte przez administratora) tej spółki czyli były zarząd OTP S A i ich prawe ręce czyli kierownicy transportu. Czekamy na efekty Pana działań do końca wakacji, później odstąpimy od wykonywania kontraktu i zatrzymany co najmniej połowę stacji w Polsce. Panowie Kierowcy - nie dajcie się wykorzystywać i zastraszać. Zjednoczmy się razem i wspólnie osiągnijmy swój cel - lepsze jutro dla nas wszystkich. Nie jeździmy w delegację do lokalizacji gdzie jest problem. Problem jest skutkiem zaniedbań, braku szacunku dla nas i brakiem podwyżek naszych zarobków. Dwa lata temu kupowaliśmy jedzenie w Auchanie lub w Lidlu , dziś w Biedronce a za kilka miesięcy ???? Co powiesz swojemu dziecku ja nie będzie Cię stać na normalne życie. ???

Zbyszek
Pracownik
 Pytanie

Panowie na umowę o pracę, czy firma opłaca Wam składki zusowskie za pracę w warunkach szkodliwych?

Młody
Pracownik
 Pytanie

Może ktoś mi wytłumaczyć co od pewnego czasu się dzieje na bazie w Płocku co zjadę na drugiej zmianie to tylko słychać jak się zawory denne otwierają w cysternach na placu? Czy to jest jakaś dodatkowa procedura że po zjeździe na bazę należy sprawdzić zawartość komór? Ale na szkoleniu tego nie było? Kiedyś zapytałem tego siwego dziadka szwagra Przybora o co chodzi ale nic nie chciał powiedzieć tylko narzekał że pewnie tak musi być bo firma wali w ciula z ludźmi??? Ja już się gubię gdzie ja jestem co ja robię z kim pracuję.

do młody
Były pracownik
@Młody

Kolego to są takie nowe procedury co by kierowca nie zjechał z pełną komorą na bazę i dlatego kierowcy strzelają tymi dennymi heh a co do tego siwego dziadka to odkąd go znam to cały czas narzeka a to że świeci słońce a to że pada deszcz a to że ktoś przed nim ruszył na terminal itp no cóż taki wiek ma gość że już pierdzieli od rzeczy kiedyś jeździł na naszych zmianach ale krótko widocznie towarzystwo nieodpowiednie hehehe

Drivers
Pracownik
 Pytanie

Orlen Transport tylko z nazwy… Kiedy zaczniecie doceniać ludzi?

Ostr
Pracownik
 Pytanie

to prawda ze firma zawiesiła wszystkie wnioski urlopowe?

1
piotrek
Kandydat
@Ostr

Tak bo nie mają ludzi zero urlopów tytanie

do do ostr
Były pracownik
@Ostr

Mogą zawieszać tylko muszą oddać za rezerwację hotelu bo każdy normalny wakacje planuje z jakimś wyprzedzeniem no nie

Były
Były pracownik
@do do ostr

Mała uwaga. Następne wakacje możesz spędzić we Włoszech na zbieraniu ogórków.

Misiek
Były pracownik
@piotrek

Według prawa pracy nie jest usprawiedliwieniem dla pracodawcy fakt, że zbyt mało ludzi pracuje w firmie. To na pracodawcy bowiem ciąży obowiązek zapewnienia takiej organizacji pracy w firmie, która umożliwi pracownikom skorzystanie z prawa do wypoczynku.

Otp
Pracownik
 Pytanie

Zauważyliście że jak ktoś napisze prawdę o firmie albo o tych niektórych biurowych ściemniaczach post jest zaraz katowany??? Jednak mają coś za uszami.

1
Prawda....
Były pracownik
@Otp

Dokładnie tak jest.... Prawda boli.... Jak ktoś o nich prawdę napisze to boli....A że źle robią nie widzą...

1
piotrek
Inne
@Otp

A dejta spokój lepiej za robotę się weźta chłopy a nie tylko narzekata

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda ze w Płocku zwalnia sie 15 osób od lipca?

Lelum
Pracownik
@kandydat

Koluniu we Wrocławiu

do kandydat
Pracownik
 Pytanie
@kandydat

A chciałbyś pracować za marne grosze i wykonywać tak odpowiedzialną robotę i być karany co miesiąc zabraniem premii??? Bo ja nie więc odchodzę

Szlak mnie trafi
Pracownik
 Pytanie

Może ktoś mi powie jak mam utrzymać rodzinę za 3000 zł???? Przepracowałem wszystkie dni miałem 21 nadgodzin i zarobiłem ile zarobiłem co się w tej firmie dzieje??? Kto tak naprawdę nas kantuje na wypłatach mam nadzieję że tych ludzi spotka kara i to bardzo duża. Ja swoją drogą pracuję jeszcze miesiąc i składam wypowiedzenie bo nie pozwolę być okradanym przez tyle lat!!! W poniedziałek napiszę odpowiednie pismo do zarządu Orlen opisując tam każdego z osobna poczynając od działu kadr i płac kończąc na dziale bezpieczeństwa co ci ludzie robią czy aż tylu jest potrzebnych bo połowa to udaje że pracuje a pieniążki bierze. Jeśli ktoś by chciał wysłać podobną skargę niech śmiało wysyła im więcej tym lepiej jak wpłynie kilka pism to sprawa nabierze rozmachu nie bójcie się i działajcie koledzy.. Jak wpłynie kilka skarg do ORLENu można wtedy poprosić jeszcze media o pomoc aby sprawa ujrzała światło dzienne.

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Witam, Może ktoś podpowiedzieć jakie są teraz zarobki i po ile godzin się pracuje w miesiącu? No i czy wszystko jest na umowie...

Agnieszka
Inne
@Paweł

Trafne pytania. Mnie udało się dowiedzieć, że OTP ze swojej strony oferuje: stałą pracę, konkurencyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet socjalny oraz nowoczesny tabor. @Paweł, a czy masz już doświadczenie w takiej pracy?

HahaxDhahaha
Były pracownik
@Agnieszka

konkurencyjne wynagrodzenie hahahaha 3300 na rękę jako kierowca ADR w OTP hahaha dawno się tak nie uśmiałem Agnieszko dodaj jeszcze że w gratisie są zabierane premie np. za spalanie auta 27 litrów/ 100 km.

piotrek
Kandydat
 Pytanie
@HahaxDhahaha

Chyba 24 na 100 to jest norma. Premie zabierane sa za wszystko.... 3100 3300 umowa. 4500 5000 dzialalnosc. Pakiet socjalny? Komedia

Twardy kierowca
Pracownik
@Agnieszka

A dla kierowców na działalności firma pakietu socialnego nie oferuje. A zapomniałem na działalności to ja sam muszę sobie wykupić pakiet socjalny ????

Piotrek
Kandydat
 Pytanie

Witam, Może ktoś podpowiedzieć jakie są teraz zarobki i po ile godzin się pracuje w miesiącu? No i czy wszystko jest na umowie...

Ziomek
Pracownik
@Piotrek

Na pewno nie tyle co piszą w ogłoszeniu

do Piotrek
Pracownik
@Piotrek

Teraz lipa od 3300 do 3500 na rękę po tej pandemii spadły wypłaty w dół i nic w górę

Piotrek
Pracownik
 Pytanie
@Ziomek

Możesz coś konkretniej napisać i jak wygląda z godzinami?

Piotrek
Pracownik
 Pytanie
@do Piotrek

W ogłoszeniu jest podane ok 5500zl na rękę. Co znaczy spadły? Nie ma stałej umowy z wpisana kwota ?

do Piotrek
Były pracownik
@Piotrek

W ogłoszeniu piszą a w rzeczywistości masz takie zarobki jak kolega napisał co do godzin to średnio 10-11 na 1 zmianach i 8-9 na drugich zmianach. Na umowie dostaniesz 3 tysiące a reszta będzie regulowana premią uznaniową ale tak ci będą regulować że i tak nie zarobisz więcej jak 3500 tyle w temacie

Xxx
Inne
 Pytanie

Czy ktoś z biura chce podjąć rozmowę? Rozmowę opartą o fakty o prawdę która sie dzieje?

Xxx
Kandydat
 Pytanie

A teraz mpja sugestia. Moze pora panie szanowny R......... Wziąć się za tych co mają braki i noszą banki pod Pana szanownym nosem nie wiem czy k0lega6to czyta moze ktoś przekaże. Pora zrobić porządki. Weźmiesz sie pan za to? Czy my mamy się wziąć. Jesteśmy grupą anonymus nie do namierzenia. Poza tym sugerujemy sie tylko prawdą a ze widzimy aktywność biura zachęcamy do rozmowy...

Xxx
Były pracownik
 Pytanie

Potraficie ludzi karać za 5 min a nie potraficie zrobić porządku ze (usunięte przez administratora)? Wstydźcie się. Wasze nazwiska też sa zanotowane. Myślicue ze ludzi zastraszycie? W błędzie jesteście

Xxx
Były pracownik
 Pytanie

Prawdy się boicie w Płocku? Jak banki noszą po placu? Czemu nikt z tym nic nie robi? To będzie gruba akcja. Juz niedlugo i to wy na wyższych stołkach spadniecie. Na układy nie ma rady. Kajdany i tyle. To sie skończy moi drodzy i to wy poniesiecie glowne konsekwencje dlatego bójcie się specjalisci i nie zycze sobie żeby te kom były usunięte

Zostaw merytoryczną opinię o ORLEN TRANSPORT Sp. z o.o. - Płock

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
ORLEN TRANSPORT Sp. z o.o.
3.9/5 Na podstawie 237 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Chemików 7
    09-411 Płock
  • NIP: 7743039925 KRS: 0000295099
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ORLEN TRANSPORT Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii