Na szczecie ja mam juz to za sobą ale mogę uchronię koleje potencjalne ofiary firmy. Podam kila suchuch faktów. Jazdna 3 kierowców na aucie. Porazka czekanie jak pies na zmiennika nie ważne kiedy wróci od razu ogień dzień noc bez względu na porę. Ciągle czekanie (oczywiście gratis bo za godziny nikt nie płaci) na zaladunkach rozladunkach brak miejsca kolejki itd. (można przestać kilka godzin i już nie starczy czasu na kurs więc jedzie zmiennik czyli ty tracisz cały dzień a nic nie zarobiłeś. Praca 24 /dobe 7 dni w tygodniu święta itd stawka normalna. Śmieszny grafik jeżeli coś Ci wypadnie i odmówisz kursu to przy ostrej walce resztę mc możesz zapomnieć o normalnej wypłacie. 5 tys dla większości nie osiągalne przy mega zasuwaniu w cały mc. Jakieś chore normy paliwowe i telemetria nie do osiągnie przy normalnej jeździe. Wypłata liczona z kapelusza zależy od humoru prezesa oczywiście zawsze trzeba czekać zawsze jest opóźniona i to dużo. Auta stare wymagające ciągle serwisu oczywiście serwisy robisz gratis. Po przeliczeniu na godziny stawka śmiesznie niska. Młodzi to już w ogóle za grosze jeżdżą. Jeżeli jesteś w miarę normalny i masz rodzinę to nie jest praca dla ciebie bo możesz to stracić a pieniędzy na pewno nie zarobisz w tej firmie. Mam nadzieję że komuś pomogę w podjęciu decyzji.
Cos mi nie pasi ze tak o ucinaja wam wplaty albo w ogole zostawiają bez przelewu. Moze jakie skary w umowach są i stad te potracenia? Ja tam roboty sie nie boje to licze na godna stawke
Pracował brat przez prawie rok. Skończył chyba 2 miesiące bez wypłaty bo stwierdzili że skoro wypowiedział umowę to płacić nie muszą. A w firmie mają taki (usunięte przez administratora) że kilka tygodni temu do niego dzwonili. A nie pracuje tam już ze 3 lata. Firma masakra.
Jak długo trwa proces awansu w LPG POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA?
Na szczecie ja mam juz to za sobą ale mogę uchronię koleje potencjalne ofiary firmy. Podam kila suchuch faktów. Jazdna 3 kierowców na aucie. Porazka czekanie jak pies na zmiennika nie ważne kiedy wróci od razu ogień dzień noc bez względu na porę. Ciągle czekanie (oczywiście gratis bo za godziny nikt nie płaci) na zaladunkach rozladunkach brak miejsca kolejki itd. (można przestać kilka godzin i już nie starczy czasu na kurs więc jedzie zmiennik czyli ty tracisz cały dzień a nic nie zarobiłeś. Praca 24 /dobe 7 dni w tygodniu święta itd stawka normalna. Śmieszny grafik jeżeli coś Ci wypadnie i odmówisz kursu to przy ostrej walce resztę mc możesz zapomnieć o normalnej wypłacie. 5 tys dla większości nie osiągalne przy mega zasuwaniu w cały mc. Jakieś chore normy paliwowe i telemetria nie do osiągnie przy normalnej jeździe. Wypłata liczona z kapelusza zależy od humoru prezesa oczywiście zawsze trzeba czekać zawsze jest opóźniona i to dużo. Auta stare wymagające ciągle serwisu oczywiście serwisy robisz gratis. Po przeliczeniu na godziny stawka śmiesznie niska. Młodzi to już w ogóle za grosze jeżdżą. Jeżeli jesteś w miarę normalny i masz rodzinę to nie jest praca dla ciebie bo możesz to stracić a pieniędzy na pewno nie zarobisz w tej firmie. Mam nadzieję że komuś pomogę w podjęciu decyzji.
Witajcie. Jaka może być bieżąca ocena ze szkoleń? Zauważyłem opinie z ubiegłego roku, w której jeden Pan nie wyrażał zbyt wielkiego zadowolenia. Widzę jednak ze opinii od dłuższego czasu już nie ma, co jest tego przyczyna? Czy interesował się ktoś niedawno współpracą i miałby zdanie?
Witam nie polecam zdecydowanie współpracy z firmą LPG Polonia oddział Gdańsk będą jeździć pod adm z Malborka a mianowicie chodzi o Pana Konrada z oddziału Gdańsk wyzywa kierowcę w SMS ach nie mogę udostępnić tutaj niestety treści
Oszukują nie wypłacają pieniędzy. Robią ala szkolenie za które I tak nie dostajesz pieniędzy tylko kierowca z którym jeździsz. Pracowałem tam I nie polecam. Młodych robią whuja obiecują dyzo a tak naprawdę jesteś ruchany na wszystkim. Podaje ta filme do inspekcj pracy. Nie dostałem wynagrodzenia za mieszać pracy.
Serio pójdziesz z tym do pipu? Myślisz, że cokolwiek zdziałają? A za to szkolenie to Ci deklarowali, że coś dadzą czy w sumie to nie?
Nie polecam firmy. Auta stare pety w złym stanie Pan Mariuszek patrzy tylko na koszty nie na bezpieczeństwo. Wypłata liczona z kalosza i w 2 ratach. Jak ktoś lubi być dymany to zapraszam.
Не раджу йти працювати до цієї фірми. Обіцяє гарно, а в результаті не дуже. Потрібно було повертатися в Україну (розпочалася війна). За місяць праці, після того як запитав коли я приїду..і дізнався, що лише після війни, виплатив не всю зарплату. Мотивував, що був перерозход палива в 500л., але це не є правда!! Працюю не один рік ,на різних авто і таких проблем не було. В колеги, також були проблеми( інші, але також недоотримав кошти). За вирахування не було мови під час приходу на роботу. Це фірма ,яка хоче нажитися на водіях та не заплатити!! Ні в якому разі б рекомендував!!!!
Nie polecam pracy w tej formie. Na początku wszystko ładnie pięknie ale w praktyce nie liczą się z człowiek. Praca na dystrybucji Adblue liczona z kilometra (18gr/km) i rozładunkowe. Spedycja nie liczy się z faktem, że kierowca pracuje na akort, dają zlecenia gdzie człowiek traci cały dzień aby zarobić 10zl.
To ile łącznie tej wypłaty dostajecie? Bo nie do końca rozumiem chyba w czym problem, a chciałabym wiedzieć
Prac na akord, kierowca nie ma wpływu na to gdzie będzie jechał. A szefostwo ma to w nosie ze za cały dzień pracy wyszła Ci dniówka 130zl. Zlecą ładunek całościowy gdzie zrobisz 200km plus 10zl brutto za rozładunek, stracisz na to cały dzień. Ps. Jak się zwalniasz to wypłacają Ci podstawę plus kilometry bez premii. Bo jak twierdzą na wypowiedzeniu nie naliczają premii.
Nie polecam kłamią nie płacą .kary dostają nie stosowanie się przepisów praw.a podatkowego itp wykorzystują kierowców tylko prezes ściemnia do innego umowie co innego trasie
Blagam, powiesz tylko, że dniówka wyjdzie 130 na rękę i niczego już nie ucinają, bo inaczej to już całkiem paranoja. Przeraża mnie właśnie taka robota na akord zwłaszcza przy takiej dezorganizacji. Raczej nie da rady jakkolwiek na to wpłynąć?
Mam wrażenie, że konkurencja robi wszystko żeby zaszkodzić firmie, która ma dobre opinie nawet jako pracodawca.
Czy w firmie LPG POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA są regularne szkolenia pracownicze?
Żadnych szkoleń nie przeprowadza ta pseudo firma transportowa Ten człowiek (usunięte przez administratora)Nawet podstawowych jak bhp wszystko odbywa się po najmniejszej lini oporu Wydoić pracownika jak odejdzie to zatrudnić nowego na początku zapłacić a pózniej doić czyli pracujesz np 1 rok to średnia z roku 3500 tys za min 200 godz pracy Przekręty z czasem pracy zmuszanie dyspozytora do jazdy i łamania przepisów ust o czasie pracy jak i rozporządzenia Dyspozytorzy brak jakiej kolwiek wiedzy na temat czasu pracy tylko jedz i ładuj dzwonią przez 24 godz na dobę również w weekend Rozpoczynasz pracę o każdej porze doby Brak pieniędzy za urlop nie płaci ( a jak zapłaci to urwie pieniądze z dodatku a do do pęsji ze niby to za UW) potwierdzam wszystkie opinie o tej firmie W najblizszym czasie powinna zostać ZLIKWIDOWANA pozdrawiam Piotra W Oszu i Złodz
Kilka słów na temat LPG i (usunięte przez administratora) i transportu sody Janikowo-Nowy Dwór Mazowiecki Pracowałem 2 lata i tak jak wszyscy piszą obiecywane jest dużo Kurs taki trwa około 12 godz rozładunek cysterny to 25 pln czas rozładunku to 1,40 godz do nawet 6 godz czasami i więcej ( proszę policzyć ile jest za godz) Jadąc do Janikowa nie wiadomo czy się wróci spędzałem tam po 30 40 godz Pan (usunięte przez administratora) potrąca z z dodatku który jest płacony na 25 go pieniądze nie wiadomo za co ( podejrzewam ze na spłatę Scan LNG są to auta nie do jazdy trupy jednym słowem Jest na tyle beszczelny ze namawia do wyciągania kart z tachografu twierdząc ze za auto zapłacił 1,5 mln euro i ten samochód ma jezdzic a nie stać na parkingu ta praktyka jest stosowana na kierowcach od kilku lat jezdzących na tej trasie za 200 godz dostaniesz średnio około 4,3 tys Każdy kto zwolnił się z tej firmy to na koniec został okradziony z pieniędzy przez Piotra W wiem bo rozmawiałem z pracownikami którzy pracowali Za własne pieniądze kupiłem olej naprawiłem auto nie wspomnę o załatwianiu wszystkiego jezdząc prywatnym autem i od czerwca 2020 r nie oddał mi jeszcze pieniędzy Do przyszłych kierowców którzy chcą pracować w LPG macie miec na piśmie zarobki w przeciwnym razie będziecie okradani przez Pana Piotra W druga sprawa jestes pod telefonem 24 h dzwonią o każdej porze lapiac godz nocne pracujesz nawet i 20 godzin nie są to wymysly wszystko jest prawda jest to (usunięte przez administratora) i wielka (usunięte przez administratora) która panuje w tej firmie zanim sie tam zatrudnisz pomyśl kilka razy Pozdrawiam wszystkich i Pana Piotra W życzę mu wszystkiego najlepszego
Nie polecam obiecuję duża kasę później nie płaci kasy obciąża o wszystko nie warto próbować ta firma powinna być likwidowania
(usunięte przez administratora)
Pan Piotr kłamie nie wypłaca kasy nie polecam
Ile godzin w miesiącu trzeba przepracowac na wlasnej działalności.? Rozumiem że co do godziny ciężko napisać ale tak + -. Dzięki za odpowiedź
Wystarczy dobrze wywiązywać się ze swoich obowiązków i mieć na uwadze, że w pracy trzeba pracować, a z pewnością nie będzie narzekania!!
Do państwa wiadomości kierowcy wywiązują się z wszystkich obowiązków, kierowcy pracują bo zestawy same nie jedzą, towar samo nie wyjdzie,
Moja przygoda z ta firma to dno jest, jedziesz na załadunek czeka godzinami i nie ma płacone za to, siedzisz za darmo, ciągle jesteśmy pod tel na o każdej porze, śpisz i dzwonią że już masz wstawać i jechać na załadunek, jak jak byś miał ciągle dyżur nocny, a na zaladunkach jest tak że jak jest towar to jedziesz A jak nie ma to czekasz albo wracasz do domu i jesteś w plecy, wypłatę placa kiedy chcą, jak im humory podejdę, ZUS płaca jak im się podoba jak im zawieje, ludzie jest dramat, a ten techniczny to ładnie rozumy zjadł, wszystko wiedzoncy, bez szaczunku do pracownika tylko z ryjem potrafi, nie widział A już wszystko wie co się rozwalio, są tacy kierowcy co życia nie widzę bez lpg, mariuszek tak powie to tak musi być i koniec bo tak powiedział mariusz, mają paru kierowcow przydupasow co dzwonią i Panie mariuszku A to A tamto żeby tylko ich nie wyzywal!! Brak szaczunku, to że ma krawat nie znaczy że jest kimś!! Jeśli zdecydujesz się na ta firmę to poczytaj sobie opinie, a jeśli nie wierzysz to sam się przekonasz!
premia za spalanie dla pracownika jezdzacego autostradami 1000zl 30l/100km brak premi dla pracownika jezdzacego krajowkami 33.5l/100km i stwierdzenie na tym aucie idzie zrobic 30l nie wyrobil pan normy ???????????? imbecyle nic wiecej nie mam do powiedzenia
witam kilka faktow na dzien dzisiejszy o lpg polonia jestem pracownikiem ktory jezdzi na silosach moje zarobki zalaeza od humoru p.walaska a wiec spalanie miesieczne nie zmienia sie od roku a typ mi mowi ze raz mam premie a raz nie nastepna sprawa zero organizacji pracy zajezdzasz na rozladunek okazuje sie ze masz nocke bo nie ma awizacji co do floty to jedno wielkie nieporozumienie stare trupy popekane silosy kolejny fakt osoby decyzyjne tzw techniczny mariusz chamski niedouczony krawaciarz ktoremu wydaje sie ze ma wladze i cos potrafi a serwisu nie potrafi ogarnac na czas tylko sa przestoje nastepny temat nieterminowe wynagrodzenia trzeba dzwonic sie przypominac a niekiedy nawet p.walasek potrafi nie odbierac bo jest na wyjezdzie kolejny wielki negatyw stoisz na zaladunku 9h nikt Ci za to nie zaplaci spisz w aucie nikt Ci za to nie zaplaci jednym slowem wielkie dno i porazka mozna stwierfzic firma krzak i janusze dowodzacy nikomu nie polecam przygody z ta firma a wrecz przestrzegam !!!!! ja juz mam nauczke i jak najdalej !!!! przemysl zanim sie tam zatrudnisz bo to co mowia na rozmowie a realia to 2 rozne swiaty !!! nie nie i jeszcze raz nie !!!! totalny janusz transportu bez poszanowania pracownika !!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LPG POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA?
Zobacz opinie na temat firmy LPG POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LPG POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!