Co tu dużo pisać unowa o pracę 300 3200 netto działalności. Około 5 tys po odliczeniu zus itd. Firna tylko obciążyć włożysz kartę 5 min wcześniej trzeba zabrać premię. (usunięte przez administratora) co dorobią to dorobią. Zależy jaki układ. Ogólnie ktoś wyższy powinien sie za to wziąć. Pytanie czy chce czy tak nu dobrze. Zero szacunku dla pracownika dla nich jesteś (usunięte przez administratora) od początku nie polecam tej pracy. Czytają biurowi? Bardzo dobrze ziomki pacholki po politechnice nie macie pojęcia o niczym co wam prezesina powie wierzycie jak w Boga...
Miał ktoś okazję zerwać kontrakt dnia na dzień? Ile będą chcieli kasy za to?
Zależy jeszcze niedawno mieli dużo ludzi mogłeś odejść z dnia na dzień teraz nie wiem musisz sie dowiedzieć u swojego kierownika regionu. Pamiętaj również to ze nie jesteś ich własnością a pracę możesz zmienić zawsze nie wiem jak macie w umowach ile wypowiedzenie itd
Właśnie ludzi brakuje. A jeszcze paru będzie dawać wypowiedzenia. A w kontrakcie jest tak, że jak złożę np. jutro to liczą pełny miesiąc od 1.06. A nie ma opcji żeby puścili po dobroci. Dlatego myślę nad porzuceniem. Bo akurat trafiła się dobra robota i nikt nie będzie czekał prawie dwa miesiące.
Ja po 7 dniach szkolenia nie musiałem nic zwracać.Złożyłem wypowiedzenie i poszło za porozumieniem stron
Szanowny Zarządzie podobno firma się zmieniła na lepsze a my nadal pracujemy za miskę ryżu ceny w sklepach w górę a nasze pensje stoją w miejscu czy związki zawodowe mogą porozmawiać z kimś bardziej wyrozumiałym niżeli z obecnym włodarzem tej firmy. Jak można zarabiać tak śmieszne pieniądze wykonując tak ciężką i odpowiedzialną pracę??? Za chwilę wystosuję pismo do Pana Obajtka co z tym zrobić zapewne nie dostanę odpowiedzi ale chociaż spróbuję. Jak wszyscy wiemy w firmie jest za dużo pracowników biurowych tzw. łazików czy nie można zrobić redukcji aby zmniejszyć koszty np. po co ten cały dział bezpieczeństwa skoro mamy Orlen Ochronę. Ja proponuję aby chociaż połowa z nas wystosowała odpowiednie pismo do władz ORLENu z prośbą o pomoc i krótko opisała co się dzieje w OTP może ktoś to przeczyta i coś zrobi w tej sprawie Nie możemy być niewolnikami najłatwiej by zapewne ktoś powiedział nie pasuje to się zwolnij ale to nie o to chodzi
dopóki na bazie można sobie chodzić na legalu z bańkami ton ludzie się nie odezwą bo jak będą narzekać na wypłaty to za chwilę pasczak ze swoimi ludźmi zaczną kręcić nagrania i kilkunastu poleci a tak to kiero ma wy... ne paszczaki również a ludzie robią swoje i jest dobrze i wypłata się zgadza ale zobaczymy jak ktoś naprawdę się za wszystkich weźmie wtedy polecą głowy nie tylko wśród kierowców. Jak coś nie jestem kierowcą i nie jestem biurowym
Mam pytanie do rządzących w firmie. Kiedy zaczniecie w końcu płacić kierowcom i ich szanować? Pracujemy za 3000 noce i święta. Jeszcze wymagania żebyśmy sami się szkolili w domach dla wiadomości waszej czas który jestem poza pracą to. Mój czas nie będę siedział 2 h dodatkowo i czytał waszych szkoleń. Jeśli tego wymagacie zapłaćcie za to lub róbcie szkolenia... Wam się. Już naprawdę w głowach przewraca chyba od tego siedzenia w domach
Dopóki będą naliczać pensje caryca i ta z kadr z zielonego wzgórza będziecie robić za 3000 dla nich 15 czy 42 nadgodziny to jest tyle samo haha więc czego tu się spodziewać jak panie ewidentnie mają problem z matematyką ja w porę nawiałem z tego bałaganu i nigdy nie wrócę xD
Szkolenie możesz odbyć w kabinie i nikt nie każe Panu siedzieć w domu. Średni czas pracy w dniu poniżej nominału więc spokojnie można znaleźć czas po zakończeniu przejazdu aby w czasie trwania zmiany przeczytać materiał. Materiał jest nie tylko do przeczytania ale i do oglądnięcia. Materiały mają uzupełniać wiedzę kierowców z obowiązujących procedur, przepisów czasu pracy, obsługi tachografu itp. Za przeczytanie ostatniego materiału szkoleniowego odpowiedzeniu poprawnie na 3 z 4 pytań i podzieleniu się uwagami zawartości tego materiału spółka wypłaciła każdemu kto to zrobił dodatkowe 100 zł - za jakieś 30 minut dodatkowe aktywności. Podobnie jak dodatkowo płaci i premiuje jazdę zgodnie z przepisami, aktywności w zgłaszaniu niebezpieczeństw. Tylko żeby o tym wiedzieć trzeba czytać komunikaty czy porozmawiać z kierownikiem.
Chyba się na żarty zebrało? Wy premiujeecie za co? Proszę przeczytać sobie umowy za co jest premia a nie wymyślać co miesiąc nowych głupot. Premię to wy umiecie ale tylko zabierać powiedzcie co to dla was znaczy słowo norma paliwową? 24 l na 100 km czy ktoś robi sobie żarty? Czy ktoś jest na tyle głupi że nie wie że każde auto pali inaczej? Czy nikt z was nie wie że warunki atmosferyczne wilgotności wiatr wpływają na spalanie ? Czy macie jakieś wytyczne volvo ile powinno palić? Skąd to bierzecie?
To zacznijcie układać pytania jednoznaczne i bez pola do interpretacji, bo kolejny test z błędnymi pytaniami i odpowiedziami do interpretacji. Nawet jak Wam się pokazuje błędy w logice to Wy i tak swoje
Co Ty się tej normy boisz. Przecież jest miesięcznie liczona a nie na dniówkę. Normalnie bez problemu przy średnich przebiegach 5-5,5 tyś na miesiąc w tych 1200 litrach się mieścisz, no chyba że masz za gruby wężyk. Jak ja pracowałem to nie było kierowcy który by się nie zmieścił w 24 litrach, normalnie bez spiny 22 litry max spala takie volvo czy merc.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy w OTP jest opcja tylko samozatrudnieni czy można pracować na umowę o pracę? Chodzi mi o stanowisko kierowcy. Pozdr.
Narzekacie na stawki i brak podwyżek a nie potraficie ogarnąć tego, że wystarczy aby przez 3-5 dni żaden samochód nie wyjechał i kasa by się znalazła. No jak to tak? Protestować? Siedzieć w samochodzie bezczynnie przez 10 godzin? Ja swoje zrobię i po 6 godzinach idę do domu a miałbym czas tracić? Przez takich właśnie jest tak, jak jest i będzie zawsze
Panowie mamy nową nazwę firmy już nie OTP a Orlen Tank co wy na to???
Ej Mordy wiecie na jakiś warunkach odbędzie się przejęcie przez Orlen? Jaka będzie forma zatrudnia, stawki itp? Coś mi się obiło o uszy że mają być w szerokim znaczeniu tego słowa Kontrakty. Mowa oczywiście o Kierowcach
Coś trochę na umowie mogą sypnąć a tak to nic się nie zmieni, pandemia sremia. Na samozatrudnieniu "kierowcy i tak dobrze mają" więc to chyba wszystko wyjaśnia. Do końca roku trzeba ewentualnie czekać jak swoich będą chcieli powsadzać, wtedy coś powinno, to chyba tyle.
Dziwi mnie tylko fakt że firma nie wydała żadnego komunikatu i wszystkiego dowiadujemy się z internetu. Robią z tego niewiadomo jaką tajemnicę...bez sensu...
Wiesz no taka robota nikt się z kierowcą nie liczy, niestety :) pewności co do tego nie ma dużo pochodnych na to wpływa ale jak będzie to nikt tego nie wie. Już wcześniej tak było jak otp kupiło firmę, aneksy przyjechały chcesz pracuj nie to nie. Historia lubi się powtarzać. Nie mogą zaoferować jako nowa firma gorszych warunków, w najgorszym takie same :)
A jak będziesz sprzedawał konia kupującemu to oczekujesz że koń będzie chodził po stajni i mówił innym że zostanie sprzedany czy raczej właściciel albo kupujący to powiedzą? Podobnie w tym przypadku sprzedającym jest TPG, kupującym PKN więc te dwa podmioty są uprawnione do komunikacji swoich decyzji.
Niczego nie oczekuję, po prostu odpowiedziałem osobie której chciałem odpowiedzieć. Nie mam ochoty wplątywać się w dyskusję z Tobą.
to polecacie starać się o pracę kierowcy dostarczającego paliwa czy gra nie warta świeczki?
Jak Szanowni koledzy wiecie jeden z Panów Dyrektorów chciał zabłysnąć na koniec swojej kadencji i wymyślił nagrody w postaci 100 zł za poprawne odpowiedzi w tych śmiesznych tolboxach ok. Jak każdy (może prawie każdy) doskonale wie iż tych 100 zł i tak by na oczy nie zobaczył bo to jest tylko na odcinku w portfelu tego nie znajdziecie!!!. Ale do czego zmierzam Pan Dyrektor 50 % nagród przyznał swoim kolesiom po fachu 35 % dyspozytorom tym lepszym i tym gorszym a dla kierowców zostało 15% hahaha. Miejmy tylko nadzieję że Pana Dyrektora już nie zobaczymy w kwietniu w nowej firmie bo jak zostaną stare układy układziki to będzie jeszcze gorzej. Mam nadzieję że Prezes ORLENu Pan Obajtek weźmie to pod uwagę i tych wszystkich z OTP układowiczów zresztą jak ktoś został dyscyplinarnie zwolniony z ORLENu to chyba nie ma szans na powrót?? Szacunek dla tych co tak jak ja olali te całe tol boxy i te nagrody których nie było albo były dla wybranych
Witam, jak wygląda praca na stanowisku Dyspozytora w firmie OTP? może ktoś coś napisać?
ten co nakablował w m to sam ma swoje za uszami a się teraz stroi i zgrywa formalistę, człowieka przepisów, a co fałszował? jak zarabiał? sam podpierdalal żeby zarobić na te swoje meskie prostytutki o tym w następnym odcinku miej się na baczności stara ciociu
doigra się pożałuje grzebania w cudzych danych i rzeczach i przetrzymywania cudzej własności
zniknie gadowi ten nieszczery uśmieszek z pudrowanego cyfrowo ryja jak sobie uświadomi, że pomimo upływu lat i tak za to co robił grozi utrata adr :3 i skończy się tryumf kulestwa nad przyzwoitością i uczciwością
Do pracownika biurowego Pragnę odpowiedzieć ,, ci'' na kilka twoich sugestii. Legalne metody uzyskania dodatkowego wynagrodzenia i tu zaczyna się śmiech. Po pierwsze czy te 100 zł raz na rok to takie wielkie coś? Przy zabieraniu premii za wszystko? Czemu oceny po 100 pkt za styl jazdy a premię 0 zł? Skoro wasz system czy komputer Commodore tak liczy i jeździmy super przyspieszenia obrotu itd dając 100 pkt gdzie są pieniądze premia... Co do prędkości nie zgodzą się z Tobą i nie cwaniakuj tylko wsiada w 430 km przy mrozie - 30 i pokaz nam wszystkim jaka przywieziesz normę. Jeśli choć trochę się orientujesz te auta żeby utrzymać 12 bieg trzeba minimum 75 co przy ostatnich pogodach jest nie realne. Lewarki giną prostysposób dziś jest jutro nie sprawdzasz kto jeździł i wiadomo. Nie wypisuj głupot które ktoś wyżej Ci przekazuje... Wsiądź i pokaz kierowca jak robisz norme. A i uprzedze cie rozumiem że innym się udaje zapytaj ile dolewają do kotła
Czemu zabieracie premię na działalnościach? Dajecie po 12 zmian i zabieracie nam pieniądze że nie jesteśmy dyspozycyjni przecież to jest chore? Czy w zimę też obowiązują takie normy po 24 litry? Pozwalacie na delewanie paliwa do kotła? No fakt to nie wasze paliwo. Czemu na jednych oddziałach łapiecie ludzi a na drugich jest luzz pass?
W grudniu przy ciężkich warunkach atmosferycznych spalanie sięgało 28 litrów no chyba że ktoś dolewał do kotła to wtedy wyszedł te 24 mam nadzieję że malara weźmie pod uwagę te warunki????
Bez nazwisk ale on to ma tyle do gadania co żyd za okupacji. Wszystko liczy komputer ???? śmiech na sali. I jeszcze 1 pytanie czemu jeśli ktoś przepali 40 litrów w skali miesiąca nie ma zabrane za te 40 litrów tylko całą premię 500 chodzi o działalność oczywiscie
Czy to prawda że w Płocku na tablicy ogłoszeń wywieszono normy paliwowe na poszczególne oddziały? Żeby rozwiać wątpliwości kierowców? Jest ktoś może z Płocka
Kolego nikt premii ci nie zabiera.Ty jej nie otrzymujesz.Jak będziesz jezdził zgodnie z przepisami to z normy wyjdziesz
Ktoś z biura? Nie zgodzę się samochody tsakie same a każdy pali inaczej premię otrzymasz jak będziesz dolewał w tą stronę to działa
Samochody są takie same.Tylko kierowcy nie potrafią jezdzic.Nie jestem z biura.Pracowałem w tej firmie.Sprawy załatwia się w pracy z kierownictwem a nie na forum.To co wypisujecie to jest dzicinada.A ci co pracują na samozatrudnieniu nie są pracownikami OTP.Ale wymagania mają duże.Narzekacie na obecnego kierownika.Szanuj szefa swego bo możesz mieć gorszego.
Puknij się w głowę duże wymagania za 4 tys na czysto? Nie masz nic co ty piszesz.
Ja tam mam 350 nie narzekam 500 premii zawsze jest jak doleje szybko robotę robię żona jeździ dieslem ja dieslem paliwa nie kupujem teraz dzieciakowi jeszcze weźmie na 95 5 litrów a co niech pali i 24 jeździm za darmo a ostatnio to nawet biskup w kościele gadał skąd oni tyle pieniędzy mają. Ja mu kiedyś na spowiedzi powiedziałem jakbyś inaczej głosował też byś miał. Dla mnie kierowniki są bardzo spoko a najbardziej wtedy jak.ich nie ma
bo tam ten konfident czesc od roweru wszystkimi dyryguje, co sam zaczynał od negatywnej opinii. niestety wtedy wyzebral druga szanse i wkrotce zaczal wszystkich pouczać i robić fochy. że też sie nie znajdzie bat na taka ciocię.
Ten co sam powinien mieć proces o fałszerstwo, a tutaj takiego służbiste udaje, że procedura taka święta:) I jeszcze się burak tym popisuje, myśląc że nie dotrze do Was wiedza o jego przekrętach. To jest cyniczny gawnojed.
Trzy pytania do nowego kierownika: 1) Dlaczego niektórzy wybrani mają po 20 zmian a niektórzy po 12.? 2) Dlaczego Pan tak nagminne zabiera ludziom premię? czy ma Pan coś z tego? Dodam iż pański poprzednik zabierał tylko i wyłącznie w sytuacjach ekstremalnych . 3)Kiedy Pan się weźmie za ludzi łamiących nadgminnie przepisy i im zabierze premię .?Skoro został Pan już tym kierownikiem to proszę traktować ludzi poważnie i sprawiedliwie więcej zaangażowania w problemy tych ludzi.
Kierownik owszem wie że została zabrana ci premia ale zapytaj za co to już ci nie powie twierdzi że nie wie!!!. zaraz, zaraz co znaczy że nie wie? (usunięte przez administratora). Jak można być kierownikiem i nie wiedzieć takich rzeczy ? a może poprostu się nie chce? Ja bym proponował napisać pismo grupowe do wyższej instancji i zobaczymy czy kierownik się weźmie za robotę czy się będzie ślizgał po trupach do celu. Poprzedni kierownik jak go poproszono o wyjaśnienie sprawy to załatwiał to od ręki. Nie pozdrawiam
Kamil jak złożyłeś wypowiedzenie to jakiej premi oczekiwałeś, ta pseudo firma jak inne nie płacą jak odchodzisz. Z tego co pamiętam to premia była uznaniowa.
To sobie Płocczaki wybraliśta kierownika hehe podobno za żółtka tyle premii nie zabierali wam co teraz ale pamiętajcie jest jedna zasada przychodzi nowy to chce się wykazać kosztem biednego pracownika.
A pa już pokasowali wpisy dziwi mnie dlaczego jak ktoś pisze prawdę wpis jest zaraz kasowany przecież to nie zgodne z regulaminem grupy już piszę do admina
Prawda w oczy kole stare mądre przysłowie siedzą biurowi i czytają trzeba utworzyć grupę na fb pokrzywdzeni kierowcy Otp co wy na to?
Pokrzywdzeni tzn? Złapani na gorącym? Osoby nie akceptujące polityki firmy czy jak to rozumieć? Co do premii chyba większość z nas wie za co ją otrzymuje że premię są zabierane to nie nowość. Co do zmian z tego co mi wiadomo powiedzmy że na umowie o pracę jest w miarę normalnie. Działalność rzeczywiście dostaje w tym przypadku 10 12 15 zmian. Co możemy zrobić taki mamy klimat przez obostrzenia spadła sprzedaż paliwa wystarczy porozmawiac z ludźmi którzy pracują na stacjach paliw. Rozumiem ból jeśli ktoś na działalności miałby 20 zmian a ktoś 12 ale o tym nie słyszałem. Ps chyba że chętni pracować w delegacji.
Jeśli jesteś pokrzywdzony szukaj innej pracy a nie wylewasz to na forum. Dobrze wiesz ze nic Ci to nie tyle że sobie popiszesz.
Kierownik wśród załogi ma swoich kolegów, szwagrów i innych więc oni muszą mieć lepiej niż szary pracownik co do pieniędzy za żółtka nie były aż tak zabieranie premie jak przyszedł przybor premie się posypały więc logiczne albo coś z tego ma albo chce zaimponować jaki to dobry kierownik ale niech pamięta że był kierowcą i też nie był święty
Każdy kogoś ma : szwagra, brata, wujka, kolegę. Jak ci źle za nowego dlaczego nie poszedłeś za starym. Pewnie masz wyższą stawkę tylko o tym zapomniałeś napisać. Taka jest prawda. OTP to nie jedyna firma, miej jaja i zmień pracę. Wszystkiego Najlepszego w 2021r.
Cześć Drivery, Czy są przyjęcia do Mościsk na kierowcę ADR? POZDRAWIAM
Mój znajomy którem poleciłem robotę od 2 miesięcy czeka na przyjęcie do mościsk ma adr i nalewaki, gadałem z kierownikiem, mówił że od marca go przyjmie, a może wcześniej, jak się miejsce zwolni, czeka na telefon. Z tego co słyszałem do mościsk jest 20 chętnych w kolejce. Wcześniej pracowałem na międzynarodówce to byłem gościem w domu, tu robota jest ok codziennie zjazd na bazę, ciągniki są nowe zadbane, grafik na cały miesiąc. Wyślij cv, czekaj, może zadzwonią. Na małym zusie w dobrym miesiącu zostaje ci zostaje ponad 7 tyś, więc dostaniesz tyle w międzynarodówce, a śpisz w domu. Przestrzegam to nie piekarnia, że weźmiesz chleb, parę bułek i nikt nic nie powie, tu za braki paliwa ciebie szybko namierzą. Nawet za kradzież kilku litrów dostaniesz karę 20 tyś i zwolnią cię z pracy.
Dziękuję Ci kolego za odpowiedź, mam wszystkie kwity i już dawno wysyłałem do nich CV ale widocznie mają pełną obsadę, bo wcześniej bywało że non stop były ogłoszenia o pracy na Mościskach widocznie roszady były a teraz każdy trzyma się kurczowo bo roboty nie ma.
co to za skrót OTP? nie jestem z Płocka a chce sie doweidzieć
Witam wszystkich, Szukam pracy posiadam kwity Ce, ADR,nalewaki. Czy jest opcja zatrudnienia na zlecenie i jak to wtedy wychodzi, jakie zmiany od której? Proszę informację wszystko o zatrudnieniu i zarobkach. Jestem zainteresowany bazą w Mościskach. Pozdrawiam
Tez mnie to interesuje Ale policzmy 7700 brutto 1500- zus 500 -ubezpieczenia OC 200 Księgowa 1463 podatek 19% Marnie to wygląda
@Roman chcesz dowiedzieć się jak wygląda naprawdę praca kierowcy cysterny to pojedź na parking przed terminal w mościskach na Estrady 8 przed godz. 12 lub najlepiej około godz. 16. Przyjeżdżają tam także na załadunek chłopaki od innych przewoźników jak Orlen Paliwa, Klascka (Shell), Zitang Nijman (Bp) oraz inni. Zapytaj się kilku chłopaków którzy pracują na cysternach w OTP i innych przewoźników, a będziesz miał swoją opinię. Jak słyszę opowieści od starszych kolegów, to cieszę się że już niema tej patologii, cwaniactwa, gdzie się wywyższali, straszyli, denerwowali i donosili na innych, żeby mieć lepiej od innych. Namawiali do strajku chcąc załatwić tylko swoje interesy, kazali zwalniać się nowym kierowcom jak nie będą robili co im każą. Jak pojawiały się kontrole dostaw lub ktoś został zatrzymany na kradzieży paliwa to były lawinowo zwolnienia lekarskie i bunt w oddziale. Teraz mogą jedynie napisać swoje gorzkie żale na forum. Z obecną załogą niema problemu wszyscy pracują i chcą pracować. Dużo jest nowych chłopaków głównie z międzynarodówki spoza branży. Senior driver przeszkoli ciebie jak bezpiecznie załadować, rozładować cysternę, sprawdzić podłączenie węży. Praca w branży paliw jest ciekawa i dla ambitnych, bez poganiania, codziennie zjazd do domu. Grafik miesięczny, jak potrzebujesz wolne zgłaszasz wcześniej i niema problemu.
Teraz jest inna polityka zatrudniania - osoby które wcześniej pracowały gdziekolwiek na paliwach nie mają tu czego szukać. Nowi są uświadamiani przez SD o konsekwencjach zaglądania tak, gdzie nie potrzeba. Co więcej jak SD w trakcie szkolenia zobaczy zainteresowanie nowego zawartością cysterny to go nie dopuści do pracy i stąd taka różnica
a co do SD jak ktoś trafi na Komandowskiego to ma ostrą jazdę. Fakt - nauczy jak potrzeba ale czepiać się będzie wszystkiego a szczególnie dokumentów (wiem już dlaczego). Cholerny z niego formalista i (usunięte przez administratora) czlowieka z nim trafia ale potem zawsze człowiek wie co i jak.
Kolego tydzień temu dzwoniłem do kierownika w sprawie pracy w mościskach. Mam doświadczanie i komplet uprawnień włącznie z nalewakami powiedziałem że mogę zacząć pracę od zaraz. Otrzymałem odpowiedź że na razie niema miejsca, może zwolni się na wiosnę, a w kolejce przede mną na liście do mościsk jest 5 kierowców. Dostałem smsem maila na którego przesłałem emailem swoje cv, a jak będzie miejsce szybciej to kierownik ma się odezwać.
podjedź pod terminal to się dowiesz. z tego co wiem to nie ma przyjęć do Mościsk w otp. zadzwoń do samatu, tam szukają kierowców, a jak masz pytania to jeźdź pod terminal do emilianowa to dowiesz się szczegółów od chłopaków.
tego nie wiem, ale ogłoszenia do Mościsk na olx już niema.
Może i z Piotra cholerny formalista, ale na pewno ktoś z uczących się z nim ludzi mu wcześniej czy później podziękuje. Jak nam przysyłają informację o zmieszaniach to w każdym przypadku kierowca przyznaje się albo wychodzi to z monitoringów, że nie korzysta z papierów przy rozładunku tylko robi na pamięć, a z tą pamięcią też jest różnie.
Miałem z nim kilka zmian. Fakt - formalista i rozładunek punkt po punkcie jak w podręczniku z tłumaczeniem dlaczego tak a nie inaczej. Widzi wszystko nawet jak nie patrzy. Wręcz miałem mu ochotę przywalić jak się kolejny raz o coś przyczepił. Teraz wiem dlaczego - miał nauczyć i nauczył na co zwracać uwagę i jak pracować. Z perspektywy czasu złego słowa o nim nie mogę powiedzieć a często jak potrzebuję pomocy to jak nie śpi to pomoże. Najlepszy SD z pośród tych, którzy mnie uczyli i choć cholernie wkurzający w czasie szkolenia to jestem z niego bardzo zadowolony. Na tym jego Rudym 102 rozładunków jest od cholery (2 dni i 9 rozładunków tylko w samej wawie) więc człowiek szybko łapie co i jak
Dziękuję :) Krótko - mam Was czegoś nauczyć i staram się to zrobić. Czy to się komuś podoba, czy nie - mnie to akurat rybka. Każdy z Was usłyszał ode mnie, że jak będziecie pracować później, to mnie to nie obchodzi ale w czasie szkolenia macie pracować tak, jak ja chcę czyli zgodnie z procedurą. Każdy z Was wie jakie są konsekwencje takich i innych błędów - dostaliście na to jasne przykłady. Tak - wkurzający....bo wymaga aby było jak podręcznik wymaga. Tak - nie odpuszczę dokumentów - to jedyne, co Was chroni przed miksem. Tak - będę się czepiał określonej sekwencji - to Wam ratuje premię...itd Tak szczerze - czy to komuś odpowiada, czy nie - mam w głębokim poważaniu. Mam Wam przekazać określony zasób wiedzy i to robię Jak komuś ie odpowiada - zawsze może poprosić o zmianę osoby szkolącej lub zrezygnować ze szkolenia. Jedno, co jest pewne - nie podpiszę się pod kimś, kto się nie nadaje do tej pracy. Pozdrawiam
Rozmawiałem z rekruterem w otp sa i podał mi stawkę 350 netto i układ pracy 4 dni 1 zmiana 2 dni wolne i 4 dni 2 zmiana. Oczywiście na własnej działalności. Warto w to wchodzić?
Dostałeś tylko stawkę i system pracy, to niewiele jak na tak ważną decyzję. Całej reszty dowiesz się w trakcie podpisywania umowy. Na twoim miejscu przeczytaj ją dokładnie, a każdą wątpliwość wyjaśniaj z pracownikiem, który podaje Ci te umowę, żebyś później nie był zaskoczony. To bardzo odpowiedzialna praca. Jest wiele sytuacji, w których możesz się pomylić. Za błędy się płaci i to dosłownie. Wszystko jest w umowie, ile to kosztuje.
Czy to prawda że w Płocku złapali 8 kierowców???