Witam jakie obecnie stawki proponuje orlen transport ? Coś słyszałem że dniówka plus za każdą godzinę podpowie ktoś
Witam jakie obecnie stawki proponuje orlen transport ? Coś słyszałem że dniówka plus za każdą godzinę podpowie ktoś
Panowie zarządzający tym bagnem. Macie duże parcie na kierowców skoro Wasze ogłoszenia ofert pracy wiszą ciągle na pracuj.pl. W szanującej się i uczciwie funkcjonującej firmie nie ma problemów z kadrą, a pracownicy są zatrudniani z polecenia i czekają na zatrudnienie w kolejce. Widać po wpisach że chyba całe biuro spółki ma w celach miesięcznych pisanie różowych postów żeby przyćmić negatywy na forum. PANOWIE KIEROWCY PRZYSZLI KANDYDACI. Jeśli rozważacie prace w tej czy innej spółce powiązanej z naszym narodowym paliwowym gigantem to uświadomcie sobie na wstępie że nie warto. Niech Was nie zwiodą ccze obietnice i skoloryzowane pozytywy. Żadna uczciwa firma nie stosuje praktyk zatrudniających kierowców na własnej działalności tylko firmy budujące potęgę na wyzysku podwykonawcy, ładnie zwanego partnerem biznesowym, w rzeczywistości stającym się kilkuletnim (usunięte przez administratora) wynikającym z zapisów kar umownych podpisanego kontraktu nie mającym żadnych praw i nic do powiedzenia. Dlaczego nie zatrudniają na umowach o pracę ??? Bo na umowie o pracę pracownik ma prawa z których może korzystać czego się obawiają i co gorsza ,których nie garną się respektować. Gdyby w tej czy innej spółce koncernu liczył się kierowca jako człowiek i byłby godziwie zatrudniony na umowie o pracę etat 168 godz. po min 30 zł/h netto czyli netto 5040 zł miesięcznie problem sam by się rozwiązał. Tylko chodzi tu o koszty zatrudnienia które byłyby wyższe nisz wyzysk samozatrudnionych no i wtedy nie stać byłoby spółek na bajeczne pensje zarządu i dyrekcji niestety zależne od wypracowanych zysków. To tylko seksualna matematyka handlowa = żeby mieć i móc to trzeba po prostu (usunięte przez administratora) wszystkich za koleją bez względu na płeć i upodobania bo z tego jest kasa. REASUMUJĄC JEŻELI MACIE ZDROWE PODEJŚCIE DO ŻYCIA I SZANUJECIE SWOJĄ GODNOŚĆ NIE IDŻCIE TĄ DROGĄ !!!!
Pięknie napisane ale za bardzo delikatnie ????Jak tam wypłata na nowej umowie??? Zadowoleni? Jak tam dodatek za święta był? Hahahaha buziaki
Nie płacą to i mają problem z kierowcami. Proste. 3200 netto na adr noce niedziele i święta. Tyle mają ci co nie latają po placu z bańkami. Chcą żeby z umów przeszli na działalność. Nie doczekają się. Uczciwy pójdzie do innej roboty a biorący z beczki niby po co miałby przejść. Zarobi 3 z groszem 1000 1500zł zarobi na lewo. Firma o tym wie i nic z tym nie robi. Złapany na gorącym po miesiącu i tak wraca do roboty. Dyrekcjo WSTYD. Pytam gdzie jakieś kamery i te wasze elektroniczne plomby? Każecie uczyć się o tym w tuulcośtam a nikt na oczy tego nie widział.
To niewielka ta pensja szczególnie jak się ma uprawnienia ADR. Masz do tego jakieś benefity z socjala czy tylko sama wypłata?
cały ten orlen, tpg to jedna (usunięte przez administratora)te trans dziady tylko myślą i kombinują jakby tu kase ujebać, w dobrej firmie nie trzeba co miesiąc odświeżać ogłoszeń to powinno dać do myślenia na starcie
Roman jakie jest 7 Przykazanie ?
Panowie, jako były pracownik, który bardzo miło wspomina okres zimowy, mam pytanie: Czy oponki już zmienione? Czy przejeździmy do wiosny bez bieżnika? :D
Szanowni pytanie mam do osób na wyższym stanowisku niż kierowc... Kiedy założycie w Płocku kamery ? Kiedy skończycie z dolewaniem paliwa ? Kierowcy psują innym normę ? A może tak napisać w aplikacji żeby po każdym kursie resztkowa pod adblue ? Może bezpieczniej ? Pod kamera nikt nie zobaczy.
Po co Ci kamery? Idź otwarcie do Fuhrera, podpowiedz. Płock to nie jedyny oddział na który spoglądają. W Rejowcu brakuje pakietu smsów i papieru do pisania wyjaśnień. PS: kiedy zawitacie do Wiochy i Trzebini?
Słyszał ktoś o starej nowej aferze shell z 2017 roku?
(usunięte przez administratora)
Jak Wam się podoba nowy taryfikator kar czyli sponsorowania firmy? Wszyscy dostaniecie coś takiego do podpisu i dobrze się zastanówcie, czy nadal warto w tej firmie robić i dopłacać do pensji prezesa. Później dostaniecie aneksy z obniżeniem pensji. To tak na zachętę dla obecnych i przyszłych "pracowników" abyście się dobrze zastanowili. 25,00 – brak wypełnienia aplikacji mobilnej 50,00 – brak lub niekompletne wykonanie OC 50,00 – naruszenia ITD. + renota kar 50,00 – naruszenia SPDS 100,00 – brak prawidłowego potwierdzenia realizacji usługi 100,00 – nieterminowe rozpoczęcie pracy 100,00 – przekroczenie norm zużycia paliwa 200,00 – brak udziału w szkoleniu lub zapoznania się z materiałem szkoleniowym 200,00 - tankowanie na stacji nieautoryzowanej 500,00 – nieprawidłowa realizacja usługi 500,00 – nieuzasadniona odmowa realizacji usługi 500,00 – aroganckie zachowanie kierowców wobec klientów lub pracowników SP 500,00 – realizacja dostawy bez spełnienia wymogów SENT 500,00 – rozładunek niezgodny z procedurami 1000,00 – brak zgłoszenia kontroli 1000,00 – brak zgłoszenia zdarzenia 1000,00 - palenie papierosów w kabinie 1000,00 – użytkownie pojazdu lub jego wyposażenia niezgodnie z przeznaczeniem 1000,00 – zatrzymanie w miejscu nieautoryzowanym 1000,00 – zmieszanie lub rozlanie paliw 2000,00 – brak należytego zabezpieczanie pojazdu (pozostawienie kluczyków lub pozostawienie w innym niż wyznaczone miejscu parkingowym) 5000,00 – kradzież lub usiłowanie kradzieży paliwa 5000,00 – rozwiązanie przez zleceniodawcę umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia lub z winy Zleceniobiorcy 5000,00 – niezgłoszenie niezwłoczne lub świadome zmieszanie paliwa 5000,00 – stwierdzenie zatankowania pojazdu paliwem niespełniającym norm 5000,00 – ujawnienie posiadania przez kierowcę paliwa w innych opakowaniach w trakcie lub po zakończeniu kursu 5000,00 – zagłuszanie sygnału GSP lub posiadanie urządzeń zagłuszających sygnał GPS w pojeździe
Mam zapłacić 5 tys kary za to ze pracodawca mnie zwolni? I pracować jeszcze 3 miesiące może za darmo? Na działalności to ja ustalam ile godzin pracuje na dobrą sprawę moge zgłosić swoją dyspozycję 22 dni kiedy chce i kiedy mogę. Zatrzymanie rozumiem ze 4.5 h nie moze zachcieć mi się siku? Nie mogę poczuć się źle? Rozumiem ze jak zmieszam daje firmie 1000zl i wypad.? Czy 70, 80 tys obciążenia? Aroganckie zachowanie wobec pracowników na sp. Najpierw niech prowadzący nauczą swoich podwładnych wykonywać pracę oracownicy6nie potrafią zrobić wydruku przed wydruku po nie potrafią liczyć... Kierowca ma siadać do komputera? I liczyć? Bo ktoś ma w (usunięte przez administratora) Nigdy w zyciu nie podpisze i innym radzę sie zastanowić..... 6000 tys za prace lub stawka dzien pracy plus podstawa na zus
Szkolenie i zapoznanie sie z nim jest dodatkowo płatne swojego wolnego czasu nie będę spędzał na szkoleniu... Proszę bardzo niech firma robi szkolenia w dni pracujące. Aplikacje najpierw niech zrobią żeby sie nie logowały po 20 min... Co znaczy niezrealizowanie kursu? Jak ktos nie będzie szalał to wszystkie kursy będą realizowane jeśli chcecie zrobić ta samą robotę 30 ludźmi mniej to jesteście w błędzie nie zrobicie kolejna pandemia moze pomoc... I jak wcześniej twardy kierowca napisał 3 x po 15h na nocy 11, 12 bo pauzy sie nie liczą... Fajnie ja tej pauzy nie robię bo chce tylko bo muszę a o tym jasno mówi rozporządzenie o czasie pracy kierowców....
Rozumiem ze kary itd płacimy my jako kierowcy do tego mandat na firmę tez my i 50 zl jeszcze kary.? Tankowanie paliwa niespełniającego norm hmm samochodami jeździ 3 kierowców do tego ktoś z doskoku. Nie odpowiadam za to co dolewają inni.(usunięte przez administratora) Myślę ze większość punktów omówiłem takze zapytałem nie siejmy strachu. Kto będzie chciał to podpisze na tym kończę koledzy po fachu i życzę tyle samo powrotów co wyjazdów
Myślę, że nie przeczytałeś większości punktów. Osoby, które to podpiszą będą sponsorować "firmę"
Nie wybieram się. Skończyłem już z tą firmą a teraz tylko Was uświadamiam
I tak będziecie robić i tak... Gadaliście w czerwcu, to Wam napisałem, że nic się nie zmieni, że jesteście odklejeni i że dalej będziecie jeździć za tę samą stawkę, bo - po prostu - takimi ludźmi jesteście. NIektórzy ludzie są stworzeni do wydawania poleceń, a inni do tych poleceń słuchania.
Brakuje tutaj jeszcze paru przewinień, tj. 500,00 - przychodzenie do pracy w brudnych ubraniach; 500,00 - proponowanie zmian w ostatecznej wersji grafiku, bez wskazania zastępującego kierowcy; 1000 - odmowa dyspozytorowi wykonania dodatkowego zlecenia w danym dniu lub dodatkowego dnia pracy; 5000 - odmowa kierownikowi wyjazdu na delegację. I na koniec kara uznaniowa w przedziale od 25,00 do 10000,00 za działanie kierowcy uznane przez Zleceniodawcę za niewłaściwe. Ewentualnie może być obniżenie wynagrodzenia na pewien okres czasu za powyższe uchybienia że strony kierowcy. Jeżeli macie jeszcze jakieś inne pomysły to dawajcie. Czuję, że jeszcze można Nas dojechać.
Pewno za brudne ciuchy.
No podobno tak, ale póki co wzory umowy nie ma. Czekamy na jej wzór. Tam coś też kierownik mówił, że powyżej 20 dnia jest większa podstawa.
W Płocku 220 + 15 h godzina … Orlen Paliwa 1900 podstawy od stycznia plus 330 dniówka i 50 zł za noc w kabinie np jak Wrocław na 2 dni …, żadnych polis za 1050 zł … Orlen Transport idźcie na kurs do Orlen Paliw jak się dba o pracownika oraz brak problemów kadrowych :) Ja zmykam pomału z Orlen Transport tylko dogram robotę jak i innych kilku chłopaków …
Słoneczka nie szalejcie z tą dniówką w Orlen Paliwach, jest większa, ale od stycznia nic się nie zmieni. Podwyżki były dogadane z kadrą, ale niestety góra się nie zgodziła i póki co się o tym nie mówi. Czasami przyda znać jakiegoś związkowca, który chlapie dziobem.
A co dokładnie wymyślili?
Skoro tak uważasz... Nie wiem tylko dlaczego jest kilku co już położyli wypowiedzenia żeby rozwiązać umowę od stycznia. Dużo ludzi zaczyna myśleć co zrobią po 1 kwietnia
(usunięte przez administratora)
Moi drodzy Biorąc pod uwagę 6 tys zl stałego wynagrodzenia przy kosztach okolo 2 tys złotych zostaje nam ok 4 tys Co z godzinami? Czy to ma być za 15h dziennie i za 10 na noc? Czy 4 tys zl na własnej działalności to duże pieniądze niech sie każdy zastanowi zanim zacznie pisać tu głupoty. Tu nie ma pieniędzy na umowie tu nie ma. Pieniędzy na. Działalności.... I nie będzie podejrzewam
W tygodniu możesz robić 3 x 15 godzin. W nocy od 0:00 możesz pracować 10h nie wliczając pauz i dyspozycji co oznacza, że jak będzie potrzeba, bo będą przygody to i o 12 skończysz lub później
brakuje w tej firmie takich ludzi jak ty
Tylko, że nie płacą za nadgodziny :-) więc robisz za fundację
A czy płaca Ci z każdą rozpoczętą minutę poza grafik? Nie. Skoro nie płacą - to się nie robi. Nawet minuty!!
Ogarnij emocje, sami sobie zapracowaliśmy na te planowanie. Wszędzie się znajdą dalej co robią po krzakach, więc dla nich wywóz był na wagę złota żeby nie wyjść w zestawieniach. Paszczak miał by od razu wyjazdowo.
Czy ktoś z Was koledzy słyszał cos o nowych umowach chodzi o działalność? Chodzą słuchy ze 6000 tys I noty obciążeniowe za każde 20l paliwa niewykonanie aplikacji itd? Czy to wszystkie alokację? Przecież to jest śmiech na sali przy duzym zusie, opłatach, nowym polskim ladzie od stycznia będziemy pracować za 3500 zl?
Ile? 6 000 000??? Za jaki okres? Dobrze ze nie obracasz większymi pieniędzmi i nie podpisujesz umow bo poszedłbyś z torbami.
No ja pracował za takie pieniądze napewno nie będę... Zresztą jak pewnie większość... W ZS za obecną stawkę brakuje ludzi od conajmniej roku....
Tylko (usunięte przez administratora) podpisze im te umowy chociaż kierownik na Płocku podobno szantażuje ludzi że jak nie podpiszą to będą pracowali po 15 zmian także słabe w (usunięte przez administratora)jak można doprowadzić firmę do takiego stanu przecież w tym załączniku są same kary a gdzie obiecane podwyżki do 400 zł ja się pytam
Wszędzie podwyżki a u nas obniżki szantażować to on sobie może szwagra... Niech nie straszy żeby kolejni ze skargami nie szli.... Jak chce to niech zaklada działalność za 3700
U nas jeszcze aneksu nikt na oczy nie widział.. Ciezko mi w to uwierzyć przy takim braku kierowców choć wygląda na to że w tej firmie to jednak możliwe. Chy ktoś mógłby przytoczyć treść tego aneksu tutaj?
Panowie kierowcy, prawda jest smutna. Firma prawdopodobnie dąży do tego aby płacić jak naj mniej. Najlepiej najniższą krajową. Zobaczcie jaka był akcja z prowadzącymi stacje paliw. Tam też poobniżali kontrakty. A może jest to taktyka, aby pozbyć się starych, znających swoją wartość kierowców. Przyjdą nowi, którzy nie wiedzą, że za taką pracę powinno płacić się więcej. Dla nich, młodych bez rodzin, wolnych strzelców 4 tysie na łapę, to i tak dużo będzie. Będzie chwalił się, że zaraz po zrobieniu uprawnień pracuje dla Orlenu. Fałszywy prestiż. Zanim dowie się, że za miskę ryżu pracuje mine chwila. Do tego czasu, może załapie się na jakąś karę. Niestety prawda jest okrutna zdanie egzaminu potwierdza jedynie to, że możesz prowadzić e+c, życie to zweryfikuje. Ja sam nie raz puknąłem, stuknąłem, przytarłem tira. Na szczęście szef był wyrozumiały. Tutaj wydaje się, że jest krótka piłka. Lecisz po części do aso, a to kosztuje. Jeżeli to się potwierdzi, to trzeba szukać innej pracy. Nie można dawać się poniżać, bo będzie coraz gorzej.
Nie dawajcie lepiej pomysłów... Młody który wyda 10 tys na uprawienia kawaler to pójdzie jeździć za lepsze pieniądze a nie za 4500 działalność
Narazie załączniki, aneksy i nowe umowy są tylko na Płocku bo podobno kierownik ma ludzi przekonać że nawet jak podpiszą coś złego to nic się nie stanie ale jak kiedyś był zwykłym kierowcą i trzymał palec w (usunięte przez administratora) żółtego to pierwszy krzyczał że firma to (usunięte przez administratora) i aby nie dać się wykorzystywać a tu taka zmiana no patrzcie
Moim skromnym zdaniem nie ważne jest to gdzie pracuje pracę robią wszyscy raz jest mniej drugim razem więcej... Działalność na każdym oddziale powinna miec tyle samo czy koluszki płacą mniej zusu niz Wrocław?
Jak na Mościskach nie dadzą za 20 dni co najmniej 7500 to trochę kierowców odejdzie. Nikt nie będzie w domu świecił oczami, że teraz będę mniej zarabiał, bo Prezesowi tak pasuje! Nawet niech Kierownik regionu nie próbuje czegoś takiego podkładać do podpisu, bo usłyszy parę gorzkich słów!
Dzieje się to, co przewidział Komandowski. Poszczególne piony w Płocku się żrą między sobą i napuszczają na siebie kierowców a cel jest tylko jeden - macie robić za miskę ryżu i jeszcze dopłacać za możliwość pracy na kontrakcie dla Orlenu.
W Unii nie ma jednakowych stawek dla poszczególnych zawodów. Popatrz chociażby na różnice pomiędzy krajami Beneluksu, Niemcami Skandynawią a Czechami, Słowacja, Litwą, Estonia. W każdym kraju ukształtowały się odrebne mediany wynagrodzeń. I w każdym płacą kierowcy nie jest wygórowana gdyż aby nim zostać wystarczy wydać 10 tys na uprawnienia. Tak sobie wybraliśmy dlatego się przekwalifikowalem co i Tobie radze.
Przewidział jeszcze kilka innych rzeczy, które cały czas się spełniają - miksy, odejścia ludzi, zdarzenia a wszystko ze względu na żarcie się góry, dowalanie roboty i brak wyszkolenia. I co - znowu miks dzisiaj. Wiele rzeczy można o nim powiedzieć ale nie to, że źle szkolił (był cholernie wymagający ale przekazywał naprawdę dużo wiedzy na co szczególnie zwracać uwagę) czy że nie analizował wszystkiego. Szkoda, że tacy jak on nie są kierownikami bo wtedy byłby porządek...choć trzymany krótką smyczą
Ktoś coś słyszał o tym kierowcy Marku co zemdlał i zmarł przy załadunku w Modlinie ?
Podobno w szpitalu, jak go zbadali to, że cukier mu wywaliło. Nie wiadomo czy się leczył i jakiś konował go dopuścił mimo przeciwskazań.
Ludki kiedy powysylacie te nagrania z parkingu w Płocku? Jak mnie zawołają na obejrzenie to żebym wstydu nie było, że w brudnych ciuchach robię.
Jak pracujesz na brudasa to pewno za paliwo Ciebie nie wywalą tylko właśnie za upieprzony strój roboczy. Pralka. 60 stopni i powinno się doprać.
(usunięte przez administratora)
O to super, że go znasz 30 lat. Napisz co on tam w krzakach ROBI podczas ukrytej kontroli?
Nie będę bronił AR. Jednak kilka uwag: Czy robi to jawnie, czy z krzaków to bez znaczenia. Taka jest jego praca i nie to jest problemem. Problemem jest to, że nawet przestrzegając dokładnie procedur w tej firmie możesz zostać ukarany. I to nie przez Redlińskiego a przez kogoś wyżej. Wiem bo sam to na sobie przećwiczyłem. Możesz sobie znać podręcznik na wylot, pracować jak Bóg przykazał i nikt do Ciebie przy kontroli nie będzie miał najmniejszych zastrzeżeń a i tak komuś na górze to się nie będzie podobało. Co do samych kontroli - nie jest istotny sposób ale jej wynik (a kilka wyników znam i zastanawiam się czasem jak bardzo trzeba być niepoważnym aby tak rażąco narażać swoje finanse). Oczywiście - każdemu się może zdarzyć zapomnieć przytaszczyć gaśnicę czy o czymś innym. Jednak praca bez dokumentu lub z niewłaściwym? Podpinanie węży z pamięci? Serio? Bogaty z domu jesteś czy masz taką zdolność kredytową? Zresztą - wystarczy przejrzeć monitoringi i kontrola fizyczna często nie jest potrzebna. Prawda jest taka, że czy kontrola z krzaków, czy jawna czy też po prostu z monitoringu to bez większego znaczenia. Można mieć zastrzeżenia co do pewnych rzeczy u każdej osoby, w tym do sposobu komunikacji. Nie można mieć jednak zastrzeżenia jednak do tego, że ktoś wykonuje swoją pracę i to czy nam się podoba czy też nie. Teraz ciekawostka odnośnie procedur zgodnie z aktualnym plikiem "Podręcznik Kierowcy OTP Sp. z o.o. 06 2021 - PKN ORLEN - część szczegółowa": 2.3.1.E.1 - nas nie obchodzi, że stoją samochody na wjeździe czy wyjeździe. Ma ich tam nie być i za to odpowiada SP i żadne tłumaczenie, że to teren miasta czy inne nas nie obchodzi! 2.3.1.E.4 - to pracownik SP sprawdza czy dostawa przeznaczona jest na daną stację 2.3.1.E.12 - "Pracownik stacji udostępnia punkt rozładunku paliwa." - to pracownik SP otwiera klapę czy skrzynię rozładunkową i musi być w tym przypadku ubrany w odzież zgodną z ADR! 2.3.1.E.22 - "Kierowca i pracownik stacji udają się na stację..." a to oznacza, że pracownik SP był fizycznie obecny w trakcie całej procedury rozładunku! Ten sam punkt mówi, że to pracownik SP sprawdza czy kierowca poprawnie się rozładował! dodatkowo: 2.3.1.E.11 - kierowca przytaszcza gaśnicę....jednak nigdzie nie jest powiedziane, że ma ją odprowadzić z powrotem :-) Polecam zastosować w rzeczywistości napisany zza biurka Podręcznik Kierowcy czyli 101 sposobów jak zatrzymać każdą stację :-)
O czym Ty piszesz pracownicy stacji nie potrafią przyjąć dostawy. Kierowcy sami drukują sobie stany zbiorników... Od kierowcy sie wymaga od innych juz nie
Już widzę, jak mówię pracownikowi stacji, żeby przebrał się w adr, bo inaczej nie zrobię dostawy. A już na małej stacji w nocy, gdzie często jest tylko jeden pracownik. Najlepsze jest, że jakbym ja tak przyfisiował i odjechał bez rozładunku, to pewno poniósłbym tylko ja negatywne konsekwencje za to, że ktoś nie ma gaci aderowskich. Im więcej myślą nad tą instrukcją tym gorzej. Nie wyobrażam sobie, że pracownik będzie wnosił mi uwagi do sposobu rozładunku. Nie ma uprawnień. To jedno, a drugie jeżeli założymy, że uprawnienia są niepotrzebne, to jaką mam mieć pewność, że zna naszą instrukcję rozładunku albo, że jego instrukcja jest zbierzna z naszą. Utopia!
Powiedziałem, że powodzenia czyli że procedura to jedno a życie drugie. Jednak na upartego da się zastosować procedurę w życiu - kosztem przestoju stacji. Zgodnie z zasadą - procedura rzecz święta. Ilu z Was się odważy? Ilu z Was potrafi zatrzymać stacje bo procedura jest taka a nie inna? Ilu ma jaja? Nikt i tu jest problem. Nic Wam za to nie zrobią - sprawdziłem to nie raz. Dlaczego - bo nie mogą i tyle. Pogadają sobie i tyle. Jedyne co mogą to przesadzić na skoczka czy kombinować jak wyzerować premię....a sami poniosą większe koszta. Siedzicie jak te tchórze po norach a nie potraficie wykorzystać narzędzi jakie dostaliście od firmy :-) A powinniście - tak do bólu zgodnie z podręcznikiem...tylko ilu z Was go przeczytało?
4262 - wiesz jaki tam popłoch panuje jak przyjadę? Już są nauczeni że sami podnoszą tę ciężką płytę. Ze nie ma zmiłuj się - woda w studzience to wyjazd ze stacji i guzik mnie obchodzi, że zostało im mniej niż 1000l. Wylot po gaśnice b po terminie legalizacji itp Gaśnice po terminie - 0259, 0349, 0488, 1169 to tylko ostatnie które pamiętam 4481 przez 3 dni stała bo ktoś nie zrobił uziemienia 0806 baba tipsy pozrywała aby właściwe oznakować produkty 0489 - wypad z samochodami z wjazdu bo nie jestem strażakiem i nie mam zamiaru łączyć węży (pracownicy tam parkują a Wy się gimnastykujecie i łączycie węże) mam wymieniać dalej?
To nie Piotr w instrukcji wymyślą cuda na kiju tylko nasze kochane teraz już Orlen Transport Spółka z o. o., więc kto tu jest wariat. 500 zł drogą nie chodzi a firma tylko czeka na takie bonusy za nie przestrzeganie procedur. Pracowniku stacji te 500 zł to 1/5 twoich zarobków, więc pewno Ciebie zabolałoby bardzo jakbyś przez kogoś miał ucięte. Pamiętaj to nie kierowcy ustalają takie procedury. My tylko je wykonujemy. Jak jesteś z tego niezadowolony, bądź przeszkadza Ci to w twojej pracy, to pisz do głównego Orlen, może ktoś zweryfikuje te cuda na kiju. Nam też wydaje się, że parę elementów jest zbędnych ale wiadomo ktoś tam musiał zabłysnąć.
A jeżeli bardzo chcesz być moim znajomym na FB, to musisz być przystojnym blondynem :-).
może byś się pode mnie nie podszywał - podpisz się swoim nazwiskiem albo nickiem to sobie wtedy porozmawiamy. Póki co możemy pogadać przez odpowiednie organy ścigania i wierz mi - tak się to skończy za podszywanie się pode mnie. Miłego płacenia odszkodowania życzę :-)
Ale jest coś takiego jak adres IP :-) Unikalny w danej chwili i łatwo jest ustalić adres uzytkownika
Wszystko zależy od zapory alr nie będę z Tobą wchodził w dyskusję na temat informatyki bo widzę ze ty jesteś najmądrzejszy 2 każdej dziedzinie
jakbyś nie wiedział - mam skończonych klika kierunków w tym informatykę ze specjalnością sieci komputerowe i ich zabezpieczenia :-)
Piotrze chodziło tu raczej że możliwa jest zbieżność imienia i nazwiska ;-) A ja mam Pytanie do Kierowców z mazowieckiego, mogli byście powiedzieć jakie są stawki na własnej działalności w bazach: Mościska. Modlin, Płock, Rypin z góry dzięki. p.s. Rypin Kujawsko-pomorskie.
A co, nie wiesz którą srokę za ogon złapać? U nas w Firmie pracuje się dla satysfakcji i prestiżu.
Zapomniałeś o pakiecie socjalnym i o tym, że firma wypierze Ci porty, które ubudzisz o węże rozładunkowe.
Gdańsk - 330 Lotos Gdańsk - 350 Orlen Olsztyn - 300 Rypin - 300 Nowa Wieś - 300 Modlin - 330 Piotrków - 330 Płock -300 - 350 ( zależy jak dziobiesz) Mościska - 350 Szczecin - 350 Wrocław - 350 - 380 Białystok/Sokółka - 300 Olszanica - 300 Murowana Goślina - 350 Do każdej stawki dochodzi premia 500 zł miesięcznie. Pozdrawiam Na Lotosie nie polecam jeździć jesteś monitorowany non stop procedury na 200 procent na Orlenie pełen luz pada deszcz to idziesz do budy i masz gdzieś procedury Pozdro
Jeżeli górna granica jest wyższa, to pewno niezła gonitwa tam musi być. Może ktoś napisze, jak tam jest. Warto byłoby opisać sytuację dla tych, co kierowani są na detegację w tamten rejon.
Każdy z nas może się zatrudnić w dowolnej lokalizacji. W czym problem? Kto Wam nawciskał kitu że w Płocku jest 350/dzień? Znacie choć jedna osoba która tyle ma?
Kika osób ma nawet mój koleszka ma 350 o 30 zł więcej odemnie ale wcale mu tego nie zazdroszczę zapracował to ma no i jakiś staż też wchodzi w grę ja mam 320 i też nie narzekam
W Płocku 320? Czemu tak kłamiesz? Czemu piszesz o fikcyjnych stawkach? Co chcesz tym osiągnąć? W Płocku nie ma takich stawek.
270 na dzień + 10 l efon daje jakieś 320. Czyli są takie stawki na Płocku. Szef płaci w innej formie. Ten co ma 350, pewno ma większą bańkę.
Nie wiem skąd macie takie informacje z tego co wiem w Płocku jest 275 plus premia 500zl kto dorabia nieważne... Na każdym oddziale to samo są co biorą sa co nie biorą... Nie wiem skad takie informacje ze w Płocku 350 ktoś tu kiedyś pisał ze nawet 450 proszę nie wierzyć w głupoty co ktoś Wam powie na parkingu
Człowieku żal ci (usunięte przez administratora) ściska że robisz za miskę ryżu widocznie jesteś skazany na taką stawkę ja pracuję już 4 rok i mam 350 zł z premią bywa różnie raz jest raz jej nie ma bo ja nie dolewam tak jak większość także nie wrzucaj wszystkich do jednego wora. Tylko ja jak była potrzeba wsiadałem na każde auto i jechałem w każdą delegację i nie marudziłem jak sobie pościelecie tak się wyśpicie
Panowie i tu się zdziwicie jest grupa osób co ma 350 zł ja jeszcze jeżdżąc w otp również miałem propo kwoty 330 jak wsiądę na Jete ale sprawy miały się jak miały i wylądowałem w O. P warunkiem otrzymania kwoty wyższej od innych było przeszkolenie na kilku kontraktach czyli potrzeba na Jete wsiadasz na Jete jak potrzeba na asfalt wsiadasz na asfalt i tak dalej niektóre osoby poszły na taki układ i mają wiem to bo mam kontakt z nimi jak dla mnie wszystko jest ok bo skoro taki przykładowy pan x grzeje fotel tylko na pknie dlaczego ma mieć 350 powinien mieć 250 a np pan y robi robotę na kilku kontraktach to mu się należy jak psu buda proste
Twoim chorym rozumowaniem to może jak ktoś ms kontrakt na pknie to powinien za darmo robic?
Łżesz, możesz nawet opony codziennie kierownikowi lizać ale 350 i tak nie masz. Nikt nie ma.
Z ciebie specjalista jak (usunięte przez administratora)trąbka(usunięte przez administratora) wiesz kto ile ma ale trzymajmy się tego że nikt nie ma 350 mniej psów będzie szczekać
Jaka jest teraz norma spalania ?
Z kosmosu! 25.5. Najlepiej, gdy ta końcówką leci z wiadomego miejsca. Wtedy everybody są happy.
Witam ! mam pytanie moze ktos odpowie , planuje sie przebranzowić i zrobic kurs C+E i ADR kasa na kurs i szkolenia nie gra roli poniewaz zalezy mi na pracy . zauwazylem oferte pracy Orlen transport Bydgoszcz , mam pytanie czy warto sie starać tam dostać? głownie zalezy i na wolnych weekendach i pracy od pon do piątku pracy sie nie boje :) pozdrawiam serdecznie kierowców!
Jak się zdecydujesz to twoja praca wyglądać w następujący sposób. Będziesz mieć przykładowo 2 rodzaje zmian, tj. 11.30 do 23.30 i 0.30 do 10.30. Jaki jest minus tej pracy, jeżeli chodzi o te godziny zmianowe. Rano masz mało czasu, żeby cokolwiek załatwić bo musisz jechać do roboty, a po nocnej zmianie spisz w dzień. Z mojego doświadczenia są to dwie drzemki po 3 godziny. Jak wstajesz po pierwszej to czujesz się tak jakbyś dostał w głowę. Z każdą zmianą coraz gorzej. Wyspać się musisz, bo jak masz słabą odporność na zasypianie to do rowu wjedziesz. Także pozostają Ci dni wolne, których jest mało. Generalnie w domu pojawiasz się jak w hotelu. Uwierz mi chyba lepiej pracować u niemca np. 3 tyg w robocie i tydzień w domu. Na niemieckiej umowie po paru latach uzyskasz uprawnienie do otrzymania niemieckiej emerytury. Język podszkolisz niemiecki czy to angielski. To otwiera wiele różnych drzwi do dalszej kariery. A jak masz dzieci to i dadatek dostaniesz w euro oczywiście. Najlepiej to przeprowadzić się nad granicę. Do roboty jeździć do Niemcowa, a żyć w Polsce. Jeśli masz taką możliwość to nie zastanawiaj się. Ja takiej możliwości nie mam po za tym jestem uwiązany przez umowę, którą podpisuje się z firmą. Trzeba swoje odpracować, potem możesz odejść bez płacenia za szkolenie twojej osoby przed podjęciem samodzielnej pracy. Jeżeli godzisz się na ciężką robotę to chyba lepiej za euro. Szkoda, że w Polsce nie płacą więcej. Ja odsłużę swoje i spadam. Powodzenia
Czy ten ala dyspozytor wróżbita Maciej w końcu ogarnie swoje stanowisko i pracę z nim związaną czy dalej tak będzie się ślizgał i brał pieniądze a inni będą za niego robili robotę? Chłopie pracujesz już kilka ładnych miesięcy a roboty nie ogarniasz dawno na dyspozytorni nie było takich mato... ów jak Ty. Weź korepetycje od chociażby kogoś obok co jest bardziej kumaty niż Ty co to jest pauza co to jest dobowy odpoczynek co to są godziny nocne itp. Zapamiętaj: 1 zmiana może pracować DO 12 godzin. 2 zmiana może pracować DO 10 godzin. Odlicz pauzę 45 minut!!! A co najważniejsze nie bój się rozmawiać z człowiekiem z planowania bo podobno boisz się nawet odbierać telefonów z Gdańska (taka marionetka) Bądź męski Macieju i bądź sobą i przebywają więcej na urlopie bo jak jest Kajak na zastępstwie to robota idzie z górki a nie pod górkę.
Chyba załatwiłeś mu brak premii przez jakiś okres czasu. Tu tylko czekają aby zabrać, a tu to nawet jest stosowną podstawą.
Ciekawe czy "firma" pochwali się chociaż w aplikacji, że jeden z jej "zleceniobiorców" zakończył swój załadunek u św. Piotra. Pewnie nie
Podczas kolejnego załadunku facet zasłabł. Obsługa terminala wezwała pogotowie i na miejscu go reanimowali. Potem w szpitalu zmarł. Pracował około 2 miesięcy. Jeszcze bardziej dopinać grafik czy maksymalizować pracę. Będzie więcej różnego rodzaju zdarzeń a w firmie?...cóż - kierowcę da się zastąpić. Może to w końcu ogarniecie i przestaniecie dawać się wykorzystywać
Wiesz nie chce tu firmy bronić ale niewiadomo co było przyczyną jedno jest. Pewne wszędzie dobrze gdzie nas nie ma
No jak tam Panowie z OT? Uciekają Wam kierowcy. Tak się kończy bycie psem ogrodnika. Niedługo sami będziecie jeździć.
No co Ty oNI mają (usunięte przez administratora) Przyjmą kolejnych bez doświadczenia co jeździć nie potrafią...i tak będzie się ciągnęło dopuki nie stanie się jakaś tragedia.
Szef i tak ma na to wywalone. Musieliby wprowadzić, że po 5 latach za fajerą przyjmujemy na adr.
Wiesz może nie po 5 latach ale dobrze żeby chociaż wcześniej mieli cokolwiek do czynienia z ciężarówka... nie wspomnę już o ADR.. A ostatnio przychodzą 100% świeżak.
Nie chcę krakać ale to się kiedyś źle skończy. Najlepsze, że OT i tak nie poniesie z tego tytułu żadnych konsekwencje, a my je zwykle dostaniemy moralizującego SMS od kierownika regionu i tollboxa, jak to powinno się jeździć beczką. Oby tak się nie stało bo szkoda ludzi. Nawet tego świeżaka. Każdy chce pracować ale powinny być pewne ograniczenia. Nawet czekolada potrafi narobić kłopotu, a co dopiero rozlane paliwo.
Największym problemem w tej firmie jest kradzież paliwa. Bądźmy szczerzy 3/4 firmy ,,dorabia" i nic z tym nie jest robione. Stąd wypłaty po 3200, 3300 i każdemu pasują weekendy święta. Czy komuś pasuje taki układ ? na każdej bazie pod oknami noszone są bańki. Czy szanowny Pan Prezes, Dyrektor, Kierownicy tego nie widzą ? czy nie chcą tego widzieć ? Dlaczego w firmie nie dba się o ludzi którzy chcą uczciwie pracować ? dlaczego wszyscy są wrzucani do jednego wora ? Czy z tym trzeba iść jeszcze wyżej ? (to nie problem) Co firma robi żeby zatrzymać dobrego, uczciwego pracownika ? Zauważmy że ludzie którzy stąd odchodzą to w 90% ludzie którzy są czyści. Ludzie których nie stać jest za 3200 utrzymać rodziny. W przeciwieństwie do ich kolegów dorabiających z 5 komory. Szanowny Prezesie drodzy Dyrektorzy są tu ludzie którzy chcą uczciwie przyjść do pracy i zarobić. Jeśli to się nie zmieni nie łudźcie się że od stycznia będą zaraz podwyżki po 600 700 zł netto Dalej ludzie będą odchodzić.... Zostaną tylko Ci nieuczciwi a może Wam tacy ludzie pasują ??? Zdaję sobie sprawę że nikt z biura tu nie odpisze, ale przynajmiej mam świadomość że wiadomość gdzieś dotrze... Poczekamy zobaczymy
Czy osoby układające grafik powinny go tak układać, aby nie było naruszeń w odpoczynkach? Czy mogą mieć na to wywalone, a za ewentualne naruszenia jak zwykle odpowiada kierowca?
Czy jazda i pilnowanie grafiku, to za dużo dla Kierowcy? To są dwa zadania. Małpy potrafią więcej. Jeżeli na swojej drodze napotkasz wyrwę w asfalcie 1x1x1, to ją ominiesz, czy pojedziesz prosto, bo nie było znaku ostrzegawczego?
Jak ktoś układa grafik to niech robi to dobrze od początku do końca, a nie my, kierowcy musimy dzwonić do dyspo, zawracać mu jego święte 4 litery i on znowu musi do grafiku siadać. Widzę, że ligistyka u panów kuleje.
Opinia(usunięte przez administratora) Z biura. Czytałeś nasze umowy i podręcznik kierowcy. Małpą to ty jesteś
Jak kierowcy mają kontrolować grafiki skoro nie znają przepisów czasu pracy? … niektórzy nie potrafią obliczyć kiedy im pauza tygodniowa wyjdzie, a co dopiero obliczyć to wszystko w skali miesiąca… Niestety wszystko muszą mieć na tacy podane i jeszcze podwyżki chcą.. ciekawe za co…
Twoim rozumowaniem kierowca adr ma pracować za 3 tys? Kasjerka podobne zarabia pieniądze... Praca w weekendy święta... 2 zmianowa Odpowiedzialność to nie jazda z burakami. Procedury za wszystko zabierane premie Normy z kosmosu
Pracujecie po 8h dziennie, a zarobki byście chcieli jak kierowca międzynarodówki, który pracuje po 2tyg?
Jako Kierowca pracuję średnio po 8 godzin dziennie i w odróżnieniu od Kasjerów/Kasjerek nie muszę użerać się z klientami, z ciągłą rotacją między kasą a rozkładaniem towaru z dostaw, czy też z prośbą o wyjście na przerwę. Jedziemy sobie, podpinamy węże i dalej to już samo leci. Wiele osób najchętniej pracowałoby tylko wiosną i latem, ale nie w upały. Zimą, połowa Kierowców traci prawo jazdy i nie wie, jak się poruszać. Oczywiście, wyjątek stanowią Kierowcy z Umowy o Pracę, którzy jeżdżą po 5,10,20 lat i którzy uczciwie podchodzą do tematu. Takich Kierowców należałoby odpowiednio gratyfikować i podnieść im pensję. Każdy o tym wie: Kierowca, Kierownik, Dyspozytor, Dyrektor.., ale bez zgody osoby odpowiedzialnej za budżet płacowy, a póki będą się znajdować Kierowcy, którzy pracują za taką kasę, to nic w tej kwestii się nie zmieni. Zarówno Kierowcy, jak i Kierownicy, czy inni pracownicy biurowi, są w takiej samej sytuacji. Żyją złudną nadzieją, że będą lepsze czasy. Choć od 10 lat jest tak samo, a dostając awans, czasem nie dostają podwyżki. Góra uciska dół, ciągła presja, tak działa korporacja, a także wojsko. Każdy, na każdego szczeka. Z biznesowego punktu widzenia, jest to bardzo dobrze przemyślane. Ty nie zrobisz jakiejś pracy, a ktoś będzie starał się wpędzić cię w poczucie winy, że to twoja wina i że kolega będzie musiał więcej pracować. Jesteś chory/źle się czujesz? Ja najpierw obdzwaniam Kierowców, którzy mają wolne, czy któryś mógłby wziąć moją zmianę, albo czy mógłby się zamienić. O dziwo, zwykle nie ma problemu ze znalezieniem kogoś na swoje miejsce. Wychodząc z taką propozycją do Dyspozytora, jesteśmy dla Niego partnerem do rozmowy. Wiem, że Oni są w jeszcze gorszej sytuacji, bo nic nie mogą tak naprawdę, a dodatkowo mają 60-80 (?) kierowców, z których pewnie 20% to kombinatorzy, którzy już w szatni wiedzą, że drugiego kursu nie zdążą zrobić. Niestety, wraz ze spadkiem jakości Kierowców ADR, nie rosną płace, bo po prostu łatwiej ich zastąpić. Jeżeli Kierowcy są byle jacy, to przecież nie jest trudno znaleźć takiego drugiego.. Więcej pokory życzę wszystkim, a także takie małe przypomnienie: Jeżeli nie odpowiada Wam płaca, kursy, ilość pracy, czas pracy, dni pracy, brak urlopu - to Waszym przełożonym jest Kierownik Regionalny, więc nie trujcie za każdym razem dupy Dyspozytorowi, bo Chłop i tak ma 24h telefon pod głową i Jego to mało interesuje. W silniku stuka, samochody dużo palą, ciekną węże, opony nie mają bieżnika? Dzwonicie do koordynatora technicznego, a jak to nie pomoże do przełożonego. Angażujcie więcej tych Kierowników Regionalnych, bo w sumie to oni najmniej w tej firmie robią, a najwięcej Nam, Kierowcom, obiecują.
Proszę nie dzielić kierowców na umowach i na działalności... Tak samo dobry pracownik może byc na umowie tak samo na działalności.
I właśnie dzięki takim pierdoletom, że my sobie tylko tak jeździmy i węże podpinamy, kierowcy w tej firmie zarabiają tylko podłe 3 tysie. Masz niby szacunek do driverów na umowę o pracę a to ich ta firma najbardziej upodliła. Obyś kiedyś doświadczył piątej nocki, to może zrozumiesz jak ciężka to praca, a nie porównujesz nas do kasjerek. Jakoś kierowców ADR spada bo firma miskę ryżu za pracę oferuje. Myślisz, że dobry kierowca da się tak rolować. Jeszcze dzięki działalności ma kto jeździć. Jak firma wpadnie na genialny pomysł, żeby przerzucić wszystkich na umowę o pracę, to chyba czas uczyć się ukraińskiego. Nikt normalny nie przyjdzie za te sławne trzy koła pracować. Więcej szacunku!
A co to jest 5 nocek? Roboty na 6-7 h i do domu. Ludzie, skoro sami mówicie, że "nikt normalny" nie pracuje, tzn. że sami macie o sobie niskie mniemanie. Skoro tak jest, to czego wymagacie od pracodawcy? Ja lubię swoją pracę i nie narzekam. Wy płaczecie, że musicie czytać Toolbox'a, a ja go w tym czasie przeczytam. Nam Kierowcom, zawsze się wydaje, że tak długo pracujemy, a jak każdy zlicza średnią z miesiąca to wychodzi 8-8,5 godziny. Załadunek, kawusia, rozładunek, kawusia na przerwie, załadunek no i rozładunek. Dawaj na kopalnie, zobaczysz, co to jest ciężka praca.. To chyba tam wąsy by Ci odpadły już na samej windzie.
On chyba nie wie w jakim świecie żyje chyba ze to ktoś z biura... Zarobki ogólnie to śmiech na sali nie będę tu wymieniał czym sie różni działalność od umowy bo tak naprawdę podobnie wychodzi działalność tak pod kilkoma warunkami 1. Mały Zus 2. Nie masz ubezpieczeń księgowość prowadzisz sam i prosisz dyspozytora o dodatkowe zmiany 4300 do 5000 dużo? Od liczny urlop itd nie bierzmy pod uwagę l4 za które płacą 7 zł za dzień sam tego doświadczyłem. Moi drodzy jak w każdej firmie jest bunt najgorsze ze jest to bunt między kierowcami co firmie pasuje Niestety praca za 3200 czy za 3300 kierowca c +e adr weekendy święta praca zmianowa godzin od 180 do 210. Proszę sobie policzyć... Z całym szacunkiem do pan pracujących na kasie ale lordzie czy jak cie tam wołają puknij się w czoło.. Nie porównuj... Myślę ze w tym momencie okolo 4 tys netto na umowie rozwiązałoby sprawę to są lata zaniedbań nikt teraz nie da podwyzki 500 czy 600 zl. Kiedyś zarobki 2400 2500 ludzie robili i się dorobili. Kluczowym momentem tej firmy będzie założenie systemów zabezpieczających przed kradzieżą wtedy dopiero zobaczymy kto będzie pracował... Nie od jednego słyszałem ze tylko coś takiego założą na drugi dzień nie ma go w pracy.. Zobaczymy....
Gościu jaka(usunięte przez administratora)kawusia i nie jeden raz pauza kręcona przy rozładunku. Nie wierzę w te 8h. Moja średnia w lipcu 11h. Co dało oszałamiającą stawke godzinową świątek piątek 14.50.
Ja nie jestem na umowie o pracę. Wynagrodzenie jakie tam jest proponowane to kompletne nieporozumienie i brak szacunku dla kierowców z 5, 10 i 15 letnim doświadczeniem, których tak bardzo doceniałeś w poprzednim wpisie. Zapytaj szefa czemu tak wartościowych pracowników upadła, takim wynagrodzeniem. Na działalności zawsze te 2 tysie do przodu po daninach. Jeszcze się opłaca. Zakres godzinowy, który podajesz zdarza się rzadko. Przynajmniej w moim przypadku, bo jeżdżę ekonomicznie, co wyklucza szybką jazdę. Ostatnią rzeczą byłoby dla mnie aby dolewać z "5 komory". Nie dam się wmanewrować w kradzież na rzecz Orlen Transport. Trudność tej pracy polega na tym, że pracujesz w systemie 2 zmianowym, np. 11-23 i 0-10. Najgorsze są nocki, bo przechodzisz w inny zakres godzinowy aktywności w trakcie doby. Kawka, o której piszesz wcale nie pomaga, a picie red buli to prosta droga do chorób serca. Najgorzej jest jak wstaje dzień (około 4 rano) wtedy walczysz z organizmem, który chce iść spać. Nawet jeżeli jest to tylko 6-7 godzin, to i tak wpadasz w najgorszy czas nocnej pracy. Z kolei w dzień jest po prostu więcej tej pracy. Mimo, iż jest to ciężka praca, podoba mi się. Problemem jest to, że pracodawca nie chce zrozumieć, iż za to co robimy, ile poświęcamy dla dobra firmy powiniem godnie płacić. Górnicy akurat dobrze zarabiają, mają również szereg dodatkowych benefitów. Nasza praca też nie jest łatwa, nie bagatelizuj tego. Gdybyś jednak o tym zapomniał, to zapraszam na szkolenie bhp. Pani Ania przybliży wszystkie zagrożenia.
Dobrze 2 tys do przodu policz urlop gruszkę dodatki ba święta nawet tydzień zwolnienia w roku. Czy dalej myślisz ze 2 tys więcej ci zostaje..? A i jeszcze jedno zależy jaką masz stawkę czy 275 czy 400
Lordzie, ty to jesteś "fake kierowca". Żaden senior driver, z którym rozmawiałem nie chwali tak tej pracy, a w szczególności w stosunku ilości pracy do zarobków. Musisz być biurowym trollem, który próbuje umniejszyć rolę kierowców w całym tym biznesie.
Stary ja to wiem wszystko. Ta działalność to śmieciówka. Na razie jestem jeszcze młody ale chciałbym robić to co lubię ale nie za 3 tysie. Jak się nic nie zmieni to gdzie indziej będę szukał dogodnych warunków.
To niech Cie ten Pan zatrudni, razem będziecie jeździć i prowadzić biznes. Dwóch znawców tematu , co pewnie całej rodzinie doradzają złote interesy jak OLT, amber gold i pożyczki od bociana.
Bo taka jest prawda ale większość z Was chce pracować za pół miski ryżu. Powodzenia w życiu. Teraz zaczną się Wam schody jak od czwartku skończy się era dyspozytorów nocnych. Tak - nie będzie ich. Najbardziej współczuję dyspozytorowi bo to on będzie w pracy 24/24. Wam życzę powodzenia w dodzwonieniu się i ustaleniu z nim tego, co chcecie. Odejście z tego miejsca jest najlepszą decyzją w moim życiu. To klasyczny przykład jak można rozłożyć w miarę fajną firmę na łopatki.
Jak zmusić szefa z narodu wybranego, bez odchodzenia z roboty, aby zaczął normalnie płacić za ciężką pracę, będąc na działalności??? My jesteśmy jak psy szczekające na karawanę. Woli zgrania wśród kierowców nie widać. Jeden patrzy na drugiego, albo większoć ma za uszami i boi się zadziałać albo brak wiary, że w kupie siła.
Kuriozum. Stacja jest od stania, więc więcej stacji będzie stało. Ja tam nie zamierzam dzielić komór 8/10 na docelową, a reszta na przekierowanie. Albo wszystko na przekierowanie albo nie lejemy. Zresztą w procedurze nie ma dzielenia komór. Oszczędzajcie dalej firmowi macherzy. Niedługo kierownik regionalny będzie dyspozytorem 24/7/31. Powodzenia
Raczej cbok będzie miał gorący telefon ale to pewno przez chwilę. A w ogóle skąd pomysł aby zlikwidować nocnego dyspozytora?
No tak, ale co w zimę? U nas codziennie kilka osób miało problem z autami i kto w takim przypadku będzie pomagał?