Witam wszystkich, a ja powiem a raczej napiszę tak......Jestem w OTP kierowcą z oddziału Nowa Sól, jeśli chodzi o zarobki to dniówka 300 zł + premia 500 minimum jest zawsze te 19 dni pracy wiec łatwy rachunek ( 19 × 300 = 5700 + 500 = 6200) . Jeździłem po Europie i zarabiam około 7000 zł. Prowadziłem dwa domy tj. dom z żoną i dziećmi i dom w ciezarowce. .... koszt takiego życia to około 1000 zł miesięcznie. .... przy własnej działalność w OTP koszt jest taki 560 zł ZUS + 120 zł księgowa. .... ( 6200 -560=5640 -120 =5520) codziennie w domu spanie w łuzku ..... normalne życie i godny zarobek.... to plusy .A minusy. ..... odpowiedzialność no i praca światek, piątek. .... i jeszcze jedno jeśli ktoś liczy na paliwo TO SIĘ MOŻE PRZELICZYĆ. .... zero kombinaturki bo szybko namierzą. .... myślę że przy tych zarobkach nie trzeba kraść. To tyle.
Witam, może to i fajnie wygląda ale obawiam się ze zapomniałeś kolego uwzględnić 2 tematów. 1 to koszt dodatkowego ubezpieczenia (w razie "W"), oraz pełnego ZUSu,. Bo to że na początku jesteś na tzw. małym ZUSie to nie powinno nikogo obchodzić. Więc odejmując te wartości to kwota końcowa się nieco zmniejszy i będzie na poziomie myślę że ok. 4500-4700, co w gruncie rzeczy też nie jest źle, lecz na pracę na własnej działalności myślę że można by chcieć czegoś więcej. Pozdrawiam
Wielu nowych kierowców lub kandydatów do pracy najpierw czyta forum gdzie często pojawia się wiele negatywnych opinii. W Orlen Transport jest wielu kierowców którzy opisują firmę w negatywnym świetle, a nie chwalą się że zostali zwolnieni za kradzież lub za inne rażące niedbalstwo. Ci co przeszli na emeryturę lub zmienili prace z innych powodów, nie siedzą na forum i nie wylewają pomyj na firmę, ponieważ szkoda im czasu. Niejeden kierowca po zakończeniu pracy pisał na forum na firmę stawiając w negatywnym świetle, a później dzwonił że chce wrócić i jak w innych firmach jest źle. Firma stawia na nowych pracowników zamiast użerać się ze złodziejami paliwa którzy byli zwolnieni. Proponuje przeczytać forum pracodawcy w której pracy byłeś zadowolony i też znajdą się negatywne wpisy. Najlepiej przejedź się pod terminal paliw i zapytaj się kilku nie jednego kierowcy ile czasu pracuje oraz żeby opowiedział wady i zalety pracy kierowcy w danej lokalizacji. Niema co się bać działalność, że jako kierowca odpowiadam własnym majątkiem, ponieważ jest od tego ubezpieczenie. Kolejny temat to że niema płatnego urlopu, ale można wziąć wolne to i tak wynagrodzenie w skali roku będzie na duży plus. Proponuję przeliczyć wynagrodzenie w skali 1 roku odliczyć wolne i porównać wynagrodzenie z umowy o pracę. Osoby które lubią często chodzić na długie zwolnienia lekarskie lub mają problem ze zdrowiem to już własna działalność średnio się kalkuluje.
W tym Otp chyba wszyscy w Polsce kierowcy są nie bardzo bo ciągle braki są na pracuj.pl lub innych ogłoszeniach szukają kierowcy???? odpowiedz sama się nasuwa . Biją na głowę konkurencję transportowa Adr z tego co widać ????
Cześć Koledzy, podzieli się ktoś aktualną opinią? Jak obecnie wygląda praca kierowcy w OTP? Z góry dziękuję za info..
Koledzy kierowcy z całej Polski. Czemu w końcu się nie zmówimy do strajku ogólnokrajowego? Od razu się sytuacja w firmie zmienii jak nagle stacje Orlenu ustaną bez paliwa. Pracujemy dla firmy, która ma potencjał na dobre warunki zatrudnienia i dobre zarobki. Orlen sobie nie poradzi jak stacje staną bez paliwa od razu zarząd Orlenu sie włączy w ten problem, a jeśli się raz konkretnie postawimy to zaraz dostaniemy umowe o prace i 8 tys netto, bo stać ich na to i nadal będzie im się transport paliwa opłacał. W aktualnej sytuacji dajemy się (usunięte przez administratora) na lewo i prawo i się z nas śmieje prezes firmy. Kierowcy powinni wziąc l4 na tydzień dwa we wszystkich rejonach Polski. Nie bójcie się poradzicie sobie finansowo, a pozatym można iść gdzieś dorywczo na te 2 tygodnie do pracy nie koniecznie jako kierowca. Pracy jest dużo. Może kierowcy stworzymy grupe strajkową na facebooku i się tam dogadamy co? Zapraszam Was do dyskusji, bo jeśli chcecie żyć godnie to trzeba z tym walczyć :) zapraszam do rozmowy pod tym komentarzem.
Po co strajk - rób wszystko dokładnie tak, jak oni wymagają i połowa stacji stoi. Wystarczy jeździć zgodnie z przepisami, robić uczciwe pauzy, nie odbierać telefonów (nie wolno przecież na załadunku, rozładunku czy w czasie jazdy) - na pauzie też nie, bo to automatycznie zrywa pauzę. Nie dzwonić na SP czy wchodzi paliwo - z wyjątkiem tych z listy, przestrzegać limitu 10 godzin w nocy i 12 godzin za dnia (grafik), nie ruszać zestawem z jakąkolwiek usterką i bez spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego i po kilku dniach jest taki bajzel, że nikt tego nie ogarnia.
Jak patrzę po tych ogłoszeniach dla kierowców C+E z ADR, to w Warszawie 9-11 tys. brutto, a np. w Olsztynie 8-10 tys. Skąd ta różnica tysiąca? Czyżby w Olsztynie chleb nie kosztował 6 zł?
(usunięte przez administratora)
Dlaczego?
pytanie za 100 pkt czy kierowca to jest (usunięte przez administratora) na smyczy ? czemu blokujecie przejścia to innej firmy? dlatego że ktoś zarobi 4 tyś więcej? może pora zacząć płacić ludziom bo za moment na kasie w biedronce więcej się zarobi (usunięte przez administratora)
chyba kpisz, zero podwyżki ludzie są wku..ii, że zostaje im na pełnym zusie 5 z hakiem, psie pieniądze za ponad 200 h na wlasnej działalności, już szykują sie wypowiedzenia i niech szukają dalej (usunięte przez administratora)
moi drodzy firma nie ma pieniędzy możemy dać 20 zł to powinno wystarczyć na 2 chleby


Witam, złożyłem papier na Dyspozytora i zostałem zaproszony na rozmowę. Czytam komentarze i trochę zaczynam mieć obawy. Większość komentarzy jest o pracy kierowcy, czy ktoś może powiedzieć coś więcej o pracy dyspozytora?
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w OTP S.A?
przychodzisz i przez 2 godziny słuchasz za co mogą zabrać i ile... później jeśli się godzisz dają ci tatyfikator kar do podpisuje. Jak podpiszesz zaczynasz....
Trochę wieczornej matematyki; Duży zus około 2000 tyś Podatek ryczałt ok 500 zł Księgowość, ubezpieczenie zdrowotne, firmowe około 300zl Suma 2800 Faktury 7000 8000 zł zostaję około 4200 4600. Jeszcze się zastanawiasz czy zabiorą za przepalenie paliwa 300 czy 500. Czy wszystko tu gra ? Czy ludzie myślący logicznie czytają to ?
oj na Boronowie kierowcy maja sie dobrze oj jak maja sie dobrze ......jak oni maj sie dobrze.......co to za firma Panie Obajtek.....ze Pana okradaja ..lataja z baniami az miło ....i Pan na to pozwala.........no tak bo kto by jezdził za takie pieniadze swiatek piatek i niedziele.... to sobie dorabiaja
Spoko firma
czy ktoś z siedzących przy biurku może mi odpowiedzieć ? Czy się różni kierowca w Płocka od kierowcy w Warszawy ? Dlaczego są aż tak różne stawki ? Czy Płock płaci inny ZUS ? Nie wiem może mniej robi ?
Jakie tańsze w biedrze w Warszawie słoikiem mają taniej niż my w Płocku??? Chyba u ciebie na wiosce taniej jak mama da sloje:)
Mieszkania w Płocku są tańsze niż w Wawie. Żarcie na mieście też. POza tym smarujecie banieczkami więc macie relatywnie więcej. To się skończy i to bardzo szybo - banieczek nie będzie tak jak w cywilizowanej części kraju. Przypilnuję tego osobiście.
Co boli, że W-wa już oklepana?, ale i tak są tacy co bez kamery dalej się bawią i przesiadają między zestawami. @Jerry wszystko jest drogie i robi się coraz ciężej. Nie jest nam chyba jeszcze potrzebne gryźć się między sobą,
Jaki święty się znalazł. Bardzo źle informacje masz. Od kiedy nawrócony od założenia systemu haar ?
Słuchy mnie doszły że Przemcio jeździł jako kierowca :) hehe . Oj Przemcio ciągnie wilka chyba wrócisz na trakerke:) jak nie orlen to na międzynarodówkę pójdziesz. Tam cie docenia nerwusie:))
Rudy Przemcio wziol parę groszy i zostaje:) Połasił się i go urządzili dyspozycyjność od 6 do 22:)) bardzo dobrze młodzi go zamęczą hehehe Żeby rozwodu nie było przez pracę. Karma wraca:)
Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem:) Przemek robi Mosty i Lotosa. Będziesz pracował to go poznasz jak krzyczy i się rozłącza podczas rozmowy . Prosty chłopak z pod Płocka.
Witam wszystkich, a ja powiem a raczej napiszę tak......Jestem w OTP kierowcą z oddziału Nowa Sól, jeśli chodzi o zarobki to dniówka 300 zł + premia 500 minimum jest zawsze te 19 dni pracy wiec łatwy rachunek ( 19 × 300 = 5700 + 500 = 6200) . Jeździłem po Europie i zarabiam około 7000 zł. Prowadziłem dwa domy tj. dom z żoną i dziećmi i dom w ciezarowce. .... koszt takiego życia to około 1000 zł miesięcznie. .... przy własnej działalność w OTP koszt jest taki 560 zł ZUS + 120 zł księgowa. .... ( 6200 -560=5640 -120 =5520) codziennie w domu spanie w łuzku ..... normalne życie i godny zarobek.... to plusy .A minusy. ..... odpowiedzialność no i praca światek, piątek. .... i jeszcze jedno jeśli ktoś liczy na paliwo TO SIĘ MOŻE PRZELICZYĆ. .... zero kombinaturki bo szybko namierzą. .... myślę że przy tych zarobkach nie trzeba kraść. To tyle.
Witam, może to i fajnie wygląda ale obawiam się ze zapomniałeś kolego uwzględnić 2 tematów. 1 to koszt dodatkowego ubezpieczenia (w razie "W"), oraz pełnego ZUSu,. Bo to że na początku jesteś na tzw. małym ZUSie to nie powinno nikogo obchodzić. Więc odejmując te wartości to kwota końcowa się nieco zmniejszy i będzie na poziomie myślę że ok. 4500-4700, co w gruncie rzeczy też nie jest źle, lecz na pracę na własnej działalności myślę że można by chcieć czegoś więcej. Pozdrawiam
A o podatku dochodowym do zapłacenia zapomniałeś? a mały ZUS będziesz placił do śmierci? Może dowiedz się najpierw co przysługuje ci płacąc mały ZUS w przypadku choroby!!!!!!!!!!!!! A odpowiedzialność. Innymi słowy pracując na własnej działalności i w przypadku jakiegość tragiczego zdarzenia zostajesz sam. Pracodawca wypnie się na ciebie. Ludzie o czym wy piszecie . Zacznijcie w końcu siebie szanować. Na dzień dzisiejszy na etacie (ADR) kierowca powinien dostawać 5000 - 6000 zł na łapę. Jeżeli już pracujesz na działalności powinieneś wykupić dodatkowe ubezpieczenie na firmę dla własnego komfortu i bezpieczeństwa, czyli następny koszt. Obudz się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Czarny, podatek dochodowy jest od 200 tys. zł. to po pierwsze, po drugie to ubezpieczenie wynosi na cały rok 1800 zł., po trzecie jeśli chodzi o ZUS prawda on po trzech latach się zmienia. ..... ale NIKT NIKOMU nie zabrania poszerzyć działalności gospodarczej....... wiec za tą pracę co wykonuje zarobek jest OK. ....
Zapomniałeś powiedzieć o kilku rzeczach: ganiają Cię jak psa, pora nocna - a co to takiego? Odpowiadasz za wszystko i to nieważne czy jesteś winny. Roboty dowalają, że nie wiadomo od czego zacząć i jak się nie wykłócisz to będziesz za te grosze (usunięte przez administratora) po 14 godzin niezależnie czy w nocy czy w dzień. Nierealne normy spalania (25l/100km + dodatek w zależności od lokalizacji: może na mesiu ale nie na 410KM Volvie do ciągania styropianu). tak przy okazji - zajrzyj w swoją umowę i warunki rzeczywiste - to jest zwykła umowa o pracę ale jako umowa współpracy mająca tylko na celu obejście zusu. Proponuję wycieczkę do ZUS, gdzie Ci powiedzą co i jak zrobić.
jest jeszcze jeden aspekt który trzeba uwzględnić. Mianowicie na działalności ty za wszystko odpowiadasz jak o firma podwykonawca. Od wszystkiego się nie ubezpieczysz przy kontroli( a to nie tylko ITD) w razie najmniejszych nieprawidłowości płacisz z własnej kieszeni i to sporo !!!!
Facet, o czym Ty gadasz? W otp ganiaja jak psa? Masz trasę i ja robisz, paliwa 1 albo 2 stacje i zmiany 12 albo 10 godz. Bez problemu się wyrobisz w 10 czy w 8 godz, w dłuższą trasę wysyłają w podwójnej. Nie ma nawet takiej opcji żeby przekroczyć czas pracy itd, owszem jak kierowca chce to niech przekracza ale zabierają za to premie. Na gazie jest więcej stacji ale większe pieniądze. A dyspozytor i kierownik gania masz rację ale tylko tych co się opierd....... ja żeby nabić godzin na drugi dzień. Jeżeli chodzi o szkolenie, tak liczą sobie 270 zł za każdy dzień jeżeli ktoś wcześniej nie jeździł na ADR i informują o tym przed szkoleniem wstępnym. I zabierają tylko wtedy jak byś chciał się zwolnić po miesiącu czy 3. Doświadczonych kierowców ADR szkolą jeden dzień a nie 10. I nie ma się co dziwić bo dużo było osób co po miesiącu czy dwóch odchodzilo do innej firmy na ADR
Żeby nie płacić za 20 dni szkolenia trzeba przepracowac 3lata a nie miesiące. Kolego napisz czy da rade tam wytrzymać 3lata.
Jakie dokładnie szkolenia masz na myśli? Ostatnie wpisy są dość chaotyczne, dlatego będzie mi miło, jeśli podasz więcej szczegółów. Jak często takie szkolenia mają miejsce? Napisz proszę, jak oceniasz atmosferę w firmie. Czy są jakieś dodatkowe benefity? Kilka osób wspominało też o premii. Od czego jest ona uzależniona?
Szkolenie z jazdy z ADR. Nie wiem jaka jest atmosfera bo tam nie pracuje i raczej nie bede.
Hallo Ci ci takie ostre negatywy pisza to chyba z takich (usunięte przez administratora)co mialem na aucie kiedys nawet gdy mial 80 km do stacjii nigdy nie mogl zdazyc na czas(usunięte przez administratora) do tego . chcac pracowac na dzialalnosci musisz myslec co sie robi co bedzie gdy .. 6lat jestem na dzialalnosci. Z koopsa albo innej firmy zazdroszcza w jakim systemie pracuje codziennie w domu a nie w szopie i za ladna kase oczywiscie gdy auto sprawne i nie wypisujesz do technika z 5 razy o to samo . pozdr
Ile miesięcy w roku masz taką fakturę? Czerwiec lipiec sierpień? A dalej 9.miesiecy co? Zostanie Ci 4 tys i odppwiedzilalnosc brak premii itd? Rzeczywiście nie chciałbym 7 za granicą ale 4 tys na adr z taką odpowiedzialności świętami weekendami siedzeniem i czekaniem na telefon to. Śmiech. Na sali
Facet o czym ty piszesz jestes zwykłym dziadem a nie kierowca z ambicjami na 3 zmiany jeżdzisz świątek piątek i niedziela . Za wszystko odpowiadasz materialnie jak ci sie noga podwinie wypadek czy zmieszanie to jesteś bankrut do potęgi . Ubezpieczenie masz do 50 tyś w Compensie to się możesz tym podetrzeć. Urlopu nie masz płatnego , zwolnienie od ZUS dostaniesz dopiero po 30 dniach jak dostaniesz , pracujesz po 15 godzin robisz rozładunki na łóżku . Normę masz na paliwo i premie masz raz na trzy albo 4 miesiące 300 do 500 pln Boisz sie odezwać bo jestes zerem dla OTP .ZUS za chwile będziesz miał po 2 latach 1600 i piszesz baranie ludziom takie banialuki ,Własnie tacy frajerzy pracują w OTP. Pracowałem 1 rok bo mnie COVID zmusił i nigdy w życiu nawet największemu wrogowi nie polecę tej firmy. Mam czyste ręce odszedłem bo nie lubię takich głupków wokół siebie .Pracowałem w Koluszkach.
dolicz ubezpieczenie 1950zl podzielic na 12 miesiecy 162,50 dolicz dojazdy 150 ,jak masz maly zus to jeszcze sie opyla a jka msz 1500 to juz srednio,,,,,jeszcze jedno idac na urlop nie zarabiasz a zus trzeba zaplacic ,,,,no chiba ze tylko zyjesz dla pracy
ZUS pełny to 1380,18 bez chorobowego, podatek na ryczałcie 150 i księgowa 150 i już masz na wstępie 1680 kosztów. Przy 19 dniach masz raptem 4000 na rękę czyli mniej niż na szambowozie (umowa o pracę i od poniedziałku do piątku w stałych godzinach). Sorki ale ta firma nie ma racji bytu przy zarobkach poniżej Mozambiku. Kierowca na ADR powinien być zatrudniony wyłącznie na umowie o pracę (a tu pozorowana działalność) z zarobkami nie mniejszymi niż 10tys przy max 20 dniach pracy i to z wolnymi weekendami i świętami. Za te dni odpowiednio wyższa stawka. Jak się nie chcecie cenić to będziecie zasuwać za miskę ryżu. Tylko patrzeć jak zaczną zatrudniać jakiś obcokrajowców i to będzie znak, że ta firma się zwija
Stawki o których piszesz to wynagrodzenia niemieckie. Przy 3500 euro brutto i obciazeniach podatkowych A1 zostanie Ci 2700 euro. I w domu jesteś 6 dni na przełomie miesięcy. Pozostaly 1 dzień z 7 wolnego poświęcasz na dojazdy.
Kolego gratuluje zarobków bo obecnie w Orlenie takich nie ma ( 300 zł dniówki ). To co opisujesz to kompletna bzdura albo pracujesz gdzie indziej ale napewno nie w Orlenie
No jak dniówka wychodzi około 340 350 zł na własnej działalności... 300 zł to może mieć na starej unowie
Cześć czy orlen zapewnia księgowość ? Jaką formę opodatkowania wybrać jako kierowca na działalności ?
Najlepiej się tam wcale nie zatrudniać ( czyt. zakładać powróz na szyję ) tylko iść gdzieś jak człowiek na etat. Jeśli już musisz to ryczałtovat. Płacisz stawkę ryczałtu i vatu możesz trochę urwać.
Dziękuję za odpowiedź , jestem emerytem więc nie muszę opłacać zus to dla mnie wielki plus , po drugie na działalności mogę dorabiać bez ograniczeń i nie zawieszą mi emerytury na etacie już to nie przejdzie
Witam. Też jestem emerytem i myślę o własnej działalności jako kierowca w OTP. Mam pytanko czy jeździsz w OTP i jak wygląda praca i zarobki w przypadku emeryta? Pozdrawiam.
Hej jeszcze nie jeżdżę dopiero za 3 miesiące mogę zacząć ale tak jak pisałem wcześniej wielki plus że nie musimy płacić składki na zus więc 2tys w kieszeni , tak koło 7 powinno być na rękę
Panowie od was kolega z autobusów 6 miesiecy dal rade ;) Tu młodzi kucają. Ale przychodźcie zobaczmy czy twarde chłopy jesteście . Tu guzika się nie obsługuje:)
No chyba nie myślisz że jak ktoś ma więcej lat to sobie nie poradzi. Az tyle roboty ze młodzi nie wyrabiają?
A to im tutaj pomóc nie da rady jakoś, żeby lepiej ogarniali? Nie szkoda, żeby tyle rotacji było bez sensu?
Być może już pracujesz na działalności, ale dopiero teraz to czytam. Z ZUS-em trochę jest inaczej. Czy jesteś zusowskim czy mundurowym emerytem. Jeśli jesteś 100%, a nie wcześniejszym to z zus jesteś zwolniony, ale Składkę zdrowotną co miesiąc trzeba zapłacić. Składkę płacisz nawet jak nie masz dochodu, czyli np. nie pracujesz bo jesteś chory. Dopiero zawieszenie działalności i zgłoszenie zawieszenia w zus wstrzymuje płatność składki. Część tej Składki zdrowotnej odliczysz od podatku. Musisz to osobiście zgłosić w siedzibie ZUS gdzie wypełnisz formularz i otrzymasz potwierdzenie. Jeśli tego nie zrobisz w terminie możesz być mocno rozczarowany finansowo. Jako emeryt prowadzący działalność gospodarczą nie możesz się rozliczyć wspólnie z żoną. Więc możesz wskoczyć na II próg podatkowy i tu czeka Urząd Skarbowy. Także inne instytucje czekają aby za dużo nie zarobić.
Miałem składać na kierowcę podanie ale jak czytam to wszystko to jednak odpuszczę. Szkoda życia i nerwów na takie akcje. Druga sprawa, Orlen non stop potrzebuje kierowców (ogłoszenia wiszą cały czas) Regionalny kierownik stwierdził żeby dzwonić w marcu hahahaha a babeczki w biurze że jak tamten się zgodzi to możemy finalizować pracę. Ale mimo to szukam dalej i w normalnych warunkach.
Panowie Redlinski powiedział macie pilnować rozładunku jak Pies :) także wszyscy jesteście kundlami:) I nie pytajcie o kasę ile czy 200 Tysiecy czy 900 tysiecy do płacenia bo wszyscy to podpisaliście i w razie W będziecie placic . Więc dojny uboj robią cały czas :) ale baranów nie ma co żałować płakać i płacić. Tyle w temacie.
Koleżko akurat pilnowanie jak pies skrzynki leży w twoim interesie jeśli tu robisz lub robiłeś chyba wiesz ile przez minutę możesz rozlać paliwa
Jak to jest na mostach754 bez SPD i Kamery. No tak Audi q5 pali. Stasiu banioj ile możesz. Jaszczak cie ostrzeze:)
jeżdżę audi Q7 z 2019 r nieważne z jakiego oddziału. Mam kamerę i tak zwanego hara... Wystawiam faktury po 18 tys... Dlaczego ? Dlatego że pracuje a nie leżę i płacze jak ty.
Płaczek jesteś i (usunięte przez administratora) Takich tu dużo na miejscu Pana Przemysława dowiedziałbum się co to za piesek szczęka.o założył ci sprawę hau hau
Ej Pany to prawda że chłopak który położył beczkę w Szczecinie w zeszłym tygodniu został policzony na 900 tys??
Ja to słyszałem, że 900 tyś to za sam zestaw, a gdzie droga, paliwo, hhahahaha.... Naprawdę czasami się wstydzę, że takie bzdurne plotuchy jeżdżą obok mnie w tych kabinach.
Lelum polelum nik o tym nie będzie wiedzial ani pamiętał bo wszystko będzie wiadomo za kilka kilnascie miesięcy. Ale jak jesteś na nowej umowie to się boj:) Jest zapis bierze zestaw na własną odpowiedzialność :) poczytaj.
Panowie jak to jest ze Pan kontrolny Jaszczak i Redlinski lataja szukaja poprzedniego dnia po zestawach . A 4 lata temu doił beczki na koluszkach po pracy kierowców:) Ktoś Panow widział i to nie raz. hmmm do sądu się przyda.
Co tam Panowie jesień gorąca się szykuje kto sprawa w sądzie Łapka w górę nie poddamy się będziemy walczyć pozdro dla wszystkich
u nas w plocku nikt się nie dotyka założyli kamery na placu na parkingach mysz się nie prześlizgnie..
Ale dlaczego tak poprawili bezpieczeństwo, stało się coś że teraz kamery nagle są? I po co wam strajk kierowców, aż tak niefajnie macie?
Odpowiem na drugie pytanie. Czemu strajk albo coś w tym stylu? Pracujemy na swojej własnej działalności i bierzemy pełną odpowiedzialność za samochód i naczepe oraz paliwo. Przykładowo w zime wpadne do rowu. Płace za to. Często są to kwoty pogrążające na całe życie:)
Płacisz to za swoją brawurę zdrowiem. Jak się wdupisz do rowu bo jest zima, szklanka, prędkość ok to za co możesz płacić?
Koledzy kierowcy z całej Polski. Czemu w końcu się nie zmówimy do strajku ogólnokrajowego? Od razu się sytuacja w firmie zmienii jak nagle stacje Orlenu ustaną bez paliwa. Pracujemy dla firmy, która ma potencjał na dobre warunki zatrudnienia i dobre zarobki. Orlen sobie nie poradzi jak stacje staną bez paliwa od razu zarząd Orlenu sie włączy w ten problem, a jeśli się raz konkretnie postawimy to zaraz dostaniemy umowe o prace i 8 tys netto, bo stać ich na to i nadal będzie im się transport paliwa opłacał. W aktualnej sytuacji dajemy się (usunięte przez administratora) na lewo i prawo i się z nas śmieje prezes firmy. Kierowcy powinni wziąc l4 na tydzień dwa we wszystkich rejonach Polski. Nie bójcie się poradzicie sobie finansowo, a pozatym można iść gdzieś dorywczo na te 2 tygodnie do pracy nie koniecznie jako kierowca. Pracy jest dużo. Może kierowcy stworzymy grupe strajkową na facebooku i się tam dogadamy co? Zapraszam Was do dyskusji, bo jeśli chcecie żyć godnie to trzeba z tym walczyć :) zapraszam do rozmowy pod tym komentarzem.
Po co strajk - rób wszystko dokładnie tak, jak oni wymagają i połowa stacji stoi. Wystarczy jeździć zgodnie z przepisami, robić uczciwe pauzy, nie odbierać telefonów (nie wolno przecież na załadunku, rozładunku czy w czasie jazdy) - na pauzie też nie, bo to automatycznie zrywa pauzę. Nie dzwonić na SP czy wchodzi paliwo - z wyjątkiem tych z listy, przestrzegać limitu 10 godzin w nocy i 12 godzin za dnia (grafik), nie ruszać zestawem z jakąkolwiek usterką i bez spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego i po kilku dniach jest taki bajzel, że nikt tego nie ogarnia.
Myślisz, że jak pracuje? Nie będę zapieprzać jak większość baranów. Większy pośpiech większe ryzyku kredytu na całe życie :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OTP S.A?
Zobacz opinie na temat firmy OTP S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 169.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OTP S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 137, z czego 15 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 67 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OTP S.A?
Kandydaci do pracy w OTP S.A napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.