Opinie o ORLEN Transport Sp. z o.o. w Płock

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie ORLEN Transport Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie ORLEN Transport Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ORLEN Transport Sp. z o.o. w Płock

Izydor
Inne

Dziwne ale tylu ludzi tu pracuje i nie narzekają, przeciwnie chwalą sobie pracę!

7
Kierownik
Były pracownik
@Izydor

Bo Ci co narzekają na wynagrodzenie i kary. To zapewne ta cześć złapanych na sikaniu w miejscu nieautoryzowanym którym pozostała jako pamiątka po pracy tylko nota do spłacenia.

pracownik
Pracownik

Poniżej analiza dla przyszłego kandydata oczami pracownika który pracuje od kilku lat. MOCNE STRONY: • Codzienny zjazd na bazę, • Grafik miesięczny wysyłany pod koniec miesiąca na cały kolejny miesiąc - według rocznego wzoru, czasem jak są delegacje lub dodatkowe zmiany to się rozjeżdża i jest więcej zmian pracujących w miesiącu za co jest dodatkowe wynagrodzenie, • Jeśli potrzebujesz wolne to wszystko jest do dogadania z dyspozytorem, • Stałe godziny wyjazdów pierwszej i drugiej zmiany na danym zestawie, • Jazda według czasu pracy kierowcy – średnio około 9h dziennie pracy od wyjęcia do włożenia karty kierowcy, • Nowe ciągniki Volvo z automatyczną skrzynią biegów wymieniane co 3 lata, • Profesjonalne szkolenie stanowiskowe z senior driverem do czasu wypełni samodzielnej obsługi cysterny, jazdy zestawem, obsługa tachografu, a także wypełniania dokumentów i znajomości procedur obowiązujących w firmie – szkolenie zakończone egzaminem z senior driverem, • Opiekę merytoryczną, pomoc i doradztwo w przypadku jakichkolwiek wątpliwości przez senior drivera, kierownika regionalnego oraz innych osób (specjalistów) z centrali firmy, • Nowy model wynagrodzenia uwzględniający dniówkę + płatną każdą godzinę pracy – wynagrodzenie podobne do stawek w transporcie międzynarodowym, • Gwarantowane wynagrodzenie w przypadku jakby nawet nie było pracy ze strony pracodawcy, • Szatnia dla pracowników oraz parking dla prywatnych samochodów pracowników, • Odzież robocza, obuwie zapewniane przez firmę, • Pranie odzieży roboczej w pralni zewnętrznej, • Szansa dla osób bez doświadczenia w jeździe zestawem, a także obsługi cystern paliwowych, • Pomoc w założeniu działalności gospodarczej, • Obsługa księgowa przy ryczałcie w kwocie 50 zł miesięcznie, • Możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, • Możliwość wykupienia ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w przypadku zdarzeń z winy kierowcy. SŁABE STRONY: • Własna działalność zamiast umowy o pracę, ale za to jest nieporównywalnie wyższe wynagrodzenie niż na umowie o pracę, • Co 3-4 weekend wolny, reszta pracujące, a wolne w tygodniu, • Praca w systemie zmianowym – średnio połowa zmian na dzień i połowa na noc, • W przypadku nieobecności takiej jak zwolnienie lekarskie, urlop, itp. nie otrzymujesz wynagrodzenia, • W trakcie szkolenia wynagrodzenie za dniówkę 150 zł, zamiast pełnego wynagrodzenia, • Musisz dokładnie wykonać Obsługę Codzienną (OC) – pilnować czy niema uszkodzeń zestawu oraz czy jest zbiornik w ciągniku zatankowany pod korek. W przypadku uszkodzeń jest dużo kamer i można to szybko sprawdzić między którymi zmianami było uszkodzenie. Niedotankowany zbiornik może zdarzyć się po nowych kierowcach, ale szybko można ustalić i porozmawiać z danym osobnikiem. • Czasem są delegacje do innych lokalizacji – oczywiście nocleg w hotelu i extra płatne, • Musisz pilnować wysokiego stylu jazdy i normy zużycia paliwa żeby nie była potrącona tobie cześć premii, SZANSE: • Atrakcyjne wynagrodzenie na porównywanym poziomie co w transporcie międzynarodowym będąc codziennie w domu, • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego na wysokim poziomie, ZAGROŻENIA: • Musisz liczyć że wszystkie uszkodzenia zestawu z winy kierowcy płaci kierowca – oczywiście jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia (OC) i nie trzeba się później martwić, • W przypadku zatrzymania na kradzieży paliwa dotkliwe kary finansowe do 20 000 zł, • W przypadku rezygnacji z pracy w trakcie szkolenia lub po szkoleniu zwrot kosztów szkolenia. Osoby które lubią często zmieniać pracę np. po kilku miesiącach, zapłacą kilka tysięcy z ostatniego wynagrodzenia tj. po 270 zł za każdą zmianę szkolenia, • Za rażące niedbalstwo jest taryfikator kar przewidzianych w umowie w którym firma może naliczyć kary, więc albo stosujesz się do procedur albo będziesz płacił, a w konsekwencji zostanie wypowiedziana tobie umowa, Jeśli czegoś zapominałem wpisać to zapraszam to merytorycznych wpisów w forum, a kandydatów mających wątpliwości na parking pod terminal w danej lokalizacji.

10
Obserwator
Inne
 Pytanie
@flow

Dokładnie, tak jak piszesz- jakie atrakcyjne wynagrodzenia????? Lepiej u prywaciarza zarobisz na etacie niż u tych (usunięte przez administratora). 3 kierowców na jedno auto...? Serio, nie stać ich na porządną flotę. Jak jeden kierowca zamuli to cała zmiana dostaje w (usunięte przez administratora). Na koniec współpracy OKRADAJĄ z całej należności wciskając ci przepały, kary za niewykonanie zlecenia czy kary umowne.... TRAGEDIA

JanekP
Były pracownik

Ciągłe zmiany dyspozycji ładunków, stacji i w ogóle pracy - praca w grafiku, a dzień przed sms, że jednak nie przychodzisz. Wiecznie blokujący się system na załadunkach - jesteś za ciężki albo masz za dużo produktu na daną stację - nerwy i stres w kolejce. Dyspozytorzy zmieniają się co kilka dni - trasy planowane bez sensu, przekraczające dopuszczalny czas pracy. Plan 12 godzin na zmianie nocnej maks. do 10. Ciągłe braki osobowe na poszczególnych regionach - zmuszanie do delegacji za obiad więcej. Na delegacjach praca po 15 godzin. Niemożliwe do zrealizowania normy spalania i potrącanie z wypłaty. Jeśli potrzebujesz dzień wolny (nawet na działalności gosp.) pobierają kilkanaście złotych. Brak podwyżek od 2018 roku. Ciągłe zwodzenie, że niedługo będą. Cała tabela kar do umowy np:. postój nieautoryzowany 1000 zł. Nie można w trasie stanąć spokojnie to WC. Odpowiedzialność finansowa za wszystkie usterki. Kierowca płaci za nowe lusterko, a firma wykazuje stratę do skarbowego. W skali kraju to setki tysięcy złotych. Praca we wszystkie święta. Kamery na kabinie ciągnika rejestrujące każdy ruch kierowcy. Proszenie się o wymianę opon i odmowy, bo się promocja skończyła. Pracowałem 3 lata w tej firmie i o 2,5 za dużo. Jedyne plusy to codziennie w domu i możliwość zdobycia doświadczenia na paliwie. Życzę wszystkim powodzenia.

Marco
Pracownik
@Sołtys Pcimia

Święta szczera prawda, Wielu może nie chce wierzyć, ale szybko się przekonają,że tak to wygląda. Prosta zasada, gdy są dobre warunki w danej firmie długa czeka się na wakat jak np. do NIJMAN / ZEETANK International Transport Sp. z o.o. W OTP tak duża fluktuacja potwierdza warunki współpracy. Kto tylko ma możliwość godnej i uczciwej współpracy z uczciwą firmą, zawiesza współpracę z OTP. Przykra prawda, ale prawda.

Drivetrue
Pracownik

Jeżeli pracujesz według oczekiwań firmy nie ma żadnego problemu, nastawiasz się że idziesz i zarabiasz kasę, i z perspektywy czasu nie nakręcam się innych gadaniem, a jak nie cwaniakujesz to i dogadasz się z dyspo i z każdym z kim masz kontakt, minusy są jak wszędzie ale teraz po podwyżkach na Wrocławiu czyli 265zł i 15,20 zł za każdą przepracowaną godzinę razem z pauzami.plus powyżej 20stego dnia pracy dodatkowe 100zł do dniówki. Przy 200 h 8400 a przy 220h pracy ponad 9tys.na pracę na miejscu to mogą być normy paliwa tym bardziej że teraz nie jest to rozliczane jak kiedyś 0-jedynkowo.Jeżdżąc na międzynarodówce miałem mniejsze pieniądze i poza domem.dzieci rosły etc..

vcx
Pracownik
@Drivetrue

- zus 2100 - podatek na rękę zostaje 5.500-6000 za wyścig cysterną!

Olga Nowy wpis
Inne

Partner chciałby aplikować na Kierowcę ADR. Z samego opisu trudno jest się domyślić ile może wynosić to wskazane atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie. Warto by się zgłosił?

Mati Nowy wpis
Były pracownik

Mądrzejsi i już dawno z tej firmy uciekli. Po pierwsze za te pieniądze, które firma oferuje nie warto nawet wstawać w łóżka przy tej odpowiedzialności. Do tego jawny wyzysk czyli kontrakty B2B zamiast umowy o pracę. Odejmij podatki ZUSi zostają marne grosze. Niewiele więcej niż na kasie w Biedronce. Do tego dochodzi czepianie się o wszystko i noty obciążeniowe za każde, nawet najmniejsze przewinienie. Szkolenia to jedna wielka aparodia - Dowiesz się jak węża podłączyć. Nikt już teraz ci nie powie dlaczego jest tak a nie inaczej Czy też jakie mogą być konsekwencje niestosowania się do określonej procedury. I nie chodzi o konsekwencje w sensie kar. Ale o konsekwencje dla ciebie czyli Co potencjalnie może się wydarzyć, jeśli zrobisz inaczej. Nikt ci też nie powie, jakie "niespodzianki" mogą czekać na stacjach. Kiedyś byłbyś o tym uprzedzony. Wiedziałbyś jak postępować. Teraz po prostu jest szkolenie z podłączania węża. Do tego ubezpieczenia zresztą psu na budę przydatne. Płacisz, niemałe pieniądze, a odpowiedzialność ubezpieczyciela jest żadna. W sumie cokolwiek pójdzie, nie tak, często nawet nie z twojej winy i tak za wszystko zapłacisz. Samochód uszkodzony - płacisz, Zmieszanie - płacisz. . Co do uszkodzeń samochodów. Wszystkie samochody są ubezpieczone, ale ty i tak zapłacisz po raz drugi. Ot taki biznes zarządu. W sumie jeżeli ktoś lubi być ganiany jak pies przez dyspozytora I lubii wyścigi cystemą za pieniądze netto, niewiele większe niż ma kasjer w biedronce no to jest to praca dla niego. Pamiętaj tylko o jednym tu nie ma żadnego szacunku dla pracownika.... a przepraszam - dla podwykonawcy

Piotrek92 Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Kandydat
 Pytanie

Ile dni trwa szkolenie w Płocku przed rozpoczęciem pracy jako kierowca?

Kierowca Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Pracownik
 Pytanie

Wiadomo skąd jest opóźnienie z wypłatami za miesiąc marzec 2024?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma ORLEN Transport Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko Kierowca ADR. Czy brałeś w niej udział? Możesz opowiedzieć innym o tym, jak było. Czy przebieg rozmowy odpowiadał Twoim potrzebom? Podziel się swoją opinią z innymi.
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Płock
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kelner/kelnerka
Płock
Bartłomiej Białaszek Jbm Turystyka
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Płock
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Piotrek92
Użytkownicy czekają na odpowiedź 11 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jak to wygląda odnośnie zmieszania paliw bądź uszkodzenia auta? Wiem że wszyscy piszą że jest tak strasznie a czy miał z Was ktoś taki przypadek że płacił z własnej kasy? Pokrywa się całość czy w przypadku wykupienia ubezpieczenia 10 procent wartości szkód?

anonim
Inne

Ponownie widzę, że pojawiła się oferta dla kierownika ds. kontrolingu finansowego. Zastanawia mnie proponowana podstawa, jeśli wymaga się jednego roku doświadczenia na podobnym stanowisku. dodatkowo czy ze względu na sam zakres obowiązków uważacie wynagrodzenie za adekwatne?

xd
Kandydat
 Pytanie
@anonim

A jaka jest proponowana podstawa? Ponownie pojawiła sie? Czyli od jakiego czasu jest poszukiwana osoba na to stanowisko?

On33
Użytkownicy czekają na odpowiedź 22 dni.
Inne
 Pytanie

Obecnie poszukiwany jest Kierownik Kontrolingu Finansowego. Myślicie, że warto aplikować? Jaki budżet może być ma takim stanowisku?

Chętny Ostrów
Pracownik

Witam, myślę o pracy w Ostrowie wielkopolski tuż obok są silosy ale zero komentarzy z tego rejonu. Jest ktoś kto mógłby napisać co kolwiek z tego rejonu bo z innych części widzę same negatywy tutaj

Stary kier
Inne
@Chętny Ostrów

Bo tam jest tak jak na innych rejonach, podstawowy minus pracy w tej firmie na dzialalnosci, to mega odpowiedzialnosc finansowa jak cos sie wydarzy, przy nieadekwatnych zarobkach, zarobisz 7 tys. na miesiac tyrajac, a w razie powaznego wypadku bulisz setki tysięcy ,

anonim
Inne

Kierownik Regionu Przewozowego ma jeden zespół czy więcej? Aktualnie, bo ogłoszenie to widzę, że wygasło 5 miesięcy temu, z drugiej strony i tak nie pisali takich szczegółów. Ale chciałbym się troche o tym środowisku pracy dowiedzieć więcej, no i czy ogólnie mozna liczyć na jakis wakat teraz?

Kierowca
Użytkownicy czekają na odpowiedź 36 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam, Jak rozliczany jest dzień w delegacji spędzony w hotelu jako wolny?Tzn bez jazdy

anonim
Inne

Przyuważyłem ten komentarz stwierdzający, że od marca ma być tysiak więcej. zastanawiam się czy to na każdym stanowisku taka zmiana czy jednak głównie za kółkiem. Ja do biura chce aplikować, szukają właśnie specjalisty ds. kontroli przewozów, spełniam wymogi, ciekawe jak praca od drugiej strony wygląda? jakie podejście do pracownika i tym podobne?

Przyszły pracownik
Pracownik
 Pytanie

Cześć, Czy stawki przykładowo dla rejonu 265 + 15,60 za godzinę są stawkami Netto na fakturze + podatek VAT? I jak to się z podwyżkami od marca?

Pracownik
Pracownik
@Przyszły pracownik

To jest brutto, po pol roku albo po roku stawka godzinowa wzrasta do 20 zl, podobno są jakieś małe podwyzki od lutego

tomek
Pracownik

(usunięte przez administratora) na działalności 6 tys przy dużych opłatach o nic nie można się doprosić kierowca jest trędowaty, traktowany przez wszystkich jak ostatnie zlo nie polecam przyjdziesz zwolnisz się zapłacisz karę 3 tys mają swoje głupie ustawy

Kobieta
Inne

Dyspozytora też dotyczą te podwyżki, o której ktoś niżej pisał, że tysiąc złotych więcej ma być? Interesuje mnie to stanowisko a widziałam taką ofertę pracy. Tylko że to było z 2023 z września i nie podali wtedy nawet orientacyjnie, jakie są stawki, także nie mam porównania. Ile się zarabia normalnie tam?

Stary kierowca
Pracownik

No to chłopy, od marca tysiak wiecej, sprawdzone info

Piotrek92
Kandydat
 Pytanie
@Stary kierowca

O czym dokładnie mowa jeśli chodzi o tą podwyżkę? To prawda że mają być jakieś dodatkowe pieniądze na pokrycie ZUS-u? Nadal wyłącznie umowa B2B czy pojawiła się również możliwość zatrudnienia na umowę o pracę?

Pracownik
Pracownik
@Piotrek92

50 zł do dniówki podnoszą od marca, oczywiście brutto

Archie
Kandydat
 Pytanie

Witam. Na pracuj pl Orlen wrzuca już trzeci miesiąc ogłoszenie o pracę na kierowcę ADR, złożyłem tam CV i nikt jej nawet nie raczy otworzyć. Mam wszystko co potrzebujecie, ADR i TDT ważne 5 lat, C+E z ważnymi badaniami lekarskimi i 7 lat doświadczenia na cysternie a w statusie aplikacji widnieje że dostarczono, ale nikt nawet jej nie otwiera a ogłoszenie jest co tydzień odświeżane. Czy to ogłoszenie to w jakimś sensie sobie ktoś jaja robi czy jak mam to rozumieć?

Młodyy
Kandydat
@Archie

@Archie co prawda składałem na inne stanowisko, ale ta sama sytuacja. Rekrutacja dawno zakończona. Moja aplikacja jedynie dostarczona.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Cześć, opisze ktoś jak się pracuje we Wrocławiu? Jakie godziny pracy, rejony, okres próbny i realne zarobki po tym okresie? Jak przebiega współpraca z dyspozytorami i kadrą kierownicza? Trochę się tu naczytałem na forum ale nie wiem skąd koledzy są, mnie konkretnie interesuje Wrocław

anonim
Inne

Każde stanowisko miało te wspomniane niżej podwyżki ? Widziałem że dyspozytorów zatrudniają. Chociaż nie wiem czy teraz, bo to ogłoszenie to akurat było takie sprzed pięciu miesięcy. No ale właśnie apropo Aktualności, to jaki aktualne stawki są? Po tych wszystkich podwyżkach krajowych ostatnio itd.

Młodyy
Kandydat
 Pytanie

Witam, Widzę, że są przyjęcia na stanowisko dyspozytor i koordynator do spraw technicznych. Warto? jak zarobki, atmosfera?

Damian
Kandydat
 Pytanie

Witam Panowie , Pomijając te wszystkie kary itd. Ile jestem w stanie zarobić za miesiąc pracy przy dużym zusie ? Jaki jest system zmianowy i czy to prawda , że jeździ się po 9h max?

Arbuz
Inne
@Damian

Przy duzym zusie i zaczynajac od najnizszej stawki to na paczatek zostanie okolo 5 tysia, lipne pieniadze

Zostaw merytoryczną opinię o ORLEN Transport Sp. z o.o. - Płock

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ORLEN Transport Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ORLEN Transport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ORLEN Transport Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 8 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ORLEN Transport Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii