Dziwne ale tylu ludzi tu pracuje i nie narzekają, przeciwnie chwalą sobie pracę!
Bo Ci co narzekają na wynagrodzenie i kary. To zapewne ta cześć złapanych na sikaniu w miejscu nieautoryzowanym którym pozostała jako pamiątka po pracy tylko nota do spłacenia.
Poniżej analiza dla przyszłego kandydata oczami pracownika który pracuje od kilku lat. MOCNE STRONY: • Codzienny zjazd na bazę, • Grafik miesięczny wysyłany pod koniec miesiąca na cały kolejny miesiąc - według rocznego wzoru, czasem jak są delegacje lub dodatkowe zmiany to się rozjeżdża i jest więcej zmian pracujących w miesiącu za co jest dodatkowe wynagrodzenie, • Jeśli potrzebujesz wolne to wszystko jest do dogadania z dyspozytorem, • Stałe godziny wyjazdów pierwszej i drugiej zmiany na danym zestawie, • Jazda według czasu pracy kierowcy – średnio około 9h dziennie pracy od wyjęcia do włożenia karty kierowcy, • Nowe ciągniki Volvo z automatyczną skrzynią biegów wymieniane co 3 lata, • Profesjonalne szkolenie stanowiskowe z senior driverem do czasu wypełni samodzielnej obsługi cysterny, jazdy zestawem, obsługa tachografu, a także wypełniania dokumentów i znajomości procedur obowiązujących w firmie – szkolenie zakończone egzaminem z senior driverem, • Opiekę merytoryczną, pomoc i doradztwo w przypadku jakichkolwiek wątpliwości przez senior drivera, kierownika regionalnego oraz innych osób (specjalistów) z centrali firmy, • Nowy model wynagrodzenia uwzględniający dniówkę + płatną każdą godzinę pracy – wynagrodzenie podobne do stawek w transporcie międzynarodowym, • Gwarantowane wynagrodzenie w przypadku jakby nawet nie było pracy ze strony pracodawcy, • Szatnia dla pracowników oraz parking dla prywatnych samochodów pracowników, • Odzież robocza, obuwie zapewniane przez firmę, • Pranie odzieży roboczej w pralni zewnętrznej, • Szansa dla osób bez doświadczenia w jeździe zestawem, a także obsługi cystern paliwowych, • Pomoc w założeniu działalności gospodarczej, • Obsługa księgowa przy ryczałcie w kwocie 50 zł miesięcznie, • Możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, • Możliwość wykupienia ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w przypadku zdarzeń z winy kierowcy. SŁABE STRONY: • Własna działalność zamiast umowy o pracę, ale za to jest nieporównywalnie wyższe wynagrodzenie niż na umowie o pracę, • Co 3-4 weekend wolny, reszta pracujące, a wolne w tygodniu, • Praca w systemie zmianowym – średnio połowa zmian na dzień i połowa na noc, • W przypadku nieobecności takiej jak zwolnienie lekarskie, urlop, itp. nie otrzymujesz wynagrodzenia, • W trakcie szkolenia wynagrodzenie za dniówkę 150 zł, zamiast pełnego wynagrodzenia, • Musisz dokładnie wykonać Obsługę Codzienną (OC) – pilnować czy niema uszkodzeń zestawu oraz czy jest zbiornik w ciągniku zatankowany pod korek. W przypadku uszkodzeń jest dużo kamer i można to szybko sprawdzić między którymi zmianami było uszkodzenie. Niedotankowany zbiornik może zdarzyć się po nowych kierowcach, ale szybko można ustalić i porozmawiać z danym osobnikiem. • Czasem są delegacje do innych lokalizacji – oczywiście nocleg w hotelu i extra płatne, • Musisz pilnować wysokiego stylu jazdy i normy zużycia paliwa żeby nie była potrącona tobie cześć premii, SZANSE: • Atrakcyjne wynagrodzenie na porównywanym poziomie co w transporcie międzynarodowym będąc codziennie w domu, • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego na wysokim poziomie, ZAGROŻENIA: • Musisz liczyć że wszystkie uszkodzenia zestawu z winy kierowcy płaci kierowca – oczywiście jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia (OC) i nie trzeba się później martwić, • W przypadku zatrzymania na kradzieży paliwa dotkliwe kary finansowe do 20 000 zł, • W przypadku rezygnacji z pracy w trakcie szkolenia lub po szkoleniu zwrot kosztów szkolenia. Osoby które lubią często zmieniać pracę np. po kilku miesiącach, zapłacą kilka tysięcy z ostatniego wynagrodzenia tj. po 270 zł za każdą zmianę szkolenia, • Za rażące niedbalstwo jest taryfikator kar przewidzianych w umowie w którym firma może naliczyć kary, więc albo stosujesz się do procedur albo będziesz płacił, a w konsekwencji zostanie wypowiedziana tobie umowa, Jeśli czegoś zapominałem wpisać to zapraszam to merytorycznych wpisów w forum, a kandydatów mających wątpliwości na parking pod terminal w danej lokalizacji.
Dokładnie, tak jak piszesz- jakie atrakcyjne wynagrodzenia????? Lepiej u prywaciarza zarobisz na etacie niż u tych (usunięte przez administratora). 3 kierowców na jedno auto...? Serio, nie stać ich na porządną flotę. Jak jeden kierowca zamuli to cała zmiana dostaje w (usunięte przez administratora). Na koniec współpracy OKRADAJĄ z całej należności wciskając ci przepały, kary za niewykonanie zlecenia czy kary umowne.... TRAGEDIA
Ciągłe zmiany dyspozycji ładunków, stacji i w ogóle pracy - praca w grafiku, a dzień przed sms, że jednak nie przychodzisz. Wiecznie blokujący się system na załadunkach - jesteś za ciężki albo masz za dużo produktu na daną stację - nerwy i stres w kolejce. Dyspozytorzy zmieniają się co kilka dni - trasy planowane bez sensu, przekraczające dopuszczalny czas pracy. Plan 12 godzin na zmianie nocnej maks. do 10. Ciągłe braki osobowe na poszczególnych regionach - zmuszanie do delegacji za obiad więcej. Na delegacjach praca po 15 godzin. Niemożliwe do zrealizowania normy spalania i potrącanie z wypłaty. Jeśli potrzebujesz dzień wolny (nawet na działalności gosp.) pobierają kilkanaście złotych. Brak podwyżek od 2018 roku. Ciągłe zwodzenie, że niedługo będą. Cała tabela kar do umowy np:. postój nieautoryzowany 1000 zł. Nie można w trasie stanąć spokojnie to WC. Odpowiedzialność finansowa za wszystkie usterki. Kierowca płaci za nowe lusterko, a firma wykazuje stratę do skarbowego. W skali kraju to setki tysięcy złotych. Praca we wszystkie święta. Kamery na kabinie ciągnika rejestrujące każdy ruch kierowcy. Proszenie się o wymianę opon i odmowy, bo się promocja skończyła. Pracowałem 3 lata w tej firmie i o 2,5 za dużo. Jedyne plusy to codziennie w domu i możliwość zdobycia doświadczenia na paliwie. Życzę wszystkim powodzenia.
Święta szczera prawda, Wielu może nie chce wierzyć, ale szybko się przekonają,że tak to wygląda. Prosta zasada, gdy są dobre warunki w danej firmie długa czeka się na wakat jak np. do NIJMAN / ZEETANK International Transport Sp. z o.o. W OTP tak duża fluktuacja potwierdza warunki współpracy. Kto tylko ma możliwość godnej i uczciwej współpracy z uczciwą firmą, zawiesza współpracę z OTP. Przykra prawda, ale prawda.
Jeżeli pracujesz według oczekiwań firmy nie ma żadnego problemu, nastawiasz się że idziesz i zarabiasz kasę, i z perspektywy czasu nie nakręcam się innych gadaniem, a jak nie cwaniakujesz to i dogadasz się z dyspo i z każdym z kim masz kontakt, minusy są jak wszędzie ale teraz po podwyżkach na Wrocławiu czyli 265zł i 15,20 zł za każdą przepracowaną godzinę razem z pauzami.plus powyżej 20stego dnia pracy dodatkowe 100zł do dniówki. Przy 200 h 8400 a przy 220h pracy ponad 9tys.na pracę na miejscu to mogą być normy paliwa tym bardziej że teraz nie jest to rozliczane jak kiedyś 0-jedynkowo.Jeżdżąc na międzynarodówce miałem mniejsze pieniądze i poza domem.dzieci rosły etc..
Partner chciałby aplikować na Kierowcę ADR. Z samego opisu trudno jest się domyślić ile może wynosić to wskazane atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie. Warto by się zgłosił?
Mądrzejsi i już dawno z tej firmy uciekli. Po pierwsze za te pieniądze, które firma oferuje nie warto nawet wstawać w łóżka przy tej odpowiedzialności. Do tego jawny wyzysk czyli kontrakty B2B zamiast umowy o pracę. Odejmij podatki ZUSi zostają marne grosze. Niewiele więcej niż na kasie w Biedronce. Do tego dochodzi czepianie się o wszystko i noty obciążeniowe za każde, nawet najmniejsze przewinienie. Szkolenia to jedna wielka aparodia - Dowiesz się jak węża podłączyć. Nikt już teraz ci nie powie dlaczego jest tak a nie inaczej Czy też jakie mogą być konsekwencje niestosowania się do określonej procedury. I nie chodzi o konsekwencje w sensie kar. Ale o konsekwencje dla ciebie czyli Co potencjalnie może się wydarzyć, jeśli zrobisz inaczej. Nikt ci też nie powie, jakie "niespodzianki" mogą czekać na stacjach. Kiedyś byłbyś o tym uprzedzony. Wiedziałbyś jak postępować. Teraz po prostu jest szkolenie z podłączania węża. Do tego ubezpieczenia zresztą psu na budę przydatne. Płacisz, niemałe pieniądze, a odpowiedzialność ubezpieczyciela jest żadna. W sumie cokolwiek pójdzie, nie tak, często nawet nie z twojej winy i tak za wszystko zapłacisz. Samochód uszkodzony - płacisz, Zmieszanie - płacisz. . Co do uszkodzeń samochodów. Wszystkie samochody są ubezpieczone, ale ty i tak zapłacisz po raz drugi. Ot taki biznes zarządu. W sumie jeżeli ktoś lubi być ganiany jak pies przez dyspozytora I lubii wyścigi cystemą za pieniądze netto, niewiele większe niż ma kasjer w biedronce no to jest to praca dla niego. Pamiętaj tylko o jednym tu nie ma żadnego szacunku dla pracownika.... a przepraszam - dla podwykonawcy
Ile dni trwa szkolenie w Płocku przed rozpoczęciem pracy jako kierowca?
Wiadomo skąd jest opóźnienie z wypłatami za miesiąc marzec 2024?
Jak to wygląda odnośnie zmieszania paliw bądź uszkodzenia auta? Wiem że wszyscy piszą że jest tak strasznie a czy miał z Was ktoś taki przypadek że płacił z własnej kasy? Pokrywa się całość czy w przypadku wykupienia ubezpieczenia 10 procent wartości szkód?
Ponownie widzę, że pojawiła się oferta dla kierownika ds. kontrolingu finansowego. Zastanawia mnie proponowana podstawa, jeśli wymaga się jednego roku doświadczenia na podobnym stanowisku. dodatkowo czy ze względu na sam zakres obowiązków uważacie wynagrodzenie za adekwatne?
A jaka jest proponowana podstawa? Ponownie pojawiła sie? Czyli od jakiego czasu jest poszukiwana osoba na to stanowisko?
Obecnie poszukiwany jest Kierownik Kontrolingu Finansowego. Myślicie, że warto aplikować? Jaki budżet może być ma takim stanowisku?
Witam, myślę o pracy w Ostrowie wielkopolski tuż obok są silosy ale zero komentarzy z tego rejonu. Jest ktoś kto mógłby napisać co kolwiek z tego rejonu bo z innych części widzę same negatywy tutaj
Bo tam jest tak jak na innych rejonach, podstawowy minus pracy w tej firmie na dzialalnosci, to mega odpowiedzialnosc finansowa jak cos sie wydarzy, przy nieadekwatnych zarobkach, zarobisz 7 tys. na miesiac tyrajac, a w razie powaznego wypadku bulisz setki tysięcy ,
Kierownik Regionu Przewozowego ma jeden zespół czy więcej? Aktualnie, bo ogłoszenie to widzę, że wygasło 5 miesięcy temu, z drugiej strony i tak nie pisali takich szczegółów. Ale chciałbym się troche o tym środowisku pracy dowiedzieć więcej, no i czy ogólnie mozna liczyć na jakis wakat teraz?
Witam, Jak rozliczany jest dzień w delegacji spędzony w hotelu jako wolny?Tzn bez jazdy
Przyuważyłem ten komentarz stwierdzający, że od marca ma być tysiak więcej. zastanawiam się czy to na każdym stanowisku taka zmiana czy jednak głównie za kółkiem. Ja do biura chce aplikować, szukają właśnie specjalisty ds. kontroli przewozów, spełniam wymogi, ciekawe jak praca od drugiej strony wygląda? jakie podejście do pracownika i tym podobne?
Cześć, Czy stawki przykładowo dla rejonu 265 + 15,60 za godzinę są stawkami Netto na fakturze + podatek VAT? I jak to się z podwyżkami od marca?
To jest brutto, po pol roku albo po roku stawka godzinowa wzrasta do 20 zl, podobno są jakieś małe podwyzki od lutego
(usunięte przez administratora) na działalności 6 tys przy dużych opłatach o nic nie można się doprosić kierowca jest trędowaty, traktowany przez wszystkich jak ostatnie zlo nie polecam przyjdziesz zwolnisz się zapłacisz karę 3 tys mają swoje głupie ustawy
Dyspozytora też dotyczą te podwyżki, o której ktoś niżej pisał, że tysiąc złotych więcej ma być? Interesuje mnie to stanowisko a widziałam taką ofertę pracy. Tylko że to było z 2023 z września i nie podali wtedy nawet orientacyjnie, jakie są stawki, także nie mam porównania. Ile się zarabia normalnie tam?
No to chłopy, od marca tysiak wiecej, sprawdzone info
O czym dokładnie mowa jeśli chodzi o tą podwyżkę? To prawda że mają być jakieś dodatkowe pieniądze na pokrycie ZUS-u? Nadal wyłącznie umowa B2B czy pojawiła się również możliwość zatrudnienia na umowę o pracę?
Witam. Na pracuj pl Orlen wrzuca już trzeci miesiąc ogłoszenie o pracę na kierowcę ADR, złożyłem tam CV i nikt jej nawet nie raczy otworzyć. Mam wszystko co potrzebujecie, ADR i TDT ważne 5 lat, C+E z ważnymi badaniami lekarskimi i 7 lat doświadczenia na cysternie a w statusie aplikacji widnieje że dostarczono, ale nikt nawet jej nie otwiera a ogłoszenie jest co tydzień odświeżane. Czy to ogłoszenie to w jakimś sensie sobie ktoś jaja robi czy jak mam to rozumieć?
@Archie co prawda składałem na inne stanowisko, ale ta sama sytuacja. Rekrutacja dawno zakończona. Moja aplikacja jedynie dostarczona.
Cześć, opisze ktoś jak się pracuje we Wrocławiu? Jakie godziny pracy, rejony, okres próbny i realne zarobki po tym okresie? Jak przebiega współpraca z dyspozytorami i kadrą kierownicza? Trochę się tu naczytałem na forum ale nie wiem skąd koledzy są, mnie konkretnie interesuje Wrocław
Każde stanowisko miało te wspomniane niżej podwyżki ? Widziałem że dyspozytorów zatrudniają. Chociaż nie wiem czy teraz, bo to ogłoszenie to akurat było takie sprzed pięciu miesięcy. No ale właśnie apropo Aktualności, to jaki aktualne stawki są? Po tych wszystkich podwyżkach krajowych ostatnio itd.
Witam, Widzę, że są przyjęcia na stanowisko dyspozytor i koordynator do spraw technicznych. Warto? jak zarobki, atmosfera?
Witam Panowie , Pomijając te wszystkie kary itd. Ile jestem w stanie zarobić za miesiąc pracy przy dużym zusie ? Jaki jest system zmianowy i czy to prawda , że jeździ się po 9h max?
Przy duzym zusie i zaczynajac od najnizszej stawki to na paczatek zostanie okolo 5 tysia, lipne pieniadze
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ORLEN Transport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ORLEN Transport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ORLEN Transport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 8 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!