Ile obecnie można na chwilę obecną zarobić na Zusie 314zl miesięcznie? Jak kształtują się zarobki?
Zalezy od rejonu, bo różnie płacą, przy podobnym zusie w Płocku zostaje mi kolo 8.5k na rękę, ale licząc juz po podwyce stawki godzinowej która jest po pół roku pracy, oczywiscie mozesz zarobic mniej lub więcej, zalezy od ilości zmian i godzin w miesiącu.
Witam serdecznie, Ile jako poczatkujacy kierowca moge zarobić na niskim zusie? Tj. 314zl. Rozwzam miedzynarodowke lub orlen.
Jak to jest, że największa firma w Polsce nie daje normalnych umów dla kierowców w spółce transportującej paliwo Orlen transport tylko wszyscy na „własnej działalności” - w takiej formie rządzący pozwalają na takie umowy śmieciowe niby B2B. To jest obraz traktowania pracowników przez Orlen.
Poniżej analiza dla przyszłego kandydata oczami pracownika który pracuje od kilku lat. MOCNE STRONY: • Codzienny zjazd na bazę, • Grafik miesięczny wysyłany pod koniec miesiąca na cały kolejny miesiąc - według rocznego wzoru, czasem jak są delegacje lub dodatkowe zmiany to się rozjeżdża i jest więcej zmian pracujących w miesiącu za co jest dodatkowe wynagrodzenie, • Jeśli potrzebujesz wolne to wszystko jest do dogadania z dyspozytorem, • Stałe godziny wyjazdów pierwszej i drugiej zmiany na danym zestawie, • Jazda według czasu pracy kierowcy – średnio około 9h dziennie pracy od wyjęcia do włożenia karty kierowcy, • Nowe ciągniki Volvo z automatyczną skrzynią biegów wymieniane co 3 lata, • Profesjonalne szkolenie stanowiskowe z senior driverem do czasu wypełni samodzielnej obsługi cysterny, jazdy zestawem, obsługa tachografu, a także wypełniania dokumentów i znajomości procedur obowiązujących w firmie – szkolenie zakończone egzaminem z senior driverem, • Opiekę merytoryczną, pomoc i doradztwo w przypadku jakichkolwiek wątpliwości przez senior drivera, kierownika regionalnego oraz innych osób (specjalistów) z centrali firmy, • Nowy model wynagrodzenia uwzględniający dniówkę + płatną każdą godzinę pracy – wynagrodzenie podobne do stawek w transporcie międzynarodowym, • Gwarantowane wynagrodzenie w przypadku jakby nawet nie było pracy ze strony pracodawcy, • Szatnia dla pracowników oraz parking dla prywatnych samochodów pracowników, • Odzież robocza, obuwie zapewniane przez firmę, • Pranie odzieży roboczej w pralni zewnętrznej, • Szansa dla osób bez doświadczenia w jeździe zestawem, a także obsługi cystern paliwowych, • Pomoc w założeniu działalności gospodarczej, • Obsługa księgowa przy ryczałcie w kwocie 50 zł miesięcznie, • Możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, • Możliwość wykupienia ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w przypadku zdarzeń z winy kierowcy. SŁABE STRONY: • Własna działalność zamiast umowy o pracę, ale za to jest nieporównywalnie wyższe wynagrodzenie niż na umowie o pracę, • Co 3-4 weekend wolny, reszta pracujące, a wolne w tygodniu, • Praca w systemie zmianowym – średnio połowa zmian na dzień i połowa na noc, • W przypadku nieobecności takiej jak zwolnienie lekarskie, urlop, itp. nie otrzymujesz wynagrodzenia, • W trakcie szkolenia wynagrodzenie za dniówkę 150 zł, zamiast pełnego wynagrodzenia, • Musisz dokładnie wykonać Obsługę Codzienną (OC) – pilnować czy niema uszkodzeń zestawu oraz czy jest zbiornik w ciągniku zatankowany pod korek. W przypadku uszkodzeń jest dużo kamer i można to szybko sprawdzić między którymi zmianami było uszkodzenie. Niedotankowany zbiornik może zdarzyć się po nowych kierowcach, ale szybko można ustalić i porozmawiać z danym osobnikiem. • Czasem są delegacje do innych lokalizacji – oczywiście nocleg w hotelu i extra płatne, • Musisz pilnować wysokiego stylu jazdy i normy zużycia paliwa żeby nie była potrącona tobie cześć premii, SZANSE: • Atrakcyjne wynagrodzenie na porównywanym poziomie co w transporcie międzynarodowym będąc codziennie w domu, • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego na wysokim poziomie, ZAGROŻENIA: • Musisz liczyć że wszystkie uszkodzenia zestawu z winy kierowcy płaci kierowca – oczywiście jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia (OC) i nie trzeba się później martwić, • W przypadku zatrzymania na kradzieży paliwa dotkliwe kary finansowe do 20 000 zł, • W przypadku rezygnacji z pracy w trakcie szkolenia lub po szkoleniu zwrot kosztów szkolenia. Osoby które lubią często zmieniać pracę np. po kilku miesiącach, zapłacą kilka tysięcy z ostatniego wynagrodzenia tj. po 270 zł za każdą zmianę szkolenia, • Za rażące niedbalstwo jest taryfikator kar przewidzianych w umowie w którym firma może naliczyć kary, więc albo stosujesz się do procedur albo będziesz płacił, a w konsekwencji zostanie wypowiedziana tobie umowa, Jeśli czegoś zapominałem wpisać to zapraszam to merytorycznych wpisów w forum, a kandydatów mających wątpliwości na parking pod terminal w danej lokalizacji.
Napisz może na ile jest podpisany cyrograf w przypadku gdy się człowiek po pół roku rozmyśli ,czy to prawda,że na 3 lata?
Jazda z paliwem u dystrybutora i producenta z możliwością obcięcia premii za zużycie na trasie to jakiś kabaret kto tam będzie jeździł jeszcze na działaności bez możliwości choroby na l4.
Napisz wyraźnie że na samozatrudnieniu kierowca nie jest pracownikiem, kodeks pracy nie obejmuje. Zdecydowanie większa odpowiedzialność materialna i prawna jako podwykonawca. Sam opłaca ZUS, podatek i urlop. Podziel to zarobisz netto przez 11 miesięcy i podziel na 12 to wyjdzie średni zarobek miesięczny. Dziwie się że spółka skarbu państwa toleruje samozatrudnienie, to prawie jak śmieciówka.
zgadza się, te łzy mu się tak cisną że muszą pisać tylko same rewelacje i pozytywy a życie jest zupełnie inne
Idź ze swoją umową do PiP to Ci jasno wytłumaczą - to jest umowa o pracę i mogą Ci ją przekształcić w sądzie
Dzień dobry czy można się z Panem skontaktować telefonicznie i porozmawiać o pracy w Orlen ? Jestem przed podjęciem decyzji i chętnie posłuchałbym mądrzejszego kolegi.
Dokładnie jak piszesz kolego. Nic dodać nic ująć. Pracuje w OT parę lat i nie narzekam. Kasa jak na międzynarodówce a na delegacji już wogole kosmos. Pozdrawiam.
Hala urlopy do dogadania? Może kilka lat temu. I 100 zł za każde spóźnienie do pracy :p
atrakcyjne wynagrodzenie??? 8000-zus-podatek=5,500! przypominam że ścigasz się cysterną bo GRAFIK!!! to najgorszy sort korpo...atmosfera nie do zniesienia! nie licz na pomoc! (usunięte przez administratora)za brudną szybę! zamówienia/zgłoszenia awarii to fikcja
Dokładnie, tak jak piszesz- jakie atrakcyjne wynagrodzenia????? Lepiej u prywaciarza zarobisz na etacie niż u tych (usunięte przez administratora). 3 kierowców na jedno auto...? Serio, nie stać ich na porządną flotę. Jak jeden kierowca zamuli to cała zmiana dostaje w (usunięte przez administratora). Na koniec współpracy OKRADAJĄ z całej należności wciskając ci przepały, kary za niewykonanie zlecenia czy kary umowne.... TRAGEDIA
Przymierzałem się do pracy jako kierowca, ale po tym co tutaj przeczytałem, to postanowiłem zrezygnować Trochę jestem zawiedziony, bo byłem praktycznie już zdecydowany Dobrze że są takie fora pracownicze Dziękuję Wam!!!
Nie polecam prqcy jako kierowca w tej firmie. Oddzial Warszawa praca w warunkach sanitarnych z lat 60” zespsute i brudne toalety dla kierowcôw ale ladnie wyremontowane dla kierownictwa. Kierownik gowniarz ok 20 lat, klamie i sciemnia. Swiadczy to o najnizszym morale spokki w traktowaniu pracownikow. Wynagrodsenie ok 4000 zl za codzienne 10 godz pracy. To skandal. Wygurowane normy spalania za ktorych przekroczenie potracaja z wynagrodzenia. Po. Rozpoczeciu umowy placa 15 zl / godzinè bo musisz sie przeszkolic przy drugim kierowcy a trwa to ok 2 tyg. Za 1 dzien jazdy / 10 h dostaniesz 150 zl ;) Odradzam tam wszyykim prace. To nie jest Orlen tylko prywatna spokka pod logo Orlena.
Szanowny Panie Marcinie. Należy napisać prawdę a nie bzdury i podpisać się "Wacek". Dzwoni Pan do osoby w biurze, w tym przypadku do Kobiety, i odzywa się Pan do niej "(usunięte przez administratora)..." pomimo że rozmawia z Panem spokojnie i grzecznie, dlatego zastanawiam się czy taki "Wacek" jak Pan powinien mieć wstęp do jakiejkolwiek toalety lepszej lub gorszej, czy bezpieczniej go tam nie wpuszczać aby jej nie zdewastował. Toalety w Warszawie ktoś tak właśnie użytkował. Termin szkolenia jest zależny od doświadczenia ucznia i jego polotu oraz zdolności przyswajania wiedzy. W Pana przypadku widzę potencjał do odporności w przyswajaniu wiedzy. System podkreśla błędy czerwonym szlaczkiem i zapewne podkreślił Panu słowo "Wygurowane" podczas tworzenia postu. Być może to nie była "góra" tylko 'wulkan", ponieważ jak to mówiły Panie z podstawówki słowo góra piszemy przez "ó" aby do niej nie wpaść jak się będzie przez nią przechodziło.. Spółka nie ma też oddziału w Warszawie o czym zapewne było na szkoleniu wstępnym ale jak widać wrodzone predyspozycje również na szkoleniu przeszkodziły w jego zrozumieniu. Proszę nie być "Wackiem" tylko "Facetem" i zadzwonić do Pani do której puścił Pan taką wiązankę i tak po ludzku jak prawdziwy mężczyzna przeprosić za swoje zachowanie. Proszę też pamiętać o kilku rzeczach : 1. W Internecie nie jest się anonimowym. 2. To co się pokaże, napisze i opublikuje w Internecie i się "zobaczy" już się nie "odzobaczy". 3. Nigdy nie wiadomo gdzie i kim spotkana się Pan ponownie na swojej drodze w życiu więc zawsze lepiej być "człowiekiem" a nie "Wackiem". 4. Tęsknimy już za Panem tak jak zakonnice w "Kochanym urwisie" za Urwisem.
Uderz w stół a nożyce się odezwą. Ty pracownik też się podpisuj i nie jesteś dzieciaku anonimowy w necie. Uczepiłeś się 'Wacka" a podpisane 'Wicek" i kto tu ma problemy z czytaniem i rozumieniem ? Kible to fakt. porażka totalna i szkoda, że zdjęć tu nie można wrzucić. Zapewne jakby obejrzało je pół Polski to nagle byłby remont sraczyków. Ciśnieniowanie słuszne, skoro zgodziły się na taką robotę to muszą teraz to znosić te France. Dajecie ludziom do podpisu cyrografy i potem zdziwieni jesteście, że ktoś rzuca mięsem, nie dziwię się. Szczyt to tak jak kolega Wicek pisał ; za dzień szkolenia płacą 150 a przy zwolnieniu żądają 270 za dzień szkolenia ( lojalka za szkolenie wstępne na 3 lata ) . Nigdy nie spotkałem się z tym aby płacić za szkolenie wstępne przy zwalnianiu się. a szkolenie polega na siedzeniu z prawej strony i patrzeniu co i jak robi SD. Zrobisz obcierkę- bulisz ostro, urwiesz bądź tobie urwą lustro 2,5 tysia w plecy. Nie pozdrawiam Nie polecam Na Orlenie ino 1 i 2
Czy polecacie pracę jako dyspozytor? Jak wygląda proces wdrożenia? Na jakie wynagrodzenie można liczyć?
Nie wiem jak sie pracuje jako dyspozytor, ale za to wiem jak zachowują sie kierowcy, jak nie chcesz dostac nerwicy to lepiej szukaj gdzie indziej
Pracuje ponad 2 lata A dyspozytorow było już chyba grubo ponad 10 więc sam sobie odpowiedz i nie wiesz w te bajki co ci będą opowiadać w Płocku. Masz być pod telefonem od 6 do 18 chyba że jako nocny to od 18 do 6. Jak coś się walnie na słupku to dzwoni do Ciebie cały region na raz bo kierowcy nie mogą się ładować na bazie.
Sama prawda, dyspozytor 7 dni w tygodniu w robocie, od 6-18, niby pracuje tylko iles tam dni a w reszte jest tylko pod telefonem ale jesli kierowca ma jakikolwiek problem to dzwoni do dyspozytora
Jestem po rozmowie kwalifikacyjnej - sama rozmowa przebiegła pozytywnie. Praca się wydaje ciekawa, 5 dni pracy, 5 dni wolnego. Wynagordzenie to jest jakiś żart, podobne pieniądze można zarobić w Biedronce.
A ile wynosi wynagrodzenie? Bo widziałam ze znowu jest ogłoszenie na dyspozytora.
Dziwne ale tylu ludzi tu pracuje i nie narzekają, przeciwnie chwalą sobie pracę!
Ja znam co najmniej 3 chłopaków którzy tam pracowali wszyscy uciekli praca 24h/ 7 dni w tygodniu sam byłem na rozmowach bralinmnie od ręki ale jakoś nie mogłem sienprzelamac po tym co słyszałem może jak Orlen to przejmie zmienia podejście do pracownika i wtedy się poprawi bo one nie to kibel totalny
No niestety. Dużo jest osób nieśwadomych i nierozgarniętych, dlatego ponoszą tego konsekwencje. Ale jak przeczytają całę forum to może iich oświeci.
Bo Ci co narzekają na wynagrodzenie i kary. To zapewne ta cześć złapanych na sikaniu w miejscu nieautoryzowanym którym pozostała jako pamiątka po pracy tylko nota do spłacenia.
lojalki, kary, start o 3 rano, 3 weekendy pracujące, żadne święta się nie liczą :) 5.500 zostaje na ręce, po pół roku 6.000 hahaha za jazdę/wyścig z czasem cysterną!!! atmosfera jak w korpo, tragiczna, totalny wyścig szczurów, ludzie fałszywi, podpierdalacze dosłownie za wszystko sami oceńcie!!!
Koledzy dyspozytorzy rozumiem, że do szkół było wam nie po drodze. Jeżeli nie wykażecie chęci ,, dogadania" się z kierowcami przepadniecie, wyeliminujecie się psychicznie sami w ciągu 2 miesięcy.
Koledzy kierowcy a w zasadzie zleceniobiorcy czy działalnosciowcy mamy w was...... jeszcze trochę to idąc na 6, robotę dostaniesz o 5.59 i będziesz stał pod słupkiem i czekał bo pół Polski będzie miało ten sam problem
Co się dzieje że robota jest wrzucana tak późno? jak był Marek to druga zmiana miała do 11 max. a pierwsza do 14. Teraz nawet potrafią robotę wrzucić pół godziny przed rozpoczęciem drugiej zmiany albo późnym wieczorem przecież to przesada kierownik nic nie robi bo ma to gdzieś zresztą jak wszystko. Kto jest przełożonym tych na dyspozytorni? Kiedyś był Kozak a teraz kto?
A co ty chcesz od kierownika robi to co do niego należy przyzwyczaiłeś sie ze o 14. Miną 2 tyg przyzwyczaisz się że o 20. Ciesz się ze masz
Ma chłop rację kiedy były takie opóźnienia jak teraz skoro nie dają rady we trzech ogarniać roboty niech zatrudnią czwartego dyspozytora weźcie pod uwagę jak my kierowcy byśmy nie zrobili całej roboty to wtedy dopiero by było. Trzeba wystosować kilka maili do dyrekcji i pogoni towarzystwo a sprawa nie dotyczy tylko Płocka z tego co ludzie gadają. Co do kierownika to panowie on nie przyszedł tu pracować tym bardziej komuś pomagać tylko pokazać się trzy razy w tygodniu, kogoś nagrać na trasie że stoi wziąć pieniążki i tyle. Abym się mylił ale nie wróżę dobrej współpracy z dyspozytorami a tym bardziej z Jaszczakiem.
a to teraz jest 3 na cały kraj, czy trzech na region? kiedyś było 5?6? i dwóch na noc?
Nigdy nie pracowałem w gorszym (usunięte przez administratora) żerującym na pracownikach a w zasadzie na podwykonawcach niż tutaj. Wyzysk na każdym kroku. Noty za wszystko. To za spalanie nierealne do zrobienia to za lustro urwane nie z twojej winy ale ty kiwrowales i tamtego nie zatrzymałeś. A hitem jest obciążenie za szkolenie wstępne a w zasadzie za każdy dzień tego szkolenia gdzie siedzisz obok i patrzysz jak SD podpina ramiona czy węże. Liczą za to jak za zboże gdzie jest to przygotowanie do pracy o wszędzie jest to norma i za darmo. No chyba że 3 lata posiedzisz w tym cyrku to wtedy nie obciąża. (usunięte przez administratora) i trzymać się jak najdalej od tego chorego tworu. Nie polecam odradzam. Brak życia prywatnego. Brak urlopu.
Miałeś słabego SD - mój pokazał tylko raz o co chodzi a potem musiałem wszystko samemu. Korygował, mówił co nie tak i jakie są tego konsekwencje. Po szkoleniu z pakietem uwag czułem się bezpiecznie i zawsze w razie potrzeby do niego mogłem zadzwonić co i jak. Wymagający ale to naprawdę było szkolenie do pracy w tej firmie. Szkoda dla nowych ze tu już nie pracuje.
Ciągłe zmiany dyspozycji ładunków, stacji i w ogóle pracy - praca w grafiku, a dzień przed sms, że jednak nie przychodzisz. Wiecznie blokujący się system na załadunkach - jesteś za ciężki albo masz za dużo produktu na daną stację - nerwy i stres w kolejce. Dyspozytorzy zmieniają się co kilka dni - trasy planowane bez sensu, przekraczające dopuszczalny czas pracy. Plan 12 godzin na zmianie nocnej maks. do 10. Ciągłe braki osobowe na poszczególnych regionach - zmuszanie do delegacji za obiad więcej. Na delegacjach praca po 15 godzin. Niemożliwe do zrealizowania normy spalania i potrącanie z wypłaty. Jeśli potrzebujesz dzień wolny (nawet na działalności gosp.) pobierają kilkanaście złotych. Brak podwyżek od 2018 roku. Ciągłe zwodzenie, że niedługo będą. Cała tabela kar do umowy np:. postój nieautoryzowany 1000 zł. Nie można w trasie stanąć spokojnie to WC. Odpowiedzialność finansowa za wszystkie usterki. Kierowca płaci za nowe lusterko, a firma wykazuje stratę do skarbowego. W skali kraju to setki tysięcy złotych. Praca we wszystkie święta. Kamery na kabinie ciągnika rejestrujące każdy ruch kierowcy. Proszenie się o wymianę opon i odmowy, bo się promocja skończyła. Pracowałem 3 lata w tej firmie i o 2,5 za dużo. Jedyne plusy to codziennie w domu i możliwość zdobycia doświadczenia na paliwie. Życzę wszystkim powodzenia.
Raczej niedorzeczny. Kary są ale za brak realziacji dostaw zgodnie z procedurami. Jak się ma problemy z (usunięte przez administratora)i potrzebą sikania na drodze szybkiego ruchu (usunięte przez administratora)to nie dziw się że dostajesz kary. Miałeś odwagę napisać o kara i zatryzmaniach powiedz prawdę dlaczego się zatrzymujesz.
Ja ?? Ja nie byłem tak głupi żeby podpisać taką umowę. Więc zatrzymuję się tam gdzie chce :). A ty sobie trzymaj ile dasz radę.
Dyspozytorzy są tak nie rozgarnięci, że potrafią zgłaszać nieautoryzowany postój w momencie gdy stoisz w korku do bramek! Zdarzało mi się to nagminnie. Paranoją jest, że nawet awaryjnie nie możesz zatrzymac się na siku lub dwójkę gdzie potrzebujesz - powinno się to zgłaszać i tyle konsekwencji w tym temacie być powinno. Nie jesteś (usunięte przez administratora) tylko pracownikiem a na szkoleniu bezczelnie tłumaczą Ci, że po to masz mieć obowiązkowo drugi zestaw ubrania, że jak go polejesz paliwem lub się porobisz, możesz się przebrać... A co do stawania na poboczach dróg szybkiego ruchu czy autostrad, kto normalny ryzykowałby kilkuset złotowy mandat lub możliwość najechania na zestaw dla paru litrów paliwa?! Panowie, tak to mogło być za czasów CPN'u a nie teraz, gdzie masz GPS, kamery i lotne nieoznakowane samochody Orlen ochrony bardzo często jeżdżące za cysternami o czym Ci, którzy pracują dobrze wiedzą...
Czytałem twój komentarz i się zgadza jak mówisz pracuje tu kilka misiecy nie miałem doświadczenia wcześniej na C+E . Po tak krótkim okresie czasu nie widzę tu perspektyw na dalsze egzystowanie jak skończy się mały ZUS to uciekam - niby codziennie w domu ale sa (usunięte przez administratora) we) zmiany które nie pozwalają na normalne życie z rodziną tj 1 grupa kierowców : 4.00 -16.00 i 16.00-2.00 2 grupa kierowców : 1.00 - 11.00 i 11.00-23.00 Robimy w miesiącu po połowie tych w/w zmian mniej więcej po 10 jednych i drugich zmian . 1 weekend zapewniony wolny reszta arbait. Praca w święta niektórzy z kirowcow mają wolne inni zapiera.... całe święta, nie ma się dzielenia sprawiedliwie po pół lub po jednym dniu. W okresie letnim od czerwca do końca września kiedy jest najwięcej pracy brak urlopu ( na umowie ) i brak wolnego (świadczenia usług ) na działalności gosp pomimo że i tak nie zapłacą za wolne w wakacje to i tak nie godzą się dawać tego wolnego . Nie obchodzi ich że masz zaplacona wycieczkę na wczasy od pół roku. Niby człowiek jest przyjmowany na własnej działalności urlop nie przysługuje tylko wolne za które się nie płaci to i tak nie możesz wziąć, czujesz się jak (usunięte przez administratora) mimo tego że ty im świadczysz Usługi. Zmuszanie do delegacji gdzie nie ma w umowie , jest płatne ekstra 100 za dzień, spanie w hotelu pokój 1 osobowy orlenowski - oni płacą, 1 posiłek dziennie. Zaplata kilometrówki za dojazd i powrót z delegacji chyba 1,05 za km. Czyli 2 strony. Jak jest wolne w grafiku na delegacji to może sobie wrócić do chaty, za te dojazdy nie płacą. Kierownik obiecuje że jedziesz na miesiąc w delegację a okazuje się że siedzisz 3-4 miesiące, (usunięte przez administratora) z tymi pieniędzmi życie rodzinne jest ważniejsze. Dyspozytorzy planują trasy kierowców z aplikacji Google Mapa gdzie nie ma ograniczeń tonazowych, na nawigacji uwzględnia 90 km a na zestawie jedziesz 70 pełny 79 pusty bo jak przekroczysz 80 km to dostajesz ostrzeżenie+ kilka i potrąca ci kilka stówek. Później dyspozytorzy dziwią sie że kierowcy się nie wyrabiają mimo tego że robią pauzy na załadunkowych i rozładunkach bo każdy chce być jak najszybciej w domu. Nierówne traktowanie kierowców z różnych okręgów... 1. Szczecin i chyba Wrocław mają na działalności 320 dniówki i plus 20 za godzinę 2. Centrum Polski 241 dniówki i 20 za godzinę 3. Wschód PLa mniej ale nie wiem dokładnie ile. Czy to jest sprawiedliwe? Czym się różnią jedni kierowcy od drugich z innych Rey PL? Tylko tym że jeżdżą po innych drogach a pracy ,obowiązków, stresu mają tyle samo.... ORLEN sponsor wielu organizacji i drużyn PL a ma takie warunki Jak coś przeoczyłem to mnie poprawcie koledzy kierowcy....
Też mnie to zastanawia dlaczego różne rejony maja różnie płacone za tą samą robotę i kierowcy ponoszą te same koszty. I te normy nierealnego spalania gdzie volvo podaje, ze auto wiecej spala niz te 24.5 czy 25.5. Na innych regionach są jeszcze inne debilne godziny poza wymienonymi przez ciebie 1. 2 do 12 2. 12 do 24 1. 6 do 18 2. 18 do 4 1. 0 do 10 2. 0 do 22
Odezwij się do mnie mam kilka pytań co do tej firmy jeśli masz jeszcze ochotę pisać i wspominać o tej firmie. Jestem nowym pracownikiem
Bym wolał takie zmiany jak u ciebie 6-18 i 18-4.... Idzie prowadzić normalne życie a nie jak u mnie 11-23 ( często kończysz 0.00-1.00) i 1.00 - 11.00 ( przychodzimy na 0.00 aby skończyć 9.00 -10.00 ) Jaki rejon jestes???
(usunięte przez administratora) W zakresie spalania jakbyś był prawdziwym kierowcą podałbyś rzeczowe argumenty a nie że normy są za małe. Poczytaj co prawdziwi kierowcy, jeżdżąc zgodnie z przepisami a nie 80 i więcej w zabudowanym, potrafią osiągnąć na przejazdach w 100% z pełnym ładunkiem. My jeździmy 50 na pełno i 50% na pusto. Wyniki jednego z regionalnych konkursów VOVLO Fuel Chalange zwyciężca - zużycie paliwa 23,05 l/100 km drugi 23,19 l/100 km trzeci 23,71 l/100. Zobacz jaka cześć z nas robi chlew w nowych pojazdach, ponieważ wcześniej jeździli tylko na starym zasyfionym sprzęcie i dostając nowe czyste i pachnące auto nie potrafią uszanować tego oraz innych kolegów. Za lusterka jest jasna polityka i bynajmniej ja wiem kiedy zapłacę, komunikacja była w aplikacji na tablecie - pytanie czy wiesz co to za aplikacja i jak się nią posługiwać bo o wyminę opon się nie prosi tylko zgłasza rzeczowo i systematycznie wypełniając OC.
Jak czytam takie wypociny niemowy to od razu widać, żeś jakiś kierownik utajony albo szpicel. To jaka masz normę ? Gdzie jeździsz ? Pewnie mapy Google i tylko tyle. Zejdź na ziemię i zapraszam na Wrocław albo na Kraków to zobaczymy te twoje normy realne. Bez wspomagaczy jak takiś mądry. W aplikacji klepiesz opony miesiąc i zero reakcji. O czym ty gadasz albo gdzie siedzisz...
Jeździj wolniej niż 70 to się w czasie nie wyrobisz i zmiennik na Ciebie czeka na parkingu (tak dowalone roboty). Wariant 2 - ,asz jakieś układy z dyspo i głównie śpisz po parkingach aby godzin narobić. Normy są z księżyca i jedyny sposób aby się w nich zmieścić to przelewanie z cysterny do baku (to Haar i kamery ukróciły) lub okresowa jazda na króciak aby podrównać spalanie
Święta szczera prawda, Wielu może nie chce wierzyć, ale szybko się przekonają,że tak to wygląda. Prosta zasada, gdy są dobre warunki w danej firmie długa czeka się na wakat jak np. do NIJMAN / ZEETANK International Transport Sp. z o.o. W OTP tak duża fluktuacja potwierdza warunki współpracy. Kto tylko ma możliwość godnej i uczciwej współpracy z uczciwą firmą, zawiesza współpracę z OTP. Przykra prawda, ale prawda.
Narzekaliście na Przyborowskiego że nie potrafi zapewnić obsady na Olsztynie to popatrzcie co wyprawia Pan Jaszczak za chwilę przyjedzie tu pół Płocka delegatów bo nikt nie będzie chciał pracować z takim kierownikiem. Skoro ludzie co są oddelegowani z Płocka do nas mają o nim takie zdanie jak my to nie jest problem z kierowcami tylko z kierownikiem.
Na dalekiej północy z następcą waszego byłego kierownika jest podobnie.....Doświadczeni odchodzą a przychodzą z łapanki po kursach bez żadnego doświadczenia i tym szczyci się kierownik.
nie rozumiem ludzi, którym ciagle coś nie pasuje. Płaca nie zależy od kierownika tylko od góry. Co ma wyprawiać? Robi swoje i tyle. Tu się nie zgodzę z opinia. Wydaje mi się że człowiek który rodzi urazę powinien zadzwonić i wyjaśnić a nie pisać bzdury. Dla mnie Kierownik o co nie poprosiłbym jest załatwione. I większość ludzi też tak uważa.
Kogo twoje wypociny interesuja ? Weź się lepiej za robotę a nie szczekasz. Są ludzie co pracuja i chcą pracować. A kto pracuje x kierownikiem to nie wiem ja sam ładuje i rozładowuje
Ludzie to mają problemy ja nigdy nie miałem problemu z żadnym kierownikiem ale dlatego ze robię swoje nie gadam głupot i innych zakazanych rzeczy …. Przemek jest konkretny i daje radę na swoim stanowisku jak by wam pozwalał na wszystko to może byście nie narzekali taka prawda … Nie podoba się to do Niemca
Siema, Chciałbym zasięgnąć języka jak to wyglada jeśli chodzi o prace w okolicach Warszawy ?? Tez tak .(usunięte przez administratora) ??
Jak się przyciąga byłych kierowców, czy zatrzymuje odchodzących? Panowie podwyżek nie dostaniecie - chyba, że wycofacie wypowiedzenia. Panowie - jesteście traktowani tak, jak osoby dopiero rozpoczynające, więc podwyżki nie dostaniecie (chyba, że sobie wywalczycie indywidualnie) Co jeszcze - może lodzika prezesowi zrobić? Kierowcy z łapanki, kierownicy z łapanki, dyspozytorzy z łapanki - kto następny? Serio? To ma być poważna firma? Gdzie rozmowy kwalifikacyjne potrafią się odbywać po 30 minutach od wysłania CV (znam takie przypadki) Jedna wielka parodia a nie poważna firma transportowa. Ta firma z kurą w logo powinna w trybie natychmiastowym powiedzieć - Państwu już dziękujemy. Od dziś ktoś inny będzie to robić - ktoś, kto ma do tego kompetencje. Zabrać kierowców do siebie a reszcie podziękować za współpracę...całej reszcie i co do jednego
Bo takie mają ciśnienie, że czekają tylko aż ktoś rzuci cv i łapią za telefon. Byle były kwity i działka a reszta nie istotna. Lepiej paru z łapanki niż starych stażem kumatych i obeznanych z tematem kierowców.
Jak ten młody stanie się "stary i kumaty" to też im podziękuje. tak będzie w kółko i zawsze tu będzie bajzel. Bo szkoda dać tym starym parę zł więcej. Rotacja 1200kierowców w 6 lat czyli 200 na rok? To nie problem - problemem są właśnie ci starzy, bo wiedzą co i jak. Nowi będą robić po 14 i więcej godzin bo tak ich firma będzie robić w balona. Jak się ogarną albo ktoś im wytłumaczy ... stają się wrogami czyli starymi. Ogólnie to jest tylko zakład szkoleniowy dla wszystkich innych firm (w kraju i za granicą). Tu jesteś tylko numerkiem, z całym katalogiem kar i bez szans na normalną pracę. Nowym radzę - trzymać się od tej firmy JAK NAJDALEJ! Wiem, co piszę, bo trochę już tu pracuję i pewną część z Was wyszkoliłem (większość już odeszła z różnych względów)
Nie polecam. Trzymać się od tych polskich dziadów jak najdalej. Nawet nie kupować od nich paliwa. Za wszystko (usunięte przez administratora) ci z wypłaty. Szacunku zero. Sami niech sobie jeżdżą (usunięte przez administratora) Tu tylko przychodzić z adwokatem. Chora (usunięte przez administratora) firma
Koledzy kierowcy z całej Polski. Czemu w końcu się nie zmówimy do strajku ogólnokrajowego? Od razu się sytuacja w firmie zmienii jak nagle stacje Orlenu ustaną bez paliwa. Pracujemy dla firmy, która ma potencjał na dobre warunki zatrudnienia i dobre zarobki. Orlen sobie nie poradzi jak stacje staną bez paliwa od razu zarząd Orlenu sie włączy w ten problem, a jeśli się raz konkretnie postawimy to zaraz dostaniemy umowe o prace i 8 tys netto, bo stać ich na to i nadal będzie im się transport paliwa opłacał. W aktualnej sytuacji dajemy się (usunięte przez administratora) na lewo i prawo i się z nas śmieje prezes firmy. Kierowcy powinni wziąc l4 na tydzień dwa we wszystkich rejonach Polski. Nie bójcie się poradzicie sobie finansowo, a pozatym można iść gdzieś dorywczo na te 2 tygodnie do pracy nie koniecznie jako kierowca. Pracy jest dużo. Może kierowcy stworzymy grupe strajkową na facebooku i się tam dogadamy co? Zapraszam Was do dyskusji, bo jeśli chcecie żyć godnie to trzeba z tym walczyć :) zapraszam do rozmowy pod tym komentarzem.
Wiecie co - w Waszych głowach jest pustka i po prostu wieje wiatr. Szkolił mnie człowiek, który powiedział wprost - robi to, co lubi a większość kierowców to barany, bo nie potrafią walczyć o swoje. Myślałem, że żartuje ale raz robił sobie przelewy na pauzie to widziałem kątem oka że na koncie miał 9 cyfrową kwotę. Mógłby kupić tę firmę a w niej pracuje...takiego luzaka to nie widziałem ale ma rację - jesteśmy baranami
Też lubię swoje pracę, lecz z tym masz racje, że kierowcy to barany co nie potrafią się zmówić do wspólnego działania. Widzę to po swoim rejonie. Wszyscy gadaja jak źle ale nikt nie potrafi sie odezwać i czekają na ten dzień nie fartu, że im coś nie wyjdzie i będą mieli wypadek np w zime. My nie zarabiamy po miliony złotych, żeby od tak zapłacić firmie za naprawe zestawu kwote np 200 tys. Na takie kwoty kredyty na mieszkania się bierze i to piszę o bardzo optymistycznej wersji, bo mieszkania są dużo więcej warte. Dla nie których ludzi to jest kredyt na całe życie, a kierowcy nie chcą z tym walczyć żeby mieć spokojniejszą pracę. To jest zawód kierowcy przy tych kilometrach co się pokonuje zawsze się coś wydarzy czy to głupie lusterko czy otarcie to już są koszta, które często pokrywa kierowca.
Widze że coś się rusza i to mi się podoba zrobiłem ADR-y nalewaki rok temu i miałem kilka propozycji ale za każdym razem kiedy słysze działalność odmawiam. Nie jestem za pracą na działalności wogóle jako Kierowca , działalność gospodarcza powinna wchodzić w grę jak kupisz sobie zestaw i otwierasz firmę. Wojownicy i Ci zamuleni co się boją odzywać posłuchajcie mnie teraz uwarznie - napiszcie petycję do Pana Daniela Obajtka i kilku innych osób które zajmują się transportem w Orlenie. Petycja musi zostać napisana w sposób szczery do bólu i opszerny sposób co jest przyczyną tej paranormalnej sytuacji i takiego dymania na hajs w warunkach pracy. Petycję powinni podpisać wszyscy Kierowcy Orlen Trasnport i inni Kierowcy którzy mają jaja i charakter i wiedzą o co walczymy w Polsce np. przyszli kierowcy którzy chcą pracować np. na uciwych warunkach pracy i za godne wynagrodzenie. POWTARZAM TA PETYCJA MA CHARAKTER OGÓLNOPOLSKI powinna być napisana szczerze i od serca porata 100 000 tys. podpisów. Chłopaki trzeba działać Ci co się nie chcą odzywać za dużo niech podpisują chociaż i tyle w temacie. Do boju Polacy działajcie chłopaki petycje trzeba puścić kilka razy w różnych tematach. Tak dla przypomnienia rok do wyborów tylko rok :) także ogień chłopaki. Czekam na raport z frontu Orlen Trasnport. Pozdrawiam was ze Wschodniej Wielkopolski :) I zachęcam kierowców w całej Polski do rozsądnej walki o lepszy SOS I warunki pracy
Ale po co ? Czego nie rozumiesz ? Jaka petycja... takie kwity lecą do składu desek. To nie kierowcy mają się prosić o cokolwiek przez jakieś petycje, tylko wielka firma ma prosić kierowców żeby u nich pracowali i tyle! Więc skończ pisać banialuki. Jak nie będzie nie myślących ludzi, nie ceniących swoich umiejętności i uprawnień i nie umiejących przeliczać swojego czasu życia na dochód to nie będą mieli kogo wyzyskiwać i frajerować. Tyle w temacie. WYSTARCZY ŻE NIKT SIE NIE ZGODZI NA ICH WARUNKI i tyle, żeby się rozwijać będą zmuszeni zmienić warunki, a skoro dla nowych będą lepsze warunki to i starzy będą mogli renegocjować swoje umowy, bo jest zasada równości w zatrudnieniu.
HW Bóg Cię opóścił? Platfusy się boją petycj jak ognień wody. Nie jestem w żadnej partii
To napisz konkretnie z czym to się przebiłeś niby. I co ma Polska do Szwajcarii, chyba tylko że wydy.... tu sporo ludzi na kredyty CHR
A co Ty tak zniechęcasz tych ludzi do demokratycznych rozwiązań? Próbujesz przekonać kierowców że petycja i podjęcie rozmów z prezesem Danielem Obajtkiem to zły pomysł? Ja swoich kart Ci nie odkryje frajerem nie jestem i prowokacją nie ulegam.
Po pierwsze - demokracja to fikcja, no chyba ze wierzysz ze walesa obalil komune. Po drugie prezesem firmy Orlen Transport jest p Miroslaw Zubek, a pan o ktorym piszesz nie ma nic z nia wspolnego. Wiec nawet nie wiesz do kogo pisac tę swoja petycje.
Słuszna uwaga :) faktycznie Pan Mirosław Zubek ,Kandytacie numer 1 :) będą z Ciebie ludzie. Troche wiary chłopie demokracja jest zacznij brać udział w projektach obywatelskich w swoim regionie, miejscowości a sam się przekonasz że demokracja jest w Polsce, tylko trzeba włożyć sporo zaangażowania, serca i nie można się poddawać. obecny Rząd Polski jest przychlny zwykłym obywatelą i potrafią rozmawiać oraz współpracować z każdym obywatelem na bardzo wysokim poziomie. Tyle to by było co sądzę na ten temat jak jest naprawdę sam się przekonaj w LIVE STREET POLISH POWER PETITION :) I LOVE POLAND POZDRO.
Cześć. A jak jest teraz? Myślę o zrobieniu ADR i pracy we Wrocławiu. Możesz napisać smsa 794531669
To prawda ,7500 brutto w Olsztynie to jest jakiś żart... taka firma a robią sobie z ludzi jaja.
Kolego tym bardziej, że firma nawet starych pracowników którzy z umów o prace nie chcą przejść na samozatrudnienie zwalnia dając im takie właśnie ultimatum. Nie będę pisał ile się zarabia na etacie, bo nikt by nie uwierzył . Pracuje tu lata i chciałem dociągnąć do emerytury, ale nie ma opcji, na działalność nie przejdę, wiec pozostaje mi na przysłowiową starość szukanie pracy. Człowiek się łudził oglądając w tv jakie to miliardy ta firma ma dochodu, a tu odwrotnie pracownicy mają coraz mniej (oczywiście nie wszyscy, my niestety tak) kierowca cysterny kiedyś był elitą branży transportowej, teraz to jest (usunięte przez administratora) w śmiesznym ubranku , który robi najwiecej zarabiając najmniej , przykre i prawdziwe
I myślisz, że (usunięte przez administratora) z Pcimia, przekręt ktory Lotosa wartego 50 mld zl sprzedał ruskim i arabom za 1,2 mld zl sie przejmie?
A jakie potem są powody do zwolnień, w sensie co mają na rozwiązaniu stosunku pracy? O tym etacie to kwota jest tak wysoka czy tak niska, że trudno uwierzyć? Czyli co pensje są zmniejszane czy nie ma po prostu podwyżek?
Jakby się tu w końcu kierowcy zgrali a nie każdy w swoją stronę to po tygodniu byłby porządek. Nie, że temu się spieszy, temu się nie chce a ten ma inne zmartwienia na głowie. Po prostu - żaden samochód nie wyjedzie do czasu normalnych, zgodnych z Kodeksem Pracy umów za minimum 9-10tys netto podstawy w całym kraju. Żadnych umów śmieciowych czyli działalności i normalne zasady określone KP - w szczególności liczba godzin pracy w tygodniu/miesiącu, płatne urlopy itp. . Szkoda tylko, że dużej części z Was nie stać na to, aby postąpić tak, jak powinno się postąpić.
O czym Ty chłopie piszesz i marzysz.... OT przyciąga właśnie takich kierowców (usunięte przez administratora) i na tym żeruje, powylewają swoje żale tutaj, trochę na bazach i tyle. Normalni odchodzą i idą dalej a (usunięte przez administratora) będą trwać i wozić na tej działce z odpowiedzialnością za wszystko wg tej żałosnej umowy współpracy.
samozatrudnienie może zostać uznane za umowę o pracę. Dzieje się tak wtedy, kiedy wystąpią określone czynniki, jak: - zobowiązanie pracownika do wykonywania określonego rodzaju pracy na rzecz pracodawcy - zobowiązanie pracownika do pracy pod kierownictwem pracodawcy - zobowiązanie pracownika do pracy w miejscu oraz w czasie wyznaczonym przez pracodawcę - zobowiązanie pracodawcy do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Jeżeli wymienione warunki zostaną spełnione (a są), to możemy mówić, że istnieje stosunek pracy. Charakterystyczną cechą jaka wyróżnia stosunek pracy od innych stosunków prawnych związanych z wykonywaniem pracy, w tym stosunków cywilnoprawnych jest podporządkowanie pracownika wobec pracodawcy i jego osobiste świadczenie pracy względem pracodawcy. Czy to jasne dla wszystkich? Wystarczy iść ze swoją umową i grafikiem do Inspekcji Pracy i na tym się kończy cwaniakowanie OT i współpraca zostanie przekształcona sądowo na UoP z wszystkimi konsekwencjami...w tym z kontrolą w OT
zadaj sobie jedno pytanie czy ktoś zmusza tu do działalności ludzi którzy na niej są? Myślisz że za 4 tys na umowie ludzie przejdą i pójdą do sądu to co napisałeś jest czysto wyssane z google i masz w tym rację... problem są pieniądze na umowie jeśli byłyby dobre logika jest to że ludzie nie siedziliby na samozatrudnieniu
Najlepsze jest to że najwięcej o działalności że nielegalna itd mają do powiedzenia ludzie na umowie. Dziadki którzy co mieli osiągnąć w życiu to już osiągnęli w lepszych czasach. Pracuj jeden z drugim i innych się nie czepiaj. Sprawy działalności zostaw ludziom z działalności...
Dzięki Bogu mamy dzisiaj gowork aby rozeznać się w sytuacji jaka panuje w firmie zanim się zatrudnimy, dziwi fakt ze obecny prezes Obajtek, człowiek rządu NARODOWEGO mówiący o rekordowych zyskach, zrównoważonym rozwoju nie wie o sytuacji jaka panuje,a praca kierowcy jest trudna i odpowiedzialną,gorycz i rozczarowanie, jak za czasów Tuska
To (usunięte przez administratora) nastawiony na (usunięte przez administratora) kierowców i dowalanie kar za wszystko
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ORLEN Transport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ORLEN Transport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ORLEN Transport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 8 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!