Czy w Grubek Pphu Robert Grubek możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Dzień dobry. Tak, jest możliwość indywidualnych uzgodnień wypłaty wynagrodzenia. Proszę o dalszy kontakt na adres mail: grubek@grubek.pl. Pozdrawiam, Robert Grubek (właścicieil).
Kupilismy okna i drzwi do nowego domu w 2013,ekipa miła i schludna, jednak po kilku latach zaczely sie problemy z zamykaniem okien indrzwi balkonowych, serwisant poinformował nas że były błędy przy wstawianiu i nic nie da się zrobić. Drzwi nieszczelne wieje i jest głośno. Nie polecam
Dzień dobry JK. Wiedza byłego pracownika powinna być na tyle wystarczająca, skoro zajmował się tego typu pracą, żeby wiedzieć w jaki sposób wyegzekwować należne mu prawo do gwarancji i skorzystać z przysługującej mu prawa do złożenia reklamacji. Powinien też wiedzieć, że Odbiorca dla zachowania gwarancji zobowiązany jest do wykonywania corocznych płatnych przeglądów. Tak jak ma to miejsce np. w branży motoryzacyjnej, grzewczej, czy klimatyzacyjnej. Odczytuję tą opinię jako bezpodstawna chęć wskazania złej jakości oferowanych przez moją firmę wyrobów oraz świadczonych usług. Zamieszczona opinia jest dla nas krzywdząca i narusza nasze dobro, zatem proszę o jej pilne usunięcie. W przeciwnym razie będziemy zmuszeni zgłosić nadużycie i egzekwować swoje racje na drodze prawnej. Z poważaniem, Robert Grubek (właściciel).
Ekipa montująca okna nadaje się tylko na budowę a nie do wewnątrz mieszkania. Niestaranni, w brudnych butach, bardzo szybko chcieli skończyć wymianę okien i uszkodzili w każdym pokoju otwór okienny. Nie polecam tej firmy.
Dzień dobry. Z góry przepraszam jeśli w jakikolwiek sposób nie spełniliśmy Państwa wymagań. Nie posiadamy protokołu odbioru z uwagami oraz klienta, który nie dokonał nam końcowej zapłaty. Trudno zatem odnieść mi się do Pani / Pana opinii, skoro występuje Pani / Pan anonimowo. Proszę o podanie imienia i nazwiska lub kontakt z firmą (biuro@grubek.pl lub 501 868 856) w celu wyjaśnienia sytuacji i naprawienia przez nas ewentualnych błędów. Gdy to nie nastąpi Państwa opinię zakwalifikuję jako opinia zamieszczona przez nieuczciwą konkurencję, która jest dla nas krzywdząca i działa na naszą szkodę. W tej sytuacji zmuszony będę zgłosić nadużycie i egzekwować swoje racje na drodze prawnej. Z poważaniem, Robert Grubek (właściciel).
Nie jestem w stanie nic powiedzieć o oknach ani montażu, ale pracownik który przyszedł na pomiar poprosił o podpisanie kartki z pomiarami, że zgadzam się z nimi. To bardzo dziwna sytuacja, która może mieć wpływ na ewentualną reklamacje lub niezadowolenie z montażu. Można zadać sobie pytanie, kto w zasadzie tego pomiaru dokonał, klient czy pracownik firmy. Bardzo uczulam na ten dziwny proceder moim zdaniem coś takiego nie powinno mieć miejsca.
Dzień dobry. Nie ma nic dziwnego w pisemnym potwierdzeniu ustaleń zawartych podczas pomiarów z Klientem. Spełniamy życzenia Inwestorów dostosowując się do ich wizji, a nie zawsze Klient w dniu pomiarów ma wyobraźnię jak jego budynek będzie wyglądał po zamontowaniu nowych okien, stąd mając dużą ilość zamówień nie jesteśmy w stanie zapamiętać wszystkich ustaleń słownych. Odbiorca ma możliwość skorzystania z kierownika budowy lub innego specjalisty w celu sprawdzenia poprawności pobranych przy udziale Odbiorcy pomiarów i dokonać zmian przed złożeniem zamówienia. Nie możemy brać na siebie odpowiedzialności nie znając dalszych uzgodnień dotyczących np. wyposażenia wnętrz, stąd dla uniknięcia błędu zapisujemy dokonane wspólnie z Odbiorcą lub jego przedstawicielem wymiary i inne funkcje okien. Dokładamy wszelkiej staranności, doradzamy naszym Klientom, powołujemy się na nasze doświadczenie, ale końcowa decyzja leży po stronie Odbiorcy. Z poważaniem, Robert Grubek (właściel).
Ta firma to mój koszmar. Poprawne uszycie zasłon zajęło im prawie 2 lata…. Pierwsze bez podszewki, potem bezczelnie doszyty dol w zasłonach. Potem nowe zaslony i podszewka nie przyszyte do materiału. Zamówiłam tez plisy i się odklejają co jakiś czas. Niedługo skończy się okres reklamacji…. Pewnie bede musiała kupić mowę ale zdecydowanie i kogoś innego
Szanowna Pani, nie posiadamy w ofercie produktów, które Pani opisuje w swojej opinii. Nie wykonujemy także dostaw tego typu produktów. Musiała nas Pani pomylić z inną firmą. Pani opinia jest dla nas krzywdząca i narusza nasze dobro, zatem proszę o jej pilne usunięcie. W przeciwnym razie będziemy zmuszeni zgłosić nadużycie i egzekwować swoje racje na drodze prawnej. Z poważaniem, Robert Grubek (właściciel).
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grubek Pphu Robert Grubek?
Zobacz opinie na temat firmy Grubek Pphu Robert Grubek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.