Czy ktoś pracował lub pracuje nadal w QUIOSQUE w Rumi
Ja obecnie pracuję prawie miesiąc......, ale nie wiem jak będzie dalej, dziwna polityka, pilnowanie klienta, zeby każdy wyszedł z zakupem, nie wiem czy mi się do końca to podoba.......kierowniczka ,,,, tylko nacisk na sprzedaż
Jak jest z awansem w QUIOSQUE?
Witam, orientuje się ktoś może jak wygląda praca w siedzibie głównej? Jak atmosfera?
Ktoś się może orientuje jak wyglądają paczki na święta? Na rozmowie o pracę usłyszałam od kierowniczki regionalnej że dostajemy premie świąteczną na tomiast ostatnio od kierowniczki sklepu dowiedziałam się że nie ma żadnej premi jest tylko paczka natomiast nie odpowiedziała co się w niej znajduje
Nasi pracownicy otrzymują świąteczne upominki od firmy. Zainteresowane osoby mogą uzyskać szczegółowe informacje na ten temat kontaktując się bezpośrednio z działem kadr. Pozdrawiamy :)
Paczka na święta to : czekoladki, olejek do kąpieli, sól do kąpieli i tego typu rzeczy albo bon do sklepu Quiosque ????????????????
Firmę Quiosque znam od siedemnastu lat. Przez te lata byłam klientką i przez ostatnie 4 mieiące pracowałam w salonie . Wszystko bylo wspaniale, dopóki nie poznałam pani regionalnej. Osoba bardzo nieprzyjemna, wrogo nastawiona do personelu, arogancka i bez kultury. Jeden raz rozmawialam z nia na temat grafiku przez telefon. Do czego zmierzam? Otóż mialam umowę o prace na okres trzech miesięcy i liczyłam na to,że zostanie mi ona przedłuzona . Bardzo lubiłam tą pracę i bylam bardzo dobrym pracownikiem, klientki były zawsze zadowolone z mojego doradztwa, z zespolem swietnie sie dogadywałam. Zawsze byłam do dyspozycji. Nawet jak byłam chora i trafilam do szpitala na 2 dni ( w grafiku mialam akurat wolne te dni) i mialam zabieg, od razu po wyjsciu nastepnego dnia poszlam do pracy, chociaz lekarz chcial dac mi zwolnienie na 3 tygodnie. Na trzy dni przed zakonczeniem umowy dowiedzialam sie, że mam zdać klucze od sklepu i już nie przychodzic do pracy. Zadzwonilam do regionalnej z zapytaniem, dlaczego? Wyjaśnienie tej pani " wspolpraca miedzy nami sie nie ukladala, jest pani arogancka" kobieta nawet mnie nie zna, nawet nie chciala poznac i od razu taka opinia. Nasz zespoł sklepowy w jeden dzien sie rozpadł, poniewaz regionalnej nie pasowalo, ze pani kierownik sklepu jest normalna osoba, dbajacą o dobro swoich pracownic. Byłysmy super zespolem, robiłysmy plany miesieczne ponad 100% i w nagrodę dostałysmy kopa w ... Dziwi mnie tylko, ze ktoś, kto jest szefem dla regionalnej nie przyjrzy sie temu bliżej. Niech przejrzy moje wyniki i niech popyta pracownice w innych salonach co sie dzieje jak wpada regionalna. Możliwe, ze dziewczyny nie beda mowic, bo beda sie bac o pracę, ale można przecież przeprowadzic anonimowa ankiete.
Pani Renato, przykro mi bardzo ale nic nie mogłam zrobić. Niestety odebrano mi funkcję kierownicze. Jedynie co mogę ze swej strony dodać to tylko to że była Pani wspaniałym pracownikiem dbajacym o dobre imię firmy, zaangażowana w pracę, odpowiedzialna. Bardzo Pani dziękuję za współpracę! Szkoda tylko że ja to doceniam bo sądziłam, że firmie powinno zależeć na dobrych wynikach A Pani takowe miała. K
Najbardziej przykre jest to, że potraktowano nas jak zużyte zabawki. Gdyby regionalna miała choć trochę przyzwoitości poinformowała by nas wczęściej, że nie będziemy dłużej pracować. Miałabym czas na znalezienie nowej pracy. Zostałam bez pracy z dnia na dzień w okresie przedswiatecznym. Sama wychowuje córkę i nie jest nam lekko. Pani E, fortuna kołem się toczy. Któregoś dnia ktoś potraktuje pania tak jak pani mnie i zespół sklepowy. Proszę wówczas pomyslwc o tych wszystkich, których pani skrzywdzila
Ocena poszczególnych osób jest zwykle subiektywna, dlatego trudno nam zająć stanowisko w tej sprawie. Nie znamy szczegółów ani relacji obu stron. Pragniemy jednak podkreślić, że każda opinia jest dla nas bardzo cenna ponieważ pozwala nam weryfikować wiele tematów. Pozdrawiamy
Tylko tyle potraficie napisać "subiektywna opinia". Nie zastanawia Was dlaczego pracownicy piszą negatywne opinie? Proszę przyjrzeć się działaniom regionalnej. Dlaczego zwalnia ludzi, odbiera funkcje kierownicze , nie przedłuża umów dobrym pracownikom? Czy to, że kogoś nie polubila od pierwszego kontaktu jest powodem do takich działań? Wydawało mi się, że jest profesjonalna, ale wiem ze jednak nie. A może to w stylu firmy traktować tak dobrych pracowników i tuż przed świętami zostawiać nas na lodzie? Tak jak wspomnialam wcześniej, proszę przejrzeć moje i kolezanek wyniki i zapytać na jakiej podstawie zostałysmy w ten sposób potraktowane? Piszecie, że nie znacie szczegółów, ani relacji, to zróbcie cokolwiek by je poznac.
Dziękujemy za kolejną wiadomość. Tak, jak napisaliśmy w odpowiedzi na pierwszy Pani wpis - temat będzie przez nas zweryfikowany. Pozdrawiamy
Miałam okazję poznać panią Renate i aż mnie zszokowalo to, że nie pracuje, bo była wspaniałym sprzedawcą. Rzetelna i kompetentna - tego jako klient oczekuję od pracowników w sklepach w którym zostawiam pieniądze. Może firma zweryfikuje wspomniane kompetencje Pani, która pozwala sobie na takie zachowania względem pracowników i pozbywa się sprawdzonych i dobrych ludzi? Jeśli firmie zależy na tym, by dobrze postrzegano ogół to niestety, przykro mi, ale takie osoby nie powinny obejmować tak odpowiedzialnego stanowiska. Z pozdrowieniami, Klientka firmy w etc.
To co pisze p.Renata jest prawdą! 30 listopada przyjechała regionalną do sklepu z nową Panią kierownik(Widziałam umowę pracy. Proszę sprawdzić w kadrach) nakazała kierownik oddać klucze od salonu.(mąż p. Kierownok dostarczył je) W sobotę kazała pozostałym dziewczynom oddać klucze w trybie pilnym! I za co?? Za to ze zespol dobrze pracował? Wiem że będziecie bronić swoich Ale może jednak warto sprawdzić co się dzieje A dobrze nie jest. Dziewczyny z salonów w Poznaniu muszą jeździć teraz do etc bo regionalna miała rozchwianie emocjonalne?? Zaraz wszystkie salony rozlozy.
Renata, to że zwolnienia całych zespołów lub większości zespołu są konsultowane z centrala to na 100%. Nie bądź naiwna, regionalną cisną to ona ciśnie. Cos im u góry nie pasuje to pozwalają na zmiany, pichwalaja. Jak nie to ryzyko dla regionalnej. Ta firma udaje ze dba o ludzi. Odpowiada tak ze nic z tego nie wynika i karuzela kręci się dalej. Jak cicho siedzisz pracujesz jak nie wylatujesz. Dotyczy wszystkich. Oni nie potrafią rozwiązywać trudnych tematów. Ta osoba co siedzi i pisze odpowiedzi tez nie może sie odezwać jakby chciała. Znajdziesz prace, jest duzo super firm. Bedziesz miała lepiej, nie myśl. Powodzenia od serca
Dziękujemy za wiadomość. Oczywiście weryfikujemy takie informacje. Pozdrawiamy serdecznie
Dziękujemy za wpis. Z naszej strony możemy zagwarantować, że dobro naszych pracowników i komfortowa atmosfera pracy są dla nas bardzo ważne. Każdego dnia pracujemy nad tym, aby nam wszystkim praca sprawiała przyjemność i satysfakcję. Pozdrawiamy serdecznie
Ja też pracowałam w salonie w Swarzędzu krótko, choć wiązałam plany na dłuższą współprace z ta firmą. Niestety odeszlam po wizycie pani regionalnej. Uznałam, że nie dam rady psychiczne pracować z tą kobieta. Bardzo zle wspominam to.. Bardzo nerwowa i niespokojna. Wzbudzała niepokój i zamieszanie , ciągle machała rekami i prawie krzyczała do nas" ale rozumie to pani, rozumie to pani i tak się powtarzała " Pani Renata była świetna w tym co robila. Klientki ja lubiły, potrafiła świetnie doradzić klientkom. Szefowa też była bardzo w porzadku. Pisałam wcześniej o tym, ale mój wpis został usunięty. Nie życzę nikomu trafić do tego salonu
Sprawy personalne są zwykle złożone i postrzegane subiektywnie, trudno nam ustosunkować się do nich szczegółowo, tu na forum. Oczywiście weryfikujemy takie informacje. Dziękujemy za wiadomość i pozdrawiamy
Pani Renato to bardzo przykre co Panią spotkało i bardzo współczuję , ja też niebawem dołączę do grona zwolnionych . Tylko u nas w salonie jest odwrotna sytuacja to Pani kierownik jest manipulantką, uniemożliwia mi pracę ,dopuściła się wielu naruszeń i nie dba o wizerunek salonu ,zrobiła sobie prywatny folwark a ten kto ma inne zdanie i nie zgadza się z jej opinią tego zastrasza ,oskarża i pomawia oczywiście nie słusznie . Pracuję od nie dawna i myślałam ,że znalazłam swoje miejsce na ziemi. Uwielbiam tę pracę ,lubię doradzać klientką, a jeszcze większą mam radość kiedy ktoś mi dziękuje ,ze wspaniale się czuł w tym co mu doradziłam ,sprawia mi to satysfakcje ale niestety ostatni czas stał się nie do zniesienia co przyznaję zaczął odbijać się na wynikach i pewnie będzie to pretekst do mojego zwolnienia ,chociaż dwa tygodnie temu Pani kierownik twierdziła, że jestem najlepszym pracownikiem. Zabroniła nam korzystać z karty pracowniczej, a sama na tą kartę daję obcym osobom rabat. Mam tylko taką nadzieję ,że Pani Regionalna i ktoś z Zarządu będzie chciał mnie wysłuchać i podejmie właściwą decyzje
Tylko tyle potraficie napisać??? "Subiektywne?" Pani Renato czy ktoś z tej firmy się z Panią kontaktował w celu wyjaśnienia sytuacji?? Domyślam się że nie! Podle potraktowana została Pani jak i większość pracowników którzy tu opisują. Czy każdy wymyśla historie?? Po co miałby to robić?? Tylko ludzie skrzywdzeni szukają tu właśnie rozwiązań A Wy jedyne co potraficie napisać to " opinia subiektywna!" Może ktoś inny musi się sprawie przyjrzeć w jaki sposób firma traktuje pracowników! Jak ich zmienia i dlaczego tak robi. Nie jest to normalne zjawisko.
Klamstwa i nic więcej. Nikt niestety nie kontaktował się ani że mną, ani z koleżankami. Tylko piszą, że wszystko weryfikuja.
Widocznie cos zespol musial przeskrobac ze Was zwolniono, wiadomo ze kazdy bedzie swego bronil , ze jestem dobrym pracownikiem, jestem dobra szefowa itp
Frustrację na forum wyładowują. zazwyczaj tylko źle się pisze a nie kiedy jest dobrze. jeśli się zwalnia cały zespół to wiadomo że sprawa śmierdzi. bez powodu dobrych zespołów się porostu nie zwalnia. Jeszcze z kierownikiem włącznie. Wystarczy racjonalnie pomyśleć.
Uaktywniliście się w wątku związanym z pracą w firmie QUIOSQUE. Chciałbym zadać Wam pytanie związane z warunkami zatrudnienia. Wiecie może, jak one obecnie wyglądają? Interesuje mnie, czy nowo zatrudniony pracownik może od pierwszych dni liczyć na umowę o pracę? Proszę o przedstawienie w komentarzu, jak to wygląda.
Nie jest od razu ???? najpierw miesiąc próbny na umowę zlecenie, później kolejne 3 miesiące na zlecenie bo umowa o pracę będzie "w przyszłym tygodniu", czyli nigdy.
Po Waszych opiniach wyraźnie widać, jak różne można mieć zdanie - nawet jeśli chodzi o kwestie związane z tym samym miejscem pracy. Na razie skupmy się jednak na tej Twojej opinii. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam: twierdzisz, iż w QUIOSQUE jest bardzo trudno dostać stabilny rodzaj umowy? Nie jest zatem tak, że po trzy miesięcznym okresie próbnym naturalnie przechodzi się na umowę o pracę?
Na jednym sklepie świat się nie kończy, nie rozumiem dlaczego ten temat jest tak drążony, było minęło, skoro pracownik był super sprzedawcą to z pewnością znajdzie pracę w innej firmie
Dokładnie. Nie każda osoba dostosuje się do danego miejsca pracy. Każdy z nas ma inne preferencje zawodowe, więc ważne jest, aby znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce. Skoro wypowiedziałaś się w tym wątku, to mogę przypuszczać, że masz wiedzę o pracy w firmie QUIOSQUE. Mogłabyś napisać, czy jest to dobre miejsce pracy dla osób młodych?
Zgadzam się w moim przypadku było tak samo. Do tego praca za najniższą krajową i presja na wyniki sprzedażowe. Przykre, że firma nie szanuje pracownika.. Nie oczekujcie rzetelności i zaangażowania za tak marne wynagrodzenie.
Decydując się na pracę w branży handlowej należy liczyć się z tym, że nie będzie łatwo i trzeba będzie osiągać wyznaczone wyniki sprzedażowe. Rozumiem, że praca w QUIOSQUE Ci nie odpowiada, ale i tak chciałabym się czegoś od Ciebie dowiedzieć. Czy nowemu pracownikowi oferuje się tam jakieś kursy wdrażające do późniejszych obowiązków? Właśnie na przykład z technik sprzedaży?
jest od razu. Ja dostałam na okres próbny od pierwszego dnia. Potem umowe na rok. Tak ustaliłam z kierownikiem
widze dużo negatywow Dlacego nie można wyrobic premi?
Bo plany są ustalane wg. „Widzimisie” regionalnej a potem są pretensje dlaczego jest tak niska realizacja.
Praca w tej firmie to jest żart. Zero szacunku . Jest dużo lepszych ofert pracy i dużo lepszych ludzi w nich pracujących. Regionalna, nie poważna kobieta, nikogo nie traktuje z szacunkiem. Uciekajcie z tek formy jak najdalej.
Pod jakim względem w Twojej ocenie objawia się brak szacunku pracodawcy do zatrudnionego pracownika? Tego typu wypowiedź można rozumieć na kilka sposobów, dlatego chciałbym, abyś podała konkretne przykłady z życia firmy QUIOSQUE. Mogłabyś to zrobić?
Pracownica Przykładów jest tyle, że nie wiadomo co wybrać. Np. regionalna Anita, która jest znana z tego, że jak w sklepie jest zbyt zgrany zespół to próbuje to zepsuć. Wybiera zawsze 1 osobę, która jej nie pasuje i robi nacisk na kierownika, że ma ją zwolnić. Robi tak praktycznie w każdym sklepie. I nie chodzi o wyniki sprzedażowe, tylko o to, że ta konkretna dziewczyna ma np. własne zdanie i nie przylizuje się jej. Jak kierownik idzie na chorobowe (ciąża) i zastepuje go zastępca to po kilku miesiącach pracy doczeka się wreszcie aneksu do umowy i jest po kierownika. Ale jak dostanie dodatek do pensji to i tak jego pensja jest niższa niż kierownika. A robi dokładnie to samo co kierownik. A o spłacie dodatku za czas zanim dostał papier na po to zapomnij. Ale chyba najlepiej o szacunku do pracowników świadczy sposób zwalniania ich. Pracodawca zawsze może zwolnić pracownika to jego prawo. Ale jak szef daje pracownikowi zwolnienie w strefie gastronomicznej galerii przy tlumach ludzi, którzy tam jedzą. I zaraz potem wcina obiad jak gdyby nic to o czymś to świadczy, prawda? Tak potraktowano moją koleżankę, która tak jak pracowała w Quiosque. Wystarczy, czy więcej napisać?
Hej.a jak jest w Koszalinie lub Białogardzie ? Kiedyś składałam CV,bo znajoma mówiła, że dobrze się pracuje. Tylko to było 5 lat temu jak ona pracowała.
Odpuść sobie tą firmę. Jest dużo fajnych firm, w których będzie Ci lepiej. Pozdrawiam i powodzenia
W quiosque pracowałam 10 miesięcy.. Praca dobra dla osób bez wykształcenia lub jako chwilowa opcja podczas szukania poważniejszego zajęcia. Atmosfera nawet ok, chociaż kierownik salonu okazał się osobą niekompetentną. Zarobki porażka - najniższa plus grosze na waciki. Premiera od sprzedaży jest praktycznie żadna. Nawet dziewczyny, które robiły plany miesięczne otrzymywały niewiele więcej co najniższa krajowa. Jeśli interesuje Ciebie praca w handlu to na pewno znajdziesz lepsze miejsce. W quiosque nie szanuje się pracownika, zarabia się mało i jest duża rotacja.
Nie polecam. Praca nawet spoko ale kadra i regionalna tragedia. Stosownie mobingu , brak szacunku do człowieka , wszystko zgłoszone do odpowiednich instytucji ale co z tego...... jak się nie nauczyło szacunku za młodu to teraz już za późno.
Dobrze, że weszłam na tę stronę, ponieważ zamierzałam odpowiedzieć na ogłoszenie o pracę w Toruniu. Czytając te opinie jestem załamana. Do czego doszliśmy i w jakim kierunku zmierzamy, że traktuje się tu ludzi jak z trzeciego świata. Tyle się mówi o szacunku, o zgranym zespole, a jak przyjdzie co do czego, to się okazuje, że jest prawie tak samo jak w Bangladesz. Te wszystkie panie z kompleksami, które zajmują kierownicze stanowiska, a nie potrafią porozmawiać i uszanować kobiet, które na nie pracuję, po prostu nie nadają się na te stanowiska i właściciele firmy powinni to wreszcie zobaczyć. Ale to już nie mój problem. Nie będę tam kupować i nie złożę dokumentów do pracy. Po prostu się szanuję. Lubię pracę z ludźmi i bezpośredni kontakt z nimi, ale w tych okolicznościach poszukam sobie takiego pracodawcy, który to uszanuje.
Wnioskuję, że jesteś zatrudniona w QUIOSQUE. Dlatego też byłbym Ci bardzo wdzięczna za przekazanie mi pewnych informacji związanych z tym pracodawcą. Zastanawiałam się ostatnio, czy nowy pracownik podpisuje od razu umowę na czas nieokreślony, czy jednak na określony? Będziesz tak uprzejma i przybliżysz mi ten temat?
To wszystko co piszą dziewczyny na temat P. Regionalnej to prawda!! Czy wgl ktoś to czyta i widzi co się dzieje w tej firmie ??? Chyba nie jak do tej pory P. Regionalna pracuje i robi wszytko czy zwalnia pracowników bez powodu.. Pracowałam w salonie w Lesznie. Miałam bardzo dobre wyniki w sprzedaży...ale właśnie. Kierowniczka która pracuje w Lesznie jest po prostu nie do zniesienia. Mobing mobing i jesscze raz mobing. Robi wszystko żeby być lepszym od reszty pracowników. A nie daj boze któraś z dziewczyn będzie miał większa premie niż Pani Kierownik.. to przez cały miesiąc masz już przerąbane. Jej mina mówi sama za siebie wciąż niezadowolona przychodziła do pracy... i wyzywała sie na pracownikach.. Tragedia oo prostu. I oczywiście gdy było zgłaszane Pani Rwginalnej to oczywiście stała po jej stronie !!!! Straszne to jest ! Jak tak można nie wysłuchaj obu stron tylko jednej!!! Nie polecam wgl tego sklepu pod każdym względem!! A w Lesznie to już w szczególności. Gdy pracuje Pani Kierownik Ilo... bo dopóki ona tam będzie to żadna dziewczyn tam nie wytrzymie ;) z reszta widać po tym jak non stop potrzebują do pracy... Powodzenia życzę.
Zarobki jak wszędzie czyli najniższa krajowa co tu ukrywać a premie rzadko .
Trudno nam odnosić się na forum do kwestii finansowych gdyż są one poufne, ustalane z kandydatami do pracy, podczas indywidualnych rozmów. Możemy jednak zapewnić, że "najniższa krajowa" nie jest standardem w naszej firmie.
Za moich tam czasów, w 2016 ,było tak samo, najniższa krajowa + jakieśtam premie między (usunięte przez administratora) zł. więcej niż (usunięte przez administratora)na miesiąc bardzo rzadko się zdarzało. Co do tego mitycznego "najniższa nie jest standardem" to wszystkie miałyśmy tyle samo, a było nas tam 4 pracownice, nie licząc kierowniczki.
Jest stare przysłowie jak dbasz tak masz, Niestety za darmo nikt premii nie płaci ja pracuję w firmie od 3 lat i nigdy nie dostałam gołej podstawy, pozdrawiam
pensje już nie mogą być poufne, można o nich śmiało rozmawiać. Przepis wszedł niedawno, także poufność już nie obowiązuje.
Nie polecam pracy w tej firmie!! Najważniejsza jest sprzedaż, a nie klient. Plan ma być zrobiony za wszelką cenę, jeżeli tak nie jest niestety zostajesz zwolniony. Zamiast docenić pracownika i dać mu podwyżkę, wolą straszyć zwolnieniem i wywierać tak ogromną presję, że człowiek sam chce odjeść. Problem z regionalnymi widzę w każdym mieście tak samo, straszą i nic więcej. Mówiąc, że firma dba o pracownika jest stwierdzeniem śmiesznym, bo liczy się klient i pieniądze, nic więcej. Pracownik jest stawiany na ostatnim miejscu.....
Trzeba od razu powiedzieć, ze branża handlowa należy do bardzo specyficznych i rządzi się swoimi prawami. Dlatego nie każdy będzie potrafił się w niej odnaleźć. Będziesz tak uprzejma i opiszesz nam, w sposób dokładny, jak w firmie QUIOSQUE przedstawia się system wynagradzania oraz premiowania pracowników? Wspomniałaś o tym poprzednio, lecz wymaga to jeszcze dopowiedzenia.
Tyle negatywów na tej stronie, że aż smutno to czytać- chyba pracuje w idealnej ekipie i mam wrażenie, że z innym regionalnym i innym systemie wynagrodzeń . Pracuje już kilka lat w tej firmie i widać, ze Quiosque chce docenić pracownika, wynagrodzić i zainwestować w niego, aby jak najdłużej został :) mam wrażenie, ze nie każdy chce to zauważyć, a po drugie przychodząc z „ ulicy” żadna firma nie da milionów od razu. Pozdrawiam
Dobrze, że dzięki Tobie mieliśmy poznać tego pracodawcę z tej nieco lepszej strony. Bardzo Ci zatem dziękuję. Trzeba jednak pamiętać, iż tak różne opinie biorą się zapewne z tego, że każdy stawia inne wymagania. W firmie QUIOSQUE - ja sama nadmieniłaś - pracujesz już od kilku lat, a więc wiesz o niej niemal wszystko. Interesuje mnie jednak, czy oferuje się tam Wam jakieś atrakcyjne dodatki pozapłacowe? Zechcesz nam je wymienić, jeśli takowe są?
Dziewczyny, co sądzicie o nowych sukienkach na JZ 2018/2019? Wg różnych osób, za czerwone (zaś czerwone), za "babcine".
Co prawda jest to forum przeznaczone w głównej mierze dla pracowników QUIOSQUE, ale komentarze Klientów także są tu mile widziane. Od jak dawna kupujesz ubrania w QUIOSQUE? QUIOSQUE to ludzie otwarci i entuzjastycznie nastawieni do otoczenia. Jeśli poszukujcie nie tylko pracy, ale także pasji, szansy na robienie tego, co sprawia Wam przyjemność, dołączcie do ich zespołu. Firma w chwili obecnej poszukują głównie Doradców Klienta - ogłoszenia znajdziecie bez problemu na praca.pl. Kto z Was poczuł się zachęcony? Jestem ciekawa Waszych opinii!
Zastanawiam się dlaczego nadal są sukienki ... Dochodzi do tego dokupowanie rajstop,bo dużo osób nie lubi / wstydzi się pokazywać swoje gołe nogi... Sukienki na JZ2019 z myślą o starszych sprzedawczyniach chyba ... Jak młode dziewczyny mają się w tym pokazać na sali sprzedaży? :( Są robione ankiety na temat wyboru odzieży służbowej i nie wiem komu te się podobały... Lepsze były w zeszlym roku te kobaltowe z kieszeniami. Ja czekam nadal na tę chwilę w której będzie można swobodnie przyjść w czarnym lub granatowym tshircie i spodniach :) Obecne sukienki na WL są takie 50/50 , gdyż obciera pod pachami, gdy się coś sięga np. z kartonu Oprócz tego denerwujące są takie rzeczy jak robienie przeceny we wtorek, by znów w czwartek pogłębić ją... taka praca głupiego że tak się wyrażę ;/ Lubię swoją pracę, ale szkoda, że nie mogę mieć swobodniejszego stylu. Czekam na wasze komentarze dziewczyny :)
Czy w firmie wogole ktoś nadzoruje prace regionalnej , zero wsparcia z jej strony przez 8 miesięcy ani razu w sklepie , niezła robota i kasa za nic nie robienie
Pracowalam w galerii krakowskiej! Jakieś totalne nieporozumienie! Kierowniczka jest tam chyba z przypadku! Nie wyrobisz planu (sprzedazy w danym dniu), to jestes straszona,ze chyba sie pozegnami. W dodatku wypychanie do klientek, zeby cos wcisnac. Sprzedaz Pani bluzke a dostajesz bure, dlaczego nie zostal sprzedany kostium do kompletu! Nigdy tam nie wroce!
Ocena poszczególnych osób jest zwykle subiektywna, dlatego trudno nam zająć stanowisko w tej sprawie. Pragniemy jednak podkreślić, że każda opinia jest dla nas bardzo cenna ponieważ pozwala nam weryfikować wiele tematów. Pozdrawiamy
Każda firma odzieżowa - i nie tylko - stara się o jak najlepszą sprzedaż ponieważ dzięki temu istnieje i może zatrudniać swoich pracowników. Jednakże możemy zapewnić, iż opisane praktyki nie są standardem w naszej firmie. Bardzo ważne jest dla nas to, aby nasi pracownicy odczuwali satysfakcję z wykonywanej pracy i dobrze się w niej czuli.
Sama masz odpowiedź, na to co piszesz, widocznie nie nadajesz się do handlu, dobry sprzedawca potrafi sprzedać komplementarnie, więc nic tu po Tobie...miłego dnia
Jeśli chodzi o sukienki to niestety zgadzam sie z opiniami wczesniejszymi. Ja mam jeszcze jeden problem, ponieważ od dziecka mam olbrzymiego bliznowca na ramieniu, nigdy nie chodzilam az w tak krotkim rękawie, teraz niestety zostało mi to narzucone i muszę sobie z tym radzić, ale łatwo nie jest.
Chciałabym się dowiedzieć, jakie kwestie pracy w QUIOSQUE Wam czyli pracownikom się podobają? Czy firma zapewnia korzystne benefity na przykład w postaci dofinansowania do karty sportowej czy organizuje spotkania integracyjne? Pozapłacowe profity wpływają na odpowiednią motywację pracownika.
Szanowni Państwo, Chcę się wypowiedzieć w sprawie odzieży służbowej. Od kilku lat uszczęśliwiacie nas (pracowników) na siłę. Rozumiemy, że obowiązuje strój służbowy. Ale mili Państwo konsultujcie się w tej sprawie z regionalnymi, a oni z kierownikami sklepów. Sukienki, które nam fundujecie są okropne. Zwłaszcza te na sezon letni. Materiał fatalny (poliester) a fason jeszcze gorszy. Są różne kształty figury. Nie wszystkie Panie pracujące w Kiosk mają sylwetkę klepsydry. Jeśli już marketing upiera się przy sukienkach to proszę je uszyć w fasonie prostym (pudełkowym) będą pasować na każdą sylwetkę. Materiałem na lato powinna być wiskoza lub bawełna z wiskozą. Proszę się chodź raz postawić w położeniu pracownika, który w upalny dzień musi chodzić 12 godzin w sukience z poliestru przylepionej do pleców. To nie jest komfortowe. Dlaczego ciągle granat? promujmy kolorystykę. Czy sezon letni nie ma innych ciemnych kolorów tylko granat? Szanowne Panie z działu marketingu w sklepach pracują, również kobiety, które w pracy chcą czuć się ładnie i komfortowo w odzieży, którą noszą. Weźcie pod uwagę opinie pracowników. Zawsze da się wypracować kompromis. Wystarczą dobre chęci, których tu najzwyczajniej zabrakło.
Dodam od siebie, że aktualna sukienka służbowa nie jest w ogóle przemyślana względem komfortu pracy (jak większość zresztą) . Przychodzi przerzut, dostawa, trzeba coś pościągać, wygrzebać w kartonie, po skończonej pracy ręce są sine, przetarte, skóra jest czerwona i wysuszona przez wspaniałą długość rękawów, które podczas ruchu i nie tylko ocierają się o rękę. Drugą "zaletą" wspaniałej długości rękawa jest świecenie pachami :/ ja będąc również klientką nie chciałabym, żeby Pani świeciła mi przed twarzą pachą, kiedy przykładowo ściąga mi coś z górnego wieszaka. Panie, które projektują czy wymyślają stroje służbowe powinny w tych sukienkach stać 12 godzin kiedy trzeba obsłużyć klientkę, zrobić dostawę, przerzut czy chociażby zmianę wnętrza sklepu, a wtedy przekonałyby się czy warto. Cudownymi dodatkami sukienki jest kokardka na plecach i odstające kieszenie...
Dotyczy odzieży służbowej : - dlaczego wciąż są sukienki!? Z sezonu na sezon wciąż i wciąż! Przecież to jest fatalne do pracy! W innych sklepach/salonach mają spodnie t-shirt, bluzkę lub koszulę. Przecież firma by zaoszczędziła na tych kiecach dla personelu gdyby pozwoliła chodzić we własnych czarnych spodniach a jako firma dałaby tylko klasyczne CZARNE T-SHIRTY z napisem "QUIOSQUE". Wychodząc z salonu w potrzebie - idąc przez galerię, od razu rzucałybyśmy się w oczy z nazwą sklepu. Przez co byłaby dodatkowa reklama. Bo kobiety/nowe klientki by zwróciły uwagę, że jest taki sklep gdzieś w galerii. Tak jest w innych sklepach i to się sprawdza!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w QUIOSQUE?
Zobacz opinie na temat firmy QUIOSQUE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w QUIOSQUE?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 2 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy QUIOSQUE?
Kandydaci do pracy w QUIOSQUE napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.