QUIOSQUE

Adres: Wyrzyska 6, 85-441 Bydgoszcz

NIP: 5540233443 KRS: 0000027965

QUIOSQUE
2 129 294 5 1

Opinie o QUIOSQUE

Filtruj opinie po kryteriach:

Renata z salonu ETC
 Opinia

Firmę Quiosque znam od siedemnastu lat. Przez te lata byłam klientką i przez ostatnie 4 mieiące pracowałam w salonie . Wszystko bylo wspaniale, dopóki nie poznałam pani regionalnej. Osoba bardzo nieprzyjemna, wrogo nastawiona do personelu, arogancka i bez kultury. Jeden raz rozmawialam z nia na temat grafiku przez telefon. Do czego zmierzam? Otóż mialam umowę o prace na okres trzech miesięcy i liczyłam na to,że zostanie mi ona przedłuzona . Bardzo lubiłam tą pracę i bylam bardzo dobrym pracownikiem, klientki były zawsze zadowolone z mojego doradztwa, z zespolem swietnie sie dogadywałam. Zawsze byłam do dyspozycji. Nawet jak byłam chora i trafilam do szpitala na 2 dni ( w grafiku mialam akurat wolne te dni) i mialam zabieg, od razu po wyjsciu nastepnego dnia poszlam do pracy, chociaz lekarz chcial dac mi zwolnienie na 3 tygodnie. Na trzy dni przed zakonczeniem umowy dowiedzialam sie, że mam zdać klucze od sklepu i już nie przychodzic do pracy. Zadzwonilam do regionalnej z zapytaniem, dlaczego? Wyjaśnienie tej pani " wspolpraca miedzy nami sie nie ukladala, jest pani arogancka" kobieta nawet mnie nie zna, nawet nie chciala poznac i od razu taka opinia. Nasz zespoł sklepowy w jeden dzien sie rozpadł, poniewaz regionalnej nie pasowalo, ze pani kierownik sklepu jest normalna osoba, dbajacą o dobro swoich pracownic. Byłysmy super zespolem, robiłysmy plany miesieczne ponad 100% i w nagrodę dostałysmy kopa w ... Dziwi mnie tylko, ze ktoś, kto jest szefem dla regionalnej nie przyjrzy sie temu bliżej. Niech przejrzy moje wyniki i niech popyta pracownice w innych salonach co sie dzieje jak wpada regionalna. Możliwe, ze dziewczyny nie beda mowic, bo beda sie bac o pracę, ale można przecież przeprowadzic anonimowa ankiete.

Pomocna?
Tak4Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kierownik
 Opinia
@Renata z salonu ETC 02.12.2018 11:47

Pani Renato, przykro mi bardzo ale nic nie mogłam zrobić. Niestety odebrano mi funkcję kierownicze. Jedynie co mogę ze swej strony dodać to tylko to że była Pani wspaniałym pracownikiem dbajacym o dobre imię firmy, zaangażowana w pracę, odpowiedzialna. Bardzo Pani dziękuję za współpracę! Szkoda tylko że ja to doceniam bo sądziłam, że firmie powinno zależeć na dobrych wynikach A Pani takowe miała. K

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Renata z salonu ETC
 Opinia
@Renata z salonu ETC 02.12.2018 11:47

Najbardziej przykre jest to, że potraktowano nas jak zużyte zabawki. Gdyby regionalna miała choć trochę przyzwoitości poinformowała by nas wczęściej, że nie będziemy dłużej pracować. Miałabym czas na znalezienie nowej pracy. Zostałam bez pracy z dnia na dzień w okresie przedswiatecznym. Sama wychowuje córkę i nie jest nam lekko. Pani E, fortuna kołem się toczy. Któregoś dnia ktoś potraktuje pania tak jak pani mnie i zespół sklepowy. Proszę wówczas pomyslwc o tych wszystkich, których pani skrzywdzila

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Renata z salonu ETC 02.12.2018 11:47

Ocena poszczególnych osób jest zwykle subiektywna, dlatego trudno nam zająć stanowisko w tej sprawie. Nie znamy szczegółów ani relacji obu stron. Pragniemy jednak podkreślić, że każda opinia jest dla nas bardzo cenna ponieważ pozwala nam weryfikować wiele tematów. Pozdrawiamy

Pomocna?
Tak1Nie1
Renata z salonu ETC
 Opinia
@QUIOSQUE 03.12.2018 13:33

Tylko tyle potraficie napisać "subiektywna opinia". Nie zastanawia Was dlaczego pracownicy piszą negatywne opinie? Proszę przyjrzeć się działaniom regionalnej. Dlaczego zwalnia ludzi, odbiera funkcje kierownicze , nie przedłuża umów dobrym pracownikom? Czy to, że kogoś nie polubila od pierwszego kontaktu jest powodem do takich działań? Wydawało mi się, że jest profesjonalna, ale wiem ze jednak nie. A może to w stylu firmy traktować tak dobrych pracowników i tuż przed świętami zostawiać nas na lodzie? Tak jak wspomnialam wcześniej, proszę przejrzeć moje i kolezanek wyniki i zapytać na jakiej podstawie zostałysmy w ten sposób potraktowane? Piszecie, że nie znacie szczegółów, ani relacji, to zróbcie cokolwiek by je poznac.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Renata z salonu ETC 03.12.2018 14:35

Dziękujemy za kolejną wiadomość. Tak, jak napisaliśmy w odpowiedzi na pierwszy Pani wpis - temat będzie przez nas zweryfikowany. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Klientka Agnieszka w etc
 Opinia
@QUIOSQUE 03.12.2018 15:09

Miałam okazję poznać panią Renate i aż mnie zszokowalo to, że nie pracuje, bo była wspaniałym sprzedawcą. Rzetelna i kompetentna - tego jako klient oczekuję od pracowników w sklepach w którym zostawiam pieniądze. Może firma zweryfikuje wspomniane kompetencje Pani, która pozwala sobie na takie zachowania względem pracowników i pozbywa się sprawdzonych i dobrych ludzi? Jeśli firmie zależy na tym, by dobrze postrzegano ogół to niestety, przykro mi, ale takie osoby nie powinny obejmować tak odpowiedzialnego stanowiska. Z pozdrowieniami, Klientka firmy w etc.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownica
 Opinia
@QUIOSQUE 03.12.2018 15:09

To co pisze p.Renata jest prawdą! 30 listopada przyjechała regionalną do sklepu z nową Panią kierownik(Widziałam umowę pracy. Proszę sprawdzić w kadrach) nakazała kierownik oddać klucze od salonu.(mąż p. Kierownok dostarczył je) W sobotę kazała pozostałym dziewczynom oddać klucze w trybie pilnym! I za co?? Za to ze zespol dobrze pracował? Wiem że będziecie bronić swoich Ale może jednak warto sprawdzić co się dzieje A dobrze nie jest. Dziewczyny z salonów w Poznaniu muszą jeździć teraz do etc bo regionalna miała rozchwianie emocjonalne?? Zaraz wszystkie salony rozlozy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Gosia
 Opinia
@Renata z salonu ETC 03.12.2018 14:35

Renata, to że zwolnienia całych zespołów lub większości zespołu są konsultowane z centrala to na 100%. Nie bądź naiwna, regionalną cisną to ona ciśnie. Cos im u góry nie pasuje to pozwalają na zmiany, pichwalaja. Jak nie to ryzyko dla regionalnej. Ta firma udaje ze dba o ludzi. Odpowiada tak ze nic z tego nie wynika i karuzela kręci się dalej. Jak cicho siedzisz pracujesz jak nie wylatujesz. Dotyczy wszystkich. Oni nie potrafią rozwiązywać trudnych tematów. Ta osoba co siedzi i pisze odpowiedzi tez nie może sie odezwać jakby chciała. Znajdziesz prace, jest duzo super firm. Bedziesz miała lepiej, nie myśl. Powodzenia od serca

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Klientka Agnieszka w etc 03.12.2018 16:01

Dziękujemy za wiadomość. Oczywiście zweryfikujemy ten temat. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Opinia
@Pracownica 03.12.2018 16:06

Dziękujemy za wiadomość. Oczywiście weryfikujemy takie informacje. Pozdrawiamy serdecznie

Pomocna?
TakNie1

Pracodawca

 Opinia
@Gosia 03.12.2018 21:59

Dziękujemy za wpis. Z naszej strony możemy zagwarantować, że dobro naszych pracowników i komfortowa atmosfera pracy są dla nas bardzo ważne. Każdego dnia pracujemy nad tym, aby nam wszystkim praca sprawiała przyjemność i satysfakcję. Pozdrawiamy serdecznie

Pomocna?
TakNie2
XYZ
 Opinia
@QUIOSQUE 04.12.2018 12:14

Ja też pracowałam w salonie w Swarzędzu krótko, choć wiązałam plany na dłuższą współprace z ta firmą. Niestety odeszlam po wizycie pani regionalnej. Uznałam, że nie dam rady psychiczne pracować z tą kobieta. Bardzo zle wspominam to.. Bardzo nerwowa i niespokojna. Wzbudzała niepokój i zamieszanie , ciągle machała rekami i prawie krzyczała do nas" ale rozumie to pani, rozumie to pani i tak się powtarzała " Pani Renata była świetna w tym co robila. Klientki ja lubiły, potrafiła świetnie doradzić klientkom. Szefowa też była bardzo w porzadku. Pisałam wcześniej o tym, ale mój wpis został usunięty. Nie życzę nikomu trafić do tego salonu

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@XYZ 04.12.2018 19:09

Sprawy personalne są zwykle złożone i postrzegane subiektywnie, trudno nam ustosunkować się do nich szczegółowo, tu na forum. Oczywiście weryfikujemy takie informacje. Dziękujemy za wiadomość i pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Pracownica

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia
@Renata z salonu ETC 02.12.2018 11:47

Pani Renato to bardzo przykre co Panią spotkało i bardzo współczuję , ja też niebawem dołączę do grona zwolnionych . Tylko u nas w salonie jest odwrotna sytuacja to Pani kierownik jest manipulantką, uniemożliwia mi pracę ,dopuściła się wielu naruszeń i nie dba o wizerunek salonu ,zrobiła sobie prywatny folwark a ten kto ma inne zdanie i nie zgadza się z jej opinią tego zastrasza ,oskarża i pomawia oczywiście nie słusznie . Pracuję od nie dawna i myślałam ,że znalazłam swoje miejsce na ziemi. Uwielbiam tę pracę ,lubię doradzać klientką, a jeszcze większą mam radość kiedy ktoś mi dziękuje ,ze wspaniale się czuł w tym co mu doradziłam ,sprawia mi to satysfakcje ale niestety ostatni czas stał się nie do zniesienia co przyznaję zaczął odbijać się na wynikach i pewnie będzie to pretekst do mojego zwolnienia ,chociaż dwa tygodnie temu Pani kierownik twierdziła, że jestem najlepszym pracownikiem. Zabroniła nam korzystać z karty pracowniczej, a sama na tą kartę daję obcym osobom rabat. Mam tylko taką nadzieję ,że Pani Regionalna i ktoś z Zarządu będzie chciał mnie wysłuchać i podejmie właściwą decyzje

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Chętnie pomogę
 Opinia
@QUIOSQUE 03.12.2018 13:33

Tylko tyle potraficie napisać??? "Subiektywne?" Pani Renato czy ktoś z tej firmy się z Panią kontaktował w celu wyjaśnienia sytuacji?? Domyślam się że nie! Podle potraktowana została Pani jak i większość pracowników którzy tu opisują. Czy każdy wymyśla historie?? Po co miałby to robić?? Tylko ludzie skrzywdzeni szukają tu właśnie rozwiązań A Wy jedyne co potraficie napisać to " opinia subiektywna!" Może ktoś inny musi się sprawie przyjrzeć w jaki sposób firma traktuje pracowników! Jak ich zmienia i dlaczego tak robi. Nie jest to normalne zjawisko.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Renata z salonu ETC
 Opinia
@Renata z salonu ETC 02.12.2018 11:47

Klamstwa i nic więcej. Nikt niestety nie kontaktował się ani że mną, ani z koleżankami. Tylko piszą, że wszystko weryfikuja.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Patrycja
 Opinia
@Pracownica 03.12.2018 16:06

Widocznie cos zespol musial przeskrobac ze Was zwolniono, wiadomo ze kazdy bedzie swego bronil , ze jestem dobrym pracownikiem, jestem dobra szefowa itp

Pomocna?
Tak3Nie
Kamila
 Opinia
@Renata z salonu ETC 14.12.2018 19:51

Frustrację na forum wyładowują. zazwyczaj tylko źle się pisze a nie kiedy jest dobrze. jeśli się zwalnia cały zespół to wiadomo że sprawa śmierdzi. bez powodu dobrych zespołów się porostu nie zwalnia. Jeszcze z kierownikiem włącznie. Wystarczy racjonalnie pomyśleć.

Pomocna?
Tak4Nie
Magda
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

Jeśli chodzi o sukienki to niestety zgadzam sie z opiniami wczesniejszymi. Ja mam jeszcze jeden problem, ponieważ od dziecka mam olbrzymiego bliznowca na ramieniu, nigdy nie chodzilam az w tak krotkim rękawie, teraz niestety zostało mi to narzucone i muszę sobie z tym radzić, ale łatwo nie jest.

Pomocna?
TakNie
Beata
 Opinia
@Magda 23.05.2019 09:51

Chciałabym się dowiedzieć, jakie kwestie pracy w QUIOSQUE Wam czyli pracownikom się podobają? Czy firma zapewnia korzystne benefity na przykład w postaci dofinansowania do karty sportowej czy organizuje spotkania integracyjne? Pozapłacowe profity wpływają na odpowiednią motywację pracownika.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aga
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

Szanowni Państwo, Chcę się wypowiedzieć w sprawie odzieży służbowej. Od kilku lat uszczęśliwiacie nas (pracowników) na siłę. Rozumiemy, że obowiązuje strój służbowy. Ale mili Państwo konsultujcie się w tej sprawie z regionalnymi, a oni z kierownikami sklepów. Sukienki, które nam fundujecie są okropne. Zwłaszcza te na sezon letni. Materiał fatalny (poliester) a fason jeszcze gorszy. Są różne kształty figury. Nie wszystkie Panie pracujące w Kiosk mają sylwetkę klepsydry. Jeśli już marketing upiera się przy sukienkach to proszę je uszyć w fasonie prostym (pudełkowym) będą pasować na każdą sylwetkę. Materiałem na lato powinna być wiskoza lub bawełna z wiskozą. Proszę się chodź raz postawić w położeniu pracownika, który w upalny dzień musi chodzić 12 godzin w sukience z poliestru przylepionej do pleców. To nie jest komfortowe. Dlaczego ciągle granat? promujmy kolorystykę. Czy sezon letni nie ma innych ciemnych kolorów tylko granat? Szanowne Panie z działu marketingu w sklepach pracują, również kobiety, które w pracy chcą czuć się ładnie i komfortowo w odzieży, którą noszą. Weźcie pod uwagę opinie pracowników. Zawsze da się wypracować kompromis. Wystarczą dobre chęci, których tu najzwyczajniej zabrakło.

Pomocna?
Tak8Nie
K
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Aga 14.05.2019 00:14

Dodam od siebie, że aktualna sukienka służbowa nie jest w ogóle przemyślana względem komfortu pracy (jak większość zresztą) . Przychodzi przerzut, dostawa, trzeba coś pościągać, wygrzebać w kartonie, po skończonej pracy ręce są sine, przetarte, skóra jest czerwona i wysuszona przez wspaniałą długość rękawów, które podczas ruchu i nie tylko ocierają się o rękę. Drugą "zaletą" wspaniałej długości rękawa jest świecenie pachami :/ ja będąc również klientką nie chciałabym, żeby Pani świeciła mi przed twarzą pachą, kiedy przykładowo ściąga mi coś z górnego wieszaka. Panie, które projektują czy wymyślają stroje służbowe powinny w tych sukienkach stać 12 godzin kiedy trzeba obsłużyć klientkę, zrobić dostawę, przerzut czy chociażby zmianę wnętrza sklepu, a wtedy przekonałyby się czy warto. Cudownymi dodatkami sukienki jest kokardka na plecach i odstające kieszenie...

Pomocna?
Tak3Nie
qqq
 Opinia

Dotyczy odzieży służbowej : - dlaczego wciąż są sukienki!? Z sezonu na sezon wciąż i wciąż! Przecież to jest fatalne do pracy! W innych sklepach/salonach mają spodnie t-shirt, bluzkę lub koszulę. Przecież firma by zaoszczędziła na tych kiecach dla personelu gdyby pozwoliła chodzić we własnych czarnych spodniach a jako firma dałaby tylko klasyczne CZARNE T-SHIRTY z napisem "QUIOSQUE". Wychodząc z salonu w potrzebie - idąc przez galerię, od razu rzucałybyśmy się w oczy z nazwą sklepu. Przez co byłaby dodatkowa reklama. Bo kobiety/nowe klientki by zwróciły uwagę, że jest taki sklep gdzieś w galerii. Tak jest w innych sklepach i to się sprawdza!

Pomocna?
Tak8Nie
anonim
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie2
Patka
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Pytanie do działu kadr , centrali oraz innych sklepów .. : jaki wymiar czasu jest dla pracownika ? Czy są sklepy które pracują dłużej niż 8 godzin ?

Pomocna?
Tak1Nie1

Pracodawca

 Opinia
@Patka 05.04.2019 16:43

Dzień dobry, w celu uzyskania informacji zapraszamy do kontaktu z działem HR pod adresem mailowym rekrutacje@quiosque.pl Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
...
 Opinia
@Patka 05.04.2019 16:43

Odradzam Ci pracę w tym sklepie ???? nawet nie trać czasu na rekrutacje. Pieniądze porażka(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Patka 05.04.2019 16:43

Dzień dobry, w celu uzyskania informacji zapraszamy do kontaktu z działem HR, pod adresem mailowym: rekrutacje@quiosque.pl Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie1
Weronika
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Pytanie do działu kadr , centrali oraz innych sklepów ... - jaki wymiar czasu jest dla pracownika ? - czy są sklepy które pracują dłużej niż 8 godzin ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Weronika 05.04.2019 10:58

Dzień dobry, w celu uzyskania informacji zapraszamy do kontaktu z działem HR pod adresem mailowym rekrutacje@quiosque.pl Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Zawiedziona
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Galeria Krakowska - tragedia! (usunięte przez administratora)od 2 lat ciągle wisi ogłoszenie,zespol ciągle się zmienia. Pełna obsługa klienta,musisz doradzić (czyt. sprzedać), jeśli chcesz mieć premie. (usunięte przez administratora) praca do 22:00. Atmosfera fatalna, wyścig po klientke, która ma więcej pieniędzy.

Pomocna?
Tak7Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Zawiedziona 28.03.2019 11:21

Szanowna Pani, dziękujemy za opinię. Rzeczywiście bardzo zależy nam na tym, aby nasz personel głównie doradzał Klientkom, ponieważ one takich porad od nas oczekują. Jeśli finalnie zakończy się to sprzedażą, wówczas nagradzamy za to naszych pracowników premią. Pozdrawiamy

Pomocna?
Tak2Nie5
A. B
 Opinia

Nie zwalniacie bez podania przyczyny? (usunięte przez administratora), zostałam zwolniona bo powiedziałam że mam plany na walentynki i był to mój dzień wolny, nie wspomnę o braku normalnej umowy o pracę tylko jakieś okresy próbne po 3 miesiące. Jak ktios chce zostać robiony w balon i potraktowany jak pies to jest to praca dla niego. Nie polecam, mam nadzieję że karma wróci.

Pomocna?
Tak9Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia
@A. B 21.02.2019 09:52

Odradzam prace w tej firmie...zarobki tak slabe ze porazka

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jogi
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Nareszcie Juz nie pracuje w Quisque

Pomocna?
Tak7Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia
@Jogi 15.02.2019 23:13

Ja tez sie ciesze????????

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pytanie
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

Pytanie do centrali i innych dziewczyn że sklepów: czy na walentynki firma wysyłała jakieś prezenty dla pracowników?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
KSGW
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Pytanie 14.02.2019 17:12

a od kiedy wysyła się prezenty na walentynki dla pracowników? haha ale odp.: NIE, nie wysłała

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia

Pracowałam w Fashion Outlet Wrocław, w lipcu 2017r. Ówczesna pani regionalna rejonu slask, dolny slask podczas towarowania sklepu wprowadzala nerwowa, nieprzyjemna atmosfere, zero umiejetnosci interpersonalnych, a ktos na takim stanowisku przeciez ma na codzien do czynienia z ludzmi :) nieprzyjemna, niesympatyczna, przychodzila na ktora chciala, po czym znikala ze swoim "technicznym" na pare godzin. Zespol niezgrany, a to jest podstawa do prawidlowej, korzystnej pracy salonu, kierowniczka uwazala sie za kogos lepszego, obrazala sie na pracownice kiedy te wyrazaly inne zdanie badz nie faworyzowaly jej i nie "zabawiały" rozmową, zero angielskiego, rozkladala rece i wołała mnie do zagranicznych klientow, to samo regionalna na otwarciu sklepu :) cos okropnego. Dopoki ludzie na stanowiskach kierowniczych nie beda odpowiednio selekcjonowani na podstawie umiejetnosci i kompetencji a nie np na podst stażu pracy, dopóty bedzie tak się działo, dobre opinie na temat tej firmy giną w morzu skarg i zażaleń nie bez powodu. Z reszta kompetentnosc owczesnej p. Regionalnej widac bylo po ruchu w salonach we Wroclawskich centrach handlowych, za kazdym razem przechodzac- żywej duszy :) pozdrawiam

Pomocna?
Tak4Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja01
 Opinia
@Ja 18.01.2019 10:12

Pracuje akurat w tym sklepie od początku i Aż nie chce wierzyć, że takie rzeczy można pisać o P. Regionalnej i P.Kierownik to grzech- cudowne kobiety które ZAWSZE chętnie pomogą. Pani regionalna przez cały proces otwierana sklepu wraz z „technicznym” pracowała i robiła wszystko ,aby nowy zespół się zgrał :) Po drugie jesteś niedoinformowana,bo P.regionalana odpowiada tylko za outlety, a nie region Śląsk. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
nitka
 Opinia

witam pracuje 2 miesiace mam umowe zlecenia po 1 miesiacu zgodnie z ustaleniami obiecano mi umowe prace a tu cisza jak pracownik mam prawo do urlopu co dalej mam robic nie podoba mi sie to

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@nitka 21.01.2019 12:17

Dzień dobry, sugerujemy, aby porozmawiała Pani o tej sytuacji ze swoim przełożonym. Może Pani również skontaktować się bezpośrednio z działem kadr. Pozdrawiamy

Pomocna?
Tak2Nie
Do CENTRALI
 Opinia

Nie tylko u Ciebie są takie zgrzyty. U mnie np. żeby szefowa nie dała mi awansu, bo kierowniczka w ciąży to zdegradowała się do stanowiska zastępcy kierownika i jednocześnie została na stanowisku szefa. Dwie pensje? Dlaczego nie! Jeśli ktoś na początku się nie postawi to będzie kozłem ofiarnym, wszystko co złe będzie zwalane na jedną osobę. Kręci z premiami. Od regionalnego uslyszalysmy, że to jej dobra wola, że wypłaca nam premie. Czy tak jest wszędzie? Zero szacunku dla pracowników. W grudniu regionalny rozpisal nam taki plan miesięczny, że nie wierzylysmy własnym oczom. Jak w wakacje pytał o nasz zespół podobno sam prezes, tak teraz cisza. Dlaczego? Zbyt wygórowane plany, których nie zrobi nawet Warszawa. Pytanie do centrali: czy Wy macie wpływ na to jak jest układany grafik? Przykład, który ciągnie się od kilku miesięcy: dwie przewieszki w miesiącu, obie ma ta sama zmiana, druga zmiana przychodzi na gotowe. Niedziela handlowa? Proszę bardzo! Dwie przewieszki plus w gratisie handlowa niedziela. Nie za dużo tego "dobrego"? Pytając szefową i kierowniczkę czy nie za dużo mamy pracy jako zmiana, zrzuciły winę na Centrale, że tak wynika z Waszych "obliczeń". Nie wierzę w ani jedno ich słowo. Pracuję tu prawie dwa lata i przez dwa lata nie robiłam dokładnie 6 przewieszek. Jeśli odpiszecie na mój komentarz okrętnie to będę miała pewność, że to jak ukladany jest grafik zależy od moich bezpośrednich przełożonych, a tym zajmie się już inna instytucja, której zależy na PRAWACH PRACOWNIKA. Czekam na KONKRETNĄ ODPOWIEDŹ.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Do CENTRALI 11.01.2019 21:57

Dzień dobry, prosimy o bezpośredni kontakt z działem kadr w celu wyjaśnienia tej sprawy. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Kraków
 Opinia

pracowało z klientami. Firma bez zarzutu ,bardzo w porządku pod wzgledem ogółu (umow, podarunki na swieta, czy tworzenie konkursów )z Regio nie miałam zbyt wiele styczności : ocena neutralna ale bez zachwytu ponieważ nie umiała rozwiązać problemów sklepowych wszystko było uciszane tylko trzeba pamiętać ze wiele sytuacji wychodzi po za sklep i jsk już pasaż galerii handlowej i pracownicy na wyspach słyszą kłótnie to powinno się REAGOWAĆ i wyciągać wnioski! Kiedy Osoba zarządzająca zespołem niszczy kolejny(3) zespół i nadal jest trzymana to coś znaczy nie tak. Sprzedaż indywidualna jest wszędzie ale zgrany team polega na wzajemnym wsparciu i szacunku a dochodziło do sytuacji że to osoba kierująca zespołem kradła klientki,wbijała paragony na siebie gdzie inna osoba przy przymierzalni mocno się na pracowała. Żadne propozycje lub zwrócenie uwagi nie pomaga wtedy się człowiek staje nie wygodny i niepotrzebny! Zostaje zwolniony albo sam odchodzi w klimacie wątpliwym. Przychodza nowi nieswiadomi no i tak co 3-6mcy aż do czasu kiedy ci nowi stają się uswiadomieni. Rekrutacja trwa całe życie. Ja zostałam uprzedzona ze szykuje mi sie niespodzianka (zwolnienie-"że jak już ekipę znajdzie to wtedy będzie porozumienie stron" po pół roku pracy) weiec dałam wypowiedzenie sama od razu bo dość tego traktowania . Przypuszczam również że na moje zwolenie było podparte dodatkowo wnioskiem opieki na dziecko które było chore. Ktore było nawet w szpitalu i nie przyszłam do pracy. Można to podciągnąć pod nie rowne traktowanie pracowników bo nagle po tej sytuacji usłyszałam że moja praca dobiegnie konca i cała czara goryczy została wylana. Ciągła rekrutacja nawet w święta Bożego Narodzenia mówi sama za siebie. Każda osoba która odeszła jest zła i opinia jest subiektywna? A może właśnie szczera. Cała opinia dotyczy jednego sklepu a nie sieci . Ale czytając inne opinie wnioski można wysnuć samemu co do ogółu.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Kraków 29.12.2018 13:43

Dziękujemy za Pani opinię. Pozdrawiamy serdecznie

Pomocna?
TakNie
Śmieszna
 Opinia

Renata z salonu ETC przecież to tylko taka gadka, żeby było co za wspaniała marka, odpowiada na każdy post, na ten mój zapewne też odpowie, coś w rodzaj dziękujemy za .... była bal. A to że ludzie są zwolniani to wie o tym centrala. Gdyby bylo inaczej to dyrektor by chyba zainteresował sie częstymi zwolnieniami w sklepach, a tak w kółko to samo.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Śmieszna 16.12.2018 11:32

Szanowna Pani, dziękując za wpisy czy opinie nie robimy chyba nic złego :) Rozumiemy, że nikt nie oczekuje od nas, abyśmy opisane przez Państwa sprawy załatwiali tu na forum. Pozdrawiamy serdecznie

Pomocna?
TakNie
Śmieszna
 Opinia
@QUIOSQUE 16.12.2018 23:52

Ale jak widać poza forum nic nie robicie. Z Renatą z salonu ETC jakoś nikt się nie kontaktował żeby wyjaśnić temat, więc po co te puste deklaracje?

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Xyzxyz
 Opinia

Sukienki, które przyszły na sezon j/z dla załogi- tragedia. Wszystkie jestesmy zalamane, nasz zespol jest mlody a w tych sukienkach sluzbowych bedziemy wygladac jak strach na wróble... Zero komfortu :( te letnie byly super, lecz na ten sezon porazka... Klientki beda sie smiac z nas że mamy po 1,60 a sukienki mocno za kolano i ten kolor i krój... nie wyobrażamy sobie tego:( ciekawe jak reszta dziewczyn jakie macie opinie na temat tych sukienek służbowych???

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
JA
 Opinia
@Xyzxyz 25.10.2018 00:29

Masz racje co do sukienek, fatalne, totalna porażka. Wstyd, żebyśmy w takich chodzily. Jeszcze to hasło reklamowe "dobrze ubieram i sama jestem dobrze ubrana" Jeszcze wymogi co do butów i ogólnego wyglądu. Do kompletu niech firma zafunduje nam te babcine pantofle, które były na fotach z sukieneczką ;-) W sukience z rynku lepiej byśmy wyglądały. Takie sukienki nosiły nasze babcie w latach osiemdziesiątych. Quiosque niech zmieni projektantów i stylistów, bo zatrzymali się w czasie dawno temu.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Załamana
 Opinia
@Xyzxyz 25.10.2018 00:29

Jesteśmy tak samo załamane jak wy. Te sukienki są OBRZYDLIWE! I niech firma weźmie sobie to do serca. Pierwsza wtopa była w tamtym roku jak dostałyśmy czerwone sukienki. Krój ok, ale niemiłosiernie farbowały. Nawet na urlopie i po kilkunastu kąpielach barwnik "wychodził" z ciała i brudził prywatną odzież. Zamiana ich na granatowe była super. Wygodne i dobrze skrojone, nie gniotły się i szybko wysychały. Te na WL2018 też były ok. To co przyszło teraz to TRAGEDIA!!! Te sukienki wyglądają jakbyście się rozmyślili przy wprowadzaniu ich do sprzedaży (albo te rzeczy z magazynów sprzed 10-15 lat przy akcji 3 w cenie 2) i nie mając co z nimi zrobić daliście (hahahaha, i tak sklep własny czy franczyzowy musi za nie zapłacić) je nam jako odzież służbową. A wytycznymi co do makijażu, butów, swetrów czy nawet paznokci strzeliliście sobie w kolano. Czy wy uważacie nas za jakieś nienormalne? Bo wnioskując po tej instrukcji mamy wrażenie, że macie nas za flejtuchy, które nie potrafią o siebie zadbać i trzeba im palcem wskazać co mają robić. Szkoda, że jeszcze nie mamy przyznanego funduszu na wasze wymagania. Jesteśmy dorosłymi kobietami, które codziennie odwalają kawał roboty, aby plan był zrobiony, a przez to ci, którzy są wyżej od nas mieli porządne wypłaty i premie. To wszystko dzięki naszej pracy. A wy nas chcecie uraczyć takimi OBRZYDLIWYMI sukienkami. To jest jakaś parodia. Mogę wam zapowiedzieć, że nie mam zamiaru nosić tej "cudowności". Wracam do sukienki z WL2018 albo do tej z JZ2017. I to zapewne nie tylko ja.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Xyzxyz 25.10.2018 00:29

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Jest ona dla nas niezwykle cenna. Z pewnością weźmiemy ją pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o doborze strojów służbowych.

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Opinia
@JA 25.10.2018 09:14

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Zaproponowany przez nas model jest najbardziej uniwersalną opcją, jaką możemy przedstawić tak rozległej i różnorodnej grupie osób, jaką jest kilkaset pań pracujących w salonach sieci QUIOSQUE.

Pomocna?
TakNie1

Pracodawca

 Opinia
@Załamana 25.10.2018 20:58

Wybierając sukienki dla pań pracujących w naszych salonach musimy wziąć pod uwagę fakt, iż mówimy tu o bardzo zróżnicowanej i licznej grupie kobiet. Proponujemy modele uniwersalne, w klasycznym stylu. Przygotowując instrukcje nie zamierzamy nikogo obrażać, a jedynie jasno komunikować się z naszymi pracownikami określając zasady panujące w firmie.

Pomocna?
TakNie1
Bywa
 Opinia
@Xyzxyz 25.10.2018 00:29

W sukienkach faktycznie wyglądamy mało atrakcyjnie. Kolor kest tragiczny.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Bywa 12.11.2018 21:32

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Jak już wcześniej napisaliśmy, zaproponowany przez nas model i kolor jest najbardziej uniwersalną opcją, jaką możemy przedstawić tak rozległej i różnorodnej grupie osób, jaką jest kilkaset pań pracujących w salonach sieci QUIOSQUE. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Opinia
@Bywa 12.11.2018 21:32

W odpowiedzi na Pani wpis dodamy jeszcze, że będziemy bardzo wdzięczni za Pani sugestie dotyczące sukienek na kolejny sezon. Przykro nam, że tym razem ne trafiliśmy w Pani gust. Mamy nadzieję, że następnym razem będzie to Pani ulubiony kolor :)

Pomocna?
Tak1Nie
Bywa
 Opinia
@QUIOSQUE 13.11.2018 13:14

Wyatarczyłoby, aby sukienki były w kolorze czarnym, lub czarno białe garnitury, jak w każdym szanującym się, modnym, profesjonanlnym salonie. Mała czarna nigdy nie wychodzi z mody, a przy okazji pasuje każdej kobiecie i były byśmy zauważalne na sali sprzedaży, a nie zlewały się z wieszakami. Nie tylko my uważamy, że sukienki są fatalne, nasze klientki również zwróciły uwagę, że wyglądamy mało estetycznie. Sukienka po paru godzinach pracy całkowicie się rozciąga i traci fason, rękawy wygniecione jak u flejtucha.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Załamana
 Opinia
@QUIOSQUE 13.11.2018 13:14

Moim zdaniem możecie sie trzymać granatu. Uniwersalny kolor. A ten co przysłaliscie bardziej przypomina fiolet niż granat. Następnym razem trzymajcie się bardziej dopasowanych w talii modeli, bo to co teraz przysłaliście to tragedia. Przerabiamy sukienki do swoich figur, a przecież nikt nam nie zwróci za przeróbki u krawcowej. A jakoś w tym horrorze wyglądać musimy. Ps. Czy premie nalicza centrala?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
AnnPo
 Opinia
@Xyzxyz 25.10.2018 00:29

Można nie nosić odzieży służbowej?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@AnnPo 15.11.2018 01:55

Noszenie odzieży służbowej jest standardem obowiązującym w naszej firmie. Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy chętnie ją nosili. Będziemy zatem wdzięczni za uwagi i wskazówki co możemy poprawić w przyszłości, aby chętnie nosiła Pani strój służbowy.

Pomocna?
TakNie1
Honorata19
 Opinia
@QUIOSQUE 15.11.2018 15:20

A może by pojsc w kierunku małej czarnej ? Klasyczna sukienka , idealna na każda okazje :)

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
x
 Opinia
@Honorata19 15.11.2018 23:04

Jak dla mnie powinno się zrezygnować w ogóle z sukienek! Powinny być spodnie plus koszula lub elegancka bluzka. Przecież w sukience jest niewygodnie. Dźwiga się ręce - sukienka się podnosi. Nie można kucnąć, schylić się bo od razu sukienka się dźwiga i odsłania więcej ciała. Spodnie i koszula/bluzka byłoby profesjonalnie. A tak to daremnie wygląda. Kolory zawsze powinny być czarne /granatowe - to jeżeli chodzi o dół a góra biała lub czarna. Człowiek wyglądałaby profesjonalnie i od razu rzucał się w oczy na sklepie. A tak to jak w jednym komentarzu już pisało - zlewa się człowiek z wieszakami. I powiedzmy sobie szczerze - narzucanie klientkom (co chwila wciskanie dodatkowego towaru do kupna) jest odbierane przez ludzi w sposób denerwujący. Nikt nie lubi jak mu się coś wciska. Jakby klient dodatkową rzecz chciał sam by ją wcześniej wybrał.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@x 17.11.2018 12:31

Interesujący pomysł, dziękujemy. Zgadzamy się z tym, że "narzucanie" i "wciskanie" Klientkom towaru nie jest dobre. Dlatego też w Quiosque stawiamy na profesjonalne doradztwo, słuchanie naszych Klientek i odpowiadanie na ich potrzeby. Pozdrawiamy

Pomocna?
Tak1Nie
Lolo
 Opinia
@Xyzxyz 25.10.2018 00:29

Bombonierka do podziału

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mała
 Opinia
@Xyzxyz 25.10.2018 00:29

Zgadzam się z tą opinią aczkolwiek nasza załoga z Łomianek dała swoje do przeróbek do prawicowych i po prostu je skrociłysmy ???? Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Maja
 Opinia

Miałam okazję uczestniczyć w procesie rekrutacji w tej firmie..to dało mi obraz pracy i organizacji..zero kompetentnych ludzi.Rekrutacja trwała do chwil obecnych. Prawie 3,5 miesiąca. Paranoja..zaznaczam że sama prosiła o odpowiedź wręcz upominalam się i odpisywano mi w smscha że trwa..na koniec po 3,5 miesiącach dostałam tchorzliwa odpowiedź że zakończono rekrutacje. Nic w tym może dziwnego ale czy tak wygląda poważne firma,proces rekrutacji gdzie musiałam starać się referencje i uczestniczyć w trzech rozmowach rekrutacyjnych być zbywana i czekać?W końcu na smsa z odmową??Jest to niepoważne. Ale jak widzę wypowiedzi nic nie straciłam i omine te firmę z daleka i nikomu nie polecę.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
kaśka
 Opinia

Niestety nie byłam zachwycona współpracą z marką Qiosque. Pracowałam jako sprzedawca/doradca klienta, więc umowa zlecenie, najniższa krajowa (dzięki statusowi studenta trochę więcej otrzymywałam netto). Jeżeli chodzi o plusy, to elastyczny grafik, co dla mnie jako studentki było ważne, a jeżeli nie ma się problemu w kontakcie z klientem to praca nie jest frustrująca. Niestety to tyle jeżeli chodzi o plusy. Stan techniczny sklepu, w którym przyszło mi pracować był straszny. Zdarte panele podłogowe, stary komputer, zaplecze socjalne wielkością porównywalne z dziurą w której mieszka mysz. Kierowniczka z tego co wiedziałam nie mogła się doprosić o remont. Plany sprzedażowe zupełnie nieadekwatne do rzeczywistości, bo ceny ubrań (poza tymi z promocji) nie schodziły zazwyczaj poniżej 100 zł a okolica zamieszkana była w większości przez emerytów, którzy wchodzili i jak widzieli ceny to wychodzili ze sklepu. Standardy obsługi klienta pisane były chyba przez roboty i rzadko się do nich stosowałam, żeby nie odstraszyć klientów albo nie narazić się na śmieszność. Dużo zależy też od uczciwości i sympatyczności kierowniczki. Bo to one wysyłają ostateczne grafiki, wysokości premii pracowniczych, ewidencje godzin. Te nieuczciwe potrafią obejść różne rzeczy, aby mieć więcej dla siebie albo zrobić komuś na złość, np zmienić sobie liczbę godzin w systemie, aby mieć mniejszy plan do wyrobienia. Ja niestety miałam do czynienia ze złośliwą kierowniczką ;) Moje sugestie dla QUIOSQUE: Więcej kontroli nad kierownikami, a standardy obsługi jak i plany sprzedażowe powinny powstawać w oparciu o opinie pracowników i realia środowiska w jakim działa sklep. A stawki myślę, że nawet nie muszę wspominać że powinny być większe ;)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@kaśka 15.11.2018 18:59

Trudno nam ustosunkować się do kwestii personalnych gdyż ocena poszczególnych osób jest zwykle subiektywna. Nasze plany powstają w oparciu o gruntowną analizę rynku i oczywiście biorą pod uwagę specyfikę miejsca, w którym działa dany sklep. Nie zmienia to jednak faktu, że wszelkie oceny i sugestie ze strony naszych pracowników są dla nas niezwykle cenne. Dlatego też bardzo dziękujemy za Pani wpis. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Ewa
 Opinia
@QUIOSQUE 16.11.2018 11:43

Dzień dobry. Weszłam na tą stronę ponieważ szukałam opinii o sklepie Quiosque. Czekam na przesyłkę zamówionego towaru przez internet. Przeczytałam negatywne opinie klientów na innej stronie internetowej. Na tej stronie czytam opinie pracowników i jestem zszokowana odpowiedzią pracodawcy. Kto odpisuje ze strony pracodawcy , że są to opinie subiektywne ? Odpowiedzi lakoniczne, nie na miejscu. Brak zainteresowania ze strony pracodawcy bliżej tym problemem. Problem istnieje i jak widać nie podejmowane są żadne działania w tym zakresie. Zmienia się oddanych, dobrych pracowników, a nie zmienia się pracownika regionalnego. To porażka dla dalszej działalności tego sklepu. Porażką jest też mój zakup w tym sklepie on line na który czekam z niecierpliwością .

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Ewa 07.12.2018 13:54

Pani Ewo, w sprawie zamówienia najlepiej kontaktować się z biurem obsługi Klienta: sklep@quiosque.pl lub pod nr tel. +48 22-161-14-82. Dziękujemy za Pani opinię w sprawie naszych odpowiedzi. Pozwolimy sobie jednak pozostać przy swoim stanowisku i jeszcze raz powtórzymy, iż naszym zdaniem sprawy personalne są zwykle bardzo złożone, a wyrażane opinie - subiektywne. Sądzimy, iż w takich sytuacjach konieczne jest dokładne zbadanie każdej sprawy i wysłuchanie relacji każdej strony zaangażowanej w dany temat. Jednocześnie w wielu naszych odpowiedziach pojawiają się podziękowania dla pracowników za poinformowanie nas o danym problemie. Gwarantujemy, iż każda zgłaszana sprawa jest traktowana bardzo poważnie i weryfikowana. Rozumiemy jednak, iż ani osoby, które zgłaszają dany problem, ani te które, tak jak Pani, czytają opinie, nie oczekują od nas, iż będziemy tego typu tematy rozwiązywali tu, na forum. Jeszcze raz dziękujemy za poświęcony czas i pozdrawiamy serdecznie.

Pomocna?
TakNie
Zdezorientowana
 Opinia

Ktoś się może orientuje jak wyglądają paczki na święta? Na rozmowie o pracę usłyszałam od kierowniczki regionalnej że dostajemy premie świąteczną na tomiast ostatnio od kierowniczki sklepu dowiedziałam się że nie ma żadnej premi jest tylko paczka natomiast nie odpowiedziała co się w niej znajduje

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Zdezorientowana 20.11.2018 16:44

Nasi pracownicy otrzymują świąteczne upominki od firmy. Zainteresowane osoby mogą uzyskać szczegółowe informacje na ten temat kontaktując się bezpośrednio z działem kadr. Pozdrawiamy :)

Pomocna?
TakNie
Ja
 Opinia
@Zdezorientowana 20.11.2018 16:44

Jaka jest podstawa bez prowizji???

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aaa
 Opinia
@Ja 28.11.2018 21:16

Jaki jest procent prowizji?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia

Jakie sa zarobki????

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anna
 Opinia
@Ja 13.10.2018 21:51

Najnizsza krajowa.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Anna 14.10.2018 19:42

Szanowna Pani, kwestie finansowe takie jak wysokość wynagrodzenia są informacjami poufnymi, ustalanymi podczas indywidualnych rozmów. Wyrażanie takich opinii nie jest miarodajne.

Pomocna?
TakNie
Ona
 Opinia
@Anna 14.10.2018 19:42

Masakra w 21wieku ????

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Ona 19.10.2018 19:10

Najniższa krajowa nie jest standardem obowiązującym naszych pracowników, dlatego wyrażanie takich opinii nie jest miarodajne. Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie
JA
 Opinia
@QUIOSQUE 18.10.2018 01:28

Wstyd firmie przyznać się, że płaci najniższą krajową.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Xyz
 Opinia
@QUIOSQUE 21.10.2018 06:39

No rzeczywiście, najniższa krajowa to nie wasz standard, bo dajecie o stowę brutto więcej. Też mi coś. Niby firma chce być nazywana "marką", a swoich ma w poważaniu. Z resztą to nie tylko opinia moja i dziewczyn ze sklepów, ale niektórych też z centrali.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wxx
 Opinia
@Xyz 26.10.2018 06:47

Jahahaha????masakra .I jak za to zyc.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia
@Ja 13.10.2018 21:51

Ja jestem zadowolona- jest podstawa i do tego premia jak zrobisz plany. Wcześniej pracowałam w konkurencji i niby premia miała być, ale warunki jej przyznania były niejasne i wiecznie jej nie było. Masakra. W quiosque mam jasność co do zasad przyznania premi, umowę, spoko zespól, ja lubie tu pracować.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Xyz 26.10.2018 06:47

"Swoich" bardzo cenimy :) ponieważ to ludzie tworzą firmę. Pamiętamy o tym każdego dnia i staramy się sprawić, aby każdy czuł się w niej jak najlepiej. Pozdrawiamy

Pomocna?
Tak1Nie
Katarzyna
 Opinia

Pani blondynka która obsługiwała mnie w dresie w galerii w Warszawie (piątek) na Jubilerskiej w dresie śmierdząca papierosami... dramat.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Katarzyna 22.10.2018 21:59

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Oczywiście zajmiemy się tą sprawą.

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność
W tym roku już po raz piąty zrealizowaliśmy akcję Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa. Celem inicjatywy jest zachęcenie kobiet do dbania o zdrowie, a przede wszystkim do wykonywania badań profilaktycznych.
Po raz kolejny wsparło nas Stowarzyszenie "Amazonki" Warszawa - Centrum. W ramach akcji powstała sesja zdjęciowa z udziałem Amazonek, a także filmy z poradami cennymi dla każdej kobiety.
Projektantki QUIOSQUE stworzyły bluzkę z nadrukiem przedstawiającym wizerunek kobiet o różnych sylwetkach. Nadruk nawiązuje zarówno do motywu Różowej Wstążki, jak i hasła marki „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”. Zysk ze sprzedaży został przekazany na rzecz Stowarzyszenia Amazonki.
Ponieważ w naszej firmie pracują niemalże wyłącznie kobiety, temat profilaktyki raka piersi jest nam szczególnie bliski. W tym roku panie pracujące w centrali firmy mogły wykonać bezpłatne badanie USG. Odbyło się spotkanie z Amazonkami i nauka samobadania piersi. Odwiedziła nas także Pani Barbara Jobda, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych, która opowiedziała m.in. o tym na co należy zwracać uwagę obserwując swoje ciało, jakie objawy mogą być niepokojące. Oczywiście nie mogło zabraknąć aromatycznej kawy i słodkiego poczęstunku. Każda pani otrzymała także ulotkę z instrukcją samobadania piersi oraz koszulkę - symbol naszej akcji. Cieszymy się  z tego, że mogliśmy przypomnieć wszystkim paniom pracującym w naszej firmie, jak ważne jest dbanie nie tylko o wygląd, ale przede wszystkim o zdrowie.
Zachęcamy do obejrzenia filmów z cennymi poradami 
Pomocna?
Tak1Nie
były pracownik
 Opinia

Zarobki jak wszędzie czyli najniższa krajowa co tu ukrywać a premie rzadko .

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@były pracownik 19.10.2018 14:34

Trudno nam odnosić się na forum do kwestii finansowych gdyż są one poufne, ustalane z kandydatami do pracy, podczas indywidualnych rozmów. Możemy jednak zapewnić, że "najniższa krajowa" nie jest standardem w naszej firmie.

Pomocna?
TakNie
była pracownica
 Opinia
@były pracownik 19.10.2018 14:34

Za moich tam czasów, w 2016 ,było tak samo, najniższa krajowa + jakieśtam premie między (usunięte przez administratora) zł. więcej niż (usunięte przez administratora)na miesiąc bardzo rzadko się zdarzało. Co do tego mitycznego "najniższa nie jest standardem" to wszystkie miałyśmy tyle samo, a było nas tam 4 pracownice, nie licząc kierowniczki.

Pomocna?
TakNie
uciekajcie
 Opinia

Nie warto pracować w tej firmie spróbuj mieć słabsze wyniki zaraz możesz sie porzegnać z pracą totalna paranoja NIE POLECAM

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@uciekajcie 12.10.2018 14:01

Dziękujemy za wpis, z naszej strony możemy zapewnić, że oczywiście zależy nam na jak najlepszych wynikach, jednak nie zgadzamy się z opinią: "spróbuj mieć słabsze wyniki zaraz możesz sie porzegnać z pracą". Wprost przeciwnie - zależy nam na tym, aby osoby które zatrudniamy, pracowały u nas jak najdłużej.

Pomocna?
TakNie
Odeszlam szybko!
 Opinia

Pracowalam w galerii krakowskiej! Jakieś totalne nieporozumienie! Kierowniczka jest tam chyba z przypadku! Nie wyrobisz planu (sprzedazy w danym dniu), to jestes straszona,ze chyba sie pozegnami. W dodatku wypychanie do klientek, zeby cos wcisnac. Sprzedaz Pani bluzke a dostajesz bure, dlaczego nie zostal sprzedany kostium do kompletu! Nigdy tam nie wroce!

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Odeszlam szybko! 02.10.2018 15:06

Ocena poszczególnych osób jest zwykle subiektywna, dlatego trudno nam zająć stanowisko w tej sprawie. Pragniemy jednak podkreślić, że każda opinia jest dla nas bardzo cenna ponieważ pozwala nam weryfikować wiele tematów. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
uciekajcie
 Opinia
@Odeszlam szybko! 02.10.2018 15:06

Ta firma to jakas porażka te cele i wyścigi szczurów normalnie .

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@uciekajcie 06.10.2018 19:59

Każda firma odzieżowa - i nie tylko - stara się o jak najlepszą sprzedaż ponieważ dzięki temu istnieje i może zatrudniać swoich pracowników. Jednakże możemy zapewnić, iż opisane praktyki nie są standardem w naszej firmie. Bardzo ważne jest dla nas to, aby nasi pracownicy odczuwali satysfakcję z wykonywanej pracy i dobrze się w niej czuli.

Pomocna?
TakNie
NIKI
 Opinia

hey koleżanko z Swarzedza ja na twoim miejscu bym porozmawiała o tej sytuacji z regionalną bo tak niemoże być to niejest powód żaden by ci nie przedłużać umowy bo bronisz swoich klientek co kierowniczce przeszkadza ewidentnie .

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ETC SWARZEDZ
 Opinia

Pracuje póki co w ETC Swarzedz chodz nie wiem jak długo ponieważ Pani kierownik zastanawia sie nad przedłużeniem mi umowy iż pare razy śmiałam grzecznie jej powiedzieć że umiem sama sprzedawać a nie że potem wychodziło co do czego paragony przejmowała ona , bo mi sie wpychała w klientki moje.Druga sprawa pani kierownik zwala całą sytuacje z nie przedłużeniem umowy na Panią regionalna po czym dzwonie do niej i regionalna mówi że nic jej do tego . Co w tej sytuacji mam teraz zrobić jeśli jestem dobrym pracownikiem tylko bronie swoich klientek za co kierowniczka mnie nie lubi czy to jest argument dla was zeby nie przedlużyć umowy ?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Gregor
 Opinia

Idealnych firm nie ma ale zawsze możecie szukać. Może się uda ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Papuga
 Opinia
@Gregor 22.06.2018 20:06

To bardzo dobra rada panie dyrektorze. Teraz jest dużo ofert pracy.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Miki
 Opinia
@Papuga 09.09.2018 16:18

I tak właśnie caly Wrocław poszukał sobie innej pracy. A Pan nic nie zrobił????

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia

Z Panią Menager chyba jest coś nietak. Kobieta która traktuje wszystkich z góry. Traktuje ludzi jak służących. Jest bardzo niekompetentna, nie zna podstawowych zagadnień co ukrywa pod chamstwem. Nie wiem jak ktoś taki może być kierownikiem regionalnym. Film „dyktator”, jedna wielka pomyłka.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Ja 24.09.2018 17:08

Trudno nam odnosić się do kwestii personalnych, które zwykle są bardzo złożone i subiektywne. Jednocześnie dziękujemy za każdą opinię ponieważ dzięki nim możemy weryfikować wiele tematów. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie

Zostaw opinię o QUIOSQUE - Bydgoszcz

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny