Opinie o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie QUIOSQUE. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w QUIOSQUE o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Cześć! Chciałam się zapytać Was co sądzicie o nowym naliczaniu premii? Uważacie, że jest to sprawiedliwe, że kierownik dostaje gwarantowane 40% niezależnie ile zarobi w ciągu miesiąca? Że to kierownik decyduje ile % premii dostaje poszczególny sprzedawca? Czy któraś z Was zauważyła, że w dostawach przychodzą stare rzeczy z doczepionymi niższymi cenami, a cena w sente jako ta "pierwsza" jest wyższa od tej na metce? Miałam już kilka razy taka sytuację. Wieczorami uzupełniamy tabele z różnica w cenach, nalicza nam się premia w aplikacji, która wyrobiłyśmy jako salon, a przez to, że firma zmienia sobie pierwsze ceny w sente jest niższa niż powinnyśmy mieć. Po prostu firma nas (usunięte przez administratora) :) Pozdrawiam serdecznie wszystkie pracownice Quiosque :)

4
Aga
Pracownik
@Pytanie

Przecież cena „ pierwsza” w Sente nie ma żadnego znaczenia , bo premia naliczana jest w aplikacji w różnicy między cena „ zero” a cena „ obowiązująca”. Każdy sklep ma wpływ na cenę i na to jaka wypracuje premie.

Ala
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Po pierwsze kierownik ma 45% (takie sprostowanie żeby Ci żyłka jeszcze bardziej pękła wiadomo gdzie;) ). Po drugie kierownik ma prawo inaczej nagradzać zaangażowanego pracownika i inaczej np.roszczeniowego nieroba. A przede wszystkim skoro znasz tak "świetnie" zasady prostego funkcjonowania systemu dlaczego sama nie zostaniesz kierownikiem ? Pozdrawiam serdecznie

3
Kamila
Inne
 Pytanie
@Ala

Po co ta toksyczność?! Żyłka pękła? Trochę pokory. To Pani mądra proszę o odpowiedź co w sytuacji kiedy kierowniczka to jeden wielki nierób a jedyne co potrafi to "rozkazywać" i zbierać profity z tego , że pozostałe pracownice robią 90% całego budżetu premiowego?? Bo zawsze łatwo mówić, że pracownik to nierób... Szary pracownik to najlepiej jakby słowem się nie odzywał bo przecież nie jest '' kierownikiem '' Nikt tego nie kontroluje, to nie jest sprawiedliwy system . A co np w czasie urlopu dłuższego czy chociażby L4 ? Też "kierownik " zasłużył na więcej kiedy to pracownicy zrobili wszystko ? No szanujmy się . Chciałabym zobaczyć Twojego przykładowego roszczeniowego nieroba i Twoją perfekcyjną "kierowniczkę " .

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ala

Niby dlaczego kierownik ma mieć więcej naliczane za premie sprzedażową? Bardzo nie podoba mi się to. Rozumiem wypłata wyższa, jakiś dodatek za to, że jest kierownikiem ale PREMIA SPRZEDAŻOWA. Dlaczego tak ma być? Jaka jest różnica w tym jak sprzedaje kierownik a normalny pracownik?

Ala
Inne
@Pracownik

Ja też jestem temu przeciwna , to jest niesprawiedliwe . Dobrze powiedziałaś, nie ma żadnej różnicy . Ale to już taka firma jest , tu nic nie jest sprawiedliwe niestety. My pracujemy za najniższą krajową i staramy się jak możemy wyrobić jakaś godną premię ale co do czego dostaniemy z tego i tak prawie tyle co nic .

Pracownik
Pracownik
@Ala

Wydaje mi się, że na dłuższą metę to nie wypali. Może pracownicy ze sklepów z większą sprzedażą będą zadowoleni ale nie pracuje w takim sklepie i widzie po obecnej sprzedaży że nic z tego nie będzie. Premia będzie słaba i po pewnym czasie ludzie będą się zwalniać. Pracuje już parę lat i o wiele bardziej podobał mi się wcześniejszy system premiowania.

Justyna
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

No chyba nie pracujesz długo skoro uważasz że wcześniejszy system premiowania był lepszy xd Uważasz że walka o klienta była lepsza ? I ciągle przeliczanie ile brakuje do planu było ok ? Dziewczyno teraz jest o tyle lepiej że nikt się nie wcina w sprzedaż. Fakt że to wciąż nie jest sprawiedliwe ale przynajmniej nie musisz się ''bic'' o klienta. Ja uważam że kierownik nie powinien mieć znaczącej różnicy w premii , co więcej uważam że kierownik z racji tego że nie tyra za najniższą krajową powinien mieć mniej z racji że ma więcej . Tu nigdy nie będzie sprawiedliwie , tu nigdy pracownik nie będzie doceniony więc albo to akceptujesz albo się zwalniasz. Im nie zależy na pracowniku. Nie ten to inny :)

Pracownik
Pracownik
@Justyna

4 lata pracuje. Jeżeli u was coś takiego miało miejsce to współczuję. Ja na szczęście pracuje w takim sklepie gdzie czegoś takiego nie było. Dbamy o dobrą atmosferę w pracy i "bicie" się o klienta nie miało miejsca. Jak wy tak robicie to tylko świadczy o was.

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Może ktoś dokładnie opisać jak obliczana premia?

MalinaJeżyna
Pracownik
@Xxx

Moim zdaniem to nie jest informacja publiczna. Zaczniesz pracować w sklepie to na pewno wszystkiego się dowiesz. Natomiast również zgadzam się że aktualny system premiowy jest lepszy od poprzedniego. Co prawda nie odczuwałam wcześniej rywalizacji ale teraz jest jakby trochę bardziej przejrzyście. Jedynie pozostaje kwestia czy kierowniczka sklepu kiedyś doceni bardziej pracowników niż samą siebie bo przecież premia nie należy się za stanowisko a za to jak ktoś pracuje ;-)

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Uważam, że premie są dawane przez kierowniczki niesprawiedliwie. Kierownik daje premie tak jak kogoś lubi. Trzeba się ostro podlizywać, aby otrzymać premie. Osoby u mnie w salonie nie potrafią wysłać @ z załącznikiem, wstawić FV po 3latach pracy. Ja pracuję 3miesiace i dzwonią z takim pytaniem do mnie, a kierownik taką osobę nagradza dużą premią. Ponieważ odpowiednio się podlizuje.

Zosia
Pracownik
@Pytanie

Moim zdaniem kierownik w moim salonie i nie tylko w moim rozdziela premie jak kogo lubi nie za pracę. Wyścig szczurów podejście do klienta po sekundzie bo inaczej nie mam szans. Nie polecam tej firmy najgorszemu wrogowii.

Pytanie
 Pytanie

Czy QUIOSQUE ma ściśle ustalone godziny pracy?

Anna89
Kandydat
@Pytanie

W jednym regionie pracujesz po 12 godzin a w drugim po 8 .

Roxi
Inne
@Anna89

Od czego to zależy? od regioonu po prostu? jeśli tak to w jaki sposób praca na nie jest już w praktyce dzielona? W których robi się dwunastki i z czego to wynika?

anonim
Inne

I jak to będzie uzasadnianie? Robi się mimo wszystko 40 godzin w tygodniu wtedy? Jeden dzień byłby wolny? Co do regionalnych to na spokojnie można się dogadać czy także jednak napiszecie, że to już od regionu byłoby zależne?

anonim
Inne

W ofercie dla specjalisty ds. marketplace piszą w mile widzianych o znajomości innych języków. Pojawił się wśród nich znany mi włoski. Po pierwsze to jak będzie on weryfikowany na samej rozmowie? oraz w jaki sposób wpłynie ostatecznie na zarobki?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Jak najbardziej zgadzam się z opinią wyżej na temat regionalnej (usunięte przez administratora) Przez okres około 2 miesięcy jestem w ciągłym stresie i napięciu spowodowanym manipulacjami, szantażem emocjonalnym, obrażaniem i ciągłymi negatywnymi komentarzami w stronę pracowników Quiosque które w ogóle nie powinny mieć miejsca.

Quiosque
Inne

Zgadzam się z opinią koleżanki wyżej, praca w ostatnich miesiącach z Regionalna J.R, wypełnia mi każdy dzień, spędza mi sen z powiek, ciagle myśle tylko o pracy i jakie pretensje będzie miała regionalna Do pracy idę w stresie, telefon odbieram w stresie, tak się nie da pracować!

Kika
Pracownik
@Quiosque

A ja się nie zgadzam, jeśli myślimy o tej samej regionalnej JR. Nie spotkałam do tej pory tak dobrze merytorycznie przygotowanej regionalnej. Ma bardzo duże doświadczenie i wie co robi. Nie spotkałam się z jej strony nigdy z szantażem emocjonalnym, obrażaniem, manipulacją. Jeśli chodzi o pretensje, to nie można tego nazwać pretensjami tylko zainteresowaniem wynikami firmy np. Taka rola regionalnej... Mi bardzo dobrze współpracuje się z regionalną JR.

2
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Specjalista ds. Marketplace – takie oferty mi teraz na różne miasta powychodziły w tym miedzy innymi na moje własne. Ta możliwość pracy na HO mnie zachęca. Proszę wiec o udzielenie opinii odnośnie pracy. po ile lat średnio ludzie zajmują się ta funkcja? Jaka jest późniejsza ścieżka kariery?

anonim
Inne

Jeśli już o regionalnych była mowa to widzę właśnie, że oferta widnieje, z oznaczeniem, że to praca od zaraz, czyli są jakieś braki w kadrach? Co jest przyczyną? przez ile czasu jest się w terenie i jak praca wtedy wygląda, że piszą w opisie o gotowości do pracy poza miejscem zamieszkania? I czy zarobki kojarzycie?

Aneta
Inne

Przyjmował się ktoś na Projektanta Odzieży Damskiej? To by była moja pierwsza praca w zawodzie, chciałabym się czegoś dowiedzieć o rekrutacji, ile trwa, co chcą wiedzieć. No i ile doświadczenia wymagają, bo ogłoszenie tego nie precyzuje, które zamieścili? Z góry dziękuję za informacje.

Projektantka
Inne
@Aneta

Hej. Jeżeli nie masz żadnego doświadczenia to w dużych firmach zaczynasz od stanowiska asystenta projektanta, następnie jest młodszy projektant, projektant, starszy projektant i już mając duże doświadczenie, ładnych parę lat przepracowanych w zawodzie, odpowiednie kwalifikacje to możesz zostać głównym projektantem. Podstawy to znajomość Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw a ostatnio również programy do projektowania 3D. Umiejętność wykonywania dokumentacji technicznej, scalanie asortymentu w kolekcje, współpraca z kupcami, technologami, konstruktorami, grafikami ( w zależności od tego gdzie odbywa się produkcją). Na Twoim miejscu celowałabym na stanowisko młodszego projektanta. Najlepiej w jednych brandów LPP (jedne z lepszych zarobków, ale bądź przygotowana na dużą ilość pracy). Rzucanie się od razu na takie stanowisko bez doświadczenia może być trudne.

Projektantka
Inne
@Projektantka

Przepraszam, chodziło mi o stanowisko asystenta projektanta. Szukaj w Sinsay, Reserved, Cropp etc.

anonim
Inne
@Projektantka

Asystent projektanta VS projektant? Czy jedno w pewnym sensie nie łączy się z drugim być może po czasie? Po jakim tak mniej więcej pojawia się jakaś szansa na awans? i jak wtedy te wskazane warunki mogą się w praktyce zmienić? stawka byłaby dużo większa?

Oliwia
Inne

Bardzo się nie zgodzę z opinią na temat salonu kiosk w Galerii Madison, jakaś godzinę temu kupiłam tam za doradzctwem miłej i młodej Pani sukienkę Laurelli, mimo że Pani była zawalona jakaś dostawa była miła uprzejma i świetnie doradziła z rozmiarem gdzie w momencie jej oceny przekonałam jest do wybranej sukienki i ja po prostu kupiłam. Na pewno wrócę do tego salonu i mam nadzieję że na mojej drodze znowu pojawi się ta Pani.

@quiosque
Pracownik

Nie polecam, zarządzane ludźmi leży. Jak chcesz nie mieć nic do powiedzenia i tylko przytakiwać to śmiało... pozornie miło i sympatycznie ale zwalanie na pracowników sklepu zadania z dnia na dzień, bez szacunku do ludzi i ich pracy to norma. Jednego dnia masz zrobić to, następnego to już nie aktualne więc zamieniasz spowrotem. Ceny z kosmosu, cały czas podnoszone bo taka polityka firmy. Sklepy w ciągu tygodnia zmieniają ceny czasem 3 razy, oczywiście na wyższe. Nikt rozsądny na dłuższą metę nie będzie się wiązał z tą firmą.Nie polecam, ja szukam innej pracy.

Niestety
Pracownik
@@quiosque

Zgadzam się, Dużo zależy od osób zarządzających. Rotacja mówi sama za siebie. Wszędzie są przeceny,w Quiosque podwyżki. Zastanawiamy się kiedy zaczną zamykać sklepy.

Iza
Inne

Byłam klientką w sklepie w galerii Madison Gdańsk. Niestety muszę ocenić swoją wizytę bardzo negatywnie. Pani w okularach, która posiada plakietkę kierownik salonu z wielką niechęcią mnie obsługiwała. Wielokrotnie byłam atakowana przez ekspedientki od wejścia- nawet nie można się w spokoju rozejrzeć bo na głowie się ma nachalną panią. Myślę, że kierowniczka powinna zmienić reguły sprzedażowe. Jest to bardzo sztuczne i nienaturalne ze strony klienta

NATI
Były pracownik
@Iza

Chyba opisuje pani nie ten sklep, w tej sieci kierownik nie posiada plakietki Kierownik sklepu:)

Marta
Inne
@NATI

Można spytać o powód? :D Działanie incognito czy taki "dress code" tu jest?

Magda
Pracownik
@Iza

Tak się składa, że nie Ja ustalam reguły sprzedażowe… Tak wyglada moja praca. Na doradzaniu i nawiązywaniu kontaktu z Panią. Szkoda, że się nie udało i odczuła Pani niemiłe wrażenia… Następnym razem proszę mówić wprost jeśli będzie miała Pani takie odczucia. Nie obrazimy się!???? Postaramy się zmienić swoje nastawienie. Jesteśmy tylko ludźmi, każdy ma lepsze i gorsze dni. (choć akurat ten był na koniec dnia cudowny) Mimo wszystko zapraszam na kolejne zakupy do Madisona. Postaramy się być mniej „nachalne”. Pozdrawiam ciepło.????

Magda
Pracownik
 Pytanie
@NATI

Ja taką posiadam :D A to źle? Nie muszę mieć tego napisu, dla mnie to i lepiej nawet jak go nie będzie. ;) Chyba to zmienię…

Z Bydgoszczy
Inne
@Iza

Co do sklepu Quiosque w galerii Madison w Gdańsku to mam podobne odczucia. Odwiedziłam dziś ten salon. I zostałam całkowicie zignorowana . Nie chodzi o to by koło mnie skakać ale odrobina zainteresowania klientką przydałaby się. Zaczynając od powiedzenia Dzień Dobry czego też zabrakło. Na zmianie dziś po godz14.00 były 2 panie i żadnego zainteresowała się mną jako klientką. W salonie była oprócz mnie jeszcze 1 klientka . Tą panią też się nikt nie zainteresował. Jest mi tym bardziej przykro z racji takiej że jestem z Bydgoszczy a Quiosque to marka z Bydgoszczy.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa w QUIOSQUE na stanowisko projektant? Z iloma osobami się rozmawia? 21 maja pojawiło się ogłoszenie.

@nowy pracownik
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Ja mam pytanie jak wygląda praca w butiku, duży nacisk jest na wskaźniki, regionalny dzwoni w ciągu dnia do butiku , jak czesto są wizyty z centrali?

Edyta
Pracownik
@@nowy pracownik

Większość czasu to prosisz się aby ktoś coś kupił , dla Ciebie ważne jest aby to była chociaż jedna szuka aby nie zakończyć dnia z 0 a po tygodniu dostaniesz maila „ czy aby napewno zrobiłaś wszystko co w Twojej mocy aby sprzedaż była bardziej efektowna „ Raczej to nie jest praca marzeń ;)

Justyna
Pracownik
@Edyta

Niestety ale to prawda Nic dziwnego że sprzedaży nie ma jak towar jest niespójny z aktualnymi trendami mówiąc delikatnie, drogi i słabej jakości .

Marta
Inne
@Edyta

jakie są dalsze konsekwencje względem takiego maila? przypuśćmy, że jakimś cudem przez tydzień niczego nie sprzedam... co dalej? może to być przyczyną podziękowania za współpracę? wynika to z umowy?

pracownik.
Pracownik
@@nowy pracownik

Duży nacisk na obsługę, na sztuki, na wysokość paragonu. Wizyty z biura dwa/trzy razy w miesiącu.

Pracownica
Były pracownik

Jak się pracuje... cudownie . Zastępczyni kierownika wyrywa innym pracownika klientów i każe iść zamiatać podłogi. Na zmianie są 2 czasem 3 pracownice . Wchodzi 3 klientów i pani P biegiem leci do wszystkich. Lub może jak się zlituje pozwoli obsługiwać przez 10 minut i nagle się wciska i nabija na swoje konto. Umowy przedłużane na parę miesięcy. Na rok . Na 1.9 rok jak im się zachce . Premie zależne od sprzedaży super extra kolekcji . Aby dostać premie z 150 zł to trzeba tego takie tony sprzedać, że szok . Wypłaty to potrafią być na tyle różne i zmienne ,że zaczynamy się zastanawiać czy chyba za chwilę będziemy dostawać (usunięte przez administratora) zamiast pieniędzy. Pozdrawiam wszystkie sklepiki

2
stała klientka Anna Kowalczyk
Inne

Witam , jestem od lat stałą państwa klientką, najczęściej zakupy robiłam w outletach Ursus i Annopol, od kiedy został tylko Annopol jestem co najmniej raz w miesiącu. Uwielbiam tamte panie które chyba pracują tam od zawsze, znają się bardzo dobrze na swojej pracy, wychodzę zawsze z siatką zakupów. Chce się podzielić opinią ,że taka obsługa to skarb, mimo podwyższonych cen na pewno będę wracać .

Pracownica
Pracownik

(usunięte przez administratora)na porządku dziennym ,obrażanie pracowników,zastanawiam czy aby nie odejsc

Dyrektor działu handlowego PBH
Pracownik
@Pracownica

Zgłoś proszę do swojego pracodawcy . Jeśli takie sytuacje maja miejsce koniecznie zgłoś do swoich przełożonych lub osoby odpowiedzialnej po stronie centrali.

Sofia
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Pracownica jaki region Polski?

.
Były pracownik
@Sofia

Południowy pewnie

Marta
Inne
@.

to sugestia, żeby się tam nie pchać? o co chodzi, czemu tam takie warunki mogą być?

Gość
Pracownik
@Pracownica

Dziwna firma, handlowiec w wywiadzie uważa że klienci są naiwni, pani od marketingu odradza zakupy w black week a dziennikarz stronniczy nomen omen (może z TVP) poinformował że mozna w bf zginąć. Cale szczęście w stanach Zjednoczonych. Ja w każdym bądź razie przeżyłam, zakupy że zniżka kupilam i nikt mnie nie (usunięte przez administratora) a do tego nie stałam w kolejkach.

Gość
Pracownik
 Pytanie

Prawdziwa? A może sami zawyżają ceny i myślą że robią tak wszyscy. U nich sukienka potrafi zmienić cenę, wiem bo sobie jedna upatrzylam.. Ciekawe zjawisko. To moze o tych praktykach mówił ten handlowiec, pożal się panie nad jego przyszłym losem. I jak to sie ma do obowiązujących obecnie przepisów,? Jak zapytałam w sklepie o te dziwne ceny to pani mi o jakiś innych sklepach zaczęła tłumaczyć ale nic z tego nie zrozumiałam. Na temat kawy nic nie wiedziała. Tylko się uśmiechnęła. Ta firma nie jest Prawdziwa tylko głupio zarządzana

Ana
Kandydat
 Pytanie

Jaka atmosfera w pracy w m1 zabrze? Fajna kierowniczka? Rozważam pracę..

SHE
Były pracownik

Miałam przyjemność pracować w tej firmie i prawda jest taka, że kierownicy salonów mieli być w dyspozycji 24 godziny na dobę. Należało mieć obowiązkowo messengera na prywatnym telefonie i należeć do grupy którą założyła przełożona. Wiadomości przychodziły ciągle i w większości były to głosowe nagrania. Nie było znaczenia czy jest to 7 rano czy 21 jak również czy jest to poniedziałek, sobota, czy jest się na urlopie czy l4. Wiadomości zawsze należało odsłuchać i dać odpowiedź. Za taką dyspozycyjność wynagrodzenie powinno być chociaż godziwe. Dlatego odeszłam z firmy. Teraz pracuje w miejscu gdzie pracownik traktowany jest z szacunkiem i szanuje się jego prywatny czas.

12
Pracownik
Pracownik
@SHE

A ja pracuję od 5lat i nie narzekam,jestem też kierownikoem,u mnie w regionie nie ms takiego zacbowania,wiec to nie wina firmy,tylko przełozonego

Była pracownica
Były pracownik
@SHE

W pełni się z tym zgadzam z każdym zdaniem. Byłam kierownikiem w QUIOSQUE i jedno jest pewne pracowników w tej firmie nie szanuje się. A kierownicy zawsze muszą być zwarci i gotowi do pracy. Nieważne, że jest np 21.00 jesteś na urlopie za granicą ale powinnaś znać swój dzisiejszy obrót.

10
Pracownik
Pracownik
@Była pracownica

Może u Was regionie tak jest ja widocznie mam to szczęscie,ze moja przełożona KR jest normalna,praca pracą,ale nie ma czegoś takiego ,zeby w wekendy ,czy po godz pracy wysyłała nam wiad do odsłuchiwania,domyślam się ,ktora to KR robiła,bo było tu o niej bardzo głośno,pozdrawiam i życzę powodzenia

Ala
Pracownik
@Była pracownica

A mój KM wogole mnie nie szanuje, traktuje jak (usunięte przez administratora).

Była pracownica
Były pracownik
@SHE

Dokładnie tak jak piszesz. Moja kierowniczka ciagle pisała emaile, robila raporty, analizy. I caly czas aktywność na grupie dla kierowników. I ciagle robiła za mało. Większość dnia spędzała przy komputerze i nie ważne czy byla w pracy czy miała dzień wolny. A Oprócz tego powinna mieć najlepszą sprzedaż bo ma dawać przykład praciwnikom.

Nick
Kandydat
 Pytanie
@Była pracownica

Ale to normalne, jesteś kierownikiem sklepu, więc nie rozumiem o co chodzi. Podpisując umowę zgadzasz się na to, że jesteś odpowiedzialny/a za ten sklep i za ludzi w nim pracujących, nawet jak jesteś na urlopie, lub masz dzień wolny, Twoja odpowiedzialność nie jest mniejsza. Tak odpoczywasz bo to Ci się należy, ale od kierownika sklepu oczekuje się się tego, że swój sklep będzie traktował jak "swój biznes", a nie kiedy jesteś w pracy to jesteś zaangażowany, ale jak kończysz prace o 17 to wychodzisz i dziękuję już nic Cię nie interesuje. Tak mogą myśleć pracownicy, a nie menagorwie. Ludzie kiedy to zrozumiecie? Bo najlepiej by było być menagerem i dostawać więcej kasy i chwalic sie przed znajomymi jakim to sie jest kierownikiem, ale odpowiedzialność jak za biurkiem, kończę pracę o 16 zamykam i dziękuję nic mnie nie interesuje. Szukajcie pracy w urzędach a nie w handlu, bo później ludzie muszą czytać te idiotyvczne wylewy frustracji

1
...
Były pracownik
@Nick

Urlop to rzecz święta i NIKT NIE MA PRAWA zakłócać wolnego czasu. Niech się wali i pali, ale to jest wypracowany wolny czas, który należy się pracownikowi jak psu buda.

Joanna
Inne
@Nick

Na urlopie odpowiedzialność nie jest mniejsza? To jaką stawkę proponuje firma, i jakie wwarunki skoro managerowie sie na to zgadzają? :)

Z
Pracownik
@Nick

Urlop jest do odpoczywania, a nie zajmowaniem się pracą!!

Ala
Były pracownik
 Pytanie
@SHE

Niestety ten sklep to jest porażka zwłaszcza m1 Marki co chwilę zmiana pracowników dlaczego?dobre pytanie może porą przyjrzeć się kierownictwu szkoda że wszystko jest zamiecione pod dywan a to jak zostałam potraktowana to tylko ja wiem ????młoda i naiwna jak totalny śmieć bo to wielka Pani kierownik dobrze by było zajrzeć głębiej w to co tam się dzieje

Marta
Inne
@Ala

Pytanie brzmi co się w ogóle wydarzyło, że takie rzeczy piszesz? O co chodzi z tym całym potraktowaniem?

Administrator

QUIOSQUE poszukuje pracownika na stanowisko Project Manager. Aplikowałeś na ofertę i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Napisz, co sądzisz o spotkaniu z przedstawicielami firmy. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję osobom, rozważającym pracę w przedsiębiorstwie.

Ona
Kandydat
@Administrator

Byłam na rozmowie ws pracy w dziale logistyki. Nie zadano mi żadnego pytania w odpowiedzi na które mogłabym wykazać się jakąkolwiek wiedzą czy umiejętnościami. Po 20 min luźnej rozmowy dotyczącej stażu sprzed 20 lat, podziękowano mi stwierdzeniem, że „wszystko jest oczywiste”. Obiecano kontakt za 2-3 tyg. Nikt do mnie nie zadzwonił. To była najdziwniejsza i najmniej profesjonalna rozmowa dotycząca pracy jaką odbyłam.

Kamil
Inne
@Ona

Faktycznie dziwne, szczególnie że w ogóle nie sprawdzili czy nadajesz się na to stanowisko. Ty się czegoś dowiedziałaś? To znaczy jakie warunki dają? Np. wysokość zarobków albo rodzaj umowy?

Ona
Kandydat
@Kamil

Rozmowa była tak krótka, że nie miałam możliwości nic się dowiedzieć…

Marta
Inne
@Ona

A ja cały czas będę się zastanawiać o co konkretnie im chodziło z tym, że po takiej rozmowie dla nich już oczywiste to było... Szukają kogoś o innej osobowości może?

Była pracownica
Pracownik

Ulubione hasło regionalnej JB CUD czyli Czas Unieść (usunięte przez administratora) - klasyczny przykład mobbingu - hasło miesiącami wrzucane do każdego maila od pani JB. Po mailu do działu obrotu towaru o zapotrzebowanie na dany asortyment zawsze padało kolejne ulubione hasło Pani JB „ ludzie w centrali nie mają czasu na takie maile - sprzedawaj to co masz a nie to czego nie masz „ W czasie pierwszej pandemii pracownikom zabroniła wychodzić do toalety i korzystać z przerw co jest niezgodne z Kodeksem Pracy. Sama ciągle narzekała że ma 1/2 etatu i pracę kończy po 4h bo nie zamierza więcej pracować w takich warunkach ale od kierowników wymagała 24h zaangażowania na dobę mimo, że też ze względu na pandemię mieli zredukowane etaty by firma w ogóle mogła utrzymać miejsca pracy. Podczas jakiejkolwiek próby zgłoszenia pomysłów na poprawę sposobu pracy odpowiadała : „zamij się sprzedażą to nie należy do Twoich obowiązków - choć sama bez podawania rozwiązań notorycznie narzekała na firmę i sposób jej funkcjonowania. Obowiązkiem kierownika jest członkostwo w dwóch grupach na messengerze na każdej z nich średnio dziennie wysyłała kilkadziesiąt wiadomości + głosówki w porywach do 30 - 45min do tego kilkanaście e-maili o niczym ( w większości temat można było zamknąć w 2-3zdaniach)więc kierownik zamiast zająć się sprzedażą i bieżącą pracą salonu siedział godzinami na zapleczu odsłuchując i odczytując massengera i udzielając odpowiedzi na totalnie zbędne wiadomości. Każdy brak reakcji publicznie komentowany prze panią JB na grupie jak to dana osoba sobie nie radzi bo pani JB musi czekać na odpowiedź. W słowniku pani JB nie ma takiego słowa jak „motywowanie” bo jak sama stwierdziła ona nie jest od tego ona jest od (usunięte przez administratora) Każdy mail od pani JB kończył się zdaniem „ jak czegoś nie rozumiesz to jestem do dyspozycji” - ale nie daj boże skorzystałaś z tej rady, to padało stwierdzenie „ czego Ty nie rozumiesz !!” Zamiast zająć się faktycznym wspieraniem kierowników w sprzedaży i słuchaniem tego co mówią pani JB zajmuje się tzw podręcznikiem operacyjnym z którego nikt nie korzysta bo niczego nie wnosi i jest totalnie nieczytelny. Jednak dla pani JB jest to chluba i dowód na ciężką efektywną pracę. Droga Pani Agnieszko, panie Grzegorzu i szanowny zarządzie immobile jeżeli zależy Wam na na dobrym wizerunku czas podjąć zdecydowane kroki pracownicy nie odchodzą bez powodu czas wysłuchać tego co mają do powiedzenia.

13
Pracownik
Pracownik
@Była pracownica

Bardzo źle czyta się te wpisy ,takie zachowanie nie powinno mieć wogóle miejsca,ale zapewniam Cię,że w tej firmie pracują również osoby,miłe ,pomocne,uczynne,pracuję co prawda w innym regionie,jest ciężko,praca wymagająca bycia w kilku miejscach naraz,nie ma czasu na zastanawianie,trzeba działać odrazu-jestem kierownikiem sklepu,ale nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem jakie opisujesz,nasza KRS,jest osobą pomocną zawsze,wymagającą od siebie i od nas kierowników,nigdy nie było u nas żadnego mobingu i obrażania,bardzo współczuję i życzę powodzenia

Anna
Pracownik
@Była pracownica

Czytam nie wierze , zgłoście to do pipu. Jestem regionalnym kierownikiem sprzedaży do lat w konkurencyjnej sieci . Czytam go work w ramach raportu konkurencji odnośnie kultury organizacyjnej. Wstyd mi za takich menadżerów , ale jeszcze większy za ignorancję centrali , atmosfera i kultura ogranizacyjna to jedna z kart przetargowych w zmniejszeniu fluktuacji. Wszystkiego dobrego Dziewczyny, zgłaszajcie takie tematy do odpowiednich instytucji warto, rynek pracy daje ogromne możliwości ,nawet w czasach pandemii.

6
Nowa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Na jakie zarobki może liczyć kierownik??? Województwo łódzkie maly sklep, możliwe że franczyza. Szykuje się na rozmowę i nie wiem na co mogę liczyć ???? dajcie znać czy warto ewentualnie tu pracować.

Xxx
Były pracownik

Ja też długo myślałam nad napisaniem opinii. Ale już psychicznie nie wytrzymuje. Narzekacie na sławetną Anitę, ale regionalny M.Ł. wcale nie jest lepszy. Buntuje kierowniczkę przeciw zespołowi. Jeśli sam regionalny mówi, żeby kierowniczka nic nie robiła (vm, sprzątanie i najgorsze roboty na sklepie), bo od tego są jej podwladne. Ona ma tylko chwalić się wynikami i zaganiać chołotę do pracy. I kierowniczka obrosła w piórka. Nic nie robi, spóźnia się, wychodzi kiedy chce, ale regionalny ją chwali, bo ma wyniki. Tyle, że to zasługa dziewczyn, a nie tego nieroba na stanowisku kierownika. Niestety regionalny jest (usunięte przez administratora).y, bo nie dba o interesy zespołu, a jedynie o swoje i kierowników. Dlatego jest taka rotacja w sklepach. Wszystkie negatywne opinie tutaj to prawda, nie będę się powtarzać.

1
M.M
Pracownik
@Xxx

M.Ł takie inicjały ma tylko jeden regionalny w Quiosque mam przyjemność z nim właśnie pracować .Tym bardziej nie mogę się zgodzić z tym co piszesz .Regionalny stawia na pracę zespołową nie wyróżnia nikogo zawsze powtarza że jesteśmy jednym Teamem i to nie tylko jako poszczególny sklep ,ale cały region Jesteś najwyraźniej czymś sfrustrowana i brakuje mi w Twoim komentarzu obiektywnej opinii

1
B. K
Pracownik
@Xxx

Witam, chciałabym się odnieść do opinii XXX. Jestem pracownikiem firmy Quiosque od niedawna i mam przyjemność pracować z M.Ł, od pierwszej chwili pracy tutaj nie poczułam się jak czyjaś „podwładna” . Równo zakasał rękawy i pracował razem ze mną kiedy potrzebowałam wsparcia, to samo jest z moim kierownikiem, nie siedzi tylko razem ze mną robi wszystko. Jesteśmy zespołem i pracujemy jak zespół. Regionalny będąc u nas w salonie zawsze wyraża się w pozytywny sposób o każdym pracowniku, nie ważne jakie stanowisko obejmuje, nigdy nie usłyszałam niepochlebnych słów o innych. Rozmawia i motywuję bardzo luźny sposób , miło się słucha mądrego człowieka i chłonie doświadczenie aby je później wykorzystać w pracy z klientami. Jeżeli koleżance XXX doskwiera praca z ludźmi proponuję zmienić pracę na taką ,gdzie usiądzie zrobi dobre wrażenie i dostanie dużą pensję. Regionalny M.Ł to super człowiek ,przełożony miło się z nim pracuje.

1
Team J
Pracownik
@Xxx

Witam, z M.Ł pracujemy już 4 lata i w pełni nie zgadzamy się z opinią Xxx!!!!!!!, ponieważ zawsze możemy liczyć na pomoc ze strony Naszego Regionalnego M.Ł. Jest to osoba kompetentna , pomocna, otwarta, zawsze pozytywnie nastawiona do pracy , jak i dla Nas Pracowników ,cenimy "cenne rady ",które Nam przekazuje i wdrażamy je w codzienną pracę :-) . To najlepszy Regionalny z jakim do tej pory miałyśmy przyjemność pracować .Pozdrawiamy i "NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ " M.Ł. Team J...i : -)

E.K
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

Koleżanka chyba pomyliła regionalnych?!Takie opinię o M.Ł są co niemal niedorzeczne.Nie wiem jaka sytuacja wpłynęła na taką opinię z Twojej strony ale od siebie mogę powiedzieć,że na tyle lat współpracy nie mam żadnych zastrzeżeń .Zawsze gotowy do pomocy,obiektywny i sprawiedliwy w ocenie zarówno kierowniczek jak i sprzedawców,nie ma lepszych i gorszych,ważnych i mniej ważnych.Hasło przewodnie regionalnego na sukces sklepu to ZESPÓŁ.Wielokrotnie powtarzał ,że bez zgranego teamu nie ma owocnej pracy.Docenia zarówno kierowniczki jak i sprzedawców.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

Co Twoim zdanien oznacza sławetna Anita?Pracuję w regionie Anity od 6lat,nie dam powiedziec,złego słowa,jest osobą wymagającą,ale bardzo pomocną,zawsze gotowa do pomocy,można na nią liczyć zawsze,dla osób narzekających,którym nie odpowiada praca w Quiosgue,po co narzekac,zwińcue swoje szanowne 4 litery i mozna pójść tam gdzie się siedzi i nic nie robi,a do tego nikt nie będzie od Was niczego wymagał,życzę Wam takiej pracy i takich przełożonych

Nick
Kandydat
 Pytanie
@Xxx

No wiesz, tak naprawdę trzeba rozgraniczyć stanowiska jest kierownik który zajmuje się zarządzaniem i jest pracownik który wykonuje pracę zleconą przez kierownika. A to że są różne sposoby zarządzania, to jest druga sprawa. Jeden kierownik pracauje razem ze swoimi podwładnymi i robi wszystko za nich a inny mówi i pokazuje co ma być zrobione. I którego ludzie będą szanować, tego który pracuje z nimi I za nich I będą uważać go za równego sobie czyli niekoniecznie sluchac i widzieć w nim autorytet, czy tego który mówi i pokazuje jak pracować?

Łucja
Inne
@Nick

No oczywiście że bardziej będą szanować tego pierwszego. Pytanie tylko czy pracowanie ze swoimi podwładnymi należy do obowiązków kierownika?

...
Były pracownik
@Pracownik

A ja jestem przeszczęśliwa, że odeszłam z tego grajdołka. Pracuję teraz w szanowanej firmie, gdzie to pracownik jest najważniejszy, bo to on odwala całą robotę, żeby utrzymać firmę. A pensja dużo większa niż kierownicza w tym kołchozie. Jedynie nie mogę powiedzieć złego słowa na regionalnego Sylwestra - odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu.

1
Kejt
Kandydat
 Pytanie
@...

A można wiedzieć w jakiej firmie Pani pracuje obecnie?

Joanna
Inne
@...

A ta firma jaką oferowała pensje na stanowisku kierowniczym?

Kierownik
Pracownik
@Joanna

Kierownik zarabia w podstawie tyle co sprzedawca w CCC... + premie indywidualne + premia kierownicza za wyrobiony plan miesięczny salonu (jeśli się uda) Śmiech na sali.

Jan
Inne
@Kierownik

Czyli ile wychodzi z tymi premiami wszystkimi?

Kierownik
Pracownik
@Jan

Jeśli nie wyrobi sie premii w salonie to max 3 tys na rękę.

Zostaw merytoryczną opinię o QUIOSQUE - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w QUIOSQUE?

    Zobacz opinie na temat firmy QUIOSQUE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w QUIOSQUE?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 51, z czego 2 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy QUIOSQUE?

    Kandydaci do pracy w QUIOSQUE napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
QUIOSQUE
Przejdź do nowych opinii