Opinie o TOYOTA AUTO-PARK w Lublin

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy TOYOTA AUTO-PARK. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w TOYOTA AUTO-PARK o rekrutacji.


Branże: Produkcja samochodów osobowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TOYOTA AUTO-PARK w Lublin

Klient

Jakoś serwisu na niskim poziomie.

Weronika
Inne

Jakie są godziny pracy w TOYOTA AUTO-PARK? Jedna zmiana, dwie? Pewnie nie tylko mnie to ciekawi - wasza opinia może być bardzo cenna dla użytkowników szukających tutaj opinii o potencjalnym pracodawcy. Jeśli ktoś może podzielić się informacjami, wskazówkami to będę wdzięczna za pomoc. Na jaką umowę może liczyć nowy pracownik?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

@Pracownik, co firma może zmienić, aby pracownicy byli zadowoleni? Firma aktualnie rekrutuje? Nie widzę nic na stronie Auto Park Toyota. Może macie jakieś informacje na ten temat? Zachęcam Was Was do pozostawienia w tym wątku opinii dotyczących tego pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Weronika

Krótko. Zmienić zarząd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne

Czy aktualnie szukają pracowników do Toyota Auto-Park? Coś wiecie na ten temat? Przeglądałam stronę internetową, ale niestety nie znalazłam żadnych informacji. Ktoś może podzielić się uwagami jak wygląda rekrutacja do firmy? Czego można się spodziewać na rozmowie? Dokładnie chodzi o Lublin. Komentującym użytkownikom przypominam że wypowiadacie się na forum publicznym - proszę o szanowanie prywatności innych i nie ujawnianie ich danych osobowych w postaci imion, nazwisk czy inicjałów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Weronika

Weronika, nie polecam tobie tej firmy w Lublinie, znam to z obdukcji.jeśli chodzi o zarobki to są ok, podobne jak w innych firmach w Lublinie,natomiast reszta pozostawia wiele do życzenia, słaba organizacja.No chyba że chcesz dostać telefon służbowy.Znam wiele lepszych firm.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy TOYOTA AUTO-PARK? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(232 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik

Szkoda że słabo się docenia tych którzy pracują a nie udają że pracują. A tak prywatnie najlepsi odeszli, Mariusz, Paweł, Adam, szkoda że nie ma ich tu. Pewnie większość ma inne zdanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@Pracownik

Nie ma tego złego. Nowa praca, lepsze zarobki, nieporównywalnie lepsza atmosfera w pracy, kompetentna kadra zarządzająca. Żal tylko tych strawionych młodych lat w tym bajzlu. BTW A panowie dyrektorzy chyba chcą się koniecznie spotkać w sądzie. Proszę nie zapominać, że jako powód rozwiązania umowy podano "likwidacja stanowiska".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Własna działalność
@Paweł

Czyli aż tak słabo firma Toyota Lublin jest zarządzana że już likwidować trzeba stanowisko. Przecież nic prostrzego jak prowadzenie takiej marki.Jakby mój kierownik zwolnił z mojej firmy tak doświadczonego pracownika jak Pan Panie Pawle,decyzja w 5 minut. Dla myślących.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Komunista
@Paweł

Paweł, idź do Sądu Pracy... wygraną masz w kieszeni. Pan Dyrektor co rusz likwidacje urządza, moze mu Sąd Pracy kodeks wytłumaczy :). Zarzadzanie przez chaos i nic więcej. Prezes z Białegostoku pewnych rzeczy nie widzi, a sprawy w Sądzie sie nie da pod dywan zamieść

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@Własna działalność

Komfort pracy pana dyrektora serwisu był widocznie ważniejszy. Stałem się po prostu dla nich niewygodny a że nic na mnie nie mieli, choć od prawie roku czegoś usilnie szukali, stąd ta likwidacja. Szkoda gadać!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Komunista
@Paweł

Tym bardziej Sąd Pracy. Na razie pozbyli się jak twierdzicie najlepszych pracowników a oni podkulili ogony... Idźcie do Sądu i pokażcie jak ta organizacja działa. Zorganizujcie DysKomfort dyrekcji w postaci odszkodowania

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
D4D

Słabo oceniam serwis.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ANDI4X4

Z przykrością muszę stwierdzić iż poziom serwisu jest żenujący , auto po bardzo drobnej stłuczce naprawiane zostało po półtorej miesiąca a wydane bez światła z padniętym akumulatorem ( który wcześniej nie sprawiał żadnego kłopotu ) , pod maską brak spinek , wnętrze zabrudzone . Nie polecam .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany

Proszę o kontakt do centrali Toyoty, przedstawię jak wygląda organizacja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klientka

Jestem zaskoczona faktem iż w Toyocie nie pracuje Pan Adam Maciążek. Z całym szacunkiem dla pracowników, to jak byłam obsługiwana, brak słów, poezja.

Pracujacy
Inne

W pracy się pracuje a nie obgaduje jedna osoba drugą!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123.syru?

Uwaga na słowa bo znowu zebranie zrobią. Brak swobody wypowiedzi, jeden kolega powiedział prawdę i już go nie ma,ale jest w lepszej marce. Paweł pracuje w Audi, Auto Park Lublin oddał najlepszego fachowca, aby tak dalej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Nisko oceniam kompetencje w zarządzaniu serwisem. Taka moja prywatna opinia. Z wyrazami szacunku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Jeśli doprowadza się do zwolnienia albo jak to ktoś twierdzi że sami odchodzą, moim zdaniem najlepsi pracownicy to tylko świadczy o braku kompetencji kadry zarządzającej.To jest moja opinia,zaznaczam. Pracownicy firmy Auto Park wiedzą czemu odszedł Paweł, powiedział co myśli o zarządzaniu działem serwisu.A jeśli chodzi o Adama wystarczy z nim porozmawiać, chłopak mówi to co myśli,i każdy wyrobi sobie swój punkt widzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abc
@Pracownik

Naturalne jest, że ludzie nie odchodzą i są lojalni wobec firmy/pracodawcy podczas, gdy dobrze im się pracuje. Jeżeli zatem ktoś decyduje się na odejście, nie zważając nawet na dobre zarobki, bo w lubelskiej toyocie zarabia się dobrze, to chyba mówi to samo przez siebie... Jeżeli "góra" nie nadaje się do zarządzania (absolutnie nie mam na myśli prezesa, tylko "niższą górę"), to nigdy w firmie nie będzie dobrze. Jeżeli w firmie panuje ciągła atmosfera obrabiania komuś d..., obgadywania, intryg, podlizywania się, awansowania za podlizywanie, zatrudniania po znajomości ludzi bez doświadczenia, etc. to ludzie będą odchodzić. Żadna kasa ich nie zatrzyma, jeśli będą mogli przestać oddychać tym zatrutym powietrzem. Pieniądze to nie wszystko, gdy można pracować gdzie indziej w dobrej, zdrowej atmosferze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Mamy nadzieję my klienci ze ta sytuacja z tymi zwolnieniami bardzo dobrych pracowników a konkretnie Pan Adam Maciazek powróci na swoje stanowisko. DYREKTORZE NIECH PAN PRZEJRZY NA OCZY TO NIE JEST TA SAMA ATMOSFERA .ROZWAZAM SPRZEDAŻ TOYOTY OBAWIAM SIĘ O SERWIS

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LOL
@Gość

On sam odszedł do audi w pogoni za szczęściem i wielkimi pieniędzmi... Nikt go nie zwalniał

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Nie zgodzę się co do dyrektora, że jest profesjonalistą. Co do reszty- jak najbardziej. Kierownik salonu jest najlepszym fachowcem w branży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Gość

Też uważam, że do profesjonalizmu mu jeszcze daleko. W dodatku jest niesłowny. W kwestii zarządzającego serwisem wolę się nie wypowiadać, bo miejsca by zabrakło, żeby wymienić jego niekompetencje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
12345

'' Osoba prywatna'' te twoje dowody na temat serwisu możesz wsadzić między ,,bajki''piszesz bzdury i nie prawdę . Dlaczego nie napisałeś prawdy o tych pracownikach co wymieniłeś? nie znasz prawdy? a może jesteś jednym z nich? dlatego to ukryłeś?To może ci pomogę:dwaj mechanicy którzy pracują w BMW 1-mechanik zwolniony ''sam na to zapracował''nie będę pisał szczegółów 2-mechanik odszedł sam szukał nowych wyzwań chciał -jego sprawa pracownik z 20-letnim stażem-trzykrotnie zmieniał stanowisko pracy w tej firmie (a wystarczyło CHCIEĆ pracować i wykonywać swoje obowiązki), cierpliwość też ma swoje granice. Jeśli chodzi o doradcę jego wybór-odszedł sam. Osoba prywatna- jak piszesz to pisz prawdę a nie urywki wydarzeń bez rozwinięcia -wprowadzasz w błąd innych i rzucasz fałszywy wizerunek na tą Firmę -no chyba że nie chciałeś pisać o sobie .

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@12345

Mechanik nr 1 nie zwolniony tylko awansowany do marki PREMIUM, za co jest bardzo wdzięczny (lepsze zarobki i co najważniejsze lepsza atmosfera w pracy)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc
@12345

Adam powinien wrócić i toyota powinna to prosić żeby chciał. To człowiek bez którego ta toyota to nie toyota .Sprzedaje toyotę za rok .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@12345

Najwyraźniej nikt nikogo w błąd nie wprowadza, wystarczy przeczytać kolejne wpisy panie dyrektorze. Nie licząc tych usuniętych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X
@Gosc

Przecież nikt go nie wywalił, sam odszedł do audi w pogoni za szczęściem. Wystarczy zmienić markę i wrócić do Adama :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

,,A ja się rozczarowuje po raz kolejny czekanie na wymianę opon ponad godzinę nikt nic nie wie . Tłumaczenie że mają szczyt sezonu to śmiech na sali bo wiedząc że nie mają ludzi po co umawiają klientów. Byłem świadkiem jak kobieta denerwowania przypominała o tym by tym razem zechcieli zapakować ubłocone koła w worki a nie rzucać w bagażnik.''Opinia klienta i wszystko jasne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Klient

zawsze można poprosić o pomoc kierownika lub dyrektora (dobrzy koledzy) zapewne fachowcy z tak wielkim doświadczeniem pomogą!????a najciekawsze czy szanowny pan szef serwisu z zawodu dyrektor wie jak otworzyć zlecenie i obsłużyć klienta wg standardów toyoty. zapewne wielu tajemniczych klientów obsłużyl. a na koniec gratulacje dla dyrekcji za to że strasząc pracowników zwolnieniem blokuje im możliwość wypowiadania swoich poglądów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X
@pracownik

To podejdź do kierownika czy dyrektora i mu to powiedz. Pewnie chętnie wysłucha.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik jeszcze?

Nie polecam, myślałem ze coś się zmieni, atmosfera moim zdaniem fatalna, nie jest to wina Pana Prezesa. Właściciel złoty człowiek, tylko ci co pracują wiedzą o co chodzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc

Zgadzam sie z poprzednimi opiniami w tejtoyocie dzieje sie zle odszedl P.Adam Maciazek i mechanik .Ludzie Ci pracowali tam z 11 lat.Tak nie powino byc zrobcie cos mowa o dyrekcji .Ci fachowcypowini wrocic .Atomosfera tam jest beznadziejna brakuje P.Adama ktory z klijentem rozmawial na wysokim poziomie zadnego problemu nie zostawil i nie odeslal.A teraz tak jest radz se Pan sam,spychologia......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Gosc

Dzieje się tak dla tego, że zarządzający serwisem nie ma bladego pojęcia, ani o mechanice, ani zarządzaniu zasobami ludzkimi. Z ludźmi (zarówno pracownikami jak i klientami) też nie potrafi rozmawiać, a przede wszystkim ich słuchać. To jedna wielka pomyłka. Niestety do firmy został "sprowadzony" przez swojego kolegę, dyrektora zarządzającego, dlatego czuje się tam tak pewnie i bezkarnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość 222
@pracownik

Powinien być drugi salon toyoty w Lublinie .Ten w kalinowce by padł....gwarantuje że do nowej placówki chcieliby się przenieść wszyscy mechanicy....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Jestem załamany ostatnią wizytą, kupując auto same zapewnienia jaka super firma, a tu przy reklamacji odnośnie złego prowadzenia się auta dostaję informację iż taka czynność jak kontrola zbieżności nie jest objęta gwarancją. Sugestia: ,,zapraszam do sprzedawcy". Bez komentarza. Pozdrawiam serdecznie Opinia klienta ASO Toyota

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Jako klient jestem niezadowolony z faktu iż nie mam możliwości wyboru innego dealera Toyoty w Lublinie,powinien być drugi. Pracownicy też by na tym skorzystali bo widzę że opinia się potwierdza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosc

Zgadzam się z tym w 100% mechanik i Maciążek powinien wrócić.

Zostaw merytoryczną opinię o TOYOTA AUTO-PARK - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TOYOTA AUTO-PARK?

    Zobacz opinie na temat firmy TOYOTA AUTO-PARK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TOYOTA AUTO-PARK?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

TOYOTA AUTO-PARK
2.4/5 Na podstawie 48 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Elewatorska 60
    15-620 Lublin
  • NIP: 5422840021 KRS: 0000188974
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TOYOTA AUTO-PARK
Przejdź do nowych opinii