Jakie są warunki zatrudnienia w TOYOTA AUTO-PARK?
Czym w TOYOTA AUTO-PARK zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Czy w firmie TOYOTA AUTO-PARK są regularne szkolenia pracownicze?
Chciałbym się dowiedzie jaki jest etap rekrutacji na stanowisko asystent działu sprzedaży samochody używane? Jaka jest atmosfera w firmie jakie warunki pracy. Czy odrazu dostaje się umowę o prace czy obowiązuje jakiś okres próbny ?
Jakie narzędzia pracy zapewnia TOYOTA AUTO-PARK? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Telefon jest dla wybranych. Ja nie zasłużyłem, więc musiałem używać prywatnego. Trochę lipa, jak klienci mają twój prywatny numer... Samochody testowe są tylko dla działu sprzedaży samochodów, więc załatwić coś na mieście jest trudno. Korpo się straszne zrobiło, pracownik jest tylko okienkiem w tabelce
Wybranych pod jakim względem? Powiedz, czy chodzi o doświadczenie czy o coś innego w sumie. Może tak od razu nie chcą dawać każdemu? A jest tam ogólnie jakiś okres próbny w tej firmie?
Jaki dress code obowiązuje w TOYOTA AUTO-PARK?
a jaka wypłata obowiązuje w pracy na serwisie dla elektromechanika? Jakie kwalifikacje są najważniejsze, by przyjęli do roboty?
Pytanie do osób odpowiedzialnych za ochronę salonu. Rozumiem że firmy tną koszty na czym się da, tylko proszę mi odpowiedzieć na pytanie, czy na jakość ochrony nie wpływają predyspozycje fizyczne pracowników? Nie czepiam się pracowników. Swoje pytanie kieruję do kierownictwa salonu. Kto oszczędza na ochronie i czy firmy nie stać na zatrudnienie osób fizycznie sprawnych?
Rozumiem Twoje obawy, ale czy często są jakieś sytuacje związane z kradzieżą, napaściami i tego typu rzeczami, które wymagałyby tej sprawności fizycznej od ochrony?
Często (usunięte przez administratora) salon? Jak częste są to przypadki? I sama sobie odpowiedz na pytanie, czy ochronie fizycznej jest potrzebna sprawność fizyczna. Pytam dla kolegi :)))))
Wiedzę pełzającą cenzurę. Nie podobało się słowo (usunięte przez administratora) Co w nim złego? Sama piszesz o kradzieżach i za moment zgłaszasz wpis forumowicza. Ma to sens?
@Ochrona Rozumiem Twoje obawy, ale czy często są jakieś sytuacje związane z kradzieżą, napaściami i tego typu rzeczami, które wymagałyby tej sprawności fizycznej od ochrony? To jak, często czy nie często są jakieś sytuacje związane z kradzieżą, napaściami i tego typu rzeczami, które wymagałyby tej sprawności fizycznej od ochrony? Zgłaszaj natychmiast!!! Niech ludzie widzą, jak wam zależy na opiniach klientów. Nie zapomnij siebie zgłosić. Powiem ci od razu, że woja wyobraźnia zaczęła pracować intensywniej przez tą waszą cenzurę. Kradną, czy nie kradną? Zostawiam was w piaskownicy. Bawcie się dobrze :)
W sumie po co ochronie fizycznej sprawność fizyczna. Przecież tam u was to teraz można kręcić bączki wózkami inwalidzkimi.
Jaki jest wkład kierownictwa TOYOTA AUTO-PARK w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w TOYOTA AUTO-PARK?
Traktowanie pracowników jak ludzi gorszej kategorii. Dokładanie kolejnych obowiązków, cedowanie własnych obowiązków na zwykłych pracowników, wyzysk i zastraszanie. O jakiejkolwiek podwyżce można zapomnieć. Za to mogą Ci potrącić z wynagrodzenia 500zł za niewykonanie dodatkowego zadania, którego kiedyś nie musiałeś wykonywać, żeby otrzymać podobne wynagrodzenie.
Są sytuacje mobbingowe, szczególnie przez "dyrektora" sprzedazy, wyciąganie rąk i wszechobecne bluzgi i obrażanie pracowników, ale pan główny m nic z tym nie zrobi, poklepie po główce jego parobka
Sytuacja w tej firmie wygląda następująco: (usunięte przez administratora)jest na porządku dziennym, wszystkie próby zgłoszenia tego poza kadrę zarządzającą tym konkretnym salonem zamiatane są pod dywan byle tylko nie dowiedział się o tym prezes który stacjonuje w Białym Stoku. Kadra zarządzająca zrzuca swoje obowiązki na innych. Cięcia kosztów są na każdym kroku, w toaletach jest (usunięte przez administratora) i smród, pourywane klamki a porządkami zajmuje się tylko jedna kobieta która pracuje na jedną zmianę a do sprzątania ma cały salon, serwis, toalety i pomieszczenia gospodarcze. Nie ma żadnych gadżetów, długopisów artykułów reklamowych. Kawa podawana jest w plastikowych kubkach jak w automacie na stacji PKP, już na stacjach benzynowych lepiej to wygląda i smakuje. Obsługa jeżeli chodzi o samochody nowe też pozostawia wiele do życzenia, sprzedawcy wybierają sobie klientów, według zasady "jak cie widzą tak cie piszą", wielu klientów wychodzi w ogóle nie obsłużonych, samochody na salonie wyglądają tragicznie są gorzej brudne niż te które stoją na zewnątrz na komisie a magnes z napisem "samochód zdezynfekowany" miał chyba pokrycie z rzeczywistością w marcu ubiegłego roku, dostęp do serwisu też został ograniczony, zostało zasłonięte okno z widokiem na samochody stojące na serwisie co jest tłumaczone najlepszą wymówką jaką jest w obecnych czasach - covid. Przychodząc na dział części i chcąc kupić dywaniki do najbardziej popularnego modelu jakim jest np. corolla dostajemy informacje od człowieka z działu części że nie są dostępne na stanie magazynowym i trzeba czekać, problem z dostępnością filtrów; ogólne braki na magazynie tłumaczone niskim zainteresowaniem klientów. Koła po depozycie nie są myte, przed założeniem na nowy sezon często nie są nawet wyważane i sprawdzane pod względem ewentualnych uszkodzeń. Zarządzanie firmą według mnie polega jedynie na napychaniu swoich kieszeni, nie zwracając uwagi na klientów, traktując pracowników jak parobków a całą firmę jak swój folwark. Nie polecam pracy w tej firmie nikomu chyba że ktoś lubi być poniżany, wykorzystywany i wyzyskiwany. Mam nadzieję że ktoś w końcu pęknie i zgłosi ta sytuację do PIPU bądź w końcu Prezes się o tym dowie i zobaczy jak marnotrawione są jego pieniądze i szargana jest opinia o stacji TOYOTY w Lublinie.
Witam, dziękuję za podpowiedź, ja o tym napisże w takim razie do prezesa, gdyz jestem klientką potrakwotwaną właśnie w taki sposób, masz stówę i ..... laj, Robiłam u nich naprawę blacharską, oddali mi auto źle wypolerowane, z hologramami na masce, nie spasowane elementy, parujące reflektory, nie działał klakson, wyłączały się światła w najmniej oczekiwanym momencie.... i teraz proponują mi 100 zł rabatu przy przeglądzie za prawie 1200 zł, bo nie mają z czego! nie zostawię tego tak,bo zapewniali mnie, że rabat będzie przy najbliższej usłudze, a musialam się o to sama upomnieć!
To prawda "dyrektor" sprzedaży szacunku do pracownika nie ma żadnego, wszyscy o tym wiedzą, tylko wynik, jak od Klienta wyciągnąć jak najwięcej kasy. O M. też myśli "cieplutko", ile się będzie kopał z koniem.
Nie polecam firmy. Nieuczciwe traktowanie pracownika i klientów. Podać przykład?
Nie rozumiem logiki zarządzania, przyszedł kryzys związany z pandemią, decyzja zwalniać pracowników, bez zainteresowana czy zwolniony będzie miał jak funkcjonować dalej. Liczy się wynik, tylko czyj.?
Powinni dokładniej spojrzeć na osobę głównego dyrektora M, który swoje ma też za uszami, machlojki jak się budował i parę różnych, kiedyś przyjdzie czas i na niego, zawsze pracowników traktuje jak gorszy sort, pan prezes przejrzy na oczy
Czy można w TOYOTA AUTO-PARK liczyć na jakieś dodatki?
Tak, np dodatkowe obowiązki typu proszenie pracowników przez dyrektora, żeby dodali pozytywne komentarze na tym portalu celem podniesienia ogólnej oceny. Żenada, sami zarządzający bez pojęcia dają ciała A potem wykorzystują pracowników, żeby tyłki sobie czyścić , brawo lublyn, więcej kierowników zatrudnić