Pytanie do osób odpowiedzialnych za ochronę salonu. Rozumiem że firmy tną koszty na czym się da, tylko proszę mi odpowiedzieć na pytanie, czy na jakość ochrony nie wpływają predyspozycje fizyczne pracowników? Nie czepiam się pracowników. Swoje pytanie kieruję do kierownictwa salonu. Kto oszczędza na ochronie i czy firmy nie stać na zatrudnienie osób fizycznie sprawnych?
Jaki dress code obowiązuje w TOYOTA AUTO-PARK?
a jaka wypłata obowiązuje w pracy na serwisie dla elektromechanika? Jakie kwalifikacje są najważniejsze, by przyjęli do roboty?
Pytanie do osób odpowiedzialnych za ochronę salonu. Rozumiem że firmy tną koszty na czym się da, tylko proszę mi odpowiedzieć na pytanie, czy na jakość ochrony nie wpływają predyspozycje fizyczne pracowników? Nie czepiam się pracowników. Swoje pytanie kieruję do kierownictwa salonu. Kto oszczędza na ochronie i czy firmy nie stać na zatrudnienie osób fizycznie sprawnych?
Rozumiem Twoje obawy, ale czy często są jakieś sytuacje związane z kradzieżą, napaściami i tego typu rzeczami, które wymagałyby tej sprawności fizycznej od ochrony?
Często (usunięte przez administratora) salon? Jak częste są to przypadki? I sama sobie odpowiedz na pytanie, czy ochronie fizycznej jest potrzebna sprawność fizyczna. Pytam dla kolegi :)))))
Wiedzę pełzającą cenzurę. Nie podobało się słowo (usunięte przez administratora) Co w nim złego? Sama piszesz o kradzieżach i za moment zgłaszasz wpis forumowicza. Ma to sens?
@Ochrona Rozumiem Twoje obawy, ale czy często są jakieś sytuacje związane z kradzieżą, napaściami i tego typu rzeczami, które wymagałyby tej sprawności fizycznej od ochrony? To jak, często czy nie często są jakieś sytuacje związane z kradzieżą, napaściami i tego typu rzeczami, które wymagałyby tej sprawności fizycznej od ochrony? Zgłaszaj natychmiast!!! Niech ludzie widzą, jak wam zależy na opiniach klientów. Nie zapomnij siebie zgłosić. Powiem ci od razu, że woja wyobraźnia zaczęła pracować intensywniej przez tą waszą cenzurę. Kradną, czy nie kradną? Zostawiam was w piaskownicy. Bawcie się dobrze :)
W sumie po co ochronie fizycznej sprawność fizyczna. Przecież tam u was to teraz można kręcić bączki wózkami inwalidzkimi.
Jaki jest wkład kierownictwa TOYOTA AUTO-PARK w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Ma pani pompę paliwa do wymiany, później sonda nie pomogło!!! (wymienione) Tydzień temu po, godzinnej diagnozie usłyszałam wyrok uszczelka pod głowicą, bo ubyło płynu i auto szarpie, prawie kupony silnik. Tymczasem wymieniona uszkodzona cewka, auto nie szarpie płyn ok. No to jak tak jest naprawiane auto przez wymieniaczy w salonie to moja noga już tam napewno nie stanie,szkoda pieniędzy na psełdo salon. Omijać szerokim łukiem.



Jaki jest okres rozliczeniowy w TOYOTA AUTO-PARK? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w TOYOTA AUTO-PARK?
Traktowanie pracowników jak ludzi gorszej kategorii. Dokładanie kolejnych obowiązków, cedowanie własnych obowiązków na zwykłych pracowników, wyzysk i zastraszanie. O jakiejkolwiek podwyżce można zapomnieć. Za to mogą Ci potrącić z wynagrodzenia 500zł za niewykonanie dodatkowego zadania, którego kiedyś nie musiałeś wykonywać, żeby otrzymać podobne wynagrodzenie.
Są sytuacje mobbingowe, szczególnie przez "dyrektora" sprzedazy, wyciąganie rąk i wszechobecne bluzgi i obrażanie pracowników, ale pan główny m nic z tym nie zrobi, poklepie po główce jego parobka
Sytuacja w tej firmie wygląda następująco: (usunięte przez administratora)jest na porządku dziennym, wszystkie próby zgłoszenia tego poza kadrę zarządzającą tym konkretnym salonem zamiatane są pod dywan byle tylko nie dowiedział się o tym prezes który stacjonuje w Białym Stoku. Kadra zarządzająca zrzuca swoje obowiązki na innych. Cięcia kosztów są na każdym kroku, w toaletach jest (usunięte przez administratora) i smród, pourywane klamki a porządkami zajmuje się tylko jedna kobieta która pracuje na jedną zmianę a do sprzątania ma cały salon, serwis, toalety i pomieszczenia gospodarcze. Nie ma żadnych gadżetów, długopisów artykułów reklamowych. Kawa podawana jest w plastikowych kubkach jak w automacie na stacji PKP, już na stacjach benzynowych lepiej to wygląda i smakuje. Obsługa jeżeli chodzi o samochody nowe też pozostawia wiele do życzenia, sprzedawcy wybierają sobie klientów, według zasady "jak cie widzą tak cie piszą", wielu klientów wychodzi w ogóle nie obsłużonych, samochody na salonie wyglądają tragicznie są gorzej brudne niż te które stoją na zewnątrz na komisie a magnes z napisem "samochód zdezynfekowany" miał chyba pokrycie z rzeczywistością w marcu ubiegłego roku, dostęp do serwisu też został ograniczony, zostało zasłonięte okno z widokiem na samochody stojące na serwisie co jest tłumaczone najlepszą wymówką jaką jest w obecnych czasach - covid. Przychodząc na dział części i chcąc kupić dywaniki do najbardziej popularnego modelu jakim jest np. corolla dostajemy informacje od człowieka z działu części że nie są dostępne na stanie magazynowym i trzeba czekać, problem z dostępnością filtrów; ogólne braki na magazynie tłumaczone niskim zainteresowaniem klientów. Koła po depozycie nie są myte, przed założeniem na nowy sezon często nie są nawet wyważane i sprawdzane pod względem ewentualnych uszkodzeń. Zarządzanie firmą według mnie polega jedynie na napychaniu swoich kieszeni, nie zwracając uwagi na klientów, traktując pracowników jak parobków a całą firmę jak swój folwark. Nie polecam pracy w tej firmie nikomu chyba że ktoś lubi być poniżany, wykorzystywany i wyzyskiwany. Mam nadzieję że ktoś w końcu pęknie i zgłosi ta sytuację do PIPU bądź w końcu Prezes się o tym dowie i zobaczy jak marnotrawione są jego pieniądze i szargana jest opinia o stacji TOYOTY w Lublinie.
Witam, dziękuję za podpowiedź, ja o tym napisże w takim razie do prezesa, gdyz jestem klientką potrakwotwaną właśnie w taki sposób, masz stówę i ..... laj, Robiłam u nich naprawę blacharską, oddali mi auto źle wypolerowane, z hologramami na masce, nie spasowane elementy, parujące reflektory, nie działał klakson, wyłączały się światła w najmniej oczekiwanym momencie.... i teraz proponują mi 100 zł rabatu przy przeglądzie za prawie 1200 zł, bo nie mają z czego! nie zostawię tego tak,bo zapewniali mnie, że rabat będzie przy najbliższej usłudze, a musialam się o to sama upomnieć!
To prawda "dyrektor" sprzedaży szacunku do pracownika nie ma żadnego, wszyscy o tym wiedzą, tylko wynik, jak od Klienta wyciągnąć jak najwięcej kasy. O M. też myśli "cieplutko", ile się będzie kopał z koniem.
Przed zakupem w Komisie Auto Park Lublin Pewne Auto proponuję dokładnie sprawdzić samochód pod kątem napraw blacharsko - lakierniczych.
Jak wygląda ścieżka kariery w TOYOTA AUTO-PARK? Czy trudno jest zdobyć awans?
Odradzam wszystkim którzy kupili samochody toyoty w Lublinie do dalszego kontaktu z tym franczyzobiorcą. Przegląd zarówno pierwszy jak i drugi polega na wyrwaniu pieniędzy od klienta, który musi w ramach gwarancji przyjechać jak lennik do wasala i poddać się fachowemu oskubaniu. Wymiana oleju, filtra i informacja o zużyciu opon lub tarcz hamulcowych jest warta - 1000 zł Drugi przegląd jest bardziej kosztowny bo wymieniają ci płyn hamulcowy za 38 zł wartość płynu a roboczo-godzina ponad 200 zł. Kiedy poprosiłem o aktualizację mapy w ramach gwarancji, która jest za darmo, serwis najpierw odmówił tłumacząc się awarią systemu a następnie kazał sobie za to zapłacić 260 zł. Nie pierwszy raz kupowałem samochód. Wiele lat mieszkałem w Kanadzie i USA i tam również nabywałem samochody, ale takiego dziadostwa i walenie w rogi klienta to jeszcze nie widziałem. Dlatego nigdy już tam nie pojadę i każdemu, szczerze to odradzam. Jerzy Prenagal
Z doświadczenia wiem że nie warto, słaba jakość wykonania usług, nie skorzystam nigdy z usługi tego salonu.
@Pracownik Ale chyba firmy pomyliłeś a może to wpis konkurencji? Dla mnie i wielu innych firma to dobre miejsce do pracy!
Jeżeli niewiele się potrafi, to i przy sprzątaniach kibli można być zadowolonym ze swojej pracy. Ktoś kto potrafi trochę więcej, nie pozwoli sobą pomiatać przez jakiegoś dekownika.
Na jakie benefity można liczyć w TOYOTA AUTO-PARK?
Przede wszystkim w lubelskiej placówce Toyoty kwitnie proceder wykorzystywania pracownika przez pracownika. Prekursorem i niekwestionowanym liderem tego typu działań, jest nasz główny bohater - dyrektor serwisu.
Zgadzam się, a w dodatku brak klasy. Najlepszemu pracownikowi firmy, Adam M, po tylu latach pracy podziękować nie było komu, a Volkswagen cieszy się, że ma takiego pracownika.
No z tego, co wszem i wobec wiadomo, to Adam chciał już z tego mlekiem i miodem płynącego vw wracać do toyoty....
Z tego co wszem i wobec wiadomo, trzeba jego się spytać, wiadomo że miał kompetencje by coś więcej, aniżeli obiad zamówić.
Tu wiele wyjaśnił by pierwszy wpis, o który panowie dyrektorzy postarali się, żeby znikł z tego portalu. Zapomnieli tylko o jednym: coś raz napisane i wrzucone do sieci zostaje tam NA ZAWSZE. Jak bedę miał więcej czasu, znajdę go i podlinkuję.
daj spokoj, raz latał po recepcji za byla pracownica, a tak co najwyzej obiad zamowi, lub w excelu popracuje chlopina, ot sie zmeczy, dyrektor
Macie na myśli dyrektora sprzedaż Pana Po....?? Ani jeden ani drugi dyrektor się tam nie przepracuje .. to fakt. Ale żeby latać po recepcji za pracownica ? To trochę żenada. Ciekaw jestem kiedy Białystok zainteresuje się tym co się dzieje w Lublinie. Pensje marne, atmosfera słaba, liczą się tylko układy. Panie z recepcji podsyłają klientów według swoich widzi misie. Zwalniają bez żadnego uzasadnienia nie interesuje ich czy będę miał jak dalej utrzymać rodzine
Nie polecam firmy. Nieuczciwe traktowanie pracownika i klientów. Podać przykład?
wiecie ile kosztuje u nich godzina serwisowa no pytanko i tu jest muka powiem nie dokładnie końcówka ale jest to 207 zł i drugie części które normalny mechanik nie pan z toyota Lublin wymienia około 1 godziny tu potrzebują 2 i pół no wiec ,albo zobaczcie jak robią przeglądy te samochody stoją same i co 15-20 minut gosciu podchodzi i ściemnia ze coś robi ludzie czekam na konkurencie jakoś bo kroją w żywe oczy
Nie rozumiem logiki zarządzania, przyszedł kryzys związany z pandemią, decyzja zwalniać pracowników, bez zainteresowana czy zwolniony będzie miał jak funkcjonować dalej. Liczy się wynik, tylko czyj.?
Powinni dokładniej spojrzeć na osobę głównego dyrektora M, który swoje ma też za uszami, machlojki jak się budował i parę różnych, kiedyś przyjdzie czas i na niego, zawsze pracowników traktuje jak gorszy sort, pan prezes przejrzy na oczy
Czy można w TOYOTA AUTO-PARK liczyć na jakieś dodatki?
Tak, np dodatkowe obowiązki typu proszenie pracowników przez dyrektora, żeby dodali pozytywne komentarze na tym portalu celem podniesienia ogólnej oceny. Żenada, sami zarządzający bez pojęcia dają ciała A potem wykorzystują pracowników, żeby tyłki sobie czyścić , brawo lublyn, więcej kierowników zatrudnić
@Klient Ale to jest forum pracowników,czyżby konkurencja zainspirowała?
Sprzedawca ładny blondyn o angielskiej twarzy proponuję skorzystać z usług innego sprzedawcy.
Nie jest najgorzej. Serwer=wolne me ????
A może trzeba być dobrym pracownikiem i wówczas nie ma powodu żeby uskarżać się?
Dobrego pracownika, połowa sukcesu, ciężko o takiego. Jeśli organizacji brak to i najlepsi będą narzekać. Mamy wybór, kto nie ryzykuje nie pije szampana. Ja mam super szefa,nie w Toyocie zaznaczam, pracuję w innej firmie.
Dobrym, czyli jakim? Możesz doprecyzować? Bo tak się składa, że ci "źli" pracownicy w nowych firmach są uważani za jednych z najlepszych i są szanowani przez swoich przełożonych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TOYOTA AUTO-PARK?
Zobacz opinie na temat firmy TOYOTA AUTO-PARK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TOYOTA AUTO-PARK?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!