Opinie o Flotman Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników na temat pracodawcy Flotman Sp. z o.o., lecz również Klientów firmy. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Flotman Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Flotman Sp. z o.o. w Kraków

adad
Klient

Szczerze odradzam współpracę. (usunięte przez administratora)Stale trzeba dzwonić i się przypominać, a firma wykręca się brakiem należności od klientów pomimo tygodniowego rozliczenia. Do tego nie da się ustalić stawek, bo nikt się tym nie zajmuje. Dopraszałem się wielokrotnie o rozmowę z negocjatorem i nie było odzewu.

2
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Wiecie może skąd się bierze taka negatywna opinia o tej firmie, praktycznie z każdą osobą z którą chce się skontaktować w sieci, żeby podpytać jak jest nabiera wody w usta a druga połowa już tam nie pracuje. Ogólnie wygląda ok ale pytanie czy to nie fasada bo aż nie che mi się wierzyć, że przy tylu oddziałach i ludzi którzy tam pracują nikt nie chce się wypowiedzieć pozytywnie a średnia wieku osób które tam pracują też pokazuje, że może to praca dobra ale tylko po studiach na załapanie doświadczenia ? Będę wdzięczny za pomoc

Zbyszek
Klient

(usunięte przez administratora) Telefonicznie nie załatwisz żadnej reklamacji tylko mailowo kontakt z szefostwem firmy nie możliwy.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Wiecie może skąd się bierze taka negatywna opinia o tej firmie, praktycznie z każdą osobą z którą chce się skontaktować w sieci, żeby podpytać jak jest nabiera wody w usta a druga połowa już tam nie pracuje. Ogólnie wygląda ok ale pytanie czy to nie fasada bo aż nie che mi się wierzyć, że przy tylu oddziałach i ludzi którzy tam pracują nikt nie chce się wypowiedzieć pozytywnie a średnia wieku osób które tam pracują też pokazuje, że może to praca dobra ale tylko po studiach na załapanie doświadczenia ? Będę wdzięczny za pomoc

T.O.D
Pracownik
@Kandydat

Bardzo dużo dobrych ludzi teraz odeszło, w zasadzie 1/3 firmy - caly dział IT. Produkt bardzo słaby na tle konkurencji a organizacyjnie jest tam po prostu MEKSYK. Jeżeli ktoś szuka czegoś na dłużej zarówno w obszarze IT jak i w jakimkolwiek innym dziale odradzam STANOWCZO.

Mówię jak jest
Pracownik
@Kandydat

W firmie panują jasne zasady odnośnie współpracy, jak w każdej branży kto chce pracować pracuje a Ci co uciekają z firmy nagle widzą problemy - zawsze jest czas sygnalizować co kogo boli a że firma nie jest kolosem to stara się wewnętrznie reagować na wszelkiego rodzaju trudności. Ogólnie polecam - jeśli ktoś ma jasne oczekiwania które komunikuje na rozmowie i jest zapewniany że firma to zapewni - to się sprawdzi, jak siedzimy cicho jak trusia a później " łooooo jak było źle w firmie" to tylko świadczy o nas że lepiej iść do piaskownicy niż przedszkola. Polecam sprawdzić a nie wierzyć w podkoloryzowane słowa niespełnionych zamkniętych w sobie ludzi którzy zawsze będą widzieli problemy wszędzie tylko nie w sobie

3
Naprawdę mówię jak jest
Były pracownik
@Mówię jak jest

Czasami warto poczekać i nie działać impulsywnie pod wpływem emocji

Mariusz MAX Nowy wpis
Pracownik
@Mówię jak jest

Oczywiście, że zasady są jasne, ale lubią się zmieniać w trakcie gry :) skoro ponad 70% składu miało już dość obiecywania zarządu i odeszło to raczej nie jest problem w zamkniętych w sobie ludziach. Może HR popełniały fatalne błędy przy rekrutacji i i jak zarząd za dużo obiecywały ale jedno trzeba przyznać fluktuacje firma ma na bardzo wysokim poziomie

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Flotman Sp. z o.o.?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Żeby było tanio ????

w punkt Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

tak , to jest wpisane w firmowe DNA zarówno w stosunku do Klientów jak i pracowników

Zbyszek
Klient

(usunięte przez administratora) Telefonicznie nie załatwisz żadnej reklamacji tylko mailowo kontakt z szefostwem firmy nie możliwy.

Ciekawski
Klient
 Pytanie
@Zbyszek

Co to znaczy że przeciągają z montażem? Jak długo czekałeś na montaż?

Monter
Klient
@Ciekawski

(usunięte przez administratora) Takie skakanie po monterach - temu nie zapłacę temu przeciągnę płatność to zawsze ma krótkie nogi. Ta firma nie ma ani jednego własnego montera co też może na to wpływać.

1
Flotman sp. z o.o.
Pracownik
@Zbyszek

Zgodnie z zapisami w umowie zawieranej z Klientem zobowiązujemy się do montażu urządzeń w ciągu 30 dni od dnia rozpoczęcia umowy. Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby terminy te były dostosowanie do preferencji Klienta i w większości przypadków są one skracane do kilku dni. Wszystko oczywiście zależy od indywidualnych czynników np. dostępności monterów, ilości i dostępności pojazdów, w których będzie montowane urządzenie czy warunków atmosferycznych.

ja
Pracownik
@Zbyszek

Mailowo już teraz też nic się nie załatwi. Od kilku dobrych tygodni nie wogóle nie odpisują na wiadomości. PORAŻKA

Flotman sp. z o.o.
Pracownik
@ja

Dzień dobry, Zgodnie ze standardami naszej firmy uwzględnionymi w umowie, każde zgłoszenie rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 7 dni. Ponieważ na podstawie powyższego komentarza nie jesteśmy w stanie zweryfikować numeru zgłoszenia ani danych Pana/Pani firmy, prosimy o kontakt z pomoc@flotman.pl lub połączenie z naszym biurem obsługi Klienta +48 12 446 28 02. Zespół Flotman Sp. z o.o.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Flotman Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Fakturzystka
Pracownik
@Pytanie

Nie. Jeżeli zgłosić problem to przyjdź od razu z rozwiązaniem. Jeżeli rozwiązanie będzie wymagało nawet minimalnego wkładu finansowego firmy musisz znaleźć rozwiązanie bezkosztowe. Ogólnie po jakimś czasie przestanie Ci się chcieć cokolwiek zgłaszać, proponować ect. Pracuj na tym co masz w warunkach jakie masz i z procedurami jakie zastaleś bo one są najważniejsze i tworzone przez ludzi nieomylnych - dlatego średnia wieku w tej firmie nie przekracza 30 lat

1
ja
Klient
@Pytanie

Jak reagują tak samo na potzreby pracowników jak na klientów to dziekuję bardzo! Totalna olewka klienta. Co miesiąc wysyłają FV do zapłaty a na maile nie ma odpowiedzi od kilku dobrych tygodni. Totalnie sobie nie radzą z awariami i tym co się tam dzieje. Podejście do klienta na zerowym poziomie.

logo firmy Mechanik utrzymania ruchu
Kraków
Staco Polska Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy C# Developer
Kraków
WESP - We Support Performance
Wyślij CV
logo firmy Handlowiec
Kraków
ONTRADE.PL
(35 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Social Media Content Manager / Information Assistant
Kraków
Konsulat Generalny USA
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tomek
Kandydat
 Pytanie

Widzę, ze firma szuka Team leadera w dziale obslugi klienta, z tego co pamietam takie ogłoszenie widziałem tez kilka miesięcy temu, ktos może napisać więcej o tym stanowisku i ewentualnych zarobkach? Z czego wynika, ze znowu rekrutacja jest otwarta?

Flotman sp. z o.o.
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

Cześć, Wynagrodzenie na stanowisku, o które pytasz, jest uzależnione od poziomu wiedzy i doświadczenia Kandydata/Kandydatki versus wiedza i doświadczenie osób, które już pracują u nas w teamie obsługi Klienta. Nasza firma dynamicznie się rozwija, co przekłada się na wzrost ilości zadań oraz potrzebę stałego powiększania zespołu. Jeżeli stanowisko Team Leadera w dziale obsługi Klienta jest dla Ciebie interesujące, zachęcamy do złożenia aplikacji https://www.pracuj.pl/praca/team-leader-w-dziale-obslugi-klienta-krakow,oferta,1001212835?s=7fe1d5d8 - na spotkaniu chętnie przekażemy Ci wszystkie szczegóły i poznamy Twoje oczekiwania wobec pracy u nas ???? Do zobaczenia!

adad
Klient

Szczerze odradzam współpracę. (usunięte przez administratora)Stale trzeba dzwonić i się przypominać, a firma wykręca się brakiem należności od klientów pomimo tygodniowego rozliczenia. Do tego nie da się ustalić stawek, bo nikt się tym nie zajmuje. Dopraszałem się wielokrotnie o rozmowę z negocjatorem i nie było odzewu.

2
Monter
Pracownik
@adad

Potwierdzam taki stan rzeczy. Nie rozumiem jednego spółka jest wszędzie opisywana jako innowacyjna , zdobywa nagrody które potwierdzają jej wiarygodność - wychodzi na to że takie nagrody można kupić. Najśmieszniejsze jest to, że władze spółki w mediach bardzo często się wypowiadają jakiej to nie mają sprzedaży, jakim to są liderem a jak są sytuacje z brakiem płynności to nabierają wody w usta i zasłaniają się pracownikami którzy nawet nie mają pojęcia co mówić podwykonawcom. Pracuje dla wielu firm z branży ale współpracy z Flotman odradzam.

CiekawyKandydat
Kandydat
 Pytanie

Pojawiły się oferty pracy na stanowisku: specjalista ds. Wdrożeń, Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta. posiada ktoś wiedzę czy warto składać CV i na jakie wynagrodzenie można liczyć ?

zainteresowany

Wiecie czy są szanse w obecnej sytuacji z pandemią na pracę w firmie?

Flotman Sp. z o.o.
@zainteresowany

Informujemy, że wszystkie trwające rekrutacje nadal są aktualne. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami w okresie do 2 tygodni od złożenia aplikacji.

Poszukujący
Kandydat
 Pytanie
@zainteresowany

Teraz chyba duże bo ogłoszeń o pracę strasznie duży wysyp, tylko te stanowiska co chwilę się pojawiają i pytanie czy ktoś przyjdzie na 3-6 mc i odchodzi ?

Dot
Były pracownik
@Poszukujący

Praktycznie pół firmy odeszło , wszyscy bardziej doświadczeni managerowie zostali zwolnieni , pozostała część się sama zwolniła. Zostali głownie studenci oraz pracownicy z bardzo krótkim stażem. Ja ogólnie bardzo nie polecam tej firmy , chyba że ktoś lubi być robiony w balona :) zarząd nie szanuje pracowników i nie przykłada wagi do zaangażowania. Brak potencjału na rozwój + dość słaby produkt w swojej kategorii.

5
Kandydat
Kandydat
@Dot

O widzisz czyli jest coś na rzeczy, dzięki za informacje bo też już mam dosyć takich firm, co zmieniają pracowników jak rękawiczki i zawsze myślą, że można zastąpić specjalistów studentami bo tak będzie taniej.

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Flotman Sp. z o.o.?

Mateusz

@doświadczony a powiesz ile ?

Św. Mikołaj
Pracownik
@Mateusz

100 zł

Pytanie
 Pytanie

Czy w Flotman Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

Doświadczony
Pracownik
@Pytanie

Tak występują. Może nie jakieś cuda ale zawsze na święta coś fajnego jest :)

Zniechęcony

Nie polecam. Na początku wszystko miło, jednak czar prysł po pierwszym spotkaniu. Niskopłatna oferta, brak informacji zwrotnej po rozmowie. Po dopytaniu usłyszałem, że znaleźli już lepszego kandydata. Co było lepsze? Co im się podobało, a co nie? Ciężko powiedzieć. Prawdopodobnie ten "lepszy kandydat" został zmyślony, bo kilka dni po rozmowie ponownie wystawili to samo ogłoszenie.

Flotman sp z o.o.
@Zniechęcony

W prowadzonych przez nas procesach rekrutacyjnych pilnujemy tego, aby kandydat otrzymał feedback odnośnie wyniku swojej rozmowy rekrutacyjnej niezależenie czy rekrutację prowadzi nasz dział HR, czy firma zewnętrzna. Twoja opinia jest dla nas ważna, dlatego jeżeli tym razem procedura nie zadziałała należycie bardzo dziękujemy za informację. Jeszcze raz przyjrzymy się procesom po naszej stronie.

AQQ
@Zniechęcony

Dokładnie. Zero informacji zwrotnej, etapy rekrutacji jakby stanowisko było conajmniej na jakiegoś dyrektora, a okazuje się, że stawka jest bardzo kiepska. Szkoda czasu.

Lovelas
@AQQ

No tak... pracodawca, który wymaga... szok...

Frappy
@Zniechęcony

A zastanowiłes się, że może pracownicy sa na urlopach przez wirusa i nie od razu wszyscy dostaną odpowiedź? Może hr to firma zewnętrzna, a nie potencjalny pracodawca? Czasem trzeba pomyśleć, a nie pisać bzdury na forum.

elenagil

Ja mam pytanie odnośnie rekrutacji - czemu w firmie na stanowisko MŁODSZEGO specjalisty ds obsługi technicznej klienta wymaga się rozwiązania na rozmowie jakichś zadań matematycznych i na inteligencję? To jest pozbawione sensu, i tak tam wymagają minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, więc... do czego ta matematyka? :)

Flotman sp. z o.o.
@elenagil

W naszym procesie rekrutacyjnym na stanowisko Młodszy specjalista ds. technicznej obsługi Klienta testy matematyczno – logiczne mają na celu sprawdzenie podstawowych obliczeń matematycznych oraz wyciągania wniosków w oparciu o dane liczbowe. Natomiast część logiczna sprawdza logiczne myślenie, które przydaje się w codziennych zadaniach na stanowisku związanym z techniczną obsługą Klienta. Wyniki testu stanowią część oceny kandydata.

Lovelas
@elenagil

Do tego, żeby zatrudnić ludzi, którzy cos potrafią. Większość to tumany, które przychodza do pracy z podejściem "nalezy mi sie 10tys, ale ogólnie to nic nie umiem".

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Flotman Sp. z o.o.?

Optymista
@Pytanie

Powiem tak: dość młody zespół między 25 a 35 lat. Atmosfera przyjazna.

Grzesiek

Firma z opinią dobrego pracodawcy, dlatego nawet na forum nie ma zbyt wielu opinii, polecam!

Pytanie
 Pytanie

Czy w Flotman Sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?

Flotman sp. z o.o.
@Pytanie

Standardową umową w firmie Flotman jest umowa o pracę i taka też jest stosowana podczas 3 miesięcznego okresu próbnego. Jeżeli natomiast Pracownik preferuje umowę zlecenie lub umowę o współpracę to jesteśmy otwarci na inne formy zatrudnienia. Wszystko zależy od preferencji Pracownika.

.

Szkoda nerwów, słabo :(

Maja

Czy kogoś z Was interesuje praca na stanowisku Full-Stack .NET Developer? Flotman prowadzi obecnie rekrutację na nie i od przyszłego kandydata wymaga wykształcenia wyższego informatycznego, minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz dobrej znajomości C#, .NET, ASP.NET MVC, HTML5, CSS, JavaScript. Aplikacji można jeszcze dokonać przez najbliższe dwa dni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nieważne
@Maja

Odradzam - pracowałem w developmencie Flotmana. Trudno skupić się na projekcie globalnym, jeśli Sprzedaż godzi się na tworzenie "z doskoku", acz czasochłonnych rozwiązań pod konkretnych klientów.

Robso

Bardzo zle tam sie pracuje nic sie nie zmienia serio nie idzcie tam

Dno

Większego cyrku trudno uświadczyć w jakiejkolwiek innej firmie. Flotman już dawno przekroczył cienką granicę oddzielającą start-upowy luz od bałaganu i dziadostwa, w który może popaść firma, jeśli odpowiednio szybko nie ułoży reguł, misji, wizji i strategii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bezznaczenia
@Dno

Dno to może nie - trochę przesada. Chłopaki mieli dobry plan ale popadli w pułapkę rozwijając aplikacje(usunięte przez administratora)Dodatkowo produkt nie był tani a konkurencja doinwestowana i innowacyjna (pomijając śmietnik za 5zł na rok :)). Co do formy współpracy.. Minus: podstawowe narzędzia pracy jak komputer, samochód oraz tragiczny support. Na plus elastyczna współpraca i swoboda działania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dno
@bezznaczenia

Swoboda działania aż zbyt duża, zwłaszcza w relacjach z klientem i instalatorami :) To się niestety mści, bo nikt tu nie ma odwagi, aby uregulować te relacje. Co do pomysłu - nie neguję, na pewno rozwój firmy wymagał masy pracy, zaangażowania. Trzeba jednak pamiętać, żeby tworzyć biznes wartościowy nie tylko finansowo, ale też cenny pod kątem relacji z Klientem i pracownikami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Flotman Sp. z o.o. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Flotman Sp. z o.o.
3.1/5 Na podstawie 148 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Zygmunta Krasińskiego 1
    31-111 Kraków
  • NIP: 6762441088 KRS: 0000386686
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Flotman Sp. z o.o.