Opinie o Europ Assistance w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Europ Assistance. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Europ Assistance o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o Europ Assistance w Warszawa

Just like that
Pracownik

Zbierałam się do napisania opinii i zbierałam. Znalazłam ostatnio cytat i myślę, że wystarczy za tysiąc słów. Moje przesłanie do przełożonych tej "cudownej firmy": You're never too important to be nice to people!!!

Rafal M
Pracownik

Panuje nad wszystkim !

1
Kasia
Pracownik
 Pytanie

Taka rotacja, tyle odejść, czyżby sama wazelina została?

qwertyu
Kandydat

Prosze o info nt.pracy zdalnej w tej firmie. Obecnie są oferty pracy całkowicie zdalnej-rejestrowanie szkód -assistance.

Xxx
Pracownik
@qwertyu

Dla nich zawsze jest za mało komputerów do pracy zdalnej

Iza Nowy wpis
@Xxx

Czyli aplikując nie ma się pewności czy praca bedzie zdalna czy nie? Czy jak to wygląda? Dużo osób pracuje z biura?

ikonka

Sprawdź 2 opinie klientów firmy Europ Assistance w Warszawa.

Sprawdź
Ula Nowy wpis
Pracownik

Przestali mi płacić i oczywiście nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile!

Xxxxxx Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Co jest słabe: - nawet jak nie skończysz jednej sprawy to od razu przychodzi ktoś i mówi ze odbieramy kolejeczka, że siedzi się i nic nie robi (podkreślam, sprawa jest niedokończona) - faktycznie awans jest dla pasującym przełożonym, nie ważne że ma się doświadczenie w danej dziedzinie - praca zdalna? Zawsze za mało sprzętu, pomimo że na rozmowie kwalifikacyjnej jest się zapewnianym o tym. - wrzucanie przypadkowych połączeń, niezwiązanych z działem na którym pracujesz. - rozwój pracownika jeśli chodzi o język dotyczy tylko tych osób, które nie potrafią nic i boją się odbierać, prowadzić rozmowy w tym języku. - jeśli jesteś asertywny od razu są problemy - jak to nie zrobisz jednej sprawy 2 minuty przed końcem pracy? Nie ma problemu, osoba na tym samym stanowisku będzie gadać o tym, że nic w pracy nie robisz. No chyba że sprawa jest wysłana mailem, gdzie jest dowód ze faktycznie kończysz dosłownie za sekundę. Są momenty gdzie atmosfera jest mega toksyczna. Zależy z kim jest się na zmianie. Jeśli jest sezon, wszyscy są mili, żeby nie było spadków. I to tyle. Mam nadzieję, że to się zmieni, bo zarobki przez okres próbny są okej, pózniej to już minimalna krajowa + procent jako premia, ale nikt nie tłumaczy jak jest ten procent wyliczany.

Katarzyna Nowy wpis
Kandydat
@Xxxxxx

Do słabych (bardzo!) stron tej firmy dodałabym panią manager ;) ds. HR. Wyraźnie źle czuje się w tej pracy, nie radzi sobie z obowiązkami i emocjami. Zniechęciła mnie całkowicie do podjęcia pracy w tej firmie.

Katarzyna
Kandydat

Firma rekrutuje obecnie na stanowisko młodszego księgowego. Jeśli zastanawiacie się czy aplikować to stanowczo odradzam.

logo firmy Only for Native Speaker English
Warszawa
GoWork.pl
(490 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Warszawa
Just Talents Justyna Marchewka
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy SENIOR NODE.JS BACKEND DEVELOPER
Warszawa
Silk Software House Sp. z o.o.
(47 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Just like that
Pracownik

Zbierałam się do napisania opinii i zbierałam. Znalazłam ostatnio cytat i myślę, że wystarczy za tysiąc słów. Moje przesłanie do przełożonych tej "cudownej firmy": You're never too important to be nice to people!!!

szeregowy
Pracownik
@Just like that

Tylko, że oni wszyscy myślą że są najważniejsi!

Były pracownik
Były pracownik
@Just like that

Bo jest trafna. Pożegnanie z firmą wygląda tak, że najlepiej charuj do ostatniego dnia a urlop możesz sobie wziąć w nowej firmie.

Kandydatka
Kandydat
@Just like that

Zgadzam się z powyższą opinią. Z takim kuriozum spotkałam się po raz pierwszy w życiu a pracując prawie dwadzieścia lat uczestniczyłam w dziesiątkach procesów rekrutacyjnych.

Rafal M
Pracownik

Panuje nad wszystkim !

1
Ryszard G
Pracownik
@Rafal M

Jesteś najlepszy !

Paweł P.
Klient
@Ryszard G

Trzymamy wszystko w garści tylko ręce troche mokre i się coś wymyka ...

Piotr J.
Były pracownik
@Paweł P.

To ja jednak grzecznie podziękuję.

Jerzy

Z czego się niby śmiejesz? Wyjaśnisz?

.
Klient
@Jerzy

Oczywiście że tak jest

Pytanie
 Pytanie

Czy Europ Assistance oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Taka rotacja, tyle odejść, czyżby sama wazelina została?

Jerzy
@Kasia

Reszta pouciekała do konkurencji? Czemu? Tak tu źle jest? Co Ci najbardziej tu nie pasuje?

Kasieńka
Pracownik
@Kasia

Konkurencja kogo chciała zabrała..

Jerzy
@Kasieńka

No ale czemu? :D Lepiej płacili? Jak tak to chyba dobrze dla tych pracowników, co? Chyba lepiej zarobić więcej niż mniej?

Cherry
Były pracownik
@Jerzy

Jasne że lepiej !

Gość
Były pracownik
@Kasia

Tak ???? i co najlepsze takim tu najlepiej:)

Agata
@Gość

Tzn o kim mówisz? Bo nie załapałam chyba

Gosc
Były pracownik
@Kasia

Tak:)

Wanda
@Gosc

Ale w sumie jeśli zostali sami ci, którzy lubią tu pracować a ci, którym praca tu szkodziła odeszli to tak naprawdę wszystko wyszło każdemu na dobre? Tzn., że do firmy trzeba się wpasować?

Gość
Były pracownik
 Pytanie

Unikajcie!! Pracowałem w tej firmie jakiś czas i cieszę się, że już mnie tam nie ma. Firma od konsultanów wymaga bardzo dużo nie dając nic w zamian. Podwyzka? Może raz w roku. Awans? Jeśli jesteś wazeliną i lubisz się z szefem to może coś ugrasz, ale jeśli przychodzis robisz swoje dobrze i sumiennie to nie. Kadra zarzadzajaca czesto wie mniej niz konsultant, a dostaje awans bo ma dobre kontakty. Żadnego sprawdzenia wiedzy metorycznej. Dobra praca na kilka miesiecy, ale nie licz na nic wiecej

2
Jak dobrze, że to już koniec
Pracownik

Wyciskanie z ludzi ich maksimum i najchętniej jeszcze więcej. Pozory i sztuczne uśmiechy. Ja już nie gram, jak dobrze znów być sobą i wygrać życie zawodowe :)

Tak
Były pracownik
@Jak dobrze, że to już koniec

Jak ja się z Tobą zgadzam!!!!

Ilona
@Jak dobrze, że to już koniec

A chociaż jak wymagają więcej, to płacą więcej? Czy bez zmian?

Gość
Kandydat
 Pytanie

Czy na stanowisko Konsultant ds. Rejestracji Szkód pytają o język angielski?

Pawel
Pracownik
@Gość

Nie, ale jeśli masz to plus dla Ciebie.

Ilona
@Pawel

No to super. A to jakoś się liczy do większych zarobków czy taka umiejętność pod tym względem nie ma znaczenia?

Rozczarowana
Były pracownik
 Pytanie

Jestem zła, i jest mi tak po prostu po ludzku źle, wkurzona też jestem i rozgoryczona, to moje odczucia po pracy tutaj. Chciałam, robiłam co do mnie należy, tak jak większość szeregowych pracowników...ale tutaj nikogo to nie obchodzi! Po co są Ci szefowie i przełożeni jak oni się do tego tak po prostu nie nadają?? Zwykła wydmuszka i tyle..

Ona
Były pracownik
@Rozczarowana

Jezu, jakie to jest przykre, że przez tyle lat nic się nie zmieniło. Pracowałam tam 6 lat temu i kiedyś usłyszałam od swojego działowego eksperta "nie angażuj się za bardzo, bo nikt Cię za to tutaj i tak nie doceni"... Szkoda, że nadal tak jest.

Ewelina
@Rozczarowana

Możesz napisać konkretne informacje? Skoro byłaś dobrym pracownikiem to do czego firma miała "problem"?

Mieszkanie.pl
Klient
@Rozczarowana

Dzień dobry, jestem managerem zespołu cc obsługi klienta nieruchomości - firma Mieszkanie.pl. Poszukuję do swojego zespołu ludzi doświadczonych w pracy na słuchawce. Jest to praca polegająca na badaniu preferencji klienta i rekomendowaniu online dopasowanych ogłoszeń nieruchomości, oraz koordynowaniu procesu umawiania spotkań w Biurach deweloperskich / agencjach nieruchomości. Praca dotyczy rynku wtórnego i pierwotnego. Jeśli ktoś z Państwa chciałby spotkać się na rozmowę rekrutacyjną to bardzo proszę o przesłanie cv na adres: aleksandra.zakrzewska@mieszkanie.pl

1
Małgorzata
@Ona

Serio? wow ale to jak jest jakis wakat bo np. ktoś odszedł z pracy to nie ma awansów, tylko rekrutacje zewnętrzne? To byłaby idealna sytuacja aby jednak kogoś docenić.

Andziu
Były pracownik

Po 3 latach pracy Nie potrafię nawet słowami opisać co tam się dokładnie dzieje. Ludzie bez wiedzy na jakikolwiek temat osadzeni na stanowiskach kierowniczych. Przełożeni nie maja pojęcia o tym jak zarządzać zasobem ludzkim. Każdy wymaga. Nikt nic nie daje. Proszenie o podwyżkę kończy się wymigiwaniem sie słaba sytuacja w firmie przez (usunięte przez administratora) - a powiem szczerze ze mniej pracy i telefonów było przed covidem. Ignorowanie potrzeb konsultantów. Zatrudniają osoby bez znajomosci języka angielskiego. Potem na nocna zmianę dostajesz kogoś kto nie potrafi mówić po angielsku i cała nockę ty gibasz i robisz sprawy zagraniczne. Jakieś związki, związeczki z supervisorami, nie miałbym nic przeciwko gdyby potem nie wiązał sie z tym awans… Firma ze swoimi narzędziami pracy, komputerami, oprogramowaniem zatrzymała sie na latach 90. Liczy się tylko ilość, klient, dobre oceny rozmów. A w tym wszystkim zapominają o tym biednym konsultancie który nie jest robotem. Nie wspomnę już o tym ze jak popełnisz błąd lub jak klient złoży na ciebie reklamacje to potrącają Ci z pensji.

Mieszkanie.pl
Klient
@Andziu

Dzień dobry, jestem managerem zespołu cc obsługi klienta nieruchomości - firma Mieszkanie.pl. Poszukuję do swojego zespołu ludzi doświadczonych w pracy na słuchawce. Jest to praca polegająca na badaniu preferencji klienta i rekomendowaniu online dopasowanych ogłoszeń nieruchomości, oraz koordynowaniu procesu umawiania spotkań w Biurach deweloperskich / agencjach nieruchomości. Praca dotyczy rynku wtórnego i pierwotnego. Jeśli Pan chciałby spotkać się na rozmowę rekrutacyjną to bardzo proszę o przesłanie cv na adres: aleksandra.zakrzewska@mieszkanie.pl

2
Potencjalny pracownik
Kandydat

Brak możliwości umowy o pracę na platformach auto i medical do końca roku. Zarobki minimalna godzinowa. Zero feedbacku i decyzji po rozmowie rekrutacyjnej na którą zaproszenie wysłane tylko maila zamiast zadzwonić.

Już niedługo
Pracownik

Nie polecam. Bałagan jest wszędzie ale tutaj chcą chyba jakiś rekord pobić. Wsparcie od liderów i trenerów jest, szkoda że sztuczne i nic nie warte, bo kiedy faktycznie jest potrzebna pomoc to nikogo chętnego nie ma albo mędrkują zamiast odpowiedzieć na pytanie. Na każdej zmianie jest absolutne minimum pracowników (jak nie mniej) i płacz jak jedna osoba wypadnie bo przecież jakby wszyscy byli i robili jal głupie osły to straty byłyby minimalne. O wszystko trzeba się prosić i pilnować samemu. O szkolenia, o sprzęt, etc. A i tak większości się nie dostanie. A wymagania stale rosną. A szefostwo tylko swoje obowiązki widzi, bo wszyscy inni przecież się lenią jak oni całe dnie spędzają na spotkaniu za spotkaniem. Czy poza spotykaniem się coś robią - niewiadomo. Ciągle krzyczą że zatrudniają nowych pracowników ale więcej odchodzi niż przychodzi. I to chyba najlepiej świadczy o firmie.

Ilona
@Już niedługo

No to słabo jak jest bałagan. Wiem o co chodzi, też tak miałam, że ktoś niby był jako lider, a pomocy realnej zero. A za te szkolenia płacicie z własnej ręki czy firma opłaca?

Romek
Były pracownik
@Już niedługo

Przykre to że wciąż jest jak było i nic się nie zmienia ... Misja i cele firmy....we care....śmiechu warte ????????????

:)
Były pracownik
@Romek

Są wywieszone na ścianie, wystarczy :):):)

Wanda
@:)

A w jakiej konkretnie postaci? Nie no ważna sprawa, bo chociaż wam przypominają co i jak, może was jeszcze wciąż mentalnie przygotowują do osiągania tych celów? ;) I tak właściwie to jakie konkretnie są te cele i ta wielka misja?

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Europ Assistance otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Ela
Pracownik

Nie polecam. To niepoważni ludzie są... Największa hipokryzja z jaką w życiu się spotkałam...

Bestos
Pracownik

Niestety wszystko co zostało napisane jest prawdziwe. Nie polecam pracy w tym miejscu... Wymagania ogromne a ludzie zwyczajnie nie mają czasu żeby im sprostać.. Jeśli warunki by były nie jak w kołchozie to praca ciekawa, ale mamy co mamy , a ludzi do pracy coraz mniej i tak jest od dawna, jak widać nikogo niczego to nie nauczyło

nie_bestos
Były pracownik
@Bestos

... może też byłoby inaczej gdyby przełożeni doceniali I traktowali podwładnych jak ludzi a nie jak trybiki, no ale przykład idzie z góry, nic nie zrobisz..

Administrator

W mieście Wyszków można podjąć prację jako Specjalista ds. Marketingu. Średnie zarobki na tym stanowisku to 5500 . Co sądzicie o pracy w firmie Europ Assistance?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

Praca jak praca, ale pracodawca do kitu. Sam podwyżek nie daje, gdzie większość firm na rynku raz na rok, albo dwa podnosi pensję o tzw. Inflację. Jak pójdziesz, po podwyżkę to zwykle decyzja w tej sprawie jest mocno przeciągana. Jak coś od Ciebie potrzebują to jesteś niezastąpiona, jak Ty od firmy czegoś oczekujesz to zapomnij. Jesteś dobra dopóki przynosisz zysk, później na nic nie licz. Ta firma nie ma spójności działania, niby starają się dbać o pracownika i jego dobre wrażenie o firmie, ale na macierzyńskim nic Ci nie przysługuje, nawet dodatkowe ubezpieczenie, za które sama płacisz z własnych pieniędzy. Na Wielkanoc były wysyłane czekoladki dla pracowników, też zapomnij, że dostaniesz - przecież nie pracujesz. Bony świąteczne są przyznawane uznaniowo w jednym roku wszystkim, także tym którzy są na wypowiedzeniu, w następnym tylko przynoszącym firmie dochód. Miło w końcu wiedzieć, gdzie ma Cię firma. A jak widać, bardzo głęboko. Zarządzający myślą, że skoro jest w firmie kawa, herbata, cukier i mleko, a od czasu do czasu kupią pracownikom pizze czy soki to już jest fajnie.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Europ Assistance odbywa się również w języku angielskim?

Hh
Pracownik
@Pytanie

Tak

Zostaw merytoryczną opinię o Europ Assistance - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Europ Assistance?

    Zobacz opinie na temat firmy Europ Assistance tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Europ Assistance?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 0 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Europ Assistance?

    Liczba opinii klientów firmy Europ Assistance, to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a, 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Europ Assistance?

    Kandydaci do pracy w Europ Assistance napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Październiku 2022r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 233 060
  2. GoWork.pl 3 490 290
  3. olx.pl 3 219 750
  4. jooble.org 2 432 754
  5. indeed.com 2 324 052
Europ Assistance
Przejdź do nowych opinii