Pracownik
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Zatrzymali się w latach dziewięćdziesiątych i nie mają pojęcia o współczesnym zarządzaniu ludźmi i organizacją. Decyzje biznesowe podejmowane są z dnia na dzień, w zależności od humorów kadry zarządzającej. Brak jakichkolwiek planów działania- na zasadzie „nie wiem jak to zrobisz, ale zrób to dobrze, bo inaczej...”. Winą zawsze obarczani są pracownicy szeregowi- wystarczy przyjrzeć się zmianom w dziale HR- nowo powstały zespół, a już się rozpadł- oczywiście z „winy pracowników” :).

Julita

Witam, widzę że jeszcze nie znalazła się na forum osoba, która pracuje bądź pracowała w firmie Europ Assistance i chciałaby odpowiedzieć na moje pytanie. Dodatkowo zainteresowało mnie także to, jak aktualnie wygląda atmosfera w firmie. Czy znalazłaby się osoba na tym forum, która odpowiedziałaby na moje pytania?

Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Europ Assistance?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Europ Assistance?

Ona tam była Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Chyba ich brak...

Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Europ Assistance?

TakByło
Były pracownik
@Pytanie

Nie wyglądają, bo ludzie rezygnują, jak tylko zorientują się jak wygląda praca w tej pseudo firmie.

_nick_
Pracownik
@TakByło

sam bylem swiadkiem jak kilka oosb w pierwszym dniu pracy wyszlo na przerwe i nie wrocilo

Iks
Kandydat
 Pytanie
@_nick_

Orientujesz się na jaką pensję netto może liczyć Konsultant ds. Obsługi Klienta Platforma Travel&Medical?

Helena
@Iks

Właśnie widziałam tę ofertę, dotyczącą pracy jako Konsultant ds. Obsługi Klienta Platforma Travel&Medical. Oferują ponoć szeroki pakiet benefitów, a także szkolenia rozwojowe i językowe. Będziesz dopiero aplikować, czy już dostałeś propozycję pracy od tej firmy?

Iks Nowy wpis
Kandydat
@Helena

Poczytałem opinie i dałem sobie spokój. Benefity nie są najważniejsze...

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam, atmosfera w tej firmie jest naprawdę straszna a na koniec nie zapłacili mi za niewykorzystany urlop.

Just like that
Pracownik

Zbierałam się do napisania opinii i zbierałam. Znalazłam ostatnio cytat i myślę, że wystarczy za tysiąc słów. Moje przesłanie do przełożonych tej "cudownej firmy": You're never too important to be nice to people!!!

szeregowy
Pracownik
@Just like that

Tylko, że oni wszyscy myślą że są najważniejsi!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Kaska
Klient

Nie polecam wrecz odradzam jakiejkolwiek wspolpracy z Europ Assistance.Kombinuja,klamia ,zeby jak najdluzej przeciagac platnosci,czekalam pol roku na rozliczenia.Wyglada na to, ze caly zespol jest w to zaangazowany.Udaja,ze gina im dokumenty,albo wogole olewaja klienta.

Wujek dobra rada
Pracownik

Dwie Szefowe szukają kogoś do swojego zespołu, szczerze odradzam, jeśli przeszło Wam to przez myśl to nie idźcie w to!!!!

Nigdy więcej
Były pracownik
 Pytanie

Kilka lat w tej firmie już za mną, na szczęście. Co wyniosłem? Przekonanie i wizję tego do czego nigdy więcej nie chcę trafić. Jest to idealny przykład czego unikać. Jeśli kiedyś jakaś firma skojarzy mi się z tą to znak aby uciekać. Wzór barku szacunku do ludzi, do ich pracy i poświęcenia. Moja rada - to że jesteś na wyższym stanowisku nie znaczy że jesteś kimś lepszym i możesz gardzić innymi

Pracownik
Pracownik
@Nigdy więcej

Ci z wyższych stanowisk też już zaczęli się zwalniać...

?
Pracownik
@Pracownik

I co tego, Ci "najlepsi" zostają, bo wiedzą komu głową pokiwać bez potrzeby myślenia i wypowiedzenia swojego zdania.... Widziałam to nie raz, wchodzi ten z czyim daniem trzeba się zgodzić to jest potakiwanie, jak drzwi za nim się zamkną to jest odwaga na marudzenie, no szkoda, że brak "jaj" na wypowiedzenie swojego zdania wcześniej.... Żeby była jasność, odwaga przed pracownikami jest. Żeby ochrzanić go przed całym zespołem, żeby wypowiadać nazwisko podwładnego kiedy szukamy kozła ofiarnego to niejeden "managier" umie! Żeby dać zadanie do zrobienia o 16:55 (a pracujesz do 17:00), bo niby zajmie 5-10 minut, a realnie co najmniej 55..też potrafią. nie muszę chyba pisać czy wynagrodzenie za nadgodziny dostajesz...Powodzenia Wam życzę, ja wysiadam..

Pracownik
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Zatrzymali się w latach dziewięćdziesiątych i nie mają pojęcia o współczesnym zarządzaniu ludźmi i organizacją. Decyzje biznesowe podejmowane są z dnia na dzień, w zależności od humorów kadry zarządzającej. Brak jakichkolwiek planów działania- na zasadzie „nie wiem jak to zrobisz, ale zrób to dobrze, bo inaczej...”. Winą zawsze obarczani są pracownicy szeregowi- wystarczy przyjrzeć się zmianom w dziale HR- nowo powstały zespół, a już się rozpadł- oczywiście z „winy pracowników” :).

szeregowy
Pracownik
@Pracownik

Coś w tym jest...mimo tak ciężkiej sytuacji na rynku i panującej pandemii ludzie zwalniają się na potęgę..

Hahaha
Pracownik
@Pracownik

W punkt! Pięknie!

????
Pracownik
@Pracownik

Generalnie słabo!!! Hahahaha

DO
Pracownik

Fakt, większość negatywnych opinii to prawda...mnie trzymają tu ludzie z którymi pracuję na co dzień (no pomijając obecny ho), świetni ludzie, świetna atmosfera, świetny bezp. przełożony;) Reszta to porażka, managerowie, dyrektorzy, brak szacunku do pracowników, jeśli coś chcą to na już, ale jak ty idziesz się dowiedzieć czegoś to słyszysz: "nie teraz, jestem zajęta!", ja miałem szczęście i mam super przełożonego, inni potrafią obgadywać pracowników, czego byłem świadkiem...oby mnie nie przesunęli..:)

Julita

Witam, widzę że jeszcze nie znalazła się na forum osoba, która pracuje bądź pracowała w firmie Europ Assistance i chciałaby odpowiedzieć na moje pytanie. Dodatkowo zainteresowało mnie także to, jak aktualnie wygląda atmosfera w firmie. Czy znalazłaby się osoba na tym forum, która odpowiedziałaby na moje pytania?

Inny Assistance
@Julita

Jak to się nie znalazła ? To wszystkie poniższe wpisy na temat pracy w tej firmie to konkurencja ? :D ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pasztet
Były pracownik
@Julita

Dzień dobry Pracowałem w tej firmie jako rzeczoznawca szkód komunikacyjnych. Podsumowując atmosfera i stosunki między pracownikami dobre, kierownictwo - tragedia, brak profesjonalizmu, premii zero, szkolenie zero, zarobki b.słabe. Olbrzymia ilość szkód, praca często od godz.8oo do 20oo(pensja mała, bez nadgodzin), wyciskali człowieka jak gąbkę, rozmowy z kierownictwem likwidacji szkód komunik. bez składu i ładu. Powodzenia Jurek

kandydatka

Managerka opowiadała na rozmowie o planach poprawy doświadczeń kandydatów w procesie rekrutacji, jednak sama nie udzieliła informacji zwrotnej po spotkaniu, pomimo obietnicy kontaktu. Nie otrzymałam nawet odpowiedzi na maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się decyzji. Duże rozczarowanie po długiej i 2-etapowej rozmowie rekrutacyjnej.

Chyba ty
Były pracownik
 Pytanie
@kandydatka

Na jakie stanowisko kandydowałaś ?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Europ Assistance chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?

Wojtek
Pracownik
@Pytanie

Tak średnio bym powiedział, tak średnio.

Janusz murarz

Walcowalem z nimi 3 miesiące, żeby rozliczyli się za usługi. Brak kompetencji, bałagan, zwodzenie, żeby przeciągnąć kłamią, że giną im rachunki. Odradzam jakąkolwiek współpraca z tymi kombinatorami.

Czarny

Jednym słowem oszuści,nie chcą przyjąć gwarancji bo tekefon został skradziony jak telefon miał ubezpieczenie od wszystkiego (usunięte przez administratora) i tyle nie polecam

Gość
@Czarny

Gowork służy wyrazaniu opinii o pracodawcy, a nie o ubezpieczeniach. Poza tym jeśli coś nie zostało zaakceptowane to pewnie dostał pan informację dlaczego...

qwe

Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej po rozmowie. Kierowniczka opowiada o planach zadbania o Candidate Experience, a nie wynika z tego zupełnie nic. Nie polecam składać CV. Zero szacunku dla kandydata.

Janusz
@qwe

Często tak jest, że firmy kontaktują się tylko z tymi kandydatami, którzy przeszli weryfikację rekrutacyjną pozytywnie. Czy podczas rozmowy była sprawdzana Twoja znajomość branży i języka obcego?

whir

Otóż, miałem nieprzyjemność być na rozmowie w tej firmie. Rozmowa była mega nieprofesjonalna i nie miała nic wspólnego z wywiadem kompetencyjnym. Kobieta na rozmowie opowiadała o procesach firmowych, a ja miałem wtrącać w miedzy czasie informacje o sobie...! Pod koniec rozmowy dowidziałem się, ze przechodzę do kolejnego etapu i rozmowę odbędę z managementem. Do żadnej rozmowy z managementem nie doszło i nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Do dziś ponadto nie otrzymałem żadnej informacji, choćby lakonicznej, a człowiek czeka i czeka...Nie polecam, gdyż trąci na kilometr brakiem szacunku i nieprofesjonalizmem.

dede
@whir

też nie dostałem informacji zwrotnej po rozmowie - zero profesjonalizmu

Krystian
@dede

Na jakie stanowisko aplikowaliście ?

Ola123
 Pytanie

Jak wygląda praca w dziale administracji? Jakie są zarobki i jaka jest atmosfera ? jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w sprawie pracy ?

Chyba Ty
@Ola123

Wszędzie za mało ludzi a terminy gonia. Także o dobrej premii od wyników zapomnij ;)

Arkadiusz

Czy są tutaj szanse na awans i jeśli tak to jaka jest jego ścieżka?

Wojtek
@Arkadiusz

nie ma...

qwerty
@Wojtek

Są, pracowałem w firmie na kilku stanowiskach, ale nic za darmo i od razu

Juli

Hej! Czy na rozmowie na stanowisko specjalista ds rozwoju sieci medycznej trzeba mówić po angielsku?

qwerty
@Juli

trzeba

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w Europ Assistance?

Pracownik
@Pytanie

Wszystko zależy na jakie stanowisko starasz się dostać

Zostaw merytoryczną opinię o Europ Assistance - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Europ Assistance