Opinie o Europ Assistance w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Europ Assistance. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Europ Assistance o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Europ Assistance w Warszawa

Kaska
Inne

Nie polecam wrecz odradzam jakiejkolwiek wspolpracy z Europ Assistance.Kombinuja,klamia ,zeby jak najdluzej przeciagac platnosci,czekalam pol roku na rozliczenia.Wyglada na to, ze caly zespol jest w to zaangazowany.Udaja,ze gina im dokumenty,albo wogole olewaja klienta.

Wujek dobra rada
Pracownik

Dwie Szefowe szukają kogoś do swojego zespołu, szczerze odradzam, jeśli przeszło Wam to przez myśl to nie idźcie w to!!!!

Nigdy więcej
Były pracownik
 Pytanie

Kilka lat w tej firmie już za mną, na szczęście. Co wyniosłem? Przekonanie i wizję tego do czego nigdy więcej nie chcę trafić. Jest to idealny przykład czego unikać. Jeśli kiedyś jakaś firma skojarzy mi się z tą to znak aby uciekać. Wzór barku szacunku do ludzi, do ich pracy i poświęcenia. Moja rada - to że jesteś na wyższym stanowisku nie znaczy że jesteś kimś lepszym i możesz gardzić innymi

Pracownik
Pracownik
@Nigdy więcej

Ci z wyższych stanowisk też już zaczęli się zwalniać...

?
Pracownik
@Pracownik

I co tego, Ci "najlepsi" zostają, bo wiedzą komu głową pokiwać bez potrzeby myślenia i wypowiedzenia swojego zdania.... Widziałam to nie raz, wchodzi ten z czyim daniem trzeba się zgodzić to jest potakiwanie, jak drzwi za nim się zamkną to jest odwaga na marudzenie, no szkoda, że brak "jaj" na wypowiedzenie swojego zdania wcześniej.... Żeby była jasność, odwaga przed pracownikami jest. Żeby ochrzanić go przed całym zespołem, żeby wypowiadać nazwisko podwładnego kiedy szukamy kozła ofiarnego to niejeden "managier" umie! Żeby dać zadanie do zrobienia o 16:55 (a pracujesz do 17:00), bo niby zajmie 5-10 minut, a realnie co najmniej 55..też potrafią. nie muszę chyba pisać czy wynagrodzenie za nadgodziny dostajesz...Powodzenia Wam życzę, ja wysiadam..

Pracownik
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie. Zatrzymali się w latach dziewięćdziesiątych i nie mają pojęcia o współczesnym zarządzaniu ludźmi i organizacją. Decyzje biznesowe podejmowane są z dnia na dzień, w zależności od humorów kadry zarządzającej. Brak jakichkolwiek planów działania- na zasadzie „nie wiem jak to zrobisz, ale zrób to dobrze, bo inaczej...”. Winą zawsze obarczani są pracownicy szeregowi- wystarczy przyjrzeć się zmianom w dziale HR- nowo powstały zespół, a już się rozpadł- oczywiście z „winy pracowników” :).

szeregowy
Pracownik
@Pracownik

Coś w tym jest...mimo tak ciężkiej sytuacji na rynku i panującej pandemii ludzie zwalniają się na potęgę..

Hahaha
Pracownik
@Pracownik

W punkt! Pięknie!

????
Pracownik
@Pracownik

Generalnie słabo!!! Hahahaha

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa standard. Pani z HR uśmiechnięta, to ona prowadziła rozmowę. Ciekawym jest że już na początku rozmowy zachwalała firmę. Na rozmowie była również obecna Pani kierownik działu/obszaru/departamentu - praktycznie całą rozmowę się nie odzywała, bardzo wycofana, nie zainteresowana. Na koniec zadała półtora pytania, na które po odpowiedzi zareagowała "nie wierzę". Pani działu/obszaru/departamentu chyba świeżo po objęciu nowego stanowiska :). Z zarzekania się, utwierdzania, że kontaktują się z informacją zwrotną z każdym kandydatem oczywiście nic nie wyszło (nikt nie oddzwonił). Jeżeli Klienci firmy Europ Assistance Polska są w taki sam sposób traktowani jak kandydaci to... nie polecam tej firmy. Generali kiedy ostatni raz sprawdzaliście poziom wiarygodności waszego podwykonawcy? Ubezpieczenie = wiarygodność

Pytania

Standard

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator Systemów Linux
Warszawa
PN standard Sp. z o.o.
(19 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
DO
Pracownik

Fakt, większość negatywnych opinii to prawda...mnie trzymają tu ludzie z którymi pracuję na co dzień (no pomijając obecny ho), świetni ludzie, świetna atmosfera, świetny bezp. przełożony;) Reszta to porażka, managerowie, dyrektorzy, brak szacunku do pracowników, jeśli coś chcą to na już, ale jak ty idziesz się dowiedzieć czegoś to słyszysz: "nie teraz, jestem zajęta!", ja miałem szczęście i mam super przełożonego, inni potrafią obgadywać pracowników, czego byłem świadkiem...oby mnie nie przesunęli..:)

Julita
Inne

Witam, widzę że jeszcze nie znalazła się na forum osoba, która pracuje bądź pracowała w firmie Europ Assistance i chciałaby odpowiedzieć na moje pytanie. Dodatkowo zainteresowało mnie także to, jak aktualnie wygląda atmosfera w firmie. Czy znalazłaby się osoba na tym forum, która odpowiedziałaby na moje pytania?

Inny Assistance
@Julita

Jak to się nie znalazła ? To wszystkie poniższe wpisy na temat pracy w tej firmie to konkurencja ? :D ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pasztet
Były pracownik
@Julita

Dzień dobry Pracowałem w tej firmie jako rzeczoznawca szkód komunikacyjnych. Podsumowując atmosfera i stosunki między pracownikami dobre, kierownictwo - tragedia, brak profesjonalizmu, premii zero, szkolenie zero, zarobki b.słabe. Olbrzymia ilość szkód, praca często od godz.8oo do 20oo(pensja mała, bez nadgodzin), wyciskali człowieka jak gąbkę, rozmowy z kierownictwem likwidacji szkód komunik. bez składu i ładu. Powodzenia Jurek

kandydatka

Managerka opowiadała na rozmowie o planach poprawy doświadczeń kandydatów w procesie rekrutacji, jednak sama nie udzieliła informacji zwrotnej po spotkaniu, pomimo obietnicy kontaktu. Nie otrzymałam nawet odpowiedzi na maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się decyzji. Duże rozczarowanie po długiej i 2-etapowej rozmowie rekrutacyjnej.

Chyba ty
Były pracownik
 Pytanie
@kandydatka

Na jakie stanowisko kandydowałaś ?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Europ Assistance chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?

Wojtek
Pracownik
@Pytanie

Tak średnio bym powiedział, tak średnio.

Janusz murarz

Walcowalem z nimi 3 miesiące, żeby rozliczyli się za usługi. Brak kompetencji, bałagan, zwodzenie, żeby przeciągnąć kłamią, że giną im rachunki. Odradzam jakąkolwiek współpraca z tymi kombinatorami.

qwe

Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej po rozmowie. Kierowniczka opowiada o planach zadbania o Candidate Experience, a nie wynika z tego zupełnie nic. Nie polecam składać CV. Zero szacunku dla kandydata.

Janusz
Inne
@qwe

Często tak jest, że firmy kontaktują się tylko z tymi kandydatami, którzy przeszli weryfikację rekrutacyjną pozytywnie. Czy podczas rozmowy była sprawdzana Twoja znajomość branży i języka obcego?

whir

Otóż, miałem nieprzyjemność być na rozmowie w tej firmie. Rozmowa była mega nieprofesjonalna i nie miała nic wspólnego z wywiadem kompetencyjnym. Kobieta na rozmowie opowiadała o procesach firmowych, a ja miałem wtrącać w miedzy czasie informacje o sobie...! Pod koniec rozmowy dowidziałem się, ze przechodzę do kolejnego etapu i rozmowę odbędę z managementem. Do żadnej rozmowy z managementem nie doszło i nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Do dziś ponadto nie otrzymałem żadnej informacji, choćby lakonicznej, a człowiek czeka i czeka...Nie polecam, gdyż trąci na kilometr brakiem szacunku i nieprofesjonalizmem.

dede
@whir

też nie dostałem informacji zwrotnej po rozmowie - zero profesjonalizmu

Krystian
@dede

Na jakie stanowisko aplikowaliście ?

Ola123
 Pytanie

Jak wygląda praca w dziale administracji? Jakie są zarobki i jaka jest atmosfera ? jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w sprawie pracy ?

Chyba Ty
@Ola123

Wszędzie za mało ludzi a terminy gonia. Także o dobrej premii od wyników zapomnij ;)

Arkadiusz
Inne

Czy są tutaj szanse na awans i jeśli tak to jaka jest jego ścieżka?

Wojtek
@Arkadiusz

nie ma...

qwerty
@Wojtek

Są, pracowałem w firmie na kilku stanowiskach, ale nic za darmo i od razu

Juli
Inne

Hej! Czy na rozmowie na stanowisko specjalista ds rozwoju sieci medycznej trzeba mówić po angielsku?

qwerty
@Juli

trzeba

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w Europ Assistance?

Pracownik
@Pytanie

Wszystko zależy na jakie stanowisko starasz się dostać

ja

Assistance medyczny, sama praca fajna. Firma, taka sobie. Udzielasz pomocy poszkodowanym na terenie zagranicy. Największy problem to brak rąk do pracy. Firma ma podpisane kontrakty z 2 największymi ubezpieczycielami (plus jeszcze kilka mniejszych), ale zbyt mało pracowników, żeby to ogarnąć. Za mało osób na zmianach. Efekt - odbierasz połaczenie za połaczeniem. Kończysz jedną rozmowę, wpada następna... A przecież po rozmowie musisz jeszcze poszukać klientowi lekarza. I efekt jest taki, że klient czeka kilka godzin na pomoc, a ty nie wiesz w co włożyć ręce, czy odbierać połaczenia, czy organizować pomoc, bo ktoś czeka np 3 godziny na lekarza... Czasem jest problem z wyjściem na kilka minut przerwy, bo nie ma komu odbierać połaczeń. Pożegnaj się też z życiem prywatnym. Obiecują grafik 3-zmianowy, a jest niewolniczy, m.in czeka cie zmiana na 5 rano! Czasem 10 dni pod rząd z jednym dniem przerwy, człowiek po takim maratonie nie wie jak się nazywa... I non stop prośby o przychodzenie na nadgodziny, bo jest wiecznie za mało ludzi. Więc nawet jeśli doczekałeś się upragnionego wolnego, moze się zdarzyć telefon z pracy, czy jednak mógłbyś przyjść... Jest kilka osób notorycznie się spóźniających (po 20 min albo i lepiej), przełożeni nad tym nie panują, a ty nie możesz wyjść do domu, bo czekasz na zmiennika któremu "uciekł tramwaj"( ten tramwaj ucieka w kółko tym samym osobom). Niektórzy potrafią zadzwonić rano z tekstem "sorry, nie przyjdę" , oczywiście ty pracujesz za te osoby... Do tego pracujesz na przestarzalych komputerach, niedziałającej poprawnie centrali telefonicznej i wiecznie zawieszających się programach, co wydłuża jeszcze twoją pracę (a potem są pretensje, dlaczego klient tyle czeka na pomoc)... Oczywiscie klient wyżyje się na tobie, że nie uzyskał szybkiej pomocy. Nie ma świadomości że nie miałeś czasu zająć się jego sprawą, bo w międzyczasie zdążyłeś przyjąć już 5 innych a jeszcze czekałeś az się odwiesi baza usługodawców. Atmosfera też jest średnia, jest kilka osób które pracują dłużej i myślą, że pozjadały wszystkie rozumy (więc jak tylko przełożeni wychodzą do domu, zaczyna się bardzo nieładne obrabianie d*y innym). Sporo jest młodzieży dla których to pierwsze korpo, więc jest wyścig szczurów i nie zawsze można liczyć na czyjąś pomoc... Reszta to standard w korpo, owoce raz w tygodniu, kawa herbata jak wszędzie. Enel med po okresie próbnym też już jest w każdym korpo. Można sobie wybrać rodzaj umowy. Plus jest jeszcze taki, że jak kończysz po 23 to firma płaci za ubera. Finansowo szału nie ma, najpierw wydawało mi się, że pensja jest wysoka. Ale jak zaczeły się chore zmiany na 5, braki kadrowe, nadgodziny, to już tak super nie jest... Jeśli ktoś chce się zaczepić do mało ambitnej pracy za niezłe pieniądze, to można, ale nie jest to praca marzeń...

Jacek
Inne
@ja

Szczegółowo przedstawiłeś to, jak wygląda praca w firmie Europ Assistance. Na samym wstępie zastanowiło mnie to, dlaczego brakuje chętnych osób do pracy w tym miejscu? Jest to zastanawiające. Czyżby warunki pracy nie były tak atrakcyjne, aby znaleźć nowych pracowników? Można stwierdzić, że w ciągu miesiąca pracownik musi przepracować dużą liczbę godzin. Zastanawia mnie, jak wygląda wynagrodzenie na koniec takiego miesiąca? Napisz, proszę, jak ono wygląda.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sabina

Chciała zapytać jakie są stawki na stanowisko specjalista ds rozwoju sieci medycznej oraz jakie padają pytania na rozmowie, czy rozmowa jest prowadzona w języku angielskim?

Helena
Inne
@sabina

Niestety, nie wiem, na jakie stawki może liczyć osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. rozwoju w Europ Assistance - na to pytanie musi Ci dopowiedzieć osoba, która aktualnie tam pracuje. Wiem natomiast, iż ze strony wspomnianego pracodawcy będziesz mogła liczyć na szereg benefitów: szkolenia rozwojowe, dofinansowanie do nauki języków obcych, spotkania integracyjne, opiekę medyczną, kartę multisport, kartę assistance, zdrowe owoce w biurze. To chyba brzmi już bardzo zachęcająco. Jak myślisz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz

Najgorsza firma ubezpieczeniowa jaka mogła powstać nigdy nie uznaje roszczeń

Helena
Inne
@Mariusz

Rozumiem, że masz pewne zastrzeżenia co do firmy usług, świadczonych przez Europ Assistance. A próbowałeś wyjaśniać swój problem bezpośrednio jakiemuś Przedstawicielowi firmy? Wszystkich zainteresowanych pracą w Europ Assistance informuję, że szukają tam aktualnie nowych pracowników. Wszystkie oferty znajdziecie tu: https://pracodawcy.pracuj.pl/europ-assistance-polska-sp-z-o-o,23421 Muszę przyznać, iż mają do zaoferowania na prawdę wiele atrakcyjnych ofert pracy. A Wy jak sądzicie? Jestem ciekawa Waszego zdania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alex
@Helena

Do Pani Heleny - ja rozumiem, że są oddelegowani obecni pracownicy do pisania w takich miejscach i odpowiadania na wszelkie zarzuty, natomiast proszę przekazać szefostwu, żeby zlecili to komuś, kto nie będzie w tak oczywisty się zdradzał.

Helena
Inne
@Alex

Źle zinterpretowałeś mój powyższy wpis. Nie jestem - jak stwierdziłeś - oddelegowanym pracownikiem firmy Europ Assistance. Chcę jedynie zmotywować osoby w niej zatrudnione do prowadzania dyskusji na tematy ściśle związane z tamtejszymi warunkami pracy. A Ty wypowiadasz się jako klient, pracownik czy też obserwator tego przedsiębiorstwa?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sf

Czy jest tu jakiś lekarz pracujący w europ jako lekarz orzecznik/konsultant? Jakie wynagrodzenie jest możliwe do uzyskania?

Szymon
Inne
@Sf

Przeglądając oficjalną stronę internetową, nie znalazłem żadnych aktywnych ofert pracy, dlatego wchodząc w ten wątek, zaciekawiło mnie Twoje pytanie. Masz jakieś informacje o tym, aby pracodawca poszukiwał pracownika na stanowisku lekarza orzecznika? Odpowiedz, proszę, skąd wzięło się Twoje pytanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

Na stronie internetowej służącej do publikowania ofert zatrudnienia, znalazłam kilka zamieszczonych przez Europ Assistance. W chwili obecnej firma prowadzi rekrutację na następujące stanowiska: - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Assistance Medycznego - Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Assistance Medycznego - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem ukraińskim - Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Młodsza/y Księgowa/y Czy któryś z pracowników firmy podpowiedziałby aplikantom, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, aby wypaść jak najlepiej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fronciak
@Julita

Hej, najlepiej umieć angielski, być otwartym i uśmiechniętym na rozmowie, a co najważniejsze słuchać. Dopytywać o każdy szczegół jeśli się ma wątpliwości. Nazwy "młodszy" przy nazwach stanowią tylko to, że od tego się zaczyna "karierę" w tej firmie. Od obsługi klienta w każdym aspekcie, oczywiście przez telefon.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne
@Fronciak

Czyli - jak rozumiem - są szanse na awans ze stanowiska młodszego specjalisty na starszego. A czy możesz napisać, ile mniej więcej czasu potrzeba, aby zdobyć wyższą posadę? Osoby szukające możliwości przebranżowienia się, często składają CV na niższe stanowisko w nadziei, że będą na nim pracować jedynie tymczasowo. Na pewno chętnie przeczytają, jakie są możliwości w Europ Assistance.

Fronciak
@Julita

Są, ale to zależy od działu. Po roku pracy stajesz się specjalistą a potem starszym specjalistą/ekspertem. Jeśli masz na tyle gadane i dobre kontakty z przełożonymi może zyskasz status nad wszystkimi innymi czyli SPV lub menadżera ale to już kwestia lat na pewno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szymon
Inne
@Fronciak

Widzę, że masz sporo wiedzy na temat tego, jak wygląda praca w firmie Europ Assistance, więc mam nadzieję, że będziesz tak uprzejmy i rozwiejesz moje wątpliwości związane z tym, jaka atmosfera panuje u tego pracodawcy? Zaraz po otrzymaniu zatrudnienia można liczyć na pomoc i wsparcie bardziej doświadczonych pracowników? Ciekawi mnie, jak to realnie wygląda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fronciak
@Szymon

Atmosfera jest naprawdę super. W tej pracy ciężko jest się nudzić, tym samym każdy dzień jest inny. Jeśli jest się nowy zawsze można liczyć na pomoc starszych stażowo kolegów i koleżanek. Jeśli chodzi o atmosferę dużo, dużo lepiej niż niejednej firmie jakiej pracowałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szymon
Inne
@Fronciak

Fajnie, że w Twojej ocenie atmosfera pracy w firmie Europ Assistance jest godna polecenia. Czy według Ciebie dobra atmosfera przekłada się również na wyniki, które uzyskują poszczególni pracownicy? Firma potrafi docenić zaangażowanie pracownika i z upływem czasu awansować go na wyższe stanowisko? Jest to dosyć istotne z punktu widzenia potencjalnego pracownika, więc chciałbym, abyś odpowiedział na to pytanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Europ Assistance - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Europ Assistance?

    Zobacz opinie na temat firmy Europ Assistance tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 30.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Europ Assistance?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Europ Assistance?

    Kandydaci do pracy w Europ Assistance napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Europ Assistance
Przejdź do nowych opinii