Czasem trzeba poczekać @F.H.U. ZEN jak długo trwa to przetrzymanie? Może to też wina banku, często są problemy na tej linii a takie pisanie bez żadnych dowodów to trochę nie na miejscu, może po wyjaśnieniu sprawy ale teraz..
porażka jednym słowem
Epłatności to (usunięte przez administratora) zatrzymują środki z przelewów unikają kontaktu z klientem nie odbierają telefonów i nie odpowiadają na maile . Odradzam wszystkim współpracę z tą firmą .
Nie polecam jestem rozczarowany brakiem kompetencji pracowników i ich poziomem wiedzy ogólnej.Firma , która wykorzystuje sytuacje monopolisty nie ma z kim pogadać, zabiorą Ci pieniądze np. blokując Twoje wpływy z kart płatniczych -bezprawnie- a potem w dziecinny sposób tłumaczą ,że tak naprawdę nie mogli tego zrobić ale Pani się pospieszyła.Dno. Adaks
szczera prawda system zbudowany tak że zjadasz własny ogon a po jakimś czasie zorientujesz się że sam sobie zapłaciłeś z własnych pieniędzy
Pierwsza rozmowa z działem rekrutacyjnym. To taka jakby ogólna weryfikacja odbyła się przez internet. Druga rozmowa z szefem działu. Tu miałem możliwość spotkania w siedzibie firmy, było wybór. Wynik i decyzja w ciągu tygodnia.
Dostałem zadanie rekrutacyjne. Później ocena i konkretna ocena kodu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polskie ePłatności S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Polskie ePłatności S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 99.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polskie ePłatności S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 54, z czego 25 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie ePłatności S.A.?
Kandydaci do pracy w Polskie ePłatności S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.