Opinie o Eurolak w Dąbrowa Górnicza

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Eurolak. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Eurolak o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Eurolak w Dąbrowa Górnicza

Piotr Wójcik Nowy wpis
Pracownik

Witam jestem bardzo zadowolony z Eurolak,moja Skodzinka wygląda jak by wyjechala z salonu lakier błyszczy jak w oryginale i dobrany w 100%. Więc warto dłużej zaczekać i mieć super zrobione i z samochodem zastępczym nie ma problemu na cały okres naprawy dostałem Focusa

Rafał Rał Nowy wpis
Inne

Moje nazwisko Rafał Rał z Będzina, nie piszę zatem tu na forum anonimowo:) Właśnie dziś odebrałem auto z firmy EUROLAK, po malowaniu. Moja opinia: od początku pełen profesjonalizm. Pan Karol zadzownił do mnie, i podczas spotkania wszystko dokładnie wyjaśnił, a także miał przygotowane dokumenty, jak również zaproponował auto zastępcze. Termin wspólnie dopasowaliśmy i wszystko poszło bardzo sprawnie. Auto zrobione: jakość pracy i usług oceniam na 6+, więc jestem bardzo zadowolony, no i oczywiście oddano mi je zgodnie z umówionym terminem. Zdecydowanie polecam korzystanie z tej firmy, gdyż ich usługi w mojej ocenie są na bardzo wysokim poziomie. Dziękuję firmie jeszcze raz, cenię sobi jakość i rzetelność:)

Niezadowolony Nowy wpis
Inne

Omijać z daleka tą pseudo firmę blacharską,, auto zabrali i prawie 2 miesiące nie oddawali, gdy dzwoniłem z interwencja dlaczego tak długo się czeka na drobną naprawę to jakiś cham zaczął pyskować, aż przy kolejnej interwencji kiedy będzie oddane auto musiałem go nagrać bo skala chamstwa i braku poszanowania klienta i czasu oczekiwania na swój samochód przekroczyła wszelkie granice, prawie 2 miesiące to. Pół samochodu można zrobić. Odradzam żenada i szkoda nerwów i waszego cennego czasu

Młody
Pracownik

Negatywny MASAKRA CZAS NAPRAWY TRAGEDIA jakość wykonanej naprawy skandaliczny poniżej poziomu zero na lakierowanej klapie bagażnika zacieki wielkości kropel ulewnego deszczu,pozrywane zaczepy wewnętrznej tapicerki,uszkodzona listwa stop podczas wymiany do innej klapy zamontowana amatorsko nieszczelna trzeba będzie nową kupić i samemu zamontowac bo oni znowu to spier.olą,znaczek vw u góry odstaje2mma u dołu 5 napis polo był z lewej a jest z prawej szy ba wklejonoa z 2002 a rachunek za nową klapa źle się domyka trzeba trzaskać a na rachunku doloczono regulację klapy ppza tym zamontowali ramkę mocującą rejestrację z reklamą swojej firmy bez mojej zgody j.BRAK SŁÓW TRAGEDIA AMATORSLA WYSTRZEGAJCIE SIĘ ICH JAK OGNIA Vw polo

Elżbieta Nowy wpis
Inne
@Młody

Próbowałeś się kontaktować z kimś w biurze od obsługi klienta? Piszesz o kilku istotnych wadach wykonanej usługi, ale czy firma wie o tych zastrzeżeniach i czy chciała je jakoś naprawić?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Eurolak spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Dąbrowa Górnicza
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Dąbrowa Górnicza
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Pracownik Produkcji
Dąbrowa Górnicza
ALGAS Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
(249 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Audyt / Audytor w banku
Dąbrowa Górnicza
QualitySite
(368 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marek

Poziom obsługi, jakości wykonanych usług oraz użytych do tego celu części jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Skorzystałem z naprawy bezgotówkowej. Pierwszy błąd. Na miejscu znajduje się Rzeczoznawca PZU, który konkretnie zawyża wysokość odszkodowania w przypadku szkody bezgotówkowej. Po jego wycenie PZU nie chciało wypłacić szkody lecz chciało od razu z tego zrobić szkodę całkowitą, ale specjaliście, który pracuje na miejscu udało się dostać wysokie odszkodowania na "naprawę". Po naprawie, która trwała dużo dłużej niż możliwość korzystania z auta zastępczego odebrałem w końcu samochód. Wszystko niby ok, kilka drobnych uwag, które nie przeszkadzały mi z uwagi na to, że potrzebowałem już samochód (prowadzę Działalność i samochód jest mi obligatoryjnie potrzebny). Natomiast nie sprawdziłem lampy tylnej, która została wymieniona. Okazało się po pół roku! Tak pół roku, że nie świeci wsteczny ponieważ zamiast wstecznego mam jeszcze jedno światło przeciwmgielne tylne. Zauważył to Pan na przeglądzie i od razu powiedział, że już miał okazję coś takiego widzieć i jest to wina tańszych lamp, jakiś super mądry "majster" zamówił lampę w UK, nie zastanawiając się kompletnie nad tym gdzie tam jest przeciwmgielna i wsteczny. Bo taniej! Ja dzwoniąc do "serwisu" otrzymałem informację, że jest to niemożliwe. I przede wszystkim za późno zauważone. Tak za późno. Na przyszłość będę wiedział gdzie pracują super "Mechanicy", Super "spece" od zamawiania części i najlepszy Rzeczoznawca. Ps. Swoją drogą koszt naprawy w Serwisie autoryzowanym dla tej marki był 2,5 krotnie niższy niż w Serwisie Eurolak. NIE POLECAM.

anonim

firma kogucik prowadza ja dwóch młodych gosci cwaniaczki,zarobki marne 1200-1500 w ratach iniema pewnosci czy wypłacą zimą przerąbane zimno brak ogrzewania,a robota taka ze niemasz czasu sie [usunięte przez moderatora] ,odradzam prace w tej firmie

Zostaw merytoryczną opinię o Eurolak - Dąbrowa Górnicza

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Eurolak?

    Zobacz opinie na temat firmy Eurolak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Eurolak?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Eurolak
Przejdź do nowych opinii