Nie polecam firmy ORDOM Zero poszanowania dla klienta na każdym szczeblu, pracownicy chowają się po kątach. Dostarczają inne meble niż zamówione. Brak kontaktu. Wysoka specjalizacja pracowników, jak jednego nie ma, nikt inny nie pomoże. Proces reklamacyjny prawie nie istnieje. Złośliwości, odrzucanie połączeń, groźby. Zero współpracy z klientem. Mimo ewidentnych win ze strony ORDOM, nie poczuwają się do niczego. Klient złapany, potem już jest nikim. Pieniądze wpłacone, towaru brak. Omijać bardzo szerokim łukiem, już teraz wiadomo dlaczego tam NIE MA Klientów. Firma tragiczna. Lepiej zapłacić trochę drożej gdzie indziej, by potem nie borykać się z ustawicznymi kłopotami. Strata nerwów za kilka złotych mniej. ZDECYDOWANIE nie polecam !!!!!
Forum ma na celu wzajemne dzielenie się doświadczeniem związanym z pracą w ORDOM. Dlatego zachęcam osoby zatrudnione w firmie do aktywności na forum i napisania jak aktualnie prezentuje się jej sytuacja. Co w ostatnim czasie uległo zmianie?
NIE POLECAM !!! Zamówiłam szafę i komodę na którą czekałam 6 tygodni, a miało być do 2 tygodni. Jakościowo obydwa towaru jak meble z ikei, stoi ale nie ruszać. Słabe materiały, kiepski kontakt z pracownikami, długi czas oczekiwania, drogi transport, a po odpakowaniu towar USZKODZONY !!
Drogi transport? Aga widać że jesteś zawistnym internetowym trolem bo ordom miał do stycznia 2017stego roku transport i wniesienie Gratis na Terenie Miasta Łodzi.
Nie polecam pracy w tej firmie. Pracownicy, którzy są na wyższych stanowiskach wyżej srają niż dup* mają. Pani "kierownik" wyżywa się na wszystkich jak tylko ma zły dzień. Krzykiem się nic nie zdziała. Pani Prezes nie bardzo przejmuje się powyższymi sytuacjami ma to głęboko. Tam można wykończyć się nerwowo.
Widzę że dużo bzdur i specjalnie negatywnych opinii na temat Salonu. Otóż podważe tą opinie pisząc że odkąd Salon istnieje nigdy nie było Kierowniczki tylko KIEROWNIK. Nie wiem po co pisać takie klamliwe opinie.
@Klientka Czy zgłosiłaś rażące Cię zachowanie pracownicy? Czy udało się finalnie rozwiązać Twój problem? Widzę wiele opinii klientów firmy ORDOM, jednak zależy mi również na poznaniu zdania pracowników. Może ktoś zechce podzielić się swoimi doświadczeniami?
@Lena, próbowałaś w jakiś inny sposób dochodzić swoich praw jako klienta? Pomijając aspekt reklamacji, w jaki sposób postrzegasz te firmę? @kobieta, minęło trochę czasu od Twojego komentarza,ale jeżeli masz ochotę to opowiedz nam więcej o pracy w ORDOM. Jak długo tam pracowałaś? Jakie były pozytywy pracy w tej firmie? Czy sa wśród naszych użytkowników osoby, które mogą się wypowiedzieć na temat pracy w tej firmie? Czekamy na Wasze komentarze.
Koszmarna firma. W listopadzie 2017 złożyłam reklamację w sprawie uszkodzonego narożnika. Mamy koniec marca 2018. Nie mogę się doprosić naprawy, odpisują : " serwis skontaktuje się z Panią telefonicznie ". Przez 5 miesięcy nie zrobili nic. Poza obrażaniem mojej osoby. Teksty " niezrozumiała jest Pani reklamacja i żądanie upustu cenowego przed świętami Bożego Narodzenia a potem przed Wielkanocą" są po prostu bezczelne. Żałuję że w ogóle dokonałam w Ordomie zakupu.