Bardzo niekompetentna firma!!! Nikomu nie polecam. Ogrom olewki w stosunku do reklamacji drogich drzwi. Sprzedać umieją ale tylko tyle. Nie potrafią załatwić spraw reklamacyjnych. Pracują tam ludzie o niskim poziomie kultury i wiedzy. Z daleka od nich. Moje sugestie dla Zakłąd stolarski Wiaczesław Awruk: Traktujcie ludzi poważnie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Współpracować z klientami.
Szanowny Panie/ Szanowna Pani. Bardzo ciężko jest polemizować z anonimami, dlatego zapraszam do kontaktu indywidualnego celem wyjaśnienia potencjalnych kłopotów jakie powstały w trakcie realizacji. Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem, gdyby nie poziom kultury i wiedzy, którą posiadamy, nie bylibyśmy liderem wśród pracowni zajmujących się indywidualnymi realizacjami. Reklamacje są zazwyczaj bardzo indywidualnym tematem, trzeba je traktować jak praca na żywym organizmie dlatego rozumiemy, że można się czasem pieklić i wylać swoje zdenerwowanie na, w tym przypadki nie wiemy, produkt? konkretna składowa produktu? nasz handlowiec? Często takie opinie pisane są pod wpływem chwili, rozumiemy, że tej nienajlepszej, jednakże prosilibyśmy o podanie imienia i nazwiska, numeru zamówienia, wtedy wiedzielibyśmy dokładnie jak się do tego ustosunkować. Prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy
Zakład Stolarski Wiaczesław Awruk zorganizował ostatnio spotkanie dla architektów, podczas którego zostały zaprezentowane produkty i nowości firmy. Czy dla pracowników również organizowane są szkolenia lub kursy podnoszące kwalifikacje? Jakie są możliwości rozwoju w firmie? I czy w ogóle jakieś są? To ważna kwestia, o której należałoby w końcu wspomnieć. Zachęcam.
Bardzo dobry kontakt. Fachowe, indywidualne podejście do każdego klienta! Polecam Lubię atmosferę w Zakłąd stolarski Wiaczesław Awruk za: Indywidualne podjęcie do potrzeb każdego klienta
Bardzo dziękujemy za opinię. Staramy się pracować jak najlepiej. Z uwagi na indywidualne podejście do klienta i wytwarzanie produktów unikatowych co jest niezmiernie trudne na współczesnym zunifikowanym i ujednoliconym rynku jest nam niezmiernie miło czytać taką opinię. Pozdrawiamy
Drzwi zakupione u nich są fantastyczne! Gorąco polecam!
Ja kupiłam u nich wszystkie drzwi Porta i podłogę i jesteśmy z mężem zadowoleni. Miło i przyjemnie i mają bardzo przystojnych montażystów.
Goraco nie polecam! Wszystko co napisali przedmowcy to niestety szczera prawda - niekompetentni jesli chodzi o pomiar - zle wymierzone oscieznice, bledy w pomiarach - rowniez mielismy z tym doczynienia - pracownicy sa rzeczywiscie aroganccy - od kwietnia czekam na drzwi (mamy sierpien) - ciagle mnie zwodza - oczywiscie zadali wplaty calosci zamowienia przed montazem - a drzwi przyjechaly w zlych wymiarach wiec czekamy dalej na reklamacje - oczywiscie bledy moga sie zdarzyc wszedzie tyle ze oni nie racza o tym poinformowac klienta - tzn przyjezdzam i nie ma wszystkich drzwi, wydzwaniam, pytam - laskawie w koncu otrzymuje odpowiedz ze producent sie rzekomo pomylil - o czym sami nie zamierzali mnie nawet poinformowac -nieterminowi i niekompetentni - zdecydowanie odradzam!
Szanowny Panie, Szanowna Pani. Uprzejmie proszę o kontakt w celu wyjaśnienia przytoczonej sprawy i zachowań pracowników. Wiemy z doświadczenia, ze każda sprawa, jak i klient ma swoje indywidualne cechy oraz specyfikę. Ciężko jest jednak ustosunkować się do anonimowo postawionych zarzutów.
Mam naprawdę bardzo duże doświadczenie z firmą WAWRUK. Ich winą to niekompetentni i aroganccy pracownicy. Ja podpisałem umowę na drzwi Swedoor 8 sztuk i dwie sztuki do garderoby w październiku 2016 termin zamknięcia umowy miał być na początek grudnia 2016. Mieli tydzień czy dwa poślizgu ale co tam, przed świętami założyli ale bez czterech sztuk bo zamiast prawych zrobili lewe, źle wymierzyli też futrynę w drugich drzwiach, trzecie były szersze, z szerszą futryną więc czekamy dłużej i czwarte to że przeszklone to dłużej idą ze Szwecji to też ich nie było. Czekałem do świąt Wielkiej nocy i założyli mi troje drzwi a na ostatnie czekałem do maja 2017. W międzyczasie zauważyliśmy, że kolor futryn i skrzydeł drzwi jest inny. Zareklamowałem do pana Bogusława J. a on zaczął mi udowadniać, że numer koloru jest taki sam jak u szwedów więc o co chodzi. Reklamacje też składałem ze względu na źle, krzywo zamontowane wszystkie drzwi oprócz jednej sztuki. Długo to trwało aż wreszcie około października 2017 przyjechała już trzecia ekipa (tym razem dobrzy fachowcy) i zaczęło się odrywanie futryn i prostowanie drzwi. byli trzy razy bo musieli dorabiać nowe elementy futryn. Ja na każdą ich wizytę musiałem dojeżdżać 200 km. Gdy na początku grudnia 2017 spotkaliśmy się już na ostateczne ich prace okazało się, że nie załadowano im w magazynie wszystkich elementów i będą musieli przyjechać jeszcze raz. Bezczelny BJ wyznaczył mi w mailu ostateczny termin montażu na 22 grudnia, złośliwość i całkowity odpał, możecie domyślać się co powiedziała żona. Dodatkowo jedne drzwi wstawili mi firmy Kerno a miały być Swedor i takie były wpisane w umowie. Oczywiście pan BJ jest zdania, że z drzwiami wszystko jest ok. Dobrze tylko, że sami pomylili się w kwocie jaką mam wpłacić przed montażem tak, że teraz ruch po ich stronie. Jeżeli ktoś potrzebuje dużo adrenaliny to polecam. Z pomiarami, montażem, oględzinami i poprawkami miałem 15 wizyt. Czyli założenie jednych drzwi to dwa dni.
Szanowny Panie. Wspomniana sytuacja była dużo bardziej skomplikowana. Oferta była przygotowywana przez firmę Swedoor. Przez nią również niepoprawnie skonstruowana. Zakończyliśmy współpracę z tym dostawcą z uwagi na problemy organizacyjne oraz wady asortymentu. Liczba wizyt serwisów oraz rozpiętości czasowe między nimi były związane również z charakterem Pana pracy oraz częstotliwością wyjazdów. Termin 22.12 jest trudny również dla ekipy montażowej którą stanowią ludzie mający rodzinny i obowiązki domowe. Cóż jednak począć gdy klient oczekuje natychmiastowej relacji i nie chce czekać. Ubolewamy nad tym zleceniem iż potoczyło się w kierunku stawiającym naszą fachowość w złym świetle. Z dostarczonych Panu produktów za pewne będzie korzystał Pan wiele lat. Udzielona Panu rekompensata finansowa świadczy ze żadnej sprawy nie zostawiamy bez zakończenia.
Ta firma to totalna porażka. Naciągają na droższe produkty, żądają zapłaty przed montażem a potem jest problem z reklamacją. Montażyści jakich mają w firmie to parodia, uczą się montażu u klienta. Odradzam stanowczo. Terminów nie dotrzymują, kontakt utrudniony, odrzucają połączenia. Liczyłam że skoro firma posiada tak długoletnie doświadczenie to wszystko będzie Ok, a tutaj psikus. Jeśli nie chcesz mieć problemów omijaj ten sklep szerokim łukiem. Pozdrawiam
Szanowny Panie/ Szanowna Pani. Bardzo ciężko jest polemizować z anonimami, dlatego zapraszam do kontaktu indywidualnego celem wyjaśnienia potencjalnych kłopotów jakie powstały w trakcie realizacji. Posiadamy salon z jedną z największych ekspozycji w mieście. Staramy się aby Klienci widzieli co kupują. Nie ma więc tutaj mowy o naciąganiu. Terminy realizacji bardzo często są zależne od tempa produkcji fabryki oraz ostatecznych ustaleń z Klientem. Odrzucane połączenia? W dobie telefonów komórkowych nie wiem jak jest to możliwe aby się do kogoś nie dodzwonić. Numer do właściciela firmy jest podany na stronie. Tego typu opinie są dla nas ciężką lekcją, choć na szczęście stanowią promil działalności. Pracujemy nad ciągłą poprawą jakości naszych usług oraz selekcjonujemy dostawców. Mam nadzieję ze przyjdzie jeszcze czas gdy będziemy mogli współpracować i pokazać si u Pani/ Pana z lepszej strony.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakład Stolarski Wiaczesław Awruk?
Zobacz opinie na temat firmy Zakład Stolarski Wiaczesław Awruk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakład Stolarski Wiaczesław Awruk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!