Okpol Sp. z o.o.

NIP: 7471801677 KRS: 0000269243

Adres: Topolowa 24, 49-318 Skarbimierz Osiedle

3.1/5
Na podstawie 73 ocen

Opinie o Okpol Sp. z o.o.

Wyszukaj opinięsearch

Ziomuś ;-)
Pracownik

Ja też polecam pracę w firmie OKPOL. Kasa zawsze na czas. Robisz swoją robotę to nie masz stresu. A boi się tylko ten kto bez przerwy łazi i ściemnia. Żryjcie się dalej w necie zamiast porozmawiać jak mężczyzna z mężczyzną. Co za dzieci.. no normalnie piaskownica...

Ziomuś
Były pracownik
@Znany

Gdybym mógł to cofnął bym to co napisałem wcześniej. Wiesz z czym masz rację? Z tabelkami. Tutaj tabelka to świętość! Nie ważne, że jest masa problemów, ważne że są w tabelce, a resztę jakoś się ogarnie. A jak masz jakieś pytanie, to zrób tabelkę! Ona prawdę Ci powie. Jeśli nie jesteś pewny ceny, to zrób tabelkę! A jeśli nie wiesz ile chciałbyś zarabiać to.... zrób tabelkę, co tam. To z niej wyczytasz wynagrodzenie. Generalnie jak robisz tabelkę to jesteś gość! Tabelka to podstawa firmy! Bez niej nie masz po co przychodzić do pracy. A jeśli wyjdziesz bez wysłania tabelki to pamiętaj, jutro będziesz miał ciężki dzien! Spodziewaj się wizyty u.... wiecie kogo... a z rana usłyszysz też wypowiedziane spod nosa :"tabelka". Taka rzeczywistość, takie wspomnienia z życia wzięte! Pozdrawiam zapracowanych pracowników firmy (to nie sarkazm) oraz tych którym udało się zmienić pracodawcę! (usunięte przez administratora)

comunity
Community notes
Zagłosuj i daj innym znać, czy zgadzasz się z autorem.
Maks
Pracownik
@Znany

Może z 20 lat temu tak ale teraz. Przyjdzie czas, że będą płakać. Nie liczą się z niczym. Niektórzy pracownicy naprawde dają z siebie dużo, a dostają po pupie. Rzucanie działami to też jakiś kosmos, powinni patrzeć czy ktoś się gdzieś nadaje czy nie. Później dostajesz pracownika a on do jakiś czynności nie ma drygu i rób co chcesz. Co do materiału najwięcej zniszczonego i pochowanego materialu jest na blacharni. Dobrze schowanego. Szef nie jest nawet świadomy. Dalej ufajcie tym którym nie powinniście, to niedługo zostaną tylko oni. Zarobić się już też nie da w tej firmie a wymagania z kosmosu.

comunity
Community notes
Zagłosuj i daj innym znać, czy zgadzasz się z autorem.
Kraz
Pracownik
@Ziomuś ;-)

Ty tak poważnie czy na montażu wyłazów u Yogiego dawno Cię nie było? Tam średnia stażu to kilka miesięcy, tylko jedna osoba pracuje tam kilka lat, reszta to osoby z kilkoma miesiącami albo mniej, idź wykaż się i posłuchaj jak wypruci są ludzie po pracy, (usunięte przez administratora)

Nowy Nowy wpis
Kandydat

Witam Mam pytanie jest oferta pracy na operatora produkcji, jak wygląda sprawa dźwigania ciężarów? Oraz czy tylko osoby które podpier dalają - donoszą awansują? Dziękuję za odpowiedzi z góry

Marcin Nowy wpis
Pracownik

ile zarabia lider obecnie w okpolu?

Do Marcin Nowy wpis
Inne
@Marcin

Nie ma nawet 5 tys. A zwykły kilkuletni pracownik niewiele 4 tys z groszami. A teraz były bardzo ciekawe wypłaty,sporo ludzi narzekało. I nowy rok to pewnie tylko nowi na tym lepiej wyjdą, no chyba że firma zacznie w końcu doceniać ludzi i podwyższać wynagrodzenia za ich ciężka prace.

Ziomuś ;-)
Pracownik

Ja też polecam pracę w firmie OKPOL. Kasa zawsze na czas. Robisz swoją robotę to nie masz stresu. A boi się tylko ten kto bez przerwy łazi i ściemnia. Żryjcie się dalej w necie zamiast porozmawiać jak mężczyzna z mężczyzną. Co za dzieci.. no normalnie piaskownica...

Ziomuś
Były pracownik
@Znany

Gdybym mógł to cofnął bym to co napisałem wcześniej. Wiesz z czym masz rację? Z tabelkami. Tutaj tabelka to świętość! Nie ważne, że jest masa problemów, ważne że są w tabelce, a resztę jakoś się ogarnie. A jak masz jakieś pytanie, to zrób tabelkę! Ona prawdę Ci powie. Jeśli nie jesteś pewny ceny, to zrób tabelkę! A jeśli nie wiesz ile chciałbyś zarabiać to.... zrób tabelkę, co tam. To z niej wyczytasz wynagrodzenie. Generalnie jak robisz tabelkę to jesteś gość! Tabelka to podstawa firmy! Bez niej nie masz po co przychodzić do pracy. A jeśli wyjdziesz bez wysłania tabelki to pamiętaj, jutro będziesz miał ciężki dzien! Spodziewaj się wizyty u.... wiecie kogo... a z rana usłyszysz też wypowiedziane spod nosa :"tabelka". Taka rzeczywistość, takie wspomnienia z życia wzięte! Pozdrawiam zapracowanych pracowników firmy (to nie sarkazm) oraz tych którym udało się zmienić pracodawcę! (usunięte przez administratora)

comunity
Community notes
Zagłosuj i daj innym znać, czy zgadzasz się z autorem.
Maks
Pracownik
@Znany

Może z 20 lat temu tak ale teraz. Przyjdzie czas, że będą płakać. Nie liczą się z niczym. Niektórzy pracownicy naprawde dają z siebie dużo, a dostają po pupie. Rzucanie działami to też jakiś kosmos, powinni patrzeć czy ktoś się gdzieś nadaje czy nie. Później dostajesz pracownika a on do jakiś czynności nie ma drygu i rób co chcesz. Co do materiału najwięcej zniszczonego i pochowanego materialu jest na blacharni. Dobrze schowanego. Szef nie jest nawet świadomy. Dalej ufajcie tym którym nie powinniście, to niedługo zostaną tylko oni. Zarobić się już też nie da w tej firmie a wymagania z kosmosu.

comunity
Community notes
Zagłosuj i daj innym znać, czy zgadzasz się z autorem.
Kraz Nowy wpis
Pracownik
@Ziomuś ;-)

Ty tak poważnie czy na montażu wyłazów u Yogiego dawno Cię nie było? Tam średnia stażu to kilka miesięcy, tylko jedna osoba pracuje tam kilka lat, reszta to osoby z kilkoma miesiącami albo mniej, idź wykaż się i posłuchaj jak wypruci są ludzie po pracy, (usunięte przez administratora)

Pracownicy
Pracownik

Chcielibyśmy ponownie ruszyć sprawę palenia papierosów w toalecie. Szanowni Państwo z MW chyba nie rozumieją do czego służy toaleta. Nie macie ludzi, i potrzebujecie wsparcia a co chwile zajmujecie toaletę na papierosa. To, że użyjecie sprayu zapachowego nie skutkuje tym, że smród dymu zostaje. Pływające pety i co najgorsze gaszenie papierosa na nowej desce to już szczyt bezczelnosci.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym zaskoczyła Cię rozmowa kwalifikacyjna w Okpol Sp. z o.o. na stanowisko Specjalista ds. BHP, PPOŻ i Ochrony Środowiska? Daj znać innym kandydatom, co sądzisz o procesie rekrutacyjnym.
Laura
Inne

Hejka. Jest takie ogłoszenie dla młodszego specjalisty ds. bazy danych kartotek magazynowych myślę czy by nie aplikować. zastanawiam się tylko czy z tego stanowiska można na jakieś inne awansować? nie ma nic napisane o rozwoju zawodowym, więc wole się upewnić

Szczęście
Były pracownik
@Laura

W tym „zakładzie” nie ma awansów!

Szczęście
Były pracownik
@Laura

W tym „zakładzie” nie ma awansów! Szkoda czasu na aplikowanie. Szukaj normalnego zakładu i pracy. Tylko nie tutaj!

Hania
Inne

Witam, czy o kontroli jakości mógłby ktoś napisać kilka słów? nie widzę by ostatnio odnoszono się do pracy na tym dziale, a właśnie kogoś do niego szukają. Po spojrzeniu na datę widać, że raczej od dłuższego czasu. Ciekawi mnie proces rekrutacyjny i późniejsze wdrożenie, możecie je opisać?

@pracownik
Pracownik
@Foreigner

Byłeś tam aż 2 dni. Szlifowanie drewna okazało się dla ciebie skomplikowane i trudne. Klejenie również. I jeszcze teksty o laniu kleju z tubki bo maszyna zbyt szybko go nakłada to szczyt żenady. Nie możesz wypowiadać się na temat pracy w danym zakładzie po dwóch dniach - to śmieszne. Pozdrawiam gorąco pracownika roku

Foreigner
Były pracownik
@@pracownik

Szczytem żenady jest to że dziwnym trafem ciągle Macie rotacje w ludziach

Foreigner
Były pracownik
@@pracownik

Szlifowanie nie było skomplikowane tylko brak praktyki i brak czasu na jej wyrobienie to samo z klejeniem jest albo szybko albo dokładnie

Okpol Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Kolejny bieg DOTLENIENIrun Drzewo i Woda za nami! OKPOL jak zwykle brał udział z ogromną przyjemnością!
Bieg, nie tylko łączy ludzi z pasją do biegania, ale także przypomina o ważnych aspektach naszego życia - dbaniu o środowisko i rozsądnym wykorzystywaniu zasobów wody. Biegacze przyczyniają się też do zazieleniania Polski - za każdego uczestnika biegu Dotlenieni. org posadzą drzewo! 
Nasi zwycięzcy:
• Magda Gregorczyk - 2 miejsce w kategorii K3 z wynikiem  00:47:04.
• Zbigniew Magiera - 2 miejsce w kategorii M5 z wynikiem 00:45:22.
• Janusz Baszowiecki - 3 miejsce w kategorii M5 z wynikiem 00:49:09.
• Iza Demska - 4 miejsce w kategorii K3 z wynikiem 00:52:10.
• Marek Wełeszczuk - 7 miejsce w kategorii M5 z wynikiem 01:06:58.

Gratulujemy!
Marian
Kandydat

Wysłałem kilka dni temu CV i niestety brak odzewu, wiecie jak długo się czeka na ewentualną odpowiedź?

Okpol Sp. z o.o.

Pracodawca

@Marian

Niestety nie do wszystkich kandydatów oddzwania nasz Dział HR, ale cierpliwości, możliwe, ze to chwilowy zastój...

anonim
Inne

Nie wiecie czasem jak duże maja teraz zapotrzebowanie na operatorów linii produkcyjnej? Drugi tydzień już oferta wisi, niby mogę się zgłosić ale nie mam wymaganego doświadczenia. jakoś się prześlizgnę i mnie przyuczą?

Okpol Sp. z o.o.

Pracodawca

@anonim

Zapraszamy bez prześlizgania. Jeśli masz chęci to już połowa sukcesu ;) Zgłoś się do nas na [email protected] lub pod numerem 532 750 633.

andrzej
Kandydat

Czy firma korzysta z agencji pracy ?

Okpol Sp. z o.o.

Pracodawca

@andrzej

Nie, w tej chwili nie korzystamy z usług agencji pracy.

Juki
Kandydat

Witam A jak wygląda wynagrodzenie w firmie?

Ktoś dobry
Pracownik
@Juki

Standardowa najniższa krajowa+ 500zl premii za obecność+ czasem od szefa 30zł ekstra

Okpol Sp. z o.o.

Pracodawca

Nawet my nie wiemy o jakie 30 zł chodzi :) Faktycznie, istnieje premia uznaniowa wypłacana miesięcznie, ale jest ona zdecydowanie wyższa... Po szczegóły zapraszamy do źródła - [email protected].

Xuz
Kandydat

Witam.Jak atmosfera w firmie? Czy ukraińcy też pracują na.. zakładzie?

Pracownicy
Pracownik

Wstajemy rano i zastanawiamy się gdzie dziś trafimy. Drodzy prezesi czy jesteście świadomi poczynań Pani kierownik? Takimi sposobami część ludzi już zaczęła szukać pracy. Miesiąc i nie będzie komu robić. Walczycie o ISO??? Z kim chcecie później to kontynuować? Mamy dość chodzenia po działach, na niektórych jest brak kultury, porządnych szkoleń. Pani kierownik uśmiechnięta od ucha do ucha, chyba nie zdaje sobie sprawy że zachowaniem, które stosuje, również zastraszanie i krzyk zniechęca ludzi do pracy w tym zakładzie. Zastanawiamy się czy firma jeszcze chce być na rynku, czy te poczynania są w konkretnym celu, aby jak najwięcej osób się zwolniło. Pracodawco, może przyszły Panie prezesie proszę zacząć działać bo dzieje się bardzo zle. Proszę zacząć rozmawiać z ludźmi, naprawdę mają dość, zaczęły się również częste chorobowe pracowników. Dzięki nam firma dalej prosperuje.

Anna
Inne

Hej. :) czy na tym stanowisku planisty, o którym poruszany był poprzedni wątek może ktoś już pracował i mógłby podzielić się wrażeniami? O warunkach zatrudnienia dowiem się wszystkiego pewnie na rozmowie już, ale jeszcze nie wiem czy aplikować. Moglibyście polecić? jaka atmosfera? czy były na tych stanowiskach osoby o dłuższym stażu?

Świadek
Były pracownik
@Były pracownik

Przy mnie był zgłoszony wypadek jak mężczyźnie zmiażdżyło i ucięło palce i szefostwo zabroniło wzywać karetkę! Zapytało się czy ma jak dostać się do szpitala, a jak nie to los go z pracy zawiezie do szpitala… Czy to jest normalne?! Pani BHP oczywiście nie było, bo nie pełniła w ten dzień dyżuru …. Ale miała zaraz się zjawić na terenie zakładu.. To jest chore!!!!

Do Szczęścia
Inne

Niekorzystne komentarze zawsze są usuwane, ale łatwo zauważyć, że to nic nie da. Kiedyś ta firma jeszcze miała jakieś imię ale teraz to jedna wielka porażka. Ludzie zauważcie co tu się zaczyna dziać. Przychodzimy do pracy zimno, że nosy jak u Rudolfa. Co jest teraz plusem stara garstka pracowników zaczyna przejrzewac na oczy. Ludzie zaczynają się buntować i zradzaja że nie przedłużają umów. Nie liczy się twoje słowo, masz robić co ci karzą. Nie mamy przedstawiciela, mamy ale to raczka szefa zrobi co mu powie. BHP to naprawdę porażka. Nie ma bhp to pic na wodę. Maszyny naprawiają nasi pracownicy, którzy jak twierdzą to jeszcze z przed epoki kamienia łupanego. Zobaczcie na opinie naszego sąsiada pinusa. 2 i to pozytywne. A tutaj szok i brak słów. Ludzie nie zdajecie sobie sprawy jaka krzywde robicie ludziom. Radzę przemyśleć swoje zachowanie póki nie zajmą się tym organy innych jednostek.

TS
Pracownik
@Były pracownik

To nie maszyny tylko kobiety na tych stanowiskajch byly nieodpowiednie

Piotr
Były pracownik

Pamiętaj o swoich prawach Instruktaż stanowiskowy powinien trwać minimum 8 godzin lekcyjnych. Szkolenie to powinno zostać przeprowadzone przed dopuszczeniem do pracy każdego nowo zatrudnionego pracownika lub gdy pracownik został przeniesiony na inne stanowisko pracy.

Piotr
Były pracownik

Jak należy przeprowadzić instruktaż stanowiskowy? Należy przekazać nowemu pracownikowi informacje o czynnikach środowiska pracy występujących na danym stanowisku oraz otoczeniu stanowiska pracy, z wyszczególnieniem czynników niebezpiecznych dla zdrowia pracownika. Należy poinformować pracownika jakie jest ryzyko zawodowe związane z wykonywana pracą oraz przekazać wiedzę dotyczącą sposobów ochrony przed zagrożeniami. Należy przeszkolić pracownika z praktycznych umiejętności z zakresu bezpiecznego i higienicznego wykonywania powierzonych obowiązków. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w formie instruktażu. Instruktaż stanowiskowy powinien rozpoczynać się rozmową wstępną osoby przeprowadzającej szkolenie z nowo zatrudnionym pracownikiem. Następnie prowadzący instruktaż powinien pokazać i objaśnić proces pracy, którym będzie zajmował się pracownik oraz próbne wykonanie danego procesu pracy przez pracownika. W kolejnym etapie pracownik przechodzi do samodzielnej pracy pod nadzorem instruktora, a potem instruktor sprawdza i ocenia sposób wykonywania pracy przez pracownika. Kiedy i jak często przeprowadzać instruktaż stanowiskowy? Instruktaż stanowiskowy powinien trwać minimum 8 godzin lekcyjnych. Szkolenie to powinno zostać przeprowadzone przed dopuszczeniem do pracy każdego nowo zatrudnionego pracownika lub gdy pracownik został przeniesiony na inne stanowisko pracy.

anonim
Inne

Czy z poprzedniego wątku można rozumieć, że występują tu stanowiska na których pracuje docelowo po jednej osobie? Czy z planistą produkcji jest podobnie czy może to praca w zespole? Chce się upewnić, ponieważ w tej bieżącej ofercie nie widzę ani wzmianki o zespole ani o jakichś wydarzeniach integracyjnych. Czy do dziś faktycznie się nie odbywały? A na własną rękę?

Okpol Sp. z o.o.

Pracodawca

@anonim

Istnieją w firmie pojedyncze stanowiska oraz Działy, w których pracuje kilka osób. jeśli jest Pani/Pan zainteresowana/y pracą na stanowisku planisty zachęcamy do kontaktu z działem HR celem uzyskania konkretnych odpowiedzi [email protected]. Pozdrawiamy Zespół OKPOL

Były pracownik
Były pracownik
@Okpol Sp. z o.o.

No tak, tylko szkoda, że ci wieloletni pracownicy to już garsteczka. Na bieżąco wiadomo co się w firmie dzieje. Ci pracownicy wieloletni to już czekają na emeryturę. Poniżej 60 pracowników. I kolejne zwolnienia już niedługo zagoszczą na stoliku. No i jeszcze będzie jedno bum którego nikt się nawet nie spodziewa. A dział HR to taki sam dział jak Kadry. Zamówione Panie które mowic to co Boss zarząd. Brawo. Już raczej opinii się naprawić nie da. Pracownicy ciągają was po sądach. Co do wypadków są bardzo często, niekiedy opiernicz za to że się wezwało pogotowie. Cytat,, odwołaj je". Szkolenia BHP to kpina. Podpisz i do roboty. Pierwsza pomoc. Na karcie wywieszonej na każdym dziale osoby które już latami nie pracują. Śmiech na sali. Nie było dawno przeszkolonych nowych osób do tego. Czas na wielkie bum już wkrótce.

comunity
Community notes
Zagłosuj i daj innym znać, czy zgadzasz się z autorem.
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Jak możesz pracować w okpolu 46 lat skoro firma nie ma takiego stażu

Kinder
Pracownik

Hej, przywilejów nie ma - zapomnij temat. Najstarsi wyjadacze poodchodzi, a zostali tylko ludzie, którzy boją się zmian. Nowa era nadeszła jakieś półtora roku temu, gdy odeszły filary firmy (jak to określa spora część obecnych pracowników). Choć praca sama w sobie nie jest zła to należy pamiętać, że jak się przyjmiesz (jakie warunki dostaniesz na początku) takie raczej się utrzymają przez lata, aż zmienisz pracę. Miłego wszystkim czytającym!

TS
Pracownik
@Kinder

@Kinder Co ty gadasz?! zacząlem prace pare lat temu z najnizszą krajowa a to było jakieś 1 700 zł, teraz mam na reke 4500. nie ma cudów ale nie gadaj głupot i jaka nowa era? skąd ty wziales takie kocopoly ?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

  • Brawo

Okpol Sp. z o.o.

Pracodawca

Dzień dobry. Firma i administracja portalu stara się chronić pracowników, których dobra zostały w Pana komentarzu naruszone. Podając nazwę konkretnych stanowisk można bardzo łatwo zidentyfikować osoby, których komentarz dotyczył. Pozdrawiamy Zespół OKPOL

Była
Były pracownik

Niestety nie polecam firmy w 200%. Brak profesjonalnego sprzętu, wszystko się psuje, nie naprawiane tak o żeby było. Nie polecam pracy na dziale na którym władca jest mężczyzna, który nie szanuje ludzi a szczególnie kobiet które u niego pracują nawet na kilku stanowiskach, potrafi w sposób chamski i wulgarny się do nich zwracać, nie rozumiem ale czy to nie jest (usunięte przez administratora)? To są kobiety, żony i matki a nie niewolnice. Nie szanuje pracownika, który chyba jako jedyny nie daje sobie wejść na głowę. Ten dział bez tych trzech kobiet nie istnieje. Jeżeli istnieje potrzeba załatwienia sprawy prywatnej są szczególne problemy. Obiecanki na początku a w rzeczywistości nic się nie zgadza. Pracownicy ciągle narzekają na wypłaty, starzy kilku letni również. Brak tam możliwości rozwoju.

banerbaner

Zostaw merytoryczną opinię o Okpol Sp. z o.o. - Skarbimierz Osiedle

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Okpol Sp. z o.o.?
    +
  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Okpol Sp. z o.o.?
    +