LPP S.A.

Gdynia

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 23 ocen.

Opinie o LPP S.A.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LPP S.A.

Iza

@Kufix, firma posiada kilka marek pod ta nazwą, może napiszesz dokładnie o jakim salonie mówisz? Jak mniej więcej wygląda proces rekrutacji, musisz posiadać doświadczenie jako sprzedawca? Czy spokojnie pakiet szkoleń wystarczy by opanować podstawowe umiejętności tj. obsługa kasy fiskalnej czy terminala?

Kufix

Witam od niedawna pracuje w tej firmie dziewczyny jak i atmosfera w pracy rewelacyjna. Kierowniczka bardzo pomocna i wyrozumiała zero wyzysku pracuje po 12 godz i mam pół miesiąca wolnego w tym dwa weekendy. Praca jak praca coś robić trzeba żeby zarabiać . Dopiero się uczę ale dziewczyny mi pomagają we wszystkim. Przerwy nie kontrolowane. Rodzinna atmosfera polecam bardzo w porównaniu do wcześniej pracy w tej odżyłam

gg

mnie zainteresowala od nich oferta na stanowisko grafika nadrukow odzziezowych HOUSE widze ze do Krakowa poszukuja teraz oferuja stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym

Kat

Ile ludzi tyle opinii. W Esotiqu pracuje 5 lat i jestem bardzo zadowolona, ciężko mi uwierzyć w niektóre słowa takie jak: "jak nie pracujesz 200 godzin wylatujesz", "tylko jedna dziewczyna na zmianie", "zostawanie charytatywnie po godzinach" .Jak w każdej pracy dużo zależy od ludzi i atmosfery ,nawet idealna praca może stać się koszmarem. To prawda ,że trzeba pracować, starać się, jak wszędzie są plany sprzedażowe, ale nie jest to praca w kamieniołomach. Esotiq zawsze doceniał dobrych sprzedawców, są premie ale nic za darmo trzeba coś z siebie dać,a nie tylko narzekać. Jakość produktów jest świetna, wysokiej klasy i jest to opinia nie tylko moja, ale setek kobiet, które przychodzą do salonu. Mam dziesiątki staników z różnych kolekcji i ani jednej wady,uszkodzenia. Proponuje przetestować nie na jednym staniku zanim wyda się negatywną opinię. Jeśli chodzi o ceny nie przesadzajmy, droższe są Triumf,Calzedonia czy intimissimi. Osoby ,które pracują w Esotiqu wiedzą,że zawsze jest mnóstwo promocji, niekiedy dziesiątki na raz. Na koniec powiem krótko, kocham swoją pracę, esotiq wyszkolił mnie w braffitingu i za to jestem wdzięczna.Czasami zwyczajnie człowiek jest zmęczony natłokiem rzeczy do zrobienia,ale wszystko to rekompensuje wdzięczność klientek, uśmiech,dobre i cieple słowa, doceniają to co robisz, a to napędza do dalszej pracy. Życzę wam właśnie takiej pracy ;)

MH
@Kat 17.02.2016 09:31
Ile ludzi tyle opinii. W Esotiqu pracuje 5 lat i jestem bardzo zadowolona, ciężko mi uwierzyć w niektóre słowa takie jak: &quot...

Twoja wypowiedź brzmi jak kierowniczy wykład?

Jaa

Dotyczy rektutacji na stanowisko kierownika do salonu Esotiq. Pani rekrutujaca na galerii hanlowej w coffee shopie,,, no comment, na prawde wynajecie salki konferencyjnej w biurze galerii to nie jest wielki koszt, a komfort rekrutacji zupelnie inny. Poslizg w rekrutacji 2 godziny ( fakt, mozna sobie uciac niemala pogawedke z innymi kandydatami), swiadczy o braku i szacunku do innych ale tez nie radzenia sobie z zarzadzaniem swoim czasem pracy. "Odwalanie" rozmowy rekrutacyjnej i brak informacji zwrotnej ( mimo, ze taka byla obiecana) to juz tylko podsumowanie. Miernie, bardzo miernie jak na taka firme.

nikita
@Jaa 15.04.2015 10:48
Dotyczy rektutacji na stanowisko kierownika do salonu Esotiq. Pani rekrutujaca na galerii hanlowej w coffee shopie,,, no commen...

Powiedz, gdzie byłaś na tej rozmowie, w jakiej galerii??? Bo mnie również zaproszono na rozmowę i chcę wiedzieć co w ogóle mają do zaproponowania???

nowa

Powiem jedno nie warto byc pracownikiem w tej firmie! Umowa śmieciowa za grosze,a na dodatek szefostwo chce żeby się zostawało po godzinach oczywiście nie płaci się za nadgodziny!! Brak słów a nie wspomne o bieliźnie bardzo droga klienci narzekają na ceny,ze za wysokie

urtyka

pracuję w esotiq i nie polecam, nam szefowa dała 7 zl na godzine i nawet nie mamy bramek w salonie ! mam 167 h to obie policzcie ile to kasy.... ogolnie wyzysk , wlascieciele chca zarobic najwiecej i praca na umowie zlecenie. to kpina. zreszta jak przy inwentaryzacji zabieraja ci jedna wyplate....

barka

podpinam się do wspisu poprzedniczki, tez jestem zainteresowana pracą w LPP najlepiej w jakims sklepie natomiast też musze wiedzieć czy jest szansa na umowę o pracę, minimum na pół roku bo jednak sporo lat już jestem w zawodzie i mam swoje wymagania i nie mam zamiaru robić na byle śmieciówce, no sami rozumiecie

anonim

ANTY ESOTIQ - 2010-11-17 17:21:56 Dziewczyny idąc tam do pracy podpisujecie weksle, na początku wmawiają, że to nic nie znaczy bo i tak większość strat z tytułu kradzięzy ponosi firma. Jest się często samym na sklepie a wiadomo, że klientka czasem prosi o podejście do przymierzalni i pomoc. Inna w tym czasie może wynieść cały sklep a kto za to odpowiada - pracownik, bo nie masz oczu dookoła głowy. W innych sieciówkach nie żądaja podpisywania jakiś durnych weksli, którymi mogą Cię nawet obciążych po paru latach gdy tam się od dawna nie pracuje!!!!!!! ODRADZAM!!!! ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY!!!!! Panie w Esotiq-u w Gdyni są bardzo miłe i z chęcią służą pomocą a szczegółnie pani blondynka i pani w czarnych włosach, są przesympatyczne i potrafią żartować. Dzięki tym panią lubie odwiedzać ten salon. Na prawdę polecam bielizna jest dobrej jakości za nie wyskoką cenę, są też często różne atrakcyjne promocje. Kto raz kupi zakocha sie w tej bieliznie :)

ANTY ESOTIQ

Dziewczyny idąc tam do pracy podpisujecie weksle, na początku wmawiają, że to nic nie znaczy bo i tak większość strat z tytułu kradzięzy ponosi firma. Jest się często samym na sklepie a wiadomo, że klientka czasem prosi o podejście do przymierzalni i pomoc. Inna w tym czasie może wynieść cały sklep a kto za to odpowiada - pracownik, bo nie masz oczu dookoła głowy. W innych sieciówkach nie żądaja podpisywania jakiś durnych weksli, którymi mogą Cię nawet obciążych po paru latach gdy tam się od dawna nie pracuje!!!!!!! ODRADZAM!!!! ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY!!!!!

Ollala

Baaardzo kiepska firma. Zaczynając swoją prace w Esotiqu nie spodziewałam się, że pracownik jest dla nich tak mało ważny a liczy się tylko zysk i to aby jak najmniej pracownikowi zapłacić a mieć jak najwięcej dla siebie. Ale to w dużej mierze sukces sklepu zależy od zadowolonego pracownika a oni chyba o tym wszystkim nie wiedzą!!! Płacąc nam 1300 netto wymagają żebyśmy robili wszystko i pracowali po 12 godzin, dając z siebie wszystko. Takim podejściem nigdy nie zatrzymacie dobrych pracowników ale to już wasz problem, róbcie tak dalej.

beti

wiecie czemu nie chca robic zwrotow i reklamacji, bo to duzo roboty z tym w komputerze a jest tyle zajec w sklepie ze ekspedientkom trudno sie wyrobic, z kazdym zwrotem duzy klopot podczas miesiecznego rozliczenia na koniec pracy dodatkowy czas na wziecie pod uwage kazdy zwrot, wszystko mui zgadzac sie co do grosza

wyzysk

200 godzin na miesiac, a jak mniej to jestes do wyltu!!!! stawka najnizsza, ajak chcesz wiecej to spadaj!!!!!!! takie zycie

anonim

powiedzcie mi czy na sklepie na zmianie s� 2 dziewczyny czy 1? w�asnie dosta�am prace w esotiq i chcialabym wiedziec jak wygl�dac rowniez praca, czy pracuje sie w kazdy dzien tygodnia czy s� jakie� dni wolne, zaznacze ze ja bede pracowa� na ca�y etat czyli 40h mam do przepracowania tygodniowo.

rebelka

powiedzcie mi czy na sklepie na zmianie są 2 dziewczyny czy 1? własnie dostałam prace w esotiq i chcialabym wiedziec jak wyglądac rowniez praca, czy pracuje sie w kazdy dzien tygodnia czy są jakieś dni wolne, zaznacze ze ja bede pracować na cały etat czyli 40h mam do przepracowania tygodniowo.

anonim

cóż można powiedzieć o tak wielkiej firmie,nie liczy się z pracownikami,potrafi zwolnić w jednej minucie nawet 80 osób!!!!!! cóż więc taka jedna osoba w salonie,wykonująca swoje "ponadprogramowe"obowiązki,starająca się o jak największą sprzedaż w salonie oraz miły kontakt z klientem.... Jednak jestem dumna ze swojego doświadczenia,wielu rzeczy się nauczyłam-miłe doświadczenie

Zostaw opinię o LPP S.A. - Gdynia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LPP S.A.