Nie mogę doczekać się odpowiedzi dlaczego obciążono mi kartę kredytową na ponad 1156,00 zł z tytułu noclegu, którego nie zrealizowałam. Wysłałam już kilka e-maili, telefonowałam kilka razy zgłaszając ten problem. Ostatnio wysłałam list polecony na adres warszawskiego biura. Żadnej odpowiedzi, nawet takiej, że cos wyjaśniają.
TRAGEDIA czekałem na połączenie z pomocą dla partnerów ponad godzinę i 15 minut. po czym rozłączyli się..>!!! mam jak nagorszą opinię w tym przypadku i będę ją rozpowszechniał!
Pytanie, czy infolinia w tej firmie jest jednym z wewnętrznych działów, czy może to firma zewnętrzna? W pierwszym przypadku, może mają za mało ludzi. Czy ktoś miał podobne problemy z dodzwonieniem się? Byłbym zainteresowany pracą :)
Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.
Zdecydowana większość obiektów nie sprzedałaby 10% swoich miejsc, bo nikt by do nich z ulicy nie trafił przy takiej konkurencji, ale zapłacić prowizję, to już problem. Do dobrego łatwo się przyzwyczaić. Sugeruję wymiksować się z firmy i szukać klientów samemu.
Wielka szkoda, że tak mało mówi się o rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Większość osób daje się niestety złapać w pułapkę booking jako niby wiarygodnego pośrednika… A oprócz strony i zaawansowanej wyszukiwarki to ta firma nic sobą nie reprezentuje. Sama dałam się zwieść i pożałowałam. Rezerwacja podwójnie opłacona przez błąd booking.com i od 2 tygodni zlewka ze zwrotem MOICH pieniędzy. Na pewno im nie odpuszczę, idzie chargeback, donos do UOKiK i jak będzie trzeba to samego prezydenta holandii na nogi postawię. Pogrywać ze mną nie będą. Nigdy więcej rezerwacji z booking.com! Od teraz tylko bezpośrednio w hotelu.
Czy ktoś mi wytłumaczyć czy jest jakiś szef w booking do którego można złożyć skargę na bok? Od 3 miesięcy walczę o zwrot pieniędzy za odwołana rezerwację. Wydzwaniam codziennie ale za każdym razem słyszę inna wymówkę.
Dla czego nie dostałem nagrody jak zrealizowałem pobyt a piszecie że nie
Czy jest taka możliwość by płatność przeszła blokiem,a potwierdzenia na meilu nie było?
Jak wygląda kwestia awansu w Booking.Com Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Account Manager?
Napisano na forum, że premie są przyznawane raz na kwartał. Aczkolwiek wspominano też o zmianach w firmie, rzucając wzmianki o dokładaniu obowiązków, rosnących targetach, ucinaniu benefitów, czy niewielkich wzrostach płac. Ktoś z pracowników jest w stanie cokolwiek na te tematy powiedzieć? Klienci z kolei skarżą się na brak kompetencji osób z infolinii. No to, w jaki sposób jest się przygotowywanym do udzielania fachowej informacji i służenia pomocą oraz wyjaśnieniem? I ile da się za to aktualnie zarobić?
booking.com na swojej platformie małym druczkiem dokładnie napisała ze za nic nie odpowiada i że za nic nie zapłaci nikomu odszkodowania A4. Nasza Platforma 1. Udostępniamy naszą Platformą z należytą dbałością, ale nie możemy zagwarantować, że wszystkie znajdujące się tam treści są prawidłowe (otrzymujemy informacje od Dostawców usług). W zakresie dopuszczonym przepisami prawa nie możemy zostać pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, przerwy w działaniu lub brakujące informacje, choć robimy wszystko, co w naszej mocy, aby takie problemy naprawiać/usuwać tak szybko, jak to możliwe. 2. Nasza Platforma nie rekomenduje ani nie promuje żadnego z Dostawców usług ani ich produktów, usług, udogodnień, pojazdów itd. 3. Nie jesteśmy zobowiązani warunkami, które regulują relację między Tobą a Dostawcą usług. Dostawca usług ponosi wyłączną odpowiedzialność za Produkt turystyczny.
I ta informacja to od zawsze tam była? No to ładnie czyli na 100% jak ktoś miał jakiś problem to już niczego z tym nie zrobi?
Mnie goście zdemolowali mieszkanie , palili marychę , potłukli telewizor , zniszvzli ściany itd itp. Booking umył ręce od odpowiedzialności , mimo, źe był protokół z policji , nie podał nr ksrty kredytowej , jeszcze pobrał prowizję za niszczycielską wizytę (usunięte przez administratora)
Skandal Konsultanci z łapanki nie mają podstawowej wiedzy na żaden to temat. Poproszeni o nazwisko w celu weryfikacji udzielanych informacji twierdzą, że nie muszą się legitymować. Numeru konsultanta ani żadnego identyfikacyjnego też nie podadzą. Za 10 minut dzwonię do innego ten z kolei udziela całkiem innych informacji w sprawie. Kolejny udziela jeszcze innych. Wina jest zawsze Twoja Twoja i tylko Twoja nawet jak ich system Cie oszuka. Też jest Twoja bo ich system się pomylił i padło akurat na Ciebie. Moloch który rządzi się bezprawiem bo MOZE. Niekompetencja, nieposzanowanie i kłamstwa wynikające z niewiedzy ludzi tam pracujących.
No teraz jest RODO i to wszystko to nie wiem, czy mają naprawdę obowiązek ci się przedstawiać? Ciekawe, czy pracodawca przy zatrudnianiu zwraca uwagę na kompetencje. Jakie są wymogi odnośnie doświadczenia?
Wynajmuję poprzez nich własne mieszksnie , co chwila nowe kwiatki . Zaniżają kwoty , sami dają gościom zniźki , nie odpowiadają na maile , beznadziejna wspólpraca
Coraz gorzej - ucinanie benefitów, bardzo małe wzrosty wynagrodzenia (poniżej średniej rynkowej), coraz więcej targetów i obowiązków. Z firmy o świetnej kulturze pracy, dobrych warunkach i poczuciu wspólnoty stała się krwiożerczym korpo, gdzie liczy się tylko wyciskanie wyników.
Niestety nie wiem jaka jest średnia krajowa. Macie tu zakaz mówienia o pieniądzach, czy możesz podać kwotę i jak to jest podzielona na podstawę i premię, skoro są jakieś targety? I czy udaje się je osiągać, by była premia i większa satysfakcja z wypłaty?
Za co macie ucinaną kasę, są jakieś konkretne przewinienia? Tak w ogóle te wyniki są realne do osiągnięcia tak na 100 %? Oprócz kasy są jeszcze inne benefity?
Od ponad miesiąca nie mogę doprosić sie o fakturę od booking.com. Lekceważą problem odpowiadając, że to ich partner , oczywiście żadnych danych tego partnera, i oni nie mogą pomóc. Nie mówię już o tym, że naruszają przepisy ustawy karno skarbowej. Nie mogę wprowadzić kosztów pobytu w koszty firmy. A booking.com umywa ręce.
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Booking.Com Sp. z o.o. na stanowisku Account Manager? 29 sierpnia pojawiły się ich ogłoszenia na Pracuj.pl.
Co dokładnie masz na myśli? Jakiś telefon czy samochód służbowy? Bo jeśli chodzi o takie rzeczy to prócz pensji AM ma telefon oraz komputer służbowy. Samochody na wyjazdy są wypożyczane. Raz na kwartał w zależności od wyników otrzymuje się premie.
Dobre te premie można sobie wypracować? I czy ciężko jest czy raczej normy do wyrobienia? Czy poza tym jakieś benefity pozapłacowe firma oferuje? Czytałam że jakieś zniżki na podróże są, a tak poza tym to co jest?
Przyznano mi zniżkę, a finalnie z karty zabrano kwotę bez zniżki. Ludzie z centrum pomocy chcieli ode mnie zrzut ekranu przed zawarciem transakcji, ale nie potrafili powiedzieć jak zrobić zrzut ekranu z przeszłości. Największą kpiną jest tworzenie niedogodności i jednocześnie przepraszanie za niedogodności. Jedną sprawą zajmowało się 6 osób i każda kolejna nie potrafiła się odnieść do wcześniejszej korespondencji w tym samym czacie.
Wczoraj spotkało mnie dokładnie to samo - nie naliczyło zniżki ok. 500pln. I też centrum zarządało zrzutu ekranu. Nie wiem gdzie mógłbym dalej z tym uderzyć
Zostałam w środku Europy bez pieniędzy i bez noclegu Pobrano natychmiast opłatę a właściciel obiektu napisał że nie jest gotowy by mnie przyjąć.Niestety w Booking nikogo nic nie interesuje (usunięte przez administratora) Nie polecam szczególnie rezerwacji w obcych państwach.
Brak ogrzewania, brak wifi... Po kontakcie z firmą została przysłana ekipa techniczna, składająca się z osób z Ukrainy nie mówiących po polsku (Pani, która przyszła była sprzątaczką). Po próbie naprawienia ogrzewania w obiekcie nadal było zimno, stąd sama firma zaproponowała dostarczenie grzejnika ale nie zrobiła tego. Po dalszej wymianie korespondencji zarówno ze strony booking jak i firmy Renters dostałam decyzję o zwrocie kosztów. Ale po przesłaniu numeru rachunku nagle nastąpiła zmiana decyzji. Mimo dowodów - decyzja, przeprosiny za brak ogrzewania i konieczność powrotu po 1 nocy, zarówno booking jak i renters uchylają się od odpowiedzialności. Kierownictwo przy każdym telefonie zmienia swoją decyzję, pracownicy (np. Pani Kinga W.) rozłącza się po odsłuchaniu mojej rozmowy z Krystianem R., gdzie podjęto decyzję o rekompensacie, natomiast inna pani na prośbę o przekazanie adresu korespondencyjnego do booking gdzie zamierzam wysłać wezwanie do zwrotu środków odpowiada, że portal uważa sprawę za zamkniętą i nie można nic do nich pisać. Booking i Renters 26.11.2022 przepraszają i informują pisemnie o rekompensacie, następnie booking uchyla się bo Renters "nie odpisał" na ich wiadomość, następnie booking po analizie dowodów informuje o rekompensacie (02.12.2022) aby 08.12.2022 znów przeprosić i poinformować, że rekompensata nie jest możliwa. W takiej sytuacji pozostaje tylko droga prawna. Obie strony uchylają się od odpowiedzialności.
Myślałam że dowiem się więcej o pracy w firmie a tu same opinie niezadowolonych klientów lub osób z nią wspólpracujących. A mnie interesuje proces rekrutacji do firmy, bo ktoś tu napisał że to typowe korpo. Czy w ogóle teraz pracujecie zdalnie, czy w biurze?
To portal o opiniach o korpo booking. Opinia moja jest taka : korpo najgorsze z możliwych, współczuję ludziom tam pracującym. Poza tym zasady ustalane przez booking są sprzeczne z prawem obowiązującym w RP. Rezerwuj w hotelu nie przez booking. To hotel daje Ci nocleg, a nie firma z siedzibą w Amsterdamie.
Tych kosztów to ile się nazbierało? I ogólnie to czemu mieliby nie chcieć tego zwrócić, bo nie bardzo rozumiem. Z kim to konkretnie z firmy było konsultowane?
BOOKING, okropny model biznesowy! Wybrałem się z żoną i przyjaciółmi do przepięknego Mediolanu. Partner Booking (obiekt) zgodził się na późny przyjazd co potwierdził e-mail. Dotarliśmy na miejsce w umówionym czasie, jednak nikt nas nie przyjął, nie odbierał telefonów i nie wysłał instrukcji wejścia do obiektu. W serwisie Booking był niekompletny adres obiektu, brak numeru domu! Booking pozostawił nas bez wsparcia od godziny 00.30 do 7.00. Błąkaliśmy się po mieście a temperatura wynosiła 5 st. Około 11.00 zaoferowano nam nowy obiekt, który był droższy a miał być w tej samej cenie. Booking nie chce zwrócić wyższych kosztów. Booking. Najgorszy partner biznesowy jakiego miałem!
Komplete nastawienie na zysk,(usunięte przez administratora)Nie dbają o klienta ani o właścicieli obiektów. Jest nieczyste gra A szczególnie w Warszawie nie muszę mówić jak to się odbywa żeby zawiesić inny obiekt A zarazem wynosić konkurencję dlatego sprawa została zgłoszona na prokuraturę.
zgodzę się w `100 % - booking zawiesza obiekt i nie tłumaczy swojej decyzji - mało tego wymusza na obiekcie aby przyznał im rację. Działania konkurencji w tej materii są proste, a booking jest współwinny - osoby decyzyjne w booking to ludzie, którzy nie używają prawidłowo organu, który mają pomiędzy uszami. Dla booking najważniejsza jest prowizja i nic więcej. Booking wydaje decyzje jak Sąd, a to tylko wydał ją (usunięte przez administratora) siedzący w boksie biurowym. Ludzie opamiętajcie się w tym booking
Nie polecam liczyć na jakiekolwiek pozytywne rozpatrzenie sprawy, (usunięte przez administratora) jak tylko się da byle (niemała) prowizja zgadzała się im na koncie, a program "smart-flex" gdzie niby znajdują kogoś w miejsce gosci ktorzy zrezygnowali lub zwracają pieniądze za ten termin to jakiś kompletny żart z właścicieli obiektów. Robią wszystko żeby wyjść jak najlepiej dla siebie i nie ponosić żadnych kosztów. Zostałem zapewniany o zwrocie pieniędzy, gdzie niby rozmowy są nagrywane, ale po paru dniach zmienili zdanie bez żadnego uzasadnienia i nagrania nie mają żadnego znaczenia. Jeśli już musicie z nimi współpracować to polecam przy korzystaniu z portalu robić screeny przed rezerwacją cen, i jeśli kontaktujecie się z obsługą to nagrywać rozmowy bo jeśli nie będziecie mieli dowodów żeby iść do prokuratury to potem będziecie mogli ich jedynie w pompkę pocałować. Typowa firma nastawiona tylko na trzepanie hajsu kosztem obiektów mając je totalnie w miejscu gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę.
Masz rację też zgłoszę na prokuraturę zrzucają wszystko na właścicieli obiektów... (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!!!
A to u Ciebie co takiego się stało, że masz zamiar to w ten sposób zgłaszać? Obiekt się z czegoś nie wywiązał? Pytam, bo zastanawiam się jakiej reakcji od nich oczekujesz
rezerwacja dokonana miesiąc wcześniej , tak zęby na 100% pojechać tam gdzie zaplanowaliśmy. Nagle 19 stycznia okazuje się ze rezerwacja została odwołana przez booking , z powodu nie pobrania płatności. zero inf o tym zdarzeniu , ani od strony booking ani od strony ośrodka , . Żenada plany poszły w ... NIE POLECAM chyba ze chcesz sobie popsuć wyjazd...
Miałam podobną sytuację ale wniknęłam głębiej to okazało się, że to hotel odwołał rezerwację przy próbie pobrania kasy, a mój limit na transakcje był dość mały. Hotel się nie przyznał, dał nam kwaterę ale z bookingiem się nie rozliczał.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!