Opinie o booking.pl - Booking.com B.V. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Booking.Com Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Booking.Com Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Booking.Com Sp. z o.o. w Warszawa

baner wywiady
Zawiedziona

Opiszę rekrutację na stanowisko Account Manager w Krakowie. Najpierw bałagan w HR, maile niby nie dochodziły, oczekiwanie na rozmowę telefoniczną trwało 2 tygodnie. W końcu zaproszenie na Assessment Day. Kilkanaście osób ubiegających się o stanowisko. Jakieś scenki, obserwacja przez managerów, niby fajnie na luzie ale... nie wiem jakim kryterium się kierują bo wybrali studenta 5 roku i jakieś dwie dziewczyny. Liczyło się czy pasujesz do zespołu a nie jakie masz umiejętności i doświadczenie. Porażka, strata czasu. A wyglada jak typowe korpo - mnóstwo komputerów jeden koło drugiego.

Sebastian
@Zawiedziona

Z doświadczenia wiem, że w korporacjach, szczególnie związanych z IT, zawsze jest coś w rodzaju Assessment Day bądź Demo Days. Byłaś zobowiązana do wykonania jakiegoś zadania, które miałoby ocenić Twoje umiejętności? Dowiedziałaś się czegoś na temat warunków?

Doktorek

Komplete nastawienie na zysk,(usunięte przez administratora)Nie dbają o klienta ani o właścicieli obiektów. Jest nieczyste gra A szczególnie w Warszawie nie muszę mówić jak to się odbywa żeby zawiesić inny obiekt A zarazem wynosić konkurencję dlatego sprawa została zgłoszona na prokuraturę.

1
hotelenetcom
Kandydat
@Doktorek

zgodzę się w `100 % - booking zawiesza obiekt i nie tłumaczy swojej decyzji - mało tego wymusza na obiekcie aby przyznał im rację. Działania konkurencji w tej materii są proste, a booking jest współwinny - osoby decyzyjne w booking to ludzie, którzy nie używają prawidłowo organu, który mają pomiędzy uszami. Dla booking najważniejsza jest prowizja i nic więcej. Booking wydaje decyzje jak Sąd, a to tylko wydał ją (usunięte przez administratora) siedzący w boksie biurowym. Ludzie opamiętajcie się w tym booking

Paulina Nowy wpis

Brał ktoś udział w rekrutacji na stanowisko Specjalisty Ds. Sprzedaży? Ciekawi mnie jakie warunki wam przedstawili, z jakim doświadczeniem szukają pracowników? Ogólnie, jeśli ktoś pracuje w innym dziale, tez chętnie posłucham o pracy w firmie :-)

Lucas
Klient

Przyznano mi zniżkę, a finalnie z karty zabrano kwotę bez zniżki. Ludzie z centrum pomocy chcieli ode mnie zrzut ekranu przed zawarciem transakcji, ale nie potrafili powiedzieć jak zrobić zrzut ekranu z przeszłości. Największą kpiną jest tworzenie niedogodności i jednocześnie przepraszanie za niedogodności. Jedną sprawą zajmowało się 6 osób i każda kolejna nie potrafiła się odnieść do wcześniejszej korespondencji w tym samym czacie.

tomj Nowy wpis
Klient
@Lucas

Wczoraj spotkało mnie dokładnie to samo - nie naliczyło zniżki ok. 500pln. I też centrum zarządało zrzutu ekranu. Nie wiem gdzie mógłbym dalej z tym uderzyć

Marzena Nowy wpis
Klient

Zostałam w środku Europy bez pieniędzy i bez noclegu Pobrano natychmiast opłatę a właściciel obiektu napisał że nie jest gotowy by mnie przyjąć.Niestety w Booking nikogo nic nie interesuje (usunięte przez administratora) Nie polecam szczególnie rezerwacji w obcych państwach.

anonim Nowy wpis
Klient

Brak ogrzewania, brak wifi... Po kontakcie z firmą została przysłana ekipa techniczna, składająca się z osób z Ukrainy nie mówiących po polsku (Pani, która przyszła była sprzątaczką). Po próbie naprawienia ogrzewania w obiekcie nadal było zimno, stąd sama firma zaproponowała dostarczenie grzejnika ale nie zrobiła tego. Po dalszej wymianie korespondencji zarówno ze strony booking jak i firmy Renters dostałam decyzję o zwrocie kosztów. Ale po przesłaniu numeru rachunku nagle nastąpiła zmiana decyzji. Mimo dowodów - decyzja, przeprosiny za brak ogrzewania i konieczność powrotu po 1 nocy, zarówno booking jak i renters uchylają się od odpowiedzialności. Kierownictwo przy każdym telefonie zmienia swoją decyzję, pracownicy (np. Pani Kinga W.) rozłącza się po odsłuchaniu mojej rozmowy z Krystianem R., gdzie podjęto decyzję o rekompensacie, natomiast inna pani na prośbę o przekazanie adresu korespondencyjnego do booking gdzie zamierzam wysłać wezwanie do zwrotu środków odpowiada, że portal uważa sprawę za zamkniętą i nie można nic do nich pisać. Booking i Renters 26.11.2022 przepraszają i informują pisemnie o rekompensacie, następnie booking uchyla się bo Renters "nie odpisał" na ich wiadomość, następnie booking po analizie dowodów informuje o rekompensacie (02.12.2022) aby 08.12.2022 znów przeprosić i poinformować, że rekompensata nie jest możliwa. W takiej sytuacji pozostaje tylko droga prawna. Obie strony uchylają się od odpowiedzialności.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Booking.Com Sp. z o.o.? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Lekarze Specjaliści
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(158 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ADWOKAT do Kancelarii Adwokackiej
Warszawa
Kancelaria Prawna Pasternak Legal
Wyślij CV
logo firmy Kancelaria zatrudni aplikanta na umowę zlecenie
Warszawa
Kancelaria Radcy Prawnego Paweł Kurcman
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. SEO (techniczne)
Warszawa
GoWork.pl
(496 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zuzanna

Myślałam że dowiem się więcej o pracy w firmie a tu same opinie niezadowolonych klientów lub osób z nią wspólpracujących. A mnie interesuje proces rekrutacji do firmy, bo ktoś tu napisał że to typowe korpo. Czy w ogóle teraz pracujecie zdalnie, czy w biurze?

Hotel
Klient
@Zuzanna

To portal o opiniach o korpo booking. Opinia moja jest taka : korpo najgorsze z możliwych, współczuję ludziom tam pracującym. Poza tym zasady ustalane przez booking są sprzeczne z prawem obowiązującym w RP. Rezerwuj w hotelu nie przez booking. To hotel daje Ci nocleg, a nie firma z siedzibą w Amsterdamie.

Agnieszka
@Hotel

A co jest nie tak, że tak piszesz? Możesz doprecyzować :)?

Maria

Tych kosztów to ile się nazbierało? I ogólnie to czemu mieliby nie chcieć tego zwrócić, bo nie bardzo rozumiem. Z kim to konkretnie z firmy było konsultowane?

marek
Klient

BOOKING, okropny model biznesowy! Wybrałem się z żoną i przyjaciółmi do przepięknego Mediolanu. Partner Booking (obiekt) zgodził się na późny przyjazd co potwierdził e-mail. Dotarliśmy na miejsce w umówionym czasie, jednak nikt nas nie przyjął, nie odbierał telefonów i nie wysłał instrukcji wejścia do obiektu. W serwisie Booking był niekompletny adres obiektu, brak numeru domu! Booking pozostawił nas bez wsparcia od godziny 00.30 do 7.00. Błąkaliśmy się po mieście a temperatura wynosiła 5 st. Około 11.00 zaoferowano nam nowy obiekt, który był droższy a miał być w tej samej cenie. Booking nie chce zwrócić wyższych kosztów. Booking. Najgorszy partner biznesowy jakiego miałem!

Doktorek

Komplete nastawienie na zysk,(usunięte przez administratora)Nie dbają o klienta ani o właścicieli obiektów. Jest nieczyste gra A szczególnie w Warszawie nie muszę mówić jak to się odbywa żeby zawiesić inny obiekt A zarazem wynosić konkurencję dlatego sprawa została zgłoszona na prokuraturę.

1
hotelenetcom
Kandydat
@Doktorek

zgodzę się w `100 % - booking zawiesza obiekt i nie tłumaczy swojej decyzji - mało tego wymusza na obiekcie aby przyznał im rację. Działania konkurencji w tej materii są proste, a booking jest współwinny - osoby decyzyjne w booking to ludzie, którzy nie używają prawidłowo organu, który mają pomiędzy uszami. Dla booking najważniejsza jest prowizja i nic więcej. Booking wydaje decyzje jak Sąd, a to tylko wydał ją (usunięte przez administratora) siedzący w boksie biurowym. Ludzie opamiętajcie się w tym booking

q3
Klient
@Doktorek

Nie polecam liczyć na jakiekolwiek pozytywne rozpatrzenie sprawy, (usunięte przez administratora) jak tylko się da byle (niemała) prowizja zgadzała się im na koncie, a program "smart-flex" gdzie niby znajdują kogoś w miejsce gosci ktorzy zrezygnowali lub zwracają pieniądze za ten termin to jakiś kompletny żart z właścicieli obiektów. Robią wszystko żeby wyjść jak najlepiej dla siebie i nie ponosić żadnych kosztów. Zostałem zapewniany o zwrocie pieniędzy, gdzie niby rozmowy są nagrywane, ale po paru dniach zmienili zdanie bez żadnego uzasadnienia i nagrania nie mają żadnego znaczenia. Jeśli już musicie z nimi współpracować to polecam przy korzystaniu z portalu robić screeny przed rezerwacją cen, i jeśli kontaktujecie się z obsługą to nagrywać rozmowy bo jeśli nie będziecie mieli dowodów żeby iść do prokuratury to potem będziecie mogli ich jedynie w pompkę pocałować. Typowa firma nastawiona tylko na trzepanie hajsu kosztem obiektów mając je totalnie w miejscu gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę.

doktorek12
Pracownik
@Doktorek

Masz rację też zgłoszę na prokuraturę zrzucają wszystko na właścicieli obiektów... (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!!!

Maria
@doktorek12

A to u Ciebie co takiego się stało, że masz zamiar to w ten sposób zgłaszać? Obiekt się z czegoś nie wywiązał? Pytam, bo zastanawiam się jakiej reakcji od nich oczekujesz

e-t-roots
Klient

rezerwacja dokonana miesiąc wcześniej , tak zęby na 100% pojechać tam gdzie zaplanowaliśmy. Nagle 19 stycznia okazuje się ze rezerwacja została odwołana przez booking , z powodu nie pobrania płatności. zero inf o tym zdarzeniu , ani od strony booking ani od strony ośrodka , . Żenada plany poszły w ... NIE POLECAM chyba ze chcesz sobie popsuć wyjazd...

zofia
Klient
@e-t-roots

Miałam podobną sytuację ale wniknęłam głębiej to okazało się, że to hotel odwołał rezerwację przy próbie pobrania kasy, a mój limit na transakcje był dość mały. Hotel się nie przyznał, dał nam kwaterę ale z bookingiem się nie rozliczał.

Maria
@zofia

I booking was w żaden sposób nie obsłużył czy właśnie jakoś zaingerowali w to?

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Booking.Com Sp. z o.o.?

Igi
Klient

Odradzam, zapłaciłem za wynajem na jedną noc za Studio Flat, coś w rodzaju mieszkania lub apartamentu, a po przybyciu na miejsce próbowano mnie i moją partnerkę wcisnąć w pomieszczenia które nie miały nic wspólnego z ogłoszeniem i opisem oraz zdjęciami które były umieszczone w ogłoszeniu. W chwili gdy zorientowałem się że to nie jest to za co zapłaciłem i pokazałem dowód rezerwacji wynajmu Kobiece która mnie prowadziła, ta lakonicznie stwierdziła że NIE bo te Studio Flat za które zapłaciłem to oni teraz tam mieszkają i mamy spać w pomieszczeniach gospodarczych które zostały przerobione na noclegi, przynajmniej ja to tak odebrałem a już na pewno nie tego się spodziewałem. Odmówiłem i odjechałem, wynająłem pokój w miejscowym hotelu. Na drugi dzień złożyłem reklamację w serwisie, ale do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy. Nie twierdzę że to jest wina wynajmującego bo Booking.com jest znany z pomyłek lub z nie dogadania się z podmiotami które udostępniają lokale pod wynajem, ale ostatnio to się robi nagminne. zobaczymy co odpowie serwis i ewentualnie będę się kontaktował jeszcze z właścicielem lokalu w sprawie zwrotu pieniędzy. W każdym razie odradzam serwis Booking.com zbyt wiele problemów ostatnio albo płacić dopiero po przybyciu. Jak się sprawą wyjaśni to dodam tu wpis o efekcie moich starań. Aktualizacja na 09.10.2022, niestety serwis Booking.com olał sprawę. Najpierw pisali że muszą się skontaktować z podmiotem udostępniającym lokum, minęło bo parę dni i brak odezwy, napisałem ponownie to kazali mi udowodnić że w tym terminie musiałem skorzystać z innej usługi, to przesłałem im dowód zapłaty za hotel, to zaczęli się wykręcać że oni już pieniądze przelali właścicielowi i odesłali mnie do niego. Właściciel poinformował mnie że jeszcze pieniędzy nie otrzymał z serwisu i tak wszyscy mnie zbywają. Jestem w plecy 200 zł, nie polecam serwisu, tragedia. Jak by co to chętnie dołączę się do zbiorowego pozwu przeciw serwisowi Booking.com. Data doświadczenia: 24 września 2022

anonim
Klient

booking.com na swojej platformie małym druczkiem dokładnie napisała ze za nic nie odpowiada i że za nic nie zapłaci nikomu odszkodowania A4. Nasza Platforma 1. Udostępniamy naszą Platformą z należytą dbałością, ale nie możemy zagwarantować, że wszystkie znajdujące się tam treści są prawidłowe (otrzymujemy informacje od Dostawców usług). W zakresie dopuszczonym przepisami prawa nie możemy zostać pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, przerwy w działaniu lub brakujące informacje, choć robimy wszystko, co w naszej mocy, aby takie problemy naprawiać/usuwać tak szybko, jak to możliwe. 2. Nasza Platforma nie rekomenduje ani nie promuje żadnego z Dostawców usług ani ich produktów, usług, udogodnień, pojazdów itd. 3. Nie jesteśmy zobowiązani warunkami, które regulują relację między Tobą a Dostawcą usług. Dostawca usług ponosi wyłączną odpowiedzialność za Produkt turystyczny.

Maria
@anonim

I ta informacja to od zawsze tam była? No to ładnie czyli na 100% jak ktoś miał jakiś problem to już niczego z tym nie zrobi?

Bogdan
Klient

Jedno wielkie (usunięte przez administratora) W razie problemów z hotelem Booking Ci nie pomoże . Miałem sytuację gdzie hotel odwołał rezerwację na 2 tygodnie przed przyjazdem do Rzymu. Booking odmówił pomocy w znalezieniu nowego hotelu lub chociaż dodania jakiejś zniżki na nowy hotel. Zdajecie sobie sprawę jakie są ceny i możliwości wynajmu na 2 tygodnie przed przyjazdem. Zachowanie Bookingu na zasadzie "nie mamy Pana płaszcza i co Pan bsm zrobi" . Żenada i brak profesjonalizmu. Uwaga na hotel w Rzymie Gran Torino.

Agnieszka
@Bogdan

To dziwne, bo u mnie akurat pomoc była. Ale może to jednorazowa sytuacja?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Booking.Com Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Ryszard Szczupiel
Klient

Przy robieniu rezerwacji bezzwrotnej była podana cena za pokój 260 zł.Zacząłem robić rezerwację,od razu po wpisaniu danych pobrało mi z konta 260 zł a zamiast potem potwierdzenia rezerwacji i nr rezerwacji,wyskoczyła strona Bookingu ,że im przykro,ale cena wzrosła z 260 na 314 zł.Na infolinie nie można się dodzwonić,bo połączą tylko po wpisaniu kodu rezerwacji.Banda (usunięte przez administratora)

Levy
Klient

Generalnie Booking to taka marketingowa ściema. Rzekome rangi GENIUS i zniżki z nich wynikające tak naprawdę to czysty marketing. Dla osób wygodnych którzy nie zwracają uwagi na nieco zawyżone ceny rezerwacji jest ok, gdyż system wyszukiwania, sposób przedstawienia oferty, zdjęcia, wygląd strony www, etc. jest bardzo intuicyjny i szybko można coś odszukać oraz ekspresowo zarezerwować. Ja osobiście używam booking.com wyłącznie do wyszukiwanie obiektów, zaś samą rezerwację dokonuję już przez stronę oficjalną tego obiektu i tak np. Odszukuje obiekt, którego np. cena za weekend + śniadania normalnie na booking kosztuje 500 zł, a w związku że mam poziom GENIUS 2 dostaję ekstra zniżkę -15% i jeszcze śniadania w cenie co finalnie wyświetla mi cenę za ten pobyt już powiedzmy 400 zł (łał super promocja 100 zł mniej i śniadania za free). Kolejno wchodzę na oficjalną stronę www. tego samego obiektu wybieram ten sam pokój oraz ten sam czasookres i wszystko to dostaje w cenie 370 zł :). Czary mary nie nie - to sposób marketingu, który wyłącza myślenie coś jak to 500+ po którym mamy rzekomo być bardziej majętni :) - taka ściema dla mało myślących. Reasumując booking spoko jako wyszukiwarka obiektów z uwagi na prostotę i dużo zdjęć, map, wskazówek jednak do samego zamawiania staram się wybierać już oficjalną stronę obiektu bardzo często cena jest albo taka sama (mimo że mam GENIUS 2) albo niższa.

Zuzanna
@Levy

No wiesz, są plusy i minusy, ale dobrze zauważyłeś - to czysty marketing dla wygodnych osób, którym zależy na czasie i nie przejmują się tym że przepłacają :)

sunplay
Pracownik
@Levy

prawda - rezerwujcie bezpośrednio w hotelach lub apartamentach - dzwońcie do obiektów i mówcie, że widzieliście ofertę na booking i zadajcie pytanie czy moglibyście dostać ofertę o 10 % tańszą - gwarantuję Wam, że bez problemu to uzyskacie, a czasem i nawet więcej niż 10 %

hotel
Klient

Booking.com to najgorsza korporacja z którą mieliśmy doczynienia. Nie rezerwujcie przez ten portal - rezerwujcie bezpośrednio u właścicieli. Kadra booking nie szanuje partnerów hotelowych. Podejmują decyzje i nie liczą się ze zdaniem hotelu. Pamiętajcie, że to nie booking daje Wam nocleg lecz hotel, a booking to tylko portal do rezerwacji i nic więcej.

Mikołaj
@hotel

A co ma booking do tego co się dzieje w hotelu? O jakich decyzjach mówisz?

Jaro z Ranczo
Klient
@hotel

Potwierdzam. Booking łupi na kasę właścicieli obiektów a przez to rezerwujący mają DUŻO wyższe ceny niż przy rezerwacji bezpośredniej.

hotel
Klient
 Pytanie
@Mikołaj

Widzę, że (usunięte przez administratora) z booking - pytanie do seniora z booking: czy to nieprawda, że jeżeli jest problematyczna sprawa zasłaniacie się wewnętrznymi procedurami, które nie załatwiają sprawy tylko umywacie ręce ? Czy wasze wiadomości nie są w materii za które ponosicie odpowiedzialność w stylu: "... dokładamy starań, ... przykro nam z zaistniałej sytuacji, ... ponagliliśmy tą sprawę, ... nasz dział skontaktuje się z tobą gdy to będzie możliwe. Jedną sprawę, którą Wam zgłosiliśmy rozwiązujecie od 3 miesięcy, a my pozostaliśmy z tym problemem. Liczy się dla was tylko kasa z prowizji i nic więcej.

Zdezorientowana
Klient
 Pytanie

Robisz rezerwacje na booking, jest jakieś info o ofercie partnerskiej, wszystko spoko (jest info, że nie możesz dokonać zmian w rezerwacji) no okej spoko, nie muszę, nawet nie chcę. Rezerwacja zrobiona, kasy pobrało więcej niż powinno, potwierdzenie na maila przyszło, które można sobie (usunięte przez administratora) podetrzeć za przeproszeniem, bo rezerwacja nie widnieje w panelu "rezerwacje" na koncie, dodzownić się nie da nigdzie, bo nie masz pinu do potwierdzenia, a a hotel nie widzi Twojej rezerwacji.. A dopiero info w mailu, że ta rezerwacja jest przez jakieś Travel obsługiwana, a w jaki sposób tam się dostać, żeby cokolwiek zobaczyć? Jakieś pomysły? Bo to żenada co to się wydarzyło, bo na ten moment nie mam ani kasy, ani hotelu...

operator
Były pracownik
@Zdezorientowana

rezerwuj bezpośrednio - unikniesz problemów

Zawiedziona

Opiszę rekrutację na stanowisko Account Manager w Krakowie. Najpierw bałagan w HR, maile niby nie dochodziły, oczekiwanie na rozmowę telefoniczną trwało 2 tygodnie. W końcu zaproszenie na Assessment Day. Kilkanaście osób ubiegających się o stanowisko. Jakieś scenki, obserwacja przez managerów, niby fajnie na luzie ale... nie wiem jakim kryterium się kierują bo wybrali studenta 5 roku i jakieś dwie dziewczyny. Liczyło się czy pasujesz do zespołu a nie jakie masz umiejętności i doświadczenie. Porażka, strata czasu. A wyglada jak typowe korpo - mnóstwo komputerów jeden koło drugiego.

Sebastian
@Zawiedziona

Z doświadczenia wiem, że w korporacjach, szczególnie związanych z IT, zawsze jest coś w rodzaju Assessment Day bądź Demo Days. Byłaś zobowiązana do wykonania jakiegoś zadania, które miałoby ocenić Twoje umiejętności? Dowiedziałaś się czegoś na temat warunków?

Niezgoda
@Zawiedziona

Wygląda na to, że nie posiadałaś wskazanych umiejętności czy doświadczenia, zaś podczas Assesment Day nie odnalazłaś się odpowiednio do opisanej sytuacji. Ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że praca w Booking.com jest satysfakcjonująca zarówno pod względem rozwoju własnych zainteresowań oraz umiejętności, jak i pod względem zarobkowym. Przykre natomiast jest to, że osoby które danego etapu nie zaliczyły to w chwili obecnej próbują oczernić imię firmy, do której aplikowali. Czasami trzeba pogodzić się z tym, że ktoś inny bardziej odpowiada kryteriom danej firmy, zacisnąć zęby i zrobić wszystko, by nie stracić kolejnej życiowej szansy. Pozdrawiam

Ja tam byłam
Kandydat
@Niezgoda

Kobieto! Doświadczenie w branzy turystycznej i hotelarskiej mam ponad 10 lat. A co sobą reprezentuje ktoś kto nie skończył studiów albo pracował w mc donalds (tak, takie osoby się dostały!). Chodzi o to, żeby brać osoby które będzie można sobie łatwo podporządkować a taka „czysta tablica” jest dla nich idealna

Robcik
Klient
@Zawiedziona

Najgorszy platforma do rezerwacji noclegów ever :-)

Teresa
@Robcik

Ale podasz jakiś argument za tym, czy tak ot sobie piszesz? Bo takie wpisy z reguły wyglądają na konkurencyjne :3

denis
Kandydat
@Zawiedziona

Potwierdzam zero kompetencji zero profesjonalizmu. To corpo najgorsze z możliwych. Moja znajoma wytrzymała tam 3 tygodnie - ci ludzie zamiast realizować prawa klientów i obiektów stosuje metody uniku. Nie polecam, a wręcz informuję, iż proszę uważać !

hotel
Klient
 Pytanie

Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Booking.Com Sp. z o.o. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Account Executive?

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Booking.Com Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

Booking.Com Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 9 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Chmielna 25
    00-021 Warszawa
  • NIP: 5252398341 KRS: 0000288695
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
Booking.Com Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii