Opinie o booking.pl - Booking.com B.V. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Booking.Com Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Booking.Com Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Booking.Com Sp. z o.o. w Warszawa

opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie
Zygi Nowy wpis
Inne

Są w grudni i wcześniej skargi na możliwość połączenia się z infolinią. Kto przybliży warunki pracy, jakie są w tym contact center? Ile połączeń jest do obsługi w ciągu 8 godzin pracy i jak ze szkoleniami oraz pieniędzmi? 5 tyś zł netto bym zarobił?

Marketing
Pracownik

Piszę jako przedstawiciel hotelu współpracującego z booking.com Niestety już od jakiegoś czasu występuje tam kompletny brak profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku dla partnerów. Pomimo, że naliczyli naszemu hotelowi niesłusznie fakturę za błąd swojego systemu i odpisali, że skontaktują się w celu wyjaśnienia tej sprawy., to zamiast kontaktu zawiesili nasz obiekt i nadal nie można z nimi o tym porozmawiać, ponieważ każdy konsultant odsyła nas do działu finansowego, który nie odpowiada na wiadomości i telefony. Na razie bazują na renomie, którą wypracowali sobie w poprzednich latach, ale obecny poziom obsługi klienta jest dramatyczny. Radzę unikać portalu booking.com, bo profesjonaliści już dawno tam nie pracują.

Ala Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Marketing

Dzień dobry, mam pytanie. Czy udało się wyjaśnić w Państwa przypadku tą sytuację i po jakim czasie? Jestem właśnie w bardzo podobnej sytuacji, obiekt wyłączony mimo opłacenia faktur, na wiadomości nikt nie odpowiada a jak już to z kolejnymi wyliczeniami zaległości których nie mam. Trwa to już od tygodnia. Pozdrawiam

EO Nowy wpis
Inne

Jak wygląda stanowisko area managera? Jest to praca stacjonarna. I napisali, ze biura są w Warszawie i w Krakowie. Pracownik sam może sobie wybrać, w którym mieście chce pracować? I czy jest tu konieczne, aby często podróżować między biurami? Np. raz na tydzień trzeba jechać do tego drugiego biura?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Booking.Com Sp. z o.o.? Dodali nowe ogłoszenia 29 sierpnia na Pracuj.pl.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Booking.Com Sp. z o.o.? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
klient
Inne

po co infolinia, jeśli nikt nie odbiera telefonu. aplikacja nie działa, zero wsparcia, nie polecam i odradzam wszystkim. jak pobierzecie mi 1 zł z rachunku spotkamy się w sądzie

FJ
Inne

Znalazłem ofertę dla specjalisty ds. obsługi klienta, ale w Manchesterze i nie wiem czy można aplikować jakoś poprzez Polski oddział czy bezpośrednio do tego w UK? Jest to co prawda praca na cały etat, ale może ktoś wie czy początkowo idzie dogadać się na 3/4 etatu, żeby ogarnąć sprawy prywatne jak mieszkanie itp? Oferują również sporo dni urlopu, trzeba je wykorzystać w rok czy przechodzą na lata następne?

Niepolecamtegouzytkownika
Inne

Booking obciaza konta klientow, mimo nieprzeprocesowania rezerwacji. Ergo, rezerwacji, kasa sciagnieta z konta. Na infolinii nikt nic nie wie, albo sciemnia, ze kasa wpadla na zagraniczne konto i uwaga idzie z powrotem do 12 dni. Skandal. Jak mozna przechowywac czyjes pieniadze mimo nie zawarcia umowy w postaci utworzenia rezerwacji. Bareja mialby pole do popisu patrzac na to jak wygladaja operacje. Naprawde, gratuluje, od operacji (jak to mozliwe, ze bez rezerwacji sciagane sa jakiekolwiek srodki z konta, przez obsluge ksiegowa (bujdy o tym, ze przelew miedzynarodowy idzie 14 dni mozecie sobie wsadzic miedzy ksiazki) po niekompetentna obsluge klienta (sto tysiecy maili, w co drugim prosba o przeslanie dokumentow (powtwierdzenia przelewu), ktore juz posiadaja, informacje w mailach, ktore sie wzajemnie wykluczaja). Na infolinii spedzilam kilka godzin, a kasy nadal nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie. Nieladnie tak pozostawiac klientow, tymbardziej, ze ida swieta i ludzie maja inne wydatki. I last but not least, w kontekcie nie zawarcia umowy wspolpracy (brak rezerwacji) przetrzymywanie srodkow jest nielegalne. Sprawa zostanie z pewnoscia zgloszona do UOKIKu i eskalowana w Holandii.

DZ
Inne

Mało tutaj wpisów odnośnie samego zatrudnienia. Może ktoś się odniesie, bo ja stawiam pierwsze kroki na rynku pracy i interesuje mnie jakiś etat pomocy biurowej. Jak to tutaj wygląda? Czy z czasem przepracowanym można się spodziewać awansu?

Marina
Inne

Czy tu rekrutacja jest prowadzona w całości po angielsku? Zastanawiam się i chodzi mi o stanowisko Account Executive. Ogłoszenie jest właśnie po ang i chcą płynnego tego języka. Czy zatem potem rozmowy są po ang? I sama praca w całości tez jest w tym języku? A i czy Cv wysłać też nie po polsku?

obciążenie karty kredytowej
Inne

Nie mogę doczekać się odpowiedzi dlaczego obciążono mi kartę kredytową na ponad 1156,00 zł z tytułu noclegu, którego nie zrealizowałam. Wysłałam już kilka e-maili, telefonowałam kilka razy zgłaszając ten problem. Ostatnio wysłałam list polecony na adres warszawskiego biura. Żadnej odpowiedzi, nawet takiej, że cos wyjaśniają.

Wiktor
Inne

TRAGEDIA czekałem na połączenie z pomocą dla partnerów ponad godzinę i 15 minut. po czym rozłączyli się..>!!! mam jak nagorszą opinię w tym przypadku i będę ją rozpowszechniał!

JP
Inne
@Wiktor

Pytanie, czy infolinia w tej firmie jest jednym z wewnętrznych działów, czy może to firma zewnętrzna? W pierwszym przypadku, może mają za mało ludzi. Czy ktoś miał podobne problemy z dodzwonieniem się? Byłbym zainteresowany pracą :)

hotel
Inne
 Pytanie

Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.

Ben
Były pracownik
@hotel

Zdecydowana większość obiektów nie sprzedałaby 10% swoich miejsc, bo nikt by do nich z ulicy nie trafił przy takiej konkurencji, ale zapłacić prowizję, to już problem. Do dobrego łatwo się przyzwyczaić. Sugeruję wymiksować się z firmy i szukać klientów samemu.

Aga
Inne
@hotel

Wielka szkoda, że tak mało mówi się o rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Większość osób daje się niestety złapać w pułapkę booking jako niby wiarygodnego pośrednika… A oprócz strony i zaawansowanej wyszukiwarki to ta firma nic sobą nie reprezentuje. Sama dałam się zwieść i pożałowałam. Rezerwacja podwójnie opłacona przez błąd booking.com i od 2 tygodni zlewka ze zwrotem MOICH pieniędzy. Na pewno im nie odpuszczę, idzie chargeback, donos do UOKiK i jak będzie trzeba to samego prezydenta holandii na nogi postawię. Pogrywać ze mną nie będą. Nigdy więcej rezerwacji z booking.com! Od teraz tylko bezpośrednio w hotelu.

Wkurzona
Inne
 Pytanie

Czy ktoś mi wytłumaczyć czy jest jakiś szef w booking do którego można złożyć skargę na bok? Od 3 miesięcy walczę o zwrot pieniędzy za odwołana rezerwację. Wydzwaniam codziennie ale za każdym razem słyszę inna wymówkę.

Aga
Inne
 Pytanie
@Wkurzona

A próbowałaś z opcją chargeback?

On
Inne

Dla czego nie dostałem nagrody jak zrealizowałem pobyt a piszecie że nie

domi
Inne
 Pytanie

Czy jest taka możliwość by płatność przeszła blokiem,a potwierdzenia na meilu nie było?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w Booking.Com Sp. z o.o.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Account Manager?

Aleks
Inne

Napisano na forum, że premie są przyznawane raz na kwartał. Aczkolwiek wspominano też o zmianach w firmie, rzucając wzmianki o dokładaniu obowiązków, rosnących targetach, ucinaniu benefitów, czy niewielkich wzrostach płac. Ktoś z pracowników jest w stanie cokolwiek na te tematy powiedzieć? Klienci z kolei skarżą się na brak kompetencji osób z infolinii. No to, w jaki sposób jest się przygotowywanym do udzielania fachowej informacji i służenia pomocą oraz wyjaśnieniem? I ile da się za to aktualnie zarobić?

anonim
Inne

booking.com na swojej platformie małym druczkiem dokładnie napisała ze za nic nie odpowiada i że za nic nie zapłaci nikomu odszkodowania A4. Nasza Platforma 1. Udostępniamy naszą Platformą z należytą dbałością, ale nie możemy zagwarantować, że wszystkie znajdujące się tam treści są prawidłowe (otrzymujemy informacje od Dostawców usług). W zakresie dopuszczonym przepisami prawa nie możemy zostać pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, przerwy w działaniu lub brakujące informacje, choć robimy wszystko, co w naszej mocy, aby takie problemy naprawiać/usuwać tak szybko, jak to możliwe. 2. Nasza Platforma nie rekomenduje ani nie promuje żadnego z Dostawców usług ani ich produktów, usług, udogodnień, pojazdów itd. 3. Nie jesteśmy zobowiązani warunkami, które regulują relację między Tobą a Dostawcą usług. Dostawca usług ponosi wyłączną odpowiedzialność za Produkt turystyczny.

Maria
Inne
@anonim

I ta informacja to od zawsze tam była? No to ładnie czyli na 100% jak ktoś miał jakiś problem to już niczego z tym nie zrobi?

Msz
Inne
@Maria

Mnie goście zdemolowali mieszkanie , palili marychę , potłukli telewizor , zniszvzli ściany itd itp. Booking umył ręce od odpowiedzialności , mimo, źe był protokół z policji , nie podał nr ksrty kredytowej , jeszcze pobrał prowizję za niszczycielską wizytę (usunięte przez administratora)

Gospodarz
Pracownik

Skandal Konsultanci z łapanki nie mają podstawowej wiedzy na żaden to temat. Poproszeni o nazwisko w celu weryfikacji udzielanych informacji twierdzą, że nie muszą się legitymować. Numeru konsultanta ani żadnego identyfikacyjnego też nie podadzą. Za 10 minut dzwonię do innego ten z kolei udziela całkiem innych informacji w sprawie. Kolejny udziela jeszcze innych. Wina jest zawsze Twoja Twoja i tylko Twoja nawet jak ich system Cie oszuka. Też jest Twoja bo ich system się pomylił i padło akurat na Ciebie. Moloch który rządzi się bezprawiem bo MOZE. Niekompetencja, nieposzanowanie i kłamstwa wynikające z niewiedzy ludzi tam pracujących.

Kalina
Inne
@Gospodarz

No teraz jest RODO i to wszystko to nie wiem, czy mają naprawdę obowiązek ci się przedstawiać? Ciekawe, czy pracodawca przy zatrudnianiu zwraca uwagę na kompetencje. Jakie są wymogi odnośnie doświadczenia?

Msz
Inne
@Gospodarz

Wynajmuję poprzez nich własne mieszksnie , co chwila nowe kwiatki . Zaniżają kwoty , sami dają gościom zniźki , nie odpowiadają na maile , beznadziejna wspólpraca

xxx
Pracownik

Coraz gorzej - ucinanie benefitów, bardzo małe wzrosty wynagrodzenia (poniżej średniej rynkowej), coraz więcej targetów i obowiązków. Z firmy o świetnej kulturze pracy, dobrych warunkach i poczuciu wspólnoty stała się krwiożerczym korpo, gdzie liczy się tylko wyciskanie wyników.

Bogdan
Inne
@xxx

Niestety nie wiem jaka jest średnia krajowa. Macie tu zakaz mówienia o pieniądzach, czy możesz podać kwotę i jak to jest podzielona na podstawę i premię, skoro są jakieś targety? I czy udaje się je osiągać, by była premia i większa satysfakcja z wypłaty?

Andzia
Inne
@xxx

Za co macie ucinaną kasę, są jakieś konkretne przewinienia? Tak w ogóle te wyniki są realne do osiągnięcia tak na 100 %? Oprócz kasy są jeszcze inne benefity?

Zostaw merytoryczną opinię o Booking.Com Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Booking.Com Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 11 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Chmielna 25
    00-021 Warszawa
  • NIP: 5252398341 KRS: 0000288695
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Booking.Com Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii