Drodzy Goście. Pierwsza sprawa. Korporacja Booking pobiera prowizję od 12 % do 32% prowizji od każdej rezerwacji, którą nalicza od ceny wynajmu, którą płacisz. Czyli jeżeli przebywasz w hotelu przez okres 14 dni i płacisz za pobyt kwotę np. 4.200 zł to opłata za to, że klikniesz przez stronę booking,com rezerwację w naszym hotelu, może wynosić ponad 1.300 zł. Sam odpowiedz sobie czy to normalne ? Gdybyś zarezerwował bezpośrednio w hotelu Twój nocleg byłby tańszy nawet o 30 %. Druga sprawa. Booking to firma, dla której liczy się tylko kasa tj. prowizja. Nie pomaga i nie realizuje praw jej partnerów. Jeżeli jest jakikolwiek problem z rezerwacją to przychodzi automatyczna wiadomość : " Drogi Partnerze! Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji ... Chociaż Booking.com nie ponosi odpowiedzialności ... odnotujemy tą kwestię ... w przypadku dalszej pomocy prosimy o kontakt z zespołem wsparcia " No cóż booking zawsze umywa ręce i nigdy nie pomógł nam realnie w załatwieniu sprawy nawet gdy mamy dowody na rażące zaniedbania lecz poza tym nigdy nie wyciąga konsekwencji i nie dba o majątek ich partnerów. To dowód, że najważniejsza jest dla nich tylko kasa z rezerwacji, którą pokrywają niczym nie świadomi nasi Goście.
Piszę jako przedstawiciel hotelu współpracującego z booking.com Niestety już od jakiegoś czasu występuje tam kompletny brak profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku dla partnerów. Pomimo, że naliczyli naszemu hotelowi niesłusznie fakturę za błąd swojego systemu i odpisali, że skontaktują się w celu wyjaśnienia tej sprawy., to zamiast kontaktu zawiesili nasz obiekt i nadal nie można z nimi o tym porozmawiać, ponieważ każdy konsultant odsyła nas do działu finansowego, który nie odpowiada na wiadomości i telefony. Na razie bazują na renomie, którą wypracowali sobie w poprzednich latach, ale obecny poziom obsługi klienta jest dramatyczny. Radzę unikać portalu booking.com, bo profesjonaliści już dawno tam nie pracują.
Nie informują o dodatkowych opłatach w hotelu
Ostatnia moja rezerwacja przez booking (było wygodnie ale po tym wypadzie już na mnie nie zarobią) - zgłosiłem prośbę zmiany bo hotel nie był w stanie zmodyfikować mojej rezerwacji. 5 dni oczekiwania na reakcję mailową ze strony booking (miał być kontakt do 24h) a w tym czasie musiałem opłacic to co chciałem zmodyfikować. Teoretycznie nie ma znaczenia gdzie jestem ale Japonia to odległy kraj i tu nikt o milimetr nie ruszy się od tego co jest ustalone. Ja jestem stratny - booking straci na każdym kolejnym moim wyjeździe bez względu czy będzie on prywatny czy służbowy jak to miało miejsce wcześniej
Dzisiaj. Zarezerwowałam nocleg w Lublinie i zostałam (usunięte przez administratora) czekałam1.5 godziny pod wskazanym adresem wynajętego apartamentu i dzwoniłam wielokrotnie i nikt się nie pojawił i nie odebrał telefonu .
brak kontaktu z firmą
Piszę jako przedstawiciel hotelu współpracującego z booking.com Niestety już od jakiegoś czasu występuje tam kompletny brak profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku dla partnerów. Pomimo, że naliczyli naszemu hotelowi niesłusznie fakturę za błąd swojego systemu i odpisali, że skontaktują się w celu wyjaśnienia tej sprawy., to zamiast kontaktu zawiesili nasz obiekt i nadal nie można z nimi o tym porozmawiać, ponieważ każdy konsultant odsyła nas do działu finansowego, który nie odpowiada na wiadomości i telefony. Na razie bazują na renomie, którą wypracowali sobie w poprzednich latach, ale obecny poziom obsługi klienta jest dramatyczny. Radzę unikać portalu booking.com, bo profesjonaliści już dawno tam nie pracują.
Dzień dobry, mam pytanie. Czy udało się wyjaśnić w Państwa przypadku tą sytuację i po jakim czasie? Jestem właśnie w bardzo podobnej sytuacji, obiekt wyłączony mimo opłacenia faktur, na wiadomości nikt nie odpowiada a jak już to z kolejnymi wyliczeniami zaległości których nie mam. Trwa to już od tygodnia. Pozdrawiam
Mialam bardzo podobna sytuację, również jestem partnerem booking. Kilka razy miała miejsce taka sytuacja że nie odnotowali moich opłaconych fv w terminie. Co od lat zawsze opłacam nawet przed czasem nigdy po. Mimo wysłania im potwierdzenia opłaty, oni odsyłają to do działu finansowego z którym nie mamy bezpośredniego kontaktu I zamykają mi dostępność mojego obiektu na okres 2 tygodni w środku sezonu /lipiec/ nikt za to nie ponosi żadnej odpowiedzialności ja ponoszę straty nikogo to nie interesuje. Jestem ich partnerem od 12 lat ,kilkunastu obiektów uważam że nie traktuje się tak swoich partnerów. Jestem zazenowana i bezradna. Mimo opłaconych fv traktują mnie karygodnie ponieważ ktoś nie odnotował mojej płatności. Inna sytuacja miała miejsce też takie żenujące mianowicie goście mogą przyjeżdżać w czasie pracy recepcji do obiektu do godz 21.00 po tej godzinie wysyłane są do nich kody I mogą zameldowac się samodzielnie. Goście nie potrafili zameldowac się samodzielnie /wcześniej nawet nas nie informując że przyjadą o 1 w nocy o co zawsze prosimy/ zameldowali się więc w bardzo drogim hotelu i poprosili booking by obciążył nas kosztami. Tak też booking zrobił... nie rozumiem dlaczego?! My że swojej strony zrobiliśmy wszystko.
BOOKING robi sobie żarty z klienta. Na niedociągnięcia portalu i (usunięte przez administratora) hotelu zero pomocy mówiąc że im jest przykro ale oni nic nie mogą bo są tylko pośrednikiem. Przy dokonywaniu rezerwacji mimo że mialam zaznaczona liczbę gości booking zmienia z 2 na 1osobe i finalnie albo trace 3300 albo muszę dopłacić jeszcze 2000 poniewaz hotel nie zgadza się na zwrot pieniędzy na zmniejszenie liczby dni pobytu itp nie mamy innej możliwości zostal tylko (usunięte przez administratora) ze strony że jeśli niedoplace to stracę pieniądze. Booking na infolinii patrzy tylko się pozbyć problemu i kompletnie olewa sprawe. Czas to zgłosić
Proszę Booking o pomoc .Jestem wielokrotnie waszym klientem. Miałam u Was rezerwację ,al e nie mogłam jej opłacić ,mam inną kartę.Biuro hotelu przesłało mi linki opłatę zrobiłam.Pokoju w Ovo Apartments Wrocłąw nie bylo i nie chcą oddać pieniędzy. Wysłałam do nich taką wiadomość a Booking prosze o pomoc.... Dzień dobry, zgłaszam zażalenie na Waszą firmę. 26 maja2024r. wpłaciłam 867,51 za rezerwację 4471379754 pokoju dla 4 osób 8/9 czerwca 24r.. Po przybyciu na miejsce okazało się ,że nie ma dla nas tego pokoju i nastąpiła jakaś pomyłka na linii biuro-obiekt. Obiecano mi ( pani Jana),że sprawa będzie przekazana do księgowości i otrzymam zwrot pieniędzy. Dzisiaj mija 17 dzień i nie mam zwrotu.Do księgowości wpłynęły potwierdzenia mojej wpłaty i Wasze zapewnienia,że rezerwacja potwierdzona i opłacona. Czy tak działa Wasza firma? Proszę o pilną odpowiedź,nie zamierzam tej sprawy tak zostawić. Grażyna Koguc tel.606926435
Od kilku dni nie jestem w stanie zarejestrować konta na Booking.com. Ciągle otrzymuje niezgodną ze stanem faktycznym informację "Za dużo prób logowania, spróbuj później" - już po pierwszej próbie rejestracji. Jaka jest tego przyczyna i gdzie mam szukać pomocy?! Dzwonić można rzekomo o dowolnej porze, ale po północy polskojęzyczny automat informuje, że w związku z przeciążeniem linii nie są w stanie przyjąć telefonu i sugeruje kontakt w języku angielskim. Kiedy się na to decyduję, słyszę angielskojęzyczną papugę gadającą, że mają awarię łączności i nie mogą służyć mi pomocą. To wygląda na kpinę z klienta! A ja chcę opłacić swoją rezerwację hotelową przez internet, ale przy użyciu komputera, bo - choć mam aplikację Bookin.com i w smartfonie widzę swoje potwierdzone rezerwacje - nie chcę płacić za pomocą bankowości mobilnej.
Niech Pani zmieni firmę , bo oni są niewiarygodni. Ja chciałem tez uzyskać od nich potwierdzenie rezerwacji tylko otrzymałem lakoniczna odpowiedź ,ze sprawa będzie rozpatrzona w ciągu 48 godzin. Wysyłałem do emaila z prywatnego konta do nich i do oferenta którego niby wybrałem i taż nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Radżę jak powyżej, nie zawracam sobie nimi głowy. Pozdrawiam
Odradzam korzystanie z tego serwisu, rezerwowałam nocleg w Chorwacji, bezzwrotna oferta apartamentu za którą od razu pobrano pieniądze, po czym obiekt bez powodu odwołał moją rezerwację na 2 godziny przed zameldowaniem. Kilkukrotnie dzwoniłam na infolinię czekając po 20 min na połączenie. Booking nie znalazł nic w podobnym standardzie , na moje propozycje droższe o około 70 euro za 2 noce się nie zgodzili, musiałam jeszcze raz zapłacić z własnej kieszeni a pieniędzy jeszcze mi nie zwrócono ( podobno do kilku dni) Nie chcieli mi zwrócić pieniędzy szybciej ani przelać na inny nocleg. Musiałam prosić rodzinę aby opłacili mi pobyt w innym mieszkaniu. Odradzam możesz zostać bez noclegu i pieniędzy . Teraz rezerwuję tylko bezpośrednio na stronach hoteli , jest taniej około 15-20 procent. Hotel można wybrać na ich stronie.
Eh booking.. chwilami to jakaś porażka, do czasu samej rezerwacji itd wszystko super fajnie, ale nagle gdy pobierają Ci niesłusznie należność za coś czego nie zrobiłeś, nawet palcem nie kiwną.. eh, zastanówcie się przed wyborem tej firmy. Druga sprawa, lepiej robić zdjęcia od razu na wejściu do danego mieszkania i wychodząc nagrać sobie filmik, nie pożałujecie :)
nie potraficie przez 3 miesiace załatwić najprostszej sprawy jak zwrot pobranej nie słusznie należności. Infolinia (usunięte przez administratora) iż sprawa została już przekazana i załatwiona. najgorsza firma z którą współpracowałam NIE P{OLECAM
Uważajcie to (usunięte przez administratora) Zatrudnija firmy na podbicie atrakcyjności hoteli a później nie wypłacają wam środków. Kontaktu zero nikt się niczym nie interesuje. Są mi winni ponad 150 tys zł i nagle nikt nie potrafi odpowiedzieć na nic.
Proszę o kontakt w sprawie zablokowanego konta nie jestem w stanie zalogować się i realizować rezerwacji Andrzej Dylkowski tel.888998366 tel.601454204
(usunięte przez administratora) Zero odpowiedzialności z Booking Booking odwołał naszą rezerwację na wakacje. Wyjazd miał być na wyspę, czyli bilety lotnicze kupione. Samochód opłacony. Wyjazd dwutygodniowy podzielony był na dwie rożne rezerwacje w dwóch różnych miejscach. Niestety, jedno miejsce Booking nam odwołał. Teraz znalezienie nowego lokum o zbliżonym standardzie w podobnej cenie jest niemożliwe. Cena jest minimum dwukrotnie większa. Więc mamy teraz opcje zapłacić za nowe miejsce dwa razy więcej lub zrezygnować z wyjazdu i ponieść koszty odwołania biletów lotniczych i najmu auta lub znaleźć coś z czego nie będziemy zadowoleni! Wspaniałe wakacje! Booking olewa sprawę. Jako alternatywne miejsce podesłali link do domu oddalonego o ponad 1400km ! :) HAHAHA
Interesuje mnie możliwość pracy zdalnej a w ofercie dla Account Executive - Poland (Krakow or Warsaw office) jak najbardziej firma taką możliwość wzięła. Szukam opinii pracowników, w wątku praktycznie wypowiedzi padają wyłącznie ze strony klientów jak i właścicieli wynajmowanych obiektów. Gdzie podziali się pracownicy? Powiedzcie przynajmniej jak z atmosferą pracy i czy warto się zatrudnić?
Jestem gospodarzem obiektu Całoroczny dom wakacyjny 3939752. Od paru dni mam zablokowane konto z żądaniem zmiany Hasła, mimo że nie prosiłem o zmianę Hasła. Nie mam powodu do zmiany Hasła. Proszę o odblokowanie kontaktu. Telefon 695 065 237 Telefonicznie nie udaje mi się z Wami skontaktować, bo oczekujecie ode mnie nr Rezerwacji, a ja jestem gospodarzem nieruchomości. Michał Tamborski
Wymaga się od kandydatów na stanowisko Account Executive - Poland (Krakow or Warsaw office) solidnej etyki zawodowej oraz zdolności czerpania z własnych zasobów. Uważam się za osobę inspirującą się wieloma aspektami życia, niekoniecznie tylko tymi, związanymi stricte z aktywnością zawodową. Miałbym jednak trudności w działaniu w środowisku, które nie jest w stanie pojąć faktu, iż prócz pracy jest również szerokie pole do zagospodarowania po swojemu. Jaka jest więc etyka firmy w traktowaniu pracowników? Czy szanuje się tu ich czas wolny?
Nie udzielą Ci żadnego wsparcia, kiedy po przybyciu na miejsce zakwaterowania okaże się, że nie ma wolnego pokoju. Dokładnie taką sytuację miałam. Zarezerwowałam pobyt w dniu przyjazdu, na trzy doby, zapłaciłam za wszystko z góry, bo było to wymagane. Ich ofert bezzwrotna działa nawet kiedy zostaniesz (usunięte przez administratora) Nie dostałam noclegu z winy obiektu, a booking obciążył mnie całą sumą za nocleg. (usunięte przez administratora) Nie polecam tej platformy, bo kiedy potrzebujesz pomocy to jej nie ma.
Są w grudni i wcześniej skargi na możliwość połączenia się z infolinią. Kto przybliży warunki pracy, jakie są w tym contact center? Ile połączeń jest do obsługi w ciągu 8 godzin pracy i jak ze szkoleniami oraz pieniędzmi? 5 tyś zł netto bym zarobił?
Jak wygląda stanowisko area managera? Jest to praca stacjonarna. I napisali, ze biura są w Warszawie i w Krakowie. Pracownik sam może sobie wybrać, w którym mieście chce pracować? I czy jest tu konieczne, aby często podróżować między biurami? Np. raz na tydzień trzeba jechać do tego drugiego biura?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!