Opinie o booking.pl - Booking.com B.V. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Booking.Com Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Booking.Com Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Booking.Com Sp. z o.o. w Warszawa

Staszek
Inne

Opinie klientów nie tu powinny się znaleźć, gdyż to miejsce jest dla pracowników!

szukającyPRACY
@Staszek

na wszystkie komentarze które się tu znajdują tylko 1 dotyczy pracy w tej firmie. (usunięte przez administratora)

andrzej

NIGDY WIĘCEJ BOOKING.COM NIEUCZCIWIE, W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH MAJĄ KLIENTA ZA NIC POMIMO GRZECZNYCH SŁÓW

1
szukającyPRACY
@andrzej

jak to sie ma do warunków pracy w tej firmie?? pomylił Pan strony internetowe

halina 12

Witam Państwa jestem właścicielkom obiektu NORD próbowałam dodać na BOOKING obiekt ' pokoje do wynajęcia ' oczywiście wszystkie dane dodałam i KONIEC !!! do dzisiaj tj. 9.07.2019. rok nie mogę nic zrobić !!! dodałam pokoje które miałam wolne ale wynajęłam je sama a z BOOKING wycofałam te pokoje . Spytacie się DLACZEGO samo życie w ofercie podałam że obiekt jest 70 m. od morza i to jest PRAWDA . A W BOOKING NAPISANO SAME BZDURY i to w języku angielskim nie w języku POLSKIM że do morza jest 1 KILOMETR .i kto przyjedzie ???? moje prośby telefoniczne nic nie dają oczekiwanie godzinami na odebranie telefonu . I CO NA TO PRACOWNICY W BOOKING ? kto jest winny ? ja osoba która miała płacić dla BOOKING od sprzedanego pokoju 12% a potencjalni wczasowicze czekają na oferty ! Pozdrawiam

1
szukającyPRACY
@halina 12

myśle, iż to Pana bład skoro pisze Pan opinie dot. usług booking.com na stronie dotyczącej pracy dla tej firmy

Administrator

Był ktoś na rozmowie w Booking.com Sp z o.o.? Chcesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kroNoS
@Administrator

Szanowny Administratorze chętnie udzielę info na temat pracy i rekrutacji w booking.com jeżeli usuniecie wpisy, które nie dotyczą pracy w booking.com i są wpisami obraźliwymi dla pracowników firmy.

szukającyPRACY
@kroNoS

super podejście, mam rozmowę (assessment center) 25.09 i póki co to przeczytałem opinie ludzi z problemami z rezerwacjami a prawie nic o pracy (administracja gowork śpi?)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Booking.Com Sp. z o.o.? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Olga
Inne

Czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Jakie mają wymagania?

balonik

Byłam ostatnio w Lodnynie na Canary Warf na interview. 1. pranie mózgu jaka firma jest wspaniała, możesz rozwijać swoją karierę do usranej śmierci razem z nimi + omówienie warunków zatrudnienia (zarobki, urlopy, że np. do innego kraju możesz się przenieść dopiero po spędzeniu na (usunięte przez administratora) w jednym miejscu 6 miesięcy). 2. banalny test na kompie najpierw angielskiego, a potem wybranego przez ciebie języka; czas: około 10 min. Nie wszystkie komputery działały i potem ze 3 osoby musiały pisać długie wypracowania na kartce papieru zamiast testu. 3. wycieczka po instytucji: 2 piętra wypełnione mrówkami przed kompami ze słuchawkami, machający do naszej wycieczki "hello, hello, jesteśmy tacy cool". Plus pokaz super sal gdzie możesz odpocząć wygodnie w fotelu, banany i jabłka jeśli zgłodniejesz itp. 4. play role: siadasz za kompem jako jedna z tych mrówek, masz przed sobą na kartce problem, który będziesz musiał rozwiązać (ja miałam zamiast hotelu 5* jest tylko 3* i musisz go wcisnąć),. Za chwilę dzwoni telefon: musisz sam sobie poradzić z upierdliwym i wkurzonym klientem. 5. interview: 2 kolesi niewiele starszych ode mnie, w tym jeden gruby, obleśny (nie mogłam zrozumieć co gada) za to drugi chudy i przystojny chyba Włoch albo Hiszpan. Pytania standardowe: dlaczego chcesz tu pracować, podaj przykład kiedy poradziłeś sobie z jakimś problemem, jak się czujesz w pracy w grupie. The end.

Oj
@balonik

Hmmm kupa na wszystkich

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MajaU

Jak booking potrafi zepsuć plany!!! Co roku wybierałam inny portal aż w tym roku... I BŁĄD!! 2 dni przed wyjazdem dostaję telefon od właściciela kwatery w Chorwacji, że muszę ją odwołać bowiem na ten sam czas nałożyła się jeszcze jedna, i to ten ktoś był pierwszy... super szkoda że nie dowiedziałam się po dotarciu na miejsce, Booking. Com winą obarcza właściciela pensjonatu, jednak to mnie nie interesuje ja chcę w takim razie kwaterę w tej samej cenie, standardzie i miejscu jak zarezerwowana jeszcze jesienią celem zaplanowania udanego urlopu.. Portal przysyla mi dosłownie "kurnik" rodem z PRL albo kwaterę do jakiej muszę dołożyć dużo ponad planowany budżet. Polityka firmy jak Pani na infolinii ładnie ujęła jest taka, że po pobycie w danym, zaproponowany miejscu na podstawie wystawionego przez obiekt rachunku zwrócą mi różnicę tylko pytam grzecznie a skąd ja ma mieć na dziś ta różnice do zapłaty.. Usłyszałam że zawsze mogę też zarezerwować coś przez inne strony hahha żart??!!! To Ja nie z mojej winy mam już siedząc na waluzkach zastanawiać się gdzie i czy pojadę!!?? Kwatera Na jaką się zdecydowałam w bliskości mojego budżetu to oczywiście niższy standard... Ale albo to albo nic a już mam po drodze i nocleg opłacony i koszty inne poniesione.... A booking na pytanie jak długo na zwrot będę czekać oczywiście już nie odpisał. Jeśli będę musiała od firmy na siłę moje pieniądze odzyskiwać nie omieszkam się podzielić!!!! Taki o to booking.com polecam z czystym sumieniem Adrialin!!!!

1
Aklibed
@MajaU

A co to ma wspólnego z pracą w booking.com? A przed dokonaniem rezerwacji przeczytała Pani ogólne warunki współpracy booking.com? Bo do dokonania rezerwacji musiała je Pani zaakceptować. Proszę może jednak się z tym regulaminem zapoznać i doczytać jaki jest zakres odpowiedzialności firmy. ;-) pewnie Pani tak samo przeczytała jak regulamin tego portalu, na którym zamieszcza Pani wpis. Cytuję: „Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Booking.Com Sp. z o.o.” ;-) jeszcze raz podkreślam, że to jest miejsce na temat warunków pracy w booking.com

maciek

Booking to dziadowska firma,pobierają prowizje 20% ,ale na pomoc w załatwieniu sprawy nie ma co liczyć.Mnie wykręcił węgier bella hotel w siofok odwołał sam moją rezerwację i zabrał z mojego konta całą kwotę,powód że chciałem przyjechać o dwa dni później chociaż deklarowałem że zapłacę za 6 dni ,a będę 4 dni ,czysty zysk dla hotelu,to że pisałem i dzwoniłem do hotelu mają głeboko w dupie.Pomocy nie uzyskałem z firmy booking przecież grunt to ich prowizja,od teraz zero takich pośredników jak booking,

2
Grzegorz
Inne
@maciek

Twoja opinia jest ważna, ale kluczowe opinie pochodzą od pracowników Booking.com. To forum skupia się na sprawach pracowniczy i rynku pracy, a nie na opiniach klientów korzystających z serwisu. Prowadzimy tu dyskusje na temat warunków pracy, wynagrodzenia i atmosferze w firmie. Czekam na takie informacje od obecnych pracowników. Zachęcam Was do dyskusji na ten temat.

Ewa
Inne

Czy ktoś z pracowników Booking.Com odwiedza forum i mógłby dodać swoja opinię o firmie? Dawno nikt się nie wypowiadał o pracodawcy. W zeszłym roku @Wdzięczna napisała dobrą opinię o firmie i warunkach pracy. Czy od tamtego czasu coś się zmieniło? Czy firma nadal jest zainteresowana inwestowaniem w rozwój pracownika? Czekam na opinię obecnych pracowników Booking.Com. @AntonApartments, piszesz, że jesteś partnerem firmy. Może mógłbyś dodać kila słów na temat tego pracodawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wdzięczna

Pracowalam w Booking dość długo i uważam, że to świetny pracodawca zorientowany na pracownika. Każdy kto jest gotowy pracować nad swoim rozwojem, ma ku temu wszelkie możliwości. Zawsze byłam traktowana z szacunkiem, może poza jedną osobą, ale nie miałam z tą osobą do czynienia na co dzień, więc niespecjalnie rzutuje to na moją ocenę. Świetna, nowoczesna firma doceniająca ciężką pracę.

AntonApartments
@Wdzięczna

Witam, czy była by możliwośc skontaktować się z Tobą, mam pewien problem z booking.com (jestem ich partnerem) i szukam pomocy w każdy możliwy sposób. Jest to wielka prośba - dziękuje z góry - proszę o maila lub prześlij swój nr to odddzwonię, Pozdrawiam Marcin - panorama@antoncenter.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ertg

no wiaodmo ze nigdy nie ma tak ze wszyztkim sie dogodzi @Marvels..teraz widze ze prowadza rekttujace na stnaowikos languahe speciaslit z jezykiem polskim wiecm cos dla nas

admin

Czy uważasz, że to co pisze się w internecie na temat firmy Booking.com Sp z o.o. to prawda? Dodaj swoją opinię na naszym forum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Booking.Com Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Booking.Com Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Booking.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Booking.Com Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Booking.Com Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 11 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Chmielna 25
    00-021 Warszawa
  • NIP: 5252398341 KRS: 0000288695
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Booking.Com Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii