Czy na stanowisko Młodszego Doradcy ds. obsługi klienta trzeba sie spodziewać jakichs dodatkowych testów podczas rozmowy? Np. z angielskiego albo z obsługi programów?
Czy mozliwe zeby w TOK zarabiać za pelny etat minimalną krajową? Nie wiem czy wyslac tam cv
Młodszy Doraca ds. Obsługi klienta - na jakim poziomie (jakie funkcje) powinien znać excela? Jakiego testu z excel należy się spodziewać na rozmowie? Czy jest to stanowisko wdrożeniowe na które na początku przyuczają do obowiązków? Nigdy nie pracowałem w tym programie :(
Często szkolenia są niewystarczające, w zasadzie uczysz się w praktyce i nie wiem, co mogą wymagać od Doradcy w exelu. Podstawowe funkcje z dostępnych kursów online powinny wystarczyć.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Pracuję w TOK w dziale IT. Przyszedłem z zewnątrz, pracę dostałem uczciwie, bez ustawionych rozmów jak tu niektórzy sugerują. Spoko socjal, premia roczna, dużo "gruszy", premie kwartalne. Podstawa może nie jest powalająca, ale jak doliczyć wszystkie dodatki które się dostaje w ciągu całego roku, na PIT widnieje kwota, za którą da się wyżyć, coś odłożyc i wyjechać na wakacje :). Mimo to, podwyżki są niezbędne, by utrzymać specjalistów w firmie. Firma kuleje trochę w temacie komunikacji między sobą, często dostajemy sprzeczne informacje, słabo jest z przepływem informacji. Zarząd jest w porządku, nikt nikogo nie zwalnia bez powodu. Jeżeli robisz to, co do Ciebie należy i nie liczysz na jakieś kosmiczne zarobki na stanowisku specjalisty - popracujesz tu spokojnie długie lata. Ja jestem całkiem zadowolony. Podsumowując: jest OK, do poprawy "na cito" ZAROBKI.
Kłamią bezczelnie że załatwia sprawę, przyjmują zgłoszenie, potem oddzwaniają i nic - sprawa nie załatwiona, obiecują i nic z tego.
Dzień dobry. Jak pracownicy Obsługi Klienta podchodzą do pomysłu pracy w POKach od maja 2020r.? Chciałabym się zorientować co do podejścia ludzi do powrotu do normalnego systemu pracy. Co pracownicy myślą o proponowanych zmianach? Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowia.
Troszeczkę strach powracać w maju bo ponoć szczyt zachorowania będzie na lipiec, sierpień. Pozdrawiam
Czym Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. zachęcają? Jakie mają dodatki?
Dodatki... Wczasy pod gruszą, premie za plany sprzedażowe, dofinansowania do wakacji dla dzieci, "paczki "dla dzieci na święta w postaci pieniędzy, taka 13tka, dodatkowy bonus raz w roku, dla pracowników którzy są ponad rok są jakieś dofinansowania do rachunków za prąd... Prawie jak w budżetówce.
Witam, byłam na rozmowie we Wrocławskim oddziale na stanowisko ds. Księgowości, dział należności. Panie podczas rozmowy podkreślały bardzo fakt pracy pod presją czasu. Czy ktoś mógłby z autopsji, bądź chociażby z posiadanych info od znajomych zatrudnionych ect. napisać jak wygląda praca w tym dziale? Czy jest tam taki hard core i ciężko jest się obrobić z pracą ze względu na ilość, czy tak mała obsada stanowisk jest i brakuję sił przerobowych, czy może panuje nieład informacyjny i stąd takie sytuacje, a może coś innego wpływa na taki stan rzeczy? Będę wdzięczna za odpowiedz w temacie i jakiekolwiek informację i sugestie odnośnie pracy w Tauronie we Wrocławiu i głównie w dziale Księgowości. Z góry dziękuję za odp! Pozdrawiam!
Napisz, czy spotkanie rekrutacyjne to była tylko rozmowa, czy także sprawdzane były Twoje umiejętności jeśli chodzi o księgowość? Pisałaś jakiś czas temu, więc ciekawi mnie, czy zostałaś zatrudniona i możesz opisać jak przebiegają pierwsze dni w pracy.
Czy to było stanowisko związane z kontrolą?
Wiecie czy Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Wszystko zależy od zajmowanego stanowiska. Na okresie próbnym raczej nie, ale docelowo tak, pracownicy otrzymują służbowe laptopy oraz telefony.
Co tu tak dużo opinii klientów, przecież to forum pracownicze!
Witam Chciałbym zostawić opinie odnośnie obsługi w dziale obsługi klienta-sprawy ponownego podłączenia instalacji elektrycznej. Szczerze wpadłem tam z marszu nie oczekukajac niczego spektakularnego,wiedziałem,że będą różnego rodzaju prawne i administracyjne trudności,miałem tylko nie do końca wypełniony papier,który został podpisany prze elektryka, który bardzo rzetelnie sprawdził instalacje,sam nie wypełniłem swojej części obawiając się,że nie wyjdzie mi to za dobrze, jako że w takich sprawach nie miekszakajac w Polsce,nie mam o tym bladego pojęcia,nie chcąc wypełnić czegoś źle zostawiłem cześć dla mnie pusta. Wpadłem tam totalnie nie przygotowany,nawet elektryk którego nie mogę oskarżyc o zle intencje zastrzegł się, że może to zabrać co najmniej 2 tygodnie,a jako że jestem w Polsce tylko przez kolejne 7 dni,wiedziałem,że się nie uda.Będąc tam oczekuje porazenia gwałtownym ładunkiem elektrycznym,czując że ktokolwiek by nie był za biurkiem przez moje nie przygotowanie i brak rozeznania Pan popatrzy na mnie gniewnie pokiwa palcem,zbeszta i ofuka mnie bez litości,zresztą moja intencja była skromna -zbadać sytuację, elektryk,który testował mi instalacje podał tylko pewne informacje nie mając pełnego wglądu pomimo fantastycznej i rygorystycznej inspekcji,której dokonał.Jak tylko usiadłem na stanowisku 144 gdzie urzedowal (usunięte przez administratora)sytuacja okazała się diametralnie inna,nie tak straszna, nie tylko udało mi się dokończyć aplikację, zbadać sytuację,ale także pan Aleksander pomógł przystępnie z innymi papierzyskami, dowiedziałem się bez zbędnych pierdół wszystkie konkretne info,dowiedziałem się,że jutro dostanę numer do kontrolowania wszelkich spraw online telefonicznie i droga mailowa,będęc wstanie wszytsko zalatwic przez aplikację na smartfonie,byłem zszokowany z bardzo fantastycznym podejściem do klienta,wraz z cierpliwym i niestrudzonym wyjaśnieniem wszystkiego co konieczne,zarazem jeden szok następowal po kolejnym - Pan Aleksander wyjaśnił że nie będę musiał płacić za podłączenie licznika kolejna niespodzianka, która mój elektryk którego absolutnie nie mogę oskarżyc o zle intencje opisał jak płatna i niestety palnął gafe, następny pozytywny wstrząs pojawił się kiedy w zdumieniu dowiedzialem się, że panowie z energetyki pojawią sie prawdopodobnie na początku następnego tygodnia,wierzac mylnie że będzie to około 2 tygodnie. Następnie wyjaśniłem,że póki co nie będę w moim mieszkaniu do grudnia więc zużycie prądu nie będzie duże, pan Aleksander ustalił więc taryfę opierając się szacunkowo na tej informacji.Podpisanie umowy okazało się wręcz przyjemne,pan Aleksander zapewnił mnie ze nawet jakbym wyjechał to w moim przypadku założenie licznika odbywa się na klatce więc w zupełności nie było by to problemem - kolejna niespodziewana informacja,której nie oczekiwałem i zupełnie się przeliczyłem,w moim przypadku myślałem - czy wyrabia się panowie z energetyki do czasu kiedy jestem w Polsce czy nie,a jak nie to przyjdą biedacy lecz nie zastana nikogo i odejdą z kwitkiem.Zupełnie przeliczyłem się z tą kalkulacja, oczekując wręcz znecania się urzędnika za biurkiem przez moj brak informacji i karygodne wrecz lenistwo,idąc tam tak sobie jak wolny ptak, żeby ustalić tylko pewne rzeczy, oczekując silnego szoku poprzez gwałtowny ładunek elektryczny, zostając potężnie pogrążony przez biurokratuczny moloch,przeliczyłem się, wizyta okazała się tak miła,tak inna od moich koszmarnych założeń i przewidywań ,tak nastawiona na pomoc,że nie powiedziałbym,że zostałem lekko popieszcony lekkim elektrycznym smyrnieciem. Mieszkając w Wielkiej Brytanii pracuje z obsługą klienta na codzień w dość rozległym zakresie i muszę przyznać że Polska w tym zakresie zostaje daleko, bardzo daleko w tyle, w tym przypadku serwis w Tauronie na ulicy menniczej okazał się zapierajacym dech w piersiach przeżyciem, tak pozytywnym tak odmiennym od tego co spotkałem w przeszłości ,że aż wyszedłem z taurona przemile polechtany drapiac się po głowie i konstatujac, że jednak i w Polsce z perspekty obsługi kilienta wszystko może odmienić się na lepsze nawet jeśli podchodzisz do stanowiska z kulawym i kiepskim pogladem co robić,a pusta nie wypełniona aplikacja ziejaca jak dziura Titanica po zderzeniu z górą lodowa nie wróży niczego dobrego,nie koniecznie musi skończyć się dostaniem w mordę lecz rzetelnym, profesjonalnym podejściem do problemu. Jeszcze raz chcialem wyrazić wyrazy wdzięczności Panu Aleksandrowi, tutaj powinna być jakas podwyżka(albo jakąś jednorazowa premia) za łatwość i przystępność z jaka Pan nie tylko wyjaśnil jak to działa, ale także pomógł przebrnąć przez te biurokratuczna nawale, która dla niektórych może jawic się jako papierkowy koszmar. Pozdrawiam Pana Aleksandra i cały zespół z taurona z ulicy menniczej. Piotr
Cieszę się, że nie zostałeś zbesztany. Niemniej cieszyłabym się, gdybyśmy na forum GoWork.pl mieli opinie pracowników Taurona tej objętości, co Twoja. Widzę, że ta firma poszukuje kandydatów do pracy, także w Dolnośląskiem: https://www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/kariera/oferty-pracy?psize=15&province=dolnośląskie Jest tu ktoś, kto podzieli się informacjami na temat pracy w tej firmie?
Nie wiem, skąd właściwie wynika to, że tak mało wypowiadacie się na temat Tauron Obsługa Klienta jako pracodawcy. Ale może teraz to się zmieni. Informuję Was, że firma właśnie chce zatrudnić nowych pracowników, którzy wspomogą ich w codziennych działaniach. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych stanowisk pracy są zawarte na stronie internetowej firmy. Dla ułatwienia wklejam Wam od razu link: https://www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/kariera/oferty-pracy Jeśli zauważyliście coś ciekawego i odpowiedniego dla siebie, to dajcie znać. Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania!
Jakikolwiek Tauron jest tym samym Tauronem :) Rozmowa rekrutacyjna prawie dwugodzinna, sprawdzanie znajomości prawa, zwyczajów, praktyki.... a to wszystko za 4 tys brutto na zastępstwo na młodszego specjalistę. Na stanowisko wyższe, samodzielne, bezpośrednio pod zarządem, do obsługi ok 10 spółek - 8 tys brutto było stanowczo poza budżetem. Za dużo :) Pytam się - kto dostaje pracę w Tauronie poza znajomymi i protegowanymi? Dla kogo są te oferty pracy? Dlaczego Pani z HR dziękuje za rekrutację po dwóch miesiącach od rozmowy?
Wiesz może, czy z upływem czasu jest możliwość awansu na stanowisku starszego specjalisty? Skoro pierwsza umowa jest na zastępstwo, to zastanawia mnie, czy pracownik, który przejdzie pozytywnie proces rekrutacyjny, może w przyszłości otrzymać zatrudnienie na stałe. Proszę o wyjaśnienie, jak to dokładnie wygląda.
Zgadzam się z przedmówcami rekrutacja w Krakowie ustawiona i na poziomie z rynsztoku,dawno nie widziałam takiego zakłamania i obłudy,omijać taką firmę bo to strata czasu i jedna wielka manipulacja zakompleksionych ludzi,widać że firma stawia na zakłamanie i oszukiwanie ludzi
Jak wyglada proces rekrutacji w tej firmie ????
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące rekrutacji znajdziesz tutaj: https://www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/kariera/etapy-rekrutacji Ponadto, będziesz wiedział, z ilu etapów ona się składa i w jaki sposób należy się na poszczególny z nich przygotować. Na stronie natrafisz również na informacje odnośnie tego, jakie są aktualne ofert pracy do Tauron Obsługa Klienta. Planujesz tu aplikować?
Także byłam na rekrutacji w Krakowie i widać było to cała mistyfikację i obłudę,Panie które przeprowadzały rekrutacje jak było widać na spotkaniu mocno zakompleksione i niespełnione emocjonalnie dlatego na rekrutacji ładnie odreagowują swoje kompleksy i niekompetencje kreując się na Bogów rekrutacji !!!!,rekrutacja bez podstaw merytorycznych a pytania były na poziomie gdzie się widzisz za 5 lat i większość pytań nie miała nic wspólnego ze stanowiskiem ,typowa polska farsa rekrutacyjna a wyniki znane już dawno przed rekrutacją - omijać takie rekrutacje z daleka w takich firmach bo to tylko strata czasu na ludzi którzy leczą kompleksy
Bardzo niski poziom rekrutacji w Krakowie , jedna wielka obłuda,żenada i ściema tylko po to żeby nałapać ludzi i przeprowadzić fikcyjną rekrutację gdzie miejsce jest już dużo dużo wcześniej sprzedane,to jest właśnie polski trend na rekrutacjach czyli łapać każdego z ulicy i udawać proces rekrutacji i tworzyć sztuczne zajście żeby tylko zapełnić grafik HRom i menadzerom- taki to jest obraz polskich firm i ich pracowników którzy lubią takie zajścia i cieszą się jak oszukają rodaka wtedy jest pełnia szczęścia i zadowolenie na cały tydzień,jak lubicie takie rekrutacje i zajścia to to jest dobry adres
@Wanda Jak widać firma nie chce wydawać normalnych pieniędzy na normalne etaty tylko szuka taniej siły roboczej w stażystach??? Ale zapędy mocarstwowe są ogromne szkoda tylko ze za miskę ryżu !!!!!!!
Na stronie internetowej Tauron Obsługa Klienta, znalazłam informację, że firma poszukuje osób chętnych do zdobycia doświadczenia zawodowego w charakterze Stażysty/Praktykanta w kategorii Księgowość/Audyt/Podatki. Szczegółowe informacje znajdziecie pod linkiem: https://www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/kariera/oferty-pracy/oferty-pracy-szczegoly?jobOfferId=2667 W związku z powyższym, mam pytane do pracowników firmy. Czy Tauron Obsługa Klienta jest dobrym miejscem, by stawiać pierwsze kroki w karierze zawodowej? Wasza odpowiedź będzie bardzo cenna dla młodych osób, wchodzących dopiero na rynek pracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!