Opinie o Czas na Herbatę w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Czas na Herbatę. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Czas na Herbatę na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Przemysł spożywczy - produkcja herbaty i kawy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Czas na Herbatę w Wrocław

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Proszę o odpowiedź. Zastanawia mnie, czy w firmie są możliwe faktyczne podwyżki pensji? Bez ciągłych wymigiwań, że brak pieniędzy, że brak możliwości itp itd. Bo szczerze, za minimalna (albo stówka powyżej minimalnej) człowiek nie da rady się sam utrzymać na jakimś godnym poziomie.

:)
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Wtedy wyskakują ze swoimi pięknymi tabelkami i pokazują jak bardzo nie mogą sobie pozwolić na takie rzeczy, więc można sobie pomarzyć o odłożeniu pieniędzy czy coś takiego. No ale salony to co chwile otwierają nowe, wiec jesteśmy dla nich tylko tanią siłą roboczą, której nawet za bardzo nie szanują. Myślę, że za wiele się w tym aspekcie nie zmieniło odkąd już tam nie pracuje. Może jakiś aktualny pracownik coś doda od siebie? :)

xyz
Pracownik
@Pytanie

Nie ma podwyżek, premie są jak wyrobi się target. Premie potrafią być duże, ale targety od kilku miesięcy są bardzo wysokie, nie do wyrobienia. Na umowę o pracę wychodzi ok.(usunięte przez administratora) na godzinę.. Pracując w tej firmie nie da rady się utrzymać samemu.

Klient
Inne

Zaopatrzam się od dłuższego czasu w herbaty właśnie w tym sklepie i muszę powiedzieć że po jakimś czasie się nudzą. Firma nie wprowadza nowych smaków. Pełno powtarzających się kompozycji. Ciężko wybrać coś niepowtarzalnego, ciekawego...innego. szkoda bo przyjemny sklep i ekspedientki.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Marcin

Może to tylko chwilowa sytuacja, gdzie pracy w firmie po prostu jest więcej i wszystko wróci do normy? Mnie w sumie zastanawia ile tam aktualnie można zarobić? Fajnie, gdybym się od Ciebie tego dowiedział. Zapraszam Cię do dalszej dyskusji.

1
Zawiedziona
Były pracownik

Nie polecam pracy w salonie Czas na herbatę nikomu. Firma kiedyś świeciła renomą i rodzinną atmosferą, a praca była przyjemna, dzięki czemu do pracy przychodziło się z uśmiechem i zadowoleniem. Niestety od dłuższego czasu, w firmie nie dzieje się zaciekawie. Za nic mają pracowników czy ich dobro. Informacje które podają są sprzeczne na różnych płaszczyznach. (usunięte przez administratora) Szkoda że zapominają że Ci pracownicy których nie szanują napychają im portfele. Szkoda czasu na pracę z takimi ludźmi!

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym trzeba się wykazać, aby pomyślnie przejść proces rekrutacyjny w firmie Czas na Herbatę? Na co pracodawca kładzie nacisk: doświadczenie, umiejętności, wiedzę, a może osobowość? Opisz swoje doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Praca w serwisie zegarków
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Szwaczka / Szwacz do przyuczenia
Dobre Miasto
Dfm Sp. z o.o.
(450 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
noname
Były pracownik

Nikomu nie polecam stanowiska w salonach Czasu na Herbatę, a tym bardziej w tych Wrocławskich. Koordynator (usunięte przez administratora), który ma je pod swoją opieką, jest osobą zupełnie niekompetentną. Nie wie co się dzieje wśród pracowników, przyjeżdża tylko raz na jakiś czas, a to tylko po to, aby porozmawiać o swoich osobistych sprawach, typu wycieczka górska w weekend, gdzie jego obowiązkiem jest udzielanie pomocy i obecnośc w czasie funkcjonowania salonów! Komplementuje i faworyzuje każdą osobę, ale to tylko "na osobności".Obgaduje pracowników z innymi z tego samego salonu, a każdemu mówi to, co chcą usłyszeć. Gdy przychodzi co do czego i jest potrzebna realna pomoc - nie udziela jej. Generalnie w firmie panuje jeden wielki chaos. Pracownicy są od wszystkiego, natomiast kontakt z "górą" jest mocno utrudniony. Włącznie z upominaniem się o ciężko zarobionie pieniądze, które są wypłacane przez nielogiczne i abstarkcyjne zasady. Jestem skłonna stwierdzić, że firma (usunięte przez administratora) pracowników, chociażby poprzez wprowadzanie w błąd co do nadgodzin wyrabianych w najcięższym okresie, pomimo tego, że umowa była całkowicie inna - dużo osób nie dostało za nie zapłaty. Tą pracę, pomimo dość dużego czasu stażu będę wspominała najgorzej ze wszystkich. Nie róbcie sobie tego ludzie!!

1
Bez siły
Pracownik
 Pytanie

Rozumiem, że nowy koordynator (usunięte przez administratora)kończy prace o 17 i jak w sklepie jest problem to po tej godzinie nie da się do niego dodzwonić i doprosić o pomoc ? Szkoda, bo do poprzedniej Pani koordynator można było dzwonić o każdej porze funkcjonowania salonu. Niech firma zacznie doceniać stałych dobrych pracowników, a przestanie prowadzić łapankę z ulicy ... bo to tylko doprowadza do pogorszenia sytuacji firmy.

1
Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Czas na Herbatę?

Joanna
Pracownik
 Pytanie

Bazuje na negatywnych ogólnikach? Bo może jest ich zdecydowana większość :-) Jeśli faktycznie dbacie o komfort pracowników to zapewnijcie im w okresie upałów dostęp do czystej, pitnej wody ( tak jak robi to większość firm) a w okresie zimowym ciepły salon, normalne siedzisko pracy a nie dwumetrowe "krzesło" barowe na 3 pracowników w salonie.. i przede wszystkim komfortowe wynagrodzenie a nie psie pieniądze.

Pracodawca

@Joanna

Staramy wsłuchiwać się w potrzeby i oczekiwania naszych pracowników i reagujemy tam, gdzie tylko to możliwe. Uwagi i zastrzeżenia można zgłaszać bezpośrednio - kierując komunikację do do wybranych osób z kadry managerskiej (z włączeniem członków zarządu) lub anonimowo, korzystając ze skrzynki praca@herbata.net. Opisywane sytuacje dotyczące warunków pracy dalekie są od standardów przyjętych w naszych salonach. Jeżeli jest Pani faktycznym pracownikiem naszego salonu - zapraszamy do kontaktu.

Monika
Pracownik

Nowy dyrektor i jego koledzy koordynatorzy to porażka, targety nie realne do wyrobienia, oraz brak wiedzy u koordynatorów na tematy sklepowe i herbaciane. Po odejściu Pana (usunięte przez administratora)firma idzie ku upadkowi. Nowych pracowników musza szkolić pracownicy, ale pieniądze za to dostają koordynatorzy którzy nawet kasy nie umieją obsługiwać.

Pracodawca

@Monika

Nasza kultura organizacyjna stawia na otwartą komunikację. Każdy z naszych pracowników może zgłaszać swoje uwagi, zastrzeżenia i opinie zarówno bezpośrednio - kierując komunikację do wybranych osób z kadry managerskiej (z włączeniem członków zarządu), jak i anonimowo, korzystając z wyznaczonego do tego adresu mailowego: praca@herbata.net. Zapraszamy do kontaktu.

Marcelina
Inne

Czy tylko narzekać potraficie? Mamy dobrego pracodawcę ale trzeba pracować lub zmienić firmę.

8
Milady

Bardzo mile wspominam pracę w sklepie "Czas na herbatę".Pracowałam już wcześniej w dwóch firmach,ale nie pracowało mi się tam tak dobrze jak w sklepie "Czas na herbatę".W sklepie panowała domowa atmosfera,parzyłam herbatę,dosypywałam pięknie pachnące herbaty,nosiłam piękny fartuszek,mogłam sama wyznaczyć sobie przerwę i na nią pójść (w tym czasie wpłacalam utarg,a potem szłam na przerwę). Ten pracodawca według mnie okazał się najlepszym pracodwacą jakiego można spotkać.Bardzo żałuję,że nie przedłużył mi umowy i nie mogłam już dalej tam pracować.Dodatkowo grafik był elastyczny,można było wybrać sobie godziny pracy. Tak czasem bywa,że pracodawca się spodoba,a pracownik niestety nie....dodatkowo miał tę samą pasje co ja mówił,że uwielbia podróże tak samo jak ja,tak samo jak ja uwielbiał zapewne herbaty.... :-) Dostaliśmy też w prezencie pyszną czekoladę produkowaną dla sklepu Czas na Herbatę jakiej nigdy wcześniej nie jadłam i bilet do kina :-) Opinia dotyczy sklepu Czas na Herbate we Wrocławiu Pasaż Grunwaldzki

Pytanie
 Pytanie

Czy w Czas na Herbatę panuje luźna atmosfera?

Pracodawca

@Pytanie

Staramy się, aby praca odbywała się w jak najlepszej, przyjaznej atmosferze. Każdy dział czy zespół sprzedażowy tworzy swoją małą społeczność, która jest pełna wzajemnego szacunku i chęci niesienia pomocy, a także pozytywnego nastawienia :)

Pracodawca

 Aktualność
pani sprzedawca

Bardzo miło wspominam pracę w Czasie na Herbacie, ale za czasów poprzedniego managera regionu. Teraz atmosfera jest średnia,ale jeszcze rok temu była wyśmienita. Trzeba też uważać na kogo się trafi na zmianie. Z tym było różnie. Mimo to, dobrze wspominam tą pracę. Nie ma specjalistycznych szkoleń, ale jesli ktoś pracuje i jest zainteresowany tematem, to w trakcie pracy sam pozna smak każdej herbaty, którą maja w ofercie.

1

Pracodawca

@pani sprzedawca

Dziękujemy za Twoją opinię. Tego typu informacje są dla nas bardzo cenne i pomagają w dostosowywaniu naszych działań, by podnosić komfort pracy w naszych salonach. Dbamy również o wiedzę naszych pracowników. Każdy nowy pracownik, już na początku swojej kariery w Czas na Herbatę przechodzi szkolenie dotyczące naszego asortymentu. Otrzymuje również stałą możliwość wglądu do elektronicznego Przewodnika herbaciarza, w którym to znajdzie wszystkie niezbędne informacje. Pozdrawiamy.

Remik
Inne

@pani sprzedawca Idealnie to nigdzie nie będzie. Warto tu dobrze pracować bo firma dobra i potrafi docenić pracownika.

Pracodawca

@Remik

bardzo dziękujemy za tak miłą opinię. Nieustannie staramy się stworzyć naszym pracownikom możliwie jak najbardziej komfortowe warunki pracy i dbamy o ich zadowolenie. Tego typu wiadomości są dla nas bardzo cenne i jednocześnie stanowią potwierdzenie, że obrana przez nas strategia ma dobry kierunek.

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z awansem w Czas na Herbatę?

Pracodawca

@Pytanie

Witamy. Rozwój pracowników jest dla nas bardzo cenny i dbamy o to, aby mogli spełniać się zawodowo. Struktura naszej firmy umożliwia zmianę obejmowanych stanowisk. Doceniamy starania oraz zaangażowanie naszych pracowników i naturalnym procesem jest awans wewnątrz organizacji. W przypadku, gdy tworzymy nowe stanowiska lub rozbudowujemy zespół, proces rekrutacji komunikowany jest dwutorowo - do wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Oczywiście ważną rolę przy ostatecznym wyborze odgrywa posiadane doświadczenie ale także umiejętności i osobisty potencjał. Pozdrawiamy

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Czas na Herbatę organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pracodawca

@Pytanie

Witamy. Priorytetem dla nas jest wysoki poziom obsługi klienta. A za jakością obsługi idą nie tylko umiejętności personalne, ale również wiedza na temat produktów. Duży nacisk kładziemy więc na edukację pod tym względem. Każdy nowy pracownik, już na początku swojej kariery w Czas na Herbatę przechodzi gruntowne szkolenie dotyczące naszego asortymentu. Otrzymuje również stałą możliwość wglądu do elektronicznego Przewodnika herbaciarza, w którym to znajdzie wszystkie niezbędne informacje. Pozdrawiamy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Czas na Herbatę praktykowane są premie/nagrody kwartalne / roczne? Na stanowisku Sprzedawca, na które poszukują na GoWork.pl to dość istotna kwestia.

Pracodawca

@Pytanie

Witamy. Oczywiście, dla naszych pracowników przewidziany jest szeroki system motywacyjny. Nasi Konsultanci sprzedaży mają przyznawane comiesięczne premie, uzależnione od wyrobienia założonego targetu, posiadają także zniżki pracownicze oraz dofinansowanie do pakietu Multisport. Organizujemy ponadto różnego rodzaju konkursy sprzedażowe z nagrodami dla najbardziej aktywnych osób. Pozdrawiamy

Pracodawca

 Aktualność
Czas na Herbatę świętuje 22 urodziny!
 
 
Niemal pół miliona zadowolonych klientów, którzy kupili aż 102407,27 kg herbat, 45 nowości wprowadzonych do oferty i blisko 180 pracowników na pokładzie – tak przedstawia się bilans ostatniego roku. A doskonałą okazję do takich podsumowań stanowią 22 urodziny marki, które obchodzimy właśnie we wrześniu.
Tak wielki sukces nie byłby możliwy, gdyby nie oddany i lojalny zespół. Z tego miejsca pragniemy też podziękować wszystkim pracownikom za trud i zaangażowanie jakie wkładają w wykonywanie codziennych zadań!
 
Czas na Herbatę powstał 22 lata temu we Wrocławiu, jako mała, lokalna firma. Dziś herbaciarnie wypełnione po brzegi najlepszymi kompozycjami spotkać można w całej Polsce. W ostatnich miesiącach dołączyły do nich trzy nowe miejsca w Warszawie (Galeria Młociny), Katowicach (Libero) i Tarnowie (Gemini), a dwa (Aura Olsztyn i Riviera Gdynia) zmieniły oblicze, przechodząc gruntowny remont. Łącznie sieć sprzedaży to obecnie ponad 120 lokalizacji, w tym 36 salonów firmowych oraz 25 sklepów franczyzowych. Dodatkowo, pełen asortyment dostępny jest również w firmowym sklepie internetowym.

 

Ostatni rok wyraźnie pokazał nam, że zapotrzebowanie na doskonałe kompozycje smakowe stale utrzymuje się na wysokim poziomie, a klienci doceniają wysoką jakość produktów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy nasze salony odwiedziło niemal pół miliona klientów. Wybierali oni zarówno sprawdzone produkty, jak i zupełne nowości, które cyklicznie wprowadzamy do sprzedaży. Warto również wspomnieć o sprzedaży herbaty o nazwie „Przylądek Nadziei”, z której część dochodu przeznaczona jest na rzecz Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Od początku roku udało nam się sprzedać 375 kilogramów tej wyjątkowej kompozycji, dzięki czemu konto Fundacji, sprawującej pieczę nad wrocławskim szpitalem onkologicznym dla dzieci, zostało zasilone kwotą 18 750 zł. Suma zebrana od początku współpracy z Przylądkiem Nadziei, czyli od roku 2015, wzrosła tym samym do ponad 100 000 złotych!

 

Staramy się również doceniać wkład i zaangażowanie naszych pracowników i w tym roku, oprócz standardowych benefitów oraz wspólnych firmowych wydarzeń, wprowadziliśmy liczne konkursy sprzedażowe, w których zdobyć można było atrakcyjne nagrody. Nasi konsultanci sprzedaży stanęli na wysokości zadania i wykazali się doskonałymi umiejętnościami J.

 

Liczymy, że kolejny rok będzie równie owocny, a zaangażowanie pracowników przełoży się na wspólny sukces.

 
Iwona

Zakupiłam w sklepie Czas na herbatę- dwie herbaty: orange dream oraz hiszpańska mandarynka. Jakość herbat niestety jest bardzo słaba, absolutnie nie do zaakceptowania. Jestem oburzona. Nie pierwszy raz kupuję herbaty na wagę z racji ich wysokiej jakości i smaku. Ich parzenie było dla mnie dużą radością a zapach najczęściej cudowny. Nigdy dotąd nie spotkałam się z tak beznadziejną jakością. Już wybierając herbatę w sklepie zastanawiałam się nad brakiem wyraźnego aromatu. Otrzymałam informację, że jedna z herbat to cejlon, druga yunan. Zaparzając herbatę w domu zaskoczył mnie ponownie brak aromatu, wyraźna mętność i bardzo słaba intensywność. Liście są wymieszane, tak jakby stanowiły mieszankę różnych gatunków. Jest to bądź niedbalstwo, bądź zwykłe (usunięte przez administratora)klienta. Już nie kupię tu herbaty z uwagi na jej bardzo słabą jakość.(usunięte przez administratora)

4

Pracodawca

@Iwona

@Iwona bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Od lat dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty były, jak najlepszej jakości i dostarczały naszym klientom samych pozytywnych doświadczeń. Jest to pierwszy przypadek tego typu, niemniej jednak Pani opinia jest dla nas bardzo cenna, dlatego też pozostajemy z Panią w stałym kontakcie mailowym w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mamy głęboką nadzieję, że nadal pozostanie Pani w gronie naszych zadowolonych klientów.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Madam Butterfly bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Nieustannie staramy się dbać nie tylko o zadowolenie naszych klientów, ale również pracowników, tworząc im stabilne i komfortowe warunki pracy. Prowadzona przez nas polityka kadrowa oparta jest na standardach dobrych praktyk oraz wytycznych kodeksu pracy. Niemniej jednak, jeżeli w Twojej opinii wystąpiły jakieś nieporozumienia, zachęcamy do kontaktu pod adresem rozmowy@herbata.net i opisania zaistniałych sytuacji nieco bardziej szczegółowo. Pozwoli nam to dokładnie wyjaśnić sprawę, odpowiednio zareagować i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Pozdrawiamy Czas na Herbatę

Zostaw merytoryczną opinię o Czas na Herbatę - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Czas na Herbatę?

    Zobacz opinie na temat firmy Czas na Herbatę tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Czas na Herbatę?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 4 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Czas na Herbatę
2.8/5 Na podstawie 45 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Czas na Herbatę
Przejdź do nowych opinii