Czy rotacja pracowników w Czas na Herbatę na Doradca Klienta jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 4 marca na GoWork.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
Hej czy do tej firmy zatrudnia agencja pracy Bossa Work? Czy to prawda ze pracodawca eymaga dodatkowego konta założonego przez link podany przez agencje zatrudnienia żeby przelewać zwrot za dojazdy do pracy? Numer konta nalezy podac przed zatrudnieniem????Prawda czy to (usunięte przez administratora) ?
Jak długo trwa proces awansu w Czas na Herbatę?
No właśnie widziałam że ktoś wcześniej pisał że nie ma kierowników w salonach. Czyli raz sprzedawca, całe życie sprzedawca? Może to okej, ale pytanie za jakie pieniądze?
Można awansować do biura we Wrocławiu. Kierowników w sklepach nie ma, przynajmniej nikt codziennie nie patrzy mi na ręce.
Tzn ile, przecież ludzie maja różne oczekiwania, jakby problemem było napisanie całej kwoty…
Awansu? Sukcesem jest jak w jakikolwiek sposób zostaniesz doceniona za kilkuletnią współpracę. Ta firma nie ceni lojalnych pracowników i nie tworzy żadnej hierarchii w obrębie sklepu.
Czyli jeśli o jakimś sukcesie w formie docenienia tutaj mówisz. To co konkretnie masz przy tym na myśli? Jak ostatecznie doceniali ciebie i twoich znajomych?
Jedyną osobą, która może Cię pochwalić to jest regionalny, z którym masz dobre stosunki... I tyle. Nie licz, że będziesz zarabiać więcej niż początkujący albo dostaniesz jakieś inne gratyfikacje
I to wspomniane stanowisko raczej pełnione przez jedną osobę? Rotacje są nieczęste? Jakie tu są tak właściwie wszystkie wyższe stanowiska do obsadzenia?
można awansować do biura a w tym momencie większość kierowników regionu to byli pracownicy salonów (sprzedawcy)
o właśnie tego byłam ciekawa. i jak to odbija sie na ich wynagrodzeniu skoro mają szczeble wewnątrz zaliczone? stawka mimo wszystko będzie tożsama z tą, którą proponują osobie z zewnątrz na start? wyżej już nie da się wskoczyć? co z dalszym rozwojem?
Praca na stanowisku Specjalista ds. technologii produkcji - czy ktoś z Was może coś więcej powiedzieć na temat pracy na tym stanowisku/ w dziale technologicznym? Warto aplikować?
Ogłoszenie na Doradca Klienta do Czas na Herbatę pojawiało się w GoWork.pl, polecacie aplikować?
Ta firma to totalna porażka.. trzymam sie tego miejsca jednak ze łzami w oczach... mam fajne dziewczyny obok, z którymi da sie jakoś przejść te zmiany jednak warszawski koordynator to istny (usunięte przez administratora).... faworyzuje poszczególnych pracowników, naciska na dotarcie do prywatnych faktów z naszego życia, w niczym nie pomaga bo on sie nie zna na herbatach i sprzedaży a pracuje w firmie z herbatą!!! Praca niestety za najnizsza krajowa, premii nie widujemy bo ustalane sa takie targety, ktorych sie nie da wyrobic i nie mysla o tym, ze ludzie nie maja pieniedzy wiec nie zawracaja sobie glowy drogą herbatą. Wielokrotnie znajdywałyśmy w puszkach z herbatą larwy, kawałki szkła czy plastiku i co na to ''góra"? Kazała wybrać te (usunięte przez administratora) i dalej sprzedawać brudną herbatę... Zimą co roku jest problem z ogrzewaniem, masa zimnego powietrza wpada od pobliskiego zejścia na parking, siedzimy wiecznie w kurtkach albo szalikach i dostajemy za to reprymendy.... Kiedy nie ma ruchu w galerii, w salonie zostało wszystko zrobione na tip tip i usiądziemy na krześle to za minute jest telefon z awanturą, że trzeba stać i się uśmiechać a nie siedzieć!!! i tak 12 godzin... Przy obecnej inflacji, cenach za wynajem, itp nie ma szans że wyżyjesz z tego wynagrodzenia, jakie tu dostajesz - na szczęście rodzina mi pomaga więc mogę jakoś żyć. Nie polecam nikomu pracy w tej pseudo firmie !!!!!!!
Czy już się ustabilizowala sytuacja we Wrocławiu? Jak z koordynatorem i "góra*. ?Chcialam aplikować ale czuję się zniechęcona komentarzami
Jest na tej stronie wystarczająco argumentów. Zgadzam się ze wszystkimi i potwierdzam, że nic się nie zmieniło, ewentualnie pogorszyło. Pozdrawiam.
skoro piszesz że ewentualnie się pogorszyło... to znaczy że możesz dodać coś więcej niż pozostali? będę wdzięczna
Hej, właśnie odbyłam rozmowę na kierownika do nowopowstałego sklepu. Pierwsze dwa miesiące są na umowę zlecenie- ale skąd mam nic pewność, że po tych dwóch miesiącach nie zostanę zwolniona? Nie dowiedziałam się również o zarobkach czy benefitach? Czy ktoś może powiedzieć jak to wygląda od zaplecza? Będę wdzięczna za informację, pozdrawiam Was ciepło:)
Do nowo otwartego sklepu? Kierownicy, a raczej koordynatorzy regionalni mają "pod sobą" kilka, a nawet kilkanaście sklepów. Nie istnieje póki co funkcja kierownika sklepu...
(usunięte przez administratora)
Proszę o odpowiedź. Zastanawia mnie, czy w firmie są możliwe faktyczne podwyżki pensji? Bez ciągłych wymigiwań, że brak pieniędzy, że brak możliwości itp itd. Bo szczerze, za minimalna (albo stówka powyżej minimalnej) człowiek nie da rady się sam utrzymać na jakimś godnym poziomie.
Wtedy wyskakują ze swoimi pięknymi tabelkami i pokazują jak bardzo nie mogą sobie pozwolić na takie rzeczy, więc można sobie pomarzyć o odłożeniu pieniędzy czy coś takiego. No ale salony to co chwile otwierają nowe, wiec jesteśmy dla nich tylko tanią siłą roboczą, której nawet za bardzo nie szanują. Myślę, że za wiele się w tym aspekcie nie zmieniło odkąd już tam nie pracuje. Może jakiś aktualny pracownik coś doda od siebie? :)
Nie ma podwyżek, premie są jak wyrobi się target. Premie potrafią być duże, ale targety od kilku miesięcy są bardzo wysokie, nie do wyrobienia. Na umowę o pracę wychodzi ok.(usunięte przez administratora) na godzinę.. Pracując w tej firmie nie da rady się utrzymać samemu.
Rozumiem, że nowy koordynator (usunięte przez administratora)kończy prace o 17 i jak w sklepie jest problem to po tej godzinie nie da się do niego dodzwonić i doprosić o pomoc ? Szkoda, bo do poprzedniej Pani koordynator można było dzwonić o każdej porze funkcjonowania salonu. Niech firma zacznie doceniać stałych dobrych pracowników, a przestanie prowadzić łapankę z ulicy ... bo to tylko doprowadza do pogorszenia sytuacji firmy.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Czas na Herbatę?
Bazuje na negatywnych ogólnikach? Bo może jest ich zdecydowana większość :-) Jeśli faktycznie dbacie o komfort pracowników to zapewnijcie im w okresie upałów dostęp do czystej, pitnej wody ( tak jak robi to większość firm) a w okresie zimowym ciepły salon, normalne siedzisko pracy a nie dwumetrowe "krzesło" barowe na 3 pracowników w salonie.. i przede wszystkim komfortowe wynagrodzenie a nie psie pieniądze.
Staramy wsłuchiwać się w potrzeby i oczekiwania naszych pracowników i reagujemy tam, gdzie tylko to możliwe. Uwagi i zastrzeżenia można zgłaszać bezpośrednio - kierując komunikację do do wybranych osób z kadry managerskiej (z włączeniem członków zarządu) lub anonimowo, korzystając ze skrzynki praca@herbata.net. Opisywane sytuacje dotyczące warunków pracy dalekie są od standardów przyjętych w naszych salonach. Jeżeli jest Pani faktycznym pracownikiem naszego salonu - zapraszamy do kontaktu.
Czy w Czas na Herbatę panuje luźna atmosfera?
Staramy się, aby praca odbywała się w jak najlepszej, przyjaznej atmosferze. Każdy dział czy zespół sprzedażowy tworzy swoją małą społeczność, która jest pełna wzajemnego szacunku i chęci niesienia pomocy, a także pozytywnego nastawienia :)
Jak jest z awansem w Czas na Herbatę?
Witamy. Rozwój pracowników jest dla nas bardzo cenny i dbamy o to, aby mogli spełniać się zawodowo. Struktura naszej firmy umożliwia zmianę obejmowanych stanowisk. Doceniamy starania oraz zaangażowanie naszych pracowników i naturalnym procesem jest awans wewnątrz organizacji. W przypadku, gdy tworzymy nowe stanowiska lub rozbudowujemy zespół, proces rekrutacji komunikowany jest dwutorowo - do wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Oczywiście ważną rolę przy ostatecznym wyborze odgrywa posiadane doświadczenie ale także umiejętności i osobisty potencjał. Pozdrawiamy
Czy pracodawca Czas na Herbatę organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Witamy. Priorytetem dla nas jest wysoki poziom obsługi klienta. A za jakością obsługi idą nie tylko umiejętności personalne, ale również wiedza na temat produktów. Duży nacisk kładziemy więc na edukację pod tym względem. Każdy nowy pracownik, już na początku swojej kariery w Czas na Herbatę przechodzi gruntowne szkolenie dotyczące naszego asortymentu. Otrzymuje również stałą możliwość wglądu do elektronicznego Przewodnika herbaciarza, w którym to znajdzie wszystkie niezbędne informacje. Pozdrawiamy.
Czy w firmie Czas na Herbatę praktykowane są premie/nagrody kwartalne / roczne? Na stanowisku Sprzedawca, na które poszukują na GoWork.pl to dość istotna kwestia.
Witamy. Oczywiście, dla naszych pracowników przewidziany jest szeroki system motywacyjny. Nasi Konsultanci sprzedaży mają przyznawane comiesięczne premie, uzależnione od wyrobienia założonego targetu, posiadają także zniżki pracownicze oraz dofinansowanie do pakietu Multisport. Organizujemy ponadto różnego rodzaju konkursy sprzedażowe z nagrodami dla najbardziej aktywnych osób. Pozdrawiamy