Czas na Herbatę

3 Dodaj opinię
Czas na Herbatę
3 40 6 1

Opinie o Czas na Herbatę

Filtruj opinie po kryteriach:

Pracodawca

 Aktualność
Pomocna?
Tak2Nie
Iwona
 Opinia

Zakupiłam w sklepie Czas na herbatę- dwie herbaty: orange dream oraz hiszpańska mandarynka. Jakość herbat niestety jest bardzo słaba, absolutnie nie do zaakceptowania. Jestem oburzona. Nie pierwszy raz kupuję herbaty na wagę z racji ich wysokiej jakości i smaku. Ich parzenie było dla mnie dużą radością a zapach najczęściej cudowny. Nigdy dotąd nie spotkałam się z tak beznadziejną jakością. Już wybierając herbatę w sklepie zastanawiałam się nad brakiem wyraźnego aromatu. Otrzymałam informację, że jedna z herbat to cejlon, druga yunan. Zaparzając herbatę w domu zaskoczył mnie ponownie brak aromatu, wyraźna mętność i bardzo słaba intensywność. Liście są wymieszane, tak jakby stanowiły mieszankę różnych gatunków. Jest to bądź niedbalstwo, bądź zwykłe (usunięte przez administratora)klienta. Już nie kupię tu herbaty z uwagi na jej bardzo słabą jakość.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Iwona 26.02.2019 08:55

@Iwona bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Od lat dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty były, jak najlepszej jakości i dostarczały naszym klientom samych pozytywnych doświadczeń. Jest to pierwszy przypadek tego typu, niemniej jednak Pani opinia jest dla nas bardzo cenna, dlatego też pozostajemy z Panią w stałym kontakcie mailowym w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mamy głęboką nadzieję, że nadal pozostanie Pani w gronie naszych zadowolonych klientów.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Madam Butterfly
 Opinia

Witam. Ogólnie firma ma dobre herbatki i kawy. Ale pracując tutaj spotkałam się y nieporozumieniem i hamskim zachowaniem koordynatora. Pracując po 12h/dzień prawie codziennie, nie mając życia prywatnego - mała stawka godzinowa, mizerna premia i zero szacunku. Więc przyjść na zakupy - polecam serdecznie, ale podejmować decyzje na pracę w tej firmie - bardzo ostrzegam!

Pomocna?
Tak3Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Opinia
@Madam Butterfly 25.01.2019 19:30

@Madam Butterfly bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Nieustannie staramy się dbać nie tylko o zadowolenie naszych klientów, ale również pracowników, tworząc im stabilne i komfortowe warunki pracy. Prowadzona przez nas polityka kadrowa oparta jest na standardach dobrych praktyk oraz wytycznych kodeksu pracy. Niemniej jednak, jeżeli w Twojej opinii wystąpiły jakieś nieporozumienia, zachęcamy do kontaktu pod adresem rozmowy@herbata.net i opisania zaistniałych sytuacji nieco bardziej szczegółowo. Pozwoli nam to dokładnie wyjaśnić sprawę, odpowiednio zareagować i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Pozdrawiamy Czas na Herbatę

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ciekawski
 Opinia

Czy ktoś wie jak atmosfera, zarobki i jak wygląda praca w sklepie internetowym we Wrocławiu?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Lola
 Opinia
@Ciekawski 19.09.2018 16:11

Niezaleznie czy jest to sklep internetowy czy stacjonarny - UCIEKAJ!!!

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zdziwiony
 Opinia
@Lola 07.10.2018 15:15

Jestem zdziwiony Twoją odpowiedzią, gdzie sugerujesz ucieczkę. Wiele opinii na forach jest wyzłośliwianiem się za własne porażki, a pracodawca nie ma z tym nic wspólnego. Niestety ale przeczytałem wiele komentarzy na temat CnH i nie zgadzam się z opinią na temat najniższej krajowej- płacą dobrze i na czas. Dokumentów tyle co w każdym małym sklepie i do ogarnięcia. Nie zgadzam się że jest dużo pracy- mam porównanie z hipermarketem. Zawsze mówię spróbuj, a moją i pozostałe opinie ocenisz pózniej, mając wiedzę praktyczną. Myśle że internet i zawarte tu opinie nie są obiektywne, nawet moja więc zadzwoń do CnH czy innego obsmarowanego tu pracodawcy, pogadaj i przekonasz się sama.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MEGAN
 Opinia
@Zdziwiony 12.10.2018 01:01

O, nowo zatrudniony we Wroclawiu chlopak jeszcze zyje zludzeniami... :D Powodzenia Bratku, najgoretszy czas w firmie przed Toba... Zaloz konto w AVONIE, bo premii swiatecznej nie bedzie ;)

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
marek
 Opinia

4 razy kupowałem tą samą herbatę BLACK NEEDLE w Warszawie za każdym razem inny smak !!! sądzę ze nie przywiązują uwagi do przechowywania herbat w odpowiednich naczyniach przez co herbata wietrzeje lub pobiera zapachy z otoczenia.Niestety ale juz nie wrócę do tej sieci !

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
maxowa
 Opinia
@marek 18.10.2016 02:28

smak, aromat herbaty przede wszystkim zależy od warunkach w jakich liście rosną czy są zbierane, ilości dni słonecznych czy deszczowych. każdy widzi jak herbaty są przechowywane bo stoją w puszkach na półkach.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kiedys
 Opinia

Czy Pani Aneta nadal pracuje w tej firmie i uważa się nadal za najlepszą i wszystkowiedzącą? Nie pamiętam jej nazwiska ale ze swoimi "zdolnościami" na pewno jest już gdzieś wyżej...

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@Karolina, odnośnie tego czy do Czas na Herbatę poszukiwane są nowe osoby nie wiem, gdyż nie mogę znaleźć tego typu informacji dostępnych w internecie. Niemniej jednak jest możliwość skontaktowana się z tą firmą poprzez dane kontaktowe (mail, telefon). Znajdziesz je tutaj-->https://www.czasnaherbate.net/ . Jeśli udasz się na rozmowę koniecznie opisz jej przebieg

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Karolina
 Opinia

Może wiecie coś o aktualnej ofercie pracy w firmie? Jakieś wskazówki o zarobkach czy umowie?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia
@Karolina 12.08.2018 11:19

Przeczytaj sobie komentarze do posta poniżej

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xXxXxX
 Opinia

Dzień dobry, na początku chciałabym zaznaczyć, że moja opinia będzie dotyczyła pracy w Czas na Herbatę ale w innym rejonie Polski niż Wrocław. Jestem naprawdę zaskoczona negatywnymi opiniami o pracy w firmie. Pracuję tutaj już trzeci rok i jak dotąd jest to najlepsza praca jaką kiedykolwiek miałam. W dzisiejszych czasach naprawdę trudno jest o pracę, gdzie kierownik bądź ktoś z "góry" pyta pracownika o zdanie, pracownik otrzymuje realne targety do osiągnięcia, a po miesiącu umowy zlecenie otrzymuje umowę o pracę. W tej firmie na szczęście tak jest. Z kierownikiem mamy bardzo dobry kontakt, targety są zawsze realne, pensja to podstawa + premia (nie mała premia), która zawsze jest wypłacana na czas. Co do pracy księgowej w sklepie, tutaj się nie zgodzę, ponieważ wystawianie faktur to obowiązek każdego pracownika prawie w każdym sklepie i jest to wiedza na poziomie szkoły podstawowej. Inwentury są co trzy miesiące i jest to bardzo przydatne, aby móc kontrolować stan faktyczny sklepu, czy wszystko zostało policzone, czy nic czasem nie zniknęło. Inwentury owszem są przeprowadzane podczas otwartego sklepu ale przy dobrej organizacji (dwie osoby na zmianie) da się wszystko ogarnąć. Pamiętajcie, że to jest praca a nie wakacje, a w pracy się pracuje bo za to nam płacą, a uwierzcie mi, że nawet robiąc utarg dzienny powyżej oczekiwań targetowych, jest cas by skorzystać z toalety, zjeść, czy przycupnąć i odpocząć. Plusem jest to, że same tworzymy grafiki, mamy wpływ kiedy przyjdziemy do pracy w danym miesiącu, praca jest miła i przyjemna. Wiadomo, są obowiązki miłe i mniej miłe, a liczenie celofanów do tych drugich nie należy, ale naprawdę, czy to jest powód aby obsmarowywać naprawdę fajną pracę na forum? :) z reguły nie udzielam się na tego typu forach, jednakże za bardzo osobiście lubię tę pracę (i cały nasz zespół) by nie odpowiedzieć na komentarze poniżej :) niech to będzie wskazówka dla tych, którzy chcą się ubiegać o pracę w CNH

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia
@xXxXxX 03.08.2018 19:27

Skoro pracujesz w jednym ze sklepów w Polsce to mimo Twojego pierwszego zdania negujesz, krytykujesz i poddajesz w wątpliwość opinie wielu osób, nie ma w tym za grosz obiektywizmu i jest obraźliwe. Premia jest uzależniona od utargu, osiągnięcie targetu jest uzależnione od pracy wszystkich pracowników, nawet jeśli jednostkowo osiągniesz duży utarg nie gwarantuje Ci to otrzymanie premii. Z samego pytania o zdanie nic nie wynika, jeśli nie idą za tym zmiany i działania. Po miesiącu pracy na umowę zlecenie (na stanowisku pomocy do wykładania towaru a realnie wykonywanie wszystkich obowiązków jak pozostali pracownicy i samodzielna praca na stanowisku, umowa na okres próbny, po tym okresię umowa o pracę bez zmiany wysokości wynagrodzenia, które wynosi niewiele ponad najniższe wynagrodzenie. Inwentaryzacja: to nie kwestia ogarnięcia, ale możliwości wykonania dwóch zadań prawidłowo, z reguły inwentaryzacje odbywają się z jakiegoś konkretnego powodu poza godzinami funkcjonowania sklepu, jak również są w wielu przypadkach robione przez firmy zewnętrzne. To nie kwestia wygodnictwa, ale rzetelnego wykonania pracy i szacunku dla klientów, którzy podzielają tę opinię. Co rozumiesz przez czas na skorzystanie z toalety, zjedzenie, przycupnięcie i odpoczynek? Masz zawsze warunki na to, żeby skorzystać w pełni z przerwy, która z samej nazwy wskazuje, że to jest przerwa w pracy, a nie byciu czujnym i na posterunku? czy jesz na raty zaglądając czy ktoś nie wchodzi do sklepu? Jak można spokojnie wyjść do toalety kiedy w okresie przedświątecznym zdarza się, że jest się samemu i obsługuję się ok 100 klientów? Czy macie zaplecze gdzie masz warunki, żeby normalnie usiąść i zjeść posiłek? Zawsze u was jest podwójna obstawa? Jeśli chodzi o grafiki to rzeczywiście układanie grafiku należy do zadań pracowników, ale trzeba wziąć pod uwagę wymogi firmy kiedy musi być podwójna obstawa oraz wszelkie święta BN i Wielkanoc, dni matki, ojca, babci i dziadka, dziecka, zakończenie roku, święto czekolady, dzień kobiet, mikołajki, weekendy i wtedy z tego co zostanie masz dowolność. Oczywiście potem jeszcze trzeba wziąć pod uwagę, że pracownicy chorują, są zdarzenia losowe, zwalniają się z pracy i wtedy trzeba zmieniać grafik, łatać dziury. Z jakim wyprzedzeniem macie ułożyny i zatwierdzony grafik? Czy np. dziaj wiesz jak będziesz pracować we wrześniu? Czy jest układany z miesiąca na miesiąc? Żeby dobrze wykonywać swoje obowiązki trzeba też mieć do tego warunki. Naturalnie, że w dzisiejszych czasach zdarzają się różne warunki w pracy np. dzieci w Indiach pracują za grosiki po 17 godz. na dobę, ale chyba nie o to chodzi, żeby porównywać warunki pracy to tego typu standardów, ale dążyć do tych lepszych.

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja-to-ja
 Opinia
@xXxXxX 03.08.2018 19:27

Jeśli jest to najlepsza praca jaką kiedykolwiek miałaś, to aż się boję pytać jakie były poprzednie. No ale skoro Ci odpowiada, to ok, każdy ma inne standardy i inne wymagania. Ja osobiście nie miałam dobrego kontaktu z kierownictwem, mimo że nie chciałam kłótni a jedynie realnego wysłuchania potrzeb moich i koleżanek ze sklepu i nigdy nie byłam pytana o zdanie w żadnej sprawie, ewentualnie było to pytanie , sugerujące odpowiedź twierdzącą , na zasadzie: "Prawda, że nie masz nic przeciwko zmianie grafiku? No a nawet jeśli masz, to nie masz nic do gadania" :) Nie wiem jak u Ciebie, ale u nas kilku-/kilkunasto-krotne zmiany aktualnego grafiku w ciągu miesiąca były normą. A układanie grafiku przez personel jest moim zdaniem niedorzeczne. Prowadzi tylko do nieporozumień, sprzeczek i niezrozumienia. A jeśli już udało się z dziewczynami ułożyć grafik tak, że każdej w miarę odpowiadało ze szkołą, lekarzami i innymi obowiązkami, wymiarem etatu itd, i był on wysyłany do zatwierdzenia, to zawsze okazywało się, że ustalony przez nas grafik jest zły, bo np. centrala ustaliła na któryś z dni miesiąca degustację w galerii handlowej (o której nikt nas wcześniej nie poinformował) i w związku z tym trzeba na ten dzień sprowadzić co najmniej 2 osoby do pracy. To samo w przypadku wszelkich świąt, dni babci, matki, zakończenia roku szkolnego itd. O wymaganiach dotyczących grafiku na dany miesiąc dowiadywałyśmy się już po stworzeniu grafiku. W efekcie nic z życia prywatnego nie można było zaplanować, wizyty u lekarzy trzeba było przekładać, z zajęć na uczelni urywać się, bądź wcale nie przychodzić na zajęcia , o weselach itp wydarzeniach można zapomnieć. Więc grafik był w sumie jedną wielką loterią i trzeba było być cały czas pod telefonem żeby dowiadywać się na bieżąco czy np. jutro idę w końcu do pracy czy nie, czy zdołam przyjść na egzamin na uczelni czy nie. Zero organizacji. Co do targetów: raz realne, raz wywindowane: różnie. Czy niemała premia? Hmm... mniejsza niż obiecywano na rozmowie kwalifikacyjnej, no i nie do końca zależna od pracownika (gdy w galerii pusto, brak klientów lub nie mają pieniędzy po świętach, to nijak ich nie nakłonisz do kupna). Niemniej uważam, że za taki zakres obowiązków powinna być przede wszystkim wyższa podstawa. Fakturowanie właśnie nie w każdym sklepie należy do zadań szeregowego pracownika. Ja zazwyczaj spotykałam się z tym, że to już zadania kierownika/managera. Inwentaryzacje, owszem są potrzebne, ale powinny być dobrze zorganizowane: zapewnienia rzeczywiście tych co najmniej 2 pracowników w sklepie na ten czas lub - nawet lepiej - zorganizowanie ich poza godzinami otwarcia sklepu. Wtedy poszłoby szybciej, sprawniej i dokładniej, a i klienci nie denerwowaliby się tym, że muszą czekać aż ktoś zejdzie z drabiny, spisze stan tego co właśnie policzył, obsłuży ich i w międzyczasie odpisze to, co sprzedał. Klienci nie mają czasu na takie rzeczy i bardzo się denerwują, gdy nie mogą szybko zrobić zakupów. Bądź, gdy jest bałagan na sklepie związany z inwentaryzacją np. towar na półkach chwilowo przestawiony czy zdjęty na ladę, bo jest akurat liczony i leży gdzie indziej, żeby się człowiek nie pomylił czy już to liczył czy nie. A liczba maili rzeczywiście momentami kosmiczna. Klienci nieraz dziwili się mówiąc niby między sobą , ale tak, że słyszałam: "co ona tak w tym komputerze siedzi?" "to jest biuro czy sklep? co ona tyle papierów tam podpisuje?"

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@Bylapracownica, dziękuję za Twój komentarz. Jest bardzo przydatny i dużo wnosi do tego wątku. Piszesz, że praca sama w sobie w Czas Na Herbatę jest fajna. Co skłania Cie do takiego stwierdzenia? Jak wygląda przepracowany tam dzień od początku do końca?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
nigdywiecej
 Opinia
@Weronika 06.07.2018 15:15

Przychodzisz, otwierasz, jak ktos przyjdzie to sprzedajesz. W miedzyczasie odbierasz setke maili z zadaniami do zrobienia na wczoraj. Liczysz na przyklad ile masz naklejek na kartoniki albo foliowych torebek na herbate, nic to, ze jest ich tysiac - masz policzyc, najlepiej w kwadrans! Potem przestawiasz na polkach produkty z lewej strony na prawa, i nic to, ze sie nie mieszcza! Ktos mial wizje i masz wykonac. Najwyzej rozciagniesz regal magicznym zakleciem czy cos w tym stylu. Raz na 3 miesiace robisz inwentaryzacje, ktora polega na tym, ze wazysz towar sypki jednoczesnie go sprzedajac, bo sklep podczas inwentaryzacji oczywiscie jest otwarty :) W wolnych chwilach rozmawiasz przez telefon z koordynatorem regionalnym, ktory caly czas patrzy na ciebie przez kamery, a ostatnio takze i slucha o czym mowisz :) i odpowiadasz na pytania w stylu: dlaczego czekolada jest cofnieta na polce o 3 milimetry w lewo? Tak nie wolno!!!!!! To nieestetyczne!!!!!! Za stawke najnizszej krajowej jestes tez profesjonalna ksiegowa i zajmujesz sie fakturami, kompletowaniem stosu dokumentow dla biura albo zbierasz za cos ochrzan. Ochrzan jest zawsze, pochwaly nie ma nigdy, to wazne. Kiedy nie ma juz nic do roboty, wymiatasz pedzelkiem niewidzialny kurz ze szpar w szafkach, a ze mamy juz wakacje, to pakujesz prezenty na Boze Narodzenie. Tak drodzy Klienci, wasze herbaty na swieta sypane sa do torebek juz teraz, wiec nie ma mowy, aby w grudniu byly swieze i pachnace! :) Potem mija 12h i zamykasz sklep najszybciej jak sie da, zeby wyjsc i zapomniec jak najszybciej o pracy. Na drugi dzien to samo, tylko pozamieniaj sobie kolejnosc tego co napisalam.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@Ja-to-ja, a jak miała się kwestia dodatków pracowniczych? Czy firma udziela zniżek pracowniczych swym pracownikom? Zapraszam Cię do kolejnej wypowiedzi w tym wątku, chętnie dowiemy się więcej w tym aspekcie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bylapracownica
 Opinia
@Weronika 24.06.2018 17:14

Są zniżki pracownicze 50% na herbaty i 30%, 20% i 10% na inne artykuły, ale szczerze szału nie ma jeśli chodzi o te herbaty. Tak czy siak są dodawane aromaty. Herbaty szybko wietrzeja jesli nie są szczelnie zamknięte. Na święta BN herbaty były sypane już w czerwcu jak otworzyłam jedna w grudniu to już właściwie nie było żadnego aromatu. I wlasnie to tez uważam za bezsens.. pakowanie prezentów świątecznych od czerwca do sierpnia a później to leży na magazynie. Tak samo jak inwentaryzacja w trakcie normalnego dnia kiedy sklep jest otwarty, a później się dziwią ze coś jest złe policzone. Szkoda im zapłacić za nadgodziny żeby to w nocy policzyć albo zewnętrznej firmie zapłacić za inwentaryzacje. Poważnie szkoda ze tak traktują pracowników bo praca sama w sobie jest naprawdę bardzo fajna.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja-to-ja
 Opinia

Popieram Bylapracownica. Zatrudnilam się w sklepie Czas na herbatę ze względu na możliwość pracy z fajnym asortymentem ( naprawdę smaczne herbaty i duży wybór). Zawsze chciałam pracować w malym sklepiku z herbatami, slodyczami i porcelana, gdzie (jak mi się przedtem zdawało) będzie panować mila przyjazna atmosfera, spokój, cisza, sklep będzie taki powiedzmy "niszowy" klienci raczej stali, wszyscy będą się znać, a większość czasu pracy zajmować będzie mila rozmowa z klientami na temat dobrodziejstwa i różnorodności herbat :) . Poza tym oczywiście w obowiązkach częste sprzątanie by sklep byl czysty, w końcu mamy do czynienia z produktami spożywczymi oraz obsługa kasowa i przyjmowanie towaru. To były moje wyobrażenia. Natomiast przejdźmy do rzeczywistości :) W kwestii finansów nie spodziewalam sie wiecej niz najniższa krajowa i to się zgadza. Czasem premia. Ok. Wynagrodzenie zawsze na konto na czas. Super. Ciepło, deszcz nie pada na głowę, wiatr nie wieje = dobre warunki. Umowa o pracę jest(po paru miesiącach ale jednak) . Przejdźmy do minusów. Zawiodłam się niezmiernie atmosfera panującą w firmie, chciwoscia 'góry', ciaglym parciem na coraz wyższe targety i takim korporacyjnym wyścigiem szczurów. Praca okazala się byc bardzo stresujaca. Co nie zrobisz to boisz się że dostaniesz reprymende od kogoś wyżej. Do tego nadmiar obowiązków przy niedobrze pracowników. Na pracownika najniższego szczebla narzucona jest odpowiedzialnosc robienia praktycznie calej dokumentacji księgowej sklepu, codziennie, a nie jest tego mało. Czasem pół dnia zajmują formalności. Moim zdaniem od takich spraw powinny byc osoby na wyższych stanowiskach - ktoś o randze kierownika lub księgowa. Kolejna sprawa brak zrozumienia że pracownik to nie robot. Ma czasem prawo mieć gorszy dzień, pomylic się, źle się czuć czy byc zmeczonym. Zwłaszcza że standardem w tej pracy jest zmiana 12 godzinna. Przerwy nie są mile widziane oczywiście. Z drugiej strony jedzenie w sklepie też nie jest mile widziane, więc optymalnie byłoby żywic się cały dzień wyłącznie herbata ;) Własna inwencja odnośnie choćby ułożenia towaru na polkach czy rozmowy z klientem też nie jest tolerowana. Wszystko ma byc zgodnie ze schematem i od linijki. Swoją drogą sam schemat też często nie jest dobrze przekazany pracownikowi, w efekcie czego jesteś w kropce bo wiesz że ulozyles cos źle a nie możesz otrzymać jednoznacznej odpowiedzi co to znaczy ułożyć dobrze. Kazdy mowi co innego. W aspekcie informacyjnym jest jeden wielki chaos. O wielu sprawach typu nowa promocja czy nowy wystrój wnętrza do zrobienia na jutro czy dziś jest sie często informowanym na ostatnia chwile. Rozmowa z klientem jak juz pisalam też nie może być luźna, masz przede wszystkim zmanipulowac klienta do zakupu jak największej ilości towaru za jaknajwyzsza kwotę. Nawet gdy widzisz ze klient przyszedł tylko po 1 paczkę ziół, jest to np starsza kobieta i ledwo wyskrobuje ostatnie drobniaki z portfela, to według standardów musisz starac się wcisnąć jej cos jeszcze, i najlepiej nasypac więcej herbaty niz klient prosil, by postawić go w niezrecznej sytuacji i zaplacil wiecej niz planował. Wracając do traktowania pracowników to na początku może jest dobrze jak tylko się zatrudnisz, ale później jesli nie podlizujesz sie centrali i kierownictwu i nie donosisz na wspolpracownikow to zaczynaja cie traktować jak psa. Za nic słowa pochwały, ciagle tylko reprymendy. Dajesz z siebie wszystko, starasz się wręcz rozdwoic, robisz dokumentację, degustacje herbaty dla klientów, przyjmujesz towar, ukladasz na polkach, scierasz kurze, obslugujesz klientów ze standardem, wreczasz wszystkie mozliwe ulotki, informujesz o promocjach itd itd a raz zapomnisz przetrzec jakiejs polki i juz jechanie po tobie. Czasem się z czymś nie wyrobisz bo pracy jest na 2 osoby a ty jesteś sama caly dzień w sklepie to okazuje się że jesteś najgorszym z najgorszych i powinienes zostac jeszcze z 2 godziny po zakończonej pracy bezplatnie, byle wszystko dokończyć i wypucowac na błysk. Nie wiem co więcej napisać. Najlepiej to przeżyć na wlasnej skórze żeby zrozumieć :) Tak jak ktoś wyżej wspominal, firma najchętniej zatrudnia ciche myszki, które będą z pokorą wykonywać obowiązki ponad miarę i nie pisna nikomu słowem. Ba, nawet uwierzą w to że to najlepsza praca jaka mogla im się przytrafić. Jak ktoś sie próbuje zbuntowac i powalczyć chociażby o lepsze traktowanie, szacunek i zrozumienie, to staje się wrogiem firmy. Najlepiej zawsze potakiwac i na wszystko się zgadzać az do utraty tchu. Taka jest polityka tej firmy. Kończąc, nie polecam tej pracy, chyba że ktoś pilnie potrzebuje pieniędzy. Chwilę da się tu wytrzymać, ale nie dłużej niż kilka miesięcy. Szkoda nerwów. Można znaleźć cos lepszego za te same pieniądze. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Iza
 Opinia

Czy firma potrzebuje może kogoś do pracy?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bylapracownica
 Opinia
@Iza 15.06.2018 17:50

Firma cały czasu potrzebuje kogoś do pracy bo po chwila się zwalniają dziewczyny

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bylapracownica
 Opinia

Pracowałam w czas na herbatę ponad rok. Sama praca fajna, lubiłam kontakt z klientem, doradzanie, pokazywanie ciekawszych kompozycji. Jestem taka ze lubię jak coś ładnie wyglada wiec zawsze o to dbałam, sezonowo jakieś ozdoby, żeby klient tez zwrócił na to uwagę, ale nigdy nie zostałam za to pochwalona. Ręcz przeciwnie kiedy kordynator przychodzi na sklep zawsze jest jakieś ‚ale’. Teraz kiedy zamontowali kamery na sklepie dochodzi do tego ze codziennie wyciera się te same półki ‚bo góra patrzy’. Kontakt z biurem w większości fatalny i działa raczej na takiej zasadzie ze jak coś od Ciebie potrzebują to masz na to godzinę ale w druga stronę czekasz kilka dni albo wcale się nie doczekasz. Kordynator chce być fajny, ale średnio wychodzi. Przeważnie jest w wieku dziewczyn pracujących na sklepach a traktuje nas jak gowniary. Szukają sobie ‚ciche myszki’ które nie będą się odzywać i robić co trzeba. W biurze jest straszny bałagan sami nie wiedza co maja a czego nie. Sama pracowałam przez miesiąc tez umowy (oficjalnie) bo skończyła się i nikt tego nie zauważył, oczywiście później została podpisana z data wcześniejsza. Sam właściciel Pan Szurlej tez bywa arogancki. Płaca nie jest zla patrząc ze w sieciówce jest się 11-12h non stop na nogach, premia tez od października do marca jest możliwa (oczywiście najlepsza w grudniu, ale nie ma co ukrywać po takim maratonie grudniowym jest się ledwo żywym). Gdyby nie to jak traktują pracowników pewnie dalej bym tam pracowała, bo trochę tęsknie za ta praca ;)

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@anna, czy będąc pracownikiem firmy Czas Na Herbatę można otrzymywać jakiegoś typu dodatki do płacy lub z zniżki pracownicze? Aspekty dotyczące zmian i godzin pracy również będą tu bardzo istotne, zachęcam Cię do udzielenia nam odpowiedzi.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jacek
 Opinia

Mają rację, że obciążają za słabe wyniki, każdy odpowiada za swój zakres obowiązków!!!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonimowa
 Opinia
@Jacek 13.05.2018 20:46

Jak nie ma klientow to nic nie zrobisz! We Wroclawiu otworzyli ogromna galerie tuz obok dwoch innych i dwa sklepy cierpia,bo klienci wybieraja nowa galerie na zakupy, a w Arkadach i Renomie hula wiatr i jak spotkasz kogos w jakims sklepie to jest swieto! Targety nienozliwe do zrealizowania,a firma robi promocje znizkowe i kazdy kupuje za smieszne pieniadze a do kasy nie trafia tyle ile powinno i co? Pretensje! To co mamy stac na korytarzu i lapac ludzi za rece i wciagac ich do sklepu??? Jest posprzatane,na polkach wszystko ulozone to koordynator przyczepi sie,ze powiazales zielone wstazeczki na sloiczkach a nie czerwone. O takie pierdoly sie czepiaja! Kaza cos zrobic a potem opieprz ze zrobiles zle. Wszystko zle! Po miesiacu-dwoch zaczyna cie bolec brzuch na mysl o tym ze ktos z gory przyjdzie z wizytacja i jak na poczatku ci sie chcialo ladnie poustawiac, udekorowac sklep w ramach wytycznych to juz ci sie odechciewa bo i tak dostaniesz po lbie.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anna
 Opinia

pracuję w tej firmie rok. Tak jak wcześniej było napisane, ciągłe telefony od przełożonych, ciągłe pretensje, nawet o coś na co nie ma się wpływu. Mała sprzedaż to twoja wina, mało klientów to twoja wina, herbata nie taka, twoja wina, przełożony ma zły humor, twoja wina. Cokolwiek by się nie działo to zawsze będzie twoja wina. Przełożeni zwracają się do pracowników jak do byle kogo. Co do obowiązków, to jest się sprzedawcą a ma się dużo więcej na głowie za marną podstawę! premie- gruszki na jabłoni. A jak już wypracujesz tą premię to czekasz na nią dłuższy czas. twoje świadczenie to sobie możesz poczekać, a jak góra coś chce, to w ciągu godziny musisz to spełnić. jedyny plus tej pracy, to, to, że można spotkać ciekawych ludzi i,że jednak świat herbat jest super.

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Feliks
 Opinia

Rotacja w dzisiejszych czasach to nic nadzwyczajnego!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@Natalia a czemu pojawiają się często telefony od właścicieli? Jest to spowodowane wyjaśnieniem jakiś kwestii? Możesz opisać jak dokładnie zachowują się Twoi przełożeni? Bo z jednej strony piszesz o przyjaznej atmosferze, a z drugiej o zachowaniu negatywnym szefów.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jojo
 Opinia
@Weronika 13.03.2018 13:56

To nie jest panel dyskusyjny albo grupa wsparcia. Tu sie pisze opinie dotyczace firmy, a nie wyjasnienia, dlaczego ktos do ciebie dzwoni. Ja widze jak w tej firmie jest - ciagla rotacja pracownikow, ja widze jak sie zmieniaja buzie. Ciagle ktos nowy, ciagle nic nie wiedza. Slychac narzekania, widac ze sie zle dzieje w tej firmie skoro ciagle sa nowi ludzie i odchodza sami. Jak komus jest dobrze w pracy to jej nie zmienia. A ty Weronika przestan tu uprawiac psychoterapie tylko wezcie sie wszyscy do roboty bo wszystko tam u was lezy i kwiczy!!!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Natalia
 Opinia

Przestrzegam wszystkich przed rozpoczęciem pracy w Czasie na Herbatę. Jest to jedna z najgorszych firm, w których pracowałam, a było już ich sporo. Nie rozumiem dlaczego jest tyle tutaj pozytywnych komentarzy. Część może pisanych przez samych właścicieli.. pensja owszem jest na czas, ale premia ZAWSZE ociągana w czasie ( 3 miesiące ) . Częste telefony. Wieczne pretensje. Chamskie, bezczelne i nietaktowne zachowanie managera/ dyrektora / właściciela. Pracownik jest dla nich śmieciem, pomimo przyjaznego otoczenia nikt normalny nie godzi się na takie warunki. Opinia dotyczy Wrocławia

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@odp:) dobrze wiedzieć, że atmosfera dopisuje w firmie. @anonymous może było zgłosić to sprzedawcy? Może on miałby szansę skontaktować się z kimś wyżej, kto jest odpowiedzialny za produkcje i dowiedziałby się co może być skutkiem pogorszenia jakości.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia

Jestem klientem CZNH i smakoszem zielonych herbat od wielu lat stwierdzam że od jakiegoś czasu jakość smaków : madam butterfly ,zielonego skoczka się pogorszyła a jest to wynikiem zmniejszenia ilości herbaty w mieszance. Pozdrawiam i uważam że czas na herbatę powinno zastąpić czas na zmianę Jurek

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@Trójeczka mi nie odpowiada, zatem może ktoś inny powie coś o pracy w czas na herbatę? Czy tez macie takie dobre doświadczenia jak ta użytkowniczka? Wszyscy chętnie się dowiemy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
NICK
 Opinia

mają w tym sklepie BASILURA? :D

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik CzNH
 Opinia
@NICK 04.09.2017 12:24

Znajdziesz tam nie jedną Cejlońska i inną czarną herbatę :) polecam

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

@Trójeczka czyli musi Ci się bardzo dobrze pracować skoro pracę w Czas na herbatę nazywasz domem. Czy chodzi tylko o atmosferę, czy jeszcze coś na to wpływa? To powinno innych użytkowników zainteresować.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
odp:)
 Opinia
@Weronika 01.09.2017 09:26

Atmosfera :) trafiłam na dobrych ludzi, ale zobaczymy czy CNH to doceni.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Trójeczka
 Opinia

Polecam !!! Dla tych którzy narzekają, no cóż "wszędzie dobrze tak gdzie nas nie ma". Ja znalazłam tu swój drugi dom :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dancing Queen
 Opinia

Jestem wieloletnim pracownikiem CNH i nie mogę zgodzić się z negatywnymi opiniami o firmie. Nie jest to moja pierwsza praca więc mam pewne doświadczenie i mogę powiedzieć, że CNH jest jedną z moich lepszych posad. Praca jest bardzo przyjemna, na wynagrodzenie mam duży wpływ, więc nie narzekam na zarobki. W dzisiejszych czasach trudno jest o takiego dobrego pracodawcę - polecam , a sama cieszę się, że tu pracuję.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
JJ
 Opinia

Pracę polecam. Nie jest ciężka fizycznie, a atmosfera w moim Teamie była super :) Klienci przychodzący zazwyczaj baaardzo mili i trzeba poświęcać im czas. Dużo nauki i samokształcenia, jeśli chodzi o asortyment sklepu. Bardzo zwracają uwagę na czystości i to trzeba było robić cały czas sprzątać, sprzątać, sprzątać, ale nie ma co się dziwić , skoro było trochę szkła i inny "kurzołapaczy". Dziwią mnie komentarze odnośnie wypłat. Ok. najniższa krajowa, ale jeśli premia się należała to zawsze była wypłacana i nigdy nie mieli poślizgów z wypłata. Czasem "góra" się czepiała, ale dało się z nimi dogadać ":)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

Zauważyłam tutaj dwie sprzeczne opinie. Według @Mi firma nie wypłaca wynagrodzenia, natomiast @Kasia pisze o tym, że zawsze dostawała wynagrodzenie razem z premią na czas. Jak w takim razie to wygląda?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik CzNH
 Opinia
@Weronika 16.05.2017 14:17

pracowałam w firmie i pieniądze były zawsze na czas, tak samo z premią, więc nie rozumiem skąd komentarze negatywne w tej kwestii, kokosów nie zarobicie, bo jest to najniższa krajowa, ale zawsze to praca. Praca czysta, herbaty/kawy można degustować, nie ma ograniczeń, w końcu żeby co sprzedać trzeba znać smak, więc nie było z tym nigdy problemów :) normalne, że o porządek trzeba dbać więc wycieranie kurzy z półek i akcesoriów to normalna sprawa, tak samo jak mycie zawalcowanych witryn, w domu się sprząta :) zauważyłam, że narzekają tylko Ci którym się pracować nie chce, jak na pracę które miałam to praca w CzNH to "luksus" praca nie jest ciężka a klienci w większości przemili, jasne zdarzają się "grażyny i janusze" jak wszędzie ;) pamiętajmy o jednym, że póki sami się nie dowiemy jak wygląda praca nie ma co się kierować opiniami innych, bo mało kto obiektywnie opiniuje, przeważnie to wylewanie żali tych co pracować im się nie chce, a uwierzcie mi, że tutaj ciężko się nie napracujecie :)

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Weronika
 Opinia

Firma Czas na herbatę prowadzi również własnego bloga http://czasnaherbate.blox.pl/html, który artykuł szczególnie Was zaciekawił?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Czas na Herbatę - Wrocław

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Czas na Herbatę

Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz możliwość bezpłatnego spotkania z Panią Joanną, która jako ekspert doradzi Ci co możesz zrobić, jako osoba pokrzywdzona.

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny