instanta

Żory

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 613 ocen.

Opinie o instanta

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie instanta

jazin

ok spoko rozumiem umowa co miesiąc nowa, ale jak z urlopem on przechodzi na kolejną umowę czy trzeba wybrać w danej umowie ? bo co przyjdą wakacje i ja bez urlopu zostane ? :(

anonymous
@jazin 26.01.2018 16:02

o urlopie zapomnij. wypłacają bez wcześniejszej konsultacji z pracownikiem. na urlop w wakacje możesz iść, jesli uzbierasz, a jak Ci braknie to dostaniesz bezpłatny.

fu

Nigdy nie piłem tak kijowej kawy jak wasza. Wstyd by mi było takie coś wgl produkować

D K

Czy instanta Żory oprócz wynagrodzenia oferuje coś z ZFŚS tak jak mają to inne firmy? Jakieś paczki na święta itp?

Masakra
@D K 11.01.2018 23:33

Kawalek ciasta na święta i sloik kawy:)

M

Jest ogłoszenie o pracę oferują 2500 brutto plus tysiak brutto premii? Czy tak jest faktycznie czy to ściema?

Masakra
@M 05.01.2018 12:26

Absolutnie nie ma takiej kasy :(Dla fizycznych największe pieniądze na AG aglonerator .Największe tzn 2500 na rękę za system 2X12 .W tym soboty , niedzielę i zmiany nocne.Wszystko pinad najniższą średnią nazywają premia a tak naprawdę to Twoje wypracowane godziny świąteczne i nocne. Na liniach zarobisz max 2300-2400 .Sprzataczki max 1900-2000 zależy od premi .Magazyn 2500 Umowy nie licząc starszych stażem pracowników i aglomerator comiesięczne wciąż kolejne agencje.Podobno do maja mają zniknąć agencje w tej chwili dziala tylko jedna do niedawna byly jeszcze 2 inne.Urlop nabywasz 2 dni za przepracowany miesiąc jak masz l-4 to w danym miesiącu tracisz urlop. Kto chce to pracuje ale chamstwo jak bylo tak jest ! Proszę pytać chętnie odpowiem .Dodam jeszcze , że nawet ludzi mają od usuwania negatywnych komentarzy wciąż śledzę ten proceder.Dodam jeszcze , że pracuje w tym bałaganie :)

Masakra
@M 05.01.2018 12:26

Im wyższe brutto tym mniejsza premia na jedno wychodzi mówiąc o kasie na rękę. Wiem bo pracuje:)

gosia

a jak wygląda z umową?? podobno kiedyś dawali z miesiąca na miesiąc nową.. ?

Masakra
@gosia 06.01.2018 12:47

Dalej tak jest przynajmniej przez kilka miesięcy.

Zocha

Nie ma otwartej, jawnej agresji, atak na ofiarę przeprowadzany jest środkami manipulacji psychicznej ITD

Masakra
@Zocha 07.09.2017 19:50

Ta wypowiedź trafia w samo sedno .BRAWO !!!

Irrek

Jak wyglądają zarobki?. Interesują mnie szczere odpowiedzi.

Jns
@Irrek 29.11.2017 10:56

W zaleznosci na jakim stanowisku, paletowy jest uzalezniony od tego jaka byla produkcja i na jaka zapracowala premie cala brygada. 2000 na reke to minimum oczywiscie przy umowie o prace. Premia do 600 zl netto, dodatek za nocki 95zl. Srednie zarobki paletowych bez sobot to jakies 2300 na reke, soboty placone po 150 zl na reke. Aczkolwiek lepiej isc na zasyp, mniej nerwow, narzekania kolezanek z brygady i mniejszy zapiernicz nizeli jako paletowy :>.

Masakra
@Jns 05.12.2017 10:12

Zasyp ale 7 godzinny nie polecam pracy na AG 12 godzinnej.Ciagla rotacja i praca za nieobecnych .

dolby

Czy w instancie zmuszają do sobót czy każdy pisze się kiedy chce?? Jest problem z urlopem w terminie który chcemy ? czy narzucają?

Niki

Jak komuś jest po drodze z praca to będzie w firmie zadowolony!!!

Tysia

Hmm ten zaklad to katorga czlowiek musi sie wyrabiac sie juz pierwszego dnia jak by potrafili to by ci słojem by mogly przypi... hmm bron boze o wolnym to tak samo nie dostaniesz sa wybrane pupilki co dostaja .. nie polecam to nie zaklad dla mlodych ludzi

Zimna

A pracujesz za dwie nie oszukujmy sie :)

XDDDD

Bakacie za 2000 swiatek piatek i niedziela. Jepac zagranicznych inwestorow

.
@XDDDD 10.10.2017 08:17

2400 bez zadnej soboty to nie tragedia

Brygada RR

Kto wypisuje te głupoty ? W całej brygadzie na ten miesiąc były super wypłaty. Soboty , premie wszystko jest ok. To, że na pasku jest to niewidoczne to fakt.

Kowalska

Jeśli macie wątpliwości wystarczy się dopytać czy wypłata się zgadza. Nikt chyba nikogo za to nie wyrzuci. Byłam 2 soboty i wszystko jest ok.

mimi

Oni jak potrzebuja to obiecuja złote gory a jak przyjdzie wypłata to.... wiecznie problem z tymi sobotami dlaczego nie ma wyszczegolnionych sobot na pasku co to ma byc premia czy sobota traktujecie nas jak bysmy byli głąbami a nie ludzmi uznaje ze nie mam wyplaconej soboty

Ale beka

Złodzieje................czujcie ze ktos pujdzie w sobote do roboty taki h.....

ziaja

O co chodzi niektorzy maja po kilka sobot a wyplaty maja takie same jak w zeszlym miesiacu paranoja wogole nawet nie ma sobot na pasku jest tylko premia skad mam wiedziec czy mam wyplacone za wszystkie soboty ktore przerobilam mam zrobione trzy a wyglada na to ze nie mam zaplacone za zadna .A obiecywali ze soboty beda osobno na pasku to sie w glowie nie miesci zeby nie mozna było doliczyc sie swoich pieniedzy

jola

Ja sie pytam gdzie jest kasa za soboty ????????????

Paleciok
@jola 29.09.2017 16:01

Dlatego ani jednej soboty nie zaliczylem, wiadome bylo ze nie bedzie takiej kasy jaka sie zachwalali :)

RENI

KATASTROFA.,trudne? dla góry sprawy zamiatane pod dywan...i zwolnienie.żadna kasa nie jest warta tego żeby pozwolić się szmacić.a już na pewno nie taka jak tam.

Zawiedziona

Ciekawe w ostatnim czasie usunieto 30 opini o firmie nawet ludzi od takich rzeczy mają! !!

Nowy

Jak wygląda praca na magazynie? Jak umowa i zarobki na start

Panna

@Pracujaca to, że ktoś zachowuje się jak bydło i te inne sprawy to raczej wyniesione z domu nawyki. Nie ma to chyba nic wspólnego z warunkami pracy. To , że jako ludzie nie potrafimy się zachować to nie wina firmy. Zauważyłaś taka sytuacje zwroc uwagę danej osobie lub informację przekaz przełożonemu. Mi pracuje się dobrze. Pracować trzeba jak wszędzie, a kasa się zgadza.

Pracujaca :)
@Panna 06.09.2017 19:52

Panna - firmę tworzą ludzie warunki w niej także. .....Pracujemy ze sobą a to wiele znaczy nawyki wyniesione z domu idą z nami w świat, no chyba , że podoba Ci się jak ,, szlachta "pisze nam na ekranie ba jadalni , że namy się myć to ponizajace. Nie płacą jak trzeba za soboty albo każą wybierać i robi się na liniach w i tak już w okrojonym skladzie.Mozna by tak wiele pisać tymczasem trzeba znaleźć inną prace. Lubisz tu pracować? Masz takie prawo. Ale jeśli podobają Ci się te wszystkie wymienione sprawy to przepraszam ake chyba w żadnym lepszym miejscu nie pracowalas.

Pracownik

Na produkcji przepracowałem połowę swojego życia i z doświadczenia wiem, że najbardziej narzekają Ci którzy nic nie potrafią. Ci którym się podoba mało kiedy tracą czas na pisanie jakiś opinii. Piszą je w większości Ci którzy chcą wylać żale. Z pozdrowieniami, wieloletni pracownik Instanty.

Pracowniczka
@Pracownik 06.09.2017 09:45

Tobie ,,Pracownik'' to chyba tez sie srednio podoba bo jednak straciłas czas na napisanie opini i wylałas swoje zale . Z pozdrowieniami, wieloletni pracownik Instanty.

anonim

(usunięte przez administratora)

Gola

Prawda

Ania

Pracuje od jakiegos czasu i dostrzegam ostatnio zmiany na plus. Szykują się podwyżki , dodatkowe możliwości zarobku. Dorobić sobie w końcu można jakąś sobotą. Ogólnie atmosfere oraz warunki pracy oceniam pozytywnie

wwwww
@Ania 29.08.2017 20:20

Od kiedy pracujesz? Bo widzialam ogloszenie i nie wiem czy zlozyc cv, jak wyglada praca itd?

hania

Ja musze przyznać, ze kierownictwo stara się polepszyć aktualny stan rzeczy. Podwyszyli wyplaty, płacą za soboty, ludzie dostaja normalne umowy. Wszystko idzie w dobra strone.

Masakracja

Firma upada, ponad 20 zwolnien w przeciagu ostatnich paru tygodni i kolejne w drodze, ludzi pracujacych w biurach wiecej niz tych na produkcji, nieudolny zarzad nastawiony na czysty zysk przy jak najmniejszych wydatkach na pracownika, wieczne braki na magazynie i aplikatorni bo ludzi nie ma, teraz maja zamiar wprowadzic dla wszystkich brygad nocki, oraz zredukowac we wszystkich brygadach liczbe osob z 12 do 7.. pracuje tam od niedawna, ale nigdy nie spotkalem sie z takim traktowaniem ludzi, chamstwo i buractwo na poziomie dziennym, umowy zlecenie dla nowych zamiast miesiaca sa przeciagane na kolejne z niewyjasnionych przyczyn.. ogolnie polecam omijac ten &quot [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] quot; szerokim lukiem.

Weronika

@Pracownik - jaki rodzaj umowy zawierany jest z osobami zatrudnionymi w Instanta? Jak określone są warunki, że wspominasz o pracy w soboty bez zapłaty za to?

Pracownik

Znowu soboty za freee .Zeby pracownik przychodził z checia do pracy w soboty to trzeba im za to zaplacic!!!!

Weronika

@Adamus, uważasz, że jest jeszcze gorzej? Powiesz więcej na ten temat?

Adamus

Nic sie nie zmieniło a tyle było obietnic jest jeszcze gorzej niz było

szef

Nie narzekać tylko pracować lubicie chodzić do pracy za najniższe krajowe i być ruchan..... w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to co nażekacie

agart

No dobra, ale czy wciąż jest poszukiwany production manager? Chętnie bym sę załapał, zwłaszcza, że warunki finansowe sa nezłe, skoro miały się pojawić ostatnio jakieś premie do podstawy. A benefity socjalne równiez się mogą pojawić. Dziękuję za odpowiedź

pracownik

Skąd mam taką opinię? no cóz pracuję tam i doświadczam ogromnej niesprawiedliwości ,są równi i równiejsi , a poza tym po co tracić czas na tłumaczenie się? ci co mają władzę są niereformowalni i niestety nawet psychiatra im nie pomoze. Zła karma wraca .

pracownik

Instanta najgorsza firma w regionie gdzie kierownictwo oraz kadrowa H.W. zachowaniem i podejściem do ludzi leczą swoje kompleksy.

vpirate

Czy są jeszcze nabory do pracy?

Pracownica
@vpirate 10.08.2016 16:02

Tak są przyjęcia :)

Adi

Witam wszystkich czemu kazdy nazeka na firme "instanta"zobaczcie sobie inne opinie w innych firmach wszedzie jest dobze gdzie nas niema takze moim zdaniem bo pisze to raz kolejny kto nie umie i mu sie niechce pracowac to zawsze narzeka albo ma dwie lewe rece??no niestety wszedzie trzeba pracowac oczywiscie jak ktos chce zobaczcie ludzie sami sobie to robicie a pozniej nazekacie .Amen

Adi

Witam wszystkich czemu kazdy nazeka na firme "instanta"zobaczcie sobie inne opinie w innych firmach wszedzie jest dobze gdzie nas niema takze moim zdaniem bo pisze to raz kolejny kto nie umie i mu sie niechce pracowac to zawsze narzeka albo ma dwie lewe rece??no niestety wszedzie trzeba pracowac oczywiscie jak ktos chce zobaczcie ludzie sami sobie to robicie a pozniej nazekacie .Amen

kco

Fajna firma

unifer

Dajcie jakieś namiary na kadry bądź koordynatora firmy zewnętrznej jakiś fon .

unifer

To napiszcie na gg pv wiadomość 54400432 mam pod bramokwą sytuacje gdyby nie ona to normalnego czegoś poszukał bym

Danio

Porazka pracuje 7 lat i co miesiac umowa nawet glupiego tel nie moge wziasc na umowe bo umowa musi byc co najmniej na 3 msc (smiech) do rodzicow musze isc zeby mi poreczyli facet 25lat

Ja

To znaczy ze nie chłopaki sa buraki tylko dziewczyny puszczalskie

ech........

Jedyna firma która zwalnia ludzi naprawde oddanych i pracowitych a lebrów zostawia ...........kadrowa ma za wielka władzę ale inteligencję już nie .........pozdro dla kumatych

wykorzystana

Witam, ja chciałabym poskarżyć się na chłopaków z zasypu i jednego mechanika, totalne buraki które chciałyby się przespać z co ładniejszą dziewczyną. Niektórzy mają na swoim koncie niezłe wyniki, szczególnie jeden "czerowny". Nie polecam.

wydra

Bzzzz

finka

mam pytania czy ta firma instanta należy do grupy Mokate?

ja
@finka 09.09.2015 22:51

Instanta to Instanta a Mokate to mokate

schadia
@finka 09.09.2015 22:51

nie nie należy do mokate

bolek i lolek

Key Account Manager w firmie Instanta na jakie zarobki może liczyć i jaka atmosfera panuje w tej firmie jeżeli chodzi o dział Kam-ów

ja

Nie ma zadnego posrednika

...

proszę o nazwę pośrednika który przyjmuje kobiety na produkcję.thx

DANO

KOGO NIE NIE LUBIE TO TEGO GOSCIA CO ROBI NA ZMIANIE KOKESZA TEN GOSCIU Z( usunięte przez administratora )CO TO ON NIEJEST

Zostaw opinię o instanta - Żory

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie instanta