Co Wy wszyscy piszecie za głupoty , specjaliści wszyscy mają 4600 brutto,liderzy czy tam experci to chyba to samo 5100 lub 5200
Jakie 4600 brutto?????? Jestem specjalistą i mam 4242 czyli najniższą krajową!!! Kraków.
to nie wiem jakim cudem masz minimalną,porozmawiaj z kierownictwem czy dyrektorem bo każdy specjalista ma od stycznia 4600
Niestety jestem specjalistą skanowania, jest nas trzy i wszystkie mamy najniższą krajową. Wszystkie z długoletnim ponad 10 letnim stażem. Nam tylko wyrównali do najniższej krajowej.
Żart jakiś specjalista z 15 letnim stażem 4230 tak nas Firma Carrefour robi w balona a najgorsze jest to że to my pracownicy im na to pozwoliliśmy aby tak nas traktowali
Tez jestem specjalistą z ponad 15 letnim stażem pracy i mam 4242 brutto czyli najniższą krajową. Kpina i żenujące zarówno dla nas jak i dla tak dużej firmy...
Brutto - Doradca max 4300 ,specjalista do 4600 ,ekspert do 5500 ,koordynator do 7000 + premia roczna
A o do pytanie kto ma lepiej doradca klienta czy specjalista,odpowiem specjalista bo ma większą premię,wynagrodzenie zasadnicze nie musi czekać do lipca na podwyżki bo z automatu dostaje on podwyżke od stycznia każdego roku.I jak jest ogarnięty to pracuje żeby się nie narobić a zarobić ;)
Ile w sieci Carrefour zarabia ekspert??? Piszcie lokalizacje, staż na stanowisku i te „miliony” jakie otrzymujecie w ramach comiesięcznej zapomogi… Bo mam wrażenie ze spora cześć specjalistów ze stażem zarabia tyle samo lub nawet więcej niż ten ekspert, który w sumie odpowiada za dzial… A już na pewno jest „kozłem ofiarnym” dla kierownika sektoru…
Cóź mam wrażenie , że w firmie robi się bałągan, mowa tu o specjaliscie - podobno nie ma tu takiego stanowiska, ale nie pierwszy raz słyszę że ktoś na takie awansował
Stanowiska specjalisty miało nie być… ale jednak zostało i nadal funkcjonuje. W sektorze PFT całkiem dobrze bo pensja porównywalna do eksperta, premia na tym samym poziomie wiec ja się pytam po co ten ekspert w PFT za (usunięte przez administratora) pieniądze skoro specjalista bierze ten sam hajs albo nawet lepszy…
Tak, to prawda. Stanowisko specjalisty zostało, w moim sklepie jest zachowane, pensja wyższa niż ekspertów.
Na kasach specjalista to koń pociągowy. I jedno z najbardziej niedocenianych stanowisk w tej firmie. Zakres obowiązków taki sam jak ekspert który prawie nie wychodzi z biura pomnożyć razy dwa. I niech mi ktoś odpowie dlaczego należy specjalista do grupy stanowisk A , podczas gdy na PFT do grupy B i ma wyższą premię. Oprócz zarządzania linią kas, ciągłym i bezpośrednim kontakcie z klientem (nie wiem czy jest drugie stanowisko gdzie przyjmuje się tyle skarg) , zbieraniem koszyków, dbaniem o porządek na kasach, rozliczaniem kasjerów, obsługą klienta w POK, zamykaniem sklepu, odpowiedzialnością za całą gotówkę , zajmuje się też masą innych spraw. Od sprzątania do zarządzania. I nie ma ma to żadnego pokrycia z zakresem obowiązków przedstawionym nam na papierze. Pod pretekstem COVID zarzucono nas obowiązkami. Ekspert sobie siedzi w biurze i papierki przerzuca. Nie powinno być w ogóle na kasach specjalistów, powinni być tylko eksperci i kasjerzy. Albo w ogóle nie być ekspertów bo to strata pieniędzy dla firmy, zero produktywne stanowisko. Tak naprawdę ich cała robota to iść na spotkanie z dyrektorem rano.
Co do eksperta na kasach w pełni się zgodzę „święte krowy”, które wiecznie maja „muchy w nosie”… Natomiast na PFT ekspert robi za dwa etaty - swoje zamowienia, przeceny, papierologie, inwentaryzacje itp. plus to co doradca/specjalista daty, daszki, tranzyt… bo wiecznie jest mało rąk do pracy…
A na kasach specjalista robi teraz za 5 etatów. A premię ma jak zwykły doradca. Zarządzanie linią to było jego główne zadanie. A teraz jeszcze rozliczanie kasjerów. Kartę zostawiasz zaufanemu kasjerowi albo latasz w tą i spowrotem co 3 minuty. Zbieranie koszyków. Punkt obsługi klienta, bo ekspert jak się tam pojawi to udaje że nie jest pracownikiem. W międzyczasie jakiś towar dołożyć. Zamknąć sklep nie raz , nie dwa bo przecież szanowne kierownictwo pracuje tylko 1 zmiany. Szkolenia robić. Sprzątanie. Pomagać z zakupami internetowymi. No i oczywiście pomoc ekspretom, bo jak się ktoś ich o coś spyta to nic nie umieją sprawdzić. Zamiast ich 4 by dali lepiej 2 dodatkowych specjalistów, lepsza by była obsługa klienta. Ale bogata firma, stać ich na płacenie za picie kawy i granie na telefonie cały dzień. No i oczywiście za to że wyjdą na koniec zmiany i przywalą się że 2 reklamówki krzywo wiszą mimo że cały dzień nie wyszli z biura zobaczyć nawet dokąd kolejka sięgała. Za to samochody całe przecenami zapakowane.
Prawda w oczy kole ??? Jaśnie wielkie ekspertki w punkcie obsługi klienta nic nie potrafią natomiast są bardzo mądre tam gdzie nie trzeba , interesuje je tylko kolejka na linii kas a to że w punkcie jest to nie widzą osoba w obsłudze klienta musi radzić sobie sama .....
A po co mam wychodzić? Jest masa papirologii której w cały dzień nie da się przerobić. Wiele systemów podublowali. Zamiast ksero i karta pracy do FZ i niech sobie rozliczają , to teraz trzeba ksero, wysyłka, wpisywanie, zatwierdzanie, poprawianie itd. Każda "nowość" jest przeważnie zdublowaniem czegoś i mnoży tą samą robotę. Na sklepie zimno, pracowników nie ma wiec od razu atak na mnie, głownie o rtv gdzie nie ma nawet jednego pracownika. Tyle lat dobrze pracowałem w zamian zostałem z nędznym wynagrodzeniem i chorobami których nabawiłem się w pracy. Prawda jest taka że stanowiska eksperta to taka trochę "emerytura" w firmie. A specjaliści młodzi, ambitni, niech popatrzą jak sobie siedzę i pije kawkę w ciepełku. Jak będą dobrze pracować, też kiedyś dostaną.
No to się doigrał, tylko że zamiast ekspertów to specjaliści na kasach będą lecieć. Ostanie stanowisko w tej formie co jeszcze coś robi ? Zwolnić wszystkich.
Z tego co wiem to Specjalistiow na lini kas ma być 4 z Pok i pracownicy pok mają być na Sco a resztą specjalistów ma robic to co robi ale bez specjalisty czyli grać za konia pociągowego za 3490 brutto .Wiadomo komuś coś,???a co z podwyżkami????
I teraz wyobraź sobie, cały dzień biegasz, mało butów nie zgubisz, i zarabiasz tyle co szanowna pani kasjerka co rozłoży się na kasie i dzwoni ze wszystkim bo ona nie musi umieć nic. Ty jak pomagasz na kasie to obsługujesz więcej niż 3 takie panie emerytki. A zarabiasz 100 zł więcej. A jak coś sprdl to i tak twoja wina że nie zdążyłaś podejść. Jeżeli rzeczywiście chcą zlikwidować, to gratuluję pomysłu, roboty tyle na tym stanowisku że nie ma kiedy butów zawiązać, ciekawe kto to zrobi? Moim zdaniem i tak nic się nie zmieni, po prostu to musi być zrobione. Tylko zarobicie te 100-200 zł mniej bo takie są realne stawki. U nas powiedzieli specjaliści że jak usiądą na kasę to koniec pomagania co chwilę na jakiejś kasie zostawiając własnego klienta. Co 30 sekund telefon bo coś nie wchodzi, bo kupon się nie włącza, bo bon nie działa itd. Obsługa klienta poleci już całkiem na psy. Większość osób u nas to bardzo młode osoby i lidl, biedra się ucieszą.
Podwyżek żadnych nie będzie. Chyba że związane ze wzrostem minimalnej. Co do ilości specjalistów, zależy od sklepu. Nie mogą wycisnąć więcej z pani Krystyny co obsługuje 1 klienta 15 minut to pocisną specjalistów. Na niektórych sklepach prawie wszyscy do redukcji. Na innych połowa.
jak nie ma jak jest Specjalista PFT to wykwalfikowani pracownicy wędlin,serów,mięsa,ryb bądź piekarni
Czy specjalista PFT ma coś więcej do wypłaty czy do premii więcej niż zwykły doradca ? jak to jest ktoś wie ?
Z tego co mi wiadomo specjaliści PFT dostali podwyżki od centrali tak samo jak eksperci. Tak samo jest z premiami w informacji o premiach jest podział: doradca i specjalista są w odpowiedzialności wykonawczej , stanowisko przypisane jest do poziomu stawki A czyli premia była podana w tabeli na rok 2023 mim. 5 % max 10%. A stanowisko specjalista PFT jest w stanowisku w tabeli jako odpowiedzialność operacyjna czyli traktowane jak expert i specjalista administracji . Premia na 2023 mim 10% max 15%
a jak ktoś zostanie specjalistą np w kwietniu to automatycznie mu przyznają podwyżke do pensji zasadniczej ? czy jak to działa ?
A możecie napisać, ile wynosi właśnie sama pensja dla specjalisty PFT? Ciekawi mnie ta praca i szukam info o kasie i interesuje mnie pensja na start, na okresie próbnym jak posiadam doświadczenie w tej pracy niecałe 2 lata. I dajcie mi też informacje, czy taka osoba ma tu opcja na awans np. na starszego specjalistę PFT??
dostałam ten awans ale centrala coś załatwia to przecież trwa więc na aneks czekam dlatego pytam jak to wygląda czy cokolwiek w ogóle podwyżają pensję , chodzi mi o to czy jest to z automatu robione że np specjalista musi mieć więcej do podstawy niż doradca klienta
rozmowa rekrutacyjna
jak sytuacja geopolityczna wpływa na firmę
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam to jak mam to rozumieć 2 tygodnie temu z doradcy dostałam awans na specjalistę pft , więc mam pytanie czy do podstawy wynagrodzenia centrala automatycznie da jakąś podwyżkę do nowego aneksu czy zostanę przy starych zarobkach obecne to minimalna krajowa , I jakie profity z tego specjalisty pft wogole są czy ich brak
Jak dojechać stałaś awans to musiałaś go podpisać.Nie czytałaś co dali do podpisu? Jeśli nie było tam informacji,że Twoje wynagrodzenie ulega zmianie to jesteś specjalistą z dodatkowymi obowiązkami bez podwyżki. Ludzie zacznijcie czytać bo za chwilę weźmiecie kredyt i nie będziecie tego świadomi do chwili aż do waszych drzwi zapuka komornik.
dostałam ten awans ale centrala coś załatwia to przecież trwa więc na aneks czekam dlatego pytam jak to wygląda czy cokolwiek w ogóle podwyżają pensję , chodzi mi o to czy jest to z automatu robione że np specjalista musi mieć więcej do podstawy niż doradca klienta
12 stycznia związki wysłały pismo do Carrefoura minął miesiąc i zadnej odpowiedzi nawet CRF nie wysłał . Totalnie olewają wszystko widzę
To jak to teraz jest jak ktoś przechodzi z Doradcy na specjalistę to z automatu centrala podwyższa mu zarobki ?
(usunięte przez administratora)
To prawda,tylko związki muszą poinformować pracodawce że w danym dniu nie przystępujemy do pracy.Tylko ciekawe ,że czegoś takiego u nas się nie zrobi?
Masz rację. Większość chciałaby zmian, ale kiedy ktoś rzuci haslo to nie ma nikogo. Każdy z " tych odważnych" jest mocna w komentarzach i wypowiedziach za plecami. Jak pora, cisza. Pracuję w firmie dopiero kilka lat, ale z tego co wiem, większość pracowników to osoby ze stażem kilkunastoletnim a nawet więcej. Oni nie chcą zmian, boją się ich bo tak im wygodniej i przyzwyczajenia robią swoje. Nie chcą zmienić pracy na inną, lepiej płatną... trzebaby zacząć od nowa, od początku. A tak czy inaczej " sa zasiedzeni". Ja nie zmienię. Nie warto mi. Niedługo emerytura a poza tym, z pracą dla " 50+" nie tak łatwo...chyba wytrzymam.
Czy ktoś z Was pracuje na 3/4 etatu ? Jakie macie stawki godzinowe brutto ? ????
Pytanie, czy można liczyć na bony wielkanocne w tym roku?
Tak ,odpowiednio 400,350,300 od Carrefour,związki na te święta nie przyznają dodatkowych bonów,tylko dla osób zapisanych w związkach ma być dodatkowo 200,co poniektóre sklepy według uznania kosze prezentowe dla osób w trudnej sytuacji życiowej
I znów przeczytałam w necie ze tym razem Kaufland daje podwyżki pracownikom. Wcześniej Lidl i Biedronka. Ale nie pamiętam żebym kiedykolwiek przeczytała że Carrefour daje ludziom podwyżki... Co jest nie tak?! Pracujemy ciężko, często za dwie lub trzy osoby a u nas nadal nic. Związki, obudźcie się!!! Czas zacząć negocjacje płacowe!! Mamy się cieszyć podwyżkami które dostaliśmy teraz, z musu, bo trzeba było wyrownać pensję do najniższej krajowej?! Przeciez tak nie może być żeby doświadczeni pracownicy z wieloletnim stażem zarabiali najniższą krajową pensje!! Trzeba zacząć działać!!!
No widzisz ,a u nas ile przedtem było związków a ile zostało? Bo z tego co się orientuję to były trzy. I przez to ludzie się wypisali bo teraz jest tylko jeden, ten który zawsze był po stronie pracodawcy. Niestety .
PO 8 latch pracy w tej jak że DZIWNEJ w swoich układach i odgórnych układzikach firmie mogę powiedzieć jedno nie polecam 1. dobry socjal nie idzie w parze z iloscią obowiążków 2.rozpanoszona kadra liderów uważa sie za BOGÓW sklepu 3 ZAROBKI POZOSTAWIAJĄ WIELE DO ŻYCZENIA ! 4.Ludzie tam pracujący zwłaszcza Ci nowi boją się własnego cienia 5Niektórzy kierownicy to włazodupy tolerujacy włazodupstwo ! 6.Brak ubrań brak podpisanej umowy z firmą piorącą łachy . 7.brak klimatyzacji w zime zimno na sklepie w lato nie da sie pracować. 8. Woda niby destylowana do zrobienia herbaty to pomyje 9. Panuje tam zasada słabszemu nie dajesz szansy ..zwolnij go 10 (usunięte przez administratora) na początku pracy 11 złe warunki pracy na kasach 12 jeden kasjer na sklep to porazka 13 brak firm zewnetrznych 14 stres z racji braku pracownikow 15 wieczne redukcje etatów po wejsciu podwyzek wynagrodzen 16 nie udolne rzady zwiazkow zawodowych 17 za duza ilosc ludzi rzadzacych za mala ilosc pracownikow z prawdziwego zdarzenia 18 odwieczny zekomy brak funduszy na zatrudnienia 19 brak ppodwyzek co za tym idzie brak checi i motywacji do pracy ludzi 20 czas na zmiany pozytywne zmiany ! .
Witam wszystkich od razu zaznaczam że nie należę do związków, cały czas czytam opinie z innych sklepów o braku podwyżek i zwiększeniu obowiązków zgadzam się bo sama po kilkunastu latach mam najniższe. Może spróbujmy się wszyscy zapisać się do solidarności i zobaczymy jak góra będzie z nami rozmawiać wtedy może strajk przed świętami?
Czy ktoś może coś opowiedzieć o B2B
Ciekawe po co Oni dają teraz 4242 brutto jak w lipcu znów będą dawać aneksy na 4300 brutto, HAHAHAHA
tyle to wiem ale mogli dać od razu 4300 a nie co chwile papiery ze śmieciowymi zarobkami
Ale niesprawiedliwie zrobili z tymi specjalistami... Specjalista na Pok musi znac wszystkie procedury itp. Specjalista skanowania musi bardzo dobrze orientować się na r10, r11, r12, r14, r15 i cały bazar, epcs i tekstylia, i biega po całym sklepie. I dostali tylko najniższą krajową. Specjalista na pft ma tylko swój jeden dział w którym się porusza np nabiał czy też np sery czy wędliny i oni dostali więcej... To jawna niesprawiedliwość. Tak po prostu nie można! Dlaczego potraktowali nas tak nierówno?!!!
Czy ktoś z was dorabia w carrefour w firmie Gts ? Zewnętrzna i jak zatrudniają ile płacą?
Dostaliście już paski za grudzień ? bo u nas nie ma , a luty za parę dni co Oni(usunięte przez administratora)
Paski już są ostatni raz w wersji papierowej w fiszkach jest login z hasłem do strony internetowej https//portalpl.adep.com tam się teraz będziemy logować i sprawdzać paski płacowe pit itp
To już w lutym dostaniecie więcej kasy? Ile średnio więcej dostanie każda osoba, wiesz może czy to równe kwoty? Jak ktoś jest starszej daty to może jednak zostać przy papierowych paskach, bez całej tej technologii?
W paskach była informacja o podwzyzsze najniższej krajowej więc 4242 zł, już w lutym będzie wypłata większą , ponieważ najniższa krajowa obowiązuje od 1 stycznia. Niestety nie , szukają oszczędności i wymyślają . Wszystkie paski elektrycznie oraz pit11 . Mają być dostępne od 12 lutego na stronie.
Wileńska to jakiś żart.Statek bez kapitana płynie na skały i zaraz (usunięte przez administratora)i braku zarządzania.Pracownicy zdezorientowani,nie zmotywowani do pracy.Trzeba być w grupie uznawanej za tą dobrą,aby spokojnie pracować.Reszta musi z siebie dać 150% ,aby nie zostać zrugana.Trzeba być pracownikiem suchych,bazaru,albo kas żeby mieć spokój.Bo dyrektorów się narobiło kilku... i żadnego tak naprawdę nie ma...Koordynatorzy są(usunięte przez administratora) przez dyrektora z powodu donosów innych koordynatorów,którzy sobie owinęli dyrektorkę wokół palca (np.przynosząc granty w postaci jabłek z rodzinnego sadu,lub donosząc nieprawdę na innych i na siłę próbując im zaszkodzić dla własnego interesu).Kierownicy nie uznawanych działów są pomijani we wszystkim i bagatelizowani,wręcz sprowadzeni na margines.Dostają tylko zdawkowe informacje i są ciągle (usunięte przez administratora) przez dyrektora,który udaje że traktuje wszystkich jednakowo i równo-a każdy kto tu pracuje ,wie że tak nie jest.Pracownicy są zdezorientowani i zdemobilizowani do pracy...Nawet jakby zostali zapytani wprost o sytuację na sklepie i nastroje tu panujące nie powiedzą prawdy-bo się obawiają....mimo tego że miedzy sobą ubolewają nad atmosferą jaka panuje w pracy...!!! PS-To i tak mało co mogłabym napisać o tym co się dzieje,ale nikt i tak się tym nie zainteresuje
Masz racje Przepracowałem tam ponad 15 lat..Było coraz gorzej.Pracował bym tam do emerytury,ale zrobili mi przyjemność dali m wymówienie.Teraz pracuje już w nowej firmie i mam dużo lepiej jak tam.
Oj, słabo słabo... Nie myślałam, że tak nisko upadniesz i do takich kroków się posuniesz. Mam zdecydowanie inne zdanie na ten temat.
Dziękuję mojemu pracodawcy za aneks wyrównujący moją pensję do najniższej krajowej czyli 4242. Czuje jest bardzo dowartościowania po 15 latach pracy. Jestem zobowiązana do jeszcze wydajniejszej pracy niż dotychczas. No dobra, na tym koniec żartów. Jestem specjalistą i nie dostałam nic poza minimalną krajową. Wiedziałam że tak będzie ale człowiek zawsze się łudzi że może chociaż 100 zł więcej. Skoro tak to jaka płaca taka praca... Płaca minimalna= minimalne zaangażowanie. Tylko przykro, że potraktowali nas jak (usunięte przez administratora)...właśnie tak się czujemy...
No właśnie specjalista potraktowany jak doradca. To po co ten specjalista jest. Powinni dać wszystkich Specjalistów do jednej grupy czyli B . A nie podzielić.nas .Firma która to robiła ,nie ma pojęcia co mu wykonujemy .Ktoś powinien jeszcze raz to przeanalizować!!!
Przecież specjalnie namieszali : podobno był pracownik junior, senior, specjalista lider, podobno zrobiono doradca, ekspert, koordynator, a wciąż słucham o specjalistach to jak to jest
Bo specjalistami grupy A został nadzór nad, punkt obsługi klienta i skanujace. Bo nie mogli być doradcami bo by wszyscy byli na równo . A specjalisci grupy B to dział Pft, administracja . Jednak Pft to są wykwalifikowani tacy jak piekarze ,cukiernicy, ale też panie pakujące i dziewczyny na wędlinach,serach. A Kasy i skanujace potraktowane jak gorsza kategoria ,co musi znać się na procedurach i kontakcie z trudnym klientem( szczególnie Punkt Obsługi Klienta)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Carrefour Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1034.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 967, z czego 98 to opinie pozytywne, 405 to opinie negatywne, a 464 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.