Dobre promocje na jedzenie, nawet -50% w lodóweczce na tyłach sklepu
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Carrefour Galeria Bałtycka?
Uwagi klientów zawsze są cenne, ale jeśli trafiają do właściwej osoby a nie na forum pracownicze.
Około godziny 21:10/20, 9 czerwca trafiłam na bardzo nieuprzejmą kasjerkę (ciemne włosy, okulary) z kasy numer 4. Wpadłam na szybko po kilka produktów i poszłam do kasy, chcąc nie chcąc mialam akurat gotówkę i kartę i nie byłam pewna czy jest jeszcze aktywna, dlatego grzecznie uprzedziłam żeby nie było że przychodzę z nieaktywną kartą Niestety na początku wpisałam zły pin ponieważ posiadam 2 karty i każdemu zdąża się pomylić bo jesteśmy tylko ludźmi, pani natomiast od razu że żółtym się cofa, że powinnam nauczyć się obsługiwać A potem płacić! Czy tak zachowuje się kasjerka do uprzejmego klienta który uprzedził grzecznie przed zapłatą? Niestety musiałam i tak zapłacić gotówka bo jak wcześniej przypuszczałam karta była nieaktywna Sięgając po resztę pani chamsko położyła na ladzie. Zamiast dawać kasjerką szkolenia na kasę najpierw powinny przejść szkolenie z kultury osobistej bo tu był jej brak. Jestem bardzo zawiedzona obsługą i bardzo nie polecam. Za grosz kultury!
Około godziny 21:10/20, 9 czerwca trafiłam na bardzo nieuprzejmą kasjerkę (ciemne włosy, okulary) z kasy numer 4. Wpadłam na szybko po kilka produktów i poszłam do kasy, chcąc nie chcąc mialam akurat gotówkę i kartę i nie byłam pewna czy jest jeszcze aktywna, dlatego grzecznie uprzedziłam żeby nie było że przychodzę z nieaktywną kartą Niestety na początku wpisałam zły pin ponieważ posiadam 2 karty i każdemu zdąża się pomylić bo jesteśmy tylko ludźmi, pani natomiast od razu że żółtym się cofa, że powinnam nauczyć się obsługiwać A potem płacić! Czy tak zachowuje się kasjerka do uprzejmego klienta który uprzedził grzecznie przed zapłatą? Niestety musiałam i tak zapłacić gotówka bo jak wcześniej przypuszczałam karta była nieaktywna Sięgając po resztę pani chamsko położyła na ladzie. Zamiast dawać kasjerką szkolenia na kasę najpierw powinny przejść szkolenie z kultury osobistej bo tu był jej brak. Jestem bardzo zawiedzona obsługą i bardzo nie polecam. Za grosz kultury!(usunięte przez administratora)
Jakie trzeba mieć wykształcenie aby pracować w tym miejscu?
@A Możesz rozwinąć swoją opinię? Ja nie narzekam na pracę w firmie ale więc dziwi mnie co piszesz.
Najgorsza praca jaka kiedykolwiek podjęłam.
Najgorsza praca jaką kiedykolwiek podjąłem. Stawka śmiesznie niska, oczekiwania ogromne. Praca na czas. Brak wypłaty na czas. Odradzam stanowczo!
Marketowe obyczaje. Carrefour w Galerii Bałtyckiej we Wrzeszczu. Wybrałem się po buty do galerii i przy okazji zakupów spożywczych postanowiłem oddać w carrefourze szkło po piwie. Pan w kasie odrzekł, że nie odbierają butelek. Wyciągnąłem paragony (przezornie nie wyrzuciłem), na których poinformowano, że pobrano kaucję za butelki, więc rozłożył ręce i odesłał do punktu obsługi klienta. Tam, kręcąc nosem, spisano paragony, dano mi do podpisu dwa blankiety, że odebrałem gotówkę i wypłacono 2 razy po 50 groszy. Żegnaj carrefourze...
Pracowałam przy rozkładaniu towaru. Ciężka praca, niskie płace. 7,5 zł na godzinę gdzie pot z dupy cieknie po 2godzinach pracy! Liderzy wiecznie niezadowoleni, trzeba upominać się o własne pieniądze, wypłaty nawet z kilkudniowym opóźnieniem, konflikty między liderami a gościem od grafiku co przekłada się na ich humorki, trzeba pilnować swoich rzeczy w szafkach, bo zdarzają się kradzieże. Obgadywanie pracowników za plecami. To tylko kilka przykładów niekompetencji ludzi, którzy 'zarzadzają' ta firma. Nie polecam!!