NO masz przecież wyżej napisane!!! 50 ZŁ ZA 2 TYGODNIE PRACY DOSTANIESZ A POZNIEJ NIE PRZEDŁUŻĄ UMOWY!!!
Dziękujemy za przekazanie opinii. Musimy jednakże zaznaczyć, że w tym okresie w Centrum Obsługi Biznesu 50 złotych brutto przysługiwało Państwu tylko przy rezygnacji z udziału w szkoleniu - co było zapisane również w umowie szkoleniowej. Obecnie, w analogicznej sytuacji otrzymujecie państwo 100 złotych brutto. Pracownik, który przejdzie pełne szkolenie, zgodnie z umową, otrzymuje stałą stawkę godzinową, bonus oraz premie za spisane zamówienia. W razie jakichkolwiek niejasności zawsze prosimy o kierowanie zapytań do działu kadr. Firma także zawsze po ukończonym przez Państwa szkoleniu podejmuje decyzję o podpisaniu kolejnej umowy z tymi z Państwa, którzy dobrze czują się w sprzedaży mając motywację do wykonywania połączeń telefonicznych, którym zależy na stałej współpracy w tym charakterze i są gotowi do pracy z klientem.
Wszystko co tu jest napisane to prawda!! Nie polecam nikomu. Wytrwałam do końca szkolenia i do widzenia. Mimo, że przez całe szkolenie mówili, że jest ok, walczę o klientów i nie odpuszczam tak łatwo i nawet miałam spisane zlecenie to i tak mnie wywalili. Powiem krótko OMIJAJCIE COB SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
Dziękujemy za przekazanie opinii. Musimy jednakże zaznaczyć, że celem szkolenia w Centrum Obsługi Biznesu jest nauczenie Państwa sprzedaży telefonicznej ofert naszego partnera. Szkoleniowiec wskazuje Państwu, z czym radzicie sobie Państwo dobrze, a co jeszcze musicie Państwo poprawić. Naszej firmie zależy na stałej współpracy z Państwem, która przyniesie obopólne korzyści tak naszym Pracownikom jak i nam. Łatwo się domyślić, że jedno spisane zlecenie w ciągu całego trzytygodniowego szkolenia to bardzo mało. Warto także mieć świadomość, że na decyzję negatywną mogą wpłynąć również inne czynniki, takie jak podejście do Pracodawcy i wykonywanych zadań, przygotowanie na zajęcia szkoleniowe oraz Państwa obecność na szkoleniu - wskazujące na motywację Pracownika do długofalowej współpracy.
(usunięte przez administratora)
Żyjcie nadziejami oj żyjcie. COB karmi jedynie obietnicami -(usunięte przez administratora) Przez cały okres zatrudnienia nie zobaczyłem opieki medycznej, karnetu na siłownię, angielskiego czy ubezpieczenia o którym mowa była w ogłoszeniu. Nawet słowem nikt nie wspomniał o socjalu. Zarobki żenująco niskie. Brak narzedzi pracy aby skutecznie sprzedawać. (usunięte przez administratora). Odradzam pracę w tej firmie nawet najgorszemu wrogowi. Jeśli macie choć odrobinę szacunku do siebie to nie dajcie się zwieść tym pięknym opakowaniem bo w środku czeka was rozczarowanie.
Dziękujemy za opinię. Wszystkie informacje o pakiecie socjalnym w tym okresie dostępne były dla zainteresowanych pracowników w dziale kadr. Posiadaliśmy dofinansowanie do pakietu opieki medycznej oraz karnetu na siłownię. Można było dopisać się do grupowego ubezpieczenia oraz dwa razy w tygodniu były dla Państwa organizowane spotkania z lektorem języka angielskiego. Ponieważ jednak, rezygnowało z tego pakietu wielu Pracowników, firma obecnie zrezygnowała z jego fundowania. Wysokość zarobków jest oparta o system premiowy oraz bonusy, do tego macie także Państwo stałą comiesięczną podstawę, której wysokość nie jest uzależniona od Państwa wyników sprzedażowych. Przygotowujemy dla Państwa specjalne szkolenia produktowe, technik negocjacyjnych i sprzedażowych oraz dodatkowe szkolenie z zakresu pracy z klientem. Szkoleniowiec pracuje z Państwem indywidualnie, prowadzi dodatkowe coachingi i odsłuchy rozmów mające pomóc Państwu lepiej wykonywać powierzone zadania. Pracują Państwo na najnowszych atrakcyjnych ofertach największego operatora na świecie. Praca w call center zawsze będzie wymagająca, niemniej staramy się aby czuli się Państwo w niej dobrze. Organizujemy dla Państwa liczne konkursy, imprezy okolicznościowe, czy wyjazdy integracyjne. Wierzymy bowiem, że tylko w silnym, zgranym zespole można osiągać dobre wyniki.
Bardzo nie kompetentną firma byłam na rozmowie wszystko ok ZADZWONIMY DO PANI W CELU USTALENIA TERMINU PODPISANIA UMOWY minęły 2tygodnie w ciągu których dostałam 4oferty na zupełnie inne stanowiska ..oczywiście na żadne nie wyrazilam zgody bo przez to że czekalam na ,,termin podpisania umowy" straciłam 2inne prace...stratą czasu dla tej firmy :)
Dziękujemy za opinię. Musimy jednakże zaznaczyć, że informacja o wyniku rozmowy przekazywana jest zawsze tego samego dnia, po wszystkich rozmowach. We wszelkich innych kwestiach prosimy o kontakt z działem rekrutacji i dopytanie o nurtującą Państwa kwestię.
Moja rozmowa składała się z trzech etapów. Rozmowa o mnie i moim doświadczeniu zawodowym. Zadania na myślenie i pytania sprzedażowe.
Proszę sprzedać mi przez telefon abstrakcyjny przedmiot i opisać jego działanie. Prośba o podanie skojarzeń z jakimś słowem. Proszę przeczytać na głos dany tekst sprzedażowy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
(usunięte przez administratora)
@Robert, umowy nie podpisałam właśnie ze względu na inne warunki, niż te, które przedstawiano wcześniej. Straciłam tylko czas. Uważam, że nie ma co kłamać w ogłoszeniach i na rekrutacji, bo prędzej czy później prawda wyjdzie na jaw. Pozostaje tylko niesmak.
Dziękujemy za opinię. W umowie zlecenie (szkoleniowej) zawarte są wszystkie informacje dotyczące zatrudnienia oraz warunków jej obowiązywania. W tym te, dotyczące wynagrodzenia - stawka godzinowa i premia bonusowa.
Aplikowałam na ogłoszenie na pracownika biurowego, okazało się, że to jest sprzedaż telefoniczna. Kiedy zapytałam, czy to na pewno jewst pracownik biurowy, (usunięte przez administratora) że tak, bo przecież pisze się raporty. Co się okazazło, na koniec dnia wysyła się raport (zajmuje to może 3 min.) czy coś się sprzedeało. Przykre, że takimi metodami pozyskują ludzi do pracy, kłamstwa na początku nie wróżą dobrej współpracy.
Dziękujemy za przekazanie opinii. Przykro nam, że poczuła się pani wprowadzona w błąd. Musimy jednak zaznaczyć, że Praca w Centrum Obsługi Biznesu jest pracą polegającą na sprzedaży telefonicznej. Jest to rodzaj pracy biurowej, ponieważ jest to praca stacjonarna z komputerem i wewnętrznymi bazami klientów, a częścią Państwa obowiązków jest również wypełnianie dokumentacji, czy właśnie wysyłanie raportów. Natomiast głównym obowiązkiem pozostaje kontakt telefoniczny i sprzedaż telefoniczna usług klientom naszej firmy.
Beti - ja też tam aplikowałem swoje cv z nadzieją, że to jakaś normalna biurowa praca z działem informatycznym. Na rozmowie babka ani razu nie wspomniała o 'call center', tylko mówiła jakieś szmery bajery, projekty, praca 8-16. Wynagrodzenie też w ogłoszeniu było 2400 netto, a na rozmowie 1400 netto i jakieś marne premie. Jeszcze spotkałem kumpla, który mi powiedział, że w cob jest mobing, druga znajoma tak samo. Jak bym miał tam mieć szkolenie 2-tygodniowe i po nich dostać tylko 50 zł, to by była jakaś kpina dosłownie. Kumpel też prawie się wtopił i myślał, że to biuro, a jak mu powiedziałem, to aż nie mógł uwierzyć, że to jest call center.
Dziękujemy za przekazanie opinii. Praca w Centrum Obsługi Biznesu jest związana ze sprzedażą telefoniczną na projektach teleinformatycznych. Jest to praca na pełen etat, a więc właśnie w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Wynagrodzenie to stała podstawa oraz premie, których ostateczna wysokość zależy tylko i wyłącznie od Państwa pracy. Dodatkowo wprowadziliśmy także bonusy miesięczne. Szkolenie w naszej firmie trwa trzy tygodnie, jeśli więc zrezygnuje się w jego trakcie, to - zgodnie z tym co zawarto w umowie - nie otrzyma się za nie pełnego wynagrodzenia, a jedynie 100 złotych brutto. Prosimy uważnie czytać umowy przed ich podpisaniem i wszelkie niejasności wyjaśniać z działem kadr lub z działem rekrutacji. Wynagrodzenie za pełny okres szkolenia składa się ze stałej stawki godzinowej, premii od sprzedaży oraz bonusu za pierwszą część szkolenia, tj. szkolenie certyfikowane. Nie otrzymaliśmy również żadnych informacji dotyczących mobbingu. Takie podejrzenia prosimy zawsze zgłaszać osobie przełożonej, która powinna zrobić wszystko co w jej mocy, by rozwiązać powstały konflikt.
Mam pytanie do osób pracujących w COB przy projekcie Philipiaka, czyli umawianiu ludzi na pokazy garnków - czy dzwoniąc do ludzi widzicie dane osoby (imię i nazwisko, adres, numer telefonu), do której dzwonicie? W bajkę o tym, że "to komputer wylosował ciąg znaków" nie wierzę.
Pracuję w COB i nigdy nie słyszałem o projekcie Filipiaka. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, ponieważ COB prowadzi projekty telekomunikacyjne i informatyczne.
Dziękujemy za przekazanie opinii. Natomiast musimy zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu nigdy nie było projektu, o którym pani pisze, ani żadnego innego związanego z pokazami garnków i umawianiem spotkań. Nasza firma zajmuje się projektami sprzedażowymi w branży telekomunikacyjnej. Dodatkowo w naszej firmie kontakty nie są wybierane za konsultanta przez komputer. Opieramy się o bazy klientów, w których znajdują się dobrowolnie podane przez nich dane i na ich podstawie dopasowywane są do nich konkretne oferty.
pracowałam nie polecam nikomu,współczesne niewolnictwo, nawet do wc jest problem żeby iść podczas pracy , przerwa 10min, wszędzie szukajcie tylko nie tam w media system jeszcze gorzej
Faktycznie, w media system wszystko co mówili na początku okazało się kłamstwem. Teraz jestem w COB i jest tam dużo lepiej!
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że pracując w Centrum Obsługi Biznesu czuła się Pani w taki sposób. Niemniej musimy nadmienić, że w firmie obowiązują trzy przerwy trwające łącznie 40 minut (dwie po 10 i jedna 20-minutowa). Dodatkowo konsultanci w każdej chwili mogą skorzystać z toalety, zrobić sobie coś do picia czy odebrać telefon. Jest to wymagająca praca, jednakże należy sobie zdawać sprawę, że każde stanowisko związane z kontaktem z klientem takim będzie.
Ta praca to jakaś pomyłka, siedzisz dzwonisz do ludzi na próbujesz wciskać im kit,(usunięte przez administratora) Potem próbujesz namówić jegomościa, który po wysłuchaniu gotowej formułki nie ma ochoty z Toba gadać albo rzuci słuchawką albo cię cudem wysłucha do tego, żeby zareklamował swoją firmę w gazecie pomorskiej. Oczywiście 90% ludzi ci i tak odmawia bo doskonale wiedza, że im się to nie opłaca. Musisz non stop wydzwaniać bo trzeba przegadac z jakieś 3 godziny conajmniej jak nie wyrobisz normy to ochrzan. Zarobki tragedia, nie wiesz tak naprawdę czy zarobisz na chleb czy nie, (usunięte przez administratora)jak ci się uda jakimś cudem coś sprzedac to jest ok, ale nie oszukujmy się, ludzie na wieść, że dzwoni do nich konsultant rzucają słuchawką. A jak komuś uda się kogoś namówić na coś przez telefon to biją tej osobie brawo! Ludzie! To nie jest praca tylko jakiś cyrk! Nie idźcie tam bo zmarnujecie tam tylko cenny czas.
Jak podstawa może być 4zł/h, skoro najniższa wg prawa to 13zł/h?! :D Co za bzdury wypisujecie?! Człowiek czyta i chce się czegoś dowiedzieć, a tu takie pierdoły, nic konkretnego! :-)
Widać, że ta praca nie jest dla Ciebie... Masz bardzo negatywne nastawienie do wszystkich call center, więc na tej podstawie nie oceniaj firmy. Sądzę, że zarobki są ok i można tą pracę spokojnie pogodzić z nauką.
Dziękujemy za przekazanie opinii. Jednocześnie musimy zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu nie proponujemy tak niskich - i niezgodnych z Kodeksem pracy - stawek godzinowych. Obecnie stawka wynosi 13,70zł/h plus premie, których wysokość zależy tylko i wyłącznie od Państwa pracy. Nie prowadzimy też w tej chwili projektów związanych ze sprzedażą powierzchni reklamowych. Jedyne usługi jakie proponujemy naszym klientom związane są z branżą telekomunikacyjną. Dodatkowo, nie opieramy się na sztywno narzuconych scenariuszach rozmowy, a na rozmowie żywej i naturalnej, w której należy zawrzeć pewne wytyczne jakościowe. Należy również zdawać sobie sprawę, że praca w call center polega właśnie na dzwonieniu do klientów firmy i wynosi osiem godzin dziennie, nie trzy. Nie jest to ćwierć etatu, a pełen etat, w trakcie którego - poza przerwami - zawsze będzie wymagane od pracownika by wykonywał powierzone mu zadania.
(usunięte przez administratora)
Jeżeli jesteś taki mądry to się przedstaw, gdy masz odwagę wypisywać takie bzdury i to jeszcze takim tonem w stosunku do osób, które przyjęły cię do pracy otoczyły opieką i dały odpowiednie wdrożenie.
Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony z pracy, ale nie znaczy że inni nie mają prawa do swoje zdania oraz spostrzeżeń. Nie musisz na siłę kreować dobrego PR-u firmy, która jest dla mnie dnem.
Pracowałem dwa lata w tej firmie i zawsze panowały tam ,dobre warunki pracy troska o pracownika i świetna atmosfera.Poczatki były trudne, ale to jest wtmagajaca praca. Mimo to, że niektórym brakło tej motywacji i zaangażowania i im sie nie powiodło a mnie się udało osiagnąć sukces w tej branży. Uważam to za swoje największe osiagniecie do tej pory.
Jaką macie atmosferę w pracy? Czy jest tak dobrze, że nie widzicie potrzeby pisania? Warto aplikować?
Zapraszamy w każdym momencie z CV do naszej firmy, lub przesłania aplikacji na nasze ogłoszenie, by samemu przekonać się o tym jaka atmosfera panuje w firmie i jakie warunki możemy zaproponować, jeśli chodzi o współpracę z naszą firmą. Dział rekrutacji
FIRMA DO WORA WYZYSK LUDZI PANI KIEROWNIK NIE SYMPATYCZNA ZAROZUMIAŁA DO ODJEBANIA
Firma COB prowadzi obecnie wiele ciekawych rekrutacji. Zainteresowanym może się przydać link do ogłoszeń http://e-cob.pl/kariera/ Czy ktoś z Was pracował lub pracuje obecnie u tego pracodawcy i mógłby podzielić się z nami swoimi odczuciami odnośnie atmosfery i benefitów pozapłacowych, jakie w niej panują?
Czy tak dobrze paruje się w firmie, że nikt nie ma chęci na pisanie?
@no_eh - czyli rozumiem, że brałaś udział w rekrutacji do COB? Czy mogłabyś opisać, jak dokładnie wyglądała rozmowa kwalifikacyjna? Jakie otrzymałaś informacje na temat warunków zatrudnienia? Takie dodatkowe informacje mogą być ważne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie.
Moim zdaniem przesadzacie ludzie. Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko ustalone z góry, warunki wyłożone jasno, a ludzie bardzo sympatyczni. Prawda jest taka, że jeśli się nie nadajesz, to potem wypisujesz takie głupoty w internecie. Zapytajcie pracowników ze stażem, oni nie narzekają. Z tego co widzę, wypowiadają się ludzie, którzy po szkoleniu zaraz odeszli, bo praca okazała się dla nich za dużym wyzwaniem. Powiem wprost. Każda praca na słuchawce wymaga silnej psychiki. Jeśli jej nie masz, to cóż, poszukaj czegoś innego, a nie wylewasz swoje żale, że jesteś ciamajdą i cob jest bebe. Miłego dnia i do usłyszenia! :)
Zgadzam się z tym całkowicie. Trzeba się nadawać do tego typu pracy, ale gdy ma się pewne predyspozycje czy doświadczenie - można naprawdę dobrze zarabiać. Ale dokładnie, zazwyczaj wpisy na takiej stronie dokonują ludzie, którzy nawet nie zaczęli pracy, bo czytają takie bezsensowne opinie ludzi, którzy nic konkretnego nie powiedzą i nie udzielą żadnych istotnych informacji no i co najważniejsze - nie mają w ogóle pojęcia o pracy czy firmie! Albo osoby, które były na pierwszych dniach szkolenia - a by oddać tu opinie, trzeba jednak przepracować konkretny okres czasu, by przekazać obiektywną opinię o firmie czy warunkach! Także odradzam opierania się na takich niewiarygodnych opiniach!
Obecnie w firmie jednak dużo się zmieniło. Od rekrutacji, która ma poziom i jest kilkuetapowa, a co najważniejsze jednak różni się znacząco od rozmów w konkurencyjnych firmach, a to chyba świadczy o tym, że zależy im na wyszukaniu odpowiednich pracowników i zapewnieniu stabilności zatrudnienia. Jest też fajne wdrożenie pracownika, jest nowy system szkoleń. Firma zapewnia możliwość dalszego dokształcania, daje możliwości rozwoju i awansu, a co za tym idzie trenerka grupy sprzedażowej, za doskonałą pracę, została dyrektorem sprzedaży, za to najlepsi konsultanci, prowadzą swoje grupy sprzedażowe. Jak się wykażesz, masz szanse. Firma rozwija się i wprowadza, coraz to nowsze i korzystniejsze oferty oraz projekty. Ma stałych pracowników i jeśli już jest rekrutacja, to u nas jest raz w miesiącu. Wynagrodzenie wzrosło i premie dodatkowe także. Są umowy o pracę i zatrudnienie nie przez agencję pracy. Na rozmowach powiedzą dokładnie, ile zarobisz i nic nie ukrywają. Odpowiedzą na każde pytanie, przy podpisywaniu umowy...nawet od rekruterki otrzymałem pomoc w sprawach kadrowych i przynajmniej wiem, jak załatwić formalności z poprzednią firmą, by nie mieć potem problemów w urzędzie. Będę polecał, bo firma dbał o pracownika.
Hej, idę na rozmowę o pracę w przyszłym tygodniu, dokładnie 21.02, czy ktoś mógłby powiedzieć, czy nadal panują tam warunki takie o jakich czytam wyżej?
Dużo się zmieniło w 2016r. Pracowałam tam w 2013r. i firma naprawdę otworzyła się na ludzi. Mają stabilność zatrudnienia, małą rotację i daję możliwości rozwoju poprzez szkolenia i awanse, które są naprawdę duże. Z początku sceptycznie byłam nastawiona, ale z ciekawości poszłam na rozmowę, bo zaproszenie było zachęcające. Rozmowa także poziom, jeszcze na takiej nie byłam. Do tego jasne zasady. Wiem, za co odpowiadam, wiem za ile pracuję i wiem, czego się spodziewać. Pierwszy raz ogłoszenie o pracę w branży call było rzeczywiste z proponowanymi warunkami. Ja im zaufałam. Na razie jest ok. W razie pytań, dajcie znać, postaram się odpowiedzieć.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w COB?
Zobacz opinie na temat firmy COB tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w COB?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy COB?
Kandydaci do pracy w COB napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.