Opinie o COMFORT MED + Sp. z o.o. w Przeźmierowo

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie COMFORT MED + Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w COMFORT MED + Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o COMFORT MED + Sp. z o.o. w Przeźmierowo

KP

Byłem na pokazie z żona w Poznaniu. Bardzo ciekawy wykład i dla mnie i dla małżonki. Produkty na tyle nas zainteresowały, ze zdecydowaliśmy się na zakup większości. Obsługa miła i profesjonalna, potrafili świetnie doradzić i dostosować warunki płatności do naszych możliwości. W prezencie otrzymaliśmy telewizor. Bardzo dziękujemy i będziemy polecać firmę znajomym.

Pap

Szkolenia/prezentacje prowadzone jakby mówiono do przedszkolaków - żadnego realnego szacunku wobec przybyłych ze strony prelegenta. Prezenty jakieś są, ale nie zawsze takie jakie obiecano... Produkty - cóż nie kupiłem. Zbyt drogie (choć to nie jakieś bardzo sprawdzone marki). Najgorzej oceniam sam proces rekrutacji - miło , etc. ale zupełnie "bez twarzy" - byle ściemnić... Byłem otwarty na różne tego typu prezentacje - już nie jestem. Tyle w temacie.

Sandra
@Pap

Tak to jest racja osoby które zapraszają na pokaz nie mówią prawdy. Po pierwsze zapraszając na spotkanie twierdzą że jest to promocja nowej sieci sklepów stacjonarnych ,ale to wcale nie jest to prawdą. Nie szanują osób które przyjdą na spotkanie . Jeśli za dużo się pytasz przed spotkaniem to możesz wyjść bo zakłócasz spokój ( wręcz wyrzucają ze spotkania taką osobę) żadnego poszanowania dla osób które muszą się jakoś dojechać na spotkanie co wiąże się z kosztem i czasem poświęconym na dojazd.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w COMFORT MED + Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Nasi pracownicy otrzymują niezbędne narzędzia pracy w zalezności od stanowiska na jakim jest zatrudniony. Mogą to być komputer służbowy, telefon służbowy, samochód służbowy, jednak by konstruktywnie wskazać narzędzia należałoby doprecyzować stanowisko. Wszelkie tego typu informacje są przekazywane w trakcie procesu rekrutacji.

serio ...
@COMFORT MED + Sp. z o.o.

służbowy chyba, brak słów kogo oni tam zatrudniają ?

EWA L.

Po zgłoszeniu o usterce podzespołów w wyciskarce wieloobrotowej (sprzęt na gwarancji), kontakt firmy Comfort Med prawie natychmiastowy. Przesłałam uszkodzone części i w okresie trzech tygodni otrzymałam przesyłkę z nowymi częściami bez jakichkolwiek monitów z mojej strony. Wbrew opinią jakie krążą jestem miło zaskoczona szybkim i pozytywnym załatwieniem mojej reklamacji za co dziękuję.

Pracodawca

@EWA L.

Szanowna Pani Ewo, Bardzo się cieszymy z tak miłej opinii. Przykładamy dużą wagę do serwisów sprzetów. Gdyby czegokolwiek jeszcze Pani potrzebowała zapraszamy do kontaktu. pozdrawiamy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie COMFORT MED + Sp. z o.o.? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy JavaScript Backend Developer
Wrocław
Trans.eu Group S.A
(482 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gość

Dzień dobra, pokaz Jelenia Góra hotel Europa(usunięte przez administratora)Pan Krzysztof mgr. rehabilitacji mówi dość szybko, stawia osoby przed faktami dokonanymi, nie daje czasu na myślenie, wszyscy przytakują. Osoby skuszone otrzymaniem prezentu na spotkaniu dostają zimny prysznic i wychodzą z sali kiedy okazuje się np., że jeżeli nie chcą skorzystać z 3 minutowego pokazu maty masującej to nie ma możliwości otrzymania prezentu/upominku. Pan Krzysztof decyduje, kto i ile dostanie prezentów po spotkaniu, więc nikt się mu nie sprzeciwia i wszyscy przytakują - taka technika, np. za dokładną wiedzę co to jest lumbago można ponoć otrzymać dwa upominki i jeszcze jakiś alkohol. Średnia wieku osób nieuczestniczących to 60 +. W przypadku gdy jedna z Pań nie potrafiła wyciszyć telefonu, nie została jej udzielona pomoc w wyciszeniu, nie padło nawet zaproponowanie wyciszenie tej starszej Pani telefonu przez młodego prelegenta tylko telefon został tej Pani odebrany, ostentacyjnie wsadzony do garnka, który następnie trafił na stół przed widownią. Takie zachowanie wywołuje stres i zażenowanie u starszej osoby nie mówiąc o świadomym odebraniu czyjejś własności przez prowadzącego. Ja osobiście zostałem wyrzucony, tak wyrzucony z sali za czytanie maili na telefonie podczas pokazu (w żaden sposób nie przeszkadzałem, nie rozmawiałem, nie hałasowałem, nie robiłem nic co dla prowadzącego mogło okazać się stresujące, rozpraszające) . Zapytałem się prowadzącego: "Czy mnie wyrzuca z pokazu ?" i otrzymałem odpowiedź "Tak", więc nie zostałem poproszony o opuszczeni sali tylko w prostacki sposób wyrzucony i zwyzywany od bezczelnych. Szanowni Państwo takie zachowanie o czymś świadczy, świadczy również o sposobie prowadzenia biznesu. Nie ma próśb, jest stanowczy ton rozkazujący ponieważ tylko w taki sposób techniki manipulacyjne okazują się skuteczne a ludzie okazują mniej asertywności. Jeżeli ktoś ma ochotę, zapłacić z własnych pieniędzy 10 razy tyle co dany przedmiot jest warty to oczywiście ma do tego prawo.

Katarzyna 0
 Problem

Wczoraj poszłam tam z mężem i rodzicami, żeby ich ustrzec przed tymi naciągaczami. Rodzice tam koniecznie chcieli iść. Już raz popadli w tarapaty z tego powodu i musiałam wszystko odkręcać. Łatwo nie było. Ale zwróciłam się o pomoc do stowarzyszenia konsumentów. Oczywiście tutaj były obiecane telewizory, których uczestnicy nie dostali. Były przedmioty które Pan opisuje. Oferowana mp3 ma ma opakowaniu cenę 269 euro, a w rezultacie kosztuje 40 zł. Rodzice zostali ukarani, że najpierw przyżekając odbiór nagrody, na końcu dię rozmyślili, nie dostali tej tandetnej nagrody. A w ogóle to sama prezentacja to (usunięte przez administratora), oklaski na wstępie dla masażystów, a kto tam wie kim oni byli, prowadząca mówiąca jak katarynka i ton w jakim się zwracała go ludzi . Kilkukrotnie zaznaczała że jest specjalistą ? . Tutaj znak zapytania. A jeśli nie powiedziała jakim. Rodzicom na jakiś czas oczy zostały otwarte. Uważny, że we wszystkich miejscach , gdzie uczęszczają seniorzy, żeby miło spędzić czas , typu kluby seniora powinno się ich uświadamiać (usunięte przez administratora)

EWA L.

Po zgłoszeniu o usterce podzespołów w wyciskarce wieloobrotowej (sprzęt na gwarancji), kontakt firmy Comfort Med prawie natychmiastowy. Przesłałam uszkodzone części i w okresie trzech tygoni otrzymałam przesyłkę z nowymi częściami bez jakichkolwiek monitów z mojej strony. Wbrew opinią jakie krążą jestem miło zaskoczona szybkim i pozytywnym załatwieniem mojej reklamacji za co dziękuję.

elizabet

Wysłałam do reklamacji 2019.10. 09 PraktiCooker i do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi czy będzie w ogóle jakoś załatwiona reklamacja ,dzwoniłam do firmy w sprawie reklamacji 06 listopada 18 listopada ,miałam dziś otrzymać wiadomość jak i co dalej ale nikt nie oddzwonił.Oczekuje rozwiązania mojego problemu naprawienia albo zwrotu gotówki .Oczekuje na pozytywne załatwienie mojego problemu związanym z reklamacją.

Michal

Naciąganie starszych ludzi to u tej firmy chleb powszedni. Teraz przedstawię dokładnie zasadę działania całego przedsięwzięcia. 1.Najpierw jesteśmy telefonicznie informowani o prezencie, który otrzymamy na koniec spotkania. W pełni nie zgadza się z końcowym produktem, iż jest to tylko chwyt, aby ściągnąć starszych ludzi na spotkanie. Miał być 17" telewizor z tunerem, a do wyboru masz najtańszą, najsłabszej jakości kamerkę przypominającą GoPro, lub odtwarzacz MP3(usunięte przez administratora) Prezent jest warty około 20-30zł. 2. Prezentacja trwa około 2 godziny, podczas której przedstawiane są wszelkie zalety oferowanych produktów (mata masująca, odkurzacz, sokowirówka, multicooker, garnki) oraz zachwalanie ich "niewyobrażalnej" i "wielce wysokiej" jakości. Później dodatek ze strony osoby prowadzącej "Wiadomo, dobry sprzęt musi kosztować". W rzeczywistości jednak jest to sprzęt niskiej jakości o wartości dużo niższej niż prezentowana. 3. Przerwa na obejrzenie produktów, a w międzyczasie wciskanie kolejnego(usunięte przez administratora)w postaci pasty, kremu(?) o mentolowym zapachu, którego wartość również jest kilka razy niższa niż w sklepie internetowym. I jeszcze to perfidne: "Nasz produkt jest ORYGINALNY z białym logiem i LUDZIKIEM w środku". Z pewnością tak właśnie definiuje się oryginalność w tej firmie - po logo(usunięte przez administratora) 4.Losowanie wybrańców i wręczanie im produktów (usunięte przez administratora)I tutaj jest kilka chwytów. Pierwszym jest pokazanie, że losowanie jest sprawiedliwe. Osoby, które zostaną wylosowane otrzymują produkt. Później jest ostatnie losowanie, w którym osoba z kuponu otrzymuje do zakupionej maty gratis - odkurzacz, garnki i multicooker. I tutaj wchodzi najważniejsze - osoby chętne, które skorzystałyby z okazji, jeśli byłyby na kuponie, podnoszą rękę do góry. Pada pytanie mające na celu zobligować do zakupu: "Czy jest pan/i w 100% pewny/-a, że skorzysta z okazji, jeśli będzie tam pana/i nazwisko?". Następnie kupon jest przedzierany na dwie części (wchodzi muzyka, która dodatkowo podnosi emocje), a osoba prowadząca podchodzi do osób, które podniosły rękę i mówi coś w stylu "Wam wręczam tą nagrodę, bo naprawdę mi zaimponowaliście" (usunięte przez administratora)Ludzie starsi nie będąc może jeszcze w pełni przekonani - są na siłę ciągnięci do stolika w celu podpisania odpowiednich dokumentów. Głupio już się im jednak wycofać, ponieważ zadeklarowali, iż są na 100% pewni, że skorzystaliby z promocji, gdyby ich nazwisko było na kuponie. Dokumenty są już przygotowane, wystarczy jedynie dokument tożsamości, kilka podpisów i pakują ci (usunięte przez administratora)do bagażnika. 5.Sens zaproszenia pary na spotkanie(nie pojedynczych osób) ma tu przeogromne znaczenie. Ma to na celu uniknięcie sytuacji, w której jeden z małżonków dokona zakupu, a drugi będzie całkowicie przeciwny, co może doprowadzić do zwrotu towaru. Jeśli para przyjdzie na spotkanie, to oboje mają zamydlone oczy i wspólnie podejmują decyzje, co pozwala zminimalizować szanse na zwrot towaru popartą przez jednego z małżonków. 6.Na koniec wręczenie wspomnianych wcześniej nic nie wartych upominków i można się rozchodzić. Jest tu zastosowanych kilka różnych technik manipulacji i chwytów marketingowych, które ci ludzie mają opanowane już na bardzo wysokim poziomie. Wystawiam opinie negatywną, ponieważ nie wspieram takiego naciągania ludzi, aczkolwiek jeśli miałbym wystawić opinie za techniki manipulacyjne to jak najbardziej byłaby to ocena pozytywna.

KIK

Byłem na pokazie organizowanym przez Comfort Med + i sprzedawali tam urządzenia, które są o przeszło 100 % droższe niż w internecie lub nawet i więcej. Takie kosmiczne ceny są też tam mówione a później niby promocja , na pokazie towary - garnki, odkurzacze, maty masujące itp.(usunięte przez administratora)Zobaczcie w najpierw w internecie ile kosztują podobne lub te towary. Zawarłeś umowę na prezentacji? Masz prawo od niej odstąpić bez podawania przyczyny w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia! Ale uwaga!: taka możliwość nie przysługuje wtedy, gdy kupujemy w siedzibie przedsiębiorcy. Aby odstąpić od umowy, czyli inaczej – aby zwrócić towar – należy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie i wręczyć je sprzedawcy lub wysłać pocztą ( listem poleconym).Informację o prawie do odstąpienia od umowy, jak również wzór odpowiedniego oświadczenia powinniśmy otrzymać od sprzedawcy. W razie odstąpienia od umowy nie wolno pobrać od konsumenta żadnych prowizji (tzw. odstępnego). Inaczej: oddajesz towar i dostajesz zwrot całej gotówki, którą zapłaciłeś. Jeśli kupiliśmy na raty, to nie ponosimy żadnych kosztów związanych z odstąpieniem od takiej umowy kredytowej.

PrzemoS

To jest serwis mający na celu wystawianie opinii firmie jako pracodawcy, a nie do promowania swoich produktów, bo chyba nikt nie uwierzy, że poniższe wystawili prawdziwi uczestnicy pokazów.

izabela

Byłam z sąsiadka na pokazie firmy comfort med plus i obie byłyśmy pod wrażeniem wystąpienia prowadzącego młody, przystojny mężczyzna i do tego ten głos. Profesjonalnie przygotowany ciekawie opowiadał, a co warto podkreślić wyraźnie, nie musialysmy się niczego domyślać. Obiecane prezenty również otrzymałysmy.

eugeniusz.kowal

Kupiłem urządzenia do masazu na prezentacji i załapałem się na grilla w prezencie,ale chciałem zwrócić uwagę, że warto też pamiętać o sobie. Tutaj Panie pisaly,ze dla dzieci,ale czasem pozwolmy sobie na odrobine luksusu,nawet jeśli jest to fanaberia. Ja nie zastanawiałem się, czy to dostatecznie dobry wybór w odpowiedniej cenie,po prostu chciałem coś takiego miec i teraz,kiedy dzieci są samodzielne,zachęcam innych do sprawiania sobie przyjemności, nawet jeśli niektóre udogodnienia wydają się zbedne dla dwoch osób i jeszcze jedno nie pozwólcie sobie odebrać radości, gdy ktoś będzie próbował was przekonywać, że daliście się nabrać, to wasza sprawa,jak wydaje cie własne pieniądze. Osobiście wtenczas odpalam swoje rzekomo zbędne urządzenia masujące i się relaksuje,albo zapraszam niedowiarkow do wypróbowania.

1

Pracodawca

@eugeniusz.kowal

Panie Eugeniuszu, Dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że mata masująca spełniła Pana oczekiwania. Życzymy przyjemności i zdrowia, płynących z masaży :) pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.

Kamil

Tragedia, Dzwonię i nikt nie odbiera , kupiłem i nie mogę oddać sprzętu, naczynia słabej jakości, tak zachwalali i czar prysl , jeszcze teraz problem z zwrotem

Poszkodowanu
@Kamil

Czy udało sie Panu zwrócić

Pracodawca

@Kamil

Szanowny Panie Kamilu, Bardzo dziękujemy za Pana komentarz. Rzeczywiście mieliśmy problem techniczny z działaniem naszej linii telefonicznej, niezależny od nas. Nasz operator rozwiązał problem i kontakt jest już na nowo możliwy. Za utrudnienia uprzejmie przepraszamy. pozdrawiamy serdecznie, Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.

Betti
@COMFORT MED + Sp. z o.o.

Sia la la, (usunięte przez administratora) i tyle. Nie kupować od nich nic.

b.k.

Jestem zadowolona z odkurzacza wodnego kupionego na pokazie comfort med+,jest prosty w obsłudze, w przeciwieństwie do naszego poprzedniego,nie ma wielu elementów, a mój partner stracił powód migania się od obowiazkow. Bardzo profesjonalna obsługa, przynajmniej ja na taką trafiłam.

Pracodawca

@b.k.

Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię oraz poświęcenie chwili na zostawienie komentarza. Cieszymy się, że produkt spełnił Pani oczekiwania. pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.

piotr

Mnie do udziału w prezentacji produktów marki comfort med plus skusil prezent - mała kamera,ale nie żałuję bo spotkanie okazało się ciekawe. W przystępny sposób mówiono o zdrowiu oraz profilaktyce kregoslupa. Zrobiłem sobie prezent w postaci urządzeń do masazu,są w codziennym użyciu. Spotkanie pozbawione presji kupowania pełna kultura.

Pracodawca

@piotr

Panie Piotrze Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu i pozostawienie komentarza. Cieszymy się, że zorganiozowane przez nas spotkanie przypadło Panu do gustu. Bardzo nam miło, że dostrzega Pan, iż nie było stwarzanej presji kupowania. Odróżnia nas to od innych firm konkurencyjnych, do czego przywiązujemy dużą wagę przy szkoleniu pracowników. Życzymy udanych masaży i dużo zdrowia :) pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.

roman

Kupiłem żonie garnki-naczynia i choć nie lubi gotować, doceniła ich zalety. Fajny pomysł na prezent ślubny, nasze dzieci nie miały nic przeciwko.

Pracodawca

@roman

Panie Romanie, Dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że nasze naczynia spełniły Państwa oczekiwania. Jesteśmy do Pana dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań czy zainteresowania naszymi pozostałymi produktami. Życzymy wielu smacznych i zdrowych posiłków :). pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.

ROMAN

Witam, ostatnio byłem na pokazie w Warszawie, hotel HETMAN. Organizatorzy (mężczyzna) zachował się wyjątkowo kulturalnie i na miejscu w nietypowej sytuacji. Taka osoba to na pewno cenny dla firmy COMFORT MED + pracownik. Oferta bardzo ciekawa, warto zobaczyć, z poważaniem Romuald Wiercinski

Pracodawca

@ROMAN

Panie Romualdzie, Dziękujemy bardzo za pozostawienie opinii. Nasi pracownicy to nasz powód do dumy, cieszymy się, że i Pan to docenił :) A Pana, który reprezentował nas w hotelu Hetman nagroda nie ominie. pozdrawiamy serdecznie, Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.

olga_wroclaw

Uczestniczyłam w prezentacji produktów firmy comfort med+ I chciałam pogratulować profesjonalizmu i wspaniałych prowadzących. Informacje podane w jasny,prosty sposób. Kupiłam córce nowoczesna wyciskarke,która działa łagodnie dzeki czemu pozwala zachować więcej wartości z warzyw i owoców. Najbardziej jednak ucieszyło mnie to,że formalności, płatności oraz cała otoczka związana z zakupami nie niosła ze sobą rzadnych przykrych niespodzianek,wszystko przebiegało zgodnie z informacjami podanymi na pokazie.

Aldona S.

Byłam na pokazie organizowanym przez Comfort Med + i sprzedawali tam maść niemieckiej firmy LLOYD GmbH. Za tubkę 150 ml trzeba było zapłacić 40 złotych. Taką samą maść w tubce o pojemności 200 ml można kupić w internecie za 15,99 zł. Takie kosmiczne ceny są też na prezentowane, na pokazie towary - garnki, odkurzacze, maty masujące itp. Ludzie, nie dajcie się nabrać na plewy. Zobaczcie w necie ile kosztują podobne towary.

Zostaw merytoryczną opinię o COMFORT MED + Sp. z o.o. - Przeźmierowo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w COMFORT MED + Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy COMFORT MED + Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w COMFORT MED + Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

COMFORT MED + Sp. z o.o.
3.8/5 Na podstawie 101 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
COMFORT MED + Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii